Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Strax utanför centrala Göteborg vid kanten av västerhavet ligger stadsdelen Torslanda. Här sitter Fastighetsbyrån med centralt läge i Amhult, varifrån vi förmedlar bostäder från idylliska Säve i norr hela vägen vidare ut till skärgårdspärlan Rörö längst ut i havsbandet. Här har vi suttit sedan 2005, men för många av oss går relationen till Torslanda och öarna längre tillbaka än så.

Vi vet att varje affär är unik och vi jobbar med personligt engagemang och affärsmässighet i varje bostadsaffär för att den ska bli framgångsrik och trygg för alla parter. Vårt nära samarbete med Swedbank ger dessutom dig som kund möjlighet till enkel och förmånlig finansiering

Kontakta oss för att boka rådgivning eller en fri värdering av din bostad!

Läs vad 577 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö 2

• sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2021-07-23
    Enkel att jobba med, stort tålamod och vill göra sina kunder nöjda och trygga.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2021-07-21
    Maria är en mycket professionell och trevlig mäklare som lotsar både säljare och köpare på ett lugnt och metodiskt sätt genom hela processen. En riktig klippa!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2021-07-19
    Mycket bra bemötande.
    Levde upp till mina förväntningar.
    Hjälpte mig och genomförde köpet snabbt och på ett mycket effektivt och proffsigt sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2021-07-17
    Trevlig mäklare och smidig försäljning, finns inget att klaga på!
    • Torslanda - Västra Änghagen
    2021-07-12
    Mycket bra! Vänligt, proffsigt bemötande samt effektiv och smidig process. Bra resultat!
    2021-07-12
    Överlag väldigt bra servicenivå, bra kommunikation och hon gjorde ett väldigt bra jobb med vår försäljning!

Finns inget att klaga på, hon har mina starkate rekommendationer.
  • köpte sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2021-07-08
    Vi blev mycket väl bemötta. Julia ingav förtroende
    Tack Johan, så glad att en så härlig familj som er får flytta in i det fina huset! Julia Eriksson
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2021-07-04
    Bemötande var mycket bra. Snabba svar om jag undrade om något. Jag upplevde Andreas som väl påläst om området .
    Tack för de orden, försöker leva efter mottot att aldrig skjuta upp något man kan göra direkt. :) Andreas Paulsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    • Torslanda - Österöd
    2021-07-04
    Trevlig, professionell och tillmötesgående!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2021-07-02
    Bra bemötande, ordning och reda.
    Hjälper till med allt från början till slut.
    2021-06-29
    Måste erkänna att vi hade skyhöga förväntningar på Maria på grund av hennes tidigare fina resultat. Allt dessa föväntningar kunde hon leva upp till.
    Proffisionell rakt igenom, allt från första mötet till kontraktskrivning. Marias energi och positiva sätt gjorde att vi som säljare kände oss trygga hela vägen.

