Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Gamla Flygplatsvägen 35, 423 37 Torslanda — Visa karta

15 min från centrala Göteborg ligger stadsdelen Torslanda. Här bor barnfamiljen perfekt: nära till havet för bad- och båtliv, all tänkbar service på bekvämt avstånd och barnomsorgen fungerar bra. Med färja tar man sig ut till Öckerö kommun och de tio öarna längs kusten.

Fastighetsbyrån har haft kontor här sedan 2005 och vi sitter fortfarande i kulturhuset Vingen, vägg i vägg med Swedbank. Vi förmedlar främst villor och bostadsrätter och tillsammans har vi många års erfarenhet i branschen. Flera av oss är dessutom uppvuxna på Öckerö vilket gör att när vi säger att vi kan vårt område, ja då menar vi verkligen det.

Vi vet att varje affär är unik och vi jobbar med personligt engagemang och affärsmässighet i varje bostadsaffär för att den ska bli framgångsrik och trygg för alla parter.

Kontakta oss för att boka ett möte eller en fri värdering av din bostad!

Läs vad 310 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

• 2019-05-23

Lars P skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Avser sälja mitt hus i Torslanda.
    Har blivit väldigt bra bemött av mäklaren. Han har hela tiden varit bra förberedd inför varje möte.
    Processen fortgår ännu, så jag har inget slutgiltigt omdöme om honom.
    Men så här långt har allt fungerat bra. Läs mer
  • 2019-05-20

Katarina K skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    När vi ville ha hjälp att sälja vårt radhus så passade Jörgen Laurenius och hans kollegor på att få oss att känna oss trygga genom hela processen. Tydliga och bra återkoppling.
    Rekomenderar varmt Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-05-20

Thomas W skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Snabb återkoppling i ärendet och lösningsorienterad. Läs mer
  • 2019-05-20

Bojan E skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sanna är toppen p alla punkter ger mängder med rosor Proffsig vänlig mycket omtyckt från mej mvh bojan Läs mer
  • 2019-05-18

Mattias K skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Mycket proffsig och bra vägledning genom hela processen.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-05-17

Maria K skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrätt och vi har vid all kontakt med Maria blivit bra bemötta. Det är vår första bostad och är därför lite gröna inom området, men Maria fick oss att känna oss bekväma och besvarade alla våra frågor på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-05-15

Richard A skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt villa på Hönö.
    Proffsigt bemött. Ordning och reda.
    Blir alltid uppringd om jag sökt Maria.
    Mycket väl genomförd process. Allt från avtal, inredning, foto till visningar.
    Maria har överträffat våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-15

Johnny M skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Har köpt hus av Maria maria har sålt min lägenhet bemött av mäklaren mycke bra 👍 Läs mer
  • 2019-05-13

Lena Å skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Maria sålde min fina lilla stugan, och hon utstrålade intresse och engagemang över processen.
    Jag blev uppmuntrad att ringa vid alla frågor jag hade.

Det var några nervösa dagar vid budgivningen, jag var rädd att budgivarna skulle få "kalla fötter" o hoppa av.

Affären är ännu inte helt avslutad, men efter besiktningen blir den väl det. Läs mer
  • 2019-05-10

Christina A skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Professionellt bemötande och bra råd och tips i samband med vår försäljning av villa. Extratjänster med guldkant i form av stylingtips. Proffsig fotograf. Läs mer
  • 2019-05-06

Gunilla L skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Hej
    Jag har sålt kolonistuga i Gunnesby.
    Jag har fått ett professionellt bemötande men också en känsla av personligt.
    Fått svar på mina frågor, fått bra information och återkoppling.
    Dessa förväntningar hade jag och de är infriade.
    Hälsningar Gunilla Läs mer
  • 2019-05-03

Kjell A skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    utmärkt uppläggning och proffsigt utförande vilket gav gott resultat Läs mer
  • 2019-04-29

Linda S skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpt bostadsrättsradhus.

Kunnig, tydlig, trevlig och glad mäklare! Är supernöjd med hela processen! Läs mer
  • 2019-04-08

Nina Å skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har sålt en villa. Vi blev mycket bra omhändertagna. Alla våra förväntningar har slagit in. Julia Eriksson är en lugn och trevlig mäklare med fokus på det viktigaste, nämligen kunden.
    Kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-04-08

Karin D skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har köpt en villa via Maria.
    Maria har varit väldigt engagerad och hjälpt oss med att få svar från säljaren. Maria har ställt upp och träffat oss I huset flera ganger efter kontraktskrivning men innna tillträde för att se till att allt är i ordning. Totalt sett så är vi mycket nöjda med bemötandet från henne! Läs mer
  • Karl N

