Maria Lundgren Höij

Maria Lundgren Höij

Maria Lundgren Höij är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Maria Lundgren Höij har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Maria Lundgren Höij har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 168 omdömen med ett betyg på 4.8. Maria Lundgren Höij har haft 11 försäljningar sen 2022-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-09 - 2023-08

168 omdömen om Maria Lundgren Höij

Sedan starten hos Reco 2015
Barbro O
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Hjuvik

Härlig, varm och personlig mäklare som verkar arbeta hårt för att allt ska bli så bra som möjligt. På grund av att marknaden störtdök när vi skulle sälja, blev det uppskattade försäljningsvärdet för högt men huset blev i alla fall sålt.

Maja S

Maria har en fantastisk personlighet. Vi kände oss trygga genom hela processen. Hon är effektiv, professionell och värm, och har stor kunskap.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Kathrine W
Torslanda - Hjuvik

Maria känns säker och trygg, är pålitlig och bra på att snabbt återkoppla. Professionell och förtroendeingivande och dessutom mycket trevlig.

Gunilla N
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Hjuvik

Supertrevlig, hjälpsam och väl insatt i objektet. Jag upplevde Maria som en mycket seriös och duktig mäklare.

Mats W
Torslanda - Hjuvik

Maria tar på ett professionellt sätt hand i m kundens bästa. Dessutom är Maria mycket trevlig!!

Christer N
Torslanda - Tumlehed

Fantastiskt duktig och engagerad. Tar så väl hand om både säljare och köpare. Bäst helt enkelt

Michael B
Torslanda - Hällsvik

Men sin värme, entusiasm och stora erfarenhet gjorde Maria resan att sälja vårt hus till en fantastiskt upplevelse. I dagens tuffare bostadsmarknad lyckades Maria uppfylla våra önskemål om en snabb och smidig försäljning med ett bra slutpris. Vi kan varmt rekommendera Maria!

Erica B
Hönö

Hon är världens finaste, ärligaste, en riktig krigare som alltid höll upp vårat hopp och kämparglöd även om det gick trögt i denna marknaden . Ska man anlita en mäklare så är det Maria alla dagar i veckan . Hon är helt klart bäst !

Jon K
Hönö

Med vänlighet, uppriktighet och professionalism. Vi hade höga förväntningar då detta är ett av de största beslut man tar i livet. Maria levde verkligen upp till alla våra förväntningar. Mycket bra kommunikation, Maria hjälpte oss med att besvara våra frågor och vi fick bra information löpande under hela förloppet. Detta kändes tryggt och bra för oss som köpare. Vi rekommenderar Maria till 100% pga hennes engagemang, professionalism och trevlighet.

Martin H
Torslanda - Hällsvik

Maria har varit helt fantastisk före, under och efter hela processen i samband med vårt husköp. Alltid tillmötesgående och tillgänglig, ställt upp med kort varsel och tagit reda på alla svar vi efterfrågat + lite till. Kan inte annat än att ge Maria våra bästa rekommendationer! Tack Maria!