Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Snittbetyg
4.8
Ring 031-56 28 50 Dela

Om företaget

Strax utanför centrala Göteborg vid kanten av västerhavet ligger stadsdelen Torslanda. Här sitter Fastighetsbyrån med centralt läge i Amhult, varifrån vi förmedlar bostäder från idylliska Säve i norr hela vägen vidare ut till skärgårdspärlan Rörö längst ut i havsbandet. Här har vi suttit sedan 2005, men för många av oss går...

825 omdömen om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 825 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Clara G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Lilleby

Vi har varit så tacksamma för Sandras engagemang, pepp och tydliga kommunikation under tiden vi sålt vår lägenhet! Vi har upplevt en väldigt professionell men också personlig kontakt.

Conny B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Willerstrand en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Amhult

Anna gjorde ett seriöst bemötande. Hon var snabb med återkoppling av utestående frågor. Hon höll vad hon lovade. Jag känner mig nöjd med arbetet som hon utförde i vår affär.

David N
Köpte sitt hus med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Amhult

Vi köpte ny bostad av Sandra och vi är jättenöjda! Hon har ett jättetrevligt bemötande, är lyhörd och lösningsorienterad. Alla tummar upp! :-)

Svar från Sandra Fjällström

Tack snälla David! Så roligt att Fastighetsbyrån fick hjälpa er med både försäljning och dessutom hitta ert nya superfina boende. Det kommer bli så bra!!!

David N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Willerstrand en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Amhult

Anna hjälpte oss att sälja vår lägenhet och vi är supernöjda på alla sätt! Hon har ett fantastiskt driv, jättetrevlig, lyhörd och väldigt kunnig. Utöver att kämpa med försäljningen av våran lägenhet gav hon många förslag och råd på nya bostäder som kanske skulle kunna vara något för oss, det uppskattade vi väldigt mycket! Tack vare Anna fick vi sålt lägenheten till ett pris vi är jättenöjda med och hon, tillsammans med sina kollegor, hjälpte oss även att få ihop affären på vår nya bostad. När det blir dags att sälja i framtiden igen, då kontaktar vi Anna utan tvekan! :-)

Johanna L
Torslanda - Lilleby

Sandra har varit en superbra mäklare. Hennes styrka är att hon är otroligt förtroendegivande, detta är en stor anledning till att vi valde att sälja med henne. Har stött på många mäklare när vi skulle köpa som inte skötte sig särskilt snyggt mot köpare, då tappar man förtroendet direkt. Man kände direkt att Sandra skötte balansen mellan köpare och säljare väldigt professionellt. Samtligt som hon med högt engagemang kommit med idéer, förbättringsförslag och kreativa lösningar - allt för att få vårt sålt i en tuff marknad....

Svar från Sandra Fjällström

Åh tack Johanna! Vilken berg och dal bana vi har varit igenom. Efter hårt slit från bådas håll så löste det sig till slut. Tack för gott samarbete, det betyder så mycket att ha en god relation!!!

Mikael K
Sålde sitt hus med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Centralt

Sandra är hängiven sitt uppdrag och mycket påläst. Hon har en otrolig arbetskapacitet och besitter den högst åtråvärda egenskapen: hon har yrkesstolthet. Tack Sandra!

Svar från Sandra Fjällström

Tack snälla! Det har varit en ära att få samarbeta tillsammans med er. Ni får 5 av 5 av mig som samarbetsvilliga säljare. Vi gjorde det tillsammans!

Niklas L
Torslanda - Lilleby

Tålmodig men samtidigt ihärdig mäklare som alltid finns tillgänglig för frågor och funderingar. Sandra gjorde att hela processen kändes trygg vilket var uppskattat då vi själva var väldigt stressade över försäljningen.

Svar från Sandra Fjällström

Tusen tack för fina ord Niclas! Uppskattar att du tog dig tid att skriva. Det är ett gott samarbete!

Stefan W

Mycket engagerad och pålitlig. Löser allting 👍

Svar från Sandra Fjällström

Tack för ditt omdöme Stefan, så himla roligt att vi till slut fick ihop både försäljning och köp:)

Barbro O
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Hjuvik

Härlig, varm och personlig mäklare som verkar arbeta hårt för att allt ska bli så bra som möjligt. På grund av att marknaden störtdök när vi skulle sälja, blev det uppskattade försäljningsvärdet för högt men huset blev i alla fall sålt.

Andreas U
Köpte sitt hus med hjälp av Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Hönö

Duktig och omtänksam mäklare som hjälpte till att ro vårt husköp i land. När problem uppstod fanns Sanna där och gav råd och peppade. Rekommenderas!