2019-04-07

Karl N skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Helt igenom professionellt hanterande men ändå familjärt.
    Synnerligen bra bemötande och mycket duktiga medarbetare.
    Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån i allmänhet och Jörgen i synnerhet. Läs mer
  • Mats R

2019-04-06

Mats R skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    En bra förtroende givande påläst kille som vet vad han pratar
    om
    Som hjälpte oss med våran försäljning på bästa sätt
    Med vänlig hälsning, Jeanette o Mats Läs mer
  • 2019-04-03

Anders W skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag är mycket nöjd med mäklaren Julia Eriksson.
    Allting har fungerat smidigt, och försäljningen gick fort. Läs mer
  • 2019-04-02

Peter T skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jörgen agerade professionell och engagerat i vårt ärende. Läs mer
  • 2019-04-01

Niina-Pirita E skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har sålt vår fastighet i Hällsvik. Julia har agerat proffesionellt och engagerat genom hela säljprocessen. Vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Läs mer
  • 2019-04-01

Marcus W skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt bostad, bra och korrekt bemött, bra överlag. Läs mer
  • 2019-03-27

Silke G skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Säljer en villa.
    Julia är lyhörd, se helheten, bra återkoppling som är tydlig och saklig
    Trevligt och personligt bemötande
    Bästa omdöme, kan bara rekommendera henne Läs mer
  • 2019-03-24

Johan R skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jättebra process. Tydlig information och bra känsla för marknaden. Fastigheten var på Flygtornsvägen. Läs mer
  • 2019-03-20

Maria G skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Varmt och personligt mottagande med mycket professionism och tydlighet. Vi är nöjda med säljprocessen och fick stöttning längs vägen. Vi kände oss alltid delaktiga och visste att våra beslut och val gällde! Läs mer
  • 2019-03-20

Fredrik H skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi köpte hus i Lilleby. Hon skötte sig utmärkt. Däremot så blev jag arg på mig själv att jag inte stod på mig och krävde att säljarnas åtagande som flyttstäd och städat undan skräp på tomten genomfördes innan jag betalade fullt. Där stod hon på sig att det ordnar sig men det krävdes allt för mycket energi av oss att få dem att genomföra sina åtaganden innan. Det skulle jag vilja att det fanns en klausul även om Julia har säljarna som ”arbetsgivare” men som köpare så känner jag mig förbannad över situationen som uppstod. Annars är hon väldigt trevlig och duktig och kan varm rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-03-18

Anna E skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Hon har sålt vårt parhus och har genom alla samtal varit ett jätte bra stöd i genom processen. Hon har överträffat mina förväntningar med bravur. Jag skulle definitivt vända mig till henne igen om vi ska sälja vårt hus en annan gång. Läs mer
  • 2019-03-18

David K skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpt bostad, Julia har varit otroligt vänlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-03-17

Erik E skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sanna hjälpte oss att sälja vår bostad. Vi är jättenöjda med såväl bemötande som service från Sanna och hennes kollegor på Fastighetsbyrån Torslanda/Öckerö. Kändes tryggt hela vägen! Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-03-11

Pernilla A skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag har fått hjälp med att sälja min lägenhet och redan från första kontakt så har jag blivit supervänligt bemött, lyssnad på och fått den hjälp jag önskat. Jag har haft förväntningar på att få hjälp med att få sålt min lägenhet och det har jag fått, på vägen har jag fått enormt stöd, pepp och råd. Jag är mer än nöjd med det här och hoppas att vi fortsätter ha kontakt framöver. Läs mer
  • 2019-03-08

Kjell-Ove K skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt hus väldigt bra bemött till100 % mycket proffsigt bemött bra kunskap i ämnet Läs mer
  • 2019-02-26

Anna L skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Snabb återkoppling och trevlig. Köpte hus av honom och allt funkade bra. Läs mer
  • 2019-02-19

Hans Bertil P skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpt en tre rums lägenhet. Ett under bart bemötande av en som visste va hon pratade om. Mina varmaste rekommendationer Läs mer
  • 2019-02-19

Jan-Olof Bengt K skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har sålt ett villa.
    Vi har fått ett proffsigt bemötande av Jörgen,tydlig och klar.
    Våra förväntningar har infriats,har känt oss trygga.

Allt har fungerat utmärkt igenom hela proceduren,vi kan verkligen rekommendera Jörgen Laurenius. Läs mer
  • 2019-02-15

Sandra J skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har både köpt och sålt hus på Hönö med hjälp av Maria.

Genom hela processen har vi fått ett trevligt, professionellt och hjälpsamt bemötande.

