Hanna Palmgren
Registrerad mäklare sedan 2015-06-03
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 42 Läs vad Hanna Palmgren

• Ronja K köpte sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-07-24

Ödsmål
    Vi har köpt en bostad via Hanna och vi har varit super nöjda som kunder. Allt har gått hur smidigt som helst. Läs mer
  • Mikael P köpte sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-07-20

Köpt bostad.
    Väldigt trevligt bemötande från början till genomförd affär.

Hanna har varit mkt. proffsig. Läs mer
  • Besim P köpte sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-07-08

Ucklum
    Vi har köpt hus på Johan mattasts väg 5 i Ucklum. Vi tycker bemötandet från Hanna Palm var riktigt proffsigt och kändes oss genast trygg i hennes sällskap. Vi är väldigt glada över att Hanna Palm hjälpte oss från start till slut. Allt gick smidigt och bra

Bessim&Sara Läs mer
  • Håkan T sålde sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-07-06

Svenshögen
    Proffsigt kunnigt elegant stiligt Läs mer
  • Louise W
    Louise W sålde sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-06-02

Stenungsund- Tätort
    Hanna har gjort ett fantastiskt jobb med att sälja vårt radhus!
    Hon har gjort vår bostadsaffär, som minst sagt vart en berg och dalbana, till något som gått att förstå och känna sig trygg med! Hanna är en klippa! Läs mer
  • Björn E sålde sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-05-25

Ödsmål
    Anlitade Hanna och Fastighetsbyrån för att sälja min villa.

Hanna gjorde ett väldigt bra jobb och levde upp till de flesta av mina förväntningar. Hanna ger ett vänligt och professionellt intryck och affären gick smidigt från första kontakt till kontraktsskrivning.

Kan varmt rekommendera Hanna. Läs mer
  • Zeljka K sålde sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-05-16

Stora Askerön
    Hanna har bemöt mig med ett trevligt och varmt sätt,dessutom var hon mycket villig och hjälpsam att vi ska få det bästa hon kunde erbjuda,vilket vi naturligtvis har fått,
    Hanna är en kunnig mäklare som sålde vårat lilla idyl för mycket fint pris och vi är mycket nöjda med Hannas insats,
    MVH Zeljka Läs mer
  • Olof Karl Georg L sålde sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-05-15

Stora Askerön
    En energisk och mycket trevlig person som jag genast fick förtroende för.
    Husförsäljningen gick mycket bättre än vad vi hade väntat oss.

Olof Läs mer
  • Jenny G
    Jenny G köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-04-30

4:a
    Jörlanda
    Jag köpte en lägenhet och fick ett proffsigt och trevligt bemötande. Tack😀 Läs mer
  • Arne Kennet C sålde sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-04-29

Nösund
    SÄLJUPPDRAG FRITIDSHUS
    Hon är mycket kunnig och effektiv och skapar en positiv stämning mellan säljare och köpare. Hon representerar dagens unga moderna mäklare som på ett målinriktat sätt driver processen framåt på ett förtroendefullt sätt Hon har förmågan att tolka såväl säljarens som köparens behov och omsätta dessa i praktiska lösningar. Hennes positiva framtoning är av stor betydelse vid genomförande av denna typ av affärer. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Stenungsund

Mikael Johansson