Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Ale Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ale

Fastighetsbyrån Ale

Göteborgsvägen 80, 446 32 Älvängen — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Ale och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 53 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ale

• Ulla-Britt G
    Ulla-Britt G skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Väl bemött och affären gick snabbt. Kan rekommenderas.
  • Jila A
    Jila A skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi vill rekommendera en otroligt duktig mäklare, Anton Södersten! En mycket trevlig, prorofessionell, engagerad och driven mäklare. Anton är en av flera mäklare som har under veckan varit hos oss och gett oss en värdering och han utmärkte sig något otroligt! Går nog inte säga tillräckligt gott om honom, men vill man få jobbet gjort så är han rätt person. Vi bad om tips på bankkontakt och ca 30 min efter att han lämnat vårt hem ringer bankmannen han tipsat oss om.

Anton ska vi tipsa het om, till den som behöver en mäklare.
  • Kristina G
    Kristina G skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Ett mycket bra trevligt bemötande. Visat stort kunnande som bidragit i en trygg affär för oss. Lätt att få tag på och hjälpsam. Lyssnat på oss.Vi är mycket nöjd med Anton. Rekommenderar Anton starkt.
  • Carl B
    Carl B skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa är väldigt tillgänglig med proffesionellt och trevligt bemötande.
  • Mathias L
    Mathias L skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Ett bra bem ätande under visningen av objektet. Informativ under kontraktsskrivningen.
  • Maud J
    Maud J skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Roligt att få möjligheten att se den nya byggnaden innan den är färdigbyggd. Oerhört trevlig visning!
    Ha nu en trevlig sommar!
  • Gösta K
    Gösta K skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Mycket nöjda med Lovisa. Det som vi kanske upplevde som ett problem var att välja hur mäklararvodet debiterades. Det var 2 alternativ som i efterhand var svåra att se resultat efter avslutad försäljning. Det hade varit bra att utgångsbud samt några ytterligare bud uppåt visade mäklarkostnad för att lättare välja ett rätt typ av arvode. dessutom skulle vi ganska snabbt välja ett av alternativen. Övrigt är vi mycket nöjda med husaffären.
  • Helena G
    Helena G skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa har visat stort kunnande och gett oss en trygg start på våra husafärer.Vi är mycket nöjda.
  • Josefine D
    Josefine D skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Tålmodig, engegerad, lätt att få tag på. Rekommenderar Anton starkt
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Hej, fick ett mycket gott intryck av Lovisa, höll mycket god kontakt under säljprocessen. Hjälpsam och tålmodig. Hälsningar Niklas Hansson
  • Linnéa L
    Linnéa L skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Trevligt bemötande med seriöst intryck. Skönt att Lovisa upplevdes flexibel.
  • Ann N
    Ann N skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa har bra koll och ger bra råd. Hon har tålamod och är kunnig.
  • Anna B
    Anna B skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Jag är så glad att jag fick sålt min bostad så smidigt. Alltid nervöst men jag kunde inte vara nöjdare. Skönt med engagerad personal som alltid svarar i telefon också. Tack!
  • Robert A
    Robert A skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Fastighetsbyrån Ale ÄR MYCKET BRA
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jonas har ett bra bemötande och är lätt att förstå och prata med. Som kund har jag känt mig trygg och i goda händer.
  • Karin C
    Karin C skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Han är väldigt proffesionell och trevlig. Kommer i utsatt tid och förklara allt bra
  • Magdalena R
    Magdalena R skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Väl bemött på ett proffesionellt sätt.
  • Sten M
    Sten M skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Helt enligt förväntan bea bemötande
  • Robert A
    Robert A skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Grymt mäklare tack Anton jag Jag är jättenöjd
  • Astrid M
    Astrid M skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi fick bra bemötande av Anton.
    Affären avslutades på ett bra sätt som vi är nöjda med.
  • Sandra V
    Sandra V skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Förstående och duktig mäklare!
  • Samir A
    Samir A skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Mycket trevlig och hjälpsam. Det enda jag egentligen kan kritisera är att vid första samtalet, efter att jag gick med i budgivningen, fick frågan på om jag vill lägga bud och då inte fick informationen att ett bud redan lagts. Detta beskyller jag mig själv för att inte ha kollat upp men att få informationen på telefonen hade varit en öppnare kommunikation.
  • Eva L
    Eva L skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa har varit mycket engagerad och är en bra lyssnare. Hon tagit kontakt med mig även när det inte var något på gång. Lovisa har ett ett lugn som man vill mötas av som säljare.
  • Reine J
    Reine J skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Bra kunnig trevlig saklig . Kan rekomenderas
  • Philip H
    Philip H skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Ytterst professionell mäklare som gör sin "hemläxa" för de objekt han förmedlar.
    Kunnig ung kille som har många framgångsrika år i sin karriär framför sig!

Smidigare köp av bostad har inte kunnat vara lättare!