Vi kan varmt rekommendera Maria.
    // Magnus
  • sålde sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    • Rörö
    2021-06-27
    Vi har haft ett fantastiskt bemötande och är så tacksamma över att ha träffat Julia och fått all hjälp och stöd från henne. Vi kan inte annat än varmt rekommendera henne !
    Tusen tack för era fina ord! Gott samarbete från början till slut! Julia Eriksson
    2021-06-24
    Trevligt bemötande och väldigt tillgänglig. Bra o öppen dialog.
    Tack för fina ord och för ett gott samarbete under hela processen! Julia Eriksson
    • Rörö
    2021-06-24
    Julia är klar och tydlig, snabb effektiv och ger ett seriöst intryck.
    Tack för ett fint omdöme, Claes! Julia Eriksson
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2021-06-23
    Maria har varit proaktiv, kunnig och informativ genom hela processen. Vi har dessutom fått den tid vi behövt för att fatta våra beslut på ett genomtänkt sätt. Vi är mycket nöjda!
    2021-06-21
    Mycket professionellt & trevligt bemötande. Påläst om objektet inte bara om materialval/interiört utan även kring konstruktion. Ger snabb och tydlig återkoppling.
    2021-06-20
    Jörgen tog sig an vår försäljning direkt med stor entusiasm och förklarade vad vi behövde tänka på. Han tog sig tid att komma till fastigheten med kort varsel vilket gjorde att vi fick en snabbstart.
    Vi har sålt fastigheter tidigare i utlandet men vi fann att Jörgen överträffade våra förväntningar i engagemang och information.
    Vi har inget annat än beröm för hur Jörgen hanterade hela processen och höll oss konstant uppdaterade.
    Britt-Marie Christoffersson med make
  • sålde en tomt med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2021-06-10
    Jörgens professionalism, kompetens och kundfokus gör det enkelt att samarbeta med honom. Han har varit mycket supporterande längs hela försäljningsprocessen.
    2021-06-10
    Jag känner Jörgen sedan tidigare och han är mycket professionell, kunnig, kundfokuserad och tillgänglig. Erfarenheten från den här försäljningen har bekräftat detta igen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2021-06-10
    Allt gick väldigt fort . helt plötsligt var läg såld. Sandra är trevlig och sprudlar av energi. hade svårt att hänga med ibland men allt är trevligt med henne. Eva
    • Torslanda Havsbadskoloni
    2021-06-09
    Vi blev både trevligt och väl bemötta av Andreas. Vi upplevde att affären gick snabbt o lätt. Vi var mycket nöjda.
    Vad kul att ni är nöjda, hoppas ni kommer trivas i Skärgården! Andreas Paulsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    • Torslanda Havsbadskoloni
    2021-06-07
    Andreas tog sig tid både vid visning och vid kontraktsskrivning. Han är glad och positiv. Det var värdefullt att vi kunde besiktiga huset efter kontrakt och häva köpet om besiktningen visade på fel/brister som vi inte accepterade.
    Tack! Hoppas nu ni får många härliga somrar i "mitt" drömställe. :) Andreas Paulsson
    2021-06-07
    Vi köpte en tomt med totalentreprenad. Maria har varit en klippa i kontakten mot husleverantör och markentreprenör och har under hela tiden tagit sig tid att förklara var vi är i processen och hur vi skall ta det vidare. Vi kan varmt rekommendera Maria, ytterst proffsig och alltid där för oss.
    2021-06-03
    Köpt en tomt. Har blivit mycket väl bemött av mäklaren hela tiden. Tanken var att komma igång och bygga hus fort men det tog längre tid mot förväntat. Maria har drivit på husleverantören så att det tagit ordentlig fart och börjat hända saker istället för att stå still. Kan rekommendera henne till andra då hon gör ett väldigt bra jobb.
    • Torslanda - Österöd
    2021-06-03
    Köpt radhus av Jörgen han var påläst och fanns tillgänglig om man hade frågor ,snabb återkoppling
  • köpte en tomt med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    • Säve
    2021-06-02
    Efter flertalet visningar på hus och tomter med Jörgen under drygt ett år fick vi god kontakt och han fick bra insikt i vad vi sökte. Sedermera ringde han aktivt upp och tipsade om den tomt med huspaket som vi också köpte.

