Jasmine Johansson

Jasmine Johansson

Jasmine Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

Jasmine Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Jasmine Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 215 omdömen med ett betyg på 4.8. Jasmine Johansson har haft 52 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 215 Läs vad Jasmine Johansson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    2022-07-12 Verifierad kund
    Hon var väldigt förstående till att vi var nybörjare med många frågor. Hon förde kommunikationen bra mellan oss och säljaren och vi kände oss trygga och hörda.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Jättebra väl bemött. O bra info om lägenheten så jag var jätte nöjd
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    2022-07-02 Verifierad kund
    Trygg och lugn mäklare. Vi kändes stor tillit till henne
    2022-06-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, bra information, höll oss uppdaterade hela tiden.
    • Sävedalen
    2022-06-10 Verifierad kund
    En mäklare med personlig service som sätter dig som kund i fokus.

Med låga förväntningar från start, då jag inte visste vilken mäklarfirma eller hur marknaden såg ut. Då lyckades Jasmine sälja min bostad i turbulent marknad med tråkiga ränte höjningar och annat tråkigt som sker ute i bostadjungeln på förhand, efter ett par dagar.

Jasmine är en mäklare som jag mycket gärna rekommenderar till er framtida köp/försäljning ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    2022-05-30 Verifierad kund
    - Bra bemötande
    - Bra tillgänglighet via både mail och telefon
    • Centrala Partille
    2022-04-24 Verifierad kund
    Snabb på att svara på sms och mail, lätt att kommunicera med och visade sig vara väldigt trevlig. Första intrycket är viktigt och i första samtalet kändes man lite ointresserat, men detta ändrades redan i andra samtalet och blev en positiv upplevelse tillslut. Hade även önskat lite mer beskrivning av lägenheten under visningen.
    2022-04-16 Verifierad kund
    Trevlig och lätt att ha att göra med. Tydlig. Behövde stöd från sina papper för att svara på en del frågor, vilket är okej då hon var öppen med detta och vi var säkra på att vi fick bra svar.
    2022-04-16 Verifierad kund
    Vänligt och proffsigt bemötande. Stort engagemang och mycket tillgänglig!
    • Öjersjö
    2022-04-15 Verifierad kund
    Haft en bra dialog om förutsättningarna inför försäljningen. Och resultatet blev bra.