Fastighetsbyrån Gamlestaden

Fastighetsbyrån Gamlestaden

Välkommen till Fastighetsbyrån Gamlestaden!

Vi har funnits i branschen i över 50 år och då gällde det att få ordning på en oreglerad marknad. Skillnaden från då till nu är att idag handlar om att erbjuda bästa möjliga affär utifrån våra kunders ökande krav och behov.

Letar du efter bostad i Gamlestaden, Lexby, Partille, Sävedalen, Kviberg, Skulltorp eller Fräntorp med omnejd? Våra mäklare har den kompetens som behövs för att hjälpa dig på vägen mot din nya drömbostad.

Är du intresserad av att sälja din bostad, oavsett om det är lägenhet, villa, radhus eller stuga så kan du enkelt be om en fri värdering från oss på Fastighetsbyrån Gamlestaden.

Läs vad 763 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gamlestaden 2

2021-09-19
    Maria har varit ett fantastiskt gott stöd i vår bostadsaffär och alltid varit tillgänglig och hjälpsam. Vi är jättenöjda!
  • sålde sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-09-17
    John är kunnig inom fastigheter och kan förklara för en potentiell köpare vilka risker som finns med fastigheten, vilka fördelar och vilken potential fastigheten har. Han införlivar en trygghet hos både mig som säljare och för köparen. Det är ju viktigt att köparen vet vad de är de köper- oavsett om fastigheten är tipptopp eller ett renoveringsobjekt, och jag tycker John kan förmedla det på ett mycket bra sätt.
    John är också informativ och rådande, han kommunicerar med mig som säljare så att jag vet vad som händer och han förklarar sina beslut och tankar kring marknadsläget på ett bra sätt.
    Jag kan rekommendera att jobba med John som mäklare!
    Tack Christine för det fina omdömet. Ditt hus var fantastiskt fint och du hade stenkoll på alla renoveringar ni gjort, jag är glad och tacksam att få ha hjälpt till med försäljningen. John Englund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-09-11
    Blev väldigt bra bemötta, vid entrén till lägenheten. Mina förväntningar var stora , och dom blev uppfyllda av mäklaren. Var påläst om lägenheten och föreningen. Mäklarens hjälp med hela köpet var väldigt bra, hon tog tag i allt som hade med köpet att göra. Kan varmt rekommendera Jasmine. Mvh Linda Brandt
  • Gyula S
    2021-09-09
    Proffsigt.
    Allt fungerade toppen!
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-09-07
    *Bemötandet har jag upplevt mycket bra.

*Mina förväntningar var att min skulle säljas och detta har vad jag idag vet blivit gjort och, på ett sätt som jag känner mig nöjd med.

*Försäljningen gick snabbare än jag förväntat vilket gjorde att jag inte gjort åtgärder i "onödan" för sådant som en ny ägare ändå eventuellt skulle ändra och slänga bort senare.

* Jag upplevde, och även min hustru (nu avliden) som var med då kontakt med Maria togs första gången, Maria som kunnig och engagerad.
    Vi har ju en lång tid framför oss till övertag av de nya ägarna med jag hoppas och tror att den positiva bilden jag har av Maria består.
    2021-09-07
    Woow
    she's amazing that what i can say ... She's helped me so much ..

Thanks Jasmine
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-09-01
    Rebecca ger känslan av att alltid vara prioriterad. Mycket engagerad genom hela processen. Rebecca är väldigt professionell och personlig.
    Kan inte tänka mig bättre genomförande
    och rekommenderar verkligen henne!
    Men wow, tack snälla Carolina - blir helt rörd av ditt omdöme! Så roligt att ni haft en härlig upplevelse genom hela försäljningsprocessen! :) Rebecca Damgren
    • Gamlestaden
    2021-08-31
    Jasmine har gjort ett fantastiskt jobb, inte nog med att följa alla corona restriktioner men jobbat dygnet runt för att svara på sms och samtal. Då det var mitt första köp så har hon hållt mig i handen hela vägen för att ge en otrolig första upplevelse. Kan inte vara nöjdare

