Läs vad 66 Läs vad Nicklas Björn

• 2020-10-27
    Sålde en lägenhet med hjälp av Nicklas. Alltid tillgänglig, glad och positiv genom allt. Hela uppdraget var över förväntan. Vi är så nöjda!☺️
    Julia L
    • 3:a
    • 87.0 m²
    • Stenungsund- Tätort
    sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
  • 2020-10-02
    Tar på ett utmärkt sätt hand om kund och håller kunden uppdaterad under hela processen
    Nielsen Eva N
    • 120.0 m²
  • 2020-07-07
    Jag sålde en bostadsrätt i Ucklum.

Vi fick hjälp av Niklas Björn som verkligen gjorde ett bra jobb.
    Han planerade och hjälpte med visning och gjorde sitt bästa för att vi skulle får ett bra pris.

Kan rekommendera Niklas när det gäller att får en bra mäklare.
    Wolfgang H
    • 104.0 m²
  • 2020-06-06
    Har kommit i kontakt med Nicklas Björn både som köpare och säljare och upplever honom som en väldigt trevlig, lyhörd, professionell och seriös person. Jag kan varmt rekommendera Nicklas som mäklare.
    Tina E
    • 86.5 m²
  • 2020-06-03
    Nicklas Björn sålde vårt fritidshus på ett mycket professionellt och engagerat sätt. Han har varit mycket tillmötesgående och lättillgänglig och levt upp till alla förväntningar vi haft på en mäklare.
    Peter M
    • 95.0 m²
    • Ödsmål
  • 2020-06-01
    Nicklas har mött alla våra förväntningar vid försäljning av vår sommarstuga. Positivt och trevligt bemötande, lätt att komma i kontakt med vid behov.
    Gösta J
    • 95.0 m²
    • Ödsmål
  • 2020-05-27
    Nicklas är en proffsig mäklare på alla sätt.
    Jag kan varmt rekommendera honom.
    Han håller kontakten och informerar mycket bra.
    Jag känner mig trygg som både säljare och köpare.
    Det finns bara positiva saker att säga om Nicklas.
    Helena J
    • 133.0 m²
    • Stenungsund - Tätort
  • 2020-04-17
    Toppenbra bra service av en fantastiskt trygg, enkel och kunnig mäklare! Han är engagerad och tar sig verkligen tid för sina kunder. Han gav sakliga tips och råd till oss som säljare!

Vi skulle rekommendera Nicklas till alla som ska sälja sin villa!
    Josefin L
    Josefin L
    • 133.0 m²
    • Stenungsund- Tätort
  • 2020-04-13
    Jag köpte ett hus. Jag är nöjd.
    Paula Maria H
    • 70.0 m²
    • Spekeröd
  • 2020-04-10
    2rok på Hallerna.
    Mycket bra.
    Att få sålt till ett bra pris, men så kom coronan ivägen. Det kunde ju inte Nicklas rå för han gjorde så gott han kunde. Det gick ju bra till slut.
    Monica G
    • 2:a
    • 60.0 m²

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte