Andreas Paulsson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02

Läs vad 79 Läs vad Andreas Paulsson

• Elisabeth N köpte sitt hus med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-02-20

Kalvsund
    Andreas förmedlade och sålde bostaden på Kalvsund med toppbetyg. Läs mer
  • Stina B köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-02-03

Hönö
    Jag tycker de vart en snabb och en bra affär Läs mer
  • Karen T köpte sitt hus med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-01-26

Öckerö - Kanndalen
    Vi har köpt en villa. Vi bli bemött av en Proffsig, kunnig, vänlig, opartisk person. Läs mer
  • Anna-karin H köpte sitt hus med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-01-24

Kalvsund
    Bra support under hela processen, även efter köp. Läs mer
  • Christina S köpte sitt hus med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-12-16

Kalvsund
    Andreas hjälpte oss att köpa en bostadsrätt.
    Han var bra på att återkoppla om vi hade frågor etc.
    Vi kände stort förtroende för honom. Läs mer
  • Kerstin L köpte sitt hus med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-12-12

Torslanda - Tumlehed
    Köpt hus via Andreas på fastighetsbyrån. Bra bemötande och informativ från start. Också väldigt öppen och tydlig med att ta kontakt med honom om man behövde eller hade frågor eller funderingar, kändes bra hela vägen. Läs mer
  • Johanna Elisabeth J sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-12-03

Torslanda - Lilleby
    Andreas har varit ett bra bollplank vid frågor och funderingar under hela processen. Vi har upplevt honom som kunnig, professionell och pålitlig. Han har lagt ner mycket tid och alltid funnits tillgänglig. Han har löpande hört av sig med uppdateringar om försäljningsstatus oavsett om det har hänt något nytt eller inte för att vi skulle veta hur allt fortskred. Han har även haft bra tankar och synpunkter om olika val och strategier i försäljningsprocessen.
    Helt enkelt en grym mäklare! Läs mer
  • Nicholas Carl Samuel J sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-11-23

Torslanda - Lilleby
    Andreas är väldigt kunnig och engagerad mäklare. Han har hjälpt oss med vår nyproduktionsförsäljning på ett utmärkt sätt. Kunde inte vara mer nöjd med honom eller hans team i Torslanda. Läs mer
  • Gunvor A köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-11-21

Källö-Knippla, Öckerö
    Köpt lägenhet På Knippla.
    Andreas har varit bra, lättsam och enkel att ha och göra med Läs mer
  • Helene Sophie S sålde sitt hus med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-11-12

Grötö
    Vi har sålt vår underbara sommarbostad som funnits i släkten sedan -36 i Göteborgs skärgård, Grötö
    Vår mäklare har från start varit väldigt trevlig, kunnig, påläst och alltid anträffbar eller återkopplat mycket snabbt
    Vill också tillägga att han ger det där "lilla extra" gällande råd och hjälp i samtal och i mail vilket uppskattas oerhört.
    Vill på detta sätta absolut rekommendera att sälja/köpa genom vår mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Maria Lundgren Höij