Fastighetsbyrån Partille

Gamla Kronvägen 54, 433 33 Partille — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån är Partilles mest anlitade mäklare. Vi har koll på hela området, från Fräntorp till Gamlestaden, och vår goda lokalkännedom gör att du kan lita på att vi hittar det perfekta boendet just för dig. Hos oss får du hög serviceanda, bred kompetens och en stor trygghet genom hela bostadsaffärens gång.

Om du funderar på att flytta hoppas vi att du sätter ditt förtroende till oss. Vi lovar att göra allt för att du ska få en riktigt lyckad affär. Varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor!

Läs vad 645 kunder tycker om Fastighetsbyrån Partille

Vänlig och trevligt sätt
    Överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-12-05

Robin H skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecka var till bra hjälp vid vårt köp. Hon upplevdes väl insatt och kunnig utan att vara pådrivande. Vi fick ett mkt bra intryck av Rebecka Läs mer
  • Frida E

2019-12-04

Frida E skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt villa
    Maria har ett bra och professionellt bemötande.
    Alla förväntningar jag hade förvekligades.

Allt var toppen. Läs mer
  • 2019-12-04

Salwan S skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    En duktig och erfaren person som är noggrann med allting.
    Behjälplig när man behöver det och finns ofta tillgänglig.👍 Läs mer
  • 2019-12-03

Berit S skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille
    Har köpt en bostadsrätt, Rebecka har varit mycket trevlig och tillmötesgående ifrån första mötet vid visningen till överlåtelsen. Lätt att få tag på antingen via telefon/sms eller
    Mail. Läs mer
  • 2019-12-03

Henrik E skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Mycket bra, sålde lägenheten innan visning. Läs mer
  • 2019-12-02

Susanne L skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Maria är dem bästa mäklaren! Hon har hjälpt till med både köp och försäljning. Alla steg på vägen. Svarat på alla konstiga frågor, gett goda råd, stöttat när det varit tungt. Uppmuntrat och lyssnat. Hon är lugn, trygg och mycket kunnig. Glad och förstående. Hon lyssnar in och föreslog en förhandsvisning på det radhus jag till sist köpte. Aldrig något krångel. Jag kan rekommendera Maria till alla! Läs mer
  • Malin P

2019-12-02

Malin P skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Lars Kaggsgatan 28a såld! Lyhörd och tillmötesgående. Smidigt att sälja med Jasmine. Hade stora förväntningar som infriades, tur eller skicklighet? :)
    Sammanfattningsvis var det en mycket bra upplevelse att sälja lägenhet. Läs mer
  • 2019-12-01

Therese B skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    Upplever John som en engagerad, saklig och proffsig (håller inte alltid med utan ger råd som kanske inte alltid är vad man som kund vill höra) mäklare.

Vi sålde vår egenbyggda villa, försäljningsprocessen flöt på enligt plan. John återkopplade snabbt vid de tillfällen vi kontaktade honom.

Rekommenderar gärna John till andra. Läs mer
  • 2019-11-30

Aleksander R skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    John skötte sitt jobb galant, han är kunnig och tar sig tid att svara på alla frågor som man kan ha vid ett husköp. Hans norrländska lugn får en att stressa ner! Läs mer
  • 2019-11-28

Christine J skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille
    Det blev snabb och smidig affär! Rebecka är en proffsig trevlig tjej med en härlig dialekt! ;-) Läs mer
  • 2019-11-23

Ilona G skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har sålt ett radhus i Partille med hjälp av en fantastiskt duktig mäklare Maria.
    Hon har varit oerhört hjälpsam och lätt att ha kontakt med.
    Rekommenderar verkligen att anlita henne om man ska sälja. Läs mer
  • 2019-11-23

Dick H skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecka har gjort ett mycket bra jobb Läs mer
  • 2019-11-21

Kim G skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille
    Fantastiskt bemötande, väldigt hjälpsam och alltid tillgänglig 😃 Läs mer
  • Sandra E

2019-11-21

Sandra E skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har köpt en lägenhet av Rebecca och blev väldigt positivt bemötta redan från första kontakt. Hon är väldigt duktig och snabb på att svara vid frågor! Läs mer
  • 2019-11-21

Arvid T skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag och min sambo köpte en lägenhet i Partille och det var väldigt improviserat men skickade ett mail sent på kvällen och fick svar efter 5 min och morgonen efter var vi på visning.
    Hon kunde väldigt mycket, var super trevlig och verkligen förklarade oerhört bra om lägenheten och man fick en väldigt bra bild av henne. Sen blev det att vi köpte lägenheten och allt efter det har skötts perfekt. Oerhört glad att vi fick Rebecka och verkligen rekommendera henne. efter vi köpt så har jag och min sambo skickat mail och sms och fått svar väldigt fort och har varit super bra service. Hade inga större förväntningar från början men allt ha gått väldigt bra. Möten har gått bra, alla pappershandlingar har gått bra, vi har fått mycket hjälp.
    Jag och min sambo tycker Rebecka har skött allting väldigt professionellt och vi är jätte nöjda. Läs mer
  • 2019-11-18

Julia I skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecka was very helpful, very available to quickly answer our questions, and always very nice. We are very happy that she was our mäklaren to sell our apartment. I think our collaboration went very well. Läs mer
  • 2019-11-17

Håkan H skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    Har köpt villa/kedjehus. Mäklaren var artig och korrekt. För att få ett högre betyg hade krävts lite mer engagemang, exempelvis lite bättre påläst om fastgheten som såldes. Läs mer
    2019-11-17 John E svarar Håkan H
    Hej Håkan.

Kul att höra att du tycker att du fick ett bra bemötande.

Till mitt försvar vill jag säga att det var svårt att få fram all information då det var ett dödsbo som sålde. Det var barnen till den avlidne som höll i försäljningen så de hade inte bott i huset själva de senaste 20-30 åren.
  • 2019-11-14

Saber M skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi köpte ett hus med hjälp av John. Han var väldigt noggrann och professionell . Han bemötte så fort som mögligt också med avseende på ägaren. Vi fick alla som vi behövdes av John. Han hade en ödmjuk inställning. Han ordnade åtgärder på bästa sättet.
    Sammanfattningsvis var det en härligt upplevese. Jag rekommenderar John till alla mina vänner och kompisar.
    Tack
    Hälsningar
    Saber M. Rezaie Läs mer
  • 2019-11-13

Björn L skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Saklig förmedling av bostad och god kommunikation med potentiella köpare. Läs mer
  • 2019-11-12

Anne Marie B skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Bra och trevligt bemötande.

Kunde varit tydligare information om vad för kostnader som tillkommer utanför mäklararvodet och avgifter.

Kändes inte helt insatt om huset inför visningen, hade vart önskvärt med en genomgång innan. Lite stressat.

Är ändå nöjd med resultatet, så kan helt klart rekommenderas. Läs mer
  • 2019-11-11

Anna D skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille
    Härligt bemötande, tar sig tiden att svara på alla frågor. Läs mer
  • 2019-11-11

Lina E skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jasmine var vår mäklare när vi köpte vår lägenhet i Kviberg. Allt gick mycket smidigt och hon har varit så hjälpsam och trevlig. Vi är supernöjda med Jasmine! Läs mer
  • 2019-11-09

Daniel V skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har köpt ett lägenhet.Vi är jätte nöjda med Rebecka. Läs mer
  • 2019-11-08

Kerstin Agneta D skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Fick gott förtroende för Rebecca, hon var lyhörd och visade respekt för speciella behov inom familjen.
    Sålde mitt radhus väldigt smidigt
    Och snabbt Läs mer
  • 2019-11-06

Maja H skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi köpte en villa via Maria och kunde inte ha funkat smidigare. Proffsig, lugn med stort tålamod med oss förstagångsköpare. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-10-30

Pia Christina T skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Mycket proffsig, trevlig och positiv i sitt bemötande. Läs mer
  • Adisa I

2019-10-28

Adisa I skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Magnus sålde vår bostadsrätt. Magnus är väldigt trevlig,proffsig och tillmötesgående. Kommer rekommendera Magnus och kontakta Magnus vid framtida sälj tankar eller köpes tankar. Läs mer
  • 2019-10-26

Berit S skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har sålt en villa i Partille. Maria var lugn och metodisk och redan vid första mötet med henne fick jag förtroende för henne.
    Det har känts mycket bra att ha haft Maria som mäklare vid denna fastighetsaffären. Läs mer
  • 2019-10-21

Anneli K skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har sålt min 2 rums lägenhet.
    Jag blev bemött på ett bra sätt.
    De var första gången som jag sålde en lägenhet, Jag visste inte riktigt vad som väntade mig. Så jag blev väl omhändertagen av Magnus.
    Från första mötet med fastighetsbyrån; Magnus blev jag väl mottagen. Magnus var lugn och saklig. Läs mer
  • 2019-10-14

Kristina J skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille
    En person som man känner dig trygg med från första början. Kan rekommendera henne till 100 procent. Läs mer
  • 2019-10-13

Mats L skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi köpte en lägenhet med Magnus som mäklare, han gav ett mycket gott och professionellt intyck. Förtroendeingivande med ett trevligt bemötande. Läs mer

Adam E skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jasmine är en väldigt trevlig och duktig mäklare med goda områdeskunskaper. Väldigt lätt att ha att göra med och alltid tillgänglig! Läs mer

Desirée R skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jasmine är en fantastisk mäklare som lyssnade till våra behov, vägledde oss och gav oss råd när det behövdes, och fick oss att känna oss trygga i försäljningen av vår lägenhet i Kviberg. Rekommenderar henne till 100%! Läs mer

Siavosh A skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Magnus Har genom processen av försäljningen av min bostadsrätt varit extremt professionell,.

Han är kunnig och var konstant tillgänglig när det behövdes för att klargöra frågor vi hade eller dela med sig av sin erfarenhet.

Hans hjälp uppskattas enormt av oss och vi är väldigt tacksamma att vi kom i kontakt med Magnus för försäljningen av vår bostadsrätt, Läs mer

Christina P skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har köpt en villa och sålt ett radhus med Marias hjälp.
    Jag är mycket nöjd med Maria som mäklare, hon är lugn, metodisk, mycket förtroendeingivande och proffsig.
    Engagerad och tar bra initiativ för att göra en bra affär.
    Maria är en toppen-mäklare helt enkelt!! Läs mer
  • 2019-10-09

Jonas B skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jasmine sålde min lägenhet i Gamlestan. Jättebra att ha att göra med, väldigt proffsig och lugn.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-10-07

Eva Margareta S skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har sålt ett kedjehus i Sävedalen
    MR har varit en utmärkt mäklare och Fastighetsbyrån är professionella i sitt arbetssätt. Jag jag har enbart positiva bedömmande att ge. Jag rekommrnderar gärna Maria. Läs mer
  • 2019-09-23

Weiying Z skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille
    Duktiga märklare som är alltid så glad och trevlig. Bäst kundbemötande. Varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-09-19

Lars A skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har köpt Riddar Tures väg 32a i Partille.
    Rebecca har under hela processen varit en kompetent, kunnig och vänlig samtalspartner. Läs mer
  • 2019-09-18

Josephine Ö skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jasmine har hjälpt mig sälja min etta(35 kvm) i Bellevue. Hon har snabbt svarat på alla mina frågor och jag har känt mig trygg med att på distans lämna över ansvaret för försäljningen till henne Läs mer
  • 2019-09-17

Linnéa E skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har köpt en bostadsrätt i Sävedalen.
    Jag blev bemött på ett professionellt sätt och jag upplevde att Magnus var väldigt lugn, trygg och serviceinriktad - vilket gjorde mitt första köp till ett nöje.

Jag har tidigare upplevt att mäklare har en slags "översittarattityd" så jag hade inte förväntningarna att jag skulle känna mig bekväm med att ställa mina "dumma" frågor, men Magnus visade det motsatta i köp- och säljprocessen. Läs mer
  • 2019-09-16

Malin G skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Genuin, trevlig och kompetent mäklare som jag varmt rekommenderar 🌟🌸😀👍 Läs mer
  • 2019-09-15

Eva B skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Väldigt nöjd med försäljningen av lägenheten i Kviberg.
    Trevligt bemötande engagerad och kunnig. Läs mer
  • 2019-09-06

Anna R skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille
    Engagerad, behaglig och tydlig i sin kommunikation. Läs mer
  • 2019-09-05

Kristina M skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har köpt en bostadsrätt på 5 ROK, radhus eller parhusliknande. Mäklaren har i varje steg och process varit mycket tillmötesgående, informativ, vänlig och hjälpsam. Hon har gett ett ärligt intryck och ingett förtroende. Jag har hela tiden känt mig trygg i denna affär. Läs mer
  • 2019-09-04

Jonas H skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi fick hjälp att sälja vår lägenhet på ett otroligt smidigt sätt och blev väldigt bra bemötta. Läs mer
  • 2019-09-04

Farzad F skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille
    Tillgänglig, driven, professionell och mycket förtroendeingivande. Klockrent samarbete under hela processen.

Kan varmt rekommendera Rebecka Polhem. Läs mer

Tillgänglig Läs mer
  • 2019-08-31

Sofie B skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille
    •Lägenhet.
    •proffsigt, trovärdig, bra koll på området och förstående
    •inga större förväntningar då tidigare försäljning (med en annan mäklarfirman) inte var bra alls. Men med fastighetsbyrån så ändrades detta och hoppet kom tillbaka.
    Rebeckas bemötande var proffesionellt och varmt. Hon ville verkligen göra det bra för oss.
    Hon får toppbetyg av oss Läs mer

Gamla Kronvägen 54, 433 33 Partille