Hanna Palmgren

Hanna Palmgren

Hanna Palmgren är mäklare på Fastighetsbyrån Stenungsund

Hanna Palmgren har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Hanna Palmgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.8. Hanna Palmgren har haft 25 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 61 Läs vad Hanna Palmgren

• köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-05-21
    Vi köpte en bostadsrätt av Hanna och vi är supernöjda med bemötandet.
    2021-05-20
    Köpt på Hakefjorden Resort av Bästa Hanna:)
  • sålde sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-05-17
    Hanna hjälpte oss med att sälja vårat hus.
    Vi uppskattade hennes engagemang och fick bra hjälp med allt som rörde försäljningen.
    2021-05-03
    Sålde huset. Mycket bra. Mäklaren samarbetade med mig och levde upp till mlnna förväntningarna. Mycket snabb och bra affär Tack till ett bra jobb
    • Timmervik
    2021-04-30
    Försäjlning av fristående villa i Timmervik, Stenungsunds kommun.
    Hanna är den perfekta mäklaren. Mycket kunnig och tillmötesgående. Skapar inte orealistiska förväntningar utan dämpar snarare den entusiasm som man som säljare har inför en försäljning.
    Hanna har till 100% följt "regelboken" vilket gör att vi som säljare känner oss mycket trygga.
    Hanna är med andra ord mycket proffsig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-04-30
    Köpte en villa i Stenungsund och vi kände ett stort förtroende för Hanna
    • Svenshögen
    2021-04-13
    Har sålt ett sommar boende i ganska dåligt skick. Mäklaren va duktig på att presentera huset och att hjälpa till med allt strul vi stötte på under resans gång.
    2021-03-30
    Pigg och glad mäklare som mötte oss med ett stort leende
    vid visningen och även senare under bostadsaffärens
    genomförande även visade prov på en gedigen kunskap.
    Vi sålde vårt hus som vi själva byggde 1976 och har nu köpt en
    lägenhet i HSB Nyborg i Stenungsund. Hanna var alltid lätt att nå
    och alltid beredd på att hjälpa till om vi hade några frågor.
    Vi kan absolut tänka oss rekommendera henne framöver.
    MVH Stina o Tage Dahlqvist
    2021-03-30
    Hanna hade fått en 5:a om det inte vore för Trasig ugn med utdraget elutag under visning, och pump(väsnades väldigt mycket) till husets kranar utrustning som var avslaget under visning.

Normalt sett så vill man ju visa att sådan utrustning fungerar och det känns dumt att försöka dölja. Eftersom Hanna i mycket annat redovisade fakta på ett korrekt sätt så känns ovan som lite onödigt.
    2021-03-08
    Köp av radhuslägenhet.

Vi blev mycket trevligt bemötta av Hanna genom hela resan från första stund och önskar henne all lycka i fortsättningen.

Vid inflyttning upptäckte vi fel och brister i lägenheten varför vi kontaktade Fastighetsbyråns kundombudsman och fick då veta att vi hade undersökningsplikt redan på visningsdagen. Visningstiden är inte relevant till kraven som ställs på köparens undersökningsplikt då denna är mycket omfattande.

Ser framemot en förändring.

Med vänlig hälsning
    Gunda Näsman Halvarsson