Kevin
    2021-08-30
    Blev trevligt och proffsigt bemött av Jasmine. Hon har varit snabb på att svara på frågor och anträffbar. Ingen fråga för dum. Behjälplig och bra på alla sätt.
    2021-08-30
    Fantastiskt trevlig och framåt. Gör det där lilla extra som gör försäljningen komplett!
    Rekommenderar starkt 👍👍👍
    Tack snälla Oscar, vilka ord! 🙏🏻 Så glad för er skull att allt blev så bra med er försäljning! Rebecca Damgren
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-08-23
    Tillgänglig, tydlig, snabb, effektiv, engagerad mäklare som fixade allt superbra!
    Tack Karin, vad roligt att ni är så nöjda och att allt blev så bra! Rebecca Damgren
    • Jonsereds Koloniområde Amerika
    2021-08-16
    En genuin mäklare som inte försökte försköna utan ingav både förtroende och kunskap. Maria är lösningsorienterad och fick mig som kund att känna mig sedd och viktig. Jag önskar att alla mäklare hade varit som Maria.
    • Björndammsterrassen
    2021-08-14
    Mycket professionellt bemötande av Jasmine.
    Vi är mycket nöjda. Vi fick svar på de frågor vi hade och fick viktigt information vid kontraktskrivningen.

Vi är även tacksamma för den hjälp vi fått av Titti på kontoret
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-08-13
    Bästa mäklaren jag haft. Välinformerad om objektet. Service minded, snabb och effektiv.
    Men tack snälla Karin för dina ord, det glädjer mig att höra! Rebecca Damgren
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-08-13
    Första intrycket var bara positivt. Lättsam och trevlig konversation, där försäljningsprocesserna gicks igenom och våra synpunkter fick ta plats. Försäljningen gick oväntat snabbt och var över nästan innan vi hann blinka. Rekommenderar gärna Jasmine till vänner och bekanta.
    2021-08-13
    Jasmine var en god lyssnare.
    Vi kände förtroende och ansåg henne seriös.
    Vid ett missförstånd kunde vi enkelt prata om det och reda ut det.
    2021-08-13
    Professionellt bemötande och motsvarade alla förväntningar. Smidig affär.
    2021-08-12
    Jasmine var professionell och jordnära. Lätt att få tag på och inga konstigheter.
    • Björndammsterrassen
    2021-08-12
    över förväntningar av Jasmines profesionella arbete och trevligt bemötande under försäljningen och all viktig informationen vi fick vid kontraktskrivning.

vi vill även tacka Titti för den hjälp och trevligt bemötande vi fått.
    2021-08-12
    Jasmine har varit omhändertagande och tillgänglig under hela processen, med ett glatt humör och trevligt bemötande fick vi en riktigt bra start på flytten till vårt nya hem!
    2021-08-11
    Bra bemötande och hög energi.Ett proffs!
    Tack Lennart, det gör mig väldigt glad att ni är nöjda med försäljningen! Så glad för er skull att ni hittade en lägenhet också! Trevlig helg! :-) Rebecca Damgren
    2021-07-25
    Bra bemötande, trevlig och lätt att få svar från.
    Härligt att ni är nöjda Henrik, så roligt att vi fick ihop en affär och jag hoppas att ni ska trivas riktigt bra i ert nya hus när det blir dags för inflyttning! :) Rebecca Damgren
    2021-07-08
    Jasmine är en mycket sympatisk och trevlig mäklare. Hon har varit snabb att återkoppla vid frågor. Upplevelser att hon sätter kunden i centrum.
    2021-07-08
    Hello!, Jasmine was very helpful from the start! Being new to Swedish housing markets she gave valuable insights on where to start and what to do.
    She helped to get mortage from Swedbank also.

Happy buyer!!
    2021-07-07
    Vi är väldigt nöjda med mötet.
    2021-07-05
    Riktigt bra mäklare! Hörde tidigt av mig ang. en bostad som låg på förhand och önskade bli kontaktad så fort den kunde tänkas säljas. Jasmine hörde av sig och svarade på mail under tiden, och erbjöd sedan förhandsvisning så fort det gick. Har tidigare mest mött mäklare som säger att en bostad är vacker, men sen inte kan svara på frågor. Jasmine hade bra koll på bostaden, var saklig, professionell och kunde svara på frågor. Sedan vid kontraktskrivning kändes det tryggt med Jasmine då hon förklarade kontraktet och var mån om att bägge parter skulle känna att de förstod. Hon var även tydlig med vad bägge parter förväntas och bör göra inför tillträde.
    2021-07-02
    De två senaste gångerna vi sålt har vi valt Jasmine Johansson som mäklare. Vi har stort förtroende för henne och har aldrig blivit besvikna! Hon är trygg, trevlig, engagerad och vill både säljarens och köparens bästa! Nästa flytt ringer vi Jasmine igen!
    2021-06-24
    Proffsigt bemötande med god kommunikation och tillgänglighet.
    Tillmötesgående och flexibel uppskattandes.
    Uppnådde alla mina önskemål vid försäljningen.
    2021-06-23
    Under de 8 månader som vi letade bostad i Utby träffade vi Maria många gånger och fick alltid ett väldigt bra bemötande. Därför är vi extra glada att det blev Maria som förmedlade det hus vi till slut köpte.

Maria har alltid låtit oss titta i lugn och ro på visningen, men ändå funnits i närheten för att hjälpa reda ut våra frågor oavsett om frågan är stor eller liten. Hon är vänlig, pedagogisk och förstående. När vi haft extra frågor inför eller efter en visning har vi fått snabba och tydliga svar, oavsett om vi hörde av oss via telefon, sms eller mail.

Därför kan vi varmt rekommendera Maria om du vill sälja en bostad i Utby.

/Mikael och Sara
    2021-06-22
    Kunnig hjälpsam och påläst vänlig kunde inte vara bättre .
    2021-06-22
    Mycket bra bemötande av Jasmine och inget att anmärka på alls
    2021-06-22
    Jasmine gjorde ett utmärkt jobb vid försäljningen av vår bostad och vi är mer än nöjda!
    2021-06-17
    Mycket trevlig och engagerad mäklare. Hon tog sig alltid tid att besvara frågor högt som lågt. Kände oss väldigt väl bemötta!
    Tack snälla, vad roligt att höra att ni är nöjda med servicen! :) Rebecca Damgren
  • köpte sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-06-14
    John skötte försäljning av bostad på ett bra sätt - fanns alltid till hands för frågor och var noga med att höra av sig till oss köpare under de olika stegen i köp av hus. Vi kände oss trygga med att vi fick ta del av all nödvändig information under hela processen vilket var viktigt för oss då vi inte köpt hus innan. Rekommenderas.
    Tack Gustav för att du tog dig tid och bedömde vårt arbete. Nu hoppas jag verkligen att era renoveringar ska gå som smort framöver. Stort lycka till! John Englund
    2021-06-11
    Jasmine har varit så otroligt tillmötesgående, proffsig och trevlig. Hon har hjälpt till med försäljningen av min bostadsrätt långt mer än vad hennes roll och befattning kräver av henne. Kan inte nog säga hur nöjd jag har varit med hennes insatser och hennes sätt.
    Bästa mäklaren jag har haft att göra med och jag har köpt och sålt många hus och lägenheter.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-06-08
    Enkelt och smidigt köp, allt var tydligt
    2021-06-07
    Rebecca visade oss väldigt många objekt under vår jakt på ett nytt hem, alltid professionell, påläst, hjälpsam, trivsam och trygg.
    Rebecca lever mer än väl upp till de förväntningar en kan tänkas ha på en mäklare under en husaffär, och vi är mer än nöjda med alla interaktioner!
    Tusen tack för era ord, värmer verkligen att ni har haft en sådan bra upplevelse i samband med ert husköp! :) Det blir tomt utan er på visningar framöver ;) Jag hoppas att ni ska trivas jättebra i ert nya hus! Rebecca Damgren
    2021-06-07
    Jag har gått igenom tre lägenhetsförsäljningar med tre olika mäklare under mitt liv och jag tycker det är synd att mina och Jasmines vägar inte korsades tidigare, för hon är helt fantastisk!

Hon har glimten i ögat, är tydlig, jobbar hårt och återkopplar ofta om läget vilket jag värderar högt!

Dom som inte väljer dig går miste om något, ett stort tack!

Med vänlig hälsning,
    Simon och Karolina
    2021-06-04
    Nävervägen 12
    Bostadsaffären gick smidigt
  • sålde sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-06-02
    Försäljningen av vår fastighet genomförde John på ett utmärkt sätt. Under uppdraget visade John stor kunskap i sin profession och uppträdde på ett lugnt och behagfullt sätt. Vi framhåller även Johns utmärkta återkoppling under hela uppdraget.
    Tack Peter för att du tog dig tid att bedöma min insats. Det var kul och på alla sätt smidigt att jobba tillsammans med er. Hoppas att ni kommer trivas i lägenheten när ni äntligen får flytta in i den. John Englund
  • köpte sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-06-01
    Profesjonell og hjelpsom👍 Fikk god hjelp med kontakt til Swedbank når det hastet!
    Tack för omdömet! Jag är glad över att vi lyckades skynda på bankärendet. Hoppas att ni kommer trivas i huset när ni äntligen får flytta in. John Englund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-05-28
    Bra service! Trevlig! Tillgänglig.
    2021-05-27
    Jasmine är kompetent och lätt att ha att göra med. Vi är nöjda med försäljningen av vår lägenhet, från början till slut.
    2021-05-27
    Vi köpte en 3:a och var mycket nöjda med hur vi blev behandlade av mäklaren. Hon var väldigt snäll och tydlig i hur hon meddelade kontraktsinformationen. Jasmine gick igenom varje paragraf i kontraktet och gav oss tid att fundera över det hon nyss hade sagt. Det var mycket att signera men annars så levde mäklaren upp till våra förväntningar.
    2021-05-22
    Lätt att ha att göra med. Ordnade omgående prospekt med bilder när vår bank krävde det.
    Vad roligt att ni är nöjda Lars! Stort grattis till köp av ert fina hus! Rebecca Damgren
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-05-22
    Maria är jätte duktig och lyhörd av försäljningen av huset. Svara eller åter kommer jätte snabbt när jag har ringt och sökt henne. Maria hjälpte även till med fråga om hur jag skulle göra i budgivningen av den nya lägenheten. Maria har levat upp till förväntningarna. Hon har hört av sig både med sms och telefonsamtal. Sammanfattning av hela processen har varit positiv.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-05-22
    Inget mer att säga än super bra bemötande och hjälp vid köpet av nya lägenheten!
    Tack snälla Axel, vad kul att du är nöjd och snart får du flytta in i din superfina nya lägenhet! :) Rebecca Damgren
    • Paradiset
    2021-05-21
    Köpt en jättefin 2:a i Partille
    Utmärkt och vänligt bemötande
    Jag hade en bild innan som visades på hemnet och utifrån det blir det en upplevelse när man går på visning
    Så min upplevelse av visningen var mycket positiv och mäklaren fanns på plats under visningen. Mycket bra och trevligt bemötande!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-05-10
    Jag har sålt en bostadsrätt i Anneberg, Partille. Jag har blivit väl bemött och försäljningen gick smidigt. Det känns tryggt att anlita en mäklare som Magnus Nolbeck
    • Kvastekulla
    2021-05-07
    Vi anlitade Rebecca när vi sålde vårt kedjehus i Partille.
    Rebecca är en oerhört engagerad, professionell och skicklig mäklare med en gedigen erfarenhet i bagaget. Vi kände oss trygga genom hela processen och allt gick mycket smidigt.
    Vi ger Rebecca våra varmaste rekommendationer.
    Åh tack för ert fina omdöme! En ära att få hjälpa er med försäljningen! :) Rebecca Damgren