Nicklas Björn
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 20 kunder tycker om Nicklas Björn

• Paula K sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-02-18

5:a
    158m²
    Stenungsund
    Vi har sålt vår fastighet 👍🏻 Mäklaren har bemött oss fint 100% bra, han visa oss respekt på ett bra sätt och våra förväntningar levde han upp till. Vi är nöjda med vår försäljning av huset 👍🏻 Läs mer
    Nicklas B gillar detta
  • William S sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-02-14

2:a
    47.5m²
    Stenungsund
    Sålde min bostadsrätt i Stenungsund och Nicklas uppfyllde alla mina förväntningar!

Han förstod hur jag funkade som människa och anpassade sitt arbetssätt efter det så jag är jättenöjd! Läs mer
  • Matz S sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-01-31

4:a
    122m²
    Nicklas har skött om försäljningen av vårt hus med adress Brudhammar 143 på ett utmärkt sätt - engagerat med etik både gentemot oss som säljare och arbetsgivare samt den köpare som blev slutgiltigt.
    Dessutom är bakgrunden till Nicklas uppdrag att han tog kontakten efter att han sett att vi vja annat kontor för Fastighetsbyrån varit på visningar.
    Vi är verkligen nöjda med Nicklas och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Malin S
    Malin S köpte sin bostad med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-01-14

Snabb affär mycket tillmötesgående mäklare Läs mer
    Nicklas B gillar detta
  • Linus H köpte sin bostad med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-12-27

Köpt bostadsrätt för första gången och blev bemött utmärkt.
    Fick hjälp hela vägen, för övrigt väldigt trevlig. Läs mer
    Nicklas B gillar detta
  • Fredrik C sålde sin bostad med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-12-05

Sålde en bostadsrätt på nolltid.

Nicklas var proffsig på alla sätt och löste allting på nolltid. Grymt jobb! Läs mer
    Nicklas B gillar detta
  • Maria F sålde sin bostad med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-11-20

Jag har sålt en bostadsrätt samtidigt som jag letat efter och köpt en annan bostadsrätt.
    Nicklas har hanterat försäljningen och hjälpt mig att leta efter och hitta en ny bostad - jag är totalt sett mycket nöjd med hans arbete och engagemang. Läs mer
  • Cecilia W skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-10-06

Bostadsrätt
    Alla papper i ordning
    Bra förberett
    Fick svar på alla frågor
    Kändes tryggt och proffsigt Läs mer
  • Inna O köpte sin bostad med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-09-12

Niklas är mycket professionell mäklare som brinner för att hjälpa kunder! Han säljer med hjärtat och är alltid lösningsorienterad! Jag är nu en lycklig ägare av en fantastisk lägenhet i Stenungsund! Läs mer
    Nicklas B gillar detta
  • Theres T köpte sin bostad med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-09-11

Ett fantastiskt bemötande ifrån visning till köp av hus 😃 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Stenungsund

Sandra Nordenstam