Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Ale Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ale

Fastighetsbyrån Ale

Göteborgsvägen 80, 446 32 Älvängen — Visa karta

Vackra Ale är placerat mellan Göteborg och Trollhättan. Här hittar du härliga naturområden, landsbygd och skogar. Kommunikationen är bra med perfekt pendlingsavstånd för dig som vill jobba inne i city.

Är Ale en plats för dig? Då ska du ta kontakt med oss på Fastighetsbyrån på kontoret på Göteborgsvägen 80. Vi kan Ale som område och vet precis hur bostadsmarknaden fungerar. Vare sig du ska köpa eller sälja kan vi guida dig rätt och ge dig goda råd längs vägen, vi har all den erfarenhet som krävs.

Varmt välkommen!

Läs vad 98 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ale

• F L
    F L skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Anton är en mäklare som brinner för sitt yrket och har kundens önskemål som högsta prioritering. Han är kommunikativ, lyhörd, tillgänglig, flexibel och eftersträvar att uppfylla kundens alla begäran.

Även under svackan som rådde på marknaden, fann Anton styrkan att driva försäljningen framåt och visade ingen antydan till osäkerhet. Tvärtom, lyfte han istället fram det positiva.

Under vårat samarbete fick vi en känsla av att Anton sålde huset, som om det vore hans eget. Det var inte bara ännu ett hus av många till salu, utan ett personligt uppdrag. Just denna egenskap gjorde hela affären komplett och gav oss som kund en fulländad känsla.

Tack Anton och hela gänget på Fastighetsbyrån i Ale! Läs mer
  • Ingemar H
    Ingemar H skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Ett gott bemötande av en kunnig och påläst mäklare. Han levde gott upp till våra förväntningar då vi fick sålt huset på ett smidigt sätt. Läs mer
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    I helhet en bra och trevlig. Kommer bli jättebra med några års erfarenhet. Hon gjorde allt en mäklare ska, inget var oklart Läs mer
  • Lina S
    Lina S skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag är inte nöjd. Dålig med kommunikationen direkt från start. Då vi ville komma å besiktiga huset igen.
    Sen va det extremt mycket sms och samtal om man inte svarat direkt på hans meddelande.

Måste tyvärr säga att jag inte kommer att rekommendera Anton eller Fastighetsbyrån då jag inte heller fick något bra bemötande från deras sekreterare. Läs mer
    2018-04-13 Anton O svarar Lina S
    Tråkigt att höra att ni upplevt detta såhär. Vi hade lite svårt att nå varandra vilket absolut försvårade kommunikationen men i slutändan skedde både er extra besiktning och även en försäljning på en bra nivå. Vi tar absolut detta med oss!
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Trevlig, personlig, lugn och förtroendeingivande. Ger snabb återkoppling, informerar om det vi behöver veta. Har guidat oss bra genom säljprocessen. Läs mer
    2018-04-13 Anton O svarar Sandra E
    Tack för er fina rekommendation och kul att höra att ni blev nöjda! Det har varit ett nöje att förmedla er villa och jag hoppas att ni kommer att trivas super i Alingsås!
  • Emmelie K
    Emmelie K skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi är väldigt nöjda med Lovisa. Bra bemötande, hjälpsam på alla sätt. Lovisa var en väldigt trevlig och bra mäklare. Läs mer
  • Sabine K
    Sabine K skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Mycket nöjda med Lovisa Bååth.
    Lätt att få tag på och hjälpsam, jätte duktig och noggrann.
    Vi kände oss tryggt vid försäljningen och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Jaana T
    Jaana T skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa e grym!!! Sålde lätt vårat hus som Niclas Hylander misslyckades med....
    Rekommenderar henne varmt Läs mer
  • Christer S
    Christer S skrev om Fastighetsbyrån Ale
    En smidig fastighetsbyrå . Inget krångel .Snabba svar . Läs mer
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jätte trevlig, ordningsam, svarade på alla frågor Läs mer
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Duktig och professionell. Gav ett bra intryck. Svarade snabbt på alla frågor oavsett veckodag. Totalt sett är vi jätte nöjda! Läs mer
    2018-03-23 Anton O svarar Sofia K
    Tack för dina ord Sofia! Kul att ni är nöjda och hoppas att ni kommer stortrivas i er lägenhet!
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa är en otroligt skicklig och duktig mäklare, väldigt kunnig, där hon är väldigt noggrann med all information både till säljare och köpare,
    Bra uppsatta tidplaner för vad som gäller och kommer att hända.
    Hon är fantastisk där hon utstrålar stor pondus inom sitt område och ödmjukhet som person..
    Tack....
    Med vänlig hälsning,
    Magnus Läs mer
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa levde upp till våra förväntningar. Hon gav ett bra första intryck och höll en god kontakt med oss under hela processen. Vi är jätte nöjda! Läs mer
  • Robert K
    Robert K skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Han verkar bra och trevligt bemötande så är helt nöjd. Läs mer
    2018-03-23 Anton O svarar Robert K
    Tack för rekommendationen Robert! Kul att höra att du är nöjd och hoppas att du kommer att trivas i din lägenhet!
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Helt okej. Svarade snabbt på mejl och sms. Köpet gick smidigt! Läs mer
    2018-03-23 Anton O svarar Johanna J
    Tack för din rekommendation! Kul att höra att ni upplevde snabb återkoppling och smidig försäljning! Hoppas ni kommer trivas i ert fina hus.
  • Laila F
    Laila F skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Hej
    Jag har blivit vänligt bemött gällande alla frågor och uppgörelser, sakkunnigt och snabbt.
    Jag är så nöjd och tacksam Läs mer
  • Gashishuang S
    Gashishuang S skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Anton jobbar effektivt och har erbjudit komplett service! Affären har gått super smidigt tack vara hans professionella yrkekompetenser!
    Stacy Liu Läs mer
    2018-01-05 Anton O svarar Gashishuang S
    Tack för dina ord Stacy! Vi gjorde ett bra jobb tillsammans och nådde ett bra pris! Återigen stort tack för ert förtroende i mig.
    Allt gott!
  • Stefan Jörgensen A
    Stefan Jörgensen A skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Proffsigt upplägg, oslagbart ! Läs mer
  • Per-erik J
    Per-erik J skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Kunnig och påläst. Levererar förnuftiga tips och rimliga antagande. Det som jag möjligtvis kan tycka är att kontakttillfällena med mig som säljare var förvånadsvärt få och då väldigt korta. Ibland bara automatgenererade sms.

