Elin Höök
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 52 kunder tycker om Elin Höök

• Jenny W sålde sin bostad med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Elin lotsade oss tryggt genom försäljningen av vårt radhus.

Genom Professionalism engagemang och tillgänglighet.

Stort tack för hjälpen att sälja vårt hus till ett pris som under rådande konjunktur får anses som bra.

Elin får våra varmaste rekommendation

Familjen Wettergren Läs mer
  • Maria O köpte sin bostad med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpt tomt i nybyggnadsområde samt katalohghus. Elin är en glad och positiv mäklare som är lätt att förstå och prata med. Läs mer
  • Göran N sålde sin bostad med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har precis sålt vårt Radhus, Elin har varit mycket proffisionell och med hennes breda kundkrets så gick affären mycket snabbt Läs mer
  • Per Mikael J sålde sin bostad med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Radhus Stenungsund.
    Tydlig kommunikation, koll på hela affären.
    Kan inget annat än rekommendera Elin! Läs mer
  • Anne-Maj L sålde sin bostad med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    I en tuffare tid med att sälja bostäder har hon, trots initialt ointresse från köpare för vår lägenhet, lyckats, till dags datum, få en intressant köpare. Bankerna ställer däremot idag större krav för att bevilja lån, så försäljningen är villkorad just nu p g a att köparen måste sälja sin lägenhet innan . Elin har hand om denna försäljning och lyckas hon med det känner vi en fulländad försäljning med ett oerhört engagemang för att samtliga parter ska bli 100 % nöjda. Stor eloge till Elin. Läs mer
  • Benny A sålde sin bostad med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Hej😁
    Har skickat ett gemensamt utlåtande jag o min fru.
    Tycker hon är proffsig o kunnig.
    Och har fått löpande info om allt

Mvh Benny Astegren Läs mer
  • Sandra J sålde sin bostad med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Ett radhus på 96kvm.
    Fått ett utmärkt bemötande, alltid snabb på svar och återkoppling. Vi är mycket nöjda med Elin som vår mäklare och rekommenderar henne till alla. Läs mer
  • Laila A sålde sin bostad med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålde vårt hus i Stenungsund. Vi upplevde Elin som väldigt engagerad, återkopplade hela tiden under resans gång hur allt låg till. Otroligt proffsig!! Läs mer
  • Jenny J sålde sin bostad med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Elin har sålt vår bostad, ett radhus. Hon är toppen tycker vi! Påläst om området, svarar snabbt på frågor och ger saklig och bra information. Rekommenderas! Läs mer
  • Lena A sålde sin bostad med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Elin är toppen. Fick bra svar på mina frågor. Inga konstigheter. Ska jag sälja igen får hon mitt förtroende . Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Stenungsund

Sandra Nordenstam