Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Gamla Flygplatsvägen 35, 423 37 Torslanda — Visa karta

Strax utanför centrala Göteborg vid kanten av västerhavet ligger stadsdelen Torslanda. Här sitter Fastighetsbyrån med centralt läge i Amhult, varifrån vi förmedlar bostäder från idylliska Säve i norr hela vägen vidare ut till skärgårdspärlan Rörö längst ut i havsbandet. Här har vi suttit sedan 2005, men för många av oss går relationen till Torslanda och öarna längre tillbaka än så.

Vi vet att varje affär är unik och vi jobbar med personligt engagemang och affärsmässighet i varje bostadsaffär för att den ska bli framgångsrik och trygg för alla parter. Vårt nära samarbete med Swedbank ger dessutom dig som kund möjlighet till enkel och förmånlig finansiering

Kontakta oss för att boka rådgivning eller en fri värdering av din bostad!

Läs vad 417 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

• 2020-05-27

Birgitta L skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt fritidshus
    Mycket bra bemött
    Inga speciella förväntningar
    Engagerad mäklare, som hjälpte till lite extra eftersom vi har sjukdom i familjen. Det var guld värt Läs mer
  • 2020-05-24

Berndt W skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt fritidsbostad
    Utmärkt bemött .Andreas levde upp till förväntningarna. Andreas är kunnig enkel och snabb inga konstigheter mycket bra Läs mer
  • 2020-05-24

Louise W skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt Fritidsbostad
    Utmärkt bemött
    Andreas levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • Christopher G

2020-05-22

Christopher G skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har haft mycket kontakt med Maria i samband med bostadsletande samt även nyligen försäljning av bostad/villa.
    Vi har alltid varit mycket nöjda med kontakten, snabb i kommunikationen, svarar och återkommer snabbt på frågor och med svar. Maria sköter sitt arbete som mäklare väldigt professionellt och vi har alltid känt oss väldigt trygga med henne vid vår sida. Att hon även överträffade våra prisförväntningar var en extra bonus. Läs mer
  • 2020-05-13

Eva K skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    sålt fritidshus.
    Bra bemötande
    Hon levde upp till mina förväntningar
    Hon har hållit kontakten med mig under hela processen. Läs mer
  • 2020-05-11

Anders T skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Har köpt ett mindre hus på Hönö och vi hade Maria Lundgren hölj som försäljare.
    Vi fick en bra kontakt och bra löpande information hela tiden.
    Vi är jätte nöjda med hela köpet.

Mvh Anders Törnros Läs mer
  • 2020-05-10

Anne S skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpte ett fritidshus. Andreas har varit ärlig, snabb, kunnig och hjälpsam från första stund. Det har varit mycket trevligt att ha med honom att göra.
    Upplevde det som att han jobbade för både säljare och köpare på ett väldigt professionellt sätt.
    Skulle varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-05-09

Ewelina Å skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Fantastiskt lyhörd och duktig mäklare som uppfyller våra önskemål med vårt nya hus! Alltid snabb på att återkoppla. Läs mer
  • 2020-05-01

Claes W skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt villan i Hjuvik, positivt bemötande av Maria. Allt hon sa stämde till 100%
    Till och med lite bättre😀
    Jag kommer högst sannolikt kontakta er/henne igen vid framtida köp/försäljning.
    Claes Wickström Läs mer
  • 2020-04-28

Carin A skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi upplevde att vi fick en mäklare som agerade snabbt, smidigt och effektivt i samband med försäljning av vårt hus. Det motsvarade våra förväntningar och vi kände oss trygga genom processen. Läs mer
  • 2020-04-28

Monica E skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Lugn, proffsig och kunnig.
    Mycket nöjd med hela processen. Läs mer
  • 2020-04-20

Robert J skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Bra service, bra dialog, bra medling och tydlighet i förloppet. Läs mer
  • 2020-04-19

Frida Rebecka Ingesdotter B skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande under hela processen. Hjälpsam och tillgänglig för att svara på frågor. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-04-11

Dimitrios K skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Har köpt bostadsrätt och har haft det bästa bemötande. Tydliga informationer, kontakter och lösningar på olika problem.
    Trevlig person som jag rekkomenderar . Läs mer
  • 2020-03-09

Annica G skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag har sålt en villa i Lilleby området och har haft kontakt med Jörgen sedan tidigare då han och hans kompanjon hjälpes åt att sälja mitt radhus 2013 (semestertider därav att de hjälptes åt)
    Jag fick redan då ett stort förtroende för Jörgen och tog kontakt med honom då jag skulle sälja min villa.
    Jörgen är mycket in lyssnande men ger även råd.
    Jag hr stort förtroende för honom. Läs mer
  • 2020-03-03

