Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Gamla Flygplatsvägen 35, 423 37 Torslanda — Visa karta

15 min från centrala Göteborg ligger stadsdelen Torslanda. Här bor barnfamiljen perfekt: nära till havet för bad- och båtliv, all tänkbar service på bekvämt avstånd och barnomsorgen fungerar bra. Med färja tar man sig ut till Öckerö kommun och de tio öarna längs kusten.

Fastighetsbyrån har haft kontor här sedan 2005 och vi sitter fortfarande i kulturhuset Vingen, vägg i vägg med Swedbank. Vi förmedlar främst villor och bostadsrätter och tillsammans har vi många års erfarenhet i branschen. Flera av oss är dessutom uppvuxna på Öckerö vilket gör att när vi säger att vi kan vårt område, ja då menar vi verkligen det.

Vi vet att varje affär är unik och vi jobbar med personligt engagemang och affärsmässighet i varje bostadsaffär för att den ska bli framgångsrik och trygg för alla parter.

Kontakta oss för att boka ett möte eller en fri värdering av din bostad!

Läs vad 352 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

• 2019-09-17

Therese A skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sanna har skött allt jättebra, har blivit väldigt bra bemött, lugn sansad, återkopplar snabbt vid frågor. Förklarar hela processen jättebra, helnöjd. Läs mer
  • 2019-09-16

Maria B skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Trevlig, seriös, kunnig, opartisk med stor erfarenhet. Kändes bra både som köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-09-13

Sara E skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Husförsäljningen har varit kanonbra från början till slut. Mycket engagerad mäklare! Läs mer
  • 2019-09-12

Daniel E skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Julia sålde vår villa med bravur. Hon är lyhörd, kompetent och levde upp till våra förväntningar. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-10

Lars Ö skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpt lägenhet, enkel och rak kommunikation. Dessutom förstående för våra funderingar och frågor. Läs mer
  • 2019-09-09

Kristoffer A skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Hade en jättebra upplevelse av Maria, sålde min villa i centrala torslanda.
    Hon kunde alltid svara på alla frågor jag hade, va alltid på gott humör när man ringde och man kände sig väldigt trygg med att lämna sitt hus i hennes händer Läs mer
  • 2019-09-02

Roger P skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpte en bostad på Noleredsvägen 6. Har bara positivt att säga om Sanna, proffsigt bemötande både innan och efter affären. Läs mer
    2019-09-11 Sanna L svarar Roger P
    Tack Roger för de fina orden!
    Hoppas att du trivs bra på Noleredsvägen 6, :-)

Allt gott!
  • 2019-08-30

Alexander A skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi köpte hus på Hönö och är väldigt njda med Julia som är en supertrevlig mäklare, enkel att prata med och effektiv.

Julia får självklart 5/5 i betyg! Läs mer
  • 2019-08-25

Joakim R skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Har köpt hus för 3 975 000

Har sålt min lägenhet för 2 200 000

Sanna har varit glad, öppen, trevlig och har alltid varit kontaktbar oavsett tidpunkt på dygnet. Läs mer
    2019-09-11 Sanna L svarar Joakim R
    Tack Joakim, vad glad jag blir!
    Önskar er stort lycka till i er nya bostad :-)
  • 2019-08-22

Karin N skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Snabbt och effektivt bemött, Hjälpsam och tydlig i sitt agerande Läs mer
    2019-09-11 Sanna L svarar Karin N
    Hej Karin, tack för orden, önskar dig stort lycka till i din nya bostad! :-)
  • Martin K

2019-08-14

Martin K skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpte en lägenhet i Branäs, men varken såg den i förväg eller träffade mäklaren...utan gick enbart på de bilder vi fått och Andreas information.
    Har fått bra service under hela processen, och Andreas är snabb på att återkomma vid frågor.

Enda minuset var att det var lite problematik kring bildandet av föreningen, vilket gjorde att allting sköts några veckor framåt - med följd att det blev lite trassel för oss med banken (som behövde få in handlingar innan de gick på semester)
    - men kanske sånt man får räkna med ibland. Läs mer
  • 2019-08-12

Ulf W skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Mycket proffsig och korrekt. Återkommer alltid på frågeställningar och funderingar gällande affären. 👍 Läs mer
  • 2019-08-12

Erik E skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Maria hjälpte oss att köpa vår nuvarande bostad. Vi är jättenöjda med bemötande, information och service! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-08-12

Henrik O skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpte lägenhet i Branäs och är väldigt nöjd med den service vi fick i samband med att vi tittade på lägenheten samt vid köpet. Han ställde upp och svarade i telefon på helgen då vi var uppe och tittade, samt ställde upp och fixade när nyckeln inte fungerade. Läs mer
  • 2019-08-07

