Fastighetsbyrån Gamlestaden

Gamlestads Brygga 15, 412 12 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Gamlestaden!

Vi har funnits i branschen i över 50 år och då gällde det att få ordning på en oreglerad marknad. Skillnaden från då till nu är att idag handlar om att erbjuda bästa möjliga affär utifrån våra kunders ökande krav och behov.

Letar du efter bostad i Gamlestaden, Lexby, Partille, Sävedalen, Kviberg, Skulltorp eller Fräntorp med omnejd? Våra mäklare har den kompetens som behövs för att hjälpa dig på vägen mot din nya drömbostad.

Är du intresserad av att sälja din bostad, oavsett om det är lägenhet, villa, radhus eller stuga så kan du enkelt be om en fri värdering från oss på Fastighetsbyrån Gamlestaden.

Läs vad 644 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gamlestaden

Ellen Anna Josefina E skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    En mäklare som gav oss sin tid, gav aldrig intrycket av att vara stressad. Gav klar och tydlig information. Vi är mycket nöjda! Läs mer

Johan Emil Lars M skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålde bostad genom Maria. Enkelt, smidigt och aldrig några problem! Trevlig och lugn mäklare som jag gärna rekommenderar!! Läs mer

Anniken S skrev om Frida Thorell en del av Fastighetsbyrån Partille
    Tillgänglig, vänlig, snabb och tydlig.
    Nu var jag köpare, skall jag sälja igen vet jag vem jag kommer kontakta! Läs mer
  • 2020-09-23

Lisbeth Anneli Viveka S skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Smidig och hjälpsam. Väldigt glad. Läs mer
  • 2020-09-22

Pelle S skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt en två-familjsvilla i Sävedalen. Rebecca har varit toppen hittills. Hon har varit lätt att nå på alla sätt. Hade höga förväntningar på henne och dom har hon infriat med råge. Alltid glad och tillmötesgående.
    Allting har flutit på hur bra som helst även om säljprocessen inte är riktigt klar än.
    Vi är jättenöjda med Rebecca, hon e toppen👍 Läs mer
  • 2020-09-16

Anna H skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag fick hjälp av Magnus med att sälja min bostadsrättslägenhet. Redan vid första mötet kände jag ett stort förtroende för honom. Jag tycker Magnus var väldigt engagerad, tillgänglig, proffsig, vänlig och hjälpsam genom hela processen, som mycket tack vare honom fick ett smidigt avslut! Jag rekommenderar honom varmt. Tack för väl utfört arbete! Läs mer
  • Lennart

2020-09-14

Lennart skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har haft en försäljning av min fars lägenhet paradiset i Partille.

Från första stund så har Jasmin levererat god kännedom, idéer och förbättringar på hur vi på bästa sett kunde få ett bättre utgångslägen än det var tänkt från första gång.

En engagerad, proffsig och motiverande säljare!

Väldigt nöjd med Jasmins prestation.

// Michell Olausson Läs mer
  • 2020-09-14

Carl Andreas Bengt S skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Oerhört lyhörd och tillmötesgående mäklare. Gick in i försäljningen av vårt hus med viss skepsis och oro men under förloppet visade mäklaren trygghet och erfarenhet vilket gjorde oss säkra på att vi valt rätt mäklare. Mäklaren har gedigen expertis och ett brett kontaktnät då försäljningen gick smidigare än vi vågat drömma om. Rekommenderar starkt Rebecca! Läs mer
  • 2020-09-09

Tommy G skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    korrekt, trevlig och levererar det som utlovas. Läs mer
  • 2020-09-07

Maja-stina V skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi sålde just vår villa i Utby via en "på gång"-annons. Det kändes väldigt tryggt med Rebecca vid vår sida och hon har varit tillgänglig för att svara på frågor och bolla idéer nära på dygnet runt. Allt igenom en positiv känsla och fint bemötande. Läs mer
  • 2020-09-02

Soma K skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Professionell och passionerad, helt enkelt bäst! Läs mer
  • Ilona L

2020-09-02

Ilona L skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Andra gången jag anlitat Magnus, kommer aldrig använda anlita en annan mäklare. Han är trevlig, kunnig och proffsig. Alltid ett bra bemötande. Rekomenderar Magnus till alla. Han gör sitt yttersta, bästa mäklaren!!!! Läs mer
  • 2020-08-26

Alexander M skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Första kontakten med Jasmine var när vi köpte lägenheten som vi nyss sålt. Hon gjorde ett gott intryck så vi anlitade henne att sälja även vår lägenhet den gången. Nu sex år senare var det dags igen och det kände som en självklarhet att anlita Jasmine en andra gång.

Jasmine har lyssnat, förstått våra behov och anpassat allting därefter. Hon får toppbetyg! Läs mer
  • 2020-08-25

Josefin T skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jasmine fick ett svårt uppdrag då min lägenhet tillhör en lite föreningen vilket medförde att köparna inte blev beviljade lån eller rättare sagt deras banker godkände inte objektet. Men Jasmine gav inte upp, efter att två köpare blivit nekade la vi ut bostaden på Hemnet. Fick till en visning och sen en budgivning. Allt gick i lås och lägenheten såldes. Stor guldstjärna till Jasmine som inte gav upp och som samtidigt peppade mig och min familj. Stort tack till dig🙏🏻 Läs mer
  • Mihajlovic N

2020-08-24

Mihajlovic N skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vänligt och professionellt bemötande. Goda råd som var värdefulla och som uppskattas. Jasmine levde upp till mina förväntningar med råge. Läs mer
  • 2020-08-21

Robin B skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi köpte vårat första radhus då Maria var mäklare och hennes lugna personlighet gjorde att vi kände oss säkra under hela processen. Hon förklarar tydligt och svarar väl på frågor. Läs mer
  • 2020-08-19

Erik P skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Nöjd med allt angående mitt köp lägenheten. Läs mer
  • 2020-08-19

Maria G skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har sålt vår lägenhet via Magnus.
    Jag är mycket nöjd över Magnus förmåga att ge lugn och trygghet. Läs mer
  • 2020-08-14

Sarah M skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Maria är lugn, trygg och tydlig. Just vad vi behövde i en stressad sälj-situation. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2020-08-10

Oskar Andersson skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålde en trea i Kviberg. God kontakt och seriöst bemötande. Tack, Magnus. Läs mer
  • 2020-08-10

Senay J skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Hon var var väldigt trevlig och tydlig och lätt och göra med. Vi köpte en bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-07-28

Belend Benjamin S skrev om Frida Thorell en del av Fastighetsbyrån Partille
    Världens bästa mäklare! Fick en otroligt bra service utav Frida som gjorde försäljningen så smidig och utan krångel, hon var extremt noga och tydlig med kontrakten och bostads beskrivningen, hon fick en att känna sig trygg och säker, rekommenderar starkt att fler mäklare tar lärdom utav hennes kunskaper och service förmåga. Läs mer
  • 2020-07-24

Martin P skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Maria var engagerad och drivande i hela processen. Hon var lyhörd och flexibel och mån om att hitta bra lösningar för alla parter. Läs mer
  • 2020-07-23

Emma Sofia S skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt radhus.
    Mycket trevligt bemötande, kunnig, trovärdig och ödmjuk. Mycket lätt att prata med. Lyhörd för våra önskemål och hjälpsam.
    Över förväntan!!
    Rebecca har varit helt suverän, bara positivt om henne. Supernöjda!
    Bästa mäklaren vi mött på! Läs mer
  • 2020-07-20

Elena R skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca var ganska oengagerad. Hon hörde i princip inte av sig alls före försäljningen. Hon kom inte och tittade på hur huset såg ut före visningen en enda gång för att ge synpunkter och råd. Annonsen låg ute för kort tid på Hemnet vilket sannolikt medverkade till att försäljningspriset inte blev vad vi hade önskat. Detta trots att vi argumenterade kring detta innan. Hon verkade mesta intresserade av en snabb affär för att sen få gå på semester. Läs mer
    2020-07-21 Rebecca D svarar Elena R
    Hej! Tråkigt att höra att din upplevelse i samband med försäljningen inte var enbart positiv. Det är viktigt för mig med nöjda kunder så jag tar till mig av feedbacken, tack för din kommentar! /Rebecca
  • 2020-07-15

Annette O skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt bostad. Perfekt bemötande av mäklare Jasmine Johansson. Höga förväntningar som Jasmine levde upp till. Personligt o proffsigt möte. Helt nöjd med hela affären.
    😊 Läs mer
  • 2020-07-08

Lillan J skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har sålt en lägenhet på Långåkern 11, Sävedalen.

Blev bemötta på ett proffsigt och fint sätt.

Allt sköttes lugnt och fint. Var noggrann i sitt arbete.

Skulle rekommendera Jasmine Johansson till andra. Läs mer
  • 2020-07-06

Erika B skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    This was my first experience buying real estate in Sweden, my partner and I have just purchased an apartment. Jasmine was excellent in every way. She worked around my and my partner's schedules so that we could each view the apartment even though we both had a lot of work travel at the time. She helped me set up a power of attorney straight away which ended up being necessary for the purchase. Her communication was quick and efficient and never too much. She was friendly and courteous and knowledgeable. She made the whole process smooth and comfortable for us both. I would absolutely recommend her to anyone and I'm grateful to have had her help! Thanks Jasmine! Läs mer
  • Yosef Q

2020-07-05

Yosef Q skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Hon var jättebra, trevlig, enkel och skötte allt exemplariskt. Genuin jämfört med andra mäklare man träffat. Rekommenderar! Läs mer
  • 2020-07-05

