Mäklare Västra Götaland Ale Fastighetsbyrån Ale Lovisa Bååth
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 55 kunder tycker om Lovisa Bååth

• Joel B köpte sin bostad med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
  • Lena H
    Lena H sålde sin bostad med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Innan vi bestämde oss för att sälja vårt hem funderade vi fram och tillbaka om vi skulle sälja eller inte. Processen tog över ett år. Under den tiden hade vi kontakt med Lovisa flera gånger och hon vek aldrig från ett gott bemötande och fint tålamod med oss som säljare. Under försäljningen tog hon sig an uppgiften på ett alldeles utomordentligt sätt och försäljningen gick över förväntan.
    Lovisa inger förtroende, är kompetent, kommunicerar bra och är lugn och varm.
    Hon levde upp till alla våra förväntningar och önskemål och får de allra varmaste rekommendationerna av oss. Läs mer
  • Sofia G
    Sofia G sålde sin bostad med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt. Från första stunden så kände jag mig trygg. Hon var väldig kunnig, ärlig och tydlig. Man märkte att hon verkligen var trygg i sin yrkes roll.
    Jag var väldig nervös inför försäljningen, för detta var första gången jag skulle sälja något. Lovisa var lyhörd, svarade mig alltid på mina tusen frågor.
    Jag är väldig nöjd! Läs mer
  • Gyula S
    Gyula S sålde sin bostad med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Sålt Kedjehus.

Lovisa är noggrann, pålitlig, Jag har bara positiva erfarenheter av henne. Läs mer
  • Kristina S sålde sin bostad med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Sålde min enplans-villa i Ale och blev fint bemött av Lovisa som var den som initialt tog kontakt för värdering av bostaden ett år tidigare. Eftersom det blev en god kontakt blev det henne jag ringde vid beslutet att sälja. Hoppades få en bit över 3 miljoner o så blev det.
    Glad o tacksam för resultatet o arbetet processen igenom :) Läs mer
  • Magnus S sålde sin bostad med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa sålde vårt hus, raka och tydliga besked genom hela processen. Väldigt nöjda med valet av Lovisa och teamet på Fastighetsbyrån Läs mer
  • Pontus L sålde sin bostad med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Fantastiskt bemötande genom hela processen, från start till slut., Läs mer
  • Thore A
    Thore A sålde sin bostad med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Hej
    Vi sålde vår villa.
    Vi upplevde Lovisa både trevlig, kunnig och proffsig.
    Finns bara gott att säga om henne.
    /Thore Läs mer
  • Jonas F
    Jonas F sålde sin bostad med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi har sålt ett hus med bättre en önskat resultat. Lovisa Bååth skötte sig på alla plan .

Alla dessa enkäter som jag inte gillar bara. Läs mer
  • Carina F sålde sin bostad med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
    Lovisa hade full koll på värdering och hjälpte till med allt på ett utmärkt vis när hon sålde vår villa i Skepplanda Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ale

Lovisa Bååth