Fastighetsbyrån Partille

Fastighetsbyrån Partille

Vi på Fastighetsbyrån är Partilles mest anlitade mäklare. Vi har koll på hela området, från Fräntorp till Gamlestaden, och vår goda lokalkännedom gör att du kan lita på att vi hittar det perfekta boendet just för dig. Hos oss får du hög serviceanda, bred kompetens och en stor trygghet genom hela bostadsaffärens gång.

Om du funderar på att flytta hoppas vi att du sätter ditt förtroende till oss. Vi lovar att göra allt för att du ska få en riktigt lyckad affär. Varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor!

Läs vad 808 kunder tycker om Fastighetsbyrån Partille 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-05-10
    Jag har sålt en bostadsrätt i Anneberg, Partille. Jag har blivit väl bemött och försäljningen gick smidigt. Det känns tryggt att anlita en mäklare som Magnus Nolbeck
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    • Kvastekulla
    2021-05-07
    Vi anlitade Rebecca när vi sålde vårt kedjehus i Partille.
    Rebecca är en oerhört engagerad, professionell och skicklig mäklare med en gedigen erfarenhet i bagaget. Vi kände oss trygga genom hela processen och allt gick mycket smidigt.
    Vi ger Rebecca våra varmaste rekommendationer.
    Åh tack för ert fina omdöme! En ära att få hjälpa er med försäljningen! :) Rebecca Damgren
    • Utbynäs
    2021-05-03
    Sålt ett radhus i Utby, Göteboerg. Mäklaren kändes kunning och intresserad. Dessutom tog hons sig tid att både lyssna och informera. Maria levde helt och hållet upp till förväntningarna som fanns.
    2021-04-30
    Magnus always found time to talk to me and was very helpful throughout the selling process.

I think the reason he is good is that he makes a very stressful situation easier by being so calm and clear when communicating.
    2021-04-20
    Kommunikativ och förtroendeingivande.
    Tack för ett härligt samarbete Anders, det värmer att få dessa ord! Rebecca Damgren
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-04-16
    Jag anlitade Jasmine för att sälja min tvårumslägenhet och är mycket nöjd. Jasmine är en otvunget vänlig, kunnig och professionell mäklare man genast känner ett förtroende för. Hon lade upp en plan för försäljning där hon förklarade stegen och sedan höll mig uppdaterad genom hela proceduren. Lätt att få tag i och prata med. Rekommenderar henne starkt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-04-14
    Vi har både köpt och sålt av Magnus och upplever honom som väldigt noggran, kompetent och ödmjuk. Han är väldigt lugn och följsam vilket gör mötet med Magnus väldigt behagligt. Så skulle varmt rekommendera er/dig att anlita Magnus.
    2021-04-09
    När vi skulle sälja vår villa fick jag direkt förtroende för Rebecca. Hon gjorde ett upplägg som passade oss väldigt bra, var lyhörd för våra önskemål och vi kände oss trygga med hennes kompetens kring husförsäljning. Jag är jätteglad att vi tog hjälp av Rebecca.
    Tack snälla för era fina ord! Så roligt att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert fantastiska hus! :) Rebecca Damgren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    • Björkekärr
    2021-04-08
    Jag köpte en bostadsrätt av Jasmine och hennes bemötande var proffsigt, lugnt, sakligt. Lätt att prata med och tillmötesgående.
    2021-04-07
    Vi tycker att Magnus är trevlig men känns lite osäker ibland och kan vara lite svår att kommunicera med. Men han har varit lätt att få kontakt med och har svarat snabbt på frågor och det uppskattar vi. I det stora hela har vi varit nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-04-07
    Köpt bostad. Fått hjälp med värdering. Mycket gott bemötande och kompetent/erfaren.
    Tack för omdömet! Kul att du känner dig nöjd med det jag kunnat hjälpa till med. John Englund
    2021-04-03
    Köpte en lägenhet som Jasmine förmedlade. Allt gick så smidigt och bemötandet var jättetrevligt och proffsigt. Kommer definitivt anlita Jasmine den dag det blir aktuellt för mig att sälja!
    2021-04-03
    Vi sålde våran bostadsrätt med hjälp av Jasmine. Allting fungerade klockrent hela vägen!
    2021-04-03
    Snabbt, smidigt och jättetrevligt. Gärna igen!
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    • Jonsered
    2021-04-02
    Vi köpte ett parhus av Rebecca men det va inte hon som va på visningen.
    Rebecca är toppen och vi har bara bra erfarenheter med henne men den mäklaren som va på visningen va väldigt ointresserad och pratade bara med någon som hon kände från tidigare.
  • sålde en tomt med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-03-22
    Riktigt bra mäklare som är lyhörd, effektiv och positiv!
    2021-03-08
    På husvisningen blev vi genast lättade att det var Rebecca som var mäklare eftersom vi hade fått en god kontakt på tidigare visningar. Vi upplevde en trygghet med henne i hela processen. Vilket jag nog anser vara mäklarens viktigaste roll.
    I övrigt alltid glad och professionell, kan inte rekommendera henne nog!
    2021-03-04
    Sålt en bostadsrätt.
    Fick mycket bra bemötande. Magnus är lugn, sansad och kunnig.

Magnus bekräftade våra förväntningar och hjälpte oss igenom försäljningen med bravur.
    2021-03-04
    Sålde en lägenhet med Magnus som mäklare. Han var lugn, tydlig och kunnig. Snabba inbokade möte.
    2021-02-23
    Magnus har hjälp oss att sälja en bostadsrätt, han har varit mycket tillmötesgående, tydlig och informativ under hela processen på ett sätt som gjort att vi har känt oss trygga i försäljningen.
    • Paradiset
    2021-02-21
    Köpte en bostadsrätt. Magnus var trevlig och vi fick ett positivt intryck från början. Bra uppföljning under köpets gång
    • Björkekärr
    2021-02-16
    Har sålt en bostadsrätt. Jasmine har uppträtt proffsigt och hela tiden hållt oss informerade i varje steg. Lugn, saklig och förtroendeingivande.
    2021-02-15
    Vi fick hjälp av Jasmine att sälja våran 3:a i Öjersjö. När vi tog kontakt med Jasmine möttes vi av en positiv och trevlig mäklare som kände till området utan och innan. Vi visste inte riktigt vad vi skulle förvänta oss då det var första gången för oss att sälja. Men det var inga problem för Jasmine svarade på alla våra frågor och hjälpte oss vidare i arbetet. Vi är väldigt nöjda med hennes arbete och våran slutsumma.
    2021-02-14
    Sålde min lägenhet. Bemötandet var super och hur hon hanterat hela ärendet har varit väldigt bra. Riktigt duktig på det hon gör och är väl insatt i områden som hon är ansvarig för. Super professionell, ödmjuk och ärlig.
    2021-02-12
    Rebecca är superduktig och hjälpsam, friktionsfritt bostadsköp från start till slut.
  • sålde sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-02-12
    Jag har sålt ett radhus.
    Bra bemötande.
    Mer än förväntningar.
    2021-02-12
    Magnus har hjälp oss sälja vår bostadsrätt i Kviberg. Han hade ett professionellt bemötande och var ärlig med vad vi skulle kunna förvänta oss av affären.
    2021-02-12
    riktigt grym mäklare ska rekommendationer kommer vara min mäklare i framtid
  • Lasse S
    2021-02-11
    Köpte bostadsrätt på Gamlestads brygga. Bra service och allt flöt på smidigt.
    2021-02-04
    vi sålde vårt parhus i Öjersjö i januari. Maria skötte detta mycket
    bra.Maria är väldigt lyhörd o dessutom en trevlig människa.
    jag och min fru är supernöjda.
    2021-02-03
    Hej
    Rebecca har hjälp mig med att sälja mitt hus i Utby
    Rebecca lästa av mig jätte bra om hur jag ville att försäljningen
    skulle gå till och löste det med bravur och slutresultatet blev över förväntningarna :-)
    /Jonas
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-02-01
    Köpt radhus.
    Fick ett mycket gott intryck av Maria, som var pålitlig, kunnig och informativ.
    • Björndammen
    2021-02-01
    Magnus hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt, till ett pris vi var väldigt nöjda med. Han var lyhörd för våra önskemål i säljprocessen och var alltid trevlig och professionell i sitt bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-01-31
    Maria var väldigt hjälpsam och tydlig i samband med att vi köpte radhus. Mycket trevlig mäklare!
    2021-01-26
    Vi har sålt en villa och jag har upplevt Rebecca som en varm och intressered mäklare, alltid till mötesgående, man kunde ringa henne och man undrade över något och det var aldrig några problem. Jag kan verkligen rekommendera henne.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-01-19
    Tycker att John visade lägenheten mycket bra, samt att han hade ett trevligt bemötande och budgivningen var lugn. Beskedet när allt var klart mycket bra. Sammanlagt ett mycket bra genomfört köp.
    tack för en bra affär.
    Jan o Lisbeth Mårtensson
    2021-01-13
    Jag köpte en lägenhet i Gamlestan. Jag träffade först Jasmine på visning av en annan lägenhet som jag var med i budgivningen på. Efter att vi träffats hjälpte hon till med att anordna en förhandsvisning av den lägenheten jag sedan köpte vilket ledde till en väldigt smidig affär med bra ordnat tillträdesdatum som jag är oerhört nöjd med!
    • Sävedalen
    2021-01-07
    Som köpare; bra bemötande, kunnig, ärlig, och proffsig.
    2021-01-07
    Sålt ett radhus och från första mötet har Maria uppträtt med stor kunnighet och intresse. Hon har varit lyhörd och tålmodig och styrt oss på ett tryggt sätt genom hela processen.
    • Sävedalen
    2021-01-06
    Köp av radhus. Trevligt och proffsigt bemötande. Vi är supernöjda med Rebecca som mäklare!
    • Björndammsterrassen
    2020-12-16
    Vi är väldigt nöjda med Jasmine dels genom hennes engagemang eftersom hon visste vi var i behov av ny bostad på bottenvåningen på Björndammsterrassen. Allt gick förträffligt vid övertagande med nycklar och tillträdandet.
    2020-12-16
    Mycket bra bemötande redan från början. Smidig affär, där Jasmine fick den såld innan visning. Rekommenderas starkt.
    2020-12-16
    Sålde min bostadsrätt och efter att ha träffat 3 mäklare föll mitt val på Jasmine/Fastighetsbyrån. Jasmin ingav ett seriöst engagemang och ett förtroende. Enkelt att få tag på henne och hon ingav ett lugn i en process som kan vara omvälvande och stressig. Mycket lyhörd och omtänksam. Vi kom till en snabb affär som jag blev mycket nöjd med. Kan varmt rekommendera Jasmin till andra kunder.
    2020-12-10
    informationsrik.
    Trevligt bemötande.
    Hjälpsam.

