Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Ale Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ale

Fastighetsbyrån Ale

Göteborgsvägen 80, 446 32 Älvängen — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Ale och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 12 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ale

• Linda E
    Linda E skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik har hjälp mig att både sälja och köpa fastighet och har varit otroligt professionell i båda fallen. Tillgänglig, trevlig och kunnig skulle jag vilja ge honom som omdöme!
  • Gert N
    Gert N skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Det har varit lätt att ha med fastighetsbyrån att göra
  • Johanna Sand H
    Johanna Sand H skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Har för tredje gången anlitat Fastighetsbyrån som mäklare vid köp/försäljning av bostad och har varit lika nöjd varje gång. Otroligt bra bemötande och kunnig mäklare!!!
  • Jessica Tenggren P
    Jessica Tenggren P skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Kunnig mäklare, kunnig fotograf, extremt snabb affär
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik har varit mycket kunnig samt kunnat hantera alla parter på mycket proffsigt sätt. Han har alltid varit tillgänglig.
  • Anna O
    Anna O skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi har träffat Patrik på ett flertal visningar och var nöjda med att han tog sig tid att förklara och gå igenom ett besiktningsprotokoll, vilket gjorde oss trygga. På några husvisningar hade han till och med besiktningsmannen på visning, vilket gjorde att vi hade möjlighet att ställa frågor till den som hade undersökt bostaden mer grundligt. Vi köpte av ett annat mäklarbolag men vi tyckte Patrik sätt att jobba var bra, därav ville vi höra oss för även med honom och någon till.
    Han var då den enda mäklaren som pratade strategi, planering och vad man bör förvänta sig av honom och vad som förväntades av oss. Detta tyckte vi gav ett proffsigt intryck och vi fattade tyckte för honom. Affären var snabb och innebar väldigt lite jobb för mig som säljare.
    Jag är mer än nöjd!
  • Maria J
    Maria J skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik har varit professionell, diskret och effektiv. Han har tillgodosett mina önskemål och kommit med bra förslag. En försäljning av sin bostad som man bott i länge frambringar många känslor. Patrik är en riktigt kompetent mäklare
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Jag är nöjd med försäljningen, bemötandet var bra
  • Peter K
    Peter K skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag och min fru sålde vårt hus i Hovås. Vi hade träffat Patrik på visningar där han gav ett väldigt professionellt bemötande och presenterade bostaden på ett väldigt kunnigt och trevligt och sätt.

Vi anlitade därefter Patrik till försäljning av vårt hus och lärde känna Patrik bättre. Han är en positiv, driven, hjälpsam och ger ett starkt förtroende som han verkligen håller. Vi drabbades dessutom tråkigt nog av ett dolt fel i bostaden. Det är många människor som lovar mycket men sedan inte levererar det då det verkligen gäller. Patrik ställde upp under hela processen och slussade oss exakt igenom vad som skulle hända. Patrik är verkligen ett proffs på detta!!!
  • Claes-Johan D
    Claes-Johan D skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik är en smart, passionerad och kunnig mäklare med enormt engagemang. Han lämnar inget åt slumpen och man känner sig trygg och privilegad av att anlita honom. Han lyssnar och lägger upp strategier för affären. Han är pedagogisk och gör pappersexcerisen runt affären till ett nöje. Till och med blanketterna till deklarationen fixar Patrik. Jag och min fru är mer än nöjda med Patrik. Vi vill absolut rekommendera honom.
  • Per B
    Per B skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Kunnig mäklare med mångårig erfarenhet och som inte bara ger ett seriöst intryck utan tar hand om såväl köpare som säljare.
    Bra!
  • Annika Lvgren R
    Annika Lvgren R skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Anser mig vara klar med den här undersökningen har inget att tillägga.

Göteborgsvägen 80, 446 32 Älvängen