Philip.H
    2017-05-07 Patrik A svarar Philip H
    Tack Philip!
    Det var många snälla ord! Ha en bra dag, ni kommer trivas kanon i ert nya hus!
  • Janice Q
    Janice Q skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Bra, trevlig och engagerad mäklare som höll mig i loopen genom hela budgivningen och till kontraktsskrivning.
  • Christina S
    Christina S skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik Andersson är den bästa mäklaren man kan tänka sig.Proffessionell på
    alla sätt.
  • Rune S
    Rune S skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik Andersson är en förtroendeingivande och professionell mäklare.
    Bra kommunikation mellan säljaren och mäklaren.Förväntningarna var höga inför
    försäljningen av huset, och med mäklarens arbete blev resultatet bättre än vi hade
    hoppats på.Vi kommer att rekommendera Patrik Andersson om någon i vår närhet
    behöver en husmäklare.
    Mvh Christina och Rune Stålborg.
  • Håkan O
    Håkan O skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi är väldigt nöjda med det sätt på vilket Jonas Andreasson arbetade.
  • Teresa M
    Teresa M skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Min dotter Marina har representerat mig i dem flesta mötena och samtalen med Jonas och jag tror att hon ställer upp i denna frågan. Vid mina personliga samtalen har jag uppfattat Jonas som erfaren trovärdig yrkesman, lätt att prata med och presenterande tydligt fundamentala info för klienten.
  • Helen L
    Helen L skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Väldigt trevlig och professionell. Svarade utförligt på alla mina frågor och funderingar.
  • Michaela S
    Michaela S skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Duktig, professionell och snabb! Rekommenderas.
  • Naser B
    Naser B skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Han är fantastiskt bra och snäll som person. Vi ställde många frågor och han svarat på bästa sätt på frågorna. Vi har varit i kontakt med Jonas sedan några år tillbaka och varit med i en del visningar. Jag är förnärvarande mycket nöjd med Jonas.
  • Arash K
    Arash K skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Trevlig bemötande och alltid tillgängligt.
  • Victor B
    Victor B skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa har genomfört uppdraget gallant..
    Jag är nöjd med hennes artbete med min fastighet.
  • Mehmet H
    Mehmet H skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Han är mycket duktig på sitt jobb.
  • Martina S
    Martina S skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Trevlig, snabba svar, kunnig, serviceinriktad.
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jonas har både tålamod och förståelse. När man hade frågor eller tankar så hjälpte Jonas alltid till, och kunde han inte just då så återkoppla han alltid. Och därav fick jag också känna att han hade tålamod med mig som första gångaförsäljare med massa frågor och tankar! Jonas är rättvis och ärlig vilket jag verkligen känner är viktigt i sådan här ärenden, när man faktiskt lägger sitt hem i någons annans händer att sälja. Jonas har också gjort saker förståligt för oss som inte jobbar med detta dagligen. Han tar sig tiden att du som kund ska va nöjd!
  • Josif A
    Josif A skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Hon är väldigt smart. Duktigt när det giller kontakt med köpare. Hon kan sitt jobb på bästa sätt.
  • Emil E
    Emil E skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Smidig kommunikation och affär. Rekommenderas!
  • Richard M
    Richard M skrev om Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
    Sålde min lägenhet och har haft stor hjälp av Anton Olofsson på Fastighetsbyrån Ale ! Mycket ödmjuk och trevlig kille som har ett otroligt driv. Hjälper till och svarar på alla frågor och är anträffbar ständigt. Riktigt nöjd och kan verkligen rekommendera Anton, han kommer göra ett bra jobb för er.
  • Linda E
    Linda E skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik har hjälp mig att både sälja och köpa fastighet och har varit otroligt professionell i båda fallen. Tillgänglig, trevlig och kunnig skulle jag vilja ge honom som omdöme!
  • Gert N
    Gert N skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Det har varit lätt att ha med fastighetsbyrån att göra
  • Johanna Sand H
    Johanna Sand H skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Har för tredje gången anlitat Fastighetsbyrån som mäklare vid köp/försäljning av bostad och har varit lika nöjd varje gång. Otroligt bra bemötande och kunnig mäklare!!!
  • Jessica Tenggren P
    Jessica Tenggren P skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Kunnig mäklare, kunnig fotograf, extremt snabb affär
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik har varit mycket kunnig samt kunnat hantera alla parter på mycket proffsigt sätt. Han har alltid varit tillgänglig.
  • Anna O
    Anna O skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi har träffat Patrik på ett flertal visningar och var nöjda med att han tog sig tid att förklara och gå igenom ett besiktningsprotokoll, vilket gjorde oss trygga. På några husvisningar hade han till och med besiktningsmannen på visning, vilket gjorde att vi hade möjlighet att ställa frågor till den som hade undersökt bostaden mer grundligt. Vi köpte av ett annat mäklarbolag men vi tyckte Patrik sätt att jobba var bra, därav ville vi höra oss för även med honom och någon till.
    Han var då den enda mäklaren som pratade strategi, planering och vad man bör förvänta sig av honom och vad som förväntades av oss. Detta tyckte vi gav ett proffsigt intryck och vi fattade tyckte för honom. Affären var snabb och innebar väldigt lite jobb för mig som säljare.
    Jag är mer än nöjd!
  • Maria J
    Maria J skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Patrik har varit professionell, diskret och effektiv. Han har tillgodosett mina önskemål och kommit med bra förslag. En försäljning av sin bostad som man bott i länge frambringar många känslor. Patrik är en riktigt kompetent mäklare
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Fastighetsbyrån Ale
    Jag är nöjd med försäljningen, bemötandet var bra
  • Peter K
    Peter K skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag och min fru sålde vårt hus i Hovås. Vi hade träffat Patrik på visningar där han gav ett väldigt professionellt bemötande och presenterade bostaden på ett väldigt kunnigt och trevligt och sätt.

Vi anlitade därefter Patrik till försäljning av vårt hus och lärde känna Patrik bättre. Han är en positiv, driven, hjälpsam och ger ett starkt förtroende som han verkligen håller. Vi drabbades dessutom tråkigt nog av ett dolt fel i bostaden. Det är många människor som lovar mycket men sedan inte levererar det då det verkligen gäller. Patrik ställde upp under hela processen och slussade oss exakt igenom vad som skulle hända. Patrik är verkligen ett proffs på detta!!!

Göteborgsvägen 80, 446 32 Älvängen