Fastighetsbyrån Gamlestaden

Fastighetsbyrån Gamlestaden

Välkommen till Fastighetsbyrån Gamlestaden!

Vi har funnits i branschen i över 50 år och då gällde det att få ordning på en oreglerad marknad. Skillnaden från då till nu är att idag handlar om att erbjuda bästa möjliga affär utifrån våra kunders ökande krav och behov.

Letar du efter bostad i Gamlestaden, Lexby, Partille, Sävedalen, Kviberg, Skulltorp eller Fräntorp med omnejd? Våra mäklare har den kompetens som behövs för att hjälpa dig på vägen mot din nya drömbostad.

Är du intresserad av att sälja din bostad, oavsett om det är lägenhet, villa, radhus eller stuga så kan du enkelt be om en fri värdering från oss på Fastighetsbyrån Gamlestaden.

Läs vad 549 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gamlestaden 2

2022-09-24 Verifierad kund
    Väldigt sakligt och professionellt bemötande. Lugnt och metodiskt.
    Höga förväntningar som levdes upp till.
    Kort sammanfattat; smidigt och enkelt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    • Öjersjö
    2022-09-23 Verifierad kund
    Lätt att prata med. Smidiga kontakter.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    2022-09-23 Verifierad kund
    Maria har ett väl bemötande, hon är tydlig, påläst om objektet som hon säljer trevlig och proffsigt i sitt yrke
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    • Öjersjö
    2022-09-23 Verifierad kund
    Jasmine har gjort ett strålande jobb med att sälja min lägenhet. Alltid lika trevlig , snabb med återkoppling. En mäklare som gör det där lilla extra . Jag är så tacksam att just Jasmine sålde min bostad. Kommer rekommendera Jasmine till alla mina vänner när / om dom behöver en mäklare. Tusen tack Jasmine 😊
    2022-09-17 Verifierad kund
    Jasmine är en mycket trevlig och kunnig mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Fastighetsbyrån Partille
    2022-09-15 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemötande. Snabb kommunikation och hjälpsam.
    2022-09-15 Verifierad kund
    Trevlig, lättillgänglig och svarade på de frågor vi hade inför köpet. Känns väldigt genuin.
    Vi kände oss trygga genom hela processen, från visning till signatur.
    2022-09-12 Verifierad kund
    Mycket lugn och sansat, kunnigt och lyhörd och hjälpsam.👍👍👍
    2022-09-12 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av Maria som höll oss uppdaterade hela tiden.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    2022-09-12 Verifierad kund
    När vi var på visning så fick vi ett mycket bra bemötande av Maria, lugn och tydlig i sina svar, då vi var nya ute på husmarknaden så fick vi bra information gällande hur det är att äga ett hus. Maria var väldigt tydlig och kunnig kring området. Det känns som att man är i trygga händer med Maria.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Fastighetsbyrån Partille
    2022-09-11 Verifierad kund
    Bra bemötande. Stora förväntningar som mäklaren levde upp till.

Alltid hjälpsam i alla lägen, positiv att hjälpa oss, aldrig några problem.
    • Centrala Partille
    2022-09-08 Verifierad kund
    Hjälpsam mäklare som är lätt att jobba med. Rekommenderas.
    2022-09-04 Verifierad kund
    Att hitta en bättre mäklare än Karolina kan bli svårt. Hon var snabb med att ta reda på alla frågor jag hade om lägenheten och byggnader runt omkring. Hon höll mig informerad om hur det såg ut under budgivningen och förmedlade snabbt vad säljaren hade för tankar när det kom till bud och tillträde. Jag har haft en god upplevelse med att ha Karolina som mäklare och är säker på att andra har och kommer att ha det också.
    2022-09-02 Verifierad kund
    Helt grym o fick en härlig känsla direkt. Rekommenderar Jasmine varmt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Werner en del av Fastighetsbyrån Partille
    • Björndammen
    2022-09-02 Verifierad kund
    Jag blev jättebra bemött av vicktor, mina förväntningar var det som jag ville men det blev faktiskt bättre än så ,jag har fått ett bra bemötande och ett professionellt bemötande av vicktor så jag är verkligen nöjd hälsningar Steve.
    2022-08-24 Verifierad kund
    Underbart bemötande och en snabb och smidig affär, tack för hjälpen
    2022-08-23 Verifierad kund
    Karolina lyckades få bostadsaffären i lås trots att det var en fredagkväll. Proffsigt bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Werner en del av Fastighetsbyrån Partille
    2022-07-23 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Svarade på alla frågor. God kontakt via mejl och telefon.
    10 av 10!!!
    2022-07-23 Verifierad kund
    Allt gick smidigt trots semester perioder, kanon från start till slut!
    2022-07-21 Verifierad kund
    Victor är en mäklare som ger kunden trygghet. Han är saklig, ärlig, påläst och engagerad i projektet. Han är lyhörd för kundens önskemål.
    Mycket bra bemötande..
    2022-07-12 Verifierad kund
    Hon var väldigt förstående till att vi var nybörjare med många frågor. Hon förde kommunikationen bra mellan oss och säljaren och vi kände oss trygga och hörda.
    2022-07-08 Verifierad kund
    Professionell och trevlig! Vi är mycket nöjda!
    2022-07-08 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. God kommunikation och skapade även en trygghet för någon som köper lägenhet för första gången!
    2022-07-08 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabba svar.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Mycket positiv erfarenhet av Karolina! Trevlig, smidig och kompetent mäklare! Kan definitivt rekommenderas.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, smidigt att genomföra affären och tydlig med löpande information under förloppet.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Jättebra väl bemött. O bra info om lägenheten så jag var jätte nöjd
    2022-07-02 Verifierad kund
    Trygg och lugn mäklare. Vi kändes stor tillit till henne
    2022-06-27 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam.
    Helt nöjd med tjänsten.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Vänligt bemötande och väl förberedd på frågor vi hade om bostaden.
    • Björndammen
    2022-06-23 Verifierad kund
    Victor har ett mycket fint bemötande vänlig och trevlig.
    Pålitlig och bra kunskaper
    Fin dialog under hela våran kontakt.
    Tillgänglig på telefon trots han lediga fritid.
    Jag är jättenöjd och kan lätt rek dig Viktor till andra personer som befinner sig i min situation.
    Tack för all hjälp.
    Mvh Yvonne Hagberg.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Mycket trevlig och bemötande i alla frågor. Svarar ärligt och inte några konstigheter.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Bemötandet var grymt! Karolina fanns alltid till hands om man behövde råd och man kunde alltid bolla med henne! Försäljningen har gått mycket smidigt och snabbt, låg länge på förhand för att se intresset, men när jag väl bestämde mig för att lägga ut den var Karolina mycket snabb! Vilket jag uppskattar otroligt mycket. Kan varmt rekommendera Karolina! Hon är GRYM!!
    2022-06-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, bra information, höll oss uppdaterade hela tiden.
    2022-06-10 Verifierad kund
    En mäklare med personlig service som sätter dig som kund i fokus.

Med låga förväntningar från start, då jag inte visste vilken mäklarfirma eller hur marknaden såg ut. Då lyckades Jasmine sälja min bostad i turbulent marknad med tråkiga ränte höjningar och annat tråkigt som sker ute i bostadjungeln på förhand, efter ett par dagar.

Jasmine är en mäklare som jag mycket gärna rekommenderar till er framtida köp/försäljning ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    2022-06-07 Verifierad kund
    Victor ger ett kunnigt, professionellt och trevligt bemötande. Jag som kund är alltid välkommen att ställa min frågor och funderingar. Därför är jag nöjd med Victors arbete.
    • Jonsered
    2022-06-02 Verifierad kund
    Supertrygg, kunnig och proffsig genom hela säljprocessen.
    Tack så mycket för det fina omdömet. Jag är glad att er försäljning gick så smidigt som den gjorde. John Englund
    2022-05-30 Verifierad kund
    - Bra bemötande
    - Bra tillgänglighet via både mail och telefon
    2022-05-24 Verifierad kund
    Victor har varit toppen! Ödmjuk, hjälpsam och tillitsfull. Upplever att han har värnat om både oss som köpare och säljarna. Vi är väldigt nöjda och skulle gärna valt Victor som mäklare om det inte vore för att lägenheten som skall säljas ligger i fel distrikt.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professionell mäklare som inger förtroende. Hon är tydlig och tillgänglig och vi har upplevt att hon är noggrann i sitt arbete och bryr sig om sina kunder, vare sig de köper eller säljer.
    2022-05-23 Verifierad kund
    John är tålamod, noggrann, etusiasm och ansvarig.
    Tack för det fina omdömet och för gott samarbete under försäljningen. Hoppas att flytten till Kanada blir lyckad! John Englund
    2022-05-23 Verifierad kund
    Less words, honest, responsible for the work.
    Tack för att du skrev ett omdöme. Jag försöker lyssna på mina kunder och får nog anses effektiv i mitt sätt att formulera mina svar :)

Hoppas att ni kommer trivas i Kanada!
    John Englund
    2022-05-19 Verifierad kund
    Victor var trevlig, professionell och trygg då han sålde vår bostad. Vi fick mer än vad vi hade förväntat oss!
    • Centrala Partille
    2022-05-18 Verifierad kund
    Extremely professional, she guided us throughout the whole process and she answered promptly all of our questions.

She covered all the aspects of the process and she made us feel safe by knowing all the details ahead of time.

We give the highest of our recommendation.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Glad och positiv. Tillmötesgående och det hon inte redan vet tar hon reda på. Hög tillgänglighet att besvara frågor. Tydligt att hon ville att det skulle bli så bra som möjligt och att samtliga parter skulle vara nöjda. Ett riktigt proffs!
    • Jonsereds Koloniområde Amerika
    2022-05-08 Verifierad kund
    Hej!
    Väldig snäll och engagerad person. Vi hoppades på lite högre pris men det beror på köparna. I helheten är jag väldigt nöjd. Pappersarbete var jättefint gjort. Maria är att rekommendera .
    2022-05-05 Verifierad kund
    John var väldigt hjälpsam och trygg. Försäljningen gick inte helt smidigt så det var skönt att ha John och diskutera med genom hela processen. Alltid enkel att få tag på vilket är viktigt.
    Tack Christian, det var ett sant nöje att få jobba med er igen. Hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet, kommer nog inte blir svårt med tanke på vilket trevligt område ni flyttar till och den fantastiska utsikten ni får! John Englund
    2022-05-02 Verifierad kund
    Maria har varit en fantastisk mäklare vid försäljningen av vår bostad. Trygg, lugn och proffsig som stöttade oss under alla moment av vår försäljning. En trevlig och kunnig mäklare som vi rekommenderar allra varmast.
    2022-05-02 Verifierad kund
    För att ta klivet från hyresliv till att köpa en bostad kändes det tryggt att ha Karolina som svarade på alla våra frågor mellan himmel och jord. Bemötande var av högsta betyg och jag skulle rekommendera Karolina till alla som går i köpes eller säljes tankar
    2022-05-02 Verifierad kund
    Karolina var otroligt hjälpsam och tillmötesgående, hon såg till att vi fick svar på alla våra frågor och allting sköttes professionellt.