Elin Höök
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 60 Läs vad Elin Höök

• Martin H sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-03-13

Ödsmål
    Snabb och smidig hjälp, jättebra styiling och trevligt bemötande! Läs mer
  • Bengt S köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-05-01

Tuff förhandlare men snabb med besked Läs mer
  • Christer R köpte sitt hus med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-04-08

Vi har köpet ett radhus och Elin var vår mäklare, detta arbete skötte hon strålande och mycket proffsigt, all pappershantering lika så. Läs mer
  • Himan M
    Himan M köpte sitt hus med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-04-08

Tydligt , smart , trevligt , hjälpsam +++++++++++ Läs mer
  • Fredrik C köpte sitt hus med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-03-25

Otroligt bra bemött av Elin, bra kunnande! Snabb affär! Läs mer
  • Lise-Lott A köpte sitt hus med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-03-13

Köpt ett radhus, trevligt bemötande! Läs mer
  • Ulla-Britt J sålde sitt hus med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-02-14

Vi har sålt vår villa i Stenungsund och vi fick kontakt med Elin.
    Hon bemötte oss på ett seriöst och trevligt sätt, hon hade god kunskap om fastighetsmarknaden i regionen. Hon lyssnade in våra önskemål och förväntningar samt agerade därefter till full belåtenhet.
    Engagerad, målmedveten och fullföljde uppdraget till 100%

Mvh. Ulla o Ove Johnsson Läs mer
  • Birgit B sålde sitt hus med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-01-29

Jag har sålt en gård. Har blivit jättebra bemött av Elin hela vägen från första kontakten till att jag skrev kontraktet. Tråkigt att hon inte kan slutföra hela köpet pga föräldraledighet. Hade inga större förväntningar när jag kontaktade fastighetsbyrån, blev därför väldigt glad när jag fick Elin, den hittills bästa mäklaren jag har träffat. Har träffat en del eftersom jag letar boende i Uddevalla. Hon har verkligen engagerat sig i försäljningen av gården. Elin är positiv och tar reda på fakta. Läs mer
  • Jenny W köpte sin bostad med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-12-09

Elin lotsade oss tryggt genom försäljningen av vårt radhus.

Genom Professionalism engagemang och tillgänglighet.

Stort tack för hjälpen att sälja vårt hus till ett pris som under rådande konjunktur får anses som bra.

Elin får våra varmaste rekommendation

Familjen Wettergren Läs mer
  • Maria O köpte sin bostad med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-12-05

Köpt tomt i nybyggnadsområde samt katalohghus. Elin är en glad och positiv mäklare som är lätt att förstå och prata med. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Stenungsund

Mikael Johansson