Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Partille Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Partille

Fastighetsbyrån Partille

Gamla Kronvägen 54, 433 33 Partille — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån är Partilles mest anlitade mäklare. Vi har koll på hela området, från Fräntorp till Gamlestaden, och vår goda lokalkännedom gör att du kan lita på att vi hittar det perfekta boendet just för dig. Hos oss får du hög serviceanda, bred kompetens och en stor trygghet genom hela bostadsaffärens gång.

Om du funderar på att flytta hoppas vi att du sätter ditt förtroende till oss. Vi lovar att göra allt för att du ska få en riktigt lyckad affär. Varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor!

Läs vad 409 kunder tycker om Fastighetsbyrån Partille

• Christina T skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi är jättenöjda med Simon och hans jobb med att sälja vår bostadsrätt. Simon är proffsig och vi blev alltid trevligt bemötta. Budgivningen och kontraktskrivningen gick smidigt. Läs mer
  • Joakim B skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Bra från början till slut. Glad och positiv kille som var behjälplig dygnet runt. Läs mer
  • Jenny Birgitta T skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca var mäklare vid både köp av nytt boende samt försäljning av vårt nuvarande. Hon agerar mycket professionellt och har ett härligt rakt och postivt sätt att kommunicera. Läs mer
  • Said A
    Said A skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Bästa mäklaren i stan. Oerhört kunnig och vänlig. Adam ingav förtroende, han visade prov på tålmodighet, engagemang och lyhördhet. Jag skulle absolut rekommendera Adam till andra. Läs mer
  • Stefanos P skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålde ett nyproducerat hus i Öjersjö. Försökte med en annan mäklare från annan byrå i nästan 3,5 mån utan att lyckas och bytte till Rebecca. Hon löste det hela på knappt 4-5 veckor! Inklusive styling, fotografering och annonsering. Förutsättningarna var inte dom bästa eftersom huset legat ute flera gånger på olika prisnivåer.

Rebecca var fantastisk på återkoppling och höll oss uppdaterade ständigt, dag som kväll, även helger. Oerhört professionell i sitt bemötande och hon hade alltid svar och idéer, väldigt rådgivande vilket man förväntar sig av en mäklare. Visst kunde vi kanske fått mer för huset men med förutsättningarna som rådde är vi mer än nöjda. Lyckades dessutom få upp priset ytterligare inför kontraktsskrivning. Hon höll helt enkelt vad hon lovade.

Förväntningarna var väldigt höga och vi hade en ganska skeptisk inställning med tanke på tidigare erfarenhet men Rebecca ingav ett förtroende vilket hon också levererade på.

Vi rekommenderar Rebecca utan tvekan! Läs mer
  • Marcus B skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    * Köpt en bostadsrätt
    * Blev bemött på ett mycket professionellt sätt
    * Förväntade mig att få svar på mina frågor
    * Min upplevelse var mycket god. Andra mäklare jag mött har i vissa fall tryckt överdrivit mycket på fördelarna med att köpa just den lägenhet som de säljer (för offensiv). Det ger ibland ett icke genuint intryck. I andra fall har vissa mäklare varit tysta och knappt kommunicerat. Det som urskiljer Mr Baidori från mängden är att han var mycket påläst, noggrann, tillgänglig, gav ett professionellt intryck och var fakmässigt korrekt med en lagom marknadsföring av lägenheten. Om jag själv inte säljer min lägenhet på egen hand i framtiden när det blir dags för husköp kommer jag sannolikt kontakta Adam då jag skulle ge mitt fulla förtroende till honom. Läs mer
  • Mathias P skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi kontaktade Adam inför vår försäljning då vi mött honom på visningar vi själva varit på tidigare. Allt gick som vi ville, rekord i området och vi fick mer än vad vi önskade. Läs mer
  • Emma A skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Har både köpt och sålt hus med jasmine som Mäklare och bättre kan du inte hitta! Läs mer
  • Ingvar Arne B skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca sköte sig bra vi hade god kontakt och hon var lyhörd Läs mer
  • Anna Therese L skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi är väldigt nöjda. Blev en snabb affär och vi fick mer än vi hade förväntat oss. Rebecca Damgren visade god förhandlings förmåga. Hög servicenivå. Läs mer
  • Malin A skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Mycket duktig och kompetent mäklare!
    Lätt att ha att göra med och kommer jag behöva mäklare så vet jag vem jag kommer vända mig till i framtiden Läs mer
  • Johannes L skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt bostad med Simon som mäklare, mycket trevlig & bra mäklare som var engagerad och hjälpsam med diverse frågor & funderingar.

