Nicklas Björn

Nicklas Björn

Nicklas Björn är mäklare på Fastighetsbyrån Stenungsund

Nicklas Björn har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Nicklas Björn har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 151 omdömen med ett betyg på 4.8. Nicklas Björn har haft 28 försäljningar sen 2022-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-09 - 2023-08

151 omdömen om Nicklas Björn

Sedan starten hos Reco 2018
Susanne N
Sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Trevlig och kunnig. Över förväntan.

Daniel H
Köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Mycket proffsigt bemötande. Vi känner oss väldigt trygga i den här affären. Sen bjöd han ju på kaffe också och det är ju ett stort plus..

Anna-Carin K
Ödsmål

Trevlig tydlig och alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Ärliga och snabba svar. Kommer rekommendera Nicklas till andra 👌🏼

Svar från Nicklas Björn

Tusen tack för det fina omdömet!

Raula A
Spekeröd

Med Vänlighet. Med Kunskap, Med Saklighet, Med Engagemang, Med God Rådgivning, Med God Tillgänglighet, Niclkas svarade alltid snabbt på mina Tel. samtal, sms med mail, även när han var upptagen, Återkopplade senare. Hörde av sig om hur jag hade det, hur jag kände mig inför saker och ting , Angav Trygghet i en känslomässigt mycket svår situation, Jag kände mig sedd och lyssnad!! Var Engagerad och Saklig., Gav av sin tid fast han hade mycket att sköta!! Jag kunde ringa/sms:a när som hellst. Lugnade ned min oro, osäkerhet,...

Svar från Nicklas Björn

Tusen tack Rauski för din fantastiska text! Värmer otroligt och jag är så glad att jag fick hjälpa dig genom denna affären! Vi ses igen!

Christian J
Jörlanda

Trevlig, kunnig och mycket professionell, kan varmt rekommendera Nicklas som mäklare.

Penita H
Stenungsund - Tätort

Det kändes tryggt att ha Nicklas som mäklare som med sitt stora kontaktnät kunde genomföra en snabb och smidig affär där samtliga parter var nöjda. Nicklas svarade upp på våra önskemål och gav oss regelbundet uppdateringar under hela processen. Ett mycket gott bemötande.

Alexander B
Stenungsund - Tätort

Seriös och trevlig mäklare med ett bra kontaktnät som möjliggjorde en smidig och snabb affär.

Gustav K
Stenungsund - Tätort

Niklas har varit väldigt tillmötesgående och varit lätt att ha och göra med.

Annika E
Stenungsund - Tätort

Professionell snabb i kontakt och trygg

Johanna E
Köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Vi hade inte kunnat önska oss en bättre mäklare. Trevlig och hjälpsam och svarat på alla våra frågor!