Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Gamla Flygplatsvägen 35, 423 37 Torslanda — Visa karta

Strax utanför centrala Göteborg vid kanten av västerhavet ligger stadsdelen Torslanda. Här sitter Fastighetsbyrån med centralt läge i Amhult, varifrån vi förmedlar bostäder från idylliska Säve i norr hela vägen vidare ut till skärgårdspärlan Rörö längst ut i havsbandet. Här har vi suttit sedan 2005, men för många av oss går relationen till Torslanda och öarna längre tillbaka än så.

Vi vet att varje affär är unik och vi jobbar med personligt engagemang och affärsmässighet i varje bostadsaffär för att den ska bli framgångsrik och trygg för alla parter. Vårt nära samarbete med Swedbank ger dessutom dig som kund möjlighet till enkel och förmånlig finansiering

Kontakta oss för att boka rådgivning eller en fri värdering av din bostad!

Läs vad 446 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

• 2020-09-25

Stefan J skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt min bostadsrätt i Torslanda och köpt en ny producerad bostadsrätt av Fastighetsbyrån

Väl bemött av Sanna som är väldigt nogrann och trevlig
    Förväntningarna var mycket bra och levde väl upp till detta

Hela affären gick bra och så som jag hade tänkt mig Läs mer
  • 2020-09-14

Helena D skrev om Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag har sålt bostadsrätt i Torslanda. Sandra har varit tillmötesgående, proffsig och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-09-12

Johanna M skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har köpt ett hus genom Julia samt även sålt en bostadsrätt.

Julia är riktigt proffsig i sitt arbetssätt och hon är framförallt tillgänglig under hela processen vilket vi verkligen har uppskattat!

Våra förväntningar som vi hade slog Julia med råge då vi aldrig hade kunnat förvänta oss ett så lyckat husköp och sedan även försäljningen som gick väldigt snabbt och smidigt.

Vi kan varmt rekommendera Julia! Läs mer
    2020-09-18 Julia E svarar Johanna M
    Tack för dina fina ord, Johanna! Det har varit ett sant nöje att ha er som kunder och jag är så glad att jag kunde hjälpa er hitta det perfekta huset! :)
  • 2020-09-11

Sten J skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har sålt en villa och kom i kontakt med Julia via Fastighetsbyrån i Kungälv. Vår erfarenhet av Julia är bara positiv. Hon är professionell i sin yrkesroll. Dessutom väldigt lyhörd för våra önskemål samt tålmodig inför alla frågor. Vi önskade en lite diskret försäljning och det lyckades hon verkligen med. Läs mer
    2020-09-18 Julia E svarar Sten J
    Tack för ditt fina betyg, Sten!
  • 2020-09-11

Anna-lena J skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    D
    Sållt villa. Mäklaren var lyhörd och lyssnade in hur vi ville ha det.
    Hade inga direkta förväntningar. De Läs mer
  • 2020-09-09

Gunilla A skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Anlitades egentligen av annan. Helt ok mäklare. Var bra när vi skrev. Saklig genomgång. Läs mer
  • 2020-09-07

Rut Ann-mari S skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Bemötandet, kunde inte varit bättre, bara positivt.annemarie Solberg. Läs mer
  • Fredrik J

2020-08-31

Fredrik J skrev om Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sandra sålde min lägenhet och hon var professionell, engagerad och lyckades sälja till över utgångspris så jag är mer än nöjd. Läs mer
  • 2020-08-21

Catharina U skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har köpt en lägenhet och Sanna skötte affären mycket proffsigt. Så trevlig och kunnig. Vi rekommenderar Sanna varmt. Läs mer
  • 2020-08-15

Marianne K skrev om Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt bostadsrätt. Vänligt och proffsigt bemött. Tog sig tid att lyssna och förklara gången på försäljning. Vi ville inte sälja under 3 miljoner och det lyckades. Kontinuerlig uppdatering. Tydlighet då försäljningen genomfördes.
    Trots att det gått snabbt från värdering och "på gång" -försäljning så känner vi oss jättenöjda.
    TACK Läs mer
  • 2020-08-14

Mkt trevlig, bra påläst och hon höll oss uppdaterade under hela processen. Mkt stort plus var att man fick tag i Sandra och att hon återkopplade till oss. Läs mer
  • 2020-08-09

Camilla R skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jörgen hjälpte oss sälja en tomt vi ärvt. Allt gick jätte-smidigt och Jörgen var glad, positive och hjälpsam och hade bra koll på allt. Läs mer
  • 2020-08-08

Samuel M skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jörgen hjälpte oss att sälja en tomt och han har varit trevlig, saklig och professionell under hela processen. Läs mer
  • 2020-08-07

Mikael T skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag upplever Andreas som ärlig, rak och att han är enkel att ha och göra med. Jag anser att Andreas tar till vara på alla parters intresse och är tillgänglig och informativ. Jag rekommenderar Andreas varmt som mäklare och skulle själv anlita honom i framtiden om det skulle bli aktuellt. Med vänlig hälsning, M & F Läs mer
  • 2020-08-03

