Mäklare Västra Götaland Ale Fastighetsbyrån Ale Lovisa Bååth
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-02

Läs vad 58 Läs vad Lovisa Bååth

• Helen L köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-02-22

Skepplanda
    Kompetent, noggrann, förtroendeingivande. Läs mer
  • Anders L skrev om Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-02-19

Lovisa visade ett genuint intresse för oss som säljare och fanns där vid varje fråga och fundering under hela processen. Rekommenderas. Läs mer
  • Maria P köpte sin bostad med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-01-16

Jag köpte hus ! Jag fick bra hjälp med mäklare . Läs mer
  • Joel B köpte sin bostad med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2018-12-09

• Lena H
    Lena H sålde sin bostad med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2018-11-30

Innan vi bestämde oss för att sälja vårt hem funderade vi fram och tillbaka om vi skulle sälja eller inte. Processen tog över ett år. Under den tiden hade vi kontakt med Lovisa flera gånger och hon vek aldrig från ett gott bemötande och fint tålamod med oss som säljare. Under försäljningen tog hon sig an uppgiften på ett alldeles utomordentligt sätt och försäljningen gick över förväntan.
    Lovisa inger förtroende, är kompetent, kommunicerar bra och är lugn och varm.
    Hon levde upp till alla våra förväntningar och önskemål och får de allra varmaste rekommendationerna av oss. Läs mer
  • Sofia G
    Sofia G sålde sin bostad med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2018-11-19

Jag har sålt min bostadsrätt.
    Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt. Från första stunden så kände jag mig trygg. Hon var väldig kunnig, ärlig och tydlig. Man märkte att hon verkligen var trygg i sin yrkes roll.
    Jag var väldig nervös inför försäljningen, för detta var första gången jag skulle sälja något. Lovisa var lyhörd, svarade mig alltid på mina tusen frågor.
    Jag är väldig nöjd! Läs mer
  • Gyula S
    Gyula S sålde sin bostad med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

Sålt Kedjehus.

Lovisa är noggrann, pålitlig, Jag har bara positiva erfarenheter av henne. Läs mer
  • Kristina S sålde sin bostad med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2018-11-19

Sålde min enplans-villa i Ale och blev fint bemött av Lovisa som var den som initialt tog kontakt för värdering av bostaden ett år tidigare. Eftersom det blev en god kontakt blev det henne jag ringde vid beslutet att sälja. Hoppades få en bit över 3 miljoner o så blev det.
    Glad o tacksam för resultatet o arbetet processen igenom :) Läs mer
  • Magnus S sålde sin bostad med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2018-11-18

Lovisa sålde vårt hus, raka och tydliga besked genom hela processen. Väldigt nöjda med valet av Lovisa och teamet på Fastighetsbyrån Läs mer
  • Pontus L sålde sin bostad med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2018-11-17

Fantastiskt bemötande genom hela processen, från start till slut., Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ale

Lovisa Bååth