Jasmine Johansson

Jasmine Johansson

Jasmine Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

Jasmine Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Jasmine Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.8. Jasmine Johansson har haft 71 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 67% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 138 Läs vad Jasmine Johansson

• 2020-11-23
    Köpt bostadsrätt i Kviberg. Jasmine är rakt igenom oerhört professionell i bemötande och handhavande av affären.
    Carina J
    • 47.0 m²
    • Kviberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
  • 2020-11-23
    Strukturerad , ordning och reda.
    Bo J
    • 47.0 m²
  • 2020-11-16
    Jasmine har varit klockren genom hela vår försäljnignsprocess, allt gick smidigt till och hon var till stor hjälp!
    Robin Q
    • 66.3 m²
    • Furulund
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
  • 2020-11-10
    Sålde min lägenhet i Kviberg med Jasmine. Duktig och effektiv mäklare som fixade budgivning samma kväll som visningen och vi skrev kontrakt dagen efter. Är väldigt nöjd med hela upplägget och fick högre pris än vad jag förväntade mig. Kan utan problem rekommendera alla att anlita Jasmine, ni kommer bli supernöjda!
    Joakim E
    Joakim E
    • 49.0 m²
  • 2020-10-26
    Jag har både köpt och sålt bostad med Jasmine. Hon är väldigt professionell, smidig och lätt att samarbeta med. Jag var otroligt nöjd vid köp och likaså nu vid försäljning.
    Maja S
    • 1:a
    • 43.0 m²
    • Gamlestaden
  • 2020-10-15
    English was fine, but of course there could be improvement :)
    Ivo C
    • 51.0 m²
    • Gamlestaden
  • 2020-10-09
    Jag anlitade Jasmine då vi skulle sälja vår bostadsrättslägenhet. Valet föll på Jasmine då hon vid vårt första möte ingav ett inkännande, professionellt, inlyssnande, tryggt och lugnt intryck. Samtidigt som det alltid fanns närhet till humor, glimten i ögat och ett gott skratt. Då det här var första gången som jag sålde en lägenhet var det svårt att veta vilka förväntningar en borde ha men det första intrycket av Jasmine stämde väl överens under processens gång. Om några frågor dök upp under tiden fanns Jasmine där att bolla med. Att sedan slutpriset blev över förväntan får absolut ses som att förväntningarna på Jasmine och bostadsaffären infriades.
    Annika B
    • 81.2 m²
  • 2020-10-08
    Anlitade jasmine för att sälja min bostadsrätt. Uppfattade jasmine som en varm inkännande och trygg person. Hon har ett trevligt bemötande och har alltid nära till skratt. Hon blev en stor trygghet under bostadsförsäljningen. Då detta var min första bostadsförsäljning så visste man inte vilka förväntningar man skulle ha på mäklare eller försäljningen i stort. Men nu i efterhand kan man säga att alla förhoppningar infriades. Inte minst baserat på att slutpriset på min bostad blev högre än förväntat.
    Annelie H
    • 81.2 m²
  • 2020-09-14
    Jag har haft en försäljning av min fars lägenhet paradiset i Partille. Från första stund så har Jasmin levererat god kännedom, idéer och förbättringar på hur vi på bästa sett kunde få ett bättre utgångslägen än det var tänkt från första gång. En engagerad, proffsig och motiverande säljare! Väldigt nöjd med Jasmins prestation. // Michell Olausson
    Lennart
    Lennart
    • 70.0 m²
    • Paradiset
  • 2020-09-02
    Professionell och passionerad, helt enkelt bäst!
    Soma K
    • 36.0 m²
    • Centrala Partille

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte