Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Partille Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Partille

Fastighetsbyrån Partille

Gamla Kronvägen 54, 433 33 Partille — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån är Partilles mest anlitade mäklare. Vi har koll på hela området, från Fräntorp till Gamlestaden, och vår goda lokalkännedom gör att du kan lita på att vi hittar det perfekta boendet just för dig. Hos oss får du hög serviceanda, bred kompetens och en stor trygghet genom hela bostadsaffärens gång.

Om du funderar på att flytta hoppas vi att du sätter ditt förtroende till oss. Vi lovar att göra allt för att du ska få en riktigt lyckad affär. Varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor!

Läs vad 433 kunder tycker om Fastighetsbyrån Partille

• 2019-01-17

Sofie B skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt en lägenhet.
    Han är kunnig, professionell, lugn, lättsam och rolig person. Vilket jag uppskattat.

Vi bestämde oss gansk fort för lägenheten, han inte få några direkta förväntningar, men allt har sköts på ett personligt och professionellt sätt. Läs mer
  • 2019-01-15

Daniel B skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca har varit tillgänglig, lyhörd och väldigt serviceinriktad. Det har funkat precis så som en vill att en mäklarkontakt ska fungera. Läs mer
  • 2019-01-07

Martin B skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt lägenhet i Partille. Professionellt skött och inga konstigheter.

Förväntningar var att få svar på de frågor jag hade, när jag hade dem. Dessa förväntningar levdes upp till.

5/5 toasters. Läs mer
  • 2019-01-02

Christopher P skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    För den som aldrig varit med om det skulle jag vilja beskriva fastighetsköp - och sälj! - som stort och pirrigt, men också läskigt och ovisst. Från allra första mötet, till den sista slutklämmen av vår lägenhetsförsäljning, visade Simon oss att han är i en klass för sig. Han är ruskigt kompetent, tillmötesgående, tålmodig, pedagogisk, och fantastiskt vänlig. Han är genuin, trygg och ödmjuk på ett sätt som bara någon som är otroligt bra på sitt jobb kan vara (ja, bättre än de som ständigt måste hävda det). Simon är redan rekommenderad till vänner som bor i samma område, och vi ser fram emot att höra ord i samma anda som ovan när de anlitar honom. Läs mer
  • 2018-12-21

Bengt-Olof W skrev om Frida Thorell en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt och köpt bostad

Vi har bemötts av en mycket glad och lyssnande person

Vi hade förväntat oss ett högre pris

All personal har varit tillmötesgående Läs mer
  • 2018-12-19

Björn P skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt lgh. Bra bemötande och personlig service. Läs mer
  • 2018-12-17

Sofia A skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi köpte en 3:a i Kviberg på 70 kvm genom Simon! Han är extremt trevlig, noggrann och informativ! Vi fick stort förtroende för honom direkt. Jättenöjda med bemötandet! Läs mer
  • 2018-12-15

Mario P skrev om Frida Thorell en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jättebra mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder. Läs mer
    Frida T gillar detta
  • 2018-12-15

Gösta J skrev om Frida Thorell en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt nybyggd lägenhet och blev hela tiden mycket trevligt
    bemött. Läs mer
    Frida T gillar detta

Tomas F skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har sålt våran lägenhet (bostadsrätt)

Vi blev väldigt väl bemötta av våran mäklare. Hon var glad, positiv, kunnig, och framför allt var hon intresserad och det är det viktigaste.

Våra förväntningar är lite svåra att beskriva för när man aldrig har gjort något tidigare blir det lätt så att man svävar iväg i tankarna. Man vet helt enkelt inte vad man kan förvänta sig.
    Men i takt med att allt går framåt och man själv kommer in i det mer och mer tycker jag att förväntningarna infriades..

Vi hade ett bra samspel och alla frågor vi hade kunde besvaras. Lätt att samarbeta med och väldigt lyhörd.
    Vi blev dock jätterädda när vi hörde vilket utgångspris mäklaren hade tänkt sig. Det var klart under vad lägenheten hade värderats till och det är jättelätt att man stirrar sig blind och tror att den siffran som det är värderat till är det som man kommer att få i slutändan oavsett vad som händer.
    Där gäller det att det är övertydligt och att det upprepas många många gånger under resans gång att det bara är i bästa fall som man får det priset som det är värderat till!!

Men sett till hur det hela sköttes är vi väldigt nöjda.
    Dock tycker vi att arvodet är lite väl högt. Läs mer

Barbro Gun-Inger F skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Magnus har hjälpt mig att sälja en tomt. Det var ett komplicerat ärende med merarbete med lantmäteriet. Under hela tiden har jag fått stöd och hjälp av Magnus. Han är otroligt professonell, lugn och tålmodig. Alla frågor som jag har ställt till honom har jag fått svar på och "pedagogiskt" förklarade för mig. Detta bad jag om eftersom jag var osäker. Jag känner mig lyckligt lottad som fick hjälp av just Magnus. Jag kommer absolut att rekommendera honom. Läs mer

Oliver C skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Fick jättebra hjälp att hitta drömlägenheten! Trevligt bemötande och smidig service! Läs mer
  • 2018-12-10

Alexander S skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Engagerad, strukturerad och målorienterad! Bibehöll sitt lugn genom hela processen och gav sig inte. Läs mer
  • 2018-12-02

Malin B skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Träffade henne inte på själva skrivningsdagen. På visningen helt ok, hade visss frågor i kontraktet som inte blev helt svarade på ännu... Läs mer
    2018-12-21 Jasmine J svarar Malin B
    Hej Malin. Vad tråkigt att höra. Det stämmer att vi inte träffades på tillträdet i somras då jag hade semester. Vad gäller själva kontraktskrivningen försöker jag alltid vara så tydlig det bara går och är öppen för frågor så att allt ska kännas tryggt. Jag visste inte om att du kände så här och har försökt komma i kontakt med dig för att reda ut vad jag kan hjälpa dig med.
  • 2018-12-01

Tobias S skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt hus
    Respekt, ödmjukhet och professionellt bemötande
    Jag har aldrig köpt eller sålt en bostad innan men han levde absolut upp till mina förväntningar på ett mycket bra sätt!
    Mycket bra Läs mer
  • 2018-11-30

Sofia H skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi köpte en villa i partille före visning, så det blev en snabb affär. Jasmine var mycket vänlig och proffsig och tog sig tid att besvara alla våra frågor vi hade med mycket kort varsel. Kan varmt rekommendera henne till era bostadsaffärer. Läs mer
  • 2018-11-30

Lars K skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi sålde en lägenhet. Jag och min fru möttes med stor empati av Adam, när vi inte kunde flytta in i en ny producerad lägenhet pga att en annan mäklare inte sålde vårat hus. Adam stöttade oss, och gav oss hopp. Han lyckades sälja vår lägenhet, och vi fick en liten vinst. Adam är professionell med god självförtroende.
    Han skröt med sina kunskaper och försäljningssiffror, och lyckades leva upp till det han ¨lovade''. Läs mer
  • 2018-11-29

Jens B skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Mycket bra och trevligt bemötande. Fick oss att tro på ett högt slutpris kring 6 msk och valde utgångspris till 5,6 msk, vilket visade sig vara mycket för högt, slutpriset landade på 5,1. I mina ögon en felbedömning. Magnus ansträngde sig mycket för att sälja huset inklusive många extravisningar. Kanske hade något mer kontakt innan visningsperioden började vara fördelaktigt, både för vår känsla men även med tanke på prissättningsdiskussionen. Läs mer
  • Vlado B

2018-11-29

Vlado B skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har sålt bostadsrätten. Adam var hjälpsam och trevlig att prata med och gjorde jobbet på ett proffsigt sätt.
    Jag kan rekommendera Adam till de som vill ha kontakt med en mäklare för att sälja eller köpa en lägenhet. Läs mer
  • Timmy P

2018-11-26

Timmy P skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag och min sambo sålde en 3:a på Generalsgatan 8.
    Vi tyckte båda att Adam gav ett profitionellt intryck och han mötte våra förväntningar.
    Snabbt och smidigt samt att vi blev guiedade igenom hela processen på ett förståeligt sätt. Läs mer
  • 2018-11-21

Klas M skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålde bostadsrätt. Transparent dialog. Lämnade rimliga förväntningar utifrån nuläge på marknaden. Läs mer
  • Dariush P

