Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Strax utanför centrala Göteborg vid kanten av västerhavet ligger stadsdelen Torslanda. Här sitter Fastighetsbyrån med centralt läge i Amhult, varifrån vi förmedlar bostäder från idylliska Säve i norr hela vägen vidare ut till skärgårdspärlan Rörö längst ut i havsbandet. Här har vi suttit sedan 2005, men för många av oss går relationen till Torslanda och öarna längre tillbaka än så.

Vi vet att varje affär är unik och vi jobbar med personligt engagemang och affärsmässighet i varje bostadsaffär för att den ska bli framgångsrik och trygg för alla parter. Vårt nära samarbete med Swedbank ger dessutom dig som kund möjlighet till enkel och förmånlig finansiering

Kontakta oss för att boka rådgivning eller en fri värdering av din bostad!

Läs vad 717 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö 2

• sålde sitt hus med hjälp av Anna Willerstrand en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2022-08-19 Verifierad kund
    Anna visade stort engagemang i försäljningen av vår bostad och jag kan verkligen rekommendera henne.
    2022-08-17 Verifierad kund
    Anna är lyhörd och engagerad.
    Hon är lätt att få tag på och är flexibel vad gäller tider för visningar och kontraktsskrivning.
    Hon ger verkligen 100%!
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Willerstrand en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2022-08-17 Verifierad kund
    Proffsigt rak igenom! Ambitiös mäklare med god kunskap. Rekommenderar Anna!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Willerstrand en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2022-08-16 Verifierad kund
    Hon visade stort engagemang även för mig som köpare och var tillgänglig 100%. Mkt proffsig och fantastiskt trevlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Willerstrand en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2022-08-13 Verifierad kund
    Blev vänligt och respektfullt bemött. Hade inga egentliga förväntningar. Hen var proffsig med fotografering och visning.
    2022-08-10 Verifierad kund
    Super trevlig och tillmötesgående, svarade aldrig att hon inte visste utan att ta reda på svaret.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Var bra men var tidigt i försäljningen av lägenheten så alla delar med vad som ingick var inte där 100% men när man frågade om det så fick man inget tomt svar utan mer vad som borde vara och fick ett svar efter så väldigt proffsig av sig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2022-08-02 Verifierad kund
    Utmärkt i alla avseenden.

Serviceminded, flexibel och lösningsorienterad.
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    • Bohus - Björkö
    2022-07-24 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med allt som Andreas har gjort för att försäljningen skulle gå bra. Känns tryggt att vi har en lägehets- affär framför oss.:)
  • Dennis I
    köpte sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2022-07-13 Verifierad kund
    Vänligt bemötande med mycket kompetens och villighet att hjälpa oss.
    Mycket nöjda
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2022-07-12 Verifierad kund
    Bra bemötande, handlingskraftig och snabbt agerat.
    Ordning på papper och dokumentation och agerade snabbt när det behövdes.
    Vi är supernöjda !
  • Thomas D
    2022-06-23 Verifierad kund
    En mäklare som tydligt visar att hon vill sälja, man blir proffesionellt bemöt.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Vi valde Andreas av de fyra olika mäklare vi hade kontakt med.
    Vi uppfattade honom som erfaren, förtroendeingivande, lugn och trygg. Klart optimistisk beträffande utfallet av försäljningen.

Vår förväntan var att få huset sålt till högt pris under "på gång"-fasen. Detta lyckades inte, mest p g a oförutsedda händelser i omvärlden. Så det blev annonsering på Hemnet, vilket fungerade bra med ganska många intressenter och visningar.

Vi fick snabb återkoppling under hela processen, bra digital visning, skötte kundkontakterna utmärkt, bra kontraktsmöte med köparna.
    Trevligt bemötande
    Fick sålt vår bostad som önskat.
    2022-06-19 Verifierad kund
    Anna hjälpte mig sälja min lägenhet och det gick som på räls. Det tog 1 vecka från signerat förmedlingsuppdrag till kontraktskrivning med köparen. Däremellan har vi hunnit med fotografering, kommande/pågång-annonsering, till salu-annonsering på Hemnet och förhandsvisning.
    Dessutom sålde vi till rekordpris per kvadratmeter i området!

