Fastighetsbyrån Partille

Fastighetsbyrån Partille

Vi på Fastighetsbyrån är Partilles mest anlitade mäklare. Vi har koll på hela området, från Fräntorp till Gamlestaden, och vår goda lokalkännedom gör att du kan lita på att vi hittar det perfekta boendet just för dig. Hos oss får du hög serviceanda, bred kompetens och en stor trygghet genom hela bostadsaffärens gång.

Om du funderar på att flytta hoppas vi att du sätter ditt förtroende till oss. Vi lovar att göra allt för att du ska få en riktigt lyckad affär. Varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor!

Läs vad 1090 kunder tycker om Fastighetsbyrån Partille 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Werner en del av Fastighetsbyrån Partille
    2022-12-08 Verifierad kund
    Very good experience, easy and smooth. All went great. Victor was very professional, punctual and always replied to my questions in a satisfactory manner.
    2022-12-06 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående. Har inte haft supermycket kontakt IOM att han blev sjuk till kontraktsskrivningen, men vi fick en kunnig och trygg ersättare.
    2022-12-04 Verifierad kund
    John ger ett ärligt och rakt bemötande samt handfasta råd och tips.
    2022-11-30 Verifierad kund
    Jättebra bemötande!
    Mäklaren var lättillgänglig och förklarade saker och ting på ett begripligt sätt.
    Jag kände mig trygg med honom!
    Jag skulle absolut rekommendera honom till vänner och bekanta.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Werner en del av Fastighetsbyrån Partille
    2022-11-29 Verifierad kund
    Att ha haft Victor som mäklare har känts tryggt och lyhört. Vi har känt oss lyssnade på och fått värdefull input hela vägen i vår lägenhetsförsäljning.
    Våra förväntningar var höga och de uppfylldes med råge.
    Vi upplevde att Victor var metodisk, pedagogisk och proffsig att arbeta med.
    Rekommenderas varmt!
    2022-11-28 Verifierad kund
    John jobbade stenhårt för att sälja vår bostad trots en tuff vikande bostadsmarknad.
    2022-11-28 Verifierad kund
    Having met several real estate agents while searching for an apartment, Victor was by far the best one. He was honest throughout the whole process, gave me daily updates regarding the apartment and the seller and he did not rush the whole process which made it very smooth and easy for all parties.
    I would unquestionably recommend him to anyone for selling/buying an apartment.
    2022-11-28 Verifierad kund
    En jätte trevlig och ödmjuk kille som inte är allt för påstridig, vilket jag uppskattar. Han har svar på de frågor som jag hade och kanske har. Skulle varmt rekommendera honom till vänner.
    2022-11-28 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med det bemötande och engagemang som Viktor Verner visat. Allt har gått smärtfritt och vi har känt oss trygga i genomförandet av affären.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    2022-11-21 Verifierad kund
    Jasmine var extremt trevlig och kunnig om alla aspekter av lägenheten och kunde besvara våra många frågor om köpprocessen. Hon var dessutom flexibel och kommunikativ till en högre grad än vad man hade kunnat förvänta sig, vilket var extremt uppskattat.
    Tack så jättemycket Kasper! Det glädjer mig att jag kunde hjälpa er. Ska bli kul att se lägenheten när ni har skapat det till ert hem. Jasmine Johansson
    2022-11-20 Verifierad kund
    Under svåra tider lyckades vi tillslut få sålt. Våran mäklare var tillgänglig och gjorde vad han kunde och lite till.

Det som saknades var kanske att agera vid rätt tillfälle men väldigt svårt att veta på förhand.