Marie T skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Seriös, lojal och trygg. Han är öppen och ärlig och känns både seriös för oss som
    Säljare samt är mån om att köparna skall få samma känsla och trygghet! Världsklass! Läs mer
  • Monica M

2019-07-18

Monica M skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Hej! Jag blev väl omhändertagen av Andreas. Jag fick förtroende för honom och han hjälpte till med det jag bad om.
    Däremot tycker jag att det som utlovades i början ändrades efter hand och vi får strida för det vi från början självklart skulle få som till exempel inredning, utemiljö mm
    Jag önskar att Andreas hade varit lite mer med i processen och delaktig i att hjälpa till med det som han varit med och utlovat i dokument och i presentation av bostadsrätten. Även angående utemiljön som jag fortfarande inte anser lever upp till det utlovade
    Hjälmavägen 16a
    Monica Malmqvist
    070-3219640 Läs mer
  • 2019-07-12

Louise N skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt tomt Toppljusvägen 10.
    Proffsig, pålitlig och trevlig! Läs mer
  • 2019-07-11

Erik W skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Julia hjälpte oss att sälja en tomt vi styckat av.
    Julia är professionell, förtroendegivande och levde upp till våra förväntningar på alla sätt. Läs mer
  • 2019-07-10

Emma N skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Kunskap och erfarenhet i det hon gör, vilket skapar ett lugn hos mig som kund. Läs mer
  • 2019-07-08

Lisbeth G skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Lgh på Kalvsund. Bra bemött och kunnig Mäklare Läs mer
  • 2019-07-08

Inga L skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt en sommarstuga. Hela processen gick mycket smidigt och snabbt. Maria var mycket lyhörd och tydlig. Läs mer
  • 2019-07-08

Hellevi S skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Fritidshus såldes och det gick snabbt och bra Läs mer
  • Mattias S

2019-07-06

Mattias S skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag har tyvärr inte träffat Andreas eftersom jag bor i Amerika och alla förhandlingar gjordes med min syster Helene som bor i Stockholm och även min andra syster Catherine när hon besökte Göteborgs området för ett par veckor sedan.

Jag har däremot haft samtal med Andreas och dom har alla varit mycket positiva.

Vi alla syskon i familjen Stolpe har bara dom bästa saker att säga om Andreas. Det har bara varit ett nöje att förhandla med Andreas om försäljningen om huset på Grötö. Vi tacket för all hjälpen!

MVH
    C Mattias Stolpe Läs mer
  • 2019-07-04

Catherine S skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Andreas sold our summer house at Grötö. I live in USA, but I was just over in Sweden, where I met Andreas at the time of selling our house. I felt that he was very competent and I know that my sister enjoyed working with him. Regards Catherine Stolpe Läs mer
  • Helene S

2019-07-04

Helene S skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har sålt ett väldigt charmigt hus med god sjöutsikt och åretrunt standard byggt -36.
    Upplever Andreas som mycket engagerad, vänlig, tillmötesgående även utanför kontorstid.
    En mäklare som det är lätt att kommunicera med och som har god fingertoppskänsla i slutförhandling Läs mer
  • 2019-07-02

Kenny B skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sanna motsvarade alla våra förväntningar vid köp och försäljning av våra lägenheter.
    Vi blev utmärkt bemötta och fick fick svar på alla våra frågor och funderingar via mail och telefon.
    Sanna är en utmärkt representant som mäklare och sitt
    företag.
    Lisbeth o Kenny Bengtsson Läs mer
    2019-09-11 Sanna L svarar Kenny B
    Åh vilka fina ord, vad glad jag blir, det har varit så roligt att arbeta tillsammans med er både vid försäljning och köp av bostad, önskar er all lycka i framtiden :-)
  • 2019-06-29

Tobias O skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt min villa på Rörö
    Jörgen hade ett väldigt glatt å proffsigt bemötande, vilket gjorde allt väldigt mkt enklare.
    Mina förväntningar bemöttes allt blev väldigt enkelt med Helena som var och mötte mig vid bostaden med tips inför kommande visning, infon från Jörgen och Helena har jag vart gör nöjd med Läs mer
  • 2019-06-26

Josef L skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Alltid trevligt och behagligt bemötande. Arbetar snabbt och smidigt. Kunnig och professionell. Läs mer
  • 2019-06-24

Elin M skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpt radhus. Jörgen var lugn och bra. Läs mer
  • 2019-06-24

Lars W skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Ett proffs ut i fingerspetsarna!!!! Läs mer
  • 2019-06-21

Almira T skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Tog sin tid att svara på alla frågor och funderingar och var alltid tillgänglig för oss som köpare. Läs mer
  • 2019-06-19