Jennie T skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vad: Sålt bostadsrätt
    Bemötande från mäklaren: Trevlig, tillmötesgående, professionell, glad, lugn, ordningssam
    Förväntningarna uppfylldes med råge Läs mer
  • 2020-03-01

Johan W skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag har sålt min villa. Vi känner varandra sedan cirka 20 tillbaka. Jörgen har på ett föredömligt sätt bistått mig genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2020-02-20

Elisabeth N skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Andreas förmedlade och sålde bostaden på Kalvsund med toppbetyg. Läs mer
  • 2020-02-18

Sofije D skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag och min man köpte ett hus och vi är jette glada och tacksamma för all hjälpen vi har fått från Julia.
    Hon va snäll och trevligt med oss och bästa mäklaren som finns
    Önskar henne det besta Läs mer
  • 2020-02-10

Josefine B skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi köpte köpte en villa och blev väl bemötta! Jörgen var trevlig och påläst. Mycket nöjd! :) Läs mer
  • 2020-02-05

Ann-katrin D skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Fritidshus på Öckerö. Julia upplevdes både trevlig och kunnig. Bra bemötande under hela processen. Ringde upp dagen före tillträdet och stämde av så att det inte fanns några frågor. Läs mer
  • 2020-02-03

Stina B skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag tycker de vart en snabb och en bra affär Läs mer
  • 2020-02-02

Margaretha E skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpt hus ,sålt en bostadsrätt. Glada och trevliga mäklare. Läs mer
  • 2020-02-02

Anders T skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Har sålt en bostadsrätt som Sanna Ljung på fastighetsbyrån hade som uppdrag.
    Vi fick en bra kontakt med Sanna från första dagen och det tyckte jag var bra.
    Och hennes uppdateringar till oss var bra och det kändes perfekt. Vi är helnöjd med det Sanna har gjort för oss.
    Var lite nervös för utgångsbudet men det blev över förväntan 100 procent nöjd./ mvh. Anders och Gunnel Törnros Läs mer
  • 2020-01-27

Maria E skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Uppfattar Maria som kompetent, noggrann, hjälpsam, positiv och informativ. Vid vårt köp av lägenhet i ett för oss nytt och okänt område, var detta till stor hjälp. Läs mer
  • 2020-01-26

Karen T skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har köpt en villa. Vi bli bemött av en Proffsig, kunnig, vänlig, opartisk person. Läs mer
  • 2020-01-26

Håkan M skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Villa på Hönö.
    Väldigt bra bemötande av mäklare. Väldigt bra service och hjälp ifrån mäklare Läs mer
  • 2020-01-25

Bertil O skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt en bostadsrätt.

Det skall roligt att sälja el köpa bostad för miljoner.
    Med Maria får man alltid roligt, även om det kärvar, detta är det fina med en duktig mäklare.
    Med Maria behöver man inte ringa, för att fråga hur det går. Man kopplar av, för man vet att hon levererar.
    Förberedelserna med planeringen inför försäljningen och fotograferingen var ett rent nöje.

Finns det inget negativt?
    Det var inte många minuter (sekunder)vi träffades, i samband med visningarna, för Maria måste vidare till en annan visning.
    Men vad gör det, när hon skötte försäljningen till 100% belåtenhet. Det var ju försäljningen av lägenheten som var uppdraget.
    Men, jag kan tänka mig, att någon upplever Fastighetsbyrån och Maria som något forcerad och något stressad i samband med visningarna. Det skulle jag ha full förståelse för.

Maria Lundgren Höij, kan jag varmt rekommendera om du som jag vill ha roligt, när du skall sälja eller köpa bostad, för det hade vi.

Catarina & Bertil Olofsson Läs mer
  • 2020-01-24

Anna-karin H skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Bra support under hela processen, även efter köp. Läs mer
  • 2020-01-24

Emma H skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi köpte en bostadsrätt!
    Fantastiskt bemötande från visning till avslut!
    Bra kontakt under hela processen!
    Super! Läs mer
  • Anna E

2020-01-24

Anna E skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Maria var vänlig o trevlig, visade huset med kort varsel.
    Budgivningen gick fort och viss stress upplevdes då vi inom 30 minuter skulle lämna besked.
    Spårö Fyrsväg 10 är adressen till huset som vi köpte.
    Skulle önska en genomgång av huset med mäklaren vid tillträde eller en klausul som talar om HUR man går tillväga då många små fel uppräcks. Fel som säljaren undvikit att berätta.
    I det här fallet handlar det om trasig kran i köket, trasig infästning till toalettsitsen, endast en smutsig plåt i dåligt rengjord ugn, ingen TV koppling där TVn stod, ingen internetsladd, som behövs i huset för att uppkopplingen ska fungera, bruna tunga persienner kvarlämnade som vi inte ville ha. Det är lite för mycket för att man ska kännna sig nöjd. Har inte kontaktat Maria än men kommer kontakta henne. Läs mer
  • 2020-01-21

