Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Gamla Flygplatsvägen 35, 423 37 Torslanda — Visa karta

15 min från centrala Göteborg ligger stadsdelen Torslanda. Här bor barnfamiljen perfekt: nära till havet för bad- och båtliv, all tänkbar service på bekvämt avstånd och barnomsorgen fungerar bra. Med färja tar man sig ut till Öckerö kommun och de tio öarna längs kusten.

Fastighetsbyrån har haft kontor här sedan 2005 och vi sitter fortfarande i kulturhuset Vingen, vägg i vägg med Swedbank. Vi förmedlar främst villor och bostadsrätter och tillsammans har vi många års erfarenhet i branschen. Flera av oss är dessutom uppvuxna på Öckerö vilket gör att när vi säger att vi kan vårt område, ja då menar vi verkligen det.

Vi vet att varje affär är unik och vi jobbar med personligt engagemang och affärsmässighet i varje bostadsaffär för att den ska bli framgångsrik och trygg för alla parter.

Kontakta oss för att boka ett möte eller en fri värdering av din bostad!

Läs vad 336 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

• 2019-07-12

Louise N skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt tomt Toppljusvägen 10.
    Proffsig, pålitlig och trevlig! Läs mer
  • 2019-07-11

Erik W skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Julia hjälpte oss att sälja en tomt vi styckat av.
    Julia är professionell, förtroendegivande och levde upp till våra förväntningar på alla sätt. Läs mer
  • 2019-07-10

Emma N skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Kunskap och erfarenhet i det hon gör, vilket skapar ett lugn hos mig som kund. Läs mer
  • 2019-07-08

Lisbeth G skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Lgh på Kalvsund. Bra bemött och kunnig Mäklare Läs mer
  • 2019-07-08

Inga L skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt en sommarstuga. Hela processen gick mycket smidigt och snabbt. Maria var mycket lyhörd och tydlig. Läs mer
  • 2019-07-08

Hellevi S skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Fritidshus såldes och det gick snabbt och bra Läs mer
  • Mattias S

2019-07-06

Mattias S skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag har tyvärr inte träffat Andreas eftersom jag bor i Amerika och alla förhandlingar gjordes med min syster Helene som bor i Stockholm och även min andra syster Catherine när hon besökte Göteborgs området för ett par veckor sedan.

Jag har däremot haft samtal med Andreas och dom har alla varit mycket positiva.

Vi alla syskon i familjen Stolpe har bara dom bästa saker att säga om Andreas. Det har bara varit ett nöje att förhandla med Andreas om försäljningen om huset på Grötö. Vi tacket för all hjälpen!

MVH
    C Mattias Stolpe Läs mer
  • 2019-07-04

Catherine S skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Andreas sold our summer house at Grötö. I live in USA, but I was just over in Sweden, where I met Andreas at the time of selling our house. I felt that he was very competent and I know that my sister enjoyed working with him. Regards Catherine Stolpe Läs mer
  • Helene S

2019-07-04

Helene S skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har sålt ett väldigt charmigt hus med god sjöutsikt och åretrunt standard byggt -36.
    Upplever Andreas som mycket engagerad, vänlig, tillmötesgående även utanför kontorstid.
    En mäklare som det är lätt att kommunicera med och som har god fingertoppskänsla i slutförhandling Läs mer
  • 2019-07-02

Kenny B skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sanna motsvarade alla våra förväntningar vid köp och försäljning av våra lägenheter.
    Vi blev utmärkt bemötta och fick fick svar på alla våra frågor och funderingar via mail och telefon.
    Sanna är en utmärkt representant som mäklare och sitt
    företag.
    Lisbeth o Kenny Bengtsson Läs mer
  • 2019-06-29

Tobias O skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt min villa på Rörö
    Jörgen hade ett väldigt glatt å proffsigt bemötande, vilket gjorde allt väldigt mkt enklare.
    Mina förväntningar bemöttes allt blev väldigt enkelt med Helena som var och mötte mig vid bostaden med tips inför kommande visning, infon från Jörgen och Helena har jag vart gör nöjd med Läs mer
  • 2019-06-26

Josef L skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Alltid trevligt och behagligt bemötande. Arbetar snabbt och smidigt. Kunnig och professionell. Läs mer
  • 2019-06-24