2018-11-20

Dariush P skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Adam är duktig ärlig och bra som mäklare och han är bra som människa och jobbar perfekt Läs mer
  • 2018-11-20

Farzaneh H skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Har sålt bostadsrätt.
    Trevlig mäklare, förtroende givande, pålitlig, väl bemötande, väl informerad om bostaden och marknaden.
    Betyg som han får av oss är utmärkt. Läs mer
  • 2018-11-19

Camilla C skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Trevlig,kunnig och genuin. Rekommenderar Adam varmt! Läs mer

Christina T skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi är jättenöjda med Simon och hans jobb med att sälja vår bostadsrätt. Simon är proffsig och vi blev alltid trevligt bemötta. Budgivningen och kontraktskrivningen gick smidigt. Läs mer

Joakim B skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Bra från början till slut. Glad och positiv kille som var behjälplig dygnet runt. Läs mer

Jenny Birgitta T skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca var mäklare vid både köp av nytt boende samt försäljning av vårt nuvarande. Hon agerar mycket professionellt och har ett härligt rakt och postivt sätt att kommunicera. Läs mer
  • Said A

2018-11-13

Said A skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Bästa mäklaren i stan. Oerhört kunnig och vänlig. Adam ingav förtroende, han visade prov på tålmodighet, engagemang och lyhördhet. Jag skulle absolut rekommendera Adam till andra. Läs mer
  • 2018-11-13

Stefanos P skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålde ett nyproducerat hus i Öjersjö. Försökte med en annan mäklare från annan byrå i nästan 3,5 mån utan att lyckas och bytte till Rebecca. Hon löste det hela på knappt 4-5 veckor! Inklusive styling, fotografering och annonsering. Förutsättningarna var inte dom bästa eftersom huset legat ute flera gånger på olika prisnivåer.

Rebecca var fantastisk på återkoppling och höll oss uppdaterade ständigt, dag som kväll, även helger. Oerhört professionell i sitt bemötande och hon hade alltid svar och idéer, väldigt rådgivande vilket man förväntar sig av en mäklare. Visst kunde vi kanske fått mer för huset men med förutsättningarna som rådde är vi mer än nöjda. Lyckades dessutom få upp priset ytterligare inför kontraktsskrivning. Hon höll helt enkelt vad hon lovade.

Förväntningarna var väldigt höga och vi hade en ganska skeptisk inställning med tanke på tidigare erfarenhet men Rebecca ingav ett förtroende vilket hon också levererade på.

Vi rekommenderar Rebecca utan tvekan! Läs mer
  • 2018-11-13

Marcus B skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    * Köpt en bostadsrätt
    * Blev bemött på ett mycket professionellt sätt
    * Förväntade mig att få svar på mina frågor
    * Min upplevelse var mycket god. Andra mäklare jag mött har i vissa fall tryckt överdrivit mycket på fördelarna med att köpa just den lägenhet som de säljer (för offensiv). Det ger ibland ett icke genuint intryck. I andra fall har vissa mäklare varit tysta och knappt kommunicerat. Det som urskiljer Mr Baidori från mängden är att han var mycket påläst, noggrann, tillgänglig, gav ett professionellt intryck och var fakmässigt korrekt med en lagom marknadsföring av lägenheten. Om jag själv inte säljer min lägenhet på egen hand i framtiden när det blir dags för husköp kommer jag sannolikt kontakta Adam då jag skulle ge mitt fulla förtroende till honom. Läs mer
  • 2018-11-12

Mathias P skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi kontaktade Adam inför vår försäljning då vi mött honom på visningar vi själva varit på tidigare. Allt gick som vi ville, rekord i området och vi fick mer än vad vi önskade. Läs mer
  • 2018-11-10

Emma A skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Har både köpt och sålt hus med jasmine som Mäklare och bättre kan du inte hitta! Läs mer
  • 2018-11-05

Ingvar Arne B skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca sköte sig bra vi hade god kontakt och hon var lyhörd Läs mer
  • 2018-11-03

Anna Therese L skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi är väldigt nöjda. Blev en snabb affär och vi fick mer än vi hade förväntat oss. Rebecca Damgren visade god förhandlings förmåga. Hög servicenivå. Läs mer

Malin A skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Mycket duktig och kompetent mäklare!
    Lätt att ha att göra med och kommer jag behöva mäklare så vet jag vem jag kommer vända mig till i framtiden Läs mer

Johannes L skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt bostad med Simon som mäklare, mycket trevlig & bra mäklare som var engagerad och hjälpsam med diverse frågor & funderingar.

