Elin Höök
Registrerad mäklare sedan 2011-03-07
Aktiv på Reco.se sedan 2015-11-19
2019-08 - 2020-07

Läs vad 63 Läs vad Elin Höök

• Susanne L sålde sitt hus med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-07-13

Stenungsund- Tätort
    Elin sålde vår villa i Stenungsund åt oss. Vi blev väldigt proffsigt bemötta från start där hon agerade med stor kunskap, hjärta och klokhet när hon satte strategin tillsammans med oss för att nå bästa utfall. Dessutom var hon väldigt mån om att löpande informera om processen och status, vilket vi uppskattade. Vi vill gärna ge de bästa rekommendationerna.
    Hälsningar
    Susanne o Lasse Läs mer
    Elin Höök gillar detta
  • Jimmie H sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-06-22

Jörlanda
    Lätt och trygg. Vet vad hon gör och man som säljare känner sig väldigt trygg genom hela processen. Nogrann med uppföljning och kontakt. Läs mer
    Elin Höök gillar detta
  • Matilda H sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-06-22

Jörlanda
    Elin hjälpte oss att sälja våran bostadsrätt. Vi kom i kontakt med Elin när vi köpte lägenheten för några år sedan, och redan då tyckte vi att hon var väldigt proffsig, lätt att kommunicera med och att hon gjorde hela bostadsaffären väldigt enkel.
    Det blev nu självklart att vi ville att Elin även skulle hjälpa oss att sälja.
    Även denna gången så var allt så smidigt och enkelt, och väldigt tryggt. Vi kommer aldrig använda oss av någon annan en Elin - grym mäklare som vi kommer att rekommendera till alla som frågar! Läs mer
    Elin Höök gillar detta
  • Martin H sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-03-13

Ödsmål
    Snabb och smidig hjälp, jättebra styiling och trevligt bemötande! Läs mer
    Elin Höök gillar detta
  • Bengt S köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-05-01

4:a
    Tuff förhandlare men snabb med besked Läs mer
  • Christer R köpte sitt hus med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-04-08

Vi har köpet ett radhus och Elin var vår mäklare, detta arbete skötte hon strålande och mycket proffsigt, all pappershantering lika så. Läs mer
  • Himan M
    Himan M köpte sitt hus med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-04-08

Tydligt , smart , trevligt , hjälpsam +++++++++++ Läs mer
  • Fredrik C köpte sitt hus med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-03-25

Otroligt bra bemött av Elin, bra kunnande! Snabb affär! Läs mer
  • Lise-Lott A köpte sitt hus med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-03-13

Köpt ett radhus, trevligt bemötande! Läs mer
  • Ulla-Britt J sålde sitt hus med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-02-14

Vi har sålt vår villa i Stenungsund och vi fick kontakt med Elin.
    Hon bemötte oss på ett seriöst och trevligt sätt, hon hade god kunskap om fastighetsmarknaden i regionen. Hon lyssnade in våra önskemål och förväntningar samt agerade därefter till full belåtenhet.
    Engagerad, målmedveten och fullföljde uppdraget till 100%

Mvh. Ulla o Ove Johnsson Läs mer