Svar från Sanna Ljung

Stort tack till er båda för den fina bedömningen. Önskar er ett stort lycka till med ert fina hus på Hönö och hoppas att ni ska trivas :-)

Maja S
Skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Maria har en fantastisk personlighet. Vi kände oss trygga genom hela processen. Hon är effektiv, professionell och värm, och har stor kunskap.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Åse-Britt H
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Willerstrand en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Lilleby

Mycket kunnig , positiv ,trevlig och förtroendeingivande person . Jag förväntade mig att hon skulle sälja fastigheten innan året slut.. Hon gjorde det utan några problem. Mycket aktiv , efter tre veckor var fastigheten sålt !!

Elin J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Björlanda

Väldigt trevligt bemötande, hjälpsam, tålamod och ärlighet. Lugn och avvaktande, inte för på eller för mycket införsäljning utan lät oss titta och känna in själva men hon fanns där för oss och svarade på alla frågor vi hade. Samma innan och vid kontraktsskrivning.

Svar från Sandra Fjällström

Tack Elin för att du tog dig tid att lämna omdöme. Ser fram emot att få komma förbi när ni flyttat in och se hur ni har det!

Anders Bengt-Eric S
Köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Säve

Trevligt bemötande, tydlig, förklarade saker på ett bra och lättförståeligt sätt

Tina L
Sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Säve

Jörgen känns trygg i sin roll och är tekniskt kunnig.

Lennart O
Torslanda - Lilleby

Bra bemötande Trevlig på alla sätt

Fredrik L
Sålde sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Hönö

Juli är väldigt duktig på att hela tiden hålla säljare och köpare väl informerade om status i affären.

Fia T
Köpte sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Tumlehed

Trevligt och proffesionellt bemötande. Kunnig inom sitt område och svarade på de frågor vi hade kring fastigheten vi tittade på.

Kathrine W
Torslanda - Hjuvik

Maria känns säker och trygg, är pålitlig och bra på att snabbt återkoppla. Professionell och förtroendeingivande och dessutom mycket trevlig.

Andjela S
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Låssby

Andreas är en mycket bra mäklare. Vi köpte vårt hus av honom.

Lisbeth M
Hälsö

Fick tips om Jörgen av en granne på Hälsö, då jag berättade att jag skulle sälja. Kontaktade honom och han kom direkt. Jörgen satte sig in i ärendet och det tog inte långa stunden förrän han hade en visning! Enastående snabb, lyhörd och handlingskraftig. Han har gjort ett väldigt fint och ansvarsfullt arbete med vårt sommarhus och det är jag tacksam för. Beundransvärt. Jag är väldigt nöjd.

Inga-Lisa Å
Hyppeln

trevligt bemötande och god hjälp med alla penningatransaktioner, Hon har god kompetens inom sitt område.

David A
Torslanda - Västra Änghagen

Bra bemötande, professionell och var alltid tillgänglig på telefon om vi hade frågor. Kan verkligen rekommendera !

Johan A
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Bohus - Björkö

Mycket trevlig och förtroendeingivande mäklare.

Fredrik L
Hönö

Vi blev bemötta professionellt och personligt, mäklaren såg vad vi önskade oss av bostaden. Hon visade oss och berättade det vi ville höra. Sammantaget en mycket bra och trevlig upplevelse.

Sandra D
Hönö

Julia har ett helt fantastiskt engagemang. Hon är kunnig och väldigt trevlig. Bra och snabb kommunikationen med oss. Toppenbra som mäklare och som person. Mvh Sandra Dangardt

Birgitta S
Kalvsund

Sandra är alltid trevlig och positiv. Hon har bra lokalkännedom och har hjälpt oss genom säljprocessen på ett professionellt sett. Tack Sandra!

Svar från Sandra Fjällström

Tusen tack Birgitta! Hoppas ni kommer att trivas bra på Björkö, vi ses säkert när jag har vägarna förbi:)

Sanne V
Torslanda - Centralt

Ett trevligt bemötande genom hela affären. Vi kände oss trygga i köpet.

Karl Olov E
Hönö

Trevligt bemötande. Förståelse, bra löpande kontakt, inte säljande (positivt). Noggrann. Jag är jättenöjd och kan rekommendera Julia varmt.

Alex A

Förtroendeingivande och kommunikativ

Gunilla N
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Hjuvik

Supertrevlig, hjälpsam och väl insatt i objektet. Jag upplevde Maria som en mycket seriös och duktig mäklare.

