Maria Lundgren Höij

Maria Lundgren Höij

Maria Lundgren Höij är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Maria Lundgren Höij har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Maria Lundgren Höij har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 161 omdömen med ett betyg på 4.8. Maria Lundgren Höij har haft 13 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-03 - 2023-02

161 omdömen om Maria Lundgren Höij

Sedan starten hos Reco 2015
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2023-02-22 Verifierad kund
    Hon är världens finaste, ärligaste, en riktig krigare som alltid höll upp vårat hopp och kämparglöd även om det gick trögt i denna marknaden . Ska man anlita en mäklare så är det Maria alla dagar i veckan . Hon är helt klart bäst !
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2023-02-22 Verifierad kund
    Med vänlighet, uppriktighet och professionalism.
    Vi hade höga förväntningar då detta är ett av de största beslut man tar i livet. Maria levde verkligen upp till alla våra förväntningar.
    Mycket bra kommunikation, Maria hjälpte oss med att besvara våra frågor och vi fick bra information löpande under hela förloppet. Detta kändes tryggt och bra för oss som köpare.
    Vi rekommenderar Maria till 100% pga hennes engagemang, professionalism och trevlighet.
    • Torslanda - Hällsvik
    2023-02-13 Verifierad kund
    Maria har varit helt fantastisk före, under och efter hela processen i samband med vårt husköp.
    Alltid tillmötesgående och tillgänglig, ställt upp med kort varsel och tagit reda på alla svar vi efterfrågat + lite till.
    Kan inte annat än att ge Maria våra bästa rekommendationer!

Tack Maria!
  • 2023-01-18 Spontant omdöme
    Professionell, mycket trevlig, engagerad och hjälpsam. Stor kunnighet om allt vi behövde veta vilket ger en stor trygghet för oss som säljare. Tillgänglig och återkom alltid så fort hon kunde om hon var upptagen.
    Vi är supernöjda med Maria och kan varmt rekommendera henne. Blir det aktuellt med försäljning igen kommer vi absolut att anlita henne.
    • Torslanda - Låssby
    2022-12-16 Verifierad kund
    Maria har varit väldigt engagerad i den fastighetsaffären. Maria har alltid varit tillgänglig och återkommit snabbt med svar och information.
    Maria fixade extra visning för oss, och har varit ett fantastikt stöd under hela processen.
    • Torslanda - Lilleby
    2022-11-01 Verifierad kund
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Maria hade koll på allt, var väl organiserad och svarade alltid snabbt så fort vi hade frågor.

Att sälja ett hus samtidigt som Riksbanken höjer räntan med 100 punkter visade sig inte vara det lättaste, men tack vare Marias driv och engagemang hade vi tre visningar med bra uppslutning, och vi fick sålt huset till ett pris som vi är nöjda med.

Sammanfattat så är vi otroligt nöjda med Maria och Fastighetsbyrån Torslanda Öckerö.
    • Öckerö
    2022-07-12 Verifierad kund
    Bra bemötande, handlingskraftig och snabbt agerat.
    Ordning på papper och dokumentation och agerade snabbt när det behövdes.
    Vi är supernöjda !
    2022-05-10 Verifierad kund
    Maria var professionell och trevlig. Hon tog sig an uppdraget på ett bra sätt men det enda som kanske var dåligt var att det verkade som att hon hade lite för många andra projekt gående samtidigt. Svårt att veta om vi fått mer för huset om hon fokuserat mer på bara vårt hus... men å andra sidan så är vi tacksamma för att hon tog sig an vårt hus trots att hon kanske inte riktigt hade tid... Vi är nöjda.
    • Torslanda - Hjuvik
    2022-05-09 Verifierad kund
    Maria är den bästa mäklaren jag köpt av och har träffat på många mäklare genom åren. Hon är tillgänglig, kunnig och otroligt serviceminded. Rekommenderar starkt.
    • Torslanda - Hjuvik
    2022-05-09 Verifierad kund
    Maria visar på stor proffsighet och vilja att få oss att känna oss trygga i vårt husköp. Kan varmt rekommendera till andra där ute!