Johan F skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi sålde våran lägenhet. Allting gick väldigt snabbt och effektivt. Våran situation var lite stressad då vi hade köpt hus och var tvungen att sälja bostaden så snabbt som möjligt. Sanna fick oss att känna oss trygga genom hela processen. Ordning och reda samt snabba svar. Väldigt nöjd. Läs mer
    2019-09-11 Sanna L svarar Johan F
    Tack Johan och Emma för denna fina Reco, hoppas att ni trivs toppen i ert nya hus, önskar er stort lycka till i framtiden :-)
  • 2019-06-07

Agneta R skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag har köpt ett fritidshus i Göteborg/Säve. Min upplevelse av Julia är att hon är professionell, kunnig och väldigt social och trevlig. Läs mer
  • 2019-06-07

Anna P skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Har inget annat än gott att säga vid detta köp av tomt/hus. Sedan kan jag säga att jag tidigare har anlitat Fastighetsbyrån i Torslanda för egen försäljning och kommer även att använda mig av dem i en kommande försäljning.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-06-05

Mattias R skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi köpte en villa med Julia och fick mycket proffsigt bemöttande! Julia var alltid förberedd och trevlig. Hon levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • IGOR G

2019-06-05

IGOR G skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi köpte ett hus av Maria som såldes av en hustillverkare. Maria har varit professionell, personlig och kunnig genom hela processen. Hon har återkommit med information vi har bett om, hon har varit proaktiv och väldigt kunnig inom det byggtekniska området. Vi har gått från klarhet till klarhet. Maria har överträffat våra förväntningar och vi kan rekommendera henne å det varmaste. Läs mer
  • 2019-06-04

Marna E skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi köpte vårt hus via Maria på Fastighetsbyrån. Maria är verkligen professionell, dedikerad och angelägen om att kunden skall vara nöjd. Vi kan starkt rekommendera Maria Lundgren Höij på Fastighetsbyrån i Torslanda. Läs mer
  • 2019-06-03

Bo-Eric L skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har sålt en villa, fick bra hjälp av Andreas i hela säljprocessen precis som utlovat, vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-05-31

Lars A skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Julia skötte försäljningen av lägenheten som jag köpte och hon var väldigt duktig. Därför blev hon det självklara valet när villan skulle säljas. Läs mer
  • 2019-05-30

Christian G skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålde våran villa. Mycket bra och trevlig mäklare. Full pott! Läs mer
  • 2019-05-30

Elisabet G skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Helt fantastisk mäklare! Otroligt proffsig men samtidigt personlig. Rekommenderar henne alla dagar i veckan! Läs mer
  • 2019-05-27

Jörgen H skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Proffsigt och effektivt. Helt klart efter, eller t.om över förväntan Läs mer
  • 2019-05-23

Lars P skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Avser sälja mitt hus i Torslanda.
    Har blivit väldigt bra bemött av mäklaren. Han har hela tiden varit bra förberedd inför varje möte.
    Processen fortgår ännu, så jag har inget slutgiltigt omdöme om honom.
    Men så här långt har allt fungerat bra. Läs mer
  • 2019-05-20

Katarina K skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    När vi ville ha hjälp att sälja vårt radhus så passade Jörgen Laurenius och hans kollegor på att få oss att känna oss trygga genom hela processen. Tydliga och bra återkoppling.
    Rekomenderar varmt Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-05-20

Thomas W skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Snabb återkoppling i ärendet och lösningsorienterad. Läs mer
  • 2019-05-20

Bojan E skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sanna är toppen p alla punkter ger mängder med rosor Proffsig vänlig mycket omtyckt från mej mvh bojan Läs mer
    2019-09-11 Sanna L svarar Bojan E
    Tack Bojan för din fina Reco, det har varit såå roligt att vara en del av försäljningsprocessen av din lägenhet, önskar dig all lycka till i framtiden :-)
  • 2019-05-18

Mattias K skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Mycket proffsig och bra vägledning genom hela processen.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-05-17

Maria K skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrätt och vi har vid all kontakt med Maria blivit bra bemötta. Det är vår första bostad och är därför lite gröna inom området, men Maria fick oss att känna oss bekväma och besvarade alla våra frågor på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-05-15

Richard A skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt villa på Hönö.
    Proffsigt bemött. Ordning och reda.
    Blir alltid uppringd om jag sökt Maria.
    Mycket väl genomförd process. Allt från avtal, inredning, foto till visningar.
    Maria har överträffat våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-15

Johnny M skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Har köpt hus av Maria maria har sålt min lägenhet bemött av mäklaren mycke bra 👍 Läs mer

Gamla Flygplatsvägen 35, 423 37 Torslanda