Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg

Gamla Kronvägen 54, 433 33 Partille — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån är Partilles mest anlitade mäklare. Vi har koll på hela området, från Fräntorp till Gamlestaden, och vår goda lokalkännedom gör att du kan lita på att vi hittar det perfekta boendet just för dig. Hos oss får du hög serviceanda, bred kompetens och en stor trygghet genom hela bostadsaffärens gång.

Om du funderar på att flytta hoppas vi att du sätter ditt förtroende till oss. Vi lovar att göra allt för att du ska få en riktigt lyckad affär. Varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor!

Läs vad 709 kunder tycker om Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg

• Yosef Q

2020-07-05

Yosef Q skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Hon var jättebra, trevlig, enkel och skötte allt exemplariskt. Genuin jämfört med andra mäklare man träffat. Rekommenderar! Läs mer
  • 2020-07-05

Lennart H skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Sålt en 55+ bostadsrätt i Partille.
    Mäklaren har varit mycket informativ och aktiv under uppdraget.
    Mina förväntningar var att lägenheten skulle bli såld till ett acceptabelt pris och det lyckades hon med trots pandemin.
    Mäklaren var duktig på att anpassa sig till det nu rådande läget och hade extra visningar som var anpassade efter intressenternas önskemål. Läs mer
  • 2020-07-01

Mohammad A skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    mycket bra kille som såg till att objektet såldes Läs mer
  • 2020-06-29

Parivash V skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Alltid trevlig bemötande ,lyhörd och proffs i sitt område.
    Rekommenderar varmt henne till alla mina bekanta. Läs mer
  • 2020-06-27

Ann-cristin A skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Vi har köpt en bostadsrätt och är nöjda med mäklaren som var tillmötesgående och lätt att få kontakt med Läs mer
  • 2020-06-23

Fatemeh A skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Jag sålde nyligen en bostadsrätt och Magnus var suveränt Läs mer
  • 2020-06-22

Negin H skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Vi har sålt en lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck, är supernöjda med hans insats. Bra bemötande och ett professionell arbete. Läs mer
  • 2020-06-15

Nina L skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Rebecka hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Jag upplever henne som mycket kunnig och professionell. Hon har haft en positiv inställning och varit lätt att ha kontakt med under hela processen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-06-12

Bernardo G skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Jasmine was incredibly responsive and helpful. We're glad to have bought an apartment from her! Läs mer
  • 2020-06-10

Jack J skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Nyproduktion. Sparsamt med information om vissa delar. Som köpare var det inga konstigheter. Allt i sin ordning och proffsigt. Dock lite opersonligt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-07

Sofie K skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Jag har köpt bostadsrätt i Öjersjö, Storegården 30a.

Mäklaren har hela tiden varit tillmötesgående och professionell.

Jag har aldrig köpt bostad genom mäklare tidigare så har inget att jämföra med men kan bara säga att Rebecka var super att ha att göra med. Allt löste sig smidigt och på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • 2020-06-04

Marie Nok L skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Rebecca har varit superhärlig att jobba med och hon har varit en riktig stöttepelare vid försäljningen av vårt hus! Läs mer
  • 2020-05-30

Dzani D skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Duktig, lyhörd och engagerad mäklare. Läs mer
  • 2020-05-29

Göran P skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Sålt bostadsrätt i Partille.Jasmine har bemött mig på ett väldigt proffsigt och trevligt sätt.Jag fick många goda råd inför visningen.Jag hade lite högre förväntningar på slutpriset,men i Corona tider tror väl köparna på lägre priser,men jag tyckte det hela var ok.Jasmine jobbade hårt ,hade många visningar ,jag är mkt nöjd med det jobb hon lagt ner. Läs mer
  • 2020-05-29

Pernilla F skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Maria är mjuk, varm och förtroendeingivande och hon är inlyssnande.
    Hon har kontroll och visar på mycket kunskap. Läs mer
  • 2020-05-29

Glenn F skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Sålt villa i Öjersjö.
    Maria Rohdén har varit lugn och trygg att ha att göra med.
    Maria är kunnig och har varit hjälpsam med frågor under försäljning.
    Maria som mäklare levde mer än väl upp till förväntningarna.
    Vi är mycket nöjda med Maria och skulle varmt rekommendera henne för andra. Läs mer
  • 2020-05-27

