Läs vad 681 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gamlestaden 2

• 2021-01-19
    Tycker att John visade lägenheten mycket bra, samt att han hade ett trevligt bemötande och budgivningen var lugn. Beskedet när allt var klart mycket bra. Sammanlagt ett mycket bra genomfört köp.
    tack för en bra affär.
    Jan o Lisbeth Mårtensson
    Jan M
    • 70.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
  • 2021-01-13
    Jag köpte en lägenhet i Gamlestan. Jag träffade först Jasmine på visning av en annan lägenhet som jag var med i budgivningen på. Efter att vi träffats hjälpte hon till med att anordna en förhandsvisning av den lägenheten jag sedan köpte vilket ledde till en väldigt smidig affär med bra ordnat tillträdesdatum som jag är oerhört nöjd med!
    Anton O
    • Gamlestaden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
  • 2021-01-07
    Som köpare; bra bemötande, kunnig, ärlig, och proffsig.
    Jonathan L
  • 2021-01-07
    Sålt ett radhus och från första mötet har Maria uppträtt med stor kunnighet och intresse. Hon har varit lyhörd och tålmodig och styrt oss på ett tryggt sätt genom hela processen.
    Anne W
    • 124.0 m²
  • 2021-01-06
    Köp av radhus. Trevligt och proffsigt bemötande. Vi är supernöjda med Rebecca som mäklare!
    Louise W
  • 2020-12-16
    Vi är väldigt nöjda med Jasmine dels genom hennes engagemang eftersom hon visste vi var i behov av ny bostad på bottenvåningen på Björndammsterrassen. Allt gick förträffligt vid övertagande med nycklar och tillträdandet.
    Rolf P
    • 81.0 m²
    • Björndammsterrassen
  • 2020-12-16
    Mycket bra bemötande redan från början. Smidig affär, där Jasmine fick den såld innan visning. Rekommenderas starkt.
    Adam A
    • Gamlestaden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
  • 2020-12-16
    Sålde min bostadsrätt och efter att ha träffat 3 mäklare föll mitt val på Jasmine/Fastighetsbyrån. Jasmin ingav ett seriöst engagemang och ett förtroende. Enkelt att få tag på henne och hon ingav ett lugn i en process som kan vara omvälvande och stressig. Mycket lyhörd och omtänksam. Vi kom till en snabb affär som jag blev mycket nöjd med. Kan varmt rekommendera Jasmin till andra kunder.
    Kerstin K
    • 4:a
    • 132.0 m²
  • 2020-12-10
    informationsrik.
    Trevligt bemötande.
    Hjälpsam.

