Mikael Johansson
Registrerad mäklare sedan 1996
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 52 Läs vad Mikael Johansson

• Amanda W köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-07-11

Stenungsund
    Tycker kommunikation kunde varit mycket bättre. Dröjde flera gånger väldigt länge med återkopplingen. Läs mer
  • Michaela K köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-04-25

Stenungsund
    Jag och sambo köpte en bostadsrätt. Blev bemött mycket bra. Mäklaren kändes genuin, ärlig och trevlig. Hade inga större förväntningar men hade jag några så blev de väl bemötta. Svarade tydligt på frågor och var hjälpsam. Det var våran första gång vi köpt en bostad så tyckte att proceduren var enkel med hjälp av våran mäklare. Läs mer
  • Per J sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-04-16

Spekeröd
    Mycket proffsig och kunnig. Engagerad och stort driv. Vi sålde på rekordtid. Läs mer
  • Lisa L sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-04-16

Spekeröd
    Mikael med hjälp av Amanda lyckades sälja vårt hus innan visning med extrem professionalitet, passion och positiv ton. Kan varm rekommendera dom som mäklare och team. Läs mer
  • Irene N
    Irene N sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-04-14

Stenungsund
    Min familj hade goda erfarenheter av Mikael sen tidigare. Han ingav förtroende och motsvarade helt mina förväntningar.

Jag kan rekommendera honom som en seriös mäklare. Läs mer
  • Julia A
    Julia A köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-03-22

Ucklum
    Vi har sålt och köpt lägenhet(bostadsrätt).
    Jag har blivit jätte bra bemött, mycket professionell och kunnig mäklare som alltid svarar oavsett vad.
    Kommer rekommendera Mikael till andra som ska köpa/sälja. Läs mer
  • Kent H sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-03-04

Vi har sålt ett enplans hus. Vi har fått ett helt okay bemötande av Mikael. Han tog ansvar när det uppkom en misstänkt jävsituation i känsligt läge vid budgivningen. Jag hade inga förväntningar men blev såklart orolig att skrämma iväg budgivare i detta känsliga läge. Mikael tog ansvar som en chef skall göra på firman. Jag har inget att jämföra med men helt okay med facit i hand.
    Mina förväntningar på mäklarfirman vi valt för uppdraget var nog lite för högt ställda pga okunskap kring försäljningen. Jag som säljare är i händerna på mäklaren innebär att vi haft mkt kort tid att bygga upp ngn slags förtroende kring försäljningen. Vi blev matade med saker vi skulle göra innan visning o försäljning. Förstod att vårt hus var ett i mängden som skulle igenom marknaden snabbt och smidigt. Vilket det gjorde.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd och mäklaren har gjort sitt jobb enligt betyget. Varken mer eller mindre från min horisont. Läs mer
  • Frode R sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-03-01

Stenungsund
    Köpte en enplansvilla och sålde en kåk med källare.
    Mycket nöjd med mäklaren, all info kom snabbt och han uppdaterade hela tiden när det kom in någon ny info. Läs mer
  • Cecilia E köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-02-20

Ucklum
    Köp av bostadsrätt. Mikael var varit saklig, neutral, lugn och varit mån om att saker ska gå rätt till. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Isac W köpte sin bostad med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-01-27

Jag har köpt en lägenhet på uppergårdsvägen. han va trevlig och hjälpsam och förklarade vad det va för lägenhet både negativt och positiv om lägenheten. Han kunde svara på alla frågot jag hade till han. Kände att han jobbade både för att jag skulle få en bra deal och säljaren. Han va nogrann med att förklara alla detalier hur köpte skulle gå till och jag skulle påstå att min upplevelse va mycket bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Stenungsund

Elin Höök