Maria Lundgren Höij
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 99 Läs vad Maria Lundgren Höij

• Maria E köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-01-27

Torslanda - Hjuvik
    Uppfattar Maria som kompetent, noggrann, hjälpsam, positiv och informativ. Vid vårt köp av lägenhet i ett för oss nytt och okänt område, var detta till stor hjälp. Läs mer
  • Bertil O sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-01-25

Sålt en bostadsrätt.

Det skall roligt att sälja el köpa bostad för miljoner.
    Med Maria får man alltid roligt, även om det kärvar, detta är det fina med en duktig mäklare.
    Med Maria behöver man inte ringa, för att fråga hur det går. Man kopplar av, för man vet att hon levererar.
    Förberedelserna med planeringen inför försäljningen och fotograferingen var ett rent nöje.

Finns det inget negativt?
    Det var inte många minuter (sekunder)vi träffades, i samband med visningarna, för Maria måste vidare till en annan visning.
    Men vad gör det, när hon skötte försäljningen till 100% belåtenhet. Det var ju försäljningen av lägenheten som var uppdraget.
    Men, jag kan tänka mig, att någon upplever Fastighetsbyrån och Maria som något forcerad och något stressad i samband med visningarna. Det skulle jag ha full förståelse för.

Maria Lundgren Höij, kan jag varmt rekommendera om du som jag vill ha roligt, när du skall sälja eller köpa bostad, för det hade vi.

Catarina & Bertil Olofsson Läs mer
  • Anna E
    Anna E köpte sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-01-24

Torslanda - Hjuvik
    Maria var vänlig o trevlig, visade huset med kort varsel.
    Budgivningen gick fort och viss stress upplevdes då vi inom 30 minuter skulle lämna besked.
    Spårö Fyrsväg 10 är adressen till huset som vi köpte.
    Skulle önska en genomgång av huset med mäklaren vid tillträde eller en klausul som talar om HUR man går tillväga då många små fel uppräcks. Fel som säljaren undvikit att berätta.
    I det här fallet handlar det om trasig kran i köket, trasig infästning till toalettsitsen, endast en smutsig plåt i dåligt rengjord ugn, ingen TV koppling där TVn stod, ingen internetsladd, som behövs i huset för att uppkopplingen ska fungera, bruna tunga persienner kvarlämnade som vi inte ville ha. Det är lite för mycket för att man ska kännna sig nöjd. Har inte kontaktat Maria än men kommer kontakta henne. Läs mer
  • Lars-göran G köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-01-21

Hönö
    Köpte brf lägenhet. Hon var alldeles för 😩 stressad. Läs mer
  • Joel Andreas R sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-01-16

Torslanda - Centralt
    Maria är mycket rutinerad och professionell som mäklare. Hon hjälpte oss att sälja vårt hus i Torslanda och vi är Mycket nöjda.
    Vi kan varmt rekommendera Maria och Fastighetsbyrån i Torslanda. Läs mer
  • Murris C köpte sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-12-18

Torslanda - Björlanda
    Jag köpte ett hus. Var i kontakt med flera mäklare då Maria inte var tillgänglig (finns dock godtagbar anledning till frånvaro). Hon lämnade svar på de frågor jag hade och gav ett allmänt gott intryck. Jag är nöjd med henne som säljande mäklare. Läs mer
  • Kennet S sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-12-04

Torslanda - Hällsvik
    Maria hjälpte oss sälja våran villa i hällsvik och hon hjälpte oss med smakråd runt möblering och sådant vi tycker hon är så fantastiskt proffsig Läs mer
  • Catarina S sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-12-03

Torslanda - Hällsvik
    Maria har varit den perfekta mäklaren.
    Lyhörd kunnig och personlig.
    Vi har kännt oss helt trygga genom hela affären när vi efter 30 år i samma bostad bestämde oss för att flytta.
    Kan varmt rekommendera henne och om vi flyttar igen så är hon det självklara valet. Läs mer
  • Emmy S köpte sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-11-25

Hönö
    Köpte vårt första hus och fick ett mycket bra intryck av Maria. Hon är snabb på att svara på frågor och kollar upp det hon inte är säker på. Hon gav även snabb återkoppling. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Jenny M köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-11-25

Hönö - Klåva
    Jag köpte en bostadsrätt. Det blev en snabb och smidig affär som jag tyckte mäklaren skötte på ett mycket bra sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Maria Lundgren Höij