Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Partille Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Partille

Fastighetsbyrån Partille

Gamla Kronvägen 54, 433 33 Partille — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån är Partilles mest anlitade mäklare. Vi har koll på hela området, från Fräntorp till Gamlestaden, och vår goda lokalkännedom gör att du kan lita på att vi hittar det perfekta boendet just för dig. Hos oss får du hög serviceanda, bred kompetens och en stor trygghet genom hela bostadsaffärens gång.

Om du funderar på att flytta hoppas vi att du sätter ditt förtroende till oss. Vi lovar att göra allt för att du ska få en riktigt lyckad affär. Varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor!

Läs vad 391 kunder tycker om Fastighetsbyrån Partille

• Greta Daniela R
    Greta Daniela R skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca har hjälpt oss att sälja vår villa med framgång, med tanke på vikande marknad, hon visste när det var dags att ta till en extra växel och hämta försäljningen i hamn. Läs mer
  • Karolina T
    Karolina T skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Bemött på ett fantastiskt trevligt, lugnt och proffsigt sätt som alltid är tillgänglig vid funderingar.
    Vi har kommit långt in i processen med att sälja nuvarande hus till att köpa nytt hus och allt det innebär med avtal och bankkontakter. Läs mer
  • Ali G
    Ali G skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Proffesionell och följsam, vänlig bemötande Läs mer
  • Torgny Jarl S
    Torgny Jarl S skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt ett radhus och fick stort förtroende för John.
    Lugn och stabil och hjälp med allt som behövdes Läs mer
  • Felicia L
    Felicia L skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt fristående villa
    Bra bemött av mäklaren
    Långdragen process Läs mer
  • Sophie N
    Sophie N skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    Har sålt mitt hus, allt till belåtenhet!
    Väl utfört arbete vi är supernöjda med allt! Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har haft kontakt med John vid tidigare tillfälle när han värderade mitt radhus i Fräntorp.
    Han gav ett förtroendeingivande intryck med sitt lugna, empatiska och professionella sätt att bemöta mig på så valet att välja John när jag skulle sälja var enkelt.
    Han är korrekt, noggrann och återkopplar direkt vid minsta fråga om något.
    Det man som kund vill är att känna sig trygg och att inga frågor är för dumma att ställa och där fyller John upp alla kriterierna.
    Han har ett tålamod av guld dessutom och är en genuint äkta människa vilket jag uppskattar som kund.
    Han presenterar sitt uppdrag rakt, korrekt och ärligt och lovar inte mer än det han kan stå för!
    Så mitt intryck och erfarenhet av John är 5 stjärnor av 5 möjliga och jag skulle rekommendera honom varmt till alla som vill ha en mäklare de kan lita på till 100%! Läs mer
  • Therese O
    Therese O skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har köpt en lägenhet. Simon var trevlig och tillmötesgående. Han förklarade väldigt bra vilket gjorde att jag kände mig trygg som förstagångsköpare Läs mer
  • Evy C
    Evy C skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    -Sålde min bostad
    - Simon var grym! Läs mer
  • Gunilla Viktoria T
    Gunilla Viktoria T skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har sålt vår villa för flytt till lägenhet. Rebecca var vår mäklare och fixade försäljningen kanonbra.
    Rebecca är lyhörd, driven och väldigt ambitiös. Lämnar inte något åt slumpen.
    Rebecca levde verkligen upp till förväntningarna och vi har rekommenderat henne till andra att välja henne. Läs mer
  • Joakim M
