Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Här på Hisingen har Fastighetsbyrån funnits sedan 60-talet. Vårt verksamhetsområde är Norra Älvstranden, Tuve, Lundby, Backa samt Kärra-Rödbo. Vi förmedlar allt från bostadsrättor till villor och fritidshus här i området och vår styrka är att vi har lång erfarenhet av bostadsmarknaden.

Är Hisingen ett område som lockar? Eller är du påväg att flytta härifrån? Då ska du kontakta oss. Vi lovar att göra allt för att din bostadsaffär ska gå så smidigt som möjligt. Varmt välkommen, vi hjälper till med hela processen!

Läs vad 1694 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2022-11-21 Verifierad kund
    Proffsig och engagerad och kunnig. Vi hade fullt förtroende för henne hela vägen och hon lyckades få vår lägenhet såld i en mycket tuff marknad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Sannegårdshamnen
    2022-11-21 Verifierad kund
    She has a realistic view of things and shows a lot of empathy. Good energy, easily accessible, quick responses.
    Very good to work with her.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2022-11-18 Verifierad kund
    Hade koll på allt. Snabb återkoppling.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Teberia Budak  en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Backadalen - Hisings Backa
    2022-11-14 Verifierad kund
    Väldigt bra och duktig mäklare som kan sitt jobb fullständigt. Blev bemött på ett bra sätt och all information man behövde fick man. Teberia är en mäklare som man kan lätt rekommendera till andra. Tummen upp!!
  • sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2022-11-06 Verifierad kund
    Stabil, hårt arbetande, proffs, pålitlig
    Har mycket erfarenhet.
    2022-11-06 Verifierad kund
    Professional, easy to communicate, and helpfu!
    2022-11-05 Verifierad kund
    a really nice agent. talktive and kind
  • köpte sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2022-11-04 Verifierad kund
    Köpte hus med Lotta som mäklare och hade en konstruktiv och saklig dialog genom hela köpet. Kändes väldigt tryggt och bra hela vägen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2022-11-03 Verifierad kund
    Labinot gjorde ett jättebra jobb med försäljningen av min lägenhet.
    Mycket bra och trevligt bemötande.
    Engagerad, påläst och kunnig.
    Vi hade inte kunnat hitta en bättre mäklare, vi är jättenöjda med Labinot!
    Glädjer 100% rakt genom hela mitt mäklarhjärta att du är nöjd. Super duper glad för din försäljning - nu har du goda tider att se fram emot med din fina familj.

All the best, Labinot Aruqaj
    Labinot Aruqaj
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2022-10-31 Verifierad kund
    Väldigt bra han är jätteduktig han har bra bemötande vi är nöjda och glada.
    Bästa trevliga Senait. Jag är så glad för din fina familjs skull och att lilla jag fick hjälpa er med första bostadsköpet.

En fortsatt glad dag till dig
    Kind reg, Labinot Aruqaj
    Labinot Aruqaj
  • köpte sitt hus med hjälp av Carl Boman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2022-10-27 Verifierad kund
    Carl gör ett bra jobb! Rekommenderar starkt!
    • Helgered
    2022-10-27 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande rakt igenom! Det märks att Lotta har ett genuint intresse av det hon gör och vikten av att alla skall bli nöjda lyser igenom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carl Boman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2022-10-27 Verifierad kund
    Helt fantastiskt, smidigt och lätt.
    Positiv, engagerad och pålitlig.
    • Backadalen - Hisings Backa
    2022-10-23 Verifierad kund
    Blev riktigt bra bemött av Teberia. Hon är väldigt kunnig, hjälpsam och trevlig. Upplevelsen vid både visningen och köpet var utmärkt. Man fick direkt svar det man ville veta och man märkte att hon verkligen kan sitt jobb. Kan bara säga att hon är en jätte bra mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2022-10-21 Verifierad kund
    Anders är en kanonbra mäklare! Han är kunnig, kommunikativ och lyhörd. Har ett bra bemötande och förhållningssätt. Vi fick mycket bra hjälp av honom genom hela försäljningsprocessen och fick goda råd samt tydliga svar på alla våra frågor. I slutfasen av budgivningen höll han en mycket tät kontakt med oss och lyssnade på våra önskemål, vilket kändes tryggt. Eftersom han känner till vårt område känner vi oss säkra på att försäljningen av vårt hus blev så bra som den kunde bli.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2022-10-18 Verifierad kund
    Undrar människa och bästa mäklare som kan sitt jobb.
    Fantastiska säljare! Önskar er all lycka med ert fina radhus! 😊 Ola Olsson Possfelt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2022-10-18 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och smidig affär
    Tack för dom fina orden, du har köpt en underbar lägenhet!
    Vi ses på tillträdet!
    Ola Olsson Possfelt
    2022-10-18 Verifierad kund
    Bra snabba svar. Tydlig och ärlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2022-10-17 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande. Han gjorde det "lätt" att sälja lägenheten, och kändes uppriktig i sitt sätt mot både oss och köparen. Bra tips om flytthjälp och städning, och informerade om det man behöver veta vid försäljning och flytt. Återkopplade snabbt när jag skrev sms till honom, vilket jag gillar. Förväntningarna var att han kunde hitta köpare till lägenheten, och det gjorde han snabbt.
    2022-10-10 Verifierad kund
    Rekommenderar starkt, vi är jättenöjda med mäklaren Ola
    Stort tack till er! Hoppas ni skall trivas i ert nya hus 😊 Ola Olsson Possfelt
    2022-10-09 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med mäklaren, rekommenderar verkligen
    Jag rekommenderar er tillbaka! Fantastiska! Ola Olsson Possfelt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Teberia Budak  en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2022-10-08 Verifierad kund
    She is very patient and will give me advice. If there is anything, she will contact me as soon as possible and let me know. We also have a happy cooperation
  • Henrietta L
    2022-10-07 Verifierad kund
    Lisa var den mäklare som förmedlade den lägenheten jag köpt och nu sålt. Fick ett så bra intryck vid första mötet och valet var därför enkelt att kontakta henne inför försäljning. Hon är saklig, grundlig och mycket enkel att ha kontakt med. Vid problem som uppstått har hon kommit med lösningar och varit ett så bra stöd under hela processen. Har känts så tryggt att ha en så kompetent mäklare.
    2022-10-07 Verifierad kund
    Engagerad och lätt att ha att göra med.
    2022-10-06 Verifierad kund
    Lotta - proffs ut i fingerspetsen!
    Med erfarenhet och klokskap har hon guidat oss i försäljningsdjungeln. Som säljare har det bara varit att luta sig tillbaka och följa med 😊.
    Lotta kan marknaden, har en otrolig magkänsla och är både genuin och rolig. Ps. Nu har ju vi tänkt att vår nya boende varar till "sista vilan", men om nåt skulle ändra sig, då kontaktar vi Lotta. Tack!
    2022-10-04 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Önskvärt att återkoppla mer hur försäljning fortlöper.
    Kom sent till möte några gånger men hörde av sig blev sen.
    Duktig på att sälja.
    2022-10-04 Verifierad kund
    En varm, trevlig, inbjudande, framåt mäklare och människa. Teberia har jobbat på bra med att få min lägenhet såld, vilket inte är lätt i dessa tider. Hon tog ett steg i taget och sa, när jag oroade mig, att det kommer att ordna sig, jag har gjort det här förr. Och det gjorde det! Kan varmt rekommendera Teberia!
    2022-10-03 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare lyssnar på kunden gör de hon skall trevlig mycket nöjd
    2022-10-03 Verifierad kund
    Mycket positiv energi och alltid på språng med ett leende på läpparna, samtidigt en proffsig mäklare med koll på allt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Joachim Carlstedt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2022-10-01 Verifierad kund
    En mäklare som är stabil och erfaren, utmärkt service, snabb och detaljerad konsultation.
    varmt rekommenderar Joachim som mäklare!
    Tack för dina professionella insatser🙏
    • Eriksberg
    2022-09-30 Verifierad kund
    Julia är mycket kompetent mäklare och inger ett lugn som vi uppskattade i dessa oroliga tider. Hon är mycket drivande och har alltid en plan för vad som ska ske härnäst. Lättillgänglig och återkopplar alltid vilket gör att man hela tiden är uppdaterad om vad som sker med bostaden. Vi kan helhjärtat rekommendera Julia som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Eriksberg
    2022-09-30 Verifierad kund
    Lätt att ha att göra med, lätt att nå och proffessionell.
    2022-09-29 Verifierad kund
    Joacim är en kunnig, påläst och otroligt trevlig mäklare. Han gjorde vår försäljning enkel och smidig. Bra kontakt och svarande på alla frågor vingade.
    Stort tack: Ett nöje att samarbeta med er. Joachim Carlstedt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2022-09-29 Verifierad kund
    Supertrevlig och vänlig som skötte köpet lugnt.
  • Fastighetsbyrån H
    2022-09-28 Verifierad kund
    Rutinerad och mycket pålitlig mäklare. Det märks att han har många års erfarenhet och det känns väldigt tryggt genom hela affären. Detta tillsammans med hans härliga humor gör att vi varmt rekommendera joachim.carlstedt@fastighetsbyran.se
    Stort tack för ett bra samarbete Joachim Carlstedt
    2022-09-28 Verifierad kund
    Möttes på ett personligt plan och gjorde att ett något komplicerat förehavande kändes enkelt.
    Tack det var ett tacksamt jobb då huset är så fint och ni säljare bra att jobba ihop med. Stort tack. Joachim Carlstedt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2022-09-27 Verifierad kund
    Artig, lyssnande och social.

