Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Ale Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ale

Fastighetsbyrån Ale

Göteborgsvägen 80, 446 32 Älvängen — Visa karta

Vackra Ale är placerat mellan Göteborg och Trollhättan. Här hittar du härliga naturområden, landsbygd och skogar. Kommunikationen är bra med perfekt pendlingsavstånd för dig som vill jobba inne i city.

Är Ale en plats för dig? Då ska du ta kontakt med oss på Fastighetsbyrån på kontoret på Göteborgsvägen 80. Vi kan Ale som område och vet precis hur bostadsmarknaden fungerar. Vare sig du ska köpa eller sälja kan vi guida dig rätt och ge dig goda råd längs vägen, vi har all den erfarenhet som krävs.

Varmt välkommen!

Läs vad 146 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ale

• Joel B skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
  • Lena H
    Lena H skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Innan vi bestämde oss för att sälja vårt hem funderade vi fram och tillbaka om vi skulle sälja eller inte. Processen tog över ett år. Under den tiden hade vi kontakt med Lovisa flera gånger och hon vek aldrig från ett gott bemötande och fint tålamod med oss som säljare. Under försäljningen tog hon sig an uppgiften på ett alldeles utomordentligt sätt och försäljningen gick över förväntan.
    Lovisa inger förtroende, är kompetent, kommunicerar bra och är lugn och varm.
    Hon levde upp till alla våra förväntningar och önskemål och får de allra varmaste rekommendationerna av oss. Läs mer
  • Stefa I skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag har inte träffat Anton personligen, därför att vi köpte lägenhet genom att en annan mäklare visade oss 5 min lägenhet.
    Men min uppfattning om Anton genom kontakt per mail, sms och samtal är jättebra.
    Snabb, professionell, kunnig. Läs mer
    2018-12-05 Anton S svarar Stefa I
    Tack för orden Stefa! Vilken tur att min kollega Lovisa kunde visa er lägenheten som ni senare valde att köpa. Jag är glad att just ni köpte den! Hoppas ni ska trivas toppen där men det vet jag att ni kommer att göra.
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt. Från första stunden så kände jag mig trygg. Hon var väldig kunnig, ärlig och tydlig. Man märkte att hon verkligen var trygg i sin yrkes roll.
    Jag var väldig nervös inför försäljningen, för detta var första gången jag skulle sälja något. Lovisa var lyhörd, svarade mig alltid på mina tusen frågor.
    Jag är väldig nöjd! Läs mer
  • Gyula S
    Gyula S skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Sålt Kedjehus.

Lovisa är noggrann, pålitlig, Jag har bara positiva erfarenheter av henne. Läs mer
  • Kristina S skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Sålde min enplans-villa i Ale och blev fint bemött av Lovisa som var den som initialt tog kontakt för värdering av bostaden ett år tidigare. Eftersom det blev en god kontakt blev det henne jag ringde vid beslutet att sälja. Hoppades få en bit över 3 miljoner o så blev det.
    Glad o tacksam för resultatet o arbetet processen igenom :) Läs mer
  • Magnus S skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa sålde vårt hus, raka och tydliga besked genom hela processen. Väldigt nöjda med valet av Lovisa och teamet på Fastighetsbyrån Läs mer
  • Pontus L skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Fantastiskt bemötande genom hela processen, från start till slut., Läs mer
  • Thomas O skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    När jag skulle sälja mitt hus på Glimmergränd 4 i Bohus så blev det Anton som skulle sälja de, för jag fick en väldigt bra magkänsla för honom. Jag va mycke nöjd med Anton hela vägen från första mötet till färdigsålt hus. Han lyssnade på vad jag hade att säga och vi hade en bra dialog och huset gick för vad han trodde, så han har bra koll på området. Jag rekommenderar verkligen Anton Södersten. Läs mer
    2018-12-05 Anton S svarar Thomas O
    Stort tack för dina fina ord och framförallt för förtroendet att få förmedla ditt fina hus! Det var ett nöje Thomas.
  • Thore A
    Thore A skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Hej
    Vi sålde vår villa.
    Vi upplevde Lovisa både trevlig, kunnig och proffsig.
    Finns bara gott att säga om henne.
    /Thore Läs mer
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi har sålt ett hus med bättre en önskat resultat. Lovisa Bååth skötte sig på alla plan .

Alla dessa enkäter som jag inte gillar bara. Läs mer
  • Carina F skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa hade full koll på värdering och hjälpte till med allt på ett utmärkt vis när hon sålde vår villa i Skepplanda Läs mer
  • Carola U
    Carola U skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi köpte vårt drömhus på humlegången i nödinge, jonas var en korrekt, lyhörd & hjälpsam mäklare, jag kan starkt rekomendera honom till alla som är i behov av mäklare. Läs mer
  • David S skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag blev mycket bra bemött av Lovisa och hon var alltid trevlig och professionell. Om jag hade några frågor så kunde hon alltid svara på dem.

