Lovisa Bååth
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 93 Läs vad Lovisa Bååth

• Jessica B sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-03-27

Älvängen
    Vi har både köpt och sålt via Lovisa och är supernöjd med båda affärerna. Sen att vi inte fick sålt för det vi ville, var antagligen för Corona gjorde alla nojiga. Och vågade inte köpa i dessa tider. Men Lovisa var proffsig och gjorde allt hon kunde. Och sålt fick vi! Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • Albin B sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-03-25

Älvängen
    Sålt och köpt med hjälp av Lovisa.
    Köpt ett hus i Älvängen på 1 plan, sålt ett 2 plan hus i älvängen.
    Väldigt trevlig, lätt att ha å göra med, aldrig några problem
    Väldigt nöjd att vi hade just Lovisa Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • Leif O sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-03-20

Surte
    Lovisa sålde vår bostadsrätt på ett smidigt och trevligt sätt. Bra bemötande, lyhörd och förekommande. Med glädje lämnar vi våra rekommendationer.
    Leif O. Läs mer
  • Hans J
    Hans J sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-03-18

Surte
    Jag har sålt en bostadsrätt på två rum och kök. Den är belägen i Surte,
    Från Lovisa har jag hela tiden fått ett trevligt och professionellt bemötande. Hon har haft mig och mina intressen i fokus. Mina förväntningar har uppfyllts i samtliga delar. Om jag får frågan kommer jag att varmt rekommendera Lovisa. Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • Jesper K sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-03-13

Bohus
    Lovisa var jättebra och superprofessionell genom hela processen. Var alltid tillgänglig och villig att svara på alla frågor jag hade.
    Hon gjorde hela processen väldigt smidig för mig som säljare, hela vägen från första mötet till försäljning och kontraktskrivningen. Läs mer
  • Ida N sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-02-24

Älvängen
    Lovisa har hjälp oss med försäljningen av vårat hus. Vi sålde till köpare från kundregister utan publicering på hemnet. Affären gick snabbt och smidigt.
    Vi har haft stort förtroende för Lovisa som vår mäklare då hon är kunnig, hjälpsam och engagerad! Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • Marcus L sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-01-27

Nödinge
    Sålt parhus. Bra service och professionellt utfört arbete. Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • Mattias C köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-12-16

Älvängen
    Köpte ett parhus i älvängen. Lovisa har bemött oss väl och svarat på alla våra frågor. Hon har varit väldigt service minded. Läs mer
  • Jennifer C köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-12-13

Älvängen
    Köpt bostadsrätthus och blev bra bemött av Lovisa som visade oss huset på förhand och köpet kunde göras innan bostaden kom ut på marknaden. Hittade bostaden själv på fastighetsbyråns hemsida. Enkelt och snabbt med bra guide då det var första gången vi köpte en bostad. Läs mer
  • Malin H sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-11-19

Bohus
    Sålde vår lägenhet i Bohus med hjälp av Lovisa. Hon är proffsig, tydlig och hjälpsam, vilket gjorde att affären sköttes smidigt. Kan varmt rekommendera henne till någon som ska sälja sin bostad! /Malin Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ale

Lovisa Bååth