Min kusin, som äger lägenheten har tidigare anlitat Anders och var nöjd med honom då. Anders levde upp till våra förväntningar och genomförde en snabb och effektiv försäljning.

Anders har en intuitiv förmåga att känna in min kusins förväntning om att inte dra ut på tiden. God förmåga att sätta ett, i dessa tider, rimligt pris som kunde accepteras av säljare och köpare och därmed möjliggjorde en snabb affär. Klar på två dagar efter visning är bra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Backa Bällskär
    2022-09-27 Verifierad kund
    Mycket nöjd med den kontakt vi hade med Anders när vi köpte vårt hus. Lätt att få tag på. Bra bemöttande.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Lite sådär i början, sedan har det varit bra och riktigt trevligt
    Jag uppskattar vårt samarbete som löste affären efter första visningen. Tack för feedback. Joachim Carlstedt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carl Boman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2022-09-27 Verifierad kund
    Very friendly and helpful, incredibly comprehensible and easy to deal with. Has a good experience responds to the queries quicklly.
    I would recommend him every time.
  • köpte sitt hus med hjälp av Joachim Carlstedt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2022-09-26 Verifierad kund
    Lyhörd mäklare. Trevlig person. 👍 Ställde upp för både säljare och köpare.
    Tack det gick ju smidigt för alla parter. Joachim Carlstedt
    2022-09-26 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av Lotta.
    Hon kunde svara bra på de frågor vi hade om fastigheten och hade bra tips och hjälp för övriga funderingar som vi hade i samband med flytt och bostadsköp.
    Vi kände oss väldigt trygga med Lotta och hon var väl insatt och behjälplig.
    2022-09-24 Verifierad kund
    Lotta ger ett lugnt, tryggt och ärligt intryck. Hon är alltid kontaktbar och hennes erfarenhet i branschen märks tydligt i hennes rådgivning och samarbete kring försäljningen. Hon har också varit oss behjälplig vid köp av vårt nya hus vilket vi värdesätter högt.
    Hej Anna, så kul att få hjälpa er på resan - hoppas ni kommer trivas i ert nya fina hus. Vi ses snart igen när ni lämnar över ert hem till nya ägare./ Lotta Lotta Svensson
    2022-09-23 Verifierad kund
    Hon e bäst mäklaren i Göteborg
    2022-09-23 Verifierad kund
    Hon gjorde ett mycket bra och proffesionell jobb
    2022-09-23 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare snabb duktig återkopplar snabbt trevligt håller vad hon lovar mycket viktigt lyssnar på kunden mycket nöjd
    2022-09-20 Verifierad kund
    Bra mäklare , lätt att nå på telefon och hade bra kunskap om allt. Mycket information

Mycket nöjd
    2022-09-19 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande med rak och enkel kommunikation. Enkelt och smidigt genomfört bostadsköp. Kändes tryggt under hela processen.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Tydlig bra
    Affärsmässig
    Levererar enligt löften
    Trevlig lätt att samtal med
    Alltid trevligt att göra affärer med dig Stefan!
    Vi ses på tillträdet!
    Ola Olsson Possfelt
    2022-09-16 Verifierad kund
    Labinot is an exceptionally talented. Very professional and honest. He loves what he does and never misguides. He is always on top with latest market situation and will guide what is best for the situation. He is sensitive and will take all the possible ways to help you. He is amazing.
    This made my whole day, it has been a very rewarding collaboration. I’m way happy for your family and wish you all the very best in life. With my kind reg, Labinot Aruqaj Labinot Aruqaj