Jörgen Laurenius
Registrerad mäklare sedan 1984-09-10
Aktiv på Reco.se sedan 2015-11-26
2019-07 - 2020-06

Läs vad 66 Läs vad Jörgen Laurenius

• Nils Lennart Simon A köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-06-24

Rörö
    Vi köpte ett hus på Rörö. Eftersom vi bor i Stocholm kunde vi inte vara med på visningen på plats. Då ordnade Jörgn en videovisning på Zoom. Hela familjen kunde delta från sina respektive platser. Hantering av budgivningen var exemplarisk. Alla kontakter med Jörgen var mycket positiva inklusive säker åtskillnad med tanke på Corona. Läs mer
  • Elisabeth A sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-06-10

Hönö
    Hej !
    Vi har bara bra erfarenhet av att använda Jörgen som våran mäklare när vi sålde våran villa på Hönö.
    Jörgen har hela tiden varit trevlig och korrekt så vi har känt oss trygga i hela affären.
    Jörgen har hela tiden informerat oss om vad som händer i processen med försäljningen.
    Vi kan varmt rekommendera Jörgen som mäklare.
    Mvh Håkan och Elisabeth Läs mer
  • Birgitta L sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-05-27

Torslanda Havsbadskoloni
    Sålt fritidshus
    Mycket bra bemött
    Inga speciella förväntningar
    Engagerad mäklare, som hjälpte till lite extra eftersom vi har sjukdom i familjen. Det var guld värt Läs mer
  • Carin A sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-04-28

Säve
    Vi upplevde att vi fick en mäklare som agerade snabbt, smidigt och effektivt i samband med försäljning av vårt hus. Det motsvarade våra förväntningar och vi kände oss trygga genom processen. Läs mer
  • Monica E sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-04-28

Rörö
    Lugn, proffsig och kunnig.
    Mycket nöjd med hela processen. Läs mer
  • Annica G sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-03-09

Torslanda - Lilleby
    Jag har sålt en villa i Lilleby området och har haft kontakt med Jörgen sedan tidigare då han och hans kompanjon hjälpes åt att sälja mitt radhus 2013 (semestertider därav att de hjälptes åt)
    Jag fick redan då ett stort förtroende för Jörgen och tog kontakt med honom då jag skulle sälja min villa.
    Jörgen är mycket in lyssnande men ger även råd.
    Jag hr stort förtroende för honom. Läs mer
  • Johan W sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-03-01

Torslanda - Centralt
    Jag har sålt min villa. Vi känner varandra sedan cirka 20 tillbaka. Jörgen har på ett föredömligt sätt bistått mig genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Josefine B köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-02-10

Torslanda - Björlanda
    Vi köpte köpte en villa och blev väl bemötta! Jörgen var trevlig och påläst. Mycket nöjd! :) Läs mer
  • Håkan M köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2020-01-26

Hönö
    Villa på Hönö.
    Väldigt bra bemötande av mäklare. Väldigt bra service och hjälp ifrån mäklare Läs mer
  • Anders L köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

2019-12-22

Köpt bostad
    Allt skött på ett korrekt och bra sätt Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Maria Lundgren Höij