Mikael Johansson

Mikael Johansson

Mikael Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Stenungsund

Mikael Johansson har varit registrerad mäklare sedan 1996-10. Mikael Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.6. Mikael Johansson har haft 40 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 94 Läs vad Mikael Johansson

• sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-07-08
    Proffesionell och förtroendeingivande mäklare
    2021-07-08
    Min upplevelse av Mikael i egenskap av mäklare är att han är lugn, informativ och att han ger ett pålitligt intryck. Han hjälpte oss på bästa sätt från början tills affären var slutförd.
  • Henric S
    2021-06-16
    Trygg, stabil och tillgänglig. Trevligt bemötande och alltid hjälpsam oavsett vilka dumma frågor man kommer med.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-06-16
    Proffsig, trevlig samt serviceminded
    2021-06-14
    Kunnig, trevligt bemötande, fin service. Rekommenderar varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-04-11
    Mikael hjälpte mig vid min senaste bostadsaffär då jag köpte en bostadsrätt som tog mig ett steg närmare mitt drömboende. Jag upplevde att jag blev seriöst och väl bemött samt med ett visat engagemang för att få en av mitt livs största affär att gå i lås. Det var lätt att komma i kontakt med Mikael ifall jag hade frågor & funderingar under processens gång. Jag kan varmt rekommendera Mikael på Fastighetsbyrån Stenungsund.
    2021-04-08
    Köpt villa i stenungsund.
    Mikael var tillmötesgående och tillgänglig.
    Kan mycket väl tänka mig att göra affärer med honom och fastighetsbyrån igen.
    2021-03-23
    Enkel att få kontakt med vid behov, besvarade frågor och kollade upp saker.
    2021-03-20
    Sålt en ” gård”

Är väldigt nöjd!!
    2021-03-12
    Vi har sålt en enplansvilla i Kyrkenorum Övergård. Mikael har varit professionell från första kontakt. Vi hade inga förväntningar men blivit positivt överraskad gång på gång. Han har både integritet och håller hårt på sekretess vilket är väldigt tryggt. Snabb uppföljning och jordnära då han är realistisk i sina värderingar. Proffsig och erfaren och mycket socialkompetent! Vi är väldigt tacksamma och kommer rekommendera Mikael till andra om de vill ha den bästa mäklaren i Stenungsund. Dessutom är övriga medarbetar på kontoret fantastiska.