Fastighetsbyrån Partille

Gamla Kronvägen 54, 433 33 Partille — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån är Partilles mest anlitade mäklare. Vi har koll på hela området, från Fräntorp till Gamlestaden, och vår goda lokalkännedom gör att du kan lita på att vi hittar det perfekta boendet just för dig. Hos oss får du hög serviceanda, bred kompetens och en stor trygghet genom hela bostadsaffärens gång.

Om du funderar på att flytta hoppas vi att du sätter ditt förtroende till oss. Vi lovar att göra allt för att du ska få en riktigt lyckad affär. Varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor!

Läs vad 746 kunder tycker om Fastighetsbyrån Partille

• 2020-10-15

Ivo C skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    English was fine, but of course there could be improvement :) Läs mer
  • 2020-10-14

Patrik I skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Väldigt proffesionell och trevlig. Läs mer
  • Althea E

2020-10-14

Althea E skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har sålt vår tvåa i Kviberg nu med hjälp av Magnus, och det gick jättebra! Det kändes som att det fanns bra kommunikation under hela processen, och det blev en någorlunda snabb affär som vi säljare hade önskat. Vi blev mycket nöjda med slutpriset, och det har allmänt varit en god upplevelse att sälja!

Det är första lägenheten vi har sålt, men vid några som helst frågetecken var det bara att höra av sig så redde det ut sig. Läs mer
  • 2020-10-12

Bolennart E skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Maria Rohdén har varit vår mäklare vid försäljningen av vår villa i Sävedalen, Partille. Hon har på ett föredömligt sätt skött allt praktiskt rörande själva försäljningen som exempelvis visningar, annonsering, besiktning, kontrakt osv. Vi är mycket nöjda med den service vi fått. Läs mer
  • 2020-10-09

Annika B skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag anlitade Jasmine då vi skulle sälja vår bostadsrättslägenhet. Valet föll på Jasmine då hon vid vårt första möte ingav ett inkännande, professionellt, inlyssnande, tryggt och lugnt intryck. Samtidigt som det alltid fanns närhet till humor, glimten i ögat och ett gott skratt.
    Då det här var första gången som jag sålde en lägenhet var det svårt att veta vilka förväntningar en borde ha men det första intrycket av Jasmine stämde väl överens under processens gång.
    Om några frågor dök upp under tiden fanns Jasmine där att bolla med. Att sedan slutpriset blev över förväntan får absolut ses som att förväntningarna på Jasmine och bostadsaffären infriades. Läs mer
  • 2020-10-08

Annelie H skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Anlitade jasmine för att sälja min bostadsrätt.

Uppfattade jasmine som en varm inkännande och trygg person. Hon har ett trevligt bemötande och har alltid nära till skratt. Hon blev en stor trygghet under bostadsförsäljningen.

Då detta var min första bostadsförsäljning så visste man inte vilka förväntningar man skulle ha på mäklare eller försäljningen i stort. Men nu i efterhand kan man säga att alla förhoppningar infriades. Inte minst baserat på att slutpriset på min bostad blev högre än förväntat. Läs mer
  • 2020-10-05

Johanna I skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi sålde en stor lght på förhand med Magnus, i 5miljonerklassen. Magnus bemötte oss proffesionellt med god ordning och reda, lagom mycket kommunikation och information. Han upplevdes inte som påstridig varken mot oss eller köparna utan vi kände ganska snabbt en tillit och vi uppskattade balansen han hade mellan sakligt och personligt bemötande. Vi är mycket nöjda med Magnus! Läs mer

Ellen Anna Josefina E skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    En mäklare som gav oss sin tid, gav aldrig intrycket av att vara stressad. Gav klar och tydlig information. Vi är mycket nöjda! Läs mer

Johan Emil Lars M skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålde bostad genom Maria. Enkelt, smidigt och aldrig några problem! Trevlig och lugn mäklare som jag gärna rekommenderar!! Läs mer