Men hon gjorde jobbet proffsigt förövrigt och jag är en nöjd kund. Läs mer
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Bra arbete med försäljningen av vårt hus! Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Ett trevligt och proffsigt intryck. Hade svar på de flästa frågor vi hade, och de hon inte viste fixa hon fram info om på ett snabbt och bra sätt. Läs mer
  • Boel H
    Boel H skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag är mycket nöjd. Snabb respons på första kontakten, personligt bemötande och snabb och effektiv föesäljningsprocess. Läs mer
  • Christer H
    Christer H skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Snabbt och proffsigt arbete. Tydligt förklarande över hur det fungerar.
    Finns inget att klaga på. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Påläst och vänlig mäklare som ger ett gott och seriöst intryck. Väldigt nöjda med hjälpen vi fick av Anton. Läs mer
    2017-11-29 Anton O svarar Tommy J
    Tack för er fina rekommendation och kul att höra att ni är nöjda Tommy och Elin! Jag tror att ni kommer att trivas fantastiskt i ert nya hus!
  • Eva-lena J
    Eva-lena J skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Mycket nöjd. Lovisa är lugn och väldigt kunnig Läs mer
  • Marie K
    Marie K skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa är en jättebra mäklare.
    Fick bra kontakt med henne.
    Hon visste vad hon pratade om. Läs mer
  • Helena N
    Helena N skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    En mycket trevlig och tjänstvillig mäklare som var lätt att nå på telefon vid frågetecken som uppstod under resans gång. Hade dock önskat att man vid frågan om vi hade några krav, fått exempel på vad för slags krav man tex syftade på! Detta att få med i kontraktet att möjligheten att häva köpet om man mot förmodan inte fått sitt eget sålt fick vi då inte med i kontraktet, tyvärr. Annars gick vi noggrant igenom köpekontrakt med svar på ev frågor. Läs mer
  • Pierre F
    Pierre F skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Ett första bra intryck av denna mkt trevliga kille. Tydlig rak och ärlig. Han hade svaren på alla frågor och hörde av sig väldigt fort när jag hade några frågor! Nemas Problemas lixom.
    Jag kan starkt rekommendera Anton till alla jag känner! TACK. :-). Läs mer
    2017-11-30 Anton O svarar Pierre F
    Tack så hemskt mycket för en fin rekommendation Pierre! Kul att höra att jag gjort ett bra intryck
    Pierre F gillar detta
  • Joakim I
    Joakim I skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi fick en bra kontakt med Jonas Andreasson. Vi sålde när tillgången på typen lägenhet inte va jätte aktiv. Men Jonas hittad ändå en köpare.
    Vi fick va vi hade förväntat oss, och blev jätte nöjda.
    Jonas är mycket tillgänglig vid frågor och funderingar. Svarar eller hört av sig omgående varje gång vi ringt.
    En mycket jordnära och vänlig Mäklare. Rekommenderas. Läs mer
  • Claudio F
    Claudio F skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Hej!
    Lovisa was just perfect, supporting me and the seller on the best way for us to quickly get to an agreement. She has been still very supportive and kind, when I have some questions.
    Could not be better!
    Thanks Lovisa! Läs mer
  • Ingegerd M
    Ingegerd M skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Mycket gott intryck, enkelt, rakt och tydligt. Kände att vi egentligen skulle tagit oss lite mer tid innan vi avtalade om vilka tjänster och försäkringar som skulle ingå och nivå på arvode. Läs mer
    2017-11-30 Anton O svarar Ingegerd M
    Tack Ingegerd och Gunnar! Ska bättra mig på att bli uppmärksam på om det går för snabbt. Tack för ert förtroende!
  • Britt M
    Britt M skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Trevlig, saklig
    Svår att komma i kontakt med, hörde inte av sig. Läs mer
  • Marie T
    Marie T skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Mycket bra förberedd inför första mötet. Utmärkt kontakt genom hela försäljningen.Bra bemötande, lyhörd, proffsig, påläst , trygg, motiverad! Kunnig, . Försäljningen gick snabbt och över förväntan! Läs mer
  • Jan A
    Jan A skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jättertrevlig och avspänd. Vi var överens om upplägget vid försäljningen av huset. Saklig och kunnig. Vi är jättenöjda med utfallet av försäljningen. Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Riktigt bra service och omhändetagande och kunskap Läs mer
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jonas är trevlig, kunnig och hjälpsam. Jag är mycket nöjd med honom som mäklare, både vid köp och försäljning. Läs mer
  • Emanuele A
    Emanuele A skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    det vad bra, han var alltid tillgänglig och närvarande Läs mer
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Trevlig person som lyckades med uppdraget som han fick, snabbt och smidigt Läs mer
  • Tommi K
    Tommi K skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Riktigt bra mäklare, enkel att få tag i samt väldigt tydlig. Läs mer
  • Johnny E
    Johnny E skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Helt ok, lite hård attityd och snabb genomgång vid kontraktskrivningen men annars bra och noggrann. Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Mycket trevlig mäklare som är väldigt service minded, effektiv och duktig på sitt arbete. Känns tryggt, bra att samarbeta med och är väldigt tydlig. Läs mer
  • Jarmo P
    Jarmo P skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Väldigt bra bemötande, allt perfekt! Läs mer
  • Peter V
    Peter V skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Anton behövde inte jobba allt för mkt i denna affären utan fungerade mer som en mellanhand.