Kan rekommenderas! Läs mer
  • Daniel P skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag köpte min bostadsrätt av Jasmine och fick så bra intryck av henne att jag sedan anlitade henne när det sedan var dags att sälja den. Supertrevlig och mycket pålitlig! Läs mer
  • Pernilla M skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt lägenhet på orrebacksgatan. Kändes tryggt och svar på de frågor man hade. Läs mer
  • Marika D skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Väldigt professionellt bemötande och snabb på att återkoppla när man haft frågor om köpet. Läs mer
  • Bengt-Olof W skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Tar tid på sig att lyssna.
    Jag har sålt min villa. Jag hade förväntat mig ett högre värde'
    Jag har köpt en lägenhet till ett normalt pris
    Magnus var alltid vänlig och bjöd på kaffe och godis
    Han erbjöd oss med hjälp med deklarationen.
    Vad det några frågor så var det bara att ringa. Läs mer
  • Marita G skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt en lägenhet.Trevlig, mycket bra bemötande, saklig och kunnig Läs mer
  • Karin B skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Hej.
    En underbar mäklare, kan verkligen sitt jobb på bästa sätt.
    Jag kan rekommendera henne.

mvh karin Läs mer
  • Greta Daniela R skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca har hjälpt oss att sälja vår villa med framgång, med tanke på vikande marknad, hon visste när det var dags att ta till en extra växel och hämta försäljningen i hamn. Läs mer
  • Karolina T
    Karolina T skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Bemött på ett fantastiskt trevligt, lugnt och proffsigt sätt som alltid är tillgänglig vid funderingar.
    Vi har kommit långt in i processen med att sälja nuvarande hus till att köpa nytt hus och allt det innebär med avtal och bankkontakter. Läs mer
  • Ali G skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Proffesionell och följsam, vänlig bemötande Läs mer
  • Torgny Jarl S
    Torgny Jarl S skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt ett radhus och fick stort förtroende för John.
    Lugn och stabil och hjälp med allt som behövdes Läs mer
  • Felicia L skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt fristående villa
    Bra bemött av mäklaren
    Långdragen process Läs mer
  • Sophie N skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    Har sålt mitt hus, allt till belåtenhet!
    Väl utfört arbete vi är supernöjda med allt! Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har haft kontakt med John vid tidigare tillfälle när han värderade mitt radhus i Fräntorp.
    Han gav ett förtroendeingivande intryck med sitt lugna, empatiska och professionella sätt att bemöta mig på så valet att välja John när jag skulle sälja var enkelt.
    Han är korrekt, noggrann och återkopplar direkt vid minsta fråga om något.
    Det man som kund vill är att känna sig trygg och att inga frågor är för dumma att ställa och där fyller John upp alla kriterierna.
    Han har ett tålamod av guld dessutom och är en genuint äkta människa vilket jag uppskattar som kund.
    Han presenterar sitt uppdrag rakt, korrekt och ärligt och lovar inte mer än det han kan stå för!
    Så mitt intryck och erfarenhet av John är 5 stjärnor av 5 möjliga och jag skulle rekommendera honom varmt till alla som vill ha en mäklare de kan lita på till 100%! Läs mer
  • Therese O skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag har köpt en lägenhet. Simon var trevlig och tillmötesgående. Han förklarade väldigt bra vilket gjorde att jag kände mig trygg som förstagångsköpare Läs mer
  • Evy C
    Evy C skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    -Sålde min bostad
    - Simon var grym! Läs mer
  • Gunilla Viktoria T skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har sålt vår villa för flytt till lägenhet. Rebecca var vår mäklare och fixade försäljningen kanonbra.
    Rebecca är lyhörd, driven och väldigt ambitiös. Lämnar inte något åt slumpen.
    Rebecca levde verkligen upp till förväntningarna och vi har rekommenderat henne till andra att välja henne. Läs mer
  • Joakim M skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Magnus har varit väldigt trevlig genom processen och snabb på att svara på mail. Även väldigt duktig på att förklara processen vid köp av nyproduktion. Detta är vårt första köp av bostad, vilket är ett stort steg I livet och vår största affär som vi har gjort hittils. Både jag och min sambo kände en viss stress genom processen att köpa och skriva under avtalet, vilket upplevdes som en stressande faktor för oss. Vi fick även fel information gällande att gräsmatta skulle ingå i priset av Magnus. Men vid möte med byggherren fick vi reda på att detta inte ingick. Så mer detaljerad kunskap om huset och vad som ingår hade varit uppskattat. Vi skulle även vilja se en tätare återkoppling, hur många objekt som har sålts i området och även i vissa andra frågor vi hade. Detta eftersom vi ofta upplevde att vi fick ligga på att få svar i frågor vi tidigare ställt. I övrigt är Magnus Nolbeck en trevlig mäklare. Läs mer
  • Ine P
    Ine P skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    På vår första lägenhetsvisning mötte vi Adam, vi hade inga särskilda förväntningar från innan, utan åkte på en visning båda spontant och oplanerat. Det var därmed kanske lika stor överraskning för Adam som för oss att vi tre dagar senare la in ett bud. Adam fanns tillgänglig under hela processen, han svarade på frågor, dämpade ångest och bidrog till att vårt första lägenhetsköp blev en fantastisk rolig upplevelse. Läs mer
  • Gösta J skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vid försäljning av vår villa fungerade allt väldigt bra med ett lugnt och trevligt bemötande både mot oss säljare och köparna.
    Vi kan varmt rekommendera John till all fastighetsaffärer. Läs mer
  • Marcus H skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt en Bostadsrätt på Bisittarevägen 24
    Jag har fått ett fantastiskt bemötande... Adam har varit helt fläckfri i allt Läs mer
  • Predrag O skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har köpt radhus via Rebecca Damgren.
    Hon är otroligt bra mäklare som kan man rekommendera henne till alla som vill köpa eller sälja bostad. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Joel Björn Andreas S skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca sålde en villa i Utby åt oss. Rebecca var under hela processen igenom väldigt bra, påläst och kommunikativ. Hon gjorde oss delaktig och kom med bra förslag och tankar! Läs mer
  • Maria S skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca är väldigt trevlig och professionell. Jag kände att jag kunde lita på henne Läs mer
  • Abdallah Ben Hassouna A
    Abdallah Ben Hassouna A skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag sålde rodhus i kviberg och det gick bra Rebeca har jhälpt mej med detta Läs mer
  • Selma K skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Proffs !tydlig , allt var jättebra! Läs mer
  • Eva-Lis Z
    Eva-Lis Z skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jasmine är proffsig och mycket trevlig. Läs mer
  • Hugo S skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Simon är mycket trevlig och proffsig i sitt bemötande. Supernöjda! Läs mer
  • Rolf W skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt bostadsrätt och sålt villa.
    Jasmine är bra för hon är inte så på. Hon har varit behjälplig med de frågor vi haft, även om vi fått vänta med svar någon dag ibland.
    Förväntningarna var stora vid försäljningen av villan och vi hade fått en bild med betydligt bättre betalt än det blev.
    Sammanfattningsvis är Jasmine en bra mäklare som kan rekommenderas, men priset blev en besvikelse. Läs mer
  • Niloufar B skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    köpt bostad. vänlig bemötande, engagerade
    snabb att svara på frågor. Läs mer
  • Liv B skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Solgt en villa i Öjersjö och fick vad vi begärde. Mycket nöjd med Rebecca Läs mer
  • Munqit M
    Munqit M skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har haft glädjen att få ha Rebecca som mäklare. Hon har skött allt perfekt. Hon har visat stort engagemang och hon har hela tiden haft ett vänligt och uppmuntrande bemötande. Hon har bidragit med goda råd och tips då man behövt det som mest.

Vi kan med varm hand rekommendera Rebecca som mäklare, en trygg och kunnig person som ger stöd kring allt man kan behöva veta. Läs mer
  • Afshin M skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    .Jag har köpt en vila

trevlig bemötande.

Jag önskade att mäklaren skulle vara mer påläst om huset. Läs mer
  • Julia N skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag tyckte att Simon företrädde både köpare och säljare på ett bra sätt. Fick känslan att han var opartisk och ville bådas bästa. Jag köpte en 2a i Partille att bo i själv. Hade innan varit på visning av en annan lägenhet som Simon var ansvarig mäklare för. Fick sedan hjälp att få en förhandsvisning av denna lägenheten. Mycket nöjd. Läs mer
  • Markos G skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jasmine är en mycket trevlig och kompetent mäklare, vi har stort förtroende för Jasmine! Läs mer
  • Rebecca A
    Rebecca A skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag köpte en lägenhet i kviberg.
    Adam är en trevlig mäklare och inte alls påtryckande eller för mycket som vissa andra mäklare kan vara.
    Jag tycker Adam har gjort ett bra jobb och kan tänka mig att han kommer göra många bra affärer i sin karriär. Läs mer
  • Malin E skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Trevlig, tillmötesgående och tillgänglig! Verkligen att rekommendera som mäklare vid försäljning av villor. Läs mer
  • Carolina T skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt bostad & vi är jättenöjda med Adams mäklararinsatts. Läs mer
  • Maria D skrev om Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille
    Mycket trevlig och engagerad. Dock lite dålig på att kommunicera snabbt. Läs mer

Gamla Kronvägen 54, 433 33 Partille