Emma Walther

Emma Walther

Emma Walther är mäklare på Fastighetsbyrån Ale

Emma Walther har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Emma Walther har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 151 omdömen med ett betyg på 4.8. Emma Walther har haft 89 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 151 Läs vad Emma Walther

2022-09-29 Verifierad kund
    Det kändes väldigt rätt med Emma direkt när hon presenterade sig. Hon var väldigt professionell och trevlig och gav ett tryggt och stabilt intryck. Vi fick rimliga förväntningar av hur det Skulle bli med försäljningen. Vi fick inga falska förhoppningar. Hon hörde av sig emellanåt och uppdaterade så vi hade koll på läget. Jag kommer rekommendera Emma till alla jag känner.
    2022-09-04 Verifierad kund
    Har verkligen inget att anmärka på.
    Hon va trevlig och påläst om fastigheten. Fick en väldigt bra känsla!
    2022-08-25 Verifierad kund
    Emma är en mäklare som jag varmt vill rekommendera.
    Hon får både säljare och köpare att känna sig trygga.
    Något jag uppskattade mycket var att hon trots semestertider hade hög tillgänglighet och vi genomförde vår försäljning helt enligt uppsatt tidplan. Runt Emma finns också ett team av kunniga personer som gjorde ett utmärkt jobb.
    Det finns ingen tvivel om vilken mäklare jag kommer att välja nästa gång jag skall sälja en fastighet.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Vi möttade på visningen, men hon trevligt o vi har fått tydligt & ordentligt info.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Vi mötede på en visning, hon var trevligt och tydligt att förklarar införmationen. Jag är nöjd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Walther en del av Fastighetsbyrån Ale
    2022-08-22 Verifierad kund
    Gott bemötande och snabb återkoppling!
    2022-08-18 Verifierad kund
    Ihärdig och pålitlig. Jätteduktig mäklare, trots en dalande marknad. Tycker dock att arvodet borde sänkas när den förväntade försäljning blir nästan 1 miljon lägre än värderat och förväntat.
    Men det är inte mäklarens fel vi skulle absolut rekommendera Emma igen alternativt anlita henne för framtida försäljningar.
    2022-07-02 Verifierad kund
    En mäklare som är trygg i sin yrkesroll och Inger ett starkt förtroende. Processen gick smidigt! Bara gott att säga om Emma.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Walther en del av Fastighetsbyrån Ale
    2022-06-02 Verifierad kund
    Är supernöjd med Emma.
    Trevlig, tillmötesgående, jättesnabb på att svara, både på sms, mail och i telefonen.
    Tusen tack Emma!!!
    • Hålanda
    2022-05-28 Verifierad kund
    Emma är en mycket duktig mäklare ja hade stort förtroende för henne, hon gjorde ett utmärkt jobb när hon skulle sälja mitt hus alla som får Emma som mäklare när hus eller bostad ska säljas kan vara glada