Lovisa Bååth

Lovisa Bååth

Lovisa Bååth är mäklare på Fastighetsbyrån Ale

Lovisa Bååth har varit registrerad mäklare sedan 2016-09. Lovisa Bååth har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 217 omdömen med ett betyg på 4.7. Lovisa Bååth har haft 22 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

217 omdömen om Lovisa Bååth

Sedan starten hos Reco 2017
Camilla B
Älvängen

Kunnig, tydlig och klar i all information och mycket förstående.

Mahsa Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
Bohus

Lovisa är kunnig. Trevligt bemötande. Förstående. Informerade mig så fort om det var något. Säljprocessen gick snabbt och smidigt tack vare Lovisa. Tusen tack!!

Ulrika K
Hålanda

Lovisa är en väldigt professionell och trevlig mäklare! Vår köpeprocess blev lite böljande fram och tillbaka men hon fanns alltid tillgänglig för svar och alltid med lika glatt humör. Vi kan varmt rekommendera att anlita henne.

Abdolkarim N
Skepplanda

Kunnig ,Tydlig , Har bra sätt att förklara och hade tålamod med både köparen och säljaren.

Christian E
Skepplanda

Någonting jag verkligen uppskattar med Lovisa är att hon tar sig tiden till samtal med spekulanter. Hon håller en uppdaterad till skillnad från många andra mäklare. Jag behöver inte jaga Lovisa för information om status. Hon ger mig informationen och under köpeprocessen efterfrågar hon information från mig å säljarnas vägar. Det är viktigt att man blir uppdaterad både som säljare och köpare, detta har Lovisa förstått!

Björn A
Skepplanda

Lovisa är kunnig och har ett trevligt bemötande gentemot sina kunder. Hela processen har fungerat perfekt och med bra kommunikation.

Tony K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
Bohus

Har haft mkt lite kontakt med henne, så kan inte uttala mig

Lena W
Hålanda

Informerande och sammarbeta villig! Fick info under tiden om besökare på annons, visning osv. Hon fick dålig feedback av kontakten med sin bank. Men det påtalade hon och det var inget hon kunde påverka. Kände att det var lätt att få kontakt, mailade frågor mm som jag fick snabbt svar på,! Hon gjorde allt hon kunde med att det skulle bli en bra affär. Tyvärr var bankens nya beslut ett stort hinder till en bra affär. Nu fick vi gå ner med 10% av tidigare försäljning vilket var tråkigt.

Mats H
Älvängen

Trevlig, lättsam, engagerad. Lättillgänglig. Vi kände oss trygga med henne under hela resan.

David S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
Nol

Lovisa ger direkt ett proffesionellt intryck och fanns alltid tillhands för frågor. Kan gott rekommendera henne.