Läs vad 81 Läs vad Mikael Johansson

• 2021-01-15
    Vi har köpt hus, snabb på svar och tillmötesgående 👌🏽
    Dilek D
    • 4:a
    • 116.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
  • 2020-12-10
    Tomtköp av Mikael. Vid första bemötandet var det jättebra och trevligt. Så fortsatte det igenom hela processen fastän den var lång och utdragen av många anledningar som inte hade med Mikael att göra. Sammanfattningsvis var Mikael jättebra.
    Tobias K
    • Jörlanda
    köpte en tomt med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
  • 2020-12-07
    Vi köpte ett nybyggt hus från smålandsvillan. Vi är nöjda med bemötandet vi fick och hade inte tvekat att vända oss till er igen vid en framtida bostadsaffär/försäljning.
    Gustav A
    • 95.0 m²
    • Stenungsund - Tätort
    köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
  • 2020-10-22
    Mikael Johansson är lugn, sansad och kunnig. Vi har känt oss väl bemötta och trygga under tiden som Mikael lotsat oss fram till försäljningen av vårt hus på Oxelvägen 6 i Stenungsund. MVH Birgitta o Tommy Ståhl
    Tommy S
    • 112.0 m²
    • Stenungsund- Tätort
    sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
  • 2020-10-10
    Är inte helt nöjd med Mikael! Har känt att jag har fått höra av mej om vad som händer o har inte fått någon feedback,som jag är nöjd med! Vi lade ut huset till kommande hus i maj, o han fick inte till någon VIP visning som han sa, han var för naiv angående priset som vi hade pratat om, jag sa att vi kanske ligger för högt, men han stod på sej angående priset,vi fick gå ner 250 tusen!! För att få det sålt, kommer inte att rekommendera Mikael!
    Dick S
    • 137.0 m²
    • Stenungsund-kyrkenorum
  • 2020-10-05
    Sålt en fristående villa
    Från start blivit bemött mycket vänligt och med full respekt
    Förväntningarna var att Mikael skulle på ett professionellt och respektfullt sätt hjälpa till med försäljningen av vår villa, vilket han löst med Bravur
    Mycket nöjd med Mikael och Fastighetsbyrån. Deras noggrannhet och professionalism. Kan bara rekommendera vidare
    Fredrik B
    • 137.0 m²
  • 2020-10-05
    Köpte en bostadsrätt efter en seperation. Det var mycket gropar på vägen och allt behövde gå så fort som möjligt. Mikael hjälpte med precis allt och lite till.
    Otroligt bra kund bemötande, kunde få tag i honom när som.
    Sanna N
    • 3:a
    • 71.9 m²
    • Ucklum
  • 2020-10-04
    Köpt bostad av Mikael Johansson. Mikael har ett positivt professionellt och förtroendeingivande bemötande. Man fick förtroende för honom på både visning och i kontakt efter visningen. Mikael var mån om både säljare och köpare vilket är en god egenskap, man har allas bästa i fokus.
    Camilla B
    • 5:a
    • 124.5 m²
  • 2020-10-04
    Har köpt tomt.
    Ebbe J
    • 140.0 m²

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte