Läs vad 494 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö 2

• 2021-01-05
    Maria levererade rejält vid vår husförsäljning.
    Alltid vänlig och med ett glatt bemötande, det kan vara jobbigt att sälja sitt hus men efter ett samtal eller möte med Maria så var energin på topp igen!
    Hur gick det med försäljningen då? -Såld på förhandsvisningen med ett pris bra över vad vi räknat med.
    5 stora stjärnor av mig till Maria Lundgren Höij!
    Jonas H
    • 165.0 m²
    • Torslanda - Andalen
    sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
  • 2021-01-04
    Otroligt proffesionell mäklare med bra kontakt och ville alltid vårat bästa som köpare. Rekommenderar varmt ! :)
    Wiktoria O
    Wiktoria O
    • 116.0 m²
    • Torslanda - Centralt
    köpte sitt hus med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
  • 2020-12-27
    Allt skött på ett korrekt och proffsigt sätt.
    Hans G
    • Hälsö
    köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
  • 2020-12-27
    Jörgen har utfört sitt arbete på bästa sätt!!
    Trevlig, glad, noggrann och kunnig
    Gertrud G
  • 2020-12-27
    Toppenbra genom hela processen!!
    Jörgen ställde upp till 100%
    Supernöjd!!
    Josef G
  • 2020-12-27
    Köpt fastighet på Hälsö. Blev mycket bra bemött av mäklaren på plats vid visning, lyssnade in önskemål i coronatid och även vid påskrift. Tillmötesgående när vi önskade ett kort möte på byrån innan visning. Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar. Fint bemötande och tydlighet genom hela processen.
    Camilla G
  • 2020-12-24
    Sanna motsvarade alla våra förväntningar och vi rekommenderar henne som mäklare till andra som går i sälj eller köptankar.
    Martin K
    • 3:a
    • 71.5 m²
    • Torslanda - Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
  • 2020-12-20
    Sanna is a sharp, transparent and honest mäklare.
    Hale K
  • 2020-12-13
    Vi är väldigt nöjda med Marias härliga bemötande och proffsighet.
    Fredrik A
    • Torslanda - Hjuvik
    köpte sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
  • 2020-12-05
    Vi sålde vår villa med hjälp av Maria som på ett professionellt, omtänksam om både oss och köparna, genomförde försäljningen. Hon ser helheten och har järnkoll på processen om man undrar över minsta lilla. Det var inte det första hus vi sålt men kan och vill gärna rekommendera henne som mäklare både för säljare och köpare. Trygghet genom hela affären.
    Gittan och Rainer
    Gittan C
    • 120.0 m²
    • Torslanda - Andalen
  • 2020-12-01
    Jag fick mycket professionellt hjälp av mäklaren Sandra Fjällström, hon var pålitlig, hon var anträffbar, hon svarar omgående, hon informerar på bästa sätt, hon var kunnig och kunde svara på mina frågor, jag kände mig delaktig från början till slut. Mycket god kommunikation...
    Inga ovisheter, inga krångel...
    Henne kommer jag alltid rekommendera
    Homa M
    • 117.0 m²
    • Öckerö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
  • 2020-11-30
    Sandra hjälpte oss med allt vi behövde när vi sålde vår bostadsrätt, väldigt proffsig och mycket trevlig, lätt att ha och göra med.
    Mats G
    • 117.0 m²
  • 2020-11-28
    Maria är en omtänksam mäklare med hög integritet i affärer. Hon har ett starkt driv i att få affär i hamn som är bra för både säljare och köpare. Kan varmt rekommendera Maria.
    Catharina H
    • Torslanda - Hjuvik
    köpte en tomt med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
  • 2020-11-23
    Jag har erfarenhet av Maria i form av köpare (inte säljare) av hus som hon varit mäklare för. Jag har uppfattat henne som professionell, trvelig och hjälpsam.
    Per-olof H
    • 145.0 m²
  • 2020-11-16
    Sålt äldre villa.
    Jörgen är kunnig, trevlig och tillmötesgående.
    Vi upplevde att han hade kunskap om vårt område och visste vad han talade om.
    Sammanfattningsvis är vi således mycket nöjda.
    Monica J
    • 97.0 m²
    • Säve
    sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
  • 2020-11-12
    Jag tyckte María var trevlig och professionell i sitt bemötande. Vår affär sköttes utmärkt och resultatet blev över förväntan, mycket tack vare Marias engagemang.
    Richard F
    • 149.0 m²
  • 2020-11-09
    Vi har varit i kontakt med Julia vid två visningar varav den ena ledde till köp. Sammanfattning av detta är att vårt intryck är att hon är seriös och tillmötesgående. Vi hade möjlighet att gå genom husen samt fick klara och snabba svar på våra frågor och funderingar.
    Med våra samlade intryck från visningarna fick hon även förtroendet att sälja vårt befintliga hus. Då märktes även att hon är organiserad och arbetar efter en tydlig plan i hur visningar och annonsering ska ske. Detta återspeglas såklart i intrycket hon ger på visningarna.
    Vi har både köpt och sålt hus tidigare och har därmed bra referenser för att rekommendera henne som förstahandsval.
    Daniel P
    • 130.0 m²
    • Torslanda - Centralt
    sålde sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Tack för ett jättefint omdöme, Daniel!

