Läs vad 67 Läs vad Elin Höök

• 2020-11-17
    Köpt en bostadsrätt och fick ett väldigt bra bemötande.
    Theres S
    • 2:a
    • 69.0 m²
    • Svenshögen
  • 2020-10-26
    Elin Du har sålt min bostadsrätt . Du var snabb och kommunikativ- fint. Grundtonen är alltid glad. Analysen på intressenter som Du delade med dig till mig var klockren. Alldeles Strålande, Elin.
    Monica J
    • 2:a
    • 54.3 m²
  • 2020-10-15
    Elin hanterade försäljningen när vi köpte vårt radhus. Visningen var uppdelad för att undvika trängsel p.g.a. Corona. Det hade kanske kunnat göras lite bättre. Men vi fick utrymme att inspektera själva och sedan tog Elin kontakt för att gå igenom de punkter som alla skulle veta innan vi fick ställa frågor. Elin kunde svara på alla våra frågor, både om bostaden och rutiner runt omkring.
    Vi har hela tiden fått stöd från Elin eller Jenny via mail och sms under själva köpet med budgivning, kontakt med banken, ansökan till föreningen o.s.v. Och vi har aldrig saknat någon information som vi behövt eller undrat över. Även snyggt med checklistan inför överlämningen både några dagar innan och på plats.
    Lili R
  • 2020-08-09
    Elin sålde en fin villa med bra lälge till oss och kan absolut rekommenderas som mäklare. Kunnig, trevlig och kundfokuserad.
    David B
    • 152.0 m²
    • Stenungsund- Tätort
    köpte sitt hus med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
  • 2020-07-13
    Elin sålde vår villa i Stenungsund åt oss. Vi blev väldigt proffsigt bemötta från start där hon agerade med stor kunskap, hjärta och klokhet när hon satte strategin tillsammans med oss för att nå bästa utfall. Dessutom var hon väldigt mån om att löpande informera om processen och status, vilket vi uppskattade. Vi vill gärna ge de bästa rekommendationerna.
    Hälsningar
    Susanne o Lasse
    Susanne L
    • 152.0 m²
    • Stenungsund- Tätort
    sålde sitt hus med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
  • 2020-06-22
    Lätt och trygg. Vet vad hon gör och man som säljare känner sig väldigt trygg genom hela processen. Nogrann med uppföljning och kontakt.
    Jimmie H
  • 2020-06-22
    Elin hjälpte oss att sälja våran bostadsrätt. Vi kom i kontakt med Elin när vi köpte lägenheten för några år sedan, och redan då tyckte vi att hon var väldigt proffsig, lätt att kommunicera med och att hon gjorde hela bostadsaffären väldigt enkel.
    Det blev nu självklart att vi ville att Elin även skulle hjälpa oss att sälja.
    Även denna gången så var allt så smidigt och enkelt, och väldigt tryggt. Vi kommer aldrig använda oss av någon annan en Elin - grym mäklare som vi kommer att rekommendera till alla som frågar!
    Matilda H
  • 2020-03-13
    Snabb och smidig hjälp, jättebra styiling och trevligt bemötande!
    Martin H
    • 81.0 m²
    • Ödsmål
  • 2019-05-01
    Tuff förhandlare men snabb med besked
    Bengt S
    • 4:a
    • 83.9 m²
  • 2019-04-08
    Vi har köpet ett radhus och Elin var vår mäklare, detta arbete skötte hon strålande och mycket proffsigt, all pappershantering lika så.
    Christer R
    • 74.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte