Nicklas Björn
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 56 Läs vad Nicklas Björn

• Ronny F sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-03-03

Sålde en bostadsrätt. Niklas = bästa mäklaren jag mött. Väldigt trevlig och engagerad i sitt jobb. Finns ingen bättre Läs mer
  • Eva Arnaboldi P sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-03-03

Har sålt en bostadsrätt.
    Bemötande professionellt och vänligt.
    Hade mycket lite kontakt då fullmakt given till annan part att hantera affären.
    Har inga anmärkningar, allt gick som det skulle.
    Nicklas Björn skötte försäljningen på ett helt tillfredsställande sätt och var tillgänglig för frågor under hela processen. Läs mer
  • Frida D sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-02-24

Spekeröd
    Sålde mitt hus, knapphändig information till en början. Efter att jag påvisat att jag vill ha samma information som den jag sålde huset tillsammans med, kom mer info. Läs mer
  • Malin A sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-02-06

Sålt lght
    Trevligt bemötande
    Nöjd efter avslutad affär Läs mer
  • Erik H köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-01-27

Allt sköttes perfekt! Smidigt från start till mål. Tack Nicklas :) Läs mer
    Nicklas B gillar detta
  • Nils H köpte en tomt med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-01-09

Stenungsund
    Vi har köpt en tomt av Nicklas.
    Nicklas Björn är trevlig , hjälpsam och ärlig.
    Däremot var det en del information gällande tomten som vi själva var tvungna att ta reda på , som man kan tycka bör ha ingått i tomtbeskrivningen. tex, Avgifter till samfällighet, VA, nät, samfällighetskriterier osv.

Vi är nöjda med Nicklas i det stora hela och kan tänka oss att rekommendera honom till vänner och bekanta, och anlita honom. Läs mer
  • Jim K sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-12-21

Ucklum
    Nicklas sålde vårat hus,allt gick otroligt smidigt och har ständigt haft svar på alla frågor och alltid varit tillgänglig! Kort och gott Nicklas Björn vet vad han håller på med Läs mer
  • Johan K sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-11-19

Stenungsund
    Nicklas har sålt en villa för mig, och jag har blivit väl bemött och han har infriat mina förväntningar med försäljningen. Läs mer
  • Helena J
    Helena J köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-11-18

Jag har fått ett mycket proffsigt och fint bemötande av Nicklas Björn från första kontakt tills överlämning av bostaden Modistvägen 36A. Det har varit smidigt och snabba återkopplingar vilket jag som köpare uppskattar oerhört mycket! Läs mer
  • Gustaf B sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-11-14

Stenungsund
    Sålt en bostadsrätt. Inga konstigheter, gick som förväntat. Mycket smidigt och professionellt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Stenungsund

Mikael Johansson