Kan starkt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Emelie A skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa var mycket professionell och svarade på alla våra frågor och undringar. Rekommenderas! Läs mer
  • Rolf M skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa är duktig administratör och korrekt uppträdande Läs mer
  • Pia N skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Sålt en villa i Älvängen
    Mäklaren hade ett proffessionellt bemötande och bra lokalkännedom
    Jag förväntade mig ett tydligt upplägg, vilket jag upplevde att vi fick Läs mer
  • Annika K skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag sålde min lägenhet genom Lovisa och jag mycket nöjd med henne.
    Hon har varit professionell i sitt bemötande mot mig och guidat mig igenom försäljningen på ett kunnigt sätt.
    Lovisa var även rakt och ärlig gällande värderingen av min bostad som ingav mig realistiska förväntningar gällande pris.
    Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Marcus L skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Sålde en 2:a och blev väldigt bra omhändertagen genom hela processen.

Allting anpassades perfekt utefter våra behov och våra tidsramar oavsett hur veligt det var från våran sida vid sina stunder! Läs mer
  • Elon K skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa är positiv, trevlig och glad och verkar kunna sitt yrke väl (även om värderingen lades lite väl högt men sånt händer väl). Om jag skall säga något som inte ger helt full pott så är det att hon verkar väldigt stressad i sitt jobb vilket kanske inte är helt förtroendeingivande för oss säljare (tanken blir lite "hinner hon verkligen göra det bästa i sitt jobb" som jag är övertygad är hennes målsättning. Lovisa passar utmärkt i sitt yrke men kanske skall Fastighetsbyrån tänka på sin personal och bemanningen i stort lite mer. Tack Lovisa! Läs mer
  • Felicia E skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Sålt min bostadsrätt och köpt villa. Jonas är en trevlig och pratsam människa med lugnt bemötande! Han är duktig på sin sak och vill gärna hjälpa en med det mesta. Tycker det var otroligt bra jobbat att få sålt lägenheten 1 vecka efter den kommit upp på hemnet, det gjorde en lättad! Väldigt glad /tacksam för att allting flytit på så himla bra. Läs mer
  • Ann-Sofie O skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik är en fantastisk mäklare med både driv och glöd. Är nöjd med hans förståelse och tålamod och kan varmt rekommendera honom till andra som behöver hjälp att få sålt sin lägenhet. Läs mer
  • Frida N
    Frida N skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik är en otroligt erfaren och skicklig mäklare.
    Försäljningen av vårt hus i Surte skötte han exemplarisk och försäljningspriset blev högt över förväntan. Läs mer
  • Lena T skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Sålt en bostadsrätt och blev väldigt väl och proffsigt bemött av Lovisa. Hon levde på alla sätt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Christian Franz A
    Christian Franz A skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Sålde 2-planvilla med källare.
    Gick trögt i början men Jonas skötte det proffsigt med sitt lugn.
    Allt presenterades enligt överenskommelse och tidsplanenligt. Läs mer
  • Alaa A skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Mycket trevlig, påläst och gav space till att låta mig titta i lugn och ro utan att vara för påträngande. Mycket trevlig!! Läs mer
  • Patrik E skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Sålde ett hus. Bemötandet var väldigt proffsigt, vänligt och beskrivande. Om det uppstod mindre problem, frågor etc. så löstes alla väldigt bra och det var aldrig någon oro eller tvekan kring försäljningen. Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån och Patrik Andersson. Läs mer
  • Malin R skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi har både köpt och sålt hus med Jonas som mäklare. Han är tydlig och han arbetar för att det skall vara bra både för säljaren och köparen. Det märks att han är erfaren. Läs mer
  • Lars-Göran R skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Köpt och sålt hus.
    Trevlig och korrekt.
    Hade hoppats på aningen mer engagemang och driv för att hitta köpare.
    Vi är nöjda med hans insatser. Läs mer
  • Leif S
    Leif S skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi sålde bostadsrätt
    Bra bemötande saklig och tydlig Läs mer
  • Jerker C skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Anton är en klockren mäklare, lätt att nå och engagerad i uppdraget Läs mer
    2018-09-13 Anton S svarar Jerker C
    Stort tack för din fina rekommendation Jerker! Det var ett nöje att hjälpa er att både köpa och sälja!
  • Kauko K skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Proffsigt förtroendegivande och vänligt bemötande. Snabb hantering av affären. Kommunikation via telefon, sms och e-mail fungerade utmärkt speciellt med tanke på att försäljaren var i Finland och mäklaren med sitt team i Sverige.
    Rekommenderar varmast framtida fastighetsförsäljare att ta kontakt med Fastighetsbyrån Ale. Läs mer
  • Beáta M skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi köpte bostadsrätt.
    Lovisa är hjälpsam och gör ett professionellt jobb för oss.
    Våra förväntningar var att få så mycket information i samband med processen hur det funkar att köpa fastigheten här i Sverige och hon hjälpte oss så mycket som hon kunde at förstå processen.
    Hon är flexibel och stötar oss under hela processen. Läs mer
  • Tomas V skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Trevlig och pigg.
    Inga krångligheter utan väldigt tillmötesgående och har förståelse för att man inte kan hela processen. Läs mer
  • Jim A skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jonas löste allt på ett bra sätt trots att vi ändrade flyttdatum. Läs mer
  • Thomas B skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Kunde informerat bättre om sista dag för slutbesiktning Läs mer
  • Lars Åke H skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    * Villa.

* Jonas var en trevlig prick, och vi blev Du o Bror ganska fort.

* Förväntningarna var väl inte så höga när marknaden började gå nedåt. Men det gick fort och smidigt när Jonas väl satte igång, så vi blev helt nöjda när det var klart.

* Sammanfattningsvis så gick hela försäljningen över förväntan. Läs mer
  • Ulf H skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jonas var lätt och prata med försäljningen gick snabbt och effektivt (bostadsrätt) Jag är nöjd och glad.q Läs mer
  • Lars Evald A skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Jag har aldrig sålt eller köpt ett hus genom mäklare. Har för dålig
    erfarenhet för att ge en bedömning och betyg. Läs mer
  • Anna-Greta N skrev om Fastighetsbyrån Ale
    allt var bra. snabbt gick det också.vi är nöjda med allt hittills. Läs mer
  • Sedeney A skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag har köpt en etta i Bohus, Ale. Jonas har varit hjälpsam och tillgänglig hela vägen. Han har kunnat svara på de frågor jag har haft och bemöt mig professionellt. Han hade förståelse för att jag var ny till köpandet av en bostad och jag kände inte att han tyckte att mina frågor vad dumma. Läs mer
  • Therese L skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Kan ej svara då affären ej är klar. Läs mer
  • Jasmin K skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Levererade enl önskemål , vilka kanske var lite i överkant :) , rekommenderas! Läs mer
  • Martin H skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Bra mäklare som alltid varit tillgänglig och återkommit med svar på frågor snabbt. Läs mer
    2018-05-02 Anton S svarar Martin H
    Stort tack för ditt omdöme Martin och jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas! Kul att det blev just ni som köpte huset!
  • Robert P skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Har köpt en villa med hjälp av mäklare Anton. Upplevde ett mycket bra bemötande från start till slut från mäklaren. Fick god hjälp av mäklaren som tog hänsyn till alla önskemål samt var tillgänglig hela tiden. Kommer att rekommendera denna mäklare till vänner och familj samt använda honom vid framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2018-05-02 Anton S svarar Robert P
    Riktigt kul att höra att ni är så nöjda med affären! Det var ett nöje att förmedla bostaden till er och jag är säker på att ni kommer att stortrivas i huset. Vi hörs av snart igen! Tack för dem fina orden.
  • Caroline W skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Bra bemötande och lätt att nå vid frågor gällande försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Gunilla W skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Upplever Jonas Andréasson som mycket lugn och behaglig att
    ha kontakt med. Han har inte stressat mig då han förstått att jag varit mycket osäker på om jag skulle sälja eller ej. Läs mer
  • Kalle E skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Sålde vår lägenhet via fastighetsbyrån. Vi fick ett bra bemötande och god service hela vägen. Läs mer
  • F L skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Anton är en mäklare som brinner för sitt yrket och har kundens önskemål som högsta prioritering. Han är kommunikativ, lyhörd, tillgänglig, flexibel och eftersträvar att uppfylla kundens alla begäran.

Även under svackan som rådde på marknaden, fann Anton styrkan att driva försäljningen framåt och visade ingen antydan till osäkerhet. Tvärtom, lyfte han istället fram det positiva.

Under vårat samarbete fick vi en känsla av att Anton sålde huset, som om det vore hans eget. Det var inte bara ännu ett hus av många till salu, utan ett personligt uppdrag. Just denna egenskap gjorde hela affären komplett och gav oss som kund en fulländad känsla.

Tack Anton och hela gänget på Fastighetsbyrån i Ale! Läs mer
    2018-05-02 Anton S svarar F L
    Jag blir mållös! Det är ni som ska ha ett stort tack! Inte bara för förtroendet att förmedla er bostad utan för de fantastiskt fina orden ni beskriver mig och förmedlingen med. Det var ett nöje hela vägen att få hjälpa er i försäljningen av er fina bostad och det gläder mig att ni upplevt den så som ni beskriver den. Stort tack för ord som jag tar med mig hela vägen!
  • Ingemar H skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Ett gott bemötande av en kunnig och påläst mäklare. Han levde gott upp till våra förväntningar då vi fick sålt huset på ett smidigt sätt. Läs mer
    2018-05-02 Anton S svarar Ingemar H
    Det gör mig glad att ni upplevt affären på ett smidigt och bra sätt och ni ska ha ett stort tack för att ni gav mig förtroendet, det var ett nöje!

Göteborgsvägen 80, 446 32 Älvängen