Jasmine Johansson

Jasmine Johansson

Jasmine Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

Jasmine Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Jasmine Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 277 omdömen med ett betyg på 4.8. Jasmine Johansson har haft 58 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

277 omdömen om Jasmine Johansson

Sedan starten hos Reco 2015
Carina T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille

Tillmötesgående, engagerad och serviceinriktad

Carina H
Furulund

Proffsig och ett trevligt bemötande. Och glad.

Hiwa A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
Gamlestaden

Hon är perfekt och jätte trevligt

Elisabeth D
Sävedalen

Jasmine har varit mycket proffsig och trevlig och fått mig att känna mig som en viktig kund. Hon ger ett lugnt och engagerat intryck.

Henrik L
Öjersjö

Hej, Endast positiva, snabba svar när man kontaktade henne. Återkopplingen i efterhand -ett plus till hennes kollega Titti som följde upp och höll mig informerad löpande.

Eva-Lena H
Öjersjö

Professionell, lyhörd, initiativrik och en mycket tillmötesgående fastighetsmäklare. Kan varmt rekommenderas.

Nirvan H
Sävedalen

Väldigt bra och erfaren mäklare som är extremt hjälpsam, underbar bemötande samt bra kommunikation. Tillgänglig nästan dygnet runt och ger svar på alla möjliga frågor. Jasmine går igenom allt möjligt och hon gör det tydligt, blir omöjligt att missa något. Jag har fått all hjälp en köpare kan få från start till slut. Hon finns tillgänglig även efter köpet vilket väger extremt mycket enligt mig. Jag rekommenderar Jasmine starkt! När det är dags för att sälja min bostad kommer jag definitivt kontakta Jasmine. 10/10!

Linda C
Sävedalen

Erfaren och mycket pålitlig mäklare som arbetar för både säljaren och köparens bästa. Kunnig och ambitiös.

Mattias S
Gamlestaden

Hjälpsam och kunnig i sit arbete

Jesper J
Öjersjö

Vi är mycket nöjda med Jasmine som mäklare i köpet av vår nya lägenhet.