Kan rekommenderas! Läs mer

Daniel P skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag köpte min bostadsrätt av Jasmine och fick så bra intryck av henne att jag sedan anlitade henne när det sedan var dags att sälja den. Supertrevlig och mycket pålitlig! Läs mer
  • 2018-10-31

Pernilla M skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt lägenhet på orrebacksgatan. Kändes tryggt och svar på de frågor man hade. Läs mer
  • 2018-10-29

Marika D skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Väldigt professionellt bemötande och snabb på att återkoppla när man haft frågor om köpet. Läs mer
  • 2018-10-16

Bengt-Olof W skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Tar tid på sig att lyssna.
    Jag har sålt min villa. Jag hade förväntat mig ett högre värde'
    Jag har köpt en lägenhet till ett normalt pris
    Magnus var alltid vänlig och bjöd på kaffe och godis
    Han erbjöd oss med hjälp med deklarationen.
    Vad det några frågor så var det bara att ringa. Läs mer
  • 2018-10-12

Marita G skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt en lägenhet.Trevlig, mycket bra bemötande, saklig och kunnig Läs mer
  • 2018-10-06

Karin B skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Hej.
    En underbar mäklare, kan verkligen sitt jobb på bästa sätt.
    Jag kan rekommendera henne.

mvh karin Läs mer
  • 2018-09-24

Greta Daniela R skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca har hjälpt oss att sälja vår villa med framgång, med tanke på vikande marknad, hon visste när det var dags att ta till en extra växel och hämta försäljningen i hamn. Läs mer
  • Karolina T

2018-09-24

Karolina T skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Bemött på ett fantastiskt trevligt, lugnt och proffsigt sätt som alltid är tillgänglig vid funderingar.
    Vi har kommit långt in i processen med att sälja nuvarande hus till att köpa nytt hus och allt det innebär med avtal och bankkontakter. Läs mer
  • 2018-09-21

Ali G skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Proffesionell och följsam, vänlig bemötande Läs mer
  • Torgny Jarl S

2018-09-20

Torgny Jarl S skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt ett radhus och fick stort förtroende för John.
    Lugn och stabil och hjälp med allt som behövdes Läs mer
  • 2018-09-20

Felicia L skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt fristående villa
    Bra bemött av mäklaren
    Långdragen process Läs mer
  • 2018-09-20

Sophie N skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    Har sålt mitt hus, allt till belåtenhet!
    Väl utfört arbete vi är supernöjda med allt! Läs mer
  • Maria S

2018-09-20

Maria S skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har haft kontakt med John vid tidigare tillfälle när han värderade mitt radhus i Fräntorp.
    Han gav ett förtroendeingivande intryck med sitt lugna, empatiska och professionella sätt att bemöta mig på så valet att välja John när jag skulle sälja var enkelt.
    Han är korrekt, noggrann och återkopplar direkt vid minsta fråga om något.
    Det man som kund vill är att känna sig trygg och att inga frågor är för dumma att ställa och där fyller John upp alla kriterierna.
    Han har ett tålamod av guld dessutom och är en genuint äkta människa vilket jag uppskattar som kund.
    Han presenterar sitt uppdrag rakt, korrekt och ärligt och lovar inte mer än det han kan stå för!
    Så mitt intryck och erfarenhet av John är 5 stjärnor av 5 möjliga och jag skulle rekommendera honom varmt till alla som vill ha en mäklare de kan lita på till 100%! Läs mer
  • 2018-09-19

Therese O skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har köpt en lägenhet. Simon var trevlig och tillmötesgående. Han förklarade väldigt bra vilket gjorde att jag kände mig trygg som förstagångsköpare Läs mer

Gamla Kronvägen 54, 433 33 Partille