Mikael Johansson
Registrerad mäklare sedan 1996-10-28
Aktiv på Reco.se sedan 2015-05-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 71 Läs vad Mikael Johansson

• Terese N köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-06-08

Stenungsund- Tätort
    Vi fick väldigt bra bemötande av Mikael och affären gick väldigt smidigt.
    Kan rekommendera Mikael. Läs mer
  • Christoffer E köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-05-01

Stenungsund- Tätort
    Snabb, smidig och inget krångel Läs mer
  • Erik O köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-04-10

Jörlanda
    Villa
    Mycket bra bemötande
    Inga konstigheter, tydliga besked Läs mer
  • Camilla J köpte en tomt med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-04-08

Stora Höga
    Vi har köpt en tomt genom Mikael och är väldigt nöjda med hans bemötande. Han har varit hängiven, hjälpsam och gett ”det lilla extra”. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Andreas W köpte en tomt med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-04-08

Stora Höga
    Vi köpte en tomt genom Mikael och fick ett professionellt bemötande. Mikael var väldigt hjälpsam genom hela processen. Vi kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Eva K sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-04-07

Stenungsund-kyrkenorum
    Har sålt vårat hus via Mikael!
    Har blivit vänligt bemötta. Läs mer
  • Nathalie S köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-04-05

Stenungsund- Tätort
    Köpte ett hus på söbackevägen, Har bara positivt att säga om Mikael, super trevlig, lätt att komma i kontakt med och inga problem alls! Läs mer
  • Eije K sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-04-03

Stenungsund-kyrkenorum
    Vi har sålt vårt hus med förbehåll.
    Mikael är en trevlig och omtänksam kille.
    Våran förväntning var att han skulle sälja vårt hus och det har han klarat med bravur.
    Vår upplevelse var att det gick fort och bra, synd bara att vi inte fick in våra privata bilder, men det gick bra ändå. Läs mer
  • Joel A köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-03-04

Stenungsund- Tätort
    Köpt Villa i Stenungsund.

Trevlig men aningen rörig och dålig svarsfrekvens vid mail, samtal och sms... Läs mer
  • Rolf C sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-02-23

2:a
    Sålt bostadsrätt. Det är andra gången jag anlitar Mikel för försäljning och det är alltid lika proffsigt skött och med bra resultat Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Stenungsund

Mikael Johansson