Vi hade otroligt god kontakt hela vägen med kontinuerlig återkoppling från hennes håll. Anna är supertrevlig, hjälpsam och professionell.

Väldigt tacksam!!
    2022-06-19 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda på alla sätt.
  • sålde en tomt med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    • Torslanda - Låssby
    2022-06-17 Verifierad kund
    Tydlig, kunnig och tillgänglig. Inlyssnande och hjälpsam.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vi är enormt nöjda med Anna som vår mäklare. Vi hade högt ställda krav, och Anna levererade. Hon har en väldigt bra och tät kommunikation, och gick alltid att få tag på. Hon guidade oss genom hela processen och gav ett stort förtroende.

Kan inte annat än att rekommendera Anna!
    2022-06-14 Verifierad kund
    Anna är fantastisk på alla vis och får försäljningen att kännas smidig, enkel och rolig. Hon stöttar, återkopplar och hjälper till med allt man kan behöva. När man känner ett förtroende för sin mäklare blir allt så mycket smidigare. Tusen tack /Kajsa
    2022-06-08 Verifierad kund
    Mycket väl mottagen.

Smidig, tålmodig, omtänksam, kunnig och kompetent. En kombination som få behärskar.

Man känner sig trygg.

Hon följer upp.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Anna är väldigt trevlig och oerhört engagerad. Allt har varit väldigt bra.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Väl förberedd, hjälpsam och tydlig.
    Allt fungerade perfekt
  • sålde sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    • Hälsö
    2022-05-24 Verifierad kund
    Våra förväntningar var att försäljningsuppdraget skulle vara flexibelt beroende på när vi skulle vara klara att gå ut på marknaden, snabbhet när vi väl planen exekverades, kunnande med avseende på nödvändiga steg i processen samt mäklare tillgänglig på telefon, SMS, email osv.

Julia var väldigt tillmötesgående på alla punkter.
  • sålde en tomt med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    • Torslanda - Tumlehed
    2022-05-19 Verifierad kund
    Julia har på ett mycket lyhört, engagerat och professionellt sätt sålt vår fastighet! Vi är mycket nöjda!
    • Torslanda - Tumlehed
    2022-05-19 Verifierad kund
    Genuin, ärlig, hjälpsam och kompetent!
    Är mycket nöjd!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2022-05-16 Verifierad kund
    Trevligt o proffsigt bemötande.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Maria var professionell och trevlig. Hon tog sig an uppdraget på ett bra sätt men det enda som kanske var dåligt var att det verkade som att hon hade lite för många andra projekt gående samtidigt. Svårt att veta om vi fått mer för huset om hon fokuserat mer på bara vårt hus... men å andra sidan så är vi tacksamma för att hon tog sig an vårt hus trots att hon kanske inte riktigt hade tid... Vi är nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2022-05-09 Verifierad kund
    Maria är den bästa mäklaren jag köpt av och har träffat på många mäklare genom åren. Hon är tillgänglig, kunnig och otroligt serviceminded. Rekommenderar starkt.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Maria visar på stor proffsighet och vilja att få oss att känna oss trygga i vårt husköp. Kan varmt rekommendera till andra där ute!
    2022-05-04 Verifierad kund
    Anna var toppen. Alltid trevlig & tillmötesgående, och snabb på återkoppling. Rekommenderar henne!
  • Inger I
    • Kalvsund
    2022-05-04 Verifierad kund
    Sandra är välkomnande och positiv. Lätt att få en relation till och mycket professionell.
    Hon har bistått med snabb och informativ hjälp när vi behövt det och tagit hand om oss.
    Snabb återkoppling över både mejl och sms.
    Vi är mycket nöjda med Sandras hjälp och rekommenderar henne varmt.
    Mvh/ Johanna & Anders
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2022-05-04 Verifierad kund
    Vi fick ett varmt bemötande. Kunnig och svarade på våra frågor, eller tog snabbt reda på det ifall vi undrade något mer. Vi rekommenderar henne till andra köpare och säljare. Vi hade en positiv upplevelse, i sin helhet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2022-05-04 Verifierad kund
    Allt har funkat bra hittills. 👍🏼
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2022-05-03 Verifierad kund
    Trevligt och proffesionellt bemötande.

