Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg — Visa karta

Här på Hisingen har Fastighetsbyrån funnits sedan 60-talet. Vårt verksamhetsområde är Norra Älvstranden, Tuve, Lundby, Backa samt Kärra-Rödbo. Vi förmedlar allt från bostadsrättor till villor och fritidshus här i området och vår styrka är att vi har lång erfarenhet av bostadsmarknaden.

Är Hisingen ett område som lockar? Eller är du påväg att flytta härifrån? Då ska du kontakta oss. Vi lovar att göra allt för att din bostadsaffär ska gå så smidigt som möjligt. Varmt välkommen, vi hjälper till med hela processen!

Läs vad 703 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

• Claes E
    Claes E skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Snabb och proffsig försäljning av vår bostad. Rasmus var lyhörd för våra önskemål jag kan varmt rekommendera Rasmus för försäljningen av din bostad. Läs mer
    Rasmus Halldin gillar detta
  • Madelene F
    Madelene F skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Gott bemötande och hjälpsam med mina frågor. Läs mer
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpte en lägenhet i Göteborg, allt har gått supersmidigt! Läs mer
    Rasmus Halldin gillar detta
  • Oliver S
    Oliver S skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en bostad i Göteborg. Mäklaren bemöter en på ett fantastiskt sätt och bemöter frågor samt funderingar på ett sätt som gör att en novis på bostadsmarknaden förstår. Ger i sin helhet ett samlat intryck. Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Frida var säker, erfaren och övertygande i sin profession. Hon hade ett moget bemötande till både säljare och köpare, man litade till hennes kompetens till fullo. Läs mer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    I stort en relativt positiv upplevelse, bra bemötande och bra marknadsföring. Återkoppling var ok och han jobbade för att det skulle bli så bra som möjligt. Tycker att han var påläst om området och engagerad i oss vid vår affär.

Skall nog erkänna att arvodet var lite högt, speciellt efter att vi insåg att det inte var 10 % efter en viss summa utan 12,5 %. Hade nog kunnat pressa ner det.
    Upplevde till viss del att han inte lyssnade på våra önskemål avseende prisnivå och dylikt, plus att han var lite för avvaktande i budgivningen. Läs mer
  • Smitha R
    Smitha R skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    She had good knowledge of the property and helped us with all possible ways to get comfortable with the house we were deciding to buy. Läs mer
  • Filip F
    Filip F skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde villa med hjälp av Lotta.
    Trots lång tid från att vi valde lotta till dess att vi var redo att sälja huset var hon alltid positiv och höll kontakt regelbundet. När vi väl la ut annons upplevde vi en trygghet och bra stöd från Lotta, trots en skakig marknad! Läs mer
  • Cecilia I
    Cecilia I skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag köpte en etta på Hisingen. Jag blev trevligt bemött av mäklaren och hela affären gick så himla smidigt och smärtfritt.
    Jag visste väl inte vad jag hade att förvänta mig då detta är min första bostadsaffär, men jag trodde nog att det skulle vara krångligare och svårare än det visade sig vara.
    Med andra ord så är jag bara nöjd! Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde en villa i juni,bra återkoppling av Lotta från start till mål.Kändes tryggt hela tiden.Har ingen tidigare erfarenhet av försäljning, men kan varmt rekommendera Lotta Svensson. Läs mer
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi är otroligt nöjda med mäklare Lotta Svensson som vi anlitade när vi sålde vårt hus! Läs mer
  • Peter T
    Peter T skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt
    Mycket bra
    Hade ganska höga förväntningar och han levde upp till dessa och lite där till
    En mycket bra upplevelse där Christopher gjorde ett väldigt bra jobb, som gjorde det till snabb och enkel försäljning Läs mer
  • Kristina W
    Kristina W skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har både köpt ett nytt hus och sålt det gamla med hjälp av Lotta och har fått ett bra och proffsigt bemötande i båda processerna. Inför försäljningen fick vi bra tips och hjälp och allt har fungerat smidigt. Vi är jättenöjda, inte minst för att Lotta lyckas vara både engagerad och opartisk samtidigt. Läs mer
    2018-09-18 Lotta S svarar Kristina W
    Tack, skönt att höra att ni är nöjda såhär långt
  • Elvin K
    Elvin K skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra mäklare som hjälpte till hela vägen till inflyttning i den nya bostaden. Rekommenderas starkt, speciellt Catarina på Fastighetsbyrån Hisingen. Läs mer
  • Anita K
    Anita K skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi fick hjälp med försäljning av vår bostadsrätt av Christophe. Det gick snabbt och smidigt med trevligt bemötande vid alla försäljningsmoment. Läs mer
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt en lägenhet till vår son, det gick bra tät kontakt med mäklaren som var lättillgänglig och serviceinriktad. Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    I min försäljning av min bostadsrätt har Sebastian Stojanovic varit fantastisk! Proffsig, kunnig och trevlig!
    Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Osman D
    Osman D skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Dålig bemötande väldigt oproffsigt beteende av mäklaren vid försäljning av huset. Läs mer
  • Martin A
    Martin A skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt en 2a i göteborg. Trevligt bemött. Vi kom bra överens om hur vi ska sälja den.
    10/10 i betyg. Fixade allt med visning, medans jag hade semester. Bra återkoppling. Läs mer
    Frida J gillar detta
  • Sandeep E
    Sandeep E skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    It was mainly because of Lotta, we were able to make this deal so smooth. Läs mer
    2018-09-18 Lotta S svarar Sandeep E
    Thank you Sandeep, I´m glad I was abel to help you find your new home.
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Tryggt, smidigt och inga oklarheter vid försäljning utav våran lägenhet. Inget större förtroende för mäklare sedan innan men hela denna försäljningsprocess sköttes verkligen proffesionellt och felfritt.
    Stort tack Frida! Läs mer
    Frida J gillar detta
  • Karin L
    Karin L skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Snabba, effektiva mäklare, kaffe i entrén, trevlig hörna att slå sig ner i, pålitligt och professionellt intryck Läs mer
    2018-08-29 Representant för Fastighetsbyrån svarar Karin L
    Tack Karin för din rekommendation.
    Ha en fin höst och välkommen in när du vill.
    Med Vänlig Hälsning från oss på Fastighetsbyrån Hisingen
  • Joachim L
    Joachim L skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde en lägenhet i kärra.

Dålig info av mäklare samt krångel med tillträdesdagen för både oss säljare och köpare då mäklaren inte kollade upp om alla papper kommit till föreningen trots att köpare kontaktat mäklaren flertalet gånger för att undvika problem vid tillträde. Otroligt missnöjd. Lät säljare och köpare ta kontakt istället med föreningen för att ”hjälpa till” och göra deras jobb.

Under all kritik. Välj någon annan firma då detta är rena skojeriet. Läs mer
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Upplevelse Fastighetsbyrån Gbg Hisingen lite trångbott. Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Förtroendeingivande,mycket kunnig vad det gäller värdering,pedagogisk,lugnande,snabb att återkoppla,mycket proffsig vid kontraktskrivning ,kan lätt rekommendera Lotta ! Läs mer
    2018-09-18 Lotta S svarar Lena B
    Tack, ser fram emot att ses igen vid tillträdet nu i oktober.
  • Ragnhild Alexandra H
    Ragnhild Alexandra H skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt en bostadsrätt på förhandsbud. Mycket var bra, men hon hade inte koll på storlek på vad tidigare lägenhet gått för under våren. Det hade nämligen jag.
    Lånelöftet var svårare att få utan att säljaren hade en kausul om inte vårt hus blir sålt. Den ville hon inte ha , men tydligen har de flesta banker nu detta. Hon kände inte till det och vi kom i en lite märklig situation om att eventuellt behöva byta bank. Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Helnöjd! Christophe har jobbat hårt för att min största affär skulle bli min bästa affär. Professionell och serviceinriktad genom hela säljprocessen. Jag rekommenderar Christophe som mäklare varje dag i veckan. Läs mer
  • Toyanath P
    Toyanath P skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han var jätte bra. Fick aal information klart och tidlugt Läs mer
    2018-09-10 Jenny Lindahl svarar Toyanath P
    Tack Toyanath för ditt fina omdöme. Tveka inte att höra av dig om jag kan göra något för dig.
  • Louise M
    Louise M skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    He did answer the question that I had at phone the day before the visning.
    But I was not happy with his attention AFTER the bidding start.
    I bought the apartment BECAUSE I WANT and NOT by his SKILLS....

Like if I give a higher bid by 20-30ksek more then others for few hours I would SMS him and ask: how does it look?
    He would take 2-3 h to answer me back or not, just place another bid.

I understand he need to talk wiht the others to get higher bid but does it need to IGNORE my messages?
    Many times I wrote to him: I would appreciate a feedback!

