Läs vad 13 Läs vad Sandra Fjällström

• 2021-01-26
    Jag och min sambo har genom Sandra Fjällström både köpt en friliggande villa samt sålt vår bostadsrätt.

Vårt första intryck av Sandra var att hon var lyhörd och förstående gällande hur vi ville att hela köp-/säljprocessen skulle gå till. Vi ville helt klart köpa bostad innan vår bostadsrätt skulle läggas ut som tillgänglig på marknaden. Vi upplevde aldrig någon stress från Sandra, utan tankar, funderingar och frågor diskuterades och hon var noga med att vägleda men respektera våra önskemål.
    Sandra har kontinuerligt hållit oss uppdaterade och varit snabb på att återkoppla när vi hört av oss med frågor och liknande.

Vi rekommendera verkligen Sandra då hon visat stort engagemang och på ett professionellt vis guidat oss genom båda processerna.
    // Jennie Jacobsson & Filip Stefansson
    Jennie J
    Jennie J
    • 100.0 m²
    • Torslanda - Björlanda
    sålde sitt hus med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
  • 2021-01-04
    Otroligt proffesionell mäklare med bra kontakt och ville alltid vårat bästa som köpare. Rekommenderar varmt ! :)
    Wiktoria O
    Wiktoria O
    • 116.0 m²
    • Torslanda - Centralt
    köpte sitt hus med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
  • 2020-12-01
    Jag fick mycket professionellt hjälp av mäklaren Sandra Fjällström, hon var pålitlig, hon var anträffbar, hon svarar omgående, hon informerar på bästa sätt, hon var kunnig och kunde svara på mina frågor, jag kände mig delaktig från början till slut. Mycket god kommunikation...
    Inga ovisheter, inga krångel...
    Henne kommer jag alltid rekommendera
    Homa M
    • 5:a
    • 117.0 m²
    • Öckerö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
  • 2020-11-30
    Sandra hjälpte oss med allt vi behövde när vi sålde vår bostadsrätt, väldigt proffsig och mycket trevlig, lätt att ha och göra med.
    Mats G
    • 5:a
    • 117.0 m²
    • Öckerö
  • 2020-10-14
    Jag fick sålt min lägenhet via Sandra och Fastighetsbyrån Torslanda/Öckerö. Mitt intryck av Sandra har bara varit positivt, lyhörd, genuin, lugn och informativ. Hon såg till att jag fick mest betalt för min tvåa av alla i området detta år. Kan varmt rekommendera henne!
    Caroline J
    • 63.0 m²
  • 2020-10-02
    Trevlig och ambitiös mäklare som jag varmt rekommenderar
    tentarp.se
    • 7:a
    • 209.0 m²
    • Torslanda - Björlanda
    sålde en tomt med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
  • 2020-10-02
    Vi sålde våran bostadsrätt med Sandra. Vi är väldigt nöjda med bemötandet och vi som både säljare och köpare gick nöjda ur affären!
    Elin V
    • 3:a
    • 77.5 m²
  • 2020-10-02
    Vill ge de bästa rekommendationerna !
    Viktoria L
  • 2020-09-29
    Vid köp av lägenhet och försäljning av hus assisterade Sandra oss på ett professionellt och föredömligt sätt. Vi skull utan tvekan anlita Sandra igen om det blir aktuellt
    Inga-lill S
    • 65.5 m²
    • Torslanda - Amhult
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
  • 2020-09-14
    Jag har sålt bostadsrätt i Torslanda. Sandra har varit tillmötesgående, proffsig och hjälpsam.
    Helena D
    • 63.0 m²