Fastighetsbyrån Partille

Fastighetsbyrån Partille

Vi på Fastighetsbyrån är Partilles mest anlitade mäklare. Vi har koll på hela området, från Fräntorp till Gamlestaden, och vår goda lokalkännedom gör att du kan lita på att vi hittar det perfekta boendet just för dig. Hos oss får du hög serviceanda, bred kompetens och en stor trygghet genom hela bostadsaffärens gång.

Om du funderar på att flytta hoppas vi att du sätter ditt förtroende till oss. Vi lovar att göra allt för att du ska få en riktigt lyckad affär. Varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor!

Läs vad 928 kunder tycker om Fastighetsbyrån Partille 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-12-06
    Smidig och snabb affär, fint bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-12-06
    En mycket bra upplevelse och bra bemött.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-12-04
    Bemötande var minst sagt professionellt!
    Förväntningarna överträffade Jasmin! Jag skulle alltid rekommendera henne!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Kanonbra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2021-12-04
    Gav oss råd samtidigt som hon lyssnade på oss
    samtidigt och det är för mig en bra mäklare.
    2021-11-29
    Mycket proffsig, alltid trevlig och lösningsorienterad. En person att lita på!
    2021-11-25
    Jasmine var korrekt och lättsam på samma gång, jag fick snabb återkoppling på mina frågor.