So I am sorry I didnt want to hire him to sell mine, because I dont want to deal with this kind of behavior. Läs mer
  • Julia L
    Julia L skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag gillar hans aggressiva säljande för det fungerar ju uppenbarligen =) . Läs mer
    2018-09-10 Jenny Lindahl svarar Julia L
    Tack Julia!:) Så länge jag inte bits så tar jag det som en stor komplimang :) Lycka till och hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • Ann-Christin P
    Ann-Christin P skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt 3:a Husings Kärra

Proffesionellt bemötande från Jenny Kylhanek Läs mer
  • Jon J
    Jon J skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Snabbt och smidig affär och väldigt proffesionellt skött. Läs mer
  • Petra W
    Petra W skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi köpte en bostadsrätt. Vårt första köp och Jenny var tillmötesgående och kunde svara på alla våra frågor och funderingar. Hade hon inte svaret så tog hon reda på det och återkom snabbt till oss. Väldigt nöjd med Jenny som mäklare och den hjälpen vi har fått/får av henne. Läs mer
  • Jan-Erik A
    Jan-Erik A skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jenny har verkligen fått anstränga sig i denna lägenhetsaffär och det har hon gjort med den äran. Hon har hela tiden hjälpt oss som köpare genom hela processen, från första visningen till vår tillträdesdag. Läs mer
  • Rebecka O
    Rebecka O skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde vår lägenhet i Kvillebäcken då vi flyttar till hus och har under hela processen genom försäljningen haft bra kontakt med och känt gott förtroende för mäklaren! Läs mer
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevliga och kunniga mäklare. Läs mer
    2018-08-29 Representant för Fastighetsbyrån svarar Gustav H
    Tack Gustav. Ha en fin höst och hoppas vi ses igen framöver.
  • Tony Per-Erik F
    Tony Per-Erik F skrev om Catarina Nyberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt hus på Hisingen. Mäklaren hade ett väldigt positivt sätt. Levererade en bra prisbedömning på gällande fastighet och hon var informativ. Utförde sitt arbete med gott resultat och jag skulle rekommendera andra att använda henne vid en försäljning. Läs mer
    Catarina N gillar detta
  • Sudhir P
    Sudhir P skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    A perfect person to deal with. Läs mer
  • Dunya I
    Dunya I skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har köpt ett bostad i tuve då träffade vi Anders. Läs mer
  • Semhar T
    Semhar T skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt rad hus
    Fick den förväntningar jag hade Anders är väldigt ducktig och trvlig det här är andra gånger han hjälpte oss jag är väldigt nöjd han har varit suverän ./Semhar Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt lägenhet på Arvid Lindmansgatan. Mycket nöjd med bemötande och handläggning av mäklaren. Hjälpsam, tydlig och tillgänglig vid frågor. Läs mer
    Tina P gillar detta
  • Jörgen R
    Jörgen R skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt radhus. Tydlig. Noggrann. Trevlig. Läs mer
    2018-09-18 Lotta S svarar Jörgen R
    Tack Jörgen - du gjorde det enkelt för mig
  • Kristoffer W
    Kristoffer W skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt bostadsrätt på Hisingen. Läs mer
  • Roberth E
    Roberth E skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag är nöjd med Jennys prestation som mäklare. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta hjälpte mig och säljaren med kontraktsskrivning. Hon gjorde mer än väntat. Proffsigt bemötande, svarade snabbt på Mail och sms. Hon får en tia av tio möjliga! Tack Lotta Läs mer
    2018-09-18 Lotta S svarar Anna S
    Tack Anna -är övertygad om att det blir grymt när det är klart.
  • Gezim N
    Gezim N skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har köpt en bostad och är super nöjda med mäklarens professionalism samt bemötande. Vi hade ständig kontakt med mäklaren och fick svar/hjälp med alla våra frågor. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-05-28 Jenny K svarar Gezim N
    Tack så mycket Gezim och hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • Tony Per-Erik F
    Tony Per-Erik F skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Det var bra bemötande och för övrigt Läs mer
  • Anette H
    Anette H skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket enkelt. Saklig,jag behövde inte göra något Läs mer
  • Berit F
    Berit F skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevlig mäklare. Men med tanke på hur lättsåld lgh var, så var mäklarens insats minimal i förhållande till arvodet. Läs mer
  • Linus O
    Linus O skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bostadsrättsförsäljning.
    Mäklaren var mycket trevlig och professionell samt öppen med vilka förväntningar