Nicklas Björn
Registrerad mäklare sedan 2017-07-31
Aktiv på Reco.se sedan 2018-03-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 64 Läs vad Nicklas Björn

• Wolfgang H sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-07-07

Jag sålde en bostadsrätt i Ucklum.

Vi fick hjälp av Niklas Björn som verkligen gjorde ett bra jobb.
    Han planerade och hjälpte med visning och gjorde sitt bästa för att vi skulle får ett bra pris.

Kan rekommendera Niklas när det gäller att får en bra mäklare. Läs mer
  • Tina E köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-06-06

Har kommit i kontakt med Nicklas Björn både som köpare och säljare och upplever honom som en väldigt trevlig, lyhörd, professionell och seriös person. Jag kan varmt rekommendera Nicklas som mäklare. Läs mer
    Nicklas B gillar detta
  • Peter M sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-06-03

Ödsmål
    Nicklas Björn sålde vårt fritidshus på ett mycket professionellt och engagerat sätt. Han har varit mycket tillmötesgående och lättillgänglig och levt upp till alla förväntningar vi haft på en mäklare. Läs mer
    Nicklas B gillar detta
  • Gösta J sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-06-01

Ödsmål
    Nicklas har mött alla våra förväntningar vid försäljning av vår sommarstuga. Positivt och trevligt bemötande, lätt att komma i kontakt med vid behov. Läs mer
    Nicklas B gillar detta
  • Helena J sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-05-27

Stenungsund- Tätort
    Nicklas är en proffsig mäklare på alla sätt.
    Jag kan varmt rekommendera honom.
    Han håller kontakten och informerar mycket bra.
    Jag känner mig trygg som både säljare och köpare.
    Det finns bara positiva saker att säga om Nicklas. Läs mer
  • Josefin L
    Josefin L sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-04-17

Stenungsund- Tätort
    Toppenbra bra service av en fantastiskt trygg, enkel och kunnig mäklare! Han är engagerad och tar sig verkligen tid för sina kunder. Han gav sakliga tips och råd till oss som säljare!

Vi skulle rekommendera Nicklas till alla som ska sälja sin villa! Läs mer
    Nicklas B gillar detta
  • Paula Maria H köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-04-13

Spekeröd
    Jag köpte ett hus. Jag är nöjd. Läs mer
  • Monica G sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-04-10

2:a
    2rok på Hallerna.
    Mycket bra.
    Att få sålt till ett bra pris, men så kom coronan ivägen. Det kunde ju inte Nicklas rå för han gjorde så gott han kunde. Det gick ju bra till slut. Läs mer
  • Ronny F sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-03-03

4:a
    Sålde en bostadsrätt. Niklas = bästa mäklaren jag mött. Väldigt trevlig och engagerad i sitt jobb. Finns ingen bättre Läs mer
  • Eva Arnaboldi P sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-03-03

Har sålt en bostadsrätt.
    Bemötande professionellt och vänligt.
    Hade mycket lite kontakt då fullmakt given till annan part att hantera affären.
    Har inga anmärkningar, allt gick som det skulle.
    Nicklas Björn skötte försäljningen på ett helt tillfredsställande sätt och var tillgänglig för frågor under hela processen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Stenungsund

Mikael Johansson