upplevelsen vid första bostadsköpet var skitbra. Jasmine Johansson var väldigt proffesionell.
    Marcus S
    • 55.7 m²
  • 2020-12-02
    Magnus hjälpte mig med att sälja min trea i Utby. Försäljningen gick snabbt och smidigt tillväga. Jag upplever Magnus som trevlig, proffsig och med ett bra bemötande till både köpare och säljare. Jag kan starkt rekommendera honom till andra som planerar att sälja sitt boende.
    Maria C
    • 88.0 m²
    • Utby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
  • 2020-11-23
    Köpt bostadsrätt i Kviberg. Jasmine är rakt igenom oerhört professionell i bemötande och handhavande av affären.
    Carina J
    • 47.0 m²
  • 2020-11-23
    Strukturerad , ordning och reda.
    Bo J
    • 47.0 m²
  • 2020-11-23
    Vi är super nöjda har sålt vårt gavel radhus. Vi blev bemötta precis som ja hoppats på och Maria är en mycker trevlig och lättsam person att prata med.
    Möklaren har lev upp till alla våra förväntning och det finns inget negativt att säga alls!
    Skulle välja samma mäklare om igen
    i framtiden.
    Linn A
    Linn A
    • 87.0 m²
  • 2020-11-23
    Magnus sold our 3 room apartment in Kviberg. He was extremely professional and helpful, and achieved a good sale - highly recommended!
    Monica G
  • 2020-11-19
    Sålt radhus.
    Maria är ödmjuk, kompetent, lyhörd och kunnig. Samt varm som person.
    Emma Brita Amanda S
    Emma Brita Amanda S
    • 88.0 m²
  • 2020-11-18
    Trevlig och hjälpsam. Lätt att ha och göra med.
    Stina A
    • Utby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
  • 2020-11-18
    Professionell och personligt bemötande,
    Alltid tillgänglig under hela säljprocessen.
    Kände att vi fick allt det stöd vi behövde.
    Ola Å
    sålde sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
  • 2020-11-16
    Jag är mycket nöjd med Magnus Nolbecks jobb.
    Leif D
    • 65.0 m²
  • 2020-11-16
    Jasmine har varit klockren genom hela vår försäljnignsprocess, allt gick smidigt till och hon var till stor hjälp!
    Robin Q
    • 66.3 m²
  • 2020-11-10
    Sålde min lägenhet i Kviberg med Jasmine. Duktig och effektiv mäklare som fixade budgivning samma kväll som visningen och vi skrev kontrakt dagen efter. Är väldigt nöjd med hela upplägget och fick högre pris än vad jag förväntade mig. Kan utan problem rekommendera alla att anlita Jasmine, ni kommer bli supernöjda!
    Joakim E
    Joakim E
    • 49.0 m²
  • 2020-10-31
    Har sålt ett radhus. Har blivit mycket professionellt bemött och är väldigt nöjd med hela processen. John har varit engagerad och lätt att ha att göra med och jag har upplevt ett bra stöd genom hela försäljningen. Mycket nöjd!
    Thomas F
    • 110.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
  • 2020-10-30
    Jag sålde mitt hus med Rebecca som mäklare,det gick snabbt och bra. Hon var klar och koncis och jag är nöjd med bemötandet jag fick.
    Håkan Lennart N
  • 2020-10-26
    Sålde vår villa i Öjersjö med hjälp av Rebecca. Oerhört duktig och och skapade stort förtroende i hela processen. Supernöjd! Rekommenderas varmt.
    Carl Magnus B
    • 210.0 m²
    • Öjersjö
  • 2020-10-26
    Har sålt ett 50-tals hus.
    Vi blev väldigt bra bemötta.
    Rebecca visade en fint engagemang, precis vad vi förväntade oss och har agerat mycket proffesionellt under hela processen.
    Roger C
    • 120.0 m²
    • Finngösa
  • 2020-10-26
    Sålt bostad. Intresserad och engagerad. Ärlig och hjälpsam.
    Maria C
    • 120.0 m²
    • Finngösa
  • 2020-10-26
    Jag har både köpt och sålt bostad med Jasmine. Hon är väldigt professionell, smidig och lätt att samarbeta med. Jag var otroligt nöjd vid köp och likaså nu vid försäljning.
    Maja S
    • 1:a
    • 43.0 m²
  • 2020-10-23
    Köpt. Proffsigt och trevligt bemötande.
    Stina D
    • 80.0 m²
  • 2020-10-15
    English was fine, but of course there could be improvement :)
    Ivo C
  • 2020-10-14
    Väldigt proffesionell och trevlig.
    Patrik I
    • 6:a
    • 123.0 m²
  • 2020-10-14
    Vi har sålt vår tvåa i Kviberg nu med hjälp av Magnus, och det gick jättebra! Det kändes som att det fanns bra kommunikation under hela processen, och det blev en någorlunda snabb affär som vi säljare hade önskat. Vi blev mycket nöjda med slutpriset, och det har allmänt varit en god upplevelse att sälja!

Det är första lägenheten vi har sålt, men vid några som helst frågetecken var det bara att höra av sig så redde det ut sig.
    Althea E
    Althea E
    • 54.0 m²
  • 2020-10-12
    Maria Rohdén har varit vår mäklare vid försäljningen av vår villa i Sävedalen, Partille. Hon har på ett föredömligt sätt skött allt praktiskt rörande själva försäljningen som exempelvis visningar, annonsering, besiktning, kontrakt osv. Vi är mycket nöjda med den service vi fått.
    Bolennart E
    • 129.0 m²
  • 2020-10-09
    Jag anlitade Jasmine då vi skulle sälja vår bostadsrättslägenhet. Valet föll på Jasmine då hon vid vårt första möte ingav ett inkännande, professionellt, inlyssnande, tryggt och lugnt intryck. Samtidigt som det alltid fanns närhet till humor, glimten i ögat och ett gott skratt.
    Då det här var första gången som jag sålde en lägenhet var det svårt att veta vilka förväntningar en borde ha men det första intrycket av Jasmine stämde väl överens under processens gång.
    Om några frågor dök upp under tiden fanns Jasmine där att bolla med. Att sedan slutpriset blev över förväntan får absolut ses som att förväntningarna på Jasmine och bostadsaffären infriades.
    Annika B
    • 81.2 m²
  • 2020-10-08
    Anlitade jasmine för att sälja min bostadsrätt.

Uppfattade jasmine som en varm inkännande och trygg person. Hon har ett trevligt bemötande och har alltid nära till skratt. Hon blev en stor trygghet under bostadsförsäljningen.