Marita F skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Sålt bostad. Ganska neutral, lovade inget, pratade om coronatider o allt tar längre tid. Fick den infon vi behövde. Läs mer
  • 2020-05-26

Sanna T skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Allt bra............................. Läs mer
  • 2020-05-25

Philip G skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Hon arbetade väldigt hårt och fick sålt våran lägenhet under dessa Corona tider! Läs mer
  • 2020-05-25

Mathias N skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Bra och engagerad mäklare, god lokalkännedom. Mycket hjälpsam med problem som kommer upp längs vägen. Läs mer
  • 2020-05-21

Göran B skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Rebecka var Ödmjuk, snabb, hjälpsam och fick vår radhus sålt enkelt.
    Rekommenderas!! Läs mer
  • 2020-05-17

Robert M skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Försäljning av bostadsrätt i Partille Furulund. Oerhört professionellt och kunnigt uppträdande från fastighetsmäklaren, svårt att tänka mig att det skulle kunna finnas en bättre fastighetsmäklare än Jasmine Johansson Läs mer
  • 2020-05-08

Francesco R skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Lägenhet
    Positivt upplevelse Läs mer
  • 2020-05-08

Anette E skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Har aldrig haft en så bra mäklare som Magnus!
    Ödmjuk, snabb att återkoppla om man undrar över något, daglig uppdatering om hur läget låg till under hela försäljningen, trygg och saklig.
    Superlativen är många!
    Välj Magnus om ni ska sälja, så får ni den bästa. Lovar!

Anette Ekvall Läs mer
  • 2020-05-06

Tova O skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Jag blev bemött på ett väldigt vanligt och hjälpsamt sätt. Då det var min första bostadsaffär var jag väldigt nervös men hon var väldigt pedagogiskt och förstående.
    Jag tyckte mäklaren översteg mina förväntningar Läs mer
  • 2020-05-05

Johanna D skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Sålt vår bostadsrätt.
    Blev bemött på ett professionellt och tryggt sätt. Ingen osäkerhet, hade svar på alla våra frågor. Läs mer
  • 2020-05-04

Eva Helen T skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Vi har sålt vår bostad! Rebecca är en riktigt bra mäklare. Hon är proffsig men framför allt trevlig, inlyssnande och förtroende givande. Hon levde upp till våra förväntningar även om vi förväntade oss ett högre pris för vår bostad (men det berodde inte på Rebecca utan mer på osäkra tider☺️). Vi kommer att rekommenderar Fastighetsbyrån och Rebecca om någon vi känner kommer att sälja i framtiden. 🌸 Läs mer
  • 2020-05-04

Mikael S skrev om Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Vi köpte ett radhus i Sävedalen där Maria var mäklare. Vi upplevde Maria som väldigt bra och tydlig i bemötandet. På ett pedagogiskt och hjälpsamt sätt har hon tagit oss genom affären. Läs mer
  • Per-Erik W

2020-04-23

Per-Erik W skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Rebecca hjälpte mig att sälja min stora villa. Hon gjorde en träffsäker värdering, men jag fick faktiskt mer för huset än så.
    Rebecca rekommenderade dessutom ett bra stylistföretag som boostade försäljningsupplägget rejält. Läs mer
  • 2020-04-14

Monica Birgitta P skrev om Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Jag har haft bra samtal med mäklaren men jag valde att sälja mitt radhus till min dotter så jag har inte behövt nyttja mäklaren så mycket. Läs mer
  • 2020-04-07

Marit W skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Jag har nyligen sålt min bostadsrätt med hjälp av Jasmine. Hon har som min mäklare varit ett fantastiskt stöd och på ett professionellt sätt rådgivit mig under processens gång. Jag har stort förtroende för Jasmine och ger henne mina bästa rekommendationer som mäklare! Läs mer
  • 2020-04-02

Lejla R skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Världens bästa mäklare!!!
    Köpt bostad. Läs mer
  • 2020-04-01

Farhad K skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Med hjälp av henne sålde jag och min fru en lägenhet.En duktig, engagerad och rättvis förmedlare. Vi bemöt med respek. Med hjälp av henne gjorde vi en affär som vi är nöjda och det gick fort. Tack vare henne vi slipper och vara oroliga för påverkan av Coronaviruset på bostadsmarknad. Bara bra kommunikation och positiv upplevelse.Önskar henne lycka till i framtiden. Läs mer
  • Kent H

2020-03-27

Kent H skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Sålt radhus !

