Nicklas Björn
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 31 Läs vad Nicklas Björn

• Emil K köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-07-15

Stora Höga
    Vi köpte ett parhus av denne mäklare. Trevlig, engagerad och snabba svar. Duktig säljare! Läs mer
  • Björn S köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-05-13

Nicklas är kunnig och proffsig, återkommer alltid med svar. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Jonas O sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-05-12

Stora Höga
    Jag har sålt en lägenhet!
    Vi hade en mycket bra dialog å samarbete. Läs mer
  • Krisztina P köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-05-01

Stenungsund
    Jag har köpt ett hus. Nicklas var professionell, vänlig och noggrann. Jag rekommenderar honom och Fastighetsbyrån Stenungsund! Läs mer
  • Patrik S sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-04-26

Nicklas skötte både på gång och försäljningen av vårat hus utmärkt! Rekommenderas! Läs mer
  • Imre V köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-04-12

Stenungsund
    Vi letade efter ett hus för länge sedan och Niclas visste det. En dag ringde Niclas oss och berättate att det finns ett hus som kommer att passa bra för oss.

Han bokade tid för en visning och när vi såg huset då tyckte vi att det är vårt drömhus. Vi köpte huset till slut.

Vi är väldigt nöjda med huset.

Hela processen var väldigt smidigt, snabbt och välorganiserad.
    Jagkan bara rekommenderade Niclas och Fastighetsbyrån! Läs mer
  • Peter S
    Peter S köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-04-08

Ödsmål
    Niklas har gjort ett proffsigt arbete i samband med inköp av bostadsrätt. Ordning och reda på all information om bostadsrätt förening alla papper och stadgar på plats. Alla kontakter med bank och i övrigt har allt löpt på felfritt och snabbt.
    Niklas rekommenderas för är bra arbete i den här affären. Läs mer
  • Anna H köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-04-05

Professionell mäklare som med god hand tog hand om såväl försäljning som fastighetsköp. Kan varmt rekommendera Björn till blivande husägare! Läs mer
  • Beatrix T
    Beatrix T köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-03-08

Nicklas fick sålt vårt hus snabbt och smidigt. Dessutom fick han sålt det för en summa vi aldrig trodde vi skulle få från början. Stenungsunds bästa mäklare helt klart!! 👌🏻 Läs mer
    Nicklas B gillar detta
  • Rasmus F köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-03-05

Nicklas har sålt vår fastighet.
    Mycket trevlig och seriös.

Han har uppfyllt alla våra önskningar och löst allt på ett smidigt och professionellt sätt.

5/5 möjliga Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Stenungsund