Men han skött det på ett bra sätt och hade svar på de frågor vi hade. Läs mer
    2017-08-30 Anton O svarar Peter V
    Hej Peter!
    Det blev inte som en ordinarie försäljning denna nej men det var mycket trevligt att förmedla bostaden er sinsemellan!

Hoppas ni trivs bra i huset!
  • Yvonne H
    Yvonne H skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi fick ett bra bemötande från mäklaren och rekommenderar dem gärna Läs mer
  • Maud E
    Maud E skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag upplevde att han var seriös. Jag fick bra information om lägenheten. Han var inte svår att få tag på, om det var något jag ville.
    Det är riktigt bra att ni stöder barncanserfonden. Läs mer
    2017-08-30 Anton O svarar Maud E
    Hej Maud!

Kul att höra att du är nöjd och det var mycket trevligt att förmedla denna bostad till dig!
    Hoppas du trivs i din nya lägenhet.

• Ulla-Britt G
    Ulla-Britt G skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Väl bemött och affären gick snabbt. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Jila A
    Jila A skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi vill rekommendera en otroligt duktig mäklare, Anton Södersten! En mycket trevlig, prorofessionell, engagerad och driven mäklare. Anton är en av flera mäklare som har under veckan varit hos oss och gett oss en värdering och han utmärkte sig något otroligt! Går nog inte säga tillräckligt gott om honom, men vill man få jobbet gjort så är han rätt person. Vi bad om tips på bankkontakt och ca 30 min efter att han lämnat vårt hem ringer bankmannen han tipsat oss om.

Anton ska vi tipsa het om, till den som behöver en mäklare. Läs mer
  • Kristina G
    Kristina G skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Ett mycket bra trevligt bemötande. Visat stort kunnande som bidragit i en trygg affär för oss. Lätt att få tag på och hjälpsam. Lyssnat på oss.Vi är mycket nöjd med Anton. Rekommenderar Anton starkt. Läs mer
    2017-08-30 Anton O svarar Kristina G
    Hej Kristina!

Oerhört stort tack och det gläder mig att ni är nöjda! Jag hoppas att ni ska trivas ute vid havet och inte sakna Älvängen för mycket.

• Carl B
    Carl B skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa är väldigt tillgänglig med proffesionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Mathias L
    Mathias L skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Ett bra bem ätande under visningen av objektet. Informativ under kontraktsskrivningen. Läs mer

Göteborgsvägen 80, 446 32 Älvängen