Lennart H skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt en 55+ bostadsrätt i Partille.
    Mäklaren har varit mycket informativ och aktiv under uppdraget.
    Mina förväntningar var att lägenheten skulle bli såld till ett acceptabelt pris och det lyckades hon med trots pandemin.
    Mäklaren var duktig på att anpassa sig till det nu rådande läget och hade extra visningar som var anpassade efter intressenternas önskemål. Läs mer
  • 2020-07-01

Mohammad A skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    mycket bra kille som såg till att objektet såldes Läs mer
  • 2020-06-23

Fatemeh A skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag sålde nyligen en bostadsrätt och Magnus var suveränt Läs mer
  • 2020-06-22

Negin H skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har sålt en lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck, är supernöjda med hans insats. Bra bemötande och ett professionell arbete. Läs mer
  • 2020-06-12

Bernardo G skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jasmine was incredibly responsive and helpful. We're glad to have bought an apartment from her! Läs mer
  • 2020-06-10

Jack J skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Nyproduktion. Sparsamt med information om vissa delar. Som köpare var det inga konstigheter. Allt i sin ordning och proffsigt. Dock lite opersonligt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-04

Marie Nok L skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca har varit superhärlig att jobba med och hon har varit en riktig stöttepelare vid försäljningen av vårt hus! Läs mer
  • 2020-05-30

Dzani D skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Duktig, lyhörd och engagerad mäklare. Läs mer

Göran P skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt bostadsrätt i Partille.Jasmine har bemött mig på ett väldigt proffsigt och trevligt sätt.Jag fick många goda råd inför visningen.Jag hade lite högre förväntningar på slutpriset,men i Corona tider tror väl köparna på lägre priser,men jag tyckte det hela var ok.Jasmine jobbade hårt ,hade många visningar ,jag är mkt nöjd med det jobb hon lagt ner. Läs mer

Pernilla F skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Maria är mjuk, varm och förtroendeingivande och hon är inlyssnande.
    Hon har kontroll och visar på mycket kunskap. Läs mer

Glenn F skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt villa i Öjersjö.
    Maria Rohdén har varit lugn och trygg att ha att göra med.
    Maria är kunnig och har varit hjälpsam med frågor under försäljning.
    Maria som mäklare levde mer än väl upp till förväntningarna.
    Vi är mycket nöjda med Maria och skulle varmt rekommendera henne för andra. Läs mer
  • 2020-05-27

Marita F skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt bostad. Ganska neutral, lovade inget, pratade om coronatider o allt tar längre tid. Fick den infon vi behövde. Läs mer
  • 2020-05-26

Sanna T skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Allt bra............................. Läs mer
  • 2020-05-25

Philip G skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Hon arbetade väldigt hårt och fick sålt våran lägenhet under dessa Corona tider! Läs mer
  • 2020-05-25

Mathias N skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Bra och engagerad mäklare, god lokalkännedom. Mycket hjälpsam med problem som kommer upp längs vägen. Läs mer
  • 2020-05-17

Robert M skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Försäljning av bostadsrätt i Partille Furulund. Oerhört professionellt och kunnigt uppträdande från fastighetsmäklaren, svårt att tänka mig att det skulle kunna finnas en bättre fastighetsmäklare än Jasmine Johansson Läs mer
  • 2020-05-08

Anette E skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Har aldrig haft en så bra mäklare som Magnus!
    Ödmjuk, snabb att återkoppla om man undrar över något, daglig uppdatering om hur läget låg till under hela försäljningen, trygg och saklig.
    Superlativen är många!
    Välj Magnus om ni ska sälja, så får ni den bästa. Lovar!

Anette Ekvall Läs mer
  • 2020-05-04

Eva Helen T skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har sålt vår bostad! Rebecca är en riktigt bra mäklare. Hon är proffsig men framför allt trevlig, inlyssnande och förtroende givande. Hon levde upp till våra förväntningar även om vi förväntade oss ett högre pris för vår bostad (men det berodde inte på Rebecca utan mer på osäkra tider☺️). Vi kommer att rekommenderar Fastighetsbyrån och Rebecca om någon vi känner kommer att sälja i framtiden. 🌸 Läs mer
  • 2020-05-04

Mikael S skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi köpte ett radhus i Sävedalen där Maria var mäklare. Vi upplevde Maria som väldigt bra och tydlig i bemötandet. På ett pedagogiskt och hjälpsamt sätt har hon tagit oss genom affären. Läs mer
  • Per-Erik W

2020-04-23

Per-Erik W skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca hjälpte mig att sälja min stora villa. Hon gjorde en träffsäker värdering, men jag fick faktiskt mer för huset än så.
    Rebecca rekommenderade dessutom ett bra stylistföretag som boostade försäljningsupplägget rejält. Läs mer
  • 2020-04-14

Monica Birgitta P skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har haft bra samtal med mäklaren men jag valde att sälja mitt radhus till min dotter så jag har inte behövt nyttja mäklaren så mycket. Läs mer

Gamlestads Brygga 15, 412 12 Göteborg