Jasmine Johansson

Jasmine Johansson

Jasmine Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

Jasmine Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Jasmine Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 165 omdömen med ett betyg på 4.8. Jasmine Johansson har haft 65 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 165 Läs vad Jasmine Johansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    • Centrala Partille
    2021-07-08
    Jasmine är en mycket sympatisk och trevlig mäklare. Hon har varit snabb att återkoppla vid frågor. Upplevelser att hon sätter kunden i centrum.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    • Kviberg
    2021-07-08
    Hello!, Jasmine was very helpful from the start! Being new to Swedish housing markets she gave valuable insights on where to start and what to do.
    She helped to get mortage from Swedbank also.

Happy buyer!!
    • Centrala Partille
    2021-07-07
    Vi är väldigt nöjda med mötet.
    • Sävedalen
    2021-07-05
    Riktigt bra mäklare! Hörde tidigt av mig ang. en bostad som låg på förhand och önskade bli kontaktad så fort den kunde tänkas säljas. Jasmine hörde av sig och svarade på mail under tiden, och erbjöd sedan förhandsvisning så fort det gick. Har tidigare mest mött mäklare som säger att en bostad är vacker, men sen inte kan svara på frågor. Jasmine hade bra koll på bostaden, var saklig, professionell och kunde svara på frågor. Sedan vid kontraktskrivning kändes det tryggt med Jasmine då hon förklarade kontraktet och var mån om att bägge parter skulle känna att de förstod. Hon var även tydlig med vad bägge parter förväntas och bör göra inför tillträde.
    • Lexby
    2021-07-02
    De två senaste gångerna vi sålt har vi valt Jasmine Johansson som mäklare. Vi har stort förtroende för henne och har aldrig blivit besvikna! Hon är trygg, trevlig, engagerad och vill både säljarens och köparens bästa! Nästa flytt ringer vi Jasmine igen!
    • Sävedalen
    2021-06-24
    Proffsigt bemötande med god kommunikation och tillgänglighet.
    Tillmötesgående och flexibel uppskattandes.
    Uppnådde alla mina önskemål vid försäljningen.
    • Lexby
    2021-06-22
    Kunnig hjälpsam och påläst vänlig kunde inte vara bättre .
    • Öjersjö
    2021-06-22
    Mycket bra bemötande av Jasmine och inget att anmärka på alls
    • Öjersjö
    2021-06-22
    Jasmine gjorde ett utmärkt jobb vid försäljningen av vår bostad och vi är mer än nöjda!
    • Kviberg
    2021-06-11
    Jasmine har varit så otroligt tillmötesgående, proffsig och trevlig. Hon har hjälpt till med försäljningen av min bostadsrätt långt mer än vad hennes roll och befattning kräver av henne. Kan inte nog säga hur nöjd jag har varit med hennes insatser och hennes sätt.
    Bästa mäklaren jag har haft att göra med och jag har köpt och sålt många hus och lägenheter.