Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Ale Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ale

Fastighetsbyrån Ale

Göteborgsvägen 80, 446 32 Älvängen — Visa karta

Vackra Ale är placerat mellan Göteborg och Trollhättan. Här hittar du härliga naturområden, landsbygd och skogar. Kommunikationen är bra med perfekt pendlingsavstånd för dig som vill jobba inne i city.

Är Ale en plats för dig? Då ska du ta kontakt med oss på Fastighetsbyrån på kontoret på Göteborgsvägen 80. Vi kan Ale som område och vet precis hur bostadsmarknaden fungerar. Vare sig du ska köpa eller sälja kan vi guida dig rätt och ge dig goda råd längs vägen, vi har all den erfarenhet som krävs.

Varmt välkommen!

Läs vad 111 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ale

• Thomas B
    Thomas B skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Kunde informerat bättre om sista dag för slutbesiktning Läs mer
  • Lars Åke H
    Lars Åke H skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    * Villa.

* Jonas var en trevlig prick, och vi blev Du o Bror ganska fort.

* Förväntningarna var väl inte så höga när marknaden började gå nedåt. Men det gick fort och smidigt när Jonas väl satte igång, så vi blev helt nöjda när det var klart.

* Sammanfattningsvis så gick hela försäljningen över förväntan. Läs mer
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jonas var lätt och prata med försäljningen gick snabbt och effektivt (bostadsrätt) Jag är nöjd och glad.q Läs mer
  • Lars Evald A
    Lars Evald A skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Jag har aldrig sålt eller köpt ett hus genom mäklare. Har för dålig
    erfarenhet för att ge en bedömning och betyg. Läs mer
  • Anna-Greta N
    Anna-Greta N skrev om Fastighetsbyrån Ale
    allt var bra. snabbt gick det också.vi är nöjda med allt hittills. Läs mer
  • Sedeney A
    Sedeney A skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag har köpt en etta i Bohus, Ale. Jonas har varit hjälpsam och tillgänglig hela vägen. Han har kunnat svara på de frågor jag har haft och bemöt mig professionellt. Han hade förståelse för att jag var ny till köpandet av en bostad och jag kände inte att han tyckte att mina frågor vad dumma. Läs mer
  • Therese L
    Therese L skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Kan ej svara då affären ej är klar. Läs mer
  • Jasmin K
    Jasmin K skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Levererade enl önskemål , vilka kanske var lite i överkant :) , rekommenderas! Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Bra mäklare som alltid varit tillgänglig och återkommit med svar på frågor snabbt. Läs mer
    2018-05-02 Anton S svarar Martin H
    Stort tack för ditt omdöme Martin och jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas! Kul att det blev just ni som köpte huset!
  • Robert P
    Robert P skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Har köpt en villa med hjälp av mäklare Anton. Upplevde ett mycket bra bemötande från start till slut från mäklaren. Fick god hjälp av mäklaren som tog hänsyn till alla önskemål samt var tillgänglig hela tiden. Kommer att rekommendera denna mäklare till vänner och familj samt använda honom vid framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2018-05-02 Anton S svarar Robert P
    Riktigt kul att höra att ni är så nöjda med affären! Det var ett nöje att förmedla bostaden till er och jag är säker på att ni kommer att stortrivas i huset. Vi hörs av snart igen! Tack för dem fina orden.
  • Caroline W
    Caroline W skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Bra bemötande och lätt att nå vid frågor gällande försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Upplever Jonas Andréasson som mycket lugn och behaglig att
    ha kontakt med. Han har inte stressat mig då han förstått att jag varit mycket osäker på om jag skulle sälja eller ej. Läs mer
  • Kalle E
    Kalle E skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Sålde vår lägenhet via fastighetsbyrån. Vi fick ett bra bemötande och god service hela vägen. Läs mer
  • F L
    F L skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Anton är en mäklare som brinner för sitt yrket och har kundens önskemål som högsta prioritering. Han är kommunikativ, lyhörd, tillgänglig, flexibel och eftersträvar att uppfylla kundens alla begäran.

Även under svackan som rådde på marknaden, fann Anton styrkan att driva försäljningen framåt och visade ingen antydan till osäkerhet. Tvärtom, lyfte han istället fram det positiva.

Under vårat samarbete fick vi en känsla av att Anton sålde huset, som om det vore hans eget. Det var inte bara ännu ett hus av många till salu, utan ett personligt uppdrag. Just denna egenskap gjorde hela affären komplett och gav oss som kund en fulländad känsla.

Tack Anton och hela gänget på Fastighetsbyrån i Ale! Läs mer
    2018-05-02 Anton S svarar F L
    Jag blir mållös! Det är ni som ska ha ett stort tack! Inte bara för förtroendet att förmedla er bostad utan för de fantastiskt fina orden ni beskriver mig och förmedlingen med. Det var ett nöje hela vägen att få hjälpa er i försäljningen av er fina bostad och det gläder mig att ni upplevt den så som ni beskriver den. Stort tack för ord som jag tar med mig hela vägen!
  • Ingemar H
    Ingemar H skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Ett gott bemötande av en kunnig och påläst mäklare. Han levde gott upp till våra förväntningar då vi fick sålt huset på ett smidigt sätt. Läs mer
    2018-05-02 Anton S svarar Ingemar H
    Det gör mig glad att ni upplevt affären på ett smidigt och bra sätt och ni ska ha ett stort tack för att ni gav mig förtroendet, det var ett nöje!
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    I helhet en bra och trevlig. Kommer bli jättebra med några års erfarenhet. Hon gjorde allt en mäklare ska, inget var oklart Läs mer
  • Lina S
    Lina S skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag är inte nöjd. Dålig med kommunikationen direkt från start. Då vi ville komma å besiktiga huset igen.
    Sen va det extremt mycket sms och samtal om man inte svarat direkt på hans meddelande.

Måste tyvärr säga att jag inte kommer att rekommendera Anton eller Fastighetsbyrån då jag inte heller fick något bra bemötande från deras sekreterare. Läs mer
    2018-04-13 Anton S svarar Lina S
    Tråkigt att höra att ni upplevt detta såhär. Vi hade lite svårt att nå varandra vilket absolut försvårade kommunikationen men i slutändan skedde både er extra besiktning och även en försäljning på en bra nivå. Vi tar absolut detta med oss!
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Trevlig, personlig, lugn och förtroendeingivande. Ger snabb återkoppling, informerar om det vi behöver veta. Har guidat oss bra genom säljprocessen. Läs mer
    2018-04-13 Anton S svarar Sandra E
    Tack för er fina rekommendation och kul att höra att ni blev nöjda! Det har varit ett nöje att förmedla er villa och jag hoppas att ni kommer att trivas super i Alingsås!
  • Emmelie K
    Emmelie K skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi är väldigt nöjda med Lovisa. Bra bemötande, hjälpsam på alla sätt. Lovisa var en väldigt trevlig och bra mäklare. Läs mer
  • Sabine K
    Sabine K skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Mycket nöjda med Lovisa Bååth.
    Lätt att få tag på och hjälpsam, jätte duktig och noggrann.
    Vi kände oss tryggt vid försäljningen och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Jaana T
    Jaana T skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa e grym!!! Sålde lätt vårat hus som Niclas Hylander misslyckades med....
    Rekommenderar henne varmt Läs mer
  • Christer S
    Christer S skrev om Fastighetsbyrån Ale
    En smidig fastighetsbyrå . Inget krångel .Snabba svar . Läs mer
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jätte trevlig, ordningsam, svarade på alla frågor Läs mer
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Duktig och professionell. Gav ett bra intryck. Svarade snabbt på alla frågor oavsett veckodag. Totalt sett är vi jätte nöjda! Läs mer
    2018-03-23 Anton S svarar Sofia K
    Tack för dina ord Sofia! Kul att ni är nöjda och hoppas att ni kommer stortrivas i er lägenhet!
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa är en otroligt skicklig och duktig mäklare, väldigt kunnig, där hon är väldigt noggrann med all information både till säljare och köpare,
    Bra uppsatta tidplaner för vad som gäller och kommer att hända.
    Hon är fantastisk där hon utstrålar stor pondus inom sitt område och ödmjukhet som person..
    Tack....
    Med vänlig hälsning,
    Magnus Läs mer
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa levde upp till våra förväntningar. Hon gav ett bra första intryck och höll en god kontakt med oss under hela processen. Vi är jätte nöjda! Läs mer
  • Robert K
    Robert K skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Han verkar bra och trevligt bemötande så är helt nöjd. Läs mer
    2018-03-23 Anton S svarar Robert K
    Tack för rekommendationen Robert! Kul att höra att du är nöjd och hoppas att du kommer att trivas i din lägenhet!
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Helt okej. Svarade snabbt på mejl och sms. Köpet gick smidigt! Läs mer
    2018-03-23 Anton S svarar Johanna J
    Tack för din rekommendation! Kul att höra att ni upplevde snabb återkoppling och smidig försäljning! Hoppas ni kommer trivas i ert fina hus.
  • Laila F
    Laila F skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Hej
    Jag har blivit vänligt bemött gällande alla frågor och uppgörelser, sakkunnigt och snabbt.
    Jag är så nöjd och tacksam Läs mer
  • Gashishuang S
    Gashishuang S skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Anton jobbar effektivt och har erbjudit komplett service! Affären har gått super smidigt tack vara hans professionella yrkekompetenser!
    Stacy Liu Läs mer
    2018-01-05 Anton S svarar Gashishuang S
    Tack för dina ord Stacy! Vi gjorde ett bra jobb tillsammans och nådde ett bra pris! Återigen stort tack för ert förtroende i mig.
    Allt gott!
  • Stefan Jörgensen A
    Stefan Jörgensen A skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Proffsigt upplägg, oslagbart ! Läs mer
  • Per-erik J
    Per-erik J skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Kunnig och påläst. Levererar förnuftiga tips och rimliga antagande. Det som jag möjligtvis kan tycka är att kontakttillfällena med mig som säljare var förvånadsvärt få och då väldigt korta. Ibland bara automatgenererade sms.

Men hon gjorde jobbet proffsigt förövrigt och jag är en nöjd kund. Läs mer
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Bra arbete med försäljningen av vårt hus! Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Ett trevligt och proffsigt intryck. Hade svar på de flästa frågor vi hade, och de hon inte viste fixa hon fram info om på ett snabbt och bra sätt. Läs mer
  • Boel H
    Boel H skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag är mycket nöjd. Snabb respons på första kontakten, personligt bemötande och snabb och effektiv föesäljningsprocess. Läs mer
  • Christer H
    Christer H skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Snabbt och proffsigt arbete. Tydligt förklarande över hur det fungerar.
    Finns inget att klaga på. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Påläst och vänlig mäklare som ger ett gott och seriöst intryck. Väldigt nöjda med hjälpen vi fick av Anton. Läs mer
    2017-11-29 Anton S svarar Tommy J
    Tack för er fina rekommendation och kul att höra att ni är nöjda Tommy och Elin! Jag tror att ni kommer att trivas fantastiskt i ert nya hus!
  • Eva-lena J
    Eva-lena J skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Mycket nöjd. Lovisa är lugn och väldigt kunnig Läs mer
  • Marie K
    Marie K skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa är en jättebra mäklare.
    Fick bra kontakt med henne.
    Hon visste vad hon pratade om. Läs mer
  • Helena N
    Helena N skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    En mycket trevlig och tjänstvillig mäklare som var lätt att nå på telefon vid frågetecken som uppstod under resans gång. Hade dock önskat att man vid frågan om vi hade några krav, fått exempel på vad för slags krav man tex syftade på! Detta att få med i kontraktet att möjligheten att häva köpet om man mot förmodan inte fått sitt eget sålt fick vi då inte med i kontraktet, tyvärr. Annars gick vi noggrant igenom köpekontrakt med svar på ev frågor. Läs mer
  • Pierre F
    Pierre F skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Ett första bra intryck av denna mkt trevliga kille. Tydlig rak och ärlig. Han hade svaren på alla frågor och hörde av sig väldigt fort när jag hade några frågor! Nemas Problemas lixom.
    Jag kan starkt rekommendera Anton till alla jag känner! TACK. :-). Läs mer
    2017-11-30 Anton S svarar Pierre F
    Tack så hemskt mycket för en fin rekommendation Pierre! Kul att höra att jag gjort ett bra intryck
    Pierre F gillar detta
  • Joakim I
    Joakim I skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi fick en bra kontakt med Jonas Andreasson. Vi sålde när tillgången på typen lägenhet inte va jätte aktiv. Men Jonas hittad ändå en köpare.
    Vi fick va vi hade förväntat oss, och blev jätte nöjda.
    Jonas är mycket tillgänglig vid frågor och funderingar. Svarar eller hört av sig omgående varje gång vi ringt.
    En mycket jordnära och vänlig Mäklare. Rekommenderas. Läs mer
  • Claudio F
    Claudio F skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Hej!
    Lovisa was just perfect, supporting me and the seller on the best way for us to quickly get to an agreement. She has been still very supportive and kind, when I have some questions.
    Could not be better!
    Thanks Lovisa! Läs mer
  • Ingegerd M
    Ingegerd M skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Mycket gott intryck, enkelt, rakt och tydligt. Kände att vi egentligen skulle tagit oss lite mer tid innan vi avtalade om vilka tjänster och försäkringar som skulle ingå och nivå på arvode. Läs mer
    2017-11-30 Anton S svarar Ingegerd M
    Tack Ingegerd och Gunnar! Ska bättra mig på att bli uppmärksam på om det går för snabbt. Tack för ert förtroende!
  • Britt M
    Britt M skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Trevlig, saklig
    Svår att komma i kontakt med, hörde inte av sig. Läs mer
  • Marie T
    Marie T skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Mycket bra förberedd inför första mötet. Utmärkt kontakt genom hela försäljningen.Bra bemötande, lyhörd, proffsig, påläst , trygg, motiverad! Kunnig, . Försäljningen gick snabbt och över förväntan! Läs mer
  • Jan A
    Jan A skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jättertrevlig och avspänd. Vi var överens om upplägget vid försäljningen av huset. Saklig och kunnig. Vi är jättenöjda med utfallet av försäljningen. Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Riktigt bra service och omhändetagande och kunskap Läs mer
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jonas är trevlig, kunnig och hjälpsam. Jag är mycket nöjd med honom som mäklare, både vid köp och försäljning. Läs mer
  • Emanuele A
    Emanuele A skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    det vad bra, han var alltid tillgänglig och närvarande Läs mer

Göteborgsvägen 80, 446 32 Älvängen