Då detta var min första bostadsförsäljning så visste man inte vilka förväntningar man skulle ha på mäklare eller försäljningen i stort. Men nu i efterhand kan man säga att alla förhoppningar infriades. Inte minst baserat på att slutpriset på min bostad blev högre än förväntat.
    Annelie H
    • 81.2 m²
  • 2020-10-05
    Vi sålde en stor lght på förhand med Magnus, i 5miljonerklassen. Magnus bemötte oss proffesionellt med god ordning och reda, lagom mycket kommunikation och information. Han upplevdes inte som påstridig varken mot oss eller köparna utan vi kände ganska snabbt en tillit och vi uppskattade balansen han hade mellan sakligt och personligt bemötande. Vi är mycket nöjda med Magnus!
    Johanna I
    • 6:a
    • 123.0 m²
  • 2020-09-28
    En mäklare som gav oss sin tid, gav aldrig intrycket av att vara stressad. Gav klar och tydlig information. Vi är mycket nöjda!
    Ellen Anna Josefina E
  • 2020-09-28
    Sålde bostad genom Maria. Enkelt, smidigt och aldrig några problem! Trevlig och lugn mäklare som jag gärna rekommenderar!!
    Johan Emil Lars M
  • 2020-09-28
    Tillgänglig, vänlig, snabb och tydlig.
    Nu var jag köpare, skall jag sälja igen vet jag vem jag kommer kontakta!
    Anniken S
    • 54.0 m²
    • Centrala Partille
    köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Thorell en del av Fastighetsbyrån Partille
  • 2020-09-23
    Smidig och hjälpsam. Väldigt glad.
    Lisbeth Anneli Viveka S
    • 180.0 m²
  • 2020-09-22
    Sålt en två-familjsvilla i Sävedalen. Rebecca har varit toppen hittills. Hon har varit lätt att nå på alla sätt. Hade höga förväntningar på henne och dom har hon infriat med råge. Alltid glad och tillmötesgående.
    Allting har flutit på hur bra som helst även om säljprocessen inte är riktigt klar än.
    Vi är jättenöjda med Rebecca, hon e toppen👍
    Pelle S
    • 180.0 m²
  • 2020-09-16
    Jag fick hjälp av Magnus med att sälja min bostadsrättslägenhet. Redan vid första mötet kände jag ett stort förtroende för honom. Jag tycker Magnus var väldigt engagerad, tillgänglig, proffsig, vänlig och hjälpsam genom hela processen, som mycket tack vare honom fick ett smidigt avslut! Jag rekommenderar honom varmt. Tack för väl utfört arbete!
    Anna H
    • 74.0 m²
  • 2020-09-14
    Jag har haft en försäljning av min fars lägenhet paradiset i Partille.

Från första stund så har Jasmin levererat god kännedom, idéer och förbättringar på hur vi på bästa sett kunde få ett bättre utgångslägen än det var tänkt från första gång.

En engagerad, proffsig och motiverande säljare!

Väldigt nöjd med Jasmins prestation.

// Michell Olausson
    Lennart
    Lennart
    • 70.0 m²
    • Paradiset
  • 2020-09-14
    Oerhört lyhörd och tillmötesgående mäklare. Gick in i försäljningen av vårt hus med viss skepsis och oro men under förloppet visade mäklaren trygghet och erfarenhet vilket gjorde oss säkra på att vi valt rätt mäklare. Mäklaren har gedigen expertis och ett brett kontaktnät då försäljningen gick smidigare än vi vågat drömma om. Rekommenderar starkt Rebecca!
    Carl Andreas Bengt S
    • 90.0 m²
    • Öjersjö
  • 2020-09-09
    korrekt, trevlig och levererar det som utlovas.
    Tommy G
  • 2020-09-07
    Vi sålde just vår villa i Utby via en "på gång"-annons. Det kändes väldigt tryggt med Rebecca vid vår sida och hon har varit tillgänglig för att svara på frågor och bolla idéer nära på dygnet runt. Allt igenom en positiv känsla och fint bemötande.
    Maja-stina V
  • 2020-09-02
    Professionell och passionerad, helt enkelt bäst!
    Soma K
    • 36.0 m²
  • 2020-09-02
    Andra gången jag anlitat Magnus, kommer aldrig använda anlita en annan mäklare. Han är trevlig, kunnig och proffsig. Alltid ett bra bemötande. Rekomenderar Magnus till alla. Han gör sitt yttersta, bästa mäklaren!!!!
    Ilona L
    Ilona L
    • 4:a
    • 83.6 m²
  • 2020-08-26
    Första kontakten med Jasmine var när vi köpte lägenheten som vi nyss sålt. Hon gjorde ett gott intryck så vi anlitade henne att sälja även vår lägenhet den gången. Nu sex år senare var det dags igen och det kände som en självklarhet att anlita Jasmine en andra gång.

Jasmine har lyssnat, förstått våra behov och anpassat allting därefter. Hon får toppbetyg!
    Alexander M
  • 2020-08-25
    Jasmine fick ett svårt uppdrag då min lägenhet tillhör en lite föreningen vilket medförde att köparna inte blev beviljade lån eller rättare sagt deras banker godkände inte objektet. Men Jasmine gav inte upp, efter att två köpare blivit nekade la vi ut bostaden på Hemnet. Fick till en visning och sen en budgivning. Allt gick i lås och lägenheten såldes. Stor guldstjärna till Jasmine som inte gav upp och som samtidigt peppade mig och min familj. Stort tack till dig🙏🏻
    Josefin T
    • 53.0 m²
  • 2020-08-24
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vänligt och professionellt bemötande. Goda råd som var värdefulla och som uppskattas. Jasmine levde upp till mina förväntningar med råge.
    Mihajlovic N
    Mihajlovic N
  • 2020-08-21
    Vi köpte vårat första radhus då Maria var mäklare och hennes lugna personlighet gjorde att vi kände oss säkra under hela processen. Hon förklarar tydligt och svarar väl på frågor.
    Robin B
    • 107.0 m²