Processen löpte på enligt plan och vi är mycket nöjda med kommunikation och hur vi kunde följa varje steg via verktyget Säljcoachen.

Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med vår säljupplevelse och resultatet.
  • Anna S
    2022-05-02 Verifierad kund
    Andreas är påläst och mycket proffsig i sin kontakt och sitt jobb. Utöver det är han trevlig med mycket hög social kompetens.
    • Kalvsund
    2022-05-02 Verifierad kund
    Snabbt, smidigt och mkt bra service från Sandra Fjällström ,en mkt trevlig mäklare !!
    2022-05-02 Verifierad kund
    Mkt duktig mäklare, proffesionellt bemötande, lätt att få kontakt med positiv inställning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2022-05-01 Verifierad kund
    Trevligt och personligt men ändå professionellt
  • sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2022-05-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av Jörgen. Höll vad ha lovade. tog saker allt eftersom, ingen stress utan allt bara flöt på. Lugn och sansad.
    2022-04-30 Verifierad kund
    Trevlig och väldigt proffsig! Bra kommunikation hela vägen och man fick alltid tag på henne.
    Kan varmt rekommendera Anna!
    2022-04-18 Verifierad kund
    Trevlig och proffesionell!
    2022-04-18 Verifierad kund
    Maria är trevlig och kunnig.
    2022-04-10 Verifierad kund
    Andra gången vi anlitar Maria, vilket säger det mesta. Superbra på alla sätt: trygg, kunnig och hjälpsam! Rekommenderas varmt!
    2022-04-07 Verifierad kund
    Fick från första stund otroligt bra hjälp och vägledning med allt. Positiv attityd, noggrann och kunnig. Smidig och snabb försäljning. Kan varmt rekommendera Anna.
    2022-04-04 Verifierad kund
    Att ha Andreas som mäklare under hela processen kändes väldigt tryggt från första början för två år sedan när han presenterade projektet för oss och fram till 1/4-2022, när projektet blev klar och vi fick flytta in.
    Mycket kunnig, professionell, korrekt och snabb i sina svar och tålmodig. Det var en nyproduktion, lite fördröjt, men han skötte all information med brillians!
    Logistiken kring inflyttningen sköttes perfekt.
    Dessutom mycket trevlig och behaglig person!
    2022-04-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling👍
    Tack snälla för omdömet! Precis så jag vill uppfattas. 😀 Andreas Paulsson
    2022-04-03 Verifierad kund
    Andreas var grym från början till slut. Alltid tillgänglig, snabb återkoppling, missade inget utan följde upp allt. Riktigt bra!
    Kul att ni är nöjda, hoppas nu på en solig sommar så ni kan njuta av mycket sol och bad! Andreas Paulsson
    2022-04-01 Verifierad kund
    Trovärdigt naturligt och professionellt bemötande..I vanlig klädsel...
    Tack Marc!
    Ja, varför göra sig till? 😂
    Andreas Paulsson
    2022-04-01 Verifierad kund
    Andreas gör ett avslappnad trovärdigt intryck.
    Är klädd som en vanlig människa .
    En av de mest otillgjorda mäklare som jag v i har haft kontakt med.
    Tack Mare! Varför vara något annat än man är? 🤷‍♂️ Andreas Paulsson
    2022-04-01 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, verkligen kunden i centrum, mycket lyhörd och intresserad.
    Tack Håkan! 🙏
    Kunden är alltid den viktigaste!
    Andreas Paulsson