Mäklare Västra Götaland Ale Fastighetsbyrån Ale Lovisa Bååth
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-07

Läs vad 75 Läs vad Lovisa Bååth

• Hossein A köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-08-21

Surte
    Jag har köpt en lägenhet i Surte centrum, mäklarens bemötande var helt ok och jag hade inte något förväntningar. Läs mer
  • Anna-Lena S sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-07-30

Nödinge
    Ingen tidigare erfarenhet av mäklare! Kunnig och påläst. Förtroendeingivande sätt trots sin unga ålder. Skönt att slippa en försäljarattityd.
    Snabbt handläggande. Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • May F sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-07-24

Älvängen
    Jag har sålt en bostadsrätt
    Mycket professionellt och trevligt bemötande.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar.

Mäklaren har varit lätt tillgänglig, proffsig, trevlig och förtroendeingivande. Läs mer
  • Azadeh T
    Azadeh T köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-07-17

Nödinge
    Med hjälp av Lovisa köpte vi vårt första hus i ett bra lugnt område i Nödinge.
    Lovisa var alltid trevligt och hjälpsam när vi hade frågor. Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • Jeton N köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-07-17

Nol
    Mycket bra jag är väldigt glad met Lovisa bååth Läs mer
  • Vahid R
    Vahid R köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-07-16

Nödinge
    Vi köpte ett hus i jätte trevligt område i Nödinge .
    Låvisa hjälpte oss mycket för att köpa huset och svarade våra frågor och funderingar. Alltid trevligt och tålig.
    Hon är mycket professionellt! Läs mer
  • Roy S sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-07-16

Älvängen
    Vi sålde vårat hus med Lovisa, vi tyckte mycket om henne och hennes utmärkt jobb. Hon var jätte duktig o kunnig
    Kan gärna rekommendera henne till andra Läs mer
  • John E
    John E sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-07-15

Surte
    Såld 1,700,000 kr

Bra bemötande, driven mäklare och väldigt trevlig! Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • Gabriella S sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-07-11

Älvängen
    Vi sålde vårat bostsdsrättshus med Lovisa.
    Säljningen började lite för trögt men sen lyckades vi pga hennes kunskap. Vi tycker att hon är duktig och tillmötesgående, har tålamod och snäll.
    Vi är väldiigt nöjda med henne
    Vi kan rekommendera henne till andra Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • Håkan K sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-06-19

Nödinge
    Jag och min fru har sålt ett parhus i Nödinge. Vi upplevde oss mycket väl bemötta av Lovisa- Hon var tydlig och klar vad gäller värderingen, som visade sig stämma väl. Hon gav goda råd inför visning och försäljning och besvarade de frågor vi hade. Lovisa hanterade visningarna, budgivningen och kontraktskrivandet på ett utmärkt sätt.
    Vi är sammantaget mycket nöjda med Lovisas insatser. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ale