Vi Ger Victor 4.5/5 stjärnor.
    2022-11-20 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande! Proffsig!
    2022-11-18 Verifierad kund
    Jasmine was not only professional, but extremely personable and went out of her way to help me for my first time purchasing an apartment. She made an extraordinary effort to afford us the opportunity to see the apartment on short notice, and the place turned out to be perfect! I do speak Swedish, but I'm not yet fluent. Jasmine took the time to go over the contract with us in both Swedish and English so that I would fully understand what I was signing. For all intents and purposes, I cannot imagine a better real estate agent than Jasmine.
    2022-11-18 Verifierad kund
    Tillgänglig, öppen och genuin. Mycket proffsig visning
    Tack så mycket för de fina omdömet! Jag tror och hoppas att ni kommer trivas i den fina bostaden ni köpt. John Englund
    2022-11-16 Verifierad kund
    Victor hjälpte mig och min sambo med att köpa en bostad och det har varit den absolut smidigaste processen. Uppskattar hans engagemang genom hela köpet, allt från en professionell visning till en välförklarat kontrakt påskrivning. Victor har vårt fullsatta förtroende i framtida bostads köp/försäljningar. Tack!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
    • Paradiset
    2022-11-15 Verifierad kund
    Väldigt trevlig. Lyhörd. Ur mitt perspektiv som inte kan något om försäljning uppfattade jag Jasmine mycket kunnig. Mina förväntningar var att min lägenhet skulle säljas (helst med vinst) och förväntningarna uppfylldes och mer därtill. Jag är mycket nöjd.
    Tack snälla Janet! Jag är glad att ha fått hjälpa dig med försäljningen. Jasmine Johansson
    2022-11-07 Verifierad kund
    Professionell, saklig, kunnig och mycket hjälpsam.
    • Björndammen
    2022-11-06 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Lyhördhet mot önskemål. Hjälp med det som har behövts runt köpet. Har känns bra i det stora hela så hör långt. God fyra.
    Tack så mycket Anita, det var ett nöje! Jasmine Johansson
    2022-11-02 Verifierad kund
    Victor har varit supertrevlig och kompetent från dag ett. Och har en väldigt genuin och förtroendegivande framtoning som var viktig för oss. I en svår tid att sälja har han gett allt och lite till. Det blev många visningar under lång tid men han gav aldrig upp och var hela tiden stöttande och positiv. Och löste under omständigheterna en bra försäljning. Vi är supernöjda med Victor som mäklare och kan varmt rekommendera honom.
    2022-10-24 Verifierad kund
    Bra bemötande och bra tipps till en lyckad försäljning trotts att vi hade en trög start på budgivningen så blev vi nöjda med slutresultatet
    Tack Ted för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme.
    Vill även tacka er för ert stora tålamod och engagemang för att hjälpa till att försäljningen ska gå så bra som möjligt. Er alltid så positiva inställning är beundransvärd, ni är värde en 6:a i betyg själva!
    John Englund
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Fastighetsbyrån Partille
    2022-10-21 Verifierad kund
    Gott bemötande, inlyssnande och alltid tillgänglig. Jag kände mig trygg genom hela processen - rekommenderas starkt!
    2022-10-13 Verifierad kund
    Maria har lotsat oss genom ett husköp och vi är mycket nöjda.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Viktor gav ett mycket gott och påläst intryck under visningen. Han kunde svara på våra frågor och funderingar och lyssnade in våra tankar. Efter visning har vi haft ett mycket bra bemötande genom att Viktor varit tillgänglig och lyssnat in oss som köpare som skapade ett stort förtroende.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Victor Werner skapade genom sitt trevliga, engagerade och respektfulla sätt ett förtroende redan vid första mötet.

Under hela säljprocessen har Victor varit väldigt tillgänglig både via mail och telefon. Han har kontinuerligt uppdaterat om de olika stegen i processen, vad avser statistik, visningar, budgivning etc. .Han är också mycket kompetent, påläst och snabb på att återkoppla kring de frågor som kommit upp.

Victor har med råge levt upp till mina förväntningar och jag rekommenderar honom starkt till den som söker en kompetent, engagerad och trevlig mäklare!
    2022-10-12 Verifierad kund
    Möttes med respekt och förståelse i en svår situation och fick många bra tips på hur jag kunde ta mig vidare i en köpsituation. Kände att Victor ville att det skulle bli en bra och trygg affär även för mig som köpare.
    2022-10-11 Verifierad kund
    Oerhört pålitlig och hjälpsam och duktig på sitt jobb.
    2022-10-07 Verifierad kund
    Mycket engagerande och bra.
    Att bostadsrätten skulle säljas vilket hon gjorde.
    En sympatisk och engagerande mäklare som bidrog till försäljning av bostadsrätten.
    Tack snälla för dina fina ord Ralph! Det var en trevlig resa vi gjorde tillsammans. Jasmine Johansson
    2022-10-07 Verifierad kund
    John är alltid trevlig och kunnig och tillmötesgående. Mjuk i kontakten och man känner stort förtroende för honom i sin roll som mäklare.
    Kul att ni var nöjda vid köpet och jag hoppas att ni fortfarande är nöjda efter att jag fick hjälpa er vid försäljningen också :) John Englund
  • Helena K
    köpte sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
    • Jonsereds Koloniområde Amerika
    2022-10-05 Verifierad kund
    Kompetent, professionell, trevlig, lugn, pålitlig. Bästa betyg!
  • Kristian K
    2022-09-30 Verifierad kund
    Alltid trevlig och vänlig, lätt att komma i kontakt med och han gjorde ett bra jobb med att sälja vår lägenhet trots lite tuffare tider på bostadsmarknaden.
    2022-09-30 Verifierad kund
    Vi har fått ett mycket bra bemötande

Vi önskade en bostad i ett bestämt hus på ett speciellt våningsplan. Allt detta fick vi och är givetvis mycket glada och tacksamma för detta.

Mäklaren uppträdde mycket kunnigt och professionellt.
    2022-09-24 Verifierad kund
    Väldigt sakligt och professionellt bemötande. Lugnt och metodiskt.
    Höga förväntningar som levdes upp till.
    Kort sammanfattat; smidigt och enkelt.
    Kul att ni är nöjda och fick en smidig och snabb försäljning! Måste kännas skönt att kunna gå vidare med att bygga ert drömboende! John Englund
    2022-09-23 Verifierad kund
    Lätt att prata med. Smidiga kontakter.
    Tack Sandra. Så himla kul att allt föll så väl ut - från första mötet och då även fick tipsat dig om denna bostad. Jasmine Johansson
    2022-09-23 Verifierad kund
    Maria har ett väl bemötande, hon är tydlig, påläst om objektet som hon säljer trevlig och proffsigt i sitt yrke
    2022-09-23 Verifierad kund
    Jasmine har gjort ett strålande jobb med att sälja min lägenhet. Alltid lika trevlig , snabb med återkoppling. En mäklare som gör det där lilla extra . Jag är så tacksam att just Jasmine sålde min bostad. Kommer rekommendera Jasmine till alla mina vänner när / om dom behöver en mäklare. Tusen tack Jasmine 😊
    Helena, dina ord gör mig så himla rörd och glad ska du veta. Jag är så tacksam att jag fick hjälpa dig med detta. Jasmine Johansson
    2022-09-17 Verifierad kund
    Jasmine är en mycket trevlig och kunnig mäklare!
    Tack för dina fina ord Simon! Ska bli spännande att se hur du kommer sätta din egen prägel på lägenheten. Jasmine Johansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Järvholm en del av Fastighetsbyrån Partille
    2022-09-15 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemötande. Snabb kommunikation och hjälpsam.
    2022-09-15 Verifierad kund
    Trevlig, lättillgänglig och svarade på de frågor vi hade inför köpet. Känns väldigt genuin.
    Vi kände oss trygga genom hela processen, från visning till signatur.
    2022-09-12 Verifierad kund
    Mycket lugn och sansat, kunnigt och lyhörd och hjälpsam.👍👍👍
    2022-09-12 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av Maria som höll oss uppdaterade hela tiden.
    2022-09-12 Verifierad kund
    När vi var på visning så fick vi ett mycket bra bemötande av Maria, lugn och tydlig i sina svar, då vi var nya ute på husmarknaden så fick vi bra information gällande hur det är att äga ett hus. Maria var väldigt tydlig och kunnig kring området. Det känns som att man är i trygga händer med Maria.
    2022-09-11 Verifierad kund
    Bra bemötande. Stora förväntningar som mäklaren levde upp till.

Alltid hjälpsam i alla lägen, positiv att hjälpa oss, aldrig några problem.
    2022-09-08 Verifierad kund
    Hjälpsam mäklare som är lätt att jobba med. Rekommenderas.
    Tack Iman, för dina fina ord. Jag är glad att jag fick hjälpa dig att sälja både för 9 år sedan och nu. Alltid lika kul att få hänga med på sina kunders resor. Jasmine Johansson
    2022-09-04 Verifierad kund
    Att hitta en bättre mäklare än Karolina kan bli svårt. Hon var snabb med att ta reda på alla frågor jag hade om lägenheten och byggnader runt omkring. Hon höll mig informerad om hur det såg ut under budgivningen och förmedlade snabbt vad säljaren hade för tankar när det kom till bud och tillträde. Jag har haft en god upplevelse med att ha Karolina som mäklare och är säker på att andra har och kommer att ha det också.
    2022-09-02 Verifierad kund
    Helt grym o fick en härlig känsla direkt. Rekommenderar Jasmine varmt.
    Tack för dina fina ord Tony. Vilken häftig resa vi har gjort tillsammans under flera års tid. Och denna gången var det ödet, att just denna lägenheten skulle bli din. Jasmine Johansson
    • Björndammen
    2022-09-02 Verifierad kund
    Jag blev jättebra bemött av vicktor, mina förväntningar var det som jag ville men det blev faktiskt bättre än så ,jag har fått ett bra bemötande och ett professionellt bemötande av vicktor så jag är verkligen nöjd hälsningar Steve.
    2022-08-24 Verifierad kund
    Underbart bemötande och en snabb och smidig affär, tack för hjälpen
    2022-08-23 Verifierad kund
    Karolina lyckades få bostadsaffären i lås trots att det var en fredagkväll. Proffsigt bemötande.
    2022-07-23 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Svarade på alla frågor. God kontakt via mejl och telefon.
    10 av 10!!!
    2022-07-23 Verifierad kund
    Allt gick smidigt trots semester perioder, kanon från start till slut!