Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Partille Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Partille

Fastighetsbyrån Partille

Gamla Kronvägen 54, 433 33 Partille — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån är Partilles mest anlitade mäklare. Vi har koll på hela området, från Fräntorp till Gamlestaden, och vår goda lokalkännedom gör att du kan lita på att vi hittar det perfekta boendet just för dig. Hos oss får du hög serviceanda, bred kompetens och en stor trygghet genom hela bostadsaffärens gång.

Om du funderar på att flytta hoppas vi att du sätter ditt förtroende till oss. Vi lovar att göra allt för att du ska få en riktigt lyckad affär. Varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor!

Läs vad 440 kunder tycker om Fastighetsbyrån Partille

• 2019-04-17

Frida R skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Över förväntan!! Mycket nöjda. Snabb, tydlig och förtroendegivande Läs mer
  • 2019-04-11

Robert K skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har sålt vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med bemötandet från mäklaren och hon hade god förståelse för våra önskemål. Vi var från början klara med hur vi ville lägga upp vår försäljning och Jasmine hjälpte oss på alla sätt och vis.

På det stora hela är vi väldigt nöjda med Jasmine och Fastighetsbyrån och skulle varmt rekommendera byrån till andra. Läs mer
  • 2019-04-07

Carl-Henrik M skrev om Fastighetsbyrån Partille
    Lätt att samarbeta med, trevlig, kunnig bra bemötande vi var nöjda. Läs mer

Lisbeth Helén B skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Hej
    Sålt ett hus och mäklaren hade ett fint bemötande. Uppfyllde alla min förväntningar.

Mvh Läs mer

Ola Ö skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag hade inga stora förväntningar för jag har blivit besviken på mäklare tidigare. Men Simon övertygade mig att jag kunde lita på han. Sen har det fungerat utmärkt. Det han kan bli bättre på är kanske att ha lite kontakt då och då för att berätta hur läget är inför försäljningen. Nu skrev vi kontrakt långt före försäljningen så det kan påverka. Läs mer

Gabriela P skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Superbra!! Noggrann, tålmodig och jättetrevlig! Läs mer
  • Agnethe W

2019-04-01

Agnethe W skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Professionell, duktig och effektiv. Vi är så sjukt nöjda med jobbet Jasmine gjorde! Läs mer
  • 2019-03-30

Thomas T skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    I samband med vår försäljning av villan fick vi hjälp av Rebecca Damgren. Hon var professionell, lyhörd och alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2019-03-25

Fatima B skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Hon var professionell trevlig och kunnig. Bästa mäklaren !!! Läs mer
  • Siv å

2019-03-19

Siv å skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt en kolonistuga. Maria är lugn, saklig och mycket kompetent.Jag förväntade mig hjälp och stöd, vid försäljningen.Jag är helt klart förundrad över hur lätt och enkelt det blev, tack vare Maria stöd och hjälp. Läs mer
  • 2019-03-15

David B skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har köpt ett hus samt sålt en bostadsrätt. Tycker att man fick det bra beskrivet hu sälj/köp processen går till. lTycker att samarbetet har funkat bra och proffsigt. Läs mer
  • 2019-03-13

Sara B skrev om Fastighetsbyrån Partille
    Köpt bostadsrätt. Bra bemött av mäklare, snabba svar och snabb återkoppling.

Smidigt köp rentav generellt! Läs mer
  • 2019-03-06

Marie T skrev om Fastighetsbyrån Partille
    Köpt bostadsrätt , fick ett mycket bra bemötande och lättsamt. Fick hjälp med svar på dom frågor jag hade och att man fick återkoppling.
    Tycker att det var ett bra samarbete. Läs mer
  • 2019-03-04

Madelene K skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mäklaren har varit duktig och vi har haft regelbunden kontakt under hela säljprocessen. Mina förväntningar var att få sålt min bostad vilket även skedde så jag tycker att mäklaren levde upp till dem. Läs mer
  • 2019-02-27

Martina A skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt hus !
    Vi är mycket nöjda med Magnus som mäklare.
    Noggrann, seriös, pålitligt, tillgänglig & mycket trevlig människa & mäklare! Levde upp till förväntningarna & lite till!
    Stor sannolikhet att vi anlitar Magnus när vi en dag ska sälja. Läs mer
  • 2019-02-20

Camilla W skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Fsg av enplansvilla i Furulund.
    Proffsigt bemötande, bra känsla som gjorde att man kunde slappna av. Snabb återkoppling och bra att bolla frågor med. Trygghet i att rätt kompetens finns vilket är väldigt är väldigt viktigt eftersom de flesta inte gör så många bostadsaffärer, detta innebär att det är mycket man inte tänker på. En bra mäklare är en väldigt viktig del i processen att sälja sitt hem, och för vår del levererade Rebecca på alla plan! Läs mer

Anette S skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Väldigt fint bemötande från början till slut. Jasmine är inkännande och proffsig . Kunde inte ha önskat mig en bättre kontakt. Håll i henne hårt fastighetsbyrån!! Läs mer