• 2020-11-07
    Vi upplever Julia som mycket engagerad, kunnig och lyhörd, proffsig och personligt agerat alla skeden i processen för vår försäljning
    Anna-karin N
    • 130.0 m²
    • Torslanda - Centralt
    Tack för fina ord, Anna-Karin! Nu hoppas vi tiden går snabbt fram till sommaren! :)

• 2020-11-01
    Maria bidrog till en smidig affär för både köpare och säljare
    Charlotta K
  • 2020-10-30
    Julia var professionell, bra bemötande och humoristisk. Vi köpte tomt i Säve.
    Hanne Cecilie E
    Hanne Cecilie E
    • 158.0 m²
    • Säve
    köpte sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Tack för fint omdöme! Lycka till nu med bygget så hoppas jag att jag får komma förbi och titta när ni är klara! :)

• 2020-10-27
    Vi sålde en Bostadsrätt. Julia är noggrann, professionell, och kommunikativ. Hon tog oss i handen genom hela vår affär. Vi är supernöjda.
    Niklas A
    • 89.0 m²
    • Torslanda - Lilleby
    Tack själva för ett grymt bra samarbete!

• 2020-10-26
    Kunnig o proffsig i sitt jobb. Alltid positiv o hjälpsam.
    Jan L
  • 2020-10-21
    Sålt villa.
    Maria har skött försäljningen med bravur.
    Jag kan varmt rekommendera henne.
    Ulf P
    • 146.0 m²
  • 2020-10-19
    Jag har köpt mitt första hus som Julia förmedlade. Det har varit tryggt under hela processen. Julia har varit tillgänglig och pedagogisk genom alla steg. Kan varmt rekommendera Julia!
    Sara J
    • 118.0 m²
    • Öckerö
    Tack för dina fina ord, Sara! Önskar dig all lycka i ditt fina hus, jag är säker på att du kommer stortrivas!

• 2020-10-19
    Har köpt en fastighet på Öckerö
    Har blivit väldigt bra bemött av Julia
    Tycker hon har levt upp till de förväntningar jag hade och gjort ett bra jobb med att lotsa oss i affären.

Har haft en positiv erfarenhet av affären och där Julia har varit en bidragande del.
    Gunilla J
    • 118.0 m²
    • Öckerö
    Tack för dina fina ord, Gunilla!

• 2020-10-19
    Hon är förstående och förtroendegivande. Hjälpte oss mycket bra. Våra varmaste rekommendationer.
    Med vänliga hälsningar
    Rustan och Anna-Karin
    Rustan J
    • 149.0 m²
  • 2020-10-19
    Vi har både köpt en tomt och sålt vårt hus av- och med Andreas.

Ett mycket proffsigt bemötande, en trygg- och smidig affär!
    Nicklas A
    Nicklas A
    • 155.0 m²
    • Torslanda - Hjuvik
    köpte en tomt med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
  • 2020-10-16
    Vid försäljning av vår villa träffade vi Maria Lundgren Höij på Fastighetsbyrån. Vi kände genast att vi var i trygga händer. Hon lotsade oss genom hela processen och hade vi några frågor kom hon alltid tillbaka med sakliga svar. Vi har bara lovord att säga.
    Laila P
    • 146.0 m²
  • 2020-10-16
    Har sålt en bostadsrätt på 4 rok.
    Hon var trevlig och informativ.
    Kan varmt rekommendera mäklaren.
    Blev mer än nöjd med affären.
    Snabb och smidig försäljning.
    Robert A
    • 4:a
    • 88.5 m²
  • 2020-10-14
    Jag fick sålt min lägenhet via Sandra och Fastighetsbyrån Torslanda/Öckerö. Mitt intryck av Sandra har bara varit positivt, lyhörd, genuin, lugn och informativ. Hon såg till att jag fick mest betalt för min tvåa av alla i området detta år. Kan varmt rekommendera henne!
    Caroline J
    • 63.0 m²
  • 2020-10-10
    Jörgen är professionell och väldigt trovärdig. En stjärnmäklare helt enkelt
    Peter H
    • 170.0 m²
  • 2020-10-09
    Vi fick direkt stort förtroende för Jörgen och valde att låta honom förmedla vårt hus. Vi är mycket nöjda med hur professionellt och tillmötesgående förmedlingen gick till. Jörgen var snabb, tillgänglig och mycket bra att rådgöra med. Vi kände oss tryggt omhändertagna hela vägen. Rekommenderar honom varmt!
    Ulrika T
    • 189.0 m²
    • Torslanda - Hällsvik
  • 2020-10-08
    Tycker Jörgen är väldigt bra! Lugn, strukturerad och kunnig.
    Niklas T
    • 189.0 m²
    • Torslanda - Hällsvik
  • 2020-10-07
    Sålt en mindre villa på stor tomt i Torslanda.