    Joakim M skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Magnus har varit väldigt trevlig genom processen och snabb på att svara på mail. Även väldigt duktig på att förklara processen vid köp av nyproduktion. Detta är vårt första köp av bostad, vilket är ett stort steg I livet och vår största affär som vi har gjort hittils. Både jag och min sambo kände en viss stress genom processen att köpa och skriva under avtalet, vilket upplevdes som en stressande faktor för oss. Vi fick även fel information gällande att gräsmatta skulle ingå i priset av Magnus. Men vid möte med byggherren fick vi reda på att detta inte ingick. Så mer detaljerad kunskap om huset och vad som ingår hade varit uppskattat. Vi skulle även vilja se en tätare återkoppling, hur många objekt som har sålts i området och även i vissa andra frågor vi hade. Detta eftersom vi ofta upplevde att vi fick ligga på att få svar i frågor vi tidigare ställt. I övrigt är Magnus Nolbeck en trevlig mäklare. Läs mer
  • Ine P
    Ine P skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    På vår första lägenhetsvisning mötte vi Adam, vi hade inga särskilda förväntningar från innan, utan åkte på en visning båda spontant och oplanerat. Det var därmed kanske lika stor överraskning för Adam som för oss att vi tre dagar senare la in ett bud. Adam fanns tillgänglig under hela processen, han svarade på frågor, dämpade ångest och bidrog till att vårt första lägenhetsköp blev en fantastisk rolig upplevelse. Läs mer
  • Gösta J
    Gösta J skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vid försäljning av vår villa fungerade allt väldigt bra med ett lugnt och trevligt bemötande både mot oss säljare och köparna.
    Vi kan varmt rekommendera John till all fastighetsaffärer. Läs mer
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt en Bostadsrätt på Bisittarevägen 24
    Jag har fått ett fantastiskt bemötande... Adam har varit helt fläckfri i allt Läs mer
  • Predrag O
    Predrag O skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har köpt radhus via Rebecca Damgren.
    Hon är otroligt bra mäklare som kan man rekommendera henne till alla som vill köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • Joel Björn Andreas S
    Joel Björn Andreas S skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca sålde en villa i Utby åt oss. Rebecca var under hela processen igenom väldigt bra, påläst och kommunikativ. Hon gjorde oss delaktig och kom med bra förslag och tankar! Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca är väldigt trevlig och professionell. Jag kände att jag kunde lita på henne Läs mer
  • Abdallah Ben Hassouna A
    Abdallah Ben Hassouna A skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag sålde rodhus i kviberg och det gick bra Rebeca har jhälpt mej med detta Läs mer
  • Selma K
    Selma K skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Proffs !tydlig , allt var jättebra! Läs mer
  • Eva-Lis Z
    Eva-Lis Z skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jasmine är proffsig och mycket trevlig. Läs mer
  • Hugo S
    Hugo S skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Simon är mycket trevlig och proffsig i sitt bemötande. Supernöjda! Läs mer
  • Rolf W
    Rolf W skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt bostadsrätt och sålt villa.
    Jasmine är bra för hon är inte så på. Hon har varit behjälplig med de frågor vi haft, även om vi fått vänta med svar någon dag ibland.
    Förväntningarna var stora vid försäljningen av villan och vi hade fått en bild med betydligt bättre betalt än det blev.
    Sammanfattningsvis är Jasmine en bra mäklare som kan rekommenderas, men priset blev en besvikelse. Läs mer
  • Niloufar B
    Niloufar B skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    köpt bostad. vänlig bemötande, engagerade
    snabb att svara på frågor. Läs mer
  • Liv B
    Liv B skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Solgt en villa i Öjersjö och fick vad vi begärde. Mycket nöjd med Rebecca Läs mer
  • Munqit M
    Munqit M skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har haft glädjen att få ha Rebecca som mäklare. Hon har skött allt perfekt. Hon har visat stort engagemang och hon har hela tiden haft ett vänligt och uppmuntrande bemötande. Hon har bidragit med goda råd och tips då man behövt det som mest.

