Maria Lundgren Höij
Registrerad mäklare sedan 2014-02-12
Aktiv på Reco.se sedan 2015-11-26
2019-08 - 2020-07

Läs vad 106 Läs vad Maria Lundgren Höij

• Madelaine D sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-08-03

Torslanda - Lilleby
    Maria hjälpte oss att sälja på Inez Svenssons. Samt köpa på Hjälmavägen. Maria är snabb, trevlig och lättsam. Hon återkopplar fort, vilket är ett mkt stort plus i stora affärer som dessa. När vi frågar om råd svarar hon ärligt, och utifrån sin profession. Vi är mycket nöjda med Maria som mäklare. Läs mer
  • Gunilla E sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-07-30

Torslanda - Björlanda
    Maria är en helt fantastisk mäklare som överträffade våra förväntningar när vi sålde vårt hus. Hon är mycket engagerad, kunning, informativ och har mycket karisma.
    Vi kan verkligen rekommendera Maria till 100%, hon har vårt fulla förtroende. Läs mer
  • Dorota S sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-07-02

2:a
    Väldigt profesionell och hjälpsam 👌 Läs mer
  • Christopher G
    Christopher G sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-05-22

Torslanda - Hällsvik
    Vi har haft mycket kontakt med Maria i samband med bostadsletande samt även nyligen försäljning av bostad/villa.
    Vi har alltid varit mycket nöjda med kontakten, snabb i kommunikationen, svarar och återkommer snabbt på frågor och med svar. Maria sköter sitt arbete som mäklare väldigt professionellt och vi har alltid känt oss väldigt trygga med henne vid vår sida. Att hon även överträffade våra prisförväntningar var en extra bonus. Läs mer
  • Anders T köpte sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-05-11

Hönö
    Har köpt ett mindre hus på Hönö och vi hade Maria Lundgren hölj som försäljare.
    Vi fick en bra kontakt och bra löpande information hela tiden.
    Vi är jätte nöjda med hela köpet.

Mvh Anders Törnros Läs mer
  • Ewelina Å köpte sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-05-09

Torslanda - Hällsvik
    Fantastiskt lyhörd och duktig mäklare som uppfyller våra önskemål med vårt nya hus! Alltid snabb på att återkoppla. Läs mer
  • Claes W sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-05-01

Sålt villan i Hjuvik, positivt bemötande av Maria. Allt hon sa stämde till 100%
    Till och med lite bättre😀
    Jag kommer högst sannolikt kontakta er/henne igen vid framtida köp/försäljning.
    Claes Wickström Läs mer
  • Maria E köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-01-27

3:a
    Torslanda - Hjuvik
    Uppfattar Maria som kompetent, noggrann, hjälpsam, positiv och informativ. Vid vårt köp av lägenhet i ett för oss nytt och okänt område, var detta till stor hjälp. Läs mer
  • Bertil O sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-01-25

4:a
    Sålt en bostadsrätt.

Det skall roligt att sälja el köpa bostad för miljoner.
    Med Maria får man alltid roligt, även om det kärvar, detta är det fina med en duktig mäklare.
    Med Maria behöver man inte ringa, för att fråga hur det går. Man kopplar av, för man vet att hon levererar.
    Förberedelserna med planeringen inför försäljningen och fotograferingen var ett rent nöje.

Finns det inget negativt?
    Det var inte många minuter (sekunder)vi träffades, i samband med visningarna, för Maria måste vidare till en annan visning.
    Men vad gör det, när hon skötte försäljningen till 100% belåtenhet. Det var ju försäljningen av lägenheten som var uppdraget.
    Men, jag kan tänka mig, att någon upplever Fastighetsbyrån och Maria som något forcerad och något stressad i samband med visningarna. Det skulle jag ha full förståelse för.

Maria Lundgren Höij, kan jag varmt rekommendera om du som jag vill ha roligt, när du skall sälja eller köpa bostad, för det hade vi.

Catarina & Bertil Olofsson Läs mer
  • Anna E
    Anna E köpte sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-01-24

Torslanda - Hjuvik
    Maria var vänlig o trevlig, visade huset med kort varsel.
    Budgivningen gick fort och viss stress upplevdes då vi inom 30 minuter skulle lämna besked.
    Spårö Fyrsväg 10 är adressen till huset som vi köpte.
    Skulle önska en genomgång av huset med mäklaren vid tillträde eller en klausul som talar om HUR man går tillväga då många små fel uppräcks. Fel som säljaren undvikit att berätta.
    I det här fallet handlar det om trasig kran i köket, trasig infästning till toalettsitsen, endast en smutsig plåt i dåligt rengjord ugn, ingen TV koppling där TVn stod, ingen internetsladd, som behövs i huset för att uppkopplingen ska fungera, bruna tunga persienner kvarlämnade som vi inte ville ha. Det är lite för mycket för att man ska kännna sig nöjd. Har inte kontaktat Maria än men kommer kontakta henne. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Maria Lundgren Höij