Mats W
Torslanda - Hjuvik

Maria tar på ett professionellt sätt hand i m kundens bästa. Dessutom är Maria mycket trevlig!!

Oscar A
Torslanda - Låssby

Vi fick en bra kontakt med Julia. Mycket driftig och kompetent.

Christer N
Torslanda - Tumlehed

Fantastiskt duktig och engagerad. Tar så väl hand om både säljare och köpare. Bäst helt enkelt

Ivan P
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Willerstrand en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Tillgänglig, hjälpsam, kunnig!

Fredrik E
Torslanda - Centralt

Sandra är en lyhörd mäklare som gör allt för sin klient. Trots en vikande marknad lyckades hon få in många intressenter på våra visningar! Sandras signum: Frekvent kontakt/feedback med bra och tydlig dialog, ger handfasta råd men öppen för klientens önskan. Hon ger stöttning i allt inkl finjusteringar interiört inför visning och är hårt arbetande för att fånga in kunder till visningarna. Dessutom är Sandra alltid positiv med ett leende på läpparna, något som vi uppskattade jättemycket! Vi kan varmt ge Sandra de bästa av rekommendationer. /Fredrik&Elinor

Svar från Sandra Fjällström

Tack snälla för era fina ord. Det har varit en glädje att få samarbeta med er. Ser fram emot att få kika förbi ert hus när ni kommit iordning där!

Raymond S
Torslanda - Björlanda

Sanna var alltid snabb att svara och hon fick oss att känna oss hörda.

Svar från Sanna Ljung

Stort tack för ert fina omdöme. Önskar er lycka till med allt i ert nya hus, ser fram emot att se vad ni gör med det i framtiden :-) Allt gott,

Malin Viktoria D
Hönö

Hej, Anna är en tjej som har ordning är noggrann och ett trevligt och proffsigt bemötande. Hon är lyhörd för våra önskemål och antog utmaningen. Hon är strategiskt och målmedvetet och tydlig i sin kommunikation. Vi kommer varmt rekommendera Anna till våra bekanta.

Jan L
Fotö

Proffesionell, lugn o snabb att ge besked både till köpare o säljare. Visade personligt intresse utan att bli alltför intim. Kunde området.

Helen H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Bohus - Björkö

Han är väldigt tydlig och serviceinriktad och ett väldigt positivt bemötande. Jag har bara positivt att säga.

Kjell E

Trevligt bemötande Saklig Förtroendeingivande

Inga-lill S
Torslanda - Amhult

Professionellt bemötande. Bra och enkla tips på hur man förbättrar intrycket av objektet. Flexibel i upplägg och genomförande. Kort sagt en mycket bra mäklare.

Jan Michael G
Bohus - Björkö

Trevligt bemötande Återkommer svarar snabbt vid frågor

Carina L
Bohus - Björkö

Andreas har varit helt fantastiskt bra för oss. Har alltid ringt upp när vi behövt kontakt. Uppskattar verkligen hans sätt att arbeta , alltid ringt tillbaka, tagit reda på fakta när det behövds och haft en god kompetens i sitt arbete. Lugn, sandad, tydlig och är en god informatör. Nöjd.

Christina Barbro E
Bohus - Björkö

Erfaren duktig trevlig Hjälper mig nu sälja min lägenhet på Björkö…..

Michael B
Torslanda - Hällsvik

Men sin värme, entusiasm och stora erfarenhet gjorde Maria resan att sälja vårt hus till en fantastiskt upplevelse. I dagens tuffare bostadsmarknad lyckades Maria uppfylla våra önskemål om en snabb och smidig försäljning med ett bra slutpris. Vi kan varmt rekommendera Maria!

Robert E
Grötö

Toppen Kämpar på med glädje trots att säljaren (jag), kan vara svår att nå

Cecilia Kristina J
Bohus - Björkö

Bästa mäklaren… Bra återkoppling, bra service finns inget att klaga på🧡

Jan-erik J
Bohus - Björkö

Den bästa som Fastighetsmäklare som finns👍

Svar från Andreas Paulsson

Och du är den bästa kunden som finns! 😉 Tack snälla för de fina orden!

Annika O
Hönö

Trevligt bemötande. Kunde inte direkt svara på frågor under visningen men återkopplade i efterhand. Det var jobbigt under budgivningen då vi inte fick sms. Anna fick då smsa mig vid nytt bud och frågade mig om vi ville lägga bud. Hade gärna sluppit den personliga kontakten under själva budgivningen. Men hon gjorde det hon kunde när tekniken strulade.

Filtrera omdömen