Madelaine D skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Maria hjälpte oss att sälja på Inez Svenssons. Samt köpa på Hjälmavägen. Maria är snabb, trevlig och lättsam. Hon återkopplar fort, vilket är ett mkt stort plus i stora affärer som dessa. När vi frågar om råd svarar hon ärligt, och utifrån sin profession. Vi är mycket nöjda med Maria som mäklare. Läs mer
  • 2020-08-03

Kerstin S skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Julia lyckades sälja i svårt läge. Väldigt bra bemötande och alltid trevlig. Läs mer
    2020-09-18 Julia E svarar Kerstin S
    Lite sent, men tack för fina ord Kerstin! Tillsammans löste vi det riktigt bra! :)
  • 2020-07-30

Gunilla E skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Maria är en helt fantastisk mäklare som överträffade våra förväntningar när vi sålde vårt hus. Hon är mycket engagerad, kunning, informativ och har mycket karisma.
    Vi kan verkligen rekommendera Maria till 100%, hon har vårt fulla förtroende. Läs mer
  • 2020-07-17

Majali Linnéa L skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt villa i Hällsvik Torslanda

Mycket bra bemötande av mäklaren

Andreas Paulsson överträffade våra förväntningar
    Mycket aktiv och informativ mäklare Fantastisk återkoppling vid varje visning
    Proffsig och kunnig mäklare Läs mer
  • 2020-07-13

Anders Ö skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köp av fritidshus. Professionellt och korrekt bemötande. Läs mer
  • 2020-07-08

Helen B skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpt bostad Lappesandsvägen 29 och sålt Kraftrunegatan 40.

Bemötande av mäklare: respektfullt, förtroendeingivande, korrekt och professionellt.

Mäklaren gav tydlig information vid både försäljning och köp.
    Jag kände mig trygg vid framförallt försäljning av vårt hus, när det gäller att mäklaren gjorde det som var bäst och lämpligast. Jag kan rekommendera Jörgen Laurenius till kommande kunder.

Helen Brandin Läs mer
  • 2020-07-06

Marielle R skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har köpt en villa.
    Vi blev mycket nöjda och trygga med att det var Jörgen som skötte fastighetsaffären,han sålde vår bostad 2013 och vi var mycket nöjda då med.
    Han är proffsig,lugn och tydlig.

Med vänlig hälsning
    Anders och Marielle Läs mer
  • 2020-07-02

Dorota S skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Väldigt profesionell och hjälpsam 👌 Läs mer
  • 2020-06-28

Elin D skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Ett superproffs som gjorde det väldigt smidigt och enkelt för mig att köpa bostad. Läs mer
    2020-07-08 Julia E svarar Elin D
    Tusen tack för dina fina ord, Elin!
  • 2020-06-24

Ragnhild S skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpt en lägenhet.
    Fick ett trevligt bemötande
    Hade inte så mycket kontakt då denna affär gick fort.
    Nöjd med Andreas Läs mer
  • 2020-06-24

Nils Lennart Simon A skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi köpte ett hus på Rörö. Eftersom vi bor i Stocholm kunde vi inte vara med på visningen på plats. Då ordnade Jörgn en videovisning på Zoom. Hela familjen kunde delta från sina respektive platser. Hantering av budgivningen var exemplarisk. Alla kontakter med Jörgen var mycket positiva inklusive säker åtskillnad med tanke på Corona. Läs mer
  • 2020-06-20

Annika D skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har köpt villa med hjälp av Anders.
    Bra och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-15

Annis D skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    känner mig mkt nöjd med Andreas Läs mer
  • 2020-06-10

Elisabeth A skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Hej !
    Vi har bara bra erfarenhet av att använda Jörgen som våran mäklare när vi sålde våran villa på Hönö.
    Jörgen har hela tiden varit trevlig och korrekt så vi har känt oss trygga i hela affären.
    Jörgen har hela tiden informerat oss om vad som händer i processen med försäljningen.
    Vi kan varmt rekommendera Jörgen som mäklare.
    Mvh Håkan och Elisabeth Läs mer
  • 2020-06-06

Rolf D skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi köpte en fastighet som Andreas Paulsson förmedlade och är mycket nöjda med hans insats. Andreas är mycket kunnig, noggrann och seriös. Dessutom är han trevlig att ha att göra med. Vi tyckte verkligen Andreas levde upp till våra högt ställda krav på hur en fastighetsmäklare ska fungera. Läs mer
  • 2020-05-27

Birgitta L skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt fritidshus
    Mycket bra bemött
    Inga speciella förväntningar
    Engagerad mäklare, som hjälpte till lite extra eftersom vi har sjukdom i familjen. Det var guld värt Läs mer
  • 2020-05-24

Berndt W skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt fritidsbostad
    Utmärkt bemött .Andreas levde upp till förväntningarna. Andreas är kunnig enkel och snabb inga konstigheter mycket bra Läs mer
  • 2020-05-24

Louise W skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt Fritidsbostad
    Utmärkt bemött
    Andreas levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • Christopher G

2020-05-22

Christopher G skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har haft mycket kontakt med Maria i samband med bostadsletande samt även nyligen försäljning av bostad/villa.
    Vi har alltid varit mycket nöjda med kontakten, snabb i kommunikationen, svarar och återkommer snabbt på frågor och med svar. Maria sköter sitt arbete som mäklare väldigt professionellt och vi har alltid känt oss väldigt trygga med henne vid vår sida. Att hon även överträffade våra prisförväntningar var en extra bonus. Läs mer
  • 2020-05-13

Eva K skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    sålt fritidshus.
    Bra bemötande
    Hon levde upp till mina förväntningar
    Hon har hållit kontakten med mig under hela processen. Läs mer
  • 2020-05-11

Anders T skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Har köpt ett mindre hus på Hönö och vi hade Maria Lundgren hölj som försäljare.
    Vi fick en bra kontakt och bra löpande information hela tiden.
    Vi är jätte nöjda med hela köpet.

Mvh Anders Törnros Läs mer
  • 2020-05-10

Anne S skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpte ett fritidshus. Andreas har varit ärlig, snabb, kunnig och hjälpsam från första stund. Det har varit mycket trevligt att ha med honom att göra.
    Upplevde det som att han jobbade för både säljare och köpare på ett väldigt professionellt sätt.
    Skulle varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-05-09

Ewelina Å skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Fantastiskt lyhörd och duktig mäklare som uppfyller våra önskemål med vårt nya hus! Alltid snabb på att återkoppla. Läs mer
  • 2020-05-01

Claes W skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt villan i Hjuvik, positivt bemötande av Maria. Allt hon sa stämde till 100%
    Till och med lite bättre😀
    Jag kommer högst sannolikt kontakta er/henne igen vid framtida köp/försäljning.
    Claes Wickström Läs mer
  • 2020-04-28

Carin A skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi upplevde att vi fick en mäklare som agerade snabbt, smidigt och effektivt i samband med försäljning av vårt hus. Det motsvarade våra förväntningar och vi kände oss trygga genom processen. Läs mer
  • 2020-04-28

Monica E skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Lugn, proffsig och kunnig.
    Mycket nöjd med hela processen. Läs mer
  • 2020-04-20

Robert J skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Bra service, bra dialog, bra medling och tydlighet i förloppet. Läs mer
  • 2020-04-19

Frida Rebecka Ingesdotter B skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande under hela processen. Hjälpsam och tillgänglig för att svara på frågor. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-04-11

Dimitrios K skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Har köpt bostadsrätt och har haft det bästa bemötande. Tydliga informationer, kontakter och lösningar på olika problem.
    Trevlig person som jag rekkomenderar . Läs mer
  • 2020-03-09

Annica G skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag har sålt en villa i Lilleby området och har haft kontakt med Jörgen sedan tidigare då han och hans kompanjon hjälpes åt att sälja mitt radhus 2013 (semestertider därav att de hjälptes åt)
    Jag fick redan då ett stort förtroende för Jörgen och tog kontakt med honom då jag skulle sälja min villa.
    Jörgen är mycket in lyssnande men ger även råd.
    Jag hr stort förtroende för honom. Läs mer
  • 2020-03-03

Jennie T skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vad: Sålt bostadsrätt
    Bemötande från mäklaren: Trevlig, tillmötesgående, professionell, glad, lugn, ordningssam
    Förväntningarna uppfylldes med råge Läs mer
  • 2020-03-01

Johan W skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag har sålt min villa. Vi känner varandra sedan cirka 20 tillbaka. Jörgen har på ett föredömligt sätt bistått mig genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2020-02-20

Elisabeth N skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Andreas förmedlade och sålde bostaden på Kalvsund med toppbetyg. Läs mer
  • 2020-02-18

Sofije D skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag och min man köpte ett hus och vi är jette glada och tacksamma för all hjälpen vi har fått från Julia.
    Hon va snäll och trevligt med oss och bästa mäklaren som finns
    Önskar henne det besta Läs mer
  • 2020-02-10

Josefine B skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi köpte köpte en villa och blev väl bemötta! Jörgen var trevlig och påläst. Mycket nöjd! :) Läs mer
  • 2020-02-05

Ann-katrin D skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Fritidshus på Öckerö. Julia upplevdes både trevlig och kunnig. Bra bemötande under hela processen. Ringde upp dagen före tillträdet och stämde av så att det inte fanns några frågor. Läs mer

Gamla Flygplatsvägen 35, 423 37 Torslanda