Elin M skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpt radhus. Jörgen var lugn och bra. Läs mer
  • 2019-06-24

Lars W skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Ett proffs ut i fingerspetsarna!!!! Läs mer
  • 2019-06-21

Almira T skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Tog sin tid att svara på alla frågor och funderingar och var alltid tillgänglig för oss som köpare. Läs mer
  • 2019-06-19

Johan F skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi sålde våran lägenhet. Allting gick väldigt snabbt och effektivt. Våran situation var lite stressad då vi hade köpt hus och var tvungen att sälja bostaden så snabbt som möjligt. Sanna fick oss att känna oss trygga genom hela processen. Ordning och reda samt snabba svar. Väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-06-07

Agneta R skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag har köpt ett fritidshus i Göteborg/Säve. Min upplevelse av Julia är att hon är professionell, kunnig och väldigt social och trevlig. Läs mer
  • 2019-06-07

Anna P skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Har inget annat än gott att säga vid detta köp av tomt/hus. Sedan kan jag säga att jag tidigare har anlitat Fastighetsbyrån i Torslanda för egen försäljning och kommer även att använda mig av dem i en kommande försäljning.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-06-05

Mattias R skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi köpte en villa med Julia och fick mycket proffsigt bemöttande! Julia var alltid förberedd och trevlig. Hon levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • IGOR G

2019-06-05

IGOR G skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi köpte ett hus av Maria som såldes av en hustillverkare. Maria har varit professionell, personlig och kunnig genom hela processen. Hon har återkommit med information vi har bett om, hon har varit proaktiv och väldigt kunnig inom det byggtekniska området. Vi har gått från klarhet till klarhet. Maria har överträffat våra förväntningar och vi kan rekommendera henne å det varmaste. Läs mer
  • 2019-06-04

Marna E skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi köpte vårt hus via Maria på Fastighetsbyrån. Maria är verkligen professionell, dedikerad och angelägen om att kunden skall vara nöjd. Vi kan starkt rekommendera Maria Lundgren Höij på Fastighetsbyrån i Torslanda. Läs mer
  • 2019-06-03

Bo-Eric L skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har sålt en villa, fick bra hjälp av Andreas i hela säljprocessen precis som utlovat, vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-05-31

Lars A skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Julia skötte försäljningen av lägenheten som jag köpte och hon var väldigt duktig. Därför blev hon det självklara valet när villan skulle säljas. Läs mer
  • 2019-05-30

Christian G skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålde våran villa. Mycket bra och trevlig mäklare. Full pott! Läs mer
  • 2019-05-30

Elisabet G skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Helt fantastisk mäklare! Otroligt proffsig men samtidigt personlig. Rekommenderar henne alla dagar i veckan! Läs mer
  • 2019-05-27

Jörgen H skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Proffsigt och effektivt. Helt klart efter, eller t.om över förväntan Läs mer
  • 2019-05-23

Lars P skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Avser sälja mitt hus i Torslanda.
    Har blivit väldigt bra bemött av mäklaren. Han har hela tiden varit bra förberedd inför varje möte.
    Processen fortgår ännu, så jag har inget slutgiltigt omdöme om honom.
    Men så här långt har allt fungerat bra. Läs mer
  • 2019-05-20

Katarina K skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    När vi ville ha hjälp att sälja vårt radhus så passade Jörgen Laurenius och hans kollegor på att få oss att känna oss trygga genom hela processen. Tydliga och bra återkoppling.
    Rekomenderar varmt Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-05-20

Thomas W skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Snabb återkoppling i ärendet och lösningsorienterad. Läs mer
  • 2019-05-20

Bojan E skrev om Sanna Ljung en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sanna är toppen p alla punkter ger mängder med rosor Proffsig vänlig mycket omtyckt från mej mvh bojan Läs mer
  • 2019-05-18

Mattias K skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Mycket proffsig och bra vägledning genom hela processen.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-05-17

Maria K skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrätt och vi har vid all kontakt med Maria blivit bra bemötta. Det är vår första bostad och är därför lite gröna inom området, men Maria fick oss att känna oss bekväma och besvarade alla våra frågor på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-05-15

Richard A skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt villa på Hönö.
    Proffsigt bemött. Ordning och reda.
    Blir alltid uppringd om jag sökt Maria.
    Mycket väl genomförd process. Allt från avtal, inredning, foto till visningar.
    Maria har överträffat våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-15

Johnny M skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Har köpt hus av Maria maria har sålt min lägenhet bemött av mäklaren mycke bra 👍 Läs mer
  • 2019-05-13

Lena Å skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Maria sålde min fina lilla stugan, och hon utstrålade intresse och engagemang över processen.
    Jag blev uppmuntrad att ringa vid alla frågor jag hade.

