Emma Walther
Registrerad mäklare sedan 2020
Aktiv på Reco.se sedan 2020
2019-04 - 2020-03

Läs vad 5 Läs vad Emma Walther

• Angelica O sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Walther en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-04-07

Älvängen
    Vi gick lite plus minus noll. Men det är för att vi bott i vår bostad bara ett år.
    Emma gjorde att bostadsaffären kändes trygg. Trots att vi är i dessa oroliga tider, så lyckades hon få oss lugna.
    Vi ville ha en mäklare som var positiv och mycket driv och det är Emma! Läs mer
  • Pernilla W köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Walther en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-03-09

Älvängen
    Emma hjälpte mig och min man med att
    hitta en bostadsrätt i Älvängen. En otroligt positiv person som hela tiden ser möjligheter och lösningar. Om vi nu flyttar om några år så vet jag och min man vem vi ska tala med, Emma Walther. Läs mer
    2020-03-09 Emma W svarar Pernilla W
    Stort tack själv Pernilla! Allt löste sig så bra och jag är så glad att ni är nöjda. Det är bara att höra av sig till mig om ni har några funderingar, det vet ni=)
  • Martin N köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Walther en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-03-09

Älvängen
    Emma hjälpte oss med att hitta en bostadsrätt i Älvängen. En otroligt positiv person som hela tiden ser möjligheter och lösningar. Om vi nu flyttar om några år så vet jag och min fru vem vi ska tala med, Emma Walther. Läs mer
    2020-03-09 Emma W svarar Martin N
    Stor tack för dem fina orden, vad glad jag blir att ni är nöjda. Jag hjälper er mer än gärna igen, då det är dags för en ny bostad.
  • Johan K sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Walther en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-03-02

Älvängen
    Sålde en bostadsrätt. Efter första mötet visste jag direkt att Emma var ett solklart val av mäklare. Grymt första bemötande.
    Detta var min första bostadsförsäljning och Emma löste allt mycket smidigt, mycket duktigt mäklare.
    Kan starkt rekommendera Emma!
    5/5 toasts Läs mer
    2020-03-02 Emma W svarar Johan K
    Tack så mycket för dem fina orden=)
    Emma W gillar detta
  • Lars G sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Walther en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-02-19

Älvängen
    Sålt min bostadsrätt. Man gör inte så många sådana affärer i livet. Därför viktigt med en kompetent och bra mäklare. Emma uppfyller alla dom kraven. En modern och mycket kompetent mäklare. Läs mer
    2020-03-09 Emma W svarar Lars G
    Stort tack Lars för dem fina orden, och jag vill även tacka dig för ett fint samarbete genom hela affären.
    Emma W gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ale