Annica H skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Jasmine. Hon är en fantastisk mäklare! Läs mer
  • Margareta M

2019-02-14

Margareta M skrev om Fastighetsbyrån Partille
    Sålde vår brf lgh, grym närvaro, intresserad, tror på det han säljer, ser möjligheterna, stöttande, intresserad, högsta möjlig betyg!!! Läs mer

Stefan M skrev om Fastighetsbyrån Partille
    Jag har rekommenderat Adam för en granne, det säger allt om Adam tycker jag 😀👍. Läs mer
  • 2019-02-13

Olof E skrev om Fastighetsbyrån Partille
    1. Bostadsrätt 2.Proffisionellt 3.Motsvarade förväntningarna 4. Läs mer
  • 2019-02-12

Eva-Charlott S skrev om Fastighetsbyrån Partille
    Bostadsrätt i Öjersjö.Mäklaren gjorde ett bra jobb och hade en väldigt bra social kompetens. Läs mer
  • 2019-02-11

Elisabet D skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Både sålt och köpt bostadsrätt av Jasmine Johansson.Hon är lugn och sansad .Håller kunden välinformerad under hela processen både vid försäljning och köp. Läs mer
  • 2019-02-06

Filip J skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca var lyhörd och professionell. Läs mer
  • 2019-02-06

Ellen F skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Kunnig, informativ och hjälpte oss med allt som ingår i ett husköp! Toppen trevlig mäklare! Läs mer
  • 2019-02-02

Peter S skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt hus i Sävedalen, bemötandet från mäklare var som förväntat suveränt och professionellt. Läs mer
  • 2019-02-01

Anna Karin S skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt en villa
    Professionellt, vänligt och engagerat bemötenade.
    Bra återkoppling under processen och god kompetens
    Jag har känt mig trygg undre hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2019-01-30

Kent H skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Magnus sålde vår villa. Uppdraget genomfördes på ett professionellt sätt och med bra resultat. Min uppfattning är att både köpare och säljare är nöjda med hur affären genomfördes. Läs mer
  • 2019-01-30

Thore Gunnar A skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har redan svarat 2 ggr,Med vänlig hälsning, Thore. Läs mer
  • 2019-01-28

Fatima G skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt bostadsrätt i Gamlestaden, 2:a.

Väldigt varmt belysande av Jasmine som lyssnade på hur jag vill hantera processen. Förväntningar att få en lugn och behaglig mäklare och det var precis det Jasmine var!

Stort tack för hjälpen! Läs mer
  • 2019-01-23

Zivko C skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    Har sålt en villa.

Blev väldigt bra bemött av John.

Förväntningarna var att få huset sålt fort. Så blev det och John var väldigt aktiv och engagerad i processen. Läs mer
  • 2019-01-22

Elin K skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet i Kviberg. Vi är mycket nöjda med bemötande, snabb återkoppling och löpande information under hela processen! Läs mer

Amila Z skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt min bostad av Jasmine som var professionell från start. Trevlig, engagerad och tillmötesgående. Svarade på alla frågor och fick mig att känna mig trygg under hela processen.
    Rekommenderas varmt! Läs mer

Emelie G skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag och min sambo Jonatan har köpt vårt första hus i Utby. Vi hade tidigare gått på flera visningar där Rebecca varit ansvarig mäklare för några utav dem. Både jag och Jonatan har upplevt Rebecca som en väldigt tillmötesgående, trevlig och proffsig mäklare. Vid våra eventuella frågor så har återkoppling skett snabbt via antingen mejl eller telefon.
    Betyg 11/10 helt enkelt! Från första visning till kontraktskrivning och överlämning av nycklar har vi varit mer än nöjda. Tack Rebecca för fantastiskt bemötande och hjälp att hitta vårt drömhus! Läs mer

Carl T skrev om Fastighetsbyrån Partille
    Mycket bra service där han klarade av att lösa en snabb affär med bravur. Kände mig trygg genom processen och fick snabbt svar på mina frågor. Läs mer
  • 2019-01-20

Christina F skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har med hjälp av Maria sålt ett radhus på Mellanlyckan i södra Sävedalen. Maria har under den här tiden varit en utmärkt kontakt, hon har tagit kontakt och alltid informerat mig om de olika stegen i försäljnngen. förändringar som hon (eller hennes kollega Rebecka) föreslgit har varit väl underbyggda och visat sig ge positiva resultat. Läs mer
  • 2019-01-17

Sofie B skrev om Fastighetsbyrån Partille
    Köpt en lägenhet.
    Han är kunnig, professionell, lugn, lättsam och rolig person. Vilket jag uppskattat.

Vi bestämde oss gansk fort för lägenheten, han inte få några direkta förväntningar, men allt har sköts på ett personligt och professionellt sätt. Läs mer
  • 2019-01-15

Daniel B skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca har varit tillgänglig, lyhörd och väldigt serviceinriktad. Det har funkat precis så som en vill att en mäklarkontakt ska fungera. Läs mer
  • 2019-01-07

Martin B skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt lägenhet i Partille. Professionellt skött och inga konstigheter.