Lars-göran G skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpte brf lägenhet. Hon var alldeles för 😩 stressad. Läs mer
  • 2020-01-16

Joel Andreas R skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Maria är mycket rutinerad och professionell som mäklare. Hon hjälpte oss att sälja vårt hus i Torslanda och vi är Mycket nöjda.
    Vi kan varmt rekommendera Maria och Fastighetsbyrån i Torslanda. Läs mer
  • 2019-12-22

Anders L skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpt bostad
    Allt skött på ett korrekt och bra sätt Läs mer
  • 2019-12-18

Murris C skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag köpte ett hus. Var i kontakt med flera mäklare då Maria inte var tillgänglig (finns dock godtagbar anledning till frånvaro). Hon lämnade svar på de frågor jag hade och gav ett allmänt gott intryck. Jag är nöjd med henne som säljande mäklare. Läs mer
  • 2019-12-16

Christina S skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Andreas hjälpte oss att köpa en bostadsrätt.
    Han var bra på att återkoppla om vi hade frågor etc.
    Vi kände stort förtroende för honom. Läs mer
  • 2019-12-12

Kerstin L skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpt hus via Andreas på fastighetsbyrån. Bra bemötande och informativ från start. Också väldigt öppen och tydlig med att ta kontakt med honom om man behövde eller hade frågor eller funderingar, kändes bra hela vägen. Läs mer
  • 2019-12-04

Kennet S skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Maria hjälpte oss sälja våran villa i hällsvik och hon hjälpte oss med smakråd runt möblering och sådant vi tycker hon är så fantastiskt proffsig Läs mer
  • 2019-12-03

Catarina S skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Maria har varit den perfekta mäklaren.
    Lyhörd kunnig och personlig.
    Vi har kännt oss helt trygga genom hela affären när vi efter 30 år i samma bostad bestämde oss för att flytta.
    Kan varmt rekommendera henne och om vi flyttar igen så är hon det självklara valet. Läs mer
  • 2019-12-03

Johanna Elisabeth J skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Andreas har varit ett bra bollplank vid frågor och funderingar under hela processen. Vi har upplevt honom som kunnig, professionell och pålitlig. Han har lagt ner mycket tid och alltid funnits tillgänglig. Han har löpande hört av sig med uppdateringar om försäljningsstatus oavsett om det har hänt något nytt eller inte för att vi skulle veta hur allt fortskred. Han har även haft bra tankar och synpunkter om olika val och strategier i försäljningsprocessen.
    Helt enkelt en grym mäklare! Läs mer
  • 2019-11-25

Emmy S skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpte vårt första hus och fick ett mycket bra intryck av Maria. Hon är snabb på att svara på frågor och kollar upp det hon inte är säker på. Hon gav även snabb återkoppling. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-11-25

Jenny M skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag köpte en bostadsrätt. Det blev en snabb och smidig affär som jag tyckte mäklaren skötte på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • 2019-11-23

Nicholas Carl Samuel J skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Andreas är väldigt kunnig och engagerad mäklare. Han har hjälpt oss med vår nyproduktionsförsäljning på ett utmärkt sätt. Kunde inte vara mer nöjd med honom eller hans team i Torslanda. Läs mer
  • 2019-11-21

Gunvor A skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpt lägenhet På Knippla.
    Andreas har varit bra, lättsam och enkel att ha och göra med Läs mer
  • 2019-11-21

tentarp.se skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Väldigt profesionell och hjälpsam, kan inte önska något mer. Läs mer
  • 2019-11-21

Viktoria L skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Maria är mycket professionell och snabb på att besvara frågor som uppstår. Kan varmt rekommendera Maria! Läs mer
  • 2019-11-18

Gunilla L skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt mitt parhus!
    Är väldigt nöjd med Julias bemötande o tålamod med mig! Hon har alltid varit snabb att höra av sig om jag sökt kontakt!
    Kan verkligen rekommendera Julia som mäklare! Läs mer
  • 2019-11-12

Helene Sophie S skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har sålt vår underbara sommarbostad som funnits i släkten sedan -36 i Göteborgs skärgård, Grötö
    Vår mäklare har från start varit väldigt trevlig, kunnig, påläst och alltid anträffbar eller återkopplat mycket snabbt
    Vill också tillägga att han ger det där "lilla extra" gällande råd och hjälp i samtal och i mail vilket uppskattas oerhört.
    Vill på detta sätta absolut rekommendera att sälja/köpa genom vår mäklare. Läs mer
  • 2019-11-11

Klaus H skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Lägenhet på Kalvsund. Trevlig mäklare Läs mer
  • 2019-11-10

Kent L skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Julia verkar vara en kunnig o trevlig mäklare.
    Har sålt ett parhus där alla parter blev nöjda!😃 Läs mer

Gamla Flygplatsvägen 35, 423 37 Torslanda