Elin Höök

Elin Höök

Elin Höök är mäklare på Fastighetsbyrån Stenungsund

Elin Höök har varit registrerad mäklare sedan 2011-03. Elin Höök har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.8. Elin Höök har haft 23 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 74 Läs vad Elin Höök

• sålde sitt hus med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-06-22
    Super trevlig och härligt bemötande. Svarade snabbt på alla frågor och hjälpte även till när det blev större beslut.
    Rekommenderar verkligen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-05-18
    Sålde min bostadsrätt genom Elin, blev bemött på ett tydligt och proffsigt sett, att få en bra bild inom försäljning och va det va för villkor som gällde och fick bra hjälp med det och hon svarade snabbt. Min upplevelse va jätte bra fick sålt min lägenhet för bra pris och lärde mig mycket påvägen genom Elin.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-05-10
    Köpte en bostadsrätt. Blev väldigt bra bemött av Elin. Hon är trevlig, tydlig och har hjälpt till väldigt bra under köpet.
    • Stora Höga
    2021-05-07
    Mycket kunnig, trevlig och engagerad.
  • köpte en tomt med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-03-18
    Köpekontrakt; Struktur och ordning och reda. Mycket bra bemötande!
    2021-02-22
    Tog hjälp av Elin när jag sålde min lägenhet och är så nöjd man kan vara. Hon är lyhörd, bra på att återkoppla och engagerad. 2,5(!) vecka tog det från första mötet till skrivet kontrakt. Jag kan varmt rekommendera Elin!
    • Svenshögen
    2021-02-12
    Köpt en lägenhet som Elin förmedlade. Bra bemötande och fantastisk support.
    • Svenshögen
    2020-11-17
    Köpt en bostadsrätt och fick ett väldigt bra bemötande.
    • Jörlanda
    2020-10-26
    Elin Du har sålt min bostadsrätt . Du var snabb och kommunikativ- fint. Grundtonen är alltid glad. Analysen på intressenter som Du delade med dig till mig var klockren. Alldeles Strålande, Elin.
    • Jörlanda
    2020-10-15
    Elin hanterade försäljningen när vi köpte vårt radhus. Visningen var uppdelad för att undvika trängsel p.g.a. Corona. Det hade kanske kunnat göras lite bättre. Men vi fick utrymme att inspektera själva och sedan tog Elin kontakt för att gå igenom de punkter som alla skulle veta innan vi fick ställa frågor. Elin kunde svara på alla våra frågor, både om bostaden och rutiner runt omkring.
    Vi har hela tiden fått stöd från Elin eller Jenny via mail och sms under själva köpet med budgivning, kontakt med banken, ansökan till föreningen o.s.v. Och vi har aldrig saknat någon information som vi behövt eller undrat över. Även snyggt med checklistan inför överlämningen både några dagar innan och på plats.