Julia Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2016-04-11
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-11
2019-07 - 2020-06

Läs vad 59 Läs vad Julia Eriksson

• Elin D köpte sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-06-28

Torslanda - Centralt
    Ett superproffs som gjorde det väldigt smidigt och enkelt för mig att köpa bostad. Läs mer
  • Eva K sålde sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-05-13

Säve - Gunnesby Koloniträdgård
    sålt fritidshus.
    Bra bemötande
    Hon levde upp till mina förväntningar
    Hon har hållit kontakten med mig under hela processen. Läs mer
  • Sofije D köpte sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-02-18

Torslanda - Centralt
    Jag och min man köpte ett hus och vi är jette glada och tacksamma för all hjälpen vi har fått från Julia.
    Hon va snäll och trevligt med oss och bästa mäklaren som finns
    Önskar henne det besta Läs mer
  • Ann-katrin D köpte sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-02-05

Hälsö
    Fritidshus på Öckerö. Julia upplevdes både trevlig och kunnig. Bra bemötande under hela processen. Ringde upp dagen före tillträdet och stämde av så att det inte fanns några frågor. Läs mer
  • Margaretha E köpte sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-02-02

Hönö
    Köpt hus ,sålt en bostadsrätt. Glada och trevliga mäklare. Läs mer
  • Gunilla L sålde sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-11-18

Torslanda - Hästevik
    Sålt mitt parhus!
    Är väldigt nöjd med Julias bemötande o tålamod med mig! Hon har alltid varit snabb att höra av sig om jag sökt kontakt!
    Kan verkligen rekommendera Julia som mäklare! Läs mer
  • Kent L sålde sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-11-10

Hönö
    Julia verkar vara en kunnig o trevlig mäklare.
    Har sålt ett parhus där alla parter blev nöjda!😃 Läs mer
  • Anna-Karin N sålde sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-10-11

Torslanda - Centralt
    Julia och jag hade haft kontakt flera gånger före försäljningen av mitt radhus i centrala Torslanda blev aktuell. Hon har varit tydlig med alla steg och vad som är rimliga förutsättningar och förväntningar genom hela processen. Det har gjort henne trovärdig anser jag. Hon har en lugn framtoning vilket är behagligt. Hon är den sortens mäklare jag själv som spekulant vill möta: Förberedd och påläst, kollar upp saker som spekulanter efterfrågar under försäljningsprocessen och återkopplar till mig som säljare. Hon har gjort en ganska anspänd process lättare. Vill du ha en trovärdig, professionell och personlig mäklare kan jag varmt rekommendera Julia Eriksson. Läs mer
  • Sara E sålde sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-09-13

Torslanda - Tumlehed
    Husförsäljningen har varit kanonbra från början till slut. Mycket engagerad mäklare! Läs mer
  • Daniel E sålde sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-09-12

Torslanda - Tumlehed
    Julia sålde vår villa med bravur. Hon är lyhörd, kompetent och levde upp till våra förväntningar. Rekommenderas! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Maria Lundgren Höij