Varmaste rekommendationer till hela teamet på fastighetsbyrån från oss! Läs mer
    2019-02-15 Maria L svarar Sandra J
    Stort tack för fina ord Sandra. Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er med både köp och försäljning!

Nu ser jag framemot att få följa er i renoveringsprocessen av ert nya hus!
  • 2019-02-15

Christer O skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Trevlig och engagerad.Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-11

Malin W skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Erfaren och kunnig!
    Man känner att man är i goda händer. Läs mer
  • 2019-02-07

Marie-Louise J skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Professionell och mycket trevlig mäklare. Läs mer
  • 2019-01-26

Catharina U skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag kan bara lovorda Maria som mäklare. Hon skötte försäljningen av min lägenhet på allra bästa sätt. Så professionell, trevlig och kunnig. Maria återkopplade hela tiden till mig, vilket gjorde att man kände sig delaktig och trygg. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2019-01-21

Wenche W skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Maria var mekler når vi kjøpte hus i Torslanda. Vi ble tatt godt i mot og fulgt opp. Maria var proff fra start til slutt, og ga oss riktig god service. Läs mer
  • 2019-01-21

Erika B skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har salt vårat hus på Öckerö
    Jorgen har varit väldigt förtroendeingivande och hela tiden haft ett mycket tervligt, vänligt och samtidigt proffissionellt sätt.
    Jag kände verkligen att han hade oss I fokus och försökte hjälpa oss med fakta för att vi skulle kunna ta det beslut vi ville utan att försöka påverka oss I någon riktning.
    Det gjorde att när vi väl nu har salt, känner oss väldigt nöjda med våra beslut. Läs mer
  • Mikael O

2019-01-19

Mikael O skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt en villa. Ger ett stort förtroende Läs mer
  • 2019-01-04

Lotta M skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpt lägenhet
    Trevligt bemötande från början till slut Läs mer
    2019-01-04 Sanna L svarar Lotta M
    Vad roligt att du är nöjd Lotta, stort lycka till med din nya lägenhet :-)
  • 2018-12-09

Jan-Olof Bengt K skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Mycket bra,vi är väldigt nöjda,smidigt o proffsigt Läs mer
  • 2018-12-06

Medzit S skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag har varken köpt eller såld via Fastighetsbyrån. Hade tankar att sälja och kontaktade byrån. Blev bemöt på ett proffsig sätt. Läs mer
  • Catrin K

2018-12-05

Catrin K skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpte en nyproducerad lägenhet i Kronängen, Björlanda. Blev inte inbjuden till ett enda personligt möte med mäklaren under hela köpprocessen eller vid inflyttning. Inte ens vid nyckelutlämning var mäklaren på plats och kunde erbjuda ett personligt möte.

Efter inflyttning visade det sig att hela innergården, som på ritning bestod av gräs och en smal asfalterad gångväg, i själva verket visade sig var en enda stor asfalterad plan. Alltså helt olikt vad vi fått information om när vi köpte lägenheten. Läs mer
    2018-12-06 Andreas P svarar Catrin K
    Tack för dina synpunkter, enda sättet att utvecklas är genom att veta vad kunderna tycker kan bli bättre. Hittills har våra kunder uppskattat att de kunnat signera avtal via Bank ID och tyckt att det sparat tid likväl som det varit ett steg vidare mot det papperslösa samhället. Framöver ska jag dock försöka vara mer lyhörd om kunderna vill träffas personligen ändå. Gällande tillträdet hade jag så klart gärna velat vara på plats för att önska er lycka till, men då ni kom två dagar tidigare än den tänkta tillträdesdagen så hade jag tyvärr andra åtaganden.

När det sen gäller gården så kan jag bara beklaga att den inte ser ut som ni förväntade er. Som ni fått information om så är dock gården inte helt färdigställd ännu. I slutändan hoppas jag att det kommer bli bra.
    /Andreas
  • 2018-12-05

Stig P skrev om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpt bostadsrätt mha Fastighetsbyrån Torslanda. Allt fungerade smidigt o min mäklare var toppen! Läs mer
    2018-12-06 Andreas P svarar Stig P
    Tack Stig! Kul att du är nöjd! /Andreas
  • 2018-11-20

Andreas W skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpte ett fritidshus. Mkt tillmötesgående mäklare, lätt att få tag på och flexibel Läs mer
  • 2018-11-12

Heidi V skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi sålde vår villa som vi haft i över trettio år Läs mer
  • 2018-11-07

Anders N skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Andreas var korrekt, flexibel och hjälpsam. Läs mer
  • 2018-11-05

Emma A skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Har köpt villa. Blev bra bemött och skulle rekommendera mäklaren. Läs mer

Gamla Flygplatsvägen 35, 423 37 Torslanda