Jörgen har gett ett professionellt och informativt samt personligt bemötande. Vi är väldigt nöjda!
    2021-06-02
    Tydlig, proffsig och lyhörd för våra önskemål och funderingar kring vårt husköp och snabb och effektiv hantering av försäljningen av vårt befintliga hus som vi också tog hjälp av Julia med!
    Tack så jättemycket för dina fina ord, Anna-Karin! Önskar er all lycka med ert nya hus! :) Julia Eriksson
    2021-06-02
    Julia är väldigt entusiastisk och tålmodig. som kines kommer hon tålmodigt att kommunicera med oss många saker vi inte förstår och hjälpa oss att köpa det hus vi gillar. Om jag har en vän som behöver köpa och sälja ett hus, kommer jag definitivt att rekommendera det till Julia.
    Tack för fina ord, vad glad jag blir att du känner så! Julia Eriksson
    • Torslanda - Låssby Äng
    2021-06-01
    Jörgen är professionell och förtroendeingivande.
    • Fotö
    2021-06-01
    Proffsigt och trevligt bemötande genom hela husköparaffären.
  • Christian B
    • Torslanda - Skutehagen
    2021-06-01
    Vi kontaktade Maria i samband med att vi sökte ett större hus då familjen utökats de senaste åren.
    Våra önskemål var att kunna bo kvar i samma område då barnen gick i den närliggande skolan och vi tyckte verkligen om vårt område.
    Maria lyssnade verkligen till våra önskemål och var noga med att kontakta oss varje gång ett nytt objekt dök upp i närområdet som matchade våra önskemål.
    Som mäklare har Maria ett mycket kundinriktat bemötande och ett professionellt förhållningssätt både gentemot säljare och köpare genom hela säljprocessen. Vi trodde inte att vi någonsin skulle få möjligheten att skaffa ett större boende och bo kvar i det område som vi hoppades på. Detta är något som Maria möjliggjorde för oss och det är hennes förtjänst att vi idag kan bo kvar där vi alltid hoppades.
    Vi rekommenderar starkt Maria Lundgren som mäklare för hennes flexibilitet, professionalitet och att hon har kundens önskemål i fokus.
    • Säve
    2021-06-01
    vi köpte en tomt via Jörgen och fick jättebra bemötande och stöd i frågor! Väldigt duktig på att återkoppla.
    2021-06-01
    Jörgen är en mycket proffesionell, vänlig och hjälpsam person.
  • Christian A
    2021-05-31
    Vi köpte ett radhus .
    Där Julia vart toppen från början och just nu är det pågående . Men hon är en 10
    Tack Christian! Stort lycka till nu, ser fram mot att få komma förbi när ni renoverat färdigt! :) Julia Eriksson
    2021-05-31
    Har sålt hus köpt lägenhet av fsstighetsbyrån
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2021-05-28
    köpte sålt på kalsund med mycket vänlig och bra hjälp av fadtighetsbyrån inte gjort något liknande förut men det var en väldigt positiv upplevelse.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    • Torslanda - Amhult
    2021-05-28
    Professionellt bemötande och fullt engagerad under hela överlåtelseprocessen. Lyssnade mycket på oss som kunder. Vi är väldigt nöjda med helheten.
  • Annie L
    • Torslanda - Hästevik
    2021-05-27
    Vi köpte nyligen tomt av Andreas för att bygga hus. Ett stort beslut för oss och ganska läskigt. Men med att Andreas fanns tillgänglig för oss 100% för att svara eller ta reda på svaren på våra tusen frågor var processen trygg och lugn. Så skönt. Tack Andreas för ditt engagemang. Nu kör vi på med husbygge!
    2021-05-24
    Stort tack till fastighetsbyrå o Sanna Ljung
    Ny lgh i Torslanda
    • Torslanda - Sillviks Havskoloni (fd. Lilleby Fritidsby)
    2021-05-21
    Jag har köpt en kolonistuga i Sillviks havskoloni. Sandra har varit tillmötesgående och trevlig och agerat på ett professionellt sätt. Mina förväntningar på mäklaren var att hjälpa till med all dokumentation och reda ut de frågetecken som dök upp allteftersom. Det upplever jag att Sandra har gjort med beröm godkänt. Jag är nöjd med affären så här långt, endast själva överlåtelsen återstår.
    2021-05-19
    Toppen på alla sätt! Mycket trevlig, kunnig och hjälpsam!
    2021-05-18
    Är lyhörd, noggrann och kommunikativ!
    • Torslanda - Sillviks Havskoloni (fd. Lilleby Fritidsby)
    2021-05-17
    Vi sålde vår kolonistuga med hjälp av Sandra som mäklare.
    Professionellt bemötande och hjälplsam i stort som smått har gett oss en vädligt positiv säljprocess där vi hela tiden känt oss involverade och informerade.
    2021-05-17
    Hej! Vi har köpt ett sommarboende på Kalvsund utanför Göteborg. Sandra som var vår mäklare gjorde det proffsigt och bra. Vi fick jättebra hjälp och hon gav hela tiden bra info om vad som skulle ske. Vi kan inte vara annat än nöjda och nu har vi ett sommarboende som vi ser framemot att åka ut till.
    2021-05-09
    Sålt en fastighet på Hönö
    Mycket nöjda med mäklarens engagemang, kompetens och bemötande.
    Vi kände ett stort förtroende för mäklaren!
    Vi hade höga förväntningar på mäklaren och de infriades.
    • Källö-knippla
    2021-05-04
    Professionell genom hela försäljningsprocessen då vi köpte fritidshus!
    Tack för fina ord, Jonatan. Ser fram mot att följa er resa med huset! Julia Eriksson
  • sålde sitt hus med hjälp av Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    • Torslanda - Skutehagen
    2021-04-12
    Sanna är noggrann, duktig och lyhörd mäklare. Kan varmt rekommendera henne! // Caroline
    2021-04-12
    Sålt en lägenhet med Sandra som mäklare,tycker hon har varit engagerad och lätt att prata med Kändes som hon var insatt i det hon arbetade med ,kunnig
    2021-04-09
    Sandra gjorde lite tekniska missar och hon kändes lite snurrig. Men var alltid glad och trevlig.

Stylisten var bara inställd på att tjäna så mycket pengar själv som möjligt. Konsulttimmen kändes mer som en offert än som rådgivning.
    2021-04-08
    Vid försäljning av vår bostadsrätt så var Sandra väldigt bra. Bra på att lyssna in vårt behov och var kunnig i sitt område.
    Kunde ibland vara lite tankspridd men på det stora hela rekommenderar vi henne varmt.