Blev väldigt bra bemött av mäklaren !

Mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    Han var lugn saklig och pålitlig och fixade det mesta väldigt bra.

Han kunde lugna oss när oron spred sig och rodde iland försäljningen fint . Läs mer
  • 2020-03-27

Maria K skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    John har varit väldigt professionell och inger ett förtroende. Vi har känt oss trygga i att han gör sitt bästa. Läs mer
  • 2020-03-25

Ingrid N skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Mycket bra! Hjälpsam och bra på alla sätt! Läs mer
  • 2020-03-24

Emma A skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Jag köpte ett nybygge på Gamlestads Brygga. Har fått snabb och bra information på alla mina frågor. Något jag kan skicka med är att när jag pratade med Peab så menar de på att det inte hade varit några problem för mig som andrahandsköpare att vara med vid besiktningen och driftgenomgången om jag bara frågat. Läs mer
  • 2020-03-20

Jonna Kristina S skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Har sålt en bostadsrätt och har under hela processen haft en bra dialog med Jasmine. Jasmine är lätt att komma överens med och har tillmötesgått mina önskemål på ett tillfredsställande sätt. Jasmine har hållit mig uppdaterad längs hela vägen och det har varit mycket uppskattat av mig. Läs mer
  • 2020-03-20

Maria K skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Rebecka var väldigt proffsig från börja till slut. Har ett bra förhållningssätt vilket inger förtroende. Hon har stor kunskap och är inkännande. Läs mer
  • 2020-03-18

Negin S skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Jag har sålt min lägenhet. Jasmine har alltid varit trevlig och tillgänglig. min helhetsbedömning är positiv.
    Det som jag önskade var att om jag fick mer råd från mäklaren då är det riktigt svårt och kunna avgöra och bedöma vilket beslut som är bäst. Läs mer
  • Marie L

2020-03-16

Marie L skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Magnus har sålt vår bostadsrätt och han är en proffsig, tillgänglig och engagerad mäklare. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2020-03-16

Kent H skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Rebecka var lugn saklig ,trevlig och lätt att resonera med proffsig och tydlig så det var helt enkelt väldigt bra ! Detta gällde ett köp av en bostadsrätt ! Kent o Maria Läs mer
  • 2020-03-15

Jeanette L skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Jag har via Rebecka köpt en ny lägenhet i Sävedalen och även sålt min egen i Jonsered. Rebecka visste att jag ville flytta till Sävedalen och hittade en säljare som ville sälja direkt till mig och jag är så tacksam för hennes hjälp med det! Hon är grym!! Läs mer
  • 2020-03-14

Tatiana R skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Kunnig, affärsinriktad, trevlig! Läs mer
  • 2020-03-13

Kavitha H skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Fick ett professionellt bemötande när vi sålde vår lägenhet.
    Kände en stor tillit för mäklaren.

Vi fick svar på de frågor funderingar som dök upp längs vägen och ett gott intryck.

Försäljningen gick väldigt fort och allt blev klart inom ett par månader. Läs mer
  • 2020-03-13

Tony L skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Köpt i gamlestan super nöjd👍👍👍 Läs mer
  • 2020-03-13

Adis R skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Vi fick vår lägenhet i Kviberg såld med hjälp sv Rebecka. Från dag ett har Rebecka alltid varit väldigt professionell och skött vår försäljning på ett väldigt bra sätt. Vi är väldigt nöjda med allt Rebecka har gjort och vi hade absolut anlitat henne igen vid en eventuell bostadsförsäljning. Läs mer
  • 2020-03-13

Anna K skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Vi har sålt våran bostad,
    Magnus har varit engagerad och tillgänglig i hela processen, vi är super nöjda! Läs mer
  • 2020-03-10

Mathias P skrev om Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Jasmine sålde min lägenhet i Kviberg via sin breda kunskap och sitt stora engagemang snabbare och för mer än jag trodde var möjligt. Jag har haft kontakt med Jasmine i 4-5 år och alltid varit supernöjd. Jag är kräsen och har alltid varit 100% nöjd! Läs mer
  • 2020-03-10

Joel B skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg
    Positiv, kunnig och väldigt trevlig. Läs mer

Gamla Kronvägen 54, 433 33 Partille