Jag är mycket nöjd med sättet Jasmine och Fastighetsbyrån hanterade vår kontakt.
    2021-11-23
    Väldigt härlig och trygg känsla var det första jag möttes av när jag träffade Jasmine. Samtidigt som det fanns ett jättedriv och en professionalism som man önskar av en mäklare. Toppen betyg på allt från strategi till återkoppling!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Werner en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-11-18
    Det gick snabbt och smidigt. Dock behöver mäklaren bli mer vass. Men annars inga konstigheter.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Werner en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-11-17
    Jag hade förväntat mig sälja för lite större summan men det blev ändå bra.
    Jag är jättenöjd med Victors arbete.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-11-17
    Trevlig, tillmötesgående och ett trevligt sätt.
    2021-11-14
    Positivt bemötande. Lätt och enkel att prata med och tillgänglig.
    Att få sålt vår lägenhet och det fixade hon.
    Alltid glad, hjälpsam och tillmötesgående helt enkelt ett professionellt bemötande.
    2021-11-14
    En trevlig person och jättebemöntande!
    2021-11-12
    - Snabb process med visning, budgivning och slutligt köp.
    - Karolina var lätt att få tag på om man hade frågor eller funderingar.
    2021-11-12
    Lätt och snabb affär. Karolina var lätt att få tag på och svarade alltid på frågor man hade.
    2021-11-10
    Pålitlig, trygg, kunnig, trevlig!
    2021-11-10
    Lugn och tog sig tid att förklara saker. Men även uppriktig och ärlig, så att vi som köpare kunde känna oss trygga!
    2021-11-09
    Väldigt professionell bemötande och sakkunnig. Tydlig med genomgången av hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Partille
    2021-11-07
    Rebecca är en oerhört duktig mäklare och genuin som människa. Med omtanke och skicklighet ledde hon mig genom säljprocessen som gick väldigt smidigt.
    Tack snälla Ingela! Så glad för din skull att försäljningen gick så bra! :) Fastighetsbyrån Partille
    2021-11-06
    Proffesionellt utförande från början till slut. Alltid lätt att nå om några frågor uppstod på vägen, vilket det gjorde, då gick igenom allt kring fotografering, visning, försäljning och påskrift. Det kändes tryggt ffa för mig som säljare
    2021-11-04
    trevlig och mycket hjälpsam i att svara på alla våra frågor
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-11-02
    Maria ger att väldigt behagligt intryck. Hon känns ärlig och pålitlig vilket gjorde att det kändes både tryggt och roligt att ta hjälp av henne att sälja vår bostad.
    2021-11-02
    Kompetent och engagerad mäklare. Trevligt bemötande och ett stöd genom hela köpprocessen.
    2021-11-01
    Vi har just sålt vårt hus med Rebecca och är toppennöjda med hela processen, från första möte till kontrakt. Rebecca är glad, positiv och inkännande. Hon är noga med detaljerna och involverade oss som säljare i hela processen. Rebecca ringer dessutom ALLTID upp ifall hon har ett missat samtal. En väldigt enkel, men ack så viktig, detalj som fler mäklare borde ta efter. Så sälj med Rebecca, ni kommer inte ångra er!
    Men wow, tack snälla för ert fina omdöme! Jag blir helt rörd! Så roligt att ha fått hjälpa er i försäljningsprocessen och så glad för er skull att ni hittat ett nytt hus! Fastighetsbyrån Partille
    2021-10-30
    Karolina är mycket engagerad och professionell som mäklare och har under hela försäljningsprocessen varit snabb att återkoppla och hålla mig uppdaterad. Jag kan varmt rekommendera Karolina som mäklare!
    2021-10-29
    Mycket bra bemötande. Ger ett väldigt seriöst intryck och svarar ordentligt på alla våra frågor. Lätt att kommunicera med.
    2021-10-28
    Jasmine är kunnig och både lugn och entusiastisk, en utmärkt kombinatio, och har en förtroendeingivande närvaro. Lyckades sälja min bostadsrätt till ett tillfredsställande pris och jag rekommenderar gärna Jasmine.
    2021-10-28
    Jag upplevde att Karolina bemötte mig mycket bra. Hon hade god kunskap o erfarenhet av försäljning av bostäder i mitt område. Hon gick igenom allt man ska tänka på och ordnade visning och hade kontakt med flera spekulanter. Försäljningen gick fort och avslutades hemma hos mig, det kunde inte bli bättre !
    2021-10-27
    Bra mäklare! Gick igenom allt noggrant, hade svar på alla våra frågor. Svarar snabbt när man behöver hjälp.
    2021-10-24
    Informativ,förtroendeingivande,pålitlig
    2021-10-18
    Bra bemötande, kunnig, hjälpsam - supermäklare!
    Tack Hans! Kul att du är nöjd och att försäljningen gick smidigt! Fastighetsbyrån Partille
    2021-10-17
    Väldigt bra bemötande och hon har verkligen levt upp till alla förväntningar! Blivit informerad om varje steg och funnits till hands om man undrat något!
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Partille
    2021-10-17
    Bra bemötande och snabb återkoppling.
    Vi önskade en snabb affär och hon var behjälplig med detta. Jättetrevlig!
    Tack Shahram! Roligt att ni haft en positiv köpupplevelse! Det är ett fantastiskt hus som väntar på er om några månader! Fastighetsbyrån Partille
    2021-10-17
    Mycket proffsig och gjorde min försäljning smidig och lätt för mig
  • Frode S
    köpte sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    • Utbynäs
    2021-10-16
    John agerade snabbt och på ett trevligt och ödmjukt sätt. Det kändes tryggt att köpa hus via John.
    Tack för det fina omdömet, att det ska kännas tryggt att köpa hus via mig är det jag strävar efter. Jag tror verkligen att ni kommer trivas i det charmiga huset ni köpt. John Englund
  • Aracelis H
    2021-10-14
    Karilina är väldigt professionell. Mycket social och hjälpsam person .Hon svara på alla frågår .man känner sig trygg med henne .Hon är en person som man kan lita på .
    2021-10-10
    Vi känner oss trygga med Jasmine. Hon var ärligt, hjälpsam, förklarade allt om affären på enkel och bra sätt. Min man och jag är väldigt tacksamma för hennes hjälp.
    2021-10-09
    Jasmine är tydlig, vänlig och svarar snabbt om man har frågor.
    2021-10-09
    Trevlig och snäll. Väldigt smidig process.
    2021-10-05
    Proffsigt bemötande hela vägen och tillgänglig när man behövde det. 👌🏻
    • Skulltorp
    2021-10-05
    Rebecca ger dig känslan av att vara prioriterad. Hon är lyhörd, flexibel och tillmötesgående. Vi kunde inte önskat oss en smidigare försäljning av vårt hus och ingen kunde gjort det bättre än Rebecca!
    Men tack snälla Sofie! En ära att fått hjälpa er med försäljningen och att det gick så bra! :) Fastighetsbyrån Partille
    2021-10-04
    Jättetrevlig, professionell, antog min utmaning och löste det galant!
    2021-10-04
    Jag blev bemött på en väldigt professionellt sätt !
    2021-10-03
    Processen var tydlig och väl förklarad.
    2021-10-02
    Professionell och med god kunskap kring marknadsläget och försäljningsprocessen.
    Tack för att du tog dig tid och skrev ett omdöme. Vill även tacka för ett gott samarbete under hela försäljningsprocessen. John Englund
    2021-09-30
    Bra bemötande, lyhörd för mina åsikter.
    Levde upp till förväntningarna.
    Målet vi satte överträffades med råge.
    Trevlig och lätt att prata med. Tillgänglig.
    Dyrt.
    Tack för de fina orden. Kul att slutresultatet blev så bra också! John Englund
    2021-09-27
    Mycket bra, professionell både mot säljare och köpare
    2021-09-26
    Nöjda med bemötande, förtroendeingivande, alltid kontaktbar och gör sitt bästa för kunden.
    Vi kan starkt rekommendera John.
    Det glädjer mig att ni är nöjda och att ni känner att jag gjort mitt yttersta för att er försäljning skulle bli så bra som möjligt. Tack så mycket för rekommendationen. John Englund
    2021-09-24
    Mjuk, inkännande och lätt att prata med.
    • Jonsered
    2021-09-24
    Maria has a very pleasing personality. She patiently answered all our questions and guided us professionally.