Det var några nervösa dagar vid budgivningen, jag var rädd att budgivarna skulle få "kalla fötter" o hoppa av.

Affären är ännu inte helt avslutad, men efter besiktningen blir den väl det. Läs mer
  • 2019-05-10

Christina A skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Professionellt bemötande och bra råd och tips i samband med vår försäljning av villa. Extratjänster med guldkant i form av stylingtips. Proffsig fotograf. Läs mer
  • 2019-05-06

Gunilla L skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Hej
    Jag har sålt kolonistuga i Gunnesby.
    Jag har fått ett professionellt bemötande men också en känsla av personligt.
    Fått svar på mina frågor, fått bra information och återkoppling.
    Dessa förväntningar hade jag och de är infriade.
    Hälsningar Gunilla Läs mer
  • 2019-05-03

Kjell A skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    utmärkt uppläggning och proffsigt utförande vilket gav gott resultat Läs mer
  • 2019-04-29

Linda S skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Köpt bostadsrättsradhus.

Kunnig, tydlig, trevlig och glad mäklare! Är supernöjd med hela processen! Läs mer
  • 2019-04-08

Nina Å skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har sålt en villa. Vi blev mycket bra omhändertagna. Alla våra förväntningar har slagit in. Julia Eriksson är en lugn och trevlig mäklare med fokus på det viktigaste, nämligen kunden.
    Kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-04-08

Karin D skrev om Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har köpt en villa via Maria.
    Maria har varit väldigt engagerad och hjälpt oss med att få svar från säljaren. Maria har ställt upp och träffat oss I huset flera ganger efter kontraktskrivning men innna tillträde för att se till att allt är i ordning. Totalt sett så är vi mycket nöjda med bemötandet från henne! Läs mer
  • Karl N

2019-04-07

Karl N skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Helt igenom professionellt hanterande men ändå familjärt.
    Synnerligen bra bemötande och mycket duktiga medarbetare.
    Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån i allmänhet och Jörgen i synnerhet. Läs mer
  • Mats R

2019-04-06

Mats R skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    En bra förtroende givande påläst kille som vet vad han pratar
    om
    Som hjälpte oss med våran försäljning på bästa sätt
    Med vänlig hälsning, Jeanette o Mats Läs mer
  • 2019-04-03

Anders W skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jag är mycket nöjd med mäklaren Julia Eriksson.
    Allting har fungerat smidigt, och försäljningen gick fort. Läs mer
  • 2019-04-02

Peter T skrev om Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jörgen agerade professionell och engagerat i vårt ärende. Läs mer
  • 2019-04-01

Niina-Pirita E skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Vi har sålt vår fastighet i Hällsvik. Julia har agerat proffesionellt och engagerat genom hela säljprocessen. Vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Läs mer
  • 2019-04-01

Marcus W skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Sålt bostad, bra och korrekt bemött, bra överlag. Läs mer
  • 2019-03-27

Silke G skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Säljer en villa.
    Julia är lyhörd, se helheten, bra återkoppling som är tydlig och saklig
    Trevligt och personligt bemötande
    Bästa omdöme, kan bara rekommendera henne Läs mer
  • 2019-03-24

Johan R skrev om Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Jättebra process. Tydlig information och bra känsla för marknaden. Fastigheten var på Flygtornsvägen. Läs mer
  • 2019-03-20

Maria G skrev om Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    Varmt och personligt mottagande med mycket professionism och tydlighet. Vi är nöjda med säljprocessen och fick stöttning längs vägen. Vi kände oss alltid delaktiga och visste att våra beslut och val gällde! Läs mer

Gamla Flygplatsvägen 35, 423 37 Torslanda