upplevelsen vid första bostadsköpet var skitbra. Jasmine Johansson var väldigt proffesionell.
    2020-12-02
    Magnus hjälpte mig med att sälja min trea i Utby. Försäljningen gick snabbt och smidigt tillväga. Jag upplever Magnus som trevlig, proffsig och med ett bra bemötande till både köpare och säljare. Jag kan starkt rekommendera honom till andra som planerar att sälja sitt boende.
    2020-11-23
    Köpt bostadsrätt i Kviberg. Jasmine är rakt igenom oerhört professionell i bemötande och handhavande av affären.
    2020-11-23
    Strukturerad , ordning och reda.
  • Linn A
    sålde sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    2020-11-23
    Vi är super nöjda har sålt vårt gavel radhus. Vi blev bemötta precis som ja hoppats på och Maria är en mycker trevlig och lättsam person att prata med.
    Möklaren har lev upp till alla våra förväntning och det finns inget negativt att säga alls!
    Skulle välja samma mäklare om igen
    i framtiden.
    2020-11-23
    Magnus sold our 3 room apartment in Kviberg. He was extremely professional and helpful, and achieved a good sale - highly recommended!
  • Emma Brita Amanda S
    sålde sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    2020-11-19
    Sålt radhus.
    Maria är ödmjuk, kompetent, lyhörd och kunnig. Samt varm som person.