Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Ale Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ale

Fastighetsbyrån Ale

Göteborgsvägen 80, 446 32 Älvängen — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Ale och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 28 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ale

• Janice Q
    Janice Q skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Bra, trevlig och engagerad mäklare som höll mig i loopen genom hela budgivningen och till kontraktsskrivning.
  • Christina S
    Christina S skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik Andersson är den bästa mäklaren man kan tänka sig.Proffessionell på
    alla sätt.
  • Rune S
    Rune S skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik Andersson är en förtroendeingivande och professionell mäklare.
    Bra kommunikation mellan säljaren och mäklaren.Förväntningarna var höga inför
    försäljningen av huset, och med mäklarens arbete blev resultatet bättre än vi hade
    hoppats på.Vi kommer att rekommendera Patrik Andersson om någon i vår närhet
    behöver en husmäklare.
    Mvh Christina och Rune Stålborg.
  • Håkan O
    Håkan O skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi är väldigt nöjda med det sätt på vilket Jonas Andreasson arbetade.
  • Teresa M
    Teresa M skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Min dotter Marina har representerat mig i dem flesta mötena och samtalen med Jonas och jag tror att hon ställer upp i denna frågan. Vid mina personliga samtalen har jag uppfattat Jonas som erfaren trovärdig yrkesman, lätt att prata med och presenterande tydligt fundamentala info för klienten.
  • Helen L
    Helen L skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Väldigt trevlig och professionell. Svarade utförligt på alla mina frågor och funderingar.
  • Michaela S
    Michaela S skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Duktig, professionell och snabb! Rekommenderas.
  • Naser B
    Naser B skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Han är fantastiskt bra och snäll som person. Vi ställde många frågor och han svarat på bästa sätt på frågorna. Vi har varit i kontakt med Jonas sedan några år tillbaka och varit med i en del visningar. Jag är förnärvarande mycket nöjd med Jonas.
  • Arash K
    Arash K skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Trevlig bemötande och alltid tillgängligt.
  • Victor B
    Victor B skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa har genomfört uppdraget gallant..
    Jag är nöjd med hennes artbete med min fastighet.
  • Mehmet H
    Mehmet H skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Han är mycket duktig på sitt jobb.
  • Martina S
    Martina S skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Trevlig, snabba svar, kunnig, serviceinriktad.
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jonas har både tålamod och förståelse. När man hade frågor eller tankar så hjälpte Jonas alltid till, och kunde han inte just då så återkoppla han alltid. Och därav fick jag också känna att han hade tålamod med mig som första gångaförsäljare med massa frågor och tankar! Jonas är rättvis och ärlig vilket jag verkligen känner är viktigt i sådan här ärenden, när man faktiskt lägger sitt hem i någons annans händer att sälja. Jonas har också gjort saker förståligt för oss som inte jobbar med detta dagligen. Han tar sig tiden att du som kund ska va nöjd!
  • Josif A
    Josif A skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Hon är väldigt smart. Duktigt när det giller kontakt med köpare. Hon kan sitt jobb på bästa sätt.
  • Emil E
    Emil E skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Smidig kommunikation och affär. Rekommenderas!
  • Richard M
    Richard M skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Sålde min lägenhet och har haft stor hjälp av Anton Olofsson på Fastighetsbyrån Ale ! Mycket ödmjuk och trevlig kille som har ett otroligt driv. Hjälper till och svarar på alla frågor och är anträffbar ständigt. Riktigt nöjd och kan verkligen rekommendera Anton, han kommer göra ett bra jobb för er.
  • Linda E
    Linda E skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik har hjälp mig att både sälja och köpa fastighet och har varit otroligt professionell i båda fallen. Tillgänglig, trevlig och kunnig skulle jag vilja ge honom som omdöme!
  • Gert N
    Gert N skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Det har varit lätt att ha med fastighetsbyrån att göra
  • Johanna Sand H
    Johanna Sand H skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Har för tredje gången anlitat Fastighetsbyrån som mäklare vid köp/försäljning av bostad och har varit lika nöjd varje gång. Otroligt bra bemötande och kunnig mäklare!!!
  • Jessica Tenggren P
    Jessica Tenggren P skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Kunnig mäklare, kunnig fotograf, extremt snabb affär
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik har varit mycket kunnig samt kunnat hantera alla parter på mycket proffsigt sätt. Han har alltid varit tillgänglig.
  • Anna O
    Anna O skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi har träffat Patrik på ett flertal visningar och var nöjda med att han tog sig tid att förklara och gå igenom ett besiktningsprotokoll, vilket gjorde oss trygga. På några husvisningar hade han till och med besiktningsmannen på visning, vilket gjorde att vi hade möjlighet att ställa frågor till den som hade undersökt bostaden mer grundligt. Vi köpte av ett annat mäklarbolag men vi tyckte Patrik sätt att jobba var bra, därav ville vi höra oss för även med honom och någon till.
    Han var då den enda mäklaren som pratade strategi, planering och vad man bör förvänta sig av honom och vad som förväntades av oss. Detta tyckte vi gav ett proffsigt intryck och vi fattade tyckte för honom. Affären var snabb och innebar väldigt lite jobb för mig som säljare.
    Jag är mer än nöjd!
  • Maria J
    Maria J skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik har varit professionell, diskret och effektiv. Han har tillgodosett mina önskemål och kommit med bra förslag. En försäljning av sin bostad som man bott i länge frambringar många känslor. Patrik är en riktigt kompetent mäklare
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Jag är nöjd med försäljningen, bemötandet var bra
  • Peter K
    Peter K skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag och min fru sålde vårt hus i Hovås. Vi hade träffat Patrik på visningar där han gav ett väldigt professionellt bemötande och presenterade bostaden på ett väldigt kunnigt och trevligt och sätt.

Vi anlitade därefter Patrik till försäljning av vårt hus och lärde känna Patrik bättre. Han är en positiv, driven, hjälpsam och ger ett starkt förtroende som han verkligen håller. Vi drabbades dessutom tråkigt nog av ett dolt fel i bostaden. Det är många människor som lovar mycket men sedan inte levererar det då det verkligen gäller. Patrik ställde upp under hela processen och slussade oss exakt igenom vad som skulle hända. Patrik är verkligen ett proffs på detta!!!
  • Claes-Johan D
    Claes-Johan D skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik är en smart, passionerad och kunnig mäklare med enormt engagemang. Han lämnar inget åt slumpen och man känner sig trygg och privilegad av att anlita honom. Han lyssnar och lägger upp strategier för affären. Han är pedagogisk och gör pappersexcerisen runt affären till ett nöje. Till och med blanketterna till deklarationen fixar Patrik. Jag och min fru är mer än nöjda med Patrik. Vi vill absolut rekommendera honom.
  • Per B
    Per B skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Kunnig mäklare med mångårig erfarenhet och som inte bara ger ett seriöst intryck utan tar hand om såväl köpare som säljare.
    Bra!
  • Annika Lvgren R
    Annika Lvgren R skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Anser mig vara klar med den här undersökningen har inget att tillägga.

Göteborgsvägen 80, 446 32 Älvängen