Mikael Johansson
Registrerad mäklare sedan 1996
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 65 Läs vad Mikael Johansson

• Nathalie S köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-04-05

Stenungsund- Tätort
    Köpte ett hus på söbackevägen, Har bara positivt att säga om Mikael, super trevlig, lätt att komma i kontakt med och inga problem alls! Läs mer
  • Eije K sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-04-03

Stenungsund-kyrkenorum
    Vi har sålt vårt hus med förbehåll.
    Mikael är en trevlig och omtänksam kille.
    Våran förväntning var att han skulle sälja vårt hus och det har han klarat med bravur.
    Vår upplevelse var att det gick fort och bra, synd bara att vi inte fick in våra privata bilder, men det gick bra ändå. Läs mer
  • Joel A köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-03-04

Stenungsund- Tätort
    Köpt Villa i Stenungsund.

Trevlig men aningen rörig och dålig svarsfrekvens vid mail, samtal och sms... Läs mer
  • Rolf C sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-02-23

Sålt bostadsrätt. Det är andra gången jag anlitar Mikel för försäljning och det är alltid lika proffsigt skött och med bra resultat Läs mer
  • Peter Georg D sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-02-03

Stenungsund- tätort
    Sålde villa i Stenungsund. Mikaelo är kunnig och kompetent och lyckades sälja huset till nytt rekordpris i området. Läs mer
  • Magnus I köpte en tomt med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-01-16

Stenungsund
    Köp av tomt i Stenungsund. Kanonbra service, enkelt o smidigt! Precis som det ska vara/Magnus Läs mer
  • Emma S köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-12-09

Ucklum
    Jag har köpt en bostadsrätt efter flera månader av letande. Jag blev personligen kontaktad av Mikael på en visning av ett annat objekt och då berättade han att han skulle iväg och titta på en bostadsrätt i ett område jag tidigare budat på och undrade om jag var intresserad. Det gick jättebra, för processen blev väldigt enkel utan större visningar och styling osv. Väldigt personligt och professionellt bemötande och allt jag behövde inför mitt första köp! Tack! Läs mer
  • Thomas N
    Thomas N köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-11-11

Vänligt bemötande.
    Kunnig.
    Trevlig.
    Snabbt utan krusiduller Läs mer
  • Lena L sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-09-25

Stenungsund
    Sålt bostad,utmärkt bemötande,saklig. Han levde upp till alla mina förväntningar ang.affären. Han tog sig tid o förklarade allt,inget kändes forcerande utan i lugn o ro. Allt har varit positiv !! Läs mer
  • Karin A sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-09-18

Ucklum