Ett alltigenom väldigt proffesionellt och positivt intryck!
    Levererade och hade en oerhörd bra förmåga att hålla en delaktig och med i processen. Väldigt norgrann och strukturerade så man behövde bara "åka med".
    Tack Maria för ett mycket bra bemötande och bra action!
    Ronny O
  • 2020-10-05
    Maria är en klippa genom hela processen, många goda råda fick vi. Kan därför bara säga att hon har de allra varmaste rekommendationer från oss
    Nina L
  • 2020-10-05
    Vi sålde vårt radhus på Genuavägen och varit väldigt nöjda med försäljningen när vi väl hade hittat vår nya bostad. Tack vare de förberedelser som fanns kunde Sanna snabbt och enkelt få ut vår bostad på marknaden vilket underlättade säljprocessen.
    Rolando M
    • 90.2 m²
    • Torslanda - Skutehagen
    sålde sitt hus med hjälp av Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
  • 2020-10-04
    Snabba svar och enkel att kommunicera med. Smidig affär hela vägen. Kan rekommendera Andreas.
    Erik Tobias E
    • 105.0 m²
    • Kalvsund
    köpte sitt hus med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
  • 2020-10-03
    Mycket trevlig och fötroendeingivande..
    Hans L
    • Torslanda - Låssby Äng
    köpte en tomt med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
  • 2020-10-03
    Maria LH har sålt en mindre villa på en stor tomt.
    Jag blev bemött på ett mycket proffsigt sätt från första kontakten och genom hela processen.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar med råge.
    Pia O
  • 2020-10-03
    Professionell, snabb och med rätt bedömning av försäljningsfaktorernas relevans och hon har rätt nivå av spekulantkontakt, bra objektförtåelse och lagom kontakt med oss som kunder.
    Mats W
  • 2020-10-02
    Sanna hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt och var samtidigt även till stor hjälp för oss i sökandet efter vårt nya hus. Vi har känt stort förtroende för Sanna genom hela säljprocessen. Tack vare hennes lugna och varma personlighet men även tydlighet, kunnighet och snabba återkoppling har allt löpt på mycket smidigt! Vi kan varmt rekommendera Sanna!
    Sandra F
    • 90.2 m²
    • Torslanda - Skutehagen
  • 2020-10-02
    Jörgen är en fantastisk duktig och påläst mäklare. Vi är så nöjda med hans insats vid försäljningen av vårt hus.
    Linda P
    • 119.0 m²
  • 2020-10-02
    Jag och mina syskon har sålt en stuga på en stor tomt med exklusivt läge. Maria agerade oerhört proffsigt från första mötet och inkom med sin offert inom utlovad tid. Hon hade en tydlig plan för att genomföra en affär med en specifik kundgrupp som hon hade gjort affärer med tidigare och med det så skiljde hobbit sig från övriga mäklare som också fått chans att offerera. Affären genomfördes inom en vecka utan att annonsering eller fotografering ens behövdes och till ett pris som vida översteg våra förväntningar. Vi är mycket tacksamma och imponerade av Marias insats och skulle med glädje anlita henne igen vid ett eventuellt framtida försäljningsuppdrag.
    Dennis O
    Dennis O
  • 2020-10-02
    Trevlig och ambitiös mäklare som jag varmt rekommenderar
    tentarp.se
    • 7:a
    • 209.0 m²
    • Torslanda - Björlanda
    sålde en tomt med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
  • 2020-10-02
    Försäljning av villa. Mycket trevligt bemötande och bra tillgänglighet med snabba svar, vilket känns viktigt under en bostadsaffär. Förtroendeingivande och bra koll på fastigheten och området. Vi är väldigt nöjda med Maria som vår mäklare.
    Anni U
  • 2020-10-02
    Vi sålde våran bostadsrätt med Sandra. Vi är väldigt nöjda med bemötandet och vi som både säljare och köpare gick nöjda ur affären!
    Elin V
    • 3:a
    • 77.5 m²
  • 2020-10-02
    Vill ge de bästa rekommendationerna !
    Viktoria L
  • 2020-09-29
    Vid köp av lägenhet och försäljning av hus assisterade Sandra oss på ett professionellt och föredömligt sätt. Vi skull utan tvekan anlita Sandra igen om det blir aktuellt
    Inga-lill S
    • 65.5 m²
    • Torslanda - Amhult
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
  • 2020-09-25
    Sålt min bostadsrätt i Torslanda och köpt en ny producerad bostadsrätt av Fastighetsbyrån

Väl bemött av Sanna som är väldigt nogrann och trevlig
    Förväntningarna var mycket bra och levde väl upp till detta

Hela affären gick bra och så som jag hade tänkt mig
    Stefan J
    • 58.5 m²
  • 2020-09-14
    Jag har sålt bostadsrätt i Torslanda. Sandra har varit tillmötesgående, proffsig och hjälpsam.
    Helena D
    • 63.0 m²
    • Torslanda - Amhult

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte