Jasmine Johansson
Registrerad mäklare sedan 2013-06-19
Aktiv på Reco.se sedan 2015-09-07
2019-08 - 2020-07

Läs vad 124 Läs vad Jasmine Johansson

• Annette O sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-07-15

3:a
    Sävedalen
    Sålt bostad. Perfekt bemötande av mäklare Jasmine Johansson. Höga förväntningar som Jasmine levde upp till. Personligt o proffsigt möte. Helt nöjd med hela affären.
    😊 Läs mer
  • Lillan J sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-07-08

4:a
    Sävedalen
    Vi har sålt en lägenhet på Långåkern 11, Sävedalen.

Blev bemötta på ett proffsigt och fint sätt.

Allt sköttes lugnt och fint. Var noggrann i sitt arbete.

Skulle rekommendera Jasmine Johansson till andra. Läs mer
  • Erika B köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-07-06

Kviberg
    This was my first experience buying real estate in Sweden, my partner and I have just purchased an apartment. Jasmine was excellent in every way. She worked around my and my partner's schedules so that we could each view the apartment even though we both had a lot of work travel at the time. She helped me set up a power of attorney straight away which ended up being necessary for the purchase. Her communication was quick and efficient and never too much. She was friendly and courteous and knowledgeable. She made the whole process smooth and comfortable for us both. I would absolutely recommend her to anyone and I'm grateful to have had her help! Thanks Jasmine! Läs mer
  • Lennart H sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-07-05

Centrala Partille
    Sålt en 55+ bostadsrätt i Partille.
    Mäklaren har varit mycket informativ och aktiv under uppdraget.
    Mina förväntningar var att lägenheten skulle bli såld till ett acceptabelt pris och det lyckades hon med trots pandemin.
    Mäklaren var duktig på att anpassa sig till det nu rådande läget och hade extra visningar som var anpassade efter intressenternas önskemål. Läs mer
  • Bernardo G köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-06-12

Kviberg
    Jasmine was incredibly responsive and helpful. We're glad to have bought an apartment from her! Läs mer
  • Jack J köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-06-10

Gamlestaden
    Nyproduktion. Sparsamt med information om vissa delar. Som köpare var det inga konstigheter. Allt i sin ordning och proffsigt. Dock lite opersonligt bemötande. Läs mer
  • Göran P sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-05-29

3:a
    Paradiset
    Sålt bostadsrätt i Partille.Jasmine har bemött mig på ett väldigt proffsigt och trevligt sätt.Jag fick många goda råd inför visningen.Jag hade lite högre förväntningar på slutpriset,men i Corona tider tror väl köparna på lägre priser,men jag tyckte det hela var ok.Jasmine jobbade hårt ,hade många visningar ,jag är mkt nöjd med det jobb hon lagt ner. Läs mer
  • Philip G sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-05-25

Kviberg
    Hon arbetade väldigt hårt och fick sålt våran lägenhet under dessa Corona tider! Läs mer
  • Mathias N sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-05-25

Gamlestaden
    Bra och engagerad mäklare, god lokalkännedom. Mycket hjälpsam med problem som kommer upp längs vägen. Läs mer
  • Robert M sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-05-17

4:a
    Furulund
    Försäljning av bostadsrätt i Partille Furulund. Oerhört professionellt och kunnigt uppträdande från fastighetsmäklaren, svårt att tänka mig att det skulle kunna finnas en bättre fastighetsmäklare än Jasmine Johansson Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Partille

Rebecka Polhem