Julia Eriksson

Julia Eriksson

Julia Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Julia Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2016-04. Julia Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 100 omdömen med ett betyg på 4.9. Julia Eriksson har haft 18 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 100 Läs vad Julia Eriksson

• Dennis I
    • Öckerö
    2022-07-13 Verifierad kund
    Vänligt bemötande med mycket kompetens och villighet att hjälpa oss.
    Mycket nöjda
  • sålde sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    • Hälsö
    2022-05-24 Verifierad kund
    Våra förväntningar var att försäljningsuppdraget skulle vara flexibelt beroende på när vi skulle vara klara att gå ut på marknaden, snabbhet när vi väl planen exekverades, kunnande med avseende på nödvändiga steg i processen samt mäklare tillgänglig på telefon, SMS, email osv.

Julia var väldigt tillmötesgående på alla punkter.
  • sålde en tomt med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    • Torslanda - Tumlehed
    2022-05-19 Verifierad kund
    Julia har på ett mycket lyhört, engagerat och professionellt sätt sålt vår fastighet! Vi är mycket nöjda!
    • Torslanda - Tumlehed
    2022-05-19 Verifierad kund
    Genuin, ärlig, hjälpsam och kompetent!
    Är mycket nöjd!
  • 2022-03-22 Spontant omdöme
    Vi har anlitat Julia vid flertal tillfällen under cirka 5 år.
    Vi har varit nöjda alla gånger, någonting som vi uppskattar är hur engagerad hon är i sitt arbete. Mycket lyhörd och förberedd.
    Hon besitter en mycket positiv inställning vilket gör att man som kund känner sig trygg.
    Utöver detta är hon glad trevlig och mycket kunnig. Rekommendera om och om igen.
    Vad glad jag blir över dina fina ord! Önskar er all lycka i ert nya fantastiska hem, jag kommer förbi när poolen är på plats ;) Julia Eriksson
    • Hönö
    2022-02-17 Verifierad kund
    Mäklaren har varit jätte bra, bra bemötande. Upplevt felaktiga förväntningar av bostadsmarknaden.
    Tack för viktig feedback, Erika. Jag hoppas allt känns bra nu en tid senare och att ni ser fram mot era nya äventyr, vi ses på tillträdet! :) Julia Eriksson
    • Hönö
    2022-02-14 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig. Vad vi vet gjorde hon allt och lite till för att få oss att känna att vi gjorde en bra försäljning.
    Tack för gott samarbete och bra dialog hela vägen! Julia Eriksson
    • Torslanda - Hästevik
    2022-02-14 Verifierad kund
    Jag/vi har blivit mycket bra bemötta.
    Förväntningarna var att Kent skulle bli vägledd genom försäljningen. Kent är mycket nöjd med mäklaren. Det har gått fortare än förväntat och han känner sig mycket nöjd med försäljningen.
    Kent Sjöberg genom Agneta Fagerberg
    Stort tack till er båda för ett gott samarbete! :) Julia Eriksson
    • Torslanda - Amhult
    2022-01-23 Verifierad kund
    Trevligt och lugnt bemötande. Julia har ett fakta mässigt sätt och svarar uttömmande på alla frågor utan att använda för många ord.
    Julia har leverat alla förväntningar och mer där till, överträffat
    Mår bra när jag tänker på Fastighetsbyrån och Julia
    //Martin
    YES! Där kom 5an! Tack Martin, det var ett sant nöje från början till slut :) Julia Eriksson
  • köpte sitt hus med hjälp av Julia Eriksson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    • Torslanda - Amhult
    2022-01-21 Verifierad kund
    Vi blev väl mött av Julia, hon var trevlig och det kändes som om vi kunde skratta ihop, utan att det blev oseriöst. Man blev avslappnad i hennes sällskap, och det gav ett lugn i en situation som kan vara nervös för köpare. Hon gav ett förtroendeingivande intryck genom sitt kunnande. När hon fick frågor som hon inte visste så återkom hon snabbt med svaren.
    Vad glad jag blir av dina ord, det är exakt så jag vill att mina kunder ska känna! :) Julia Eriksson