Maria Lundgren Höij

Maria Lundgren Höij

Maria Lundgren Höij är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Maria Lundgren Höij har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Maria Lundgren Höij har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 137 omdömen med ett betyg på 4.8. Maria Lundgren Höij har haft 28 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 137 Läs vad Maria Lundgren Höij

• sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    • Torslanda - Lilleby
    2021-07-21
    Maria är en mycket professionell och trevlig mäklare som lotsar både säljare och köpare på ett lugnt och metodiskt sätt genom hela processen. En riktig klippa!
    2021-06-29
    Måste erkänna att vi hade skyhöga förväntningar på Maria på grund av hennes tidigare fina resultat. Allt dessa föväntningar kunde hon leva upp till.
    Proffisionell rakt igenom, allt från första mötet till kontraktskrivning. Marias energi och positiva sätt gjorde att vi som säljare kände oss trygga hela vägen.

Vi kan varmt rekommendera Maria.
    // Magnus
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2021-06-23
    Maria har varit proaktiv, kunnig och informativ genom hela processen. Vi har dessutom fått den tid vi behövt för att fatta våra beslut på ett genomtänkt sätt. Vi är mycket nöjda!
    2021-06-21
    Mycket professionellt & trevligt bemötande. Påläst om objektet inte bara om materialval/interiört utan även kring konstruktion. Ger snabb och tydlig återkoppling.
    • Torslanda - Björlanda
    2021-06-07
    Vi köpte en tomt med totalentreprenad. Maria har varit en klippa i kontakten mot husleverantör och markentreprenör och har under hela tiden tagit sig tid att förklara var vi är i processen och hur vi skall ta det vidare. Vi kan varmt rekommendera Maria, ytterst proffsig och alltid där för oss.
    • Torslanda - Björlanda
    2021-06-03
    Köpt en tomt. Har blivit mycket väl bemött av mäklaren hela tiden. Tanken var att komma igång och bygga hus fort men det tog längre tid mot förväntat. Maria har drivit på husleverantören så att det tagit ordentlig fart och börjat hända saker istället för att stå still. Kan rekommendera henne till andra då hon gör ett väldigt bra jobb.
    • Fotö
    2021-06-01
    Proffsigt och trevligt bemötande genom hela husköparaffären.
  • Christian B
    • Torslanda - Skutehagen
    2021-06-01
    Vi kontaktade Maria i samband med att vi sökte ett större hus då familjen utökats de senaste åren.
    Våra önskemål var att kunna bo kvar i samma område då barnen gick i den närliggande skolan och vi tyckte verkligen om vårt område.
    Maria lyssnade verkligen till våra önskemål och var noga med att kontakta oss varje gång ett nytt objekt dök upp i närområdet som matchade våra önskemål.
    Som mäklare har Maria ett mycket kundinriktat bemötande och ett professionellt förhållningssätt både gentemot säljare och köpare genom hela säljprocessen. Vi trodde inte att vi någonsin skulle få möjligheten att skaffa ett större boende och bo kvar i det område som vi hoppades på. Detta är något som Maria möjliggjorde för oss och det är hennes förtjänst att vi idag kan bo kvar där vi alltid hoppades.
    Vi rekommenderar starkt Maria Lundgren som mäklare för hennes flexibilitet, professionalitet och att hon har kundens önskemål i fokus.
    • Torslanda - Andalen
    2021-03-27
    Vi köpte vårt första hus och fick ett så professionellt och bra bemötande av Maria genom hela processen. Påläst och kan området och kommer med kloka råd och tips som varit väldigt värdefulla för oss. Kan varmt rekommendera Maria!
    • Fotö
    2021-02-12
    Sålde havsnära villa på Fotö.
    Överträffade förväntningarna på alla plan.
    Snabb återkoppling, kunnig, professionellt och trevligt bemötande!
    Solklart den bästa mäklaren i Torslanda med omnejd!