Lovisa Bååth
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-11

Läs vad 85 Läs vad Lovisa Bååth

• Jennifer C köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-12-13

Älvängen
    Köpt bostadsrätthus och blev bra bemött av Lovisa som visade oss huset på förhand och köpet kunde göras innan bostaden kom ut på marknaden. Hittade bostaden själv på fastighetsbyråns hemsida. Enkelt och snabbt med bra guide då det var första gången vi köpte en bostad. Läs mer
  • Malin H sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-11-19

Bohus
    Sålde vår lägenhet i Bohus med hjälp av Lovisa. Hon är proffsig, tydlig och hjälpsam, vilket gjorde att affären sköttes smidigt. Kan varmt rekommendera henne till någon som ska sälja sin bostad! /Malin Läs mer
  • Isaac J
    Isaac J köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-11-14

Surte
    Tycker dessa två punkter är det väsentliga och sammanfattar min upplevelse bra!

• Trevligt bemötande
    • Snabb och tydlig kommunikation Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • Kajsa J köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-11-13

Älvängen
    Köpt en lägenhet. En trevlig mäklare. Förväntningarna blev till viss del uppfyllda. Blev lovade saker (av säljare och mäklare) som inte blev uppfyllda i slutändan. Kanske vårt fel att vi inte dubbelkollade flera gånger, och trodde på vad som var sagt.
    Men annars en trevlig mäklare! Läs mer
    2019-11-13 Lovisa B svarar Kajsa J
    Hej Kajsa,
    Jag förstår såklart att det blev en besvikelse att ni inte fick den parkeringen som vi sagt skulle vara "er". Jag fick informationen om att den yttersta parkeringen var den som skulle tillhöra er lägenhet och förde den informationen vidare till er. Jag hoppas att ni förstår att det inte var min mening att komma med inkorrekt information. Jag antog, precis som ni, att den informationen jag fick muntligt stämde.

Beklagar det inträffade åter igen och hoppas att flytten gått bra, samt att ni får många fina år tillsammans i lägenheten.
  • Åse L sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-10-21

Nödinge
    Har sålt mitt hus med hjälp av Lovisa, anlitade henne för hennes tydlighet och proffsighet, vilket hon visat genom hela processen. Kommer varmt rekommendera henne när någon ska sälja sin bostad. //Åse Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • Tahir D köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-10-21

- Köpte en bostad i Surte
    - Jätte trevlig bemött
    - Mina förväntningar var att få så mycket info om n vilket jag fick.
    - Trevligt och skötte allting snyggt! Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • Jessica K sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-10-03

Surte
    Sålde min lägenhet i surte med bra resultat. Mäklaren är proffsig och kunnig och gör ett utmärkt jobb. Kan varmt rekommendera Lovisa till er! Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • Johan L sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-10-02

Nol
    Sålde min villa i Nol. Lovisa uppfattades som väldigt påläst, arbetsvillig och lätt att samarbeta med! Vi hade svårt att nå vårat utgångspris men hon hade flera visningar och gjorde så allt hon kunde. Blev en lyckad affär till slut.
    Hon levde upp till våra förväntningar.
    Kan varmt rekommendera Lovisa Bååth!

Johan Larsson Läs mer
  • Lovisa T
    Lovisa T köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-09-11

Nol
    Köpt ett fristående kedjehus, som vi blev tipsade av Lovisa när vi tittade på ett radhus i samma område. Lugn mäklare som hade svar på frågor, annars tog hon reda på svar. Håller vad hon lovar (om hon ska höra av sig exempelvis). Kände mig trygg och att jag kunde fråga vad jag ville. Väldigt nöjd! Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • Jesper B sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-09-06

Älvängen
    Sålde vårt parhus, mycket trevlig och seriös mäklare!
    Snabb på att återkoppla osv. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ale

Lovisa Bååth