Anniken S skrev om Frida Thorell en del av Fastighetsbyrån Partille
    Tillgänglig, vänlig, snabb och tydlig.
    Nu var jag köpare, skall jag sälja igen vet jag vem jag kommer kontakta! Läs mer
  • 2020-09-23

Lisbeth Anneli Viveka S skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Smidig och hjälpsam. Väldigt glad. Läs mer
  • 2020-09-22

Pelle S skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt en två-familjsvilla i Sävedalen. Rebecca har varit toppen hittills. Hon har varit lätt att nå på alla sätt. Hade höga förväntningar på henne och dom har hon infriat med råge. Alltid glad och tillmötesgående.
    Allting har flutit på hur bra som helst även om säljprocessen inte är riktigt klar än.
    Vi är jättenöjda med Rebecca, hon e toppen👍 Läs mer
  • 2020-09-16

Anna H skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag fick hjälp av Magnus med att sälja min bostadsrättslägenhet. Redan vid första mötet kände jag ett stort förtroende för honom. Jag tycker Magnus var väldigt engagerad, tillgänglig, proffsig, vänlig och hjälpsam genom hela processen, som mycket tack vare honom fick ett smidigt avslut! Jag rekommenderar honom varmt. Tack för väl utfört arbete! Läs mer
  • Lennart

2020-09-14

Lennart skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har haft en försäljning av min fars lägenhet paradiset i Partille.

Från första stund så har Jasmin levererat god kännedom, idéer och förbättringar på hur vi på bästa sett kunde få ett bättre utgångslägen än det var tänkt från första gång.

En engagerad, proffsig och motiverande säljare!

Väldigt nöjd med Jasmins prestation.

// Michell Olausson Läs mer
  • 2020-09-14

Carl Andreas Bengt S skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Oerhört lyhörd och tillmötesgående mäklare. Gick in i försäljningen av vårt hus med viss skepsis och oro men under förloppet visade mäklaren trygghet och erfarenhet vilket gjorde oss säkra på att vi valt rätt mäklare. Mäklaren har gedigen expertis och ett brett kontaktnät då försäljningen gick smidigare än vi vågat drömma om. Rekommenderar starkt Rebecca! Läs mer
  • 2020-09-09

Tommy G skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    korrekt, trevlig och levererar det som utlovas. Läs mer
  • 2020-09-07

Maja-stina V skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi sålde just vår villa i Utby via en "på gång"-annons. Det kändes väldigt tryggt med Rebecca vid vår sida och hon har varit tillgänglig för att svara på frågor och bolla idéer nära på dygnet runt. Allt igenom en positiv känsla och fint bemötande. Läs mer
  • 2020-09-02

Soma K skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Professionell och passionerad, helt enkelt bäst! Läs mer
  • Ilona L

2020-09-02

Ilona L skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Andra gången jag anlitat Magnus, kommer aldrig använda anlita en annan mäklare. Han är trevlig, kunnig och proffsig. Alltid ett bra bemötande. Rekomenderar Magnus till alla. Han gör sitt yttersta, bästa mäklaren!!!! Läs mer
  • 2020-08-26

Alexander M skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Första kontakten med Jasmine var när vi köpte lägenheten som vi nyss sålt. Hon gjorde ett gott intryck så vi anlitade henne att sälja även vår lägenhet den gången. Nu sex år senare var det dags igen och det kände som en självklarhet att anlita Jasmine en andra gång.

Jasmine har lyssnat, förstått våra behov och anpassat allting därefter. Hon får toppbetyg! Läs mer
  • 2020-08-25

Josefin T skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jasmine fick ett svårt uppdrag då min lägenhet tillhör en lite föreningen vilket medförde att köparna inte blev beviljade lån eller rättare sagt deras banker godkände inte objektet. Men Jasmine gav inte upp, efter att två köpare blivit nekade la vi ut bostaden på Hemnet. Fick till en visning och sen en budgivning. Allt gick i lås och lägenheten såldes. Stor guldstjärna till Jasmine som inte gav upp och som samtidigt peppade mig och min familj. Stort tack till dig🙏🏻 Läs mer
  • Mihajlovic N

2020-08-24

Mihajlovic N skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vänligt och professionellt bemötande. Goda råd som var värdefulla och som uppskattas. Jasmine levde upp till mina förväntningar med råge. Läs mer
  • 2020-08-21

Robin B skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi köpte vårat första radhus då Maria var mäklare och hennes lugna personlighet gjorde att vi kände oss säkra under hela processen. Hon förklarar tydligt och svarar väl på frågor. Läs mer
  • 2020-08-19

Erik P skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Nöjd med allt angående mitt köp lägenheten. Läs mer
  • 2020-08-19

Maria G skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har sålt vår lägenhet via Magnus.
    Jag är mycket nöjd över Magnus förmåga att ge lugn och trygghet. Läs mer
  • 2020-08-14

Sarah M skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Maria är lugn, trygg och tydlig. Just vad vi behövde i en stressad sälj-situation. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2020-08-11

Anton D skrev om Fastighetsbyrån Partille
    Jag och min fru köpte ett parhus med Rebeckas hjälp, och från början till slut var det en väldigt positiv upplevelse. Supertrevlig, hade svar på alla våra frågor och fick oss att känna oss väldigt trygga i vår första bostadsaffär. Läs mer
  • 2020-08-10

Oskar Andersson skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålde en trea i Kviberg. God kontakt och seriöst bemötande. Tack, Magnus. Läs mer
  • 2020-08-10

Senay J skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Hon var var väldigt trevlig och tydlig och lätt och göra med. Vi köpte en bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-08-09

Hanna D skrev om Fastighetsbyrån Partille
    Vi blev omkörda i en snabb budgivning, Rebecka hjälpte oss att hitta vidare och vi är jättenöjda med bemötandet vi fick. Professionell och ödmjuk för att inga frågor är dumma. Läs mer
  • 2020-07-28

Belend Benjamin S skrev om Frida Thorell en del av Fastighetsbyrån Partille
    Världens bästa mäklare! Fick en otroligt bra service utav Frida som gjorde försäljningen så smidig och utan krångel, hon var extremt noga och tydlig med kontrakten och bostads beskrivningen, hon fick en att känna sig trygg och säker, rekommenderar starkt att fler mäklare tar lärdom utav hennes kunskaper och service förmåga. Läs mer
  • 2020-07-24

Martin P skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Maria var engagerad och drivande i hela processen. Hon var lyhörd och flexibel och mån om att hitta bra lösningar för alla parter. Läs mer
  • 2020-07-23

Emma Sofia S skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt radhus.
    Mycket trevligt bemötande, kunnig, trovärdig och ödmjuk. Mycket lätt att prata med. Lyhörd för våra önskemål och hjälpsam.
    Över förväntan!!
    Rebecca har varit helt suverän, bara positivt om henne. Supernöjda!
    Bästa mäklaren vi mött på! Läs mer
  • 2020-07-20

Elena R skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca var ganska oengagerad. Hon hörde i princip inte av sig alls före försäljningen. Hon kom inte och tittade på hur huset såg ut före visningen en enda gång för att ge synpunkter och råd. Annonsen låg ute för kort tid på Hemnet vilket sannolikt medverkade till att försäljningspriset inte blev vad vi hade önskat. Detta trots att vi argumenterade kring detta innan. Hon verkade mesta intresserade av en snabb affär för att sen få gå på semester. Läs mer
    2020-07-21 Rebecca D svarar Elena R
    Hej! Tråkigt att höra att din upplevelse i samband med försäljningen inte var enbart positiv. Det är viktigt för mig med nöjda kunder så jag tar till mig av feedbacken, tack för din kommentar! /Rebecca
  • 2020-07-15

Annette O skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt bostad. Perfekt bemötande av mäklare Jasmine Johansson. Höga förväntningar som Jasmine levde upp till. Personligt o proffsigt möte. Helt nöjd med hela affären.
    😊 Läs mer
  • 2020-07-08

Lillan J skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har sålt en lägenhet på Långåkern 11, Sävedalen.

Blev bemötta på ett proffsigt och fint sätt.

Allt sköttes lugnt och fint. Var noggrann i sitt arbete.

Skulle rekommendera Jasmine Johansson till andra. Läs mer
  • 2020-07-06

Erika B skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    This was my first experience buying real estate in Sweden, my partner and I have just purchased an apartment. Jasmine was excellent in every way. She worked around my and my partner's schedules so that we could each view the apartment even though we both had a lot of work travel at the time. She helped me set up a power of attorney straight away which ended up being necessary for the purchase. Her communication was quick and efficient and never too much. She was friendly and courteous and knowledgeable. She made the whole process smooth and comfortable for us both. I would absolutely recommend her to anyone and I'm grateful to have had her help! Thanks Jasmine! Läs mer
  • Yosef Q

2020-07-05

Yosef Q skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Hon var jättebra, trevlig, enkel och skötte allt exemplariskt. Genuin jämfört med andra mäklare man träffat. Rekommenderar! Läs mer
  • 2020-07-05

Lennart H skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt en 55+ bostadsrätt i Partille.
    Mäklaren har varit mycket informativ och aktiv under uppdraget.
    Mina förväntningar var att lägenheten skulle bli såld till ett acceptabelt pris och det lyckades hon med trots pandemin.
    Mäklaren var duktig på att anpassa sig till det nu rådande läget och hade extra visningar som var anpassade efter intressenternas önskemål. Läs mer
  • 2020-07-01

Mohammad A skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    mycket bra kille som såg till att objektet såldes Läs mer
  • 2020-06-29

Parivash V skrev om Fastighetsbyrån Partille
    Alltid trevlig bemötande ,lyhörd och proffs i sitt område.
    Rekommenderar varmt henne till alla mina bekanta. Läs mer
  • 2020-06-27

Ann-cristin A skrev om Fastighetsbyrån Partille
    Vi har köpt en bostadsrätt och är nöjda med mäklaren som var tillmötesgående och lätt att få kontakt med Läs mer
  • 2020-06-23

Fatemeh A skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag sålde nyligen en bostadsrätt och Magnus var suveränt Läs mer
  • 2020-06-22

Negin H skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har sålt en lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck, är supernöjda med hans insats. Bra bemötande och ett professionell arbete. Läs mer
  • 2020-06-15

Nina L skrev om Fastighetsbyrån Partille
    Rebecka hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Jag upplever henne som mycket kunnig och professionell. Hon har haft en positiv inställning och varit lätt att ha kontakt med under hela processen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-06-12

Bernardo G skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jasmine was incredibly responsive and helpful. We're glad to have bought an apartment from her! Läs mer
  • 2020-06-10

Jack J skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Nyproduktion. Sparsamt med information om vissa delar. Som köpare var det inga konstigheter. Allt i sin ordning och proffsigt. Dock lite opersonligt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-07

Sofie K skrev om Fastighetsbyrån Partille
    Jag har köpt bostadsrätt i Öjersjö, Storegården 30a.

Mäklaren har hela tiden varit tillmötesgående och professionell.

Jag har aldrig köpt bostad genom mäklare tidigare så har inget att jämföra med men kan bara säga att Rebecka var super att ha att göra med. Allt löste sig smidigt och på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • 2020-06-04

Marie Nok L skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca har varit superhärlig att jobba med och hon har varit en riktig stöttepelare vid försäljningen av vårt hus! Läs mer
  • 2020-05-30

Dzani D skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Duktig, lyhörd och engagerad mäklare. Läs mer

Gamla Kronvägen 54, 433 33 Partille