Förväntningar var att få svar på de frågor jag hade, när jag hade dem. Dessa förväntningar levdes upp till.

5/5 toasters. Läs mer
  • 2019-01-02

Christopher P skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    För den som aldrig varit med om det skulle jag vilja beskriva fastighetsköp - och sälj! - som stort och pirrigt, men också läskigt och ovisst. Från allra första mötet, till den sista slutklämmen av vår lägenhetsförsäljning, visade Simon oss att han är i en klass för sig. Han är ruskigt kompetent, tillmötesgående, tålmodig, pedagogisk, och fantastiskt vänlig. Han är genuin, trygg och ödmjuk på ett sätt som bara någon som är otroligt bra på sitt jobb kan vara (ja, bättre än de som ständigt måste hävda det). Simon är redan rekommenderad till vänner som bor i samma område, och vi ser fram emot att höra ord i samma anda som ovan när de anlitar honom. Läs mer
  • 2018-12-21

Bengt-Olof W skrev om Frida Thorell en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt och köpt bostad

Vi har bemötts av en mycket glad och lyssnande person

Vi hade förväntat oss ett högre pris

All personal har varit tillmötesgående Läs mer
  • 2018-12-19

Björn P skrev om Fastighetsbyrån Partille
    Köpt lgh. Bra bemötande och personlig service. Läs mer
  • 2018-12-17

Sofia A skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi köpte en 3:a i Kviberg på 70 kvm genom Simon! Han är extremt trevlig, noggrann och informativ! Vi fick stort förtroende för honom direkt. Jättenöjda med bemötandet! Läs mer
  • 2018-12-15

Mario P skrev om Frida Thorell en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jättebra mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder. Läs mer
    Frida T gillar detta
  • 2018-12-15

Gösta J skrev om Frida Thorell en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt nybyggd lägenhet och blev hela tiden mycket trevligt
    bemött. Läs mer
    Frida T gillar detta

Tomas F skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har sålt våran lägenhet (bostadsrätt)

Vi blev väldigt väl bemötta av våran mäklare. Hon var glad, positiv, kunnig, och framför allt var hon intresserad och det är det viktigaste.

Våra förväntningar är lite svåra att beskriva för när man aldrig har gjort något tidigare blir det lätt så att man svävar iväg i tankarna. Man vet helt enkelt inte vad man kan förvänta sig.
    Men i takt med att allt går framåt och man själv kommer in i det mer och mer tycker jag att förväntningarna infriades..

Vi hade ett bra samspel och alla frågor vi hade kunde besvaras. Lätt att samarbeta med och väldigt lyhörd.
    Vi blev dock jätterädda när vi hörde vilket utgångspris mäklaren hade tänkt sig. Det var klart under vad lägenheten hade värderats till och det är jättelätt att man stirrar sig blind och tror att den siffran som det är värderat till är det som man kommer att få i slutändan oavsett vad som händer.
    Där gäller det att det är övertydligt och att det upprepas många många gånger under resans gång att det bara är i bästa fall som man får det priset som det är värderat till!!

Men sett till hur det hela sköttes är vi väldigt nöjda.
    Dock tycker vi att arvodet är lite väl högt. Läs mer

Barbro Gun-Inger F skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Magnus har hjälpt mig att sälja en tomt. Det var ett komplicerat ärende med merarbete med lantmäteriet. Under hela tiden har jag fått stöd och hjälp av Magnus. Han är otroligt professonell, lugn och tålmodig. Alla frågor som jag har ställt till honom har jag fått svar på och "pedagogiskt" förklarade för mig. Detta bad jag om eftersom jag var osäker. Jag känner mig lyckligt lottad som fick hjälp av just Magnus. Jag kommer absolut att rekommendera honom. Läs mer

Oliver C skrev om Fastighetsbyrån Partille
    Fick jättebra hjälp att hitta drömlägenheten! Trevligt bemötande och smidig service! Läs mer
  • 2018-12-10

Alexander S skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Engagerad, strukturerad och målorienterad! Bibehöll sitt lugn genom hela processen och gav sig inte. Läs mer
  • 2018-12-02

Malin B skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Träffade henne inte på själva skrivningsdagen. På visningen helt ok, hade visss frågor i kontraktet som inte blev helt svarade på ännu... Läs mer
    2018-12-21 Jasmine J svarar Malin B
    Hej Malin. Vad tråkigt att höra. Det stämmer att vi inte träffades på tillträdet i somras då jag hade semester. Vad gäller själva kontraktskrivningen försöker jag alltid vara så tydlig det bara går och är öppen för frågor så att allt ska kännas tryggt. Jag visste inte om att du kände så här och har försökt komma i kontakt med dig för att reda ut vad jag kan hjälpa dig med.

Gamla Kronvägen 54, 433 33 Partille