Lovisa Bååth
Registrerad mäklare sedan 2016-09-02
Aktiv på Reco.se sedan 2017-03-03
2019-07 - 2020-06

Läs vad 105 Läs vad Lovisa Bååth

• Shabnam A köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-07-10

3:a
    Jag har köpt lägenhet.
    Jag är jätte nöjd av mäklaren. Läs mer
  • Mirwais D köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-07-10

3:a
    Bohus
    Vi är jätte nöjda med allt.
    När vi undrade nånting om lägenheten svarade hon i tid Läs mer
  • Dennis O sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-06-11

2:a
    Bohus
    Vi hade bestämt oss för att flytta ner till sommarstugan och ville ha en snabb affär då barnen skulle börja skolan där. Vi hade tre olika mäklare men vi fastnade för Lovisa för att hon kändes jordnära, seriös och saklig. Vi va inte i första hand intresserade av att få ut varenda krona från lägenheten utan tyckte vi kunde gå ner i pris om köparen ville acceptera lägenheten som den va och ville köpa snabbt. Lovisa visade förståelse för våra önskemål och i slutändan såldes lägenheten fort och smidigt till ett pris som passade oss. Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • Elina P köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-06-09

Bohus
    Köpt bostadsrätt. Mycket professionellt bemötande och man fick intrycket av att hon hade koll på allt. Trevlig och härlig person! Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • Salah T köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-06-03

2:a
    Älvängen
    Jag har köpt lägenhet, jag fick bra information och visning, mäklare var flexibel!
    Tack för hjälpen Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • Birgitta T sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-05-18

Älvängen
    Sålt en villa

Blev proffsigt bemötta av mäklaren. Hon levde upp till våra höga förväntningar. Hon var engagerad, hittade bra lösningar, var lugn och realistisk.

Vi är mycket nöjda! Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • Margrete Ö sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-05-03

Bohus
    Sålt en villa. Bemötandet var bra och förväntningarna infriades. Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • Evelina Lind W sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-04-26

Bohus
    Lovisa sålde min lägenhet och allt gick snabbt, smidigt och enkelt.
    Lovisa var väldigt flexibel med tider och har fått fantastisk hjälp under hela processen! Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • DAVID D köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-04-14

Nödinge
    Köpte hus där Lovisa var mäklare. Upplevde henne som kunnig och professionell med bra bemötande. Svarade insatt på alla våra frågor, och var tillgänglig för vidare kommunikation genom hela processen. Läs mer
    Lovisa B gillar detta
  • Marie K köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-04-14

Nol
    Hon var snabb med återkoppling på hur det gick med visningar och budgivning. Det var en bra dialog mellan mig och säljaren via Lovisa. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ale

Lisa Berthelsen