Vi kan med varm hand rekommendera Rebecca som mäklare, en trygg och kunnig person som ger stöd kring allt man kan behöva veta. Läs mer
  • Afshin M
    Afshin M skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    .Jag har köpt en vila

trevlig bemötande.

Jag önskade att mäklaren skulle vara mer påläst om huset. Läs mer
  • Julia N
    Julia N skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag tyckte att Simon företrädde både köpare och säljare på ett bra sätt. Fick känslan att han var opartisk och ville bådas bästa. Jag köpte en 2a i Partille att bo i själv. Hade innan varit på visning av en annan lägenhet som Simon var ansvarig mäklare för. Fick sedan hjälp att få en förhandsvisning av denna lägenheten. Mycket nöjd. Läs mer
  • Markos G
    Markos G skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jasmine är en mycket trevlig och kompetent mäklare, vi har stort förtroende för Jasmine! Läs mer
  • Rebecca A
    Rebecca A skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag köpte en lägenhet i kviberg.
    Adam är en trevlig mäklare och inte alls påtryckande eller för mycket som vissa andra mäklare kan vara.
    Jag tycker Adam har gjort ett bra jobb och kan tänka mig att han kommer göra många bra affärer i sin karriär. Läs mer
  • Malin E
    Malin E skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Trevlig, tillmötesgående och tillgänglig! Verkligen att rekommendera som mäklare vid försäljning av villor. Läs mer
  • Carolina T
    Carolina T skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt bostad & vi är jättenöjda med Adams mäklararinsatts. Läs mer
  • Maria D
    Maria D skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Mycket trevlig och engagerad. Dock lite dålig på att kommunicera snabbt. Läs mer
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi fick ett gott bemötande vid försäljningen. Bra information om processen och tips och idéer inför fotografering. Vid planering av visningar fick vi bra stöd och ett gott bemötande. Att ha en mäklare med god kunskap om området och försäljningarna i området var en stor hjälp när vi sålde vår lägenhet och vi fick också rätt och relevant information. Läs mer
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålde vår lägenhet. Adam har otrolig kännedom om området och bostäderna. Det är ingen slump att han är välkänd i området. Han är tydlig med vad som gäller och vad som ska göras innan visning. Vi är väldigt nöjda. Han har även väldigt duktiga och trevliga medarbetare som hjälper till med administrationen. Läs mer
  • Tobias P
    Tobias P skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt lägenhet .
    Trevlig och hjälpsam .
    Försäljningen gick lätt och smidigt . Läs mer
  • Clara H
    Clara H skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag fick ett bra bemötande - förtroendeingivande och tillmötesgående. Läs mer
  • Inger Margareta O
    Inger Margareta O skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag fick ett bra bemötande.Rebecca gjorde ett bra jobb med allt.Är jätte belåten .Rekomenderar Rebecca till det bästa. Läs mer
  • Martin A
    Martin A skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Simon var proffesionell och skötte sig utmärkt genom hela processen. Klart över förväntan. Jag rekommenderar honom starkt till andra som ska sälja sin lägenhet. Läs mer
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Lugn, försiktig, förstod våra behov. Kändes dock som att vi ofta fick vara drivande i processen själva. Läs mer
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Min försäljning gick jättesmidigt. Simon var en förtroendeingivande, tillmötesgående och pedagogisk lots genom det hela. Behövde inte lägga många strån i kors själv! Ett stort plus för min del, som har mycket svårt för slippriga säljartyper, var Simons opretentiösa personlighet/inställning. ☺👍 Läs mer
  • Lilian L
    Lilian L skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca kom in sent av försäljningen vi tycker att hon va bra vi tycker även att Maria som gick på mamma ledigt va ett stort stöd under den långa tid som hon va med Läs mer
  • Catherine B
    Catherine B skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Mycket trevligt bemötande. Tydlig och svarar på alla frågor jag haft. Läs mer
  • Inga-Lill B
    Inga-Lill B skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Magnus var mäklare då jag sålde min bostadsrätt i Jonsered. Magnus har en lågmäld framtoning och är väldigt behaglig att ha att göra med. Svarar snabbt och rakt på frågor. Är pedagogisk då han behöver förklara olika saker för mig.
    Vid en bostadsaffär är det alltid väldigt svårt att veta hur utgången ska bli - allt beror på vilka spekulanter som är intresserade. Jag är mer än nöjd med resultatet av min försäljning. Rekommenderar mer än gärna Magnus som mäklare. Läs mer
  • Anita A
    Anita A skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Har sålt en tvårumslägenhet. Simon är mycket professionell, noggrann, ärlig, ödmjuk och trevlig i sin yrkesroll som mäklare och jag kan verkligen rekommendera honom. Jag visste detta från min förra lägenhetsförsäljning och bad därför om att få hans hjälp denna gången också.
    Det har gått väldigt bra och smidigt även vid denna försäljning så jag är mycket nöjd.
    Med vänliga hälsningar
    Anita Ankarberg Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi fick ett mycket gott intryck av Rebecka redan första gången vi träffade henne. Hon var personlig men proffesionell. Vi fick förtroende för henne genom hennes kunnande om branschen och det material hon visade oss om hur en försäljning går till. Läs mer
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Trevlig och kunnig. Husköpet gick väldigt smidigt och vi fick hela tiden bra information. Läs mer
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Lite avståndstagande och inte så bra kunskap om fastigheten. Skulle kolla upp saker och höra av sig vilka vi inte fick återkoppling på.
    I budgivning var hon inte så tydlig med förväntningar och förhandlingen drog ut på tiden. Sedan kom förslag om kontraktsskrivande på dagen för att hon skulle bort. Läs mer
    2018-03-15 Rebecca D svarar Elisabeth H
    Tråkigt att höra att din upplevelse i samband med köpet inte var enbart positiv. Det är viktigt för mig med nöjda kunder, tack för din kommentar! Jag ringer dig gärna för att prata vidare. /Rebecca
  • Teuta M
    Teuta M skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Otroligt duktig! Bra återkoppling och snabba beslut. Läs mer
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jasmine var toppen! Jag har både köpt och sålt en lägenhet med hennes hjälp. Bättre mäklare kunde jag inte få. Jag önskar henne all lycka. Läs mer
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille