Hanna Palmgren
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 32 Läs vad Hanna Palmgren

• Kristian P sålde sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-04-02

Ucklum
    Bra presentation av hur det går till vid första mötet. Det var det som gjorde att vi valde hanna.
    Lätt och smidigt in till det sista. Läs mer
  • Sofie Therese L sålde sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-03-31

Ucklum
    Hanna Palmgren är en proffsig och mycket trevlig mäklare som lyckades sälja våran villa på rekordtid. Kan varmt rekommendera henne! Hon levde upp till alla förväntningar och var mycket lyhörd på både säljare och kund. Läs mer
  • Gunilla S köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-03-24

Stenungsund- Tätort
    Mycket trevlig och hjälpsam. Snabb på att svara på frågor och att hålla kontakt. Allt har gått väldigt smidigt! Läs mer
  • Christian K köpte sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-02-09

Trevlig och kunnig 👍 allt gick smidigt. Läs mer
  • Eva-mari Å sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-02-08

Stenungsund- tätort
    Alltid vänlig. Såg till att det blev bra för alla Läs mer
  • Kenny A sålde sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-02-06

Ödsmål
    Vi sålde vårt hus med Hanna. Hon sålde även våran lägenhet. Hon gör allt för oss väldigt enkelt, finns alltid där om man vill prata och ställa frågor. Väldigt tillmötesgående och hjälpsam! Bästa mäklaren jag vet. Läs mer
  • Nicolas Zerpa N sålde sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-01-28

Vi har sålt ett hus.

Vår mäklare var så otroligt trevlig och professionell, och gav alltid det lilla extra med glimten i ögat.

Vad gällde priset på huset, hade jag högre förväntningar, men mäklaren såg till att det blev en hyfsad affär.

Det jag känner, och framförallt för att vi gjort flertalet affärer med Fastighetsbyrån, och då både i Sverige och Spanien. Är att jag gör gärna affär igen, mycket noggranna och professionella. Läs mer
  • Cecilia S köpte sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-01-27

Stora Höga
    Jag har köpt en friliggande villa via Hanna. Hon hade ett proffsigt och lyhört bemötande genom hela processen. Skulle absolut kunna rekommendera att köpa bostad genom henne till andra. Läs mer
  • Ulrika S köpte sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-12-22

Stenungsund
    Vi köpte en fastighet i Stenungsund för några månader sedan där Hanna mäklade. Hanna är påläst och kunnig, snabb vid kontakt och tillgänglig. Köpet gick smidigt. Klart över förväntan då vi hade en del som avvek från standardkontrakt. En fin upplevelse från början till slut.

Hälsningar

Ulrika och Marcus Läs mer
  • Caroline B sålde sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-11-14

Stenungsund
    Har sålt en villa.
    Oerhört proffsigt och bra bemötande.
    En säker och kunnig mäklare som jag känt stort förtroende för under hela säljprocessen. Hon levde upp till mina förväntningar! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Stenungsund

Mikael Johansson