Elin Höök
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 54 kunder tycker om Elin Höök

• Ulla-Britt J sålde sitt hus med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-02-14

4:a
    100m²
    Vi har sålt vår villa i Stenungsund och vi fick kontakt med Elin.
    Hon bemötte oss på ett seriöst och trevligt sätt, hon hade god kunskap om fastighetsmarknaden i regionen. Hon lyssnade in våra önskemål och förväntningar samt agerade därefter till full belåtenhet.
    Engagerad, målmedveten och fullföljde uppdraget till 100%

Mvh. Ulla o Ove Johnsson Läs mer
  • Birgit B sålde sitt hus med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-01-29

5:a
    96m²
    Jag har sålt en gård. Har blivit jättebra bemött av Elin hela vägen från första kontakten till att jag skrev kontraktet. Tråkigt att hon inte kan slutföra hela köpet pga föräldraledighet. Hade inga större förväntningar när jag kontaktade fastighetsbyrån, blev därför väldigt glad när jag fick Elin, den hittills bästa mäklaren jag har träffat. Har träffat en del eftersom jag letar boende i Uddevalla. Hon har verkligen engagerat sig i försäljningen av gården. Elin är positiv och tar reda på fakta. Läs mer
  • Jenny W köpte sin bostad med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-12-09

Elin lotsade oss tryggt genom försäljningen av vårt radhus.

Genom Professionalism engagemang och tillgänglighet.

Stort tack för hjälpen att sälja vårt hus till ett pris som under rådande konjunktur får anses som bra.

Elin får våra varmaste rekommendation

Familjen Wettergren Läs mer
  • Maria O köpte sin bostad med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-12-05

Köpt tomt i nybyggnadsområde samt katalohghus. Elin är en glad och positiv mäklare som är lätt att förstå och prata med. Läs mer
  • Göran N sålde sin bostad med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-11-26

Vi har precis sålt vårt Radhus, Elin har varit mycket proffisionell och med hennes breda kundkrets så gick affären mycket snabbt Läs mer
  • Per Mikael J sålde sin bostad med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Radhus Stenungsund.
    Tydlig kommunikation, koll på hela affären.
    Kan inget annat än rekommendera Elin! Läs mer
  • Anne-Maj L sålde sin bostad med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-11-21

I en tuffare tid med att sälja bostäder har hon, trots initialt ointresse från köpare för vår lägenhet, lyckats, till dags datum, få en intressant köpare. Bankerna ställer däremot idag större krav för att bevilja lån, så försäljningen är villkorad just nu p g a att köparen måste sälja sin lägenhet innan . Elin har hand om denna försäljning och lyckas hon med det känner vi en fulländad försäljning med ett oerhört engagemang för att samtliga parter ska bli 100 % nöjda. Stor eloge till Elin. Läs mer
  • Benny A sålde sin bostad med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Hej😁
    Har skickat ett gemensamt utlåtande jag o min fru.
    Tycker hon är proffsig o kunnig.
    Och har fått löpande info om allt

Mvh Benny Astegren Läs mer
  • Sandra J sålde sin bostad med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-11-19

Ett radhus på 96kvm.
    Fått ett utmärkt bemötande, alltid snabb på svar och återkoppling. Vi är mycket nöjda med Elin som vår mäklare och rekommenderar henne till alla. Läs mer
  • Laila A sålde sin bostad med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-11-19

Sålde vårt hus i Stenungsund. Vi upplevde Elin som väldigt engagerad, återkopplade hela tiden under resans gång hur allt låg till. Otroligt proffsig!! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Stenungsund

Sandra Nordenstam