Jasmine Johansson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 114 Läs vad Jasmine Johansson

• Marit W sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-04-07

Kviberg
    Jag har nyligen sålt min bostadsrätt med hjälp av Jasmine. Hon har som min mäklare varit ett fantastiskt stöd och på ett professionellt sätt rådgivit mig under processens gång. Jag har stort förtroende för Jasmine och ger henne mina bästa rekommendationer som mäklare! Läs mer
  • Lejla R köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-04-02

Björndammen
    Världens bästa mäklare!!!
    Köpt bostad. Läs mer
  • Farhad K sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-04-01

Gamlestaden
    Med hjälp av henne sålde jag och min fru en lägenhet.En duktig, engagerad och rättvis förmedlare. Vi bemöt med respek. Med hjälp av henne gjorde vi en affär som vi är nöjda och det gick fort. Tack vare henne vi slipper och vara oroliga för påverkan av Coronaviruset på bostadsmarknad. Bara bra kommunikation och positiv upplevelse.Önskar henne lycka till i framtiden. Läs mer
  • Emma A köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-24

Gamlestaden
    Jag köpte ett nybygge på Gamlestads Brygga. Har fått snabb och bra information på alla mina frågor. Något jag kan skicka med är att när jag pratade med Peab så menar de på att det inte hade varit några problem för mig som andrahandsköpare att vara med vid besiktningen och driftgenomgången om jag bara frågat. Läs mer
  • Jonna Kristina S sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-20

Kviberg
    Har sålt en bostadsrätt och har under hela processen haft en bra dialog med Jasmine. Jasmine är lätt att komma överens med och har tillmötesgått mina önskemål på ett tillfredsställande sätt. Jasmine har hållit mig uppdaterad längs hela vägen och det har varit mycket uppskattat av mig. Läs mer
  • Negin S sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-18

Gamlestaden
    Jag har sålt min lägenhet. Jasmine har alltid varit trevlig och tillgänglig. min helhetsbedömning är positiv.
    Det som jag önskade var att om jag fick mer råd från mäklaren då är det riktigt svårt och kunna avgöra och bedöma vilket beslut som är bäst. Läs mer
  • Tony L köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-13

Gamlestaden
    Köpt i gamlestan super nöjd👍👍👍 Läs mer
  • Mathias P sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-10

Kviberg
    Jasmine sålde min lägenhet i Kviberg via sin breda kunskap och sitt stora engagemang snabbare och för mer än jag trodde var möjligt. Jag har haft kontakt med Jasmine i 4-5 år och alltid varit supernöjd. Jag är kräsen och har alltid varit 100% nöjd! Läs mer
  • Peter W köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-04

Gamlestaden
    Professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Erik W köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-04

Gamlestaden
    Mycket bra bemötande och prffsig hantering Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Partille

Rebecka Polhem