Lovisa Bååth är mäklare på Fastighetsbyrån Ale

Lovisa Bååth har varit registrerad mäklare sedan 2016-09. Lovisa Bååth har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 122 omdömen med ett betyg på 4.7. Lovisa Bååth har haft 40 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 122 Läs vad Lovisa Bååth

• 2020-11-22
    Köpt lägenhet. Kan väl dock tycka att om hon visste att elen var avstängd och att det luktade i lägenheten att man kunde kommit dit när det var ljust ute så man kunde se hur det såg ut bättre. Samt inte vädrat ut den innan.
    Kristoffer L
    Kristoffer L
    • 1:a
    • 32.0 m²
    • Bohus
    köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Hej Kristoffer, Jag hade ingen vetskap om att elen var avstängd. Jag trodde bara det var ren otur att föreningen tillfälligt stängt av elen den dagen. Så det var såklart trist att det var mörkt. Om du hade velat se lägenheten i dagsljus innan du bestämde dig så hade jag såklart fixat det. Men visste inte att du kände såhär..beklagar det! Du var på en förhandsvisning innan ens annonsen var klar. Jag ordnade visningen för dig så snabbt som möjligt eftersom du ville ha en lägenhet snabbast möjligast :-)

Visa svar
  • 2020-11-19
    Förlust affär med råge men har blivit positivt bemött och lugnt bemötande under hela affären. Återkopplar bra under hela processen. Från tanke till påskrift Tredje affären med Lovisa som mäklare.
    Johnny E
    • 1:a
    • 39.4 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
  • 2020-11-19
    Vi har upplevt Lovisa som en trevlig och professionell mäklare. Dock hade vi lite bekymmer i början, med att få vårat hus rätt beskrivet. Efter att försäljningen väl kom igång har allt fungerat perfekt.
    Kerstin R
    • 124.0 m²
  • 2020-11-03
    Sålt bostaden Ryks damm Göstagård 265. Lovisa är en proffsig och effektiv mäklare som är kunnig och har ett trevligt bemötande. Allt gick snabbt och bra då det var tydligt vad som förväntades av oss och vad vi förväntade oss av Lovisa. Med vänliga hälsningar, Peter & Anna-Lena Sjöberg
    Ulf S
    • 97.0 m²
    • Skepplanda
  • 2020-10-26
    Jag köpte min första lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth. Lovisa har en god bemötande varje gång och svarar på alla frågor man har. Lovisa är, under hela köpprocessen, väldigt tydlig med vad som kommer hända i varje steg.
    Julia P
    • 72.7 m²
  • 2020-10-12
    Min erfarenhet av Lovisa har varit väldigt god. Alltid gott bemötande och svarade på alla frågor vi kom på. För förstagångsköpare av en bostadsrätt som oss så hade vi väldigt många frågor och Lovisa förmedlade verkligen att inga frågor var för dumma. Hon var oerhört pedagogisk och varm.
    Somo S
    • 56.0 m²
    • Bohus
  • 2020-10-08
    Köpt ett hus av Lovisa, mkt trevlig och duktig och tillmötesgående!
    Camilla Annika J
    • 141.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
  • 2020-09-28
    I samband med försäljning av bostadsrätt i Ale har vi anlitat Lovisa Bååth på Fastighetsbyrån Ale. Lovisa är en mycket kompetent; pålitlig och driven mäklare. Hon får bästa betyg i alla delar av processen.
    Salme V
    • 72.7 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
  • 2020-09-25
    Sålt villa Professionellt bemötande. Totalt sätt nöjda
    Tina B
    • 119.0 m²
  • 2020-09-23
    Köpt ett parhus och kontakten med mäklaren Lovisa Bååth har varit bra, professionellt och väldigt trevligt. Köpet har känts tryggt från början till slut, är väldigt nöjd med Lovisas kunskap och bemötande.
    Linda B
    • 4:a
    • 108.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte