Mikael Johansson
Registrerad mäklare sedan 1996
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 41 kunder tycker om Mikael Johansson

• Dennis E köpte sin bostad med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har köpt ett hur i Strandnorum tillsammans med min fru och barn.
    Mikael gav ett professionellt och lugnt intryck och kunde svara på de frågor som vi hade. Mikael hade ett allmänt gott bemötande.
    Mina förväntningar på en mäklare är att hen kan svara på de frågor kring fastigheten och området vilket Mikael gjorde. Representerade huset och dess säljare på ett bra sätt samt oss som köpare.
    Det var en bra upplevelse av själva köpet, inga konstigheter i samband med det. Läs mer
  • Anders B sålde sin bostad med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Bra och trevligt bemötande , kan tänka mig att rekomendera honom för andra. Läs mer
  • Rickard A sålde sin bostad med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Mikael är en lugn och sansad mäklare som ger ett seriöst intryck. Hans bakgrund inom byggbranschen gör honom till en väldigt trovärdig mäklare. Läs mer
  • Per-Olof T sålde sin bostad med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi sålde vårat radhus med Mikeal. Han har varit kunnig och påläst. Haft bra koll på allt som varit krångligt. Då vi haft mycket med Mikael att göra innan har han haft bra koll på vad vi vill ha och förväntar oss. Läs mer
  • Ann-Jeanette Margareta B sålde sin bostad med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har sålt 2 fastigheter i Bukärr, Jörlanda med hjälp av Mikael, som jag anser vara en fantastisk person och mäklare. Han satte sig verkligen in i min situation och ställde upp på alla sätt och vis!
    Han överträffade alla mina förväntningar pga. sitt empatiska uppriktiga och rättsmedvetna sätt.
    Han är en mäklare som jag med glädje rekommenderar. Läs mer
  • Jenny J köpte sin bostad med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpte ett hus där Mikael var mäklare. Upplevde honom som mycket kompetent, förtroendeingivande och kunnig. Rekommenderas. Läs mer
  • Sara B köpte sin bostad med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Snabb och smidig affär! Mikael är lagom i sin roll som mäklare, det inger förtroende. Läs mer
  • Yasser K köpte sin bostad med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi köpte en villa via Mikael som var jättebra. Han var trevlig och det var rak och ärlig kommunikation vilket vi tyckte var mycket positivt. Han levde upp till våra förväntningar och gjorde precis som önskat för att köpet skulle vara tillfredställande för alla parter. Läs mer
  • Thomas L sålde sin bostad med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Bästa mäklaren i Stenungsund.
    Fastighetsbyrån har dock ej tagit bort Era
    skyltar- dåligt-bör åtgärdas.
    Det var ej Mikael utan mäklaren efter honom som sålde lgnh i 6 an Läs mer
  • Carina G köpte sin bostad med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpte en bostadsrätt efter förhandsvisningen och tycker att vi blivit jättebra bemötta av mäklaren. Vi är helt nöjda med mäklaren och tycker han är seriös och empatisk. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Stenungsund

Sandra Nordenstam