Julia Eriksson

Julia Eriksson

Julia Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Julia Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2016-04. Julia Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 113 omdömen med ett betyg på 4.8. Julia Eriksson har haft 10 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

113 omdömen om Julia Eriksson

Sedan starten hos Reco 2017
Gisela W
Köpte sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Lilleby

Trevlig mäklare som hade koll på saker.

Björn F
Sålde sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Lilleby

Bra och proffsigt bemötande och stor tilltro till vårt hus. Hon rädd inte heller att ta obekväma diskussioner när en samarbetspartner inte gjorde jobbet så som förväntat. Mycket bra!

Jesper P
Torslanda - Lilleby

Utmärkt. Föreföll att ge ett kunnigt intryck. Var även mycket vänlig och tillmötesgående.

Magnus O
Torslanda - Lilleby

Julia gav ett gott intryck redan från första mötet. Kunnig om området och gav ett stort förtroende. Genomgående positivt genom hela processen. Följde noggrant upp och stämde av varje steg. Vi hade en snabb och enkel process och det är vi tacksamma för.

Svar från Julia Eriksson

Tusen tack för fina ord, Magnus! Det var ett bra teamwork från start till mål!

Fredrik L
Hönö

Juli är väldigt duktig på att hela tiden hålla säljare och köpare väl informerade om status i affären.

Fia T
Torslanda - Tumlehed

Trevligt och proffesionellt bemötande. Kunnig inom sitt område och svarade på de frågor vi hade kring fastigheten vi tittade på.

David A
Torslanda - Västra Änghagen

Bra bemötande, professionell och var alltid tillgänglig på telefon om vi hade frågor. Kan verkligen rekommendera !

Fredrik L
Hönö

Vi blev bemötta professionellt och personligt, mäklaren såg vad vi önskade oss av bostaden. Hon visade oss och berättade det vi ville höra. Sammantaget en mycket bra och trevlig upplevelse.

Sandra D
Hönö

Julia har ett helt fantastiskt engagemang. Hon är kunnig och väldigt trevlig. Bra och snabb kommunikationen med oss. Toppenbra som mäklare och som person. Mvh Sandra Dangardt

Karl Olov E
Hönö

Trevligt bemötande. Förståelse, bra löpande kontakt, inte säljande (positivt). Noggrann. Jag är jättenöjd och kan rekommendera Julia varmt.