Andreas Paulsson

Andreas Paulsson

Andreas Paulsson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Andreas Paulsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.7. Andreas Paulsson har haft 56 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 110 Läs vad Andreas Paulsson

• sålde sitt hus med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2021-07-04
    Bemötande var mycket bra. Snabba svar om jag undrade om något. Jag upplevde Andreas som väl påläst om området .
    Tack för de orden, försöker leva efter mottot att aldrig skjuta upp något man kan göra direkt. :) Andreas Paulsson
    • Torslanda Havsbadskoloni
    2021-06-09
    Vi blev både trevligt och väl bemötta av Andreas. Vi upplevde att affären gick snabbt o lätt. Vi var mycket nöjda.
    Vad kul att ni är nöjda, hoppas ni kommer trivas i Skärgården! Andreas Paulsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    • Torslanda Havsbadskoloni
    2021-06-07
    Andreas tog sig tid både vid visning och vid kontraktsskrivning. Han är glad och positiv. Det var värdefullt att vi kunde besiktiga huset efter kontrakt och häva köpet om besiktningen visade på fel/brister som vi inte accepterade.
    Tack! Hoppas nu ni får många härliga somrar i "mitt" drömställe. :) Andreas Paulsson
  • Annie L
    • Torslanda - Hästevik
    2021-05-27
    Vi köpte nyligen tomt av Andreas för att bygga hus. Ett stort beslut för oss och ganska läskigt. Men med att Andreas fanns tillgänglig för oss 100% för att svara eller ta reda på svaren på våra tusen frågor var processen trygg och lugn. Så skönt. Tack Andreas för ditt engagemang. Nu kör vi på med husbygge!
    • Torslanda - Lilleby
    2021-05-18
    Är lyhörd, noggrann och kommunikativ!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Paulsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
    2021-03-18
    Vi har köpt en nyproducerad lägenhet och har nästan bara haft mailkontakt med Andreas. Svårt att säga vad vi tyckt om honom men den lilla kontakt vi har haft har funkat bra och vi har fått bra uppdateringar och info. Det har även varit väldigt smidigt att kunna skriva på alla avtal och kontrakt via bankid.
    2021-03-14
    Köpt en ny bostadsrätt i Hjuvik genom Fastighetsbyrån/ Andreas Paulsson. Har bara positivt att säga om Andreas. Han har informerat och medverkat under projekttiden och vidarebefordrat våra önskemål om ändringar mm till arkitekt och byggfirma och lämnat snabba återkopplingar till oss.
    Vi tycker också att han ett behagligt sätt och passar för sin uppgift.

Elisabeth o Sven
    Tack för de fina orden! Hoppas ni trivs i nya lägenheten och att ni får mycket glädje av att kunna ha båten så nära bostaden! /Andreas Andreas Paulsson
    2021-03-12
    En engagerad mäklare som varit snabb på att svara då vi haft frågor om vårt nya boende!
    Tack för det! Ja, jag gillar inte att skjuta på saker som man kan göra direkt. :) /Andreas Andreas Paulsson
    2021-03-12
    Trevligt och professionellt bemötande!
    Tack Anna! Hoppas du kommer trivas i din fina lägenhet. /Andreas Andreas Paulsson
    2021-03-11
    Toppen bra! Enkel och smidig att ha att göra med. Fixar det mesta.
    Tack Ann! Ni har verkligen fått en fin lägenhet, hoppas Frasse också trivs! Ses säkert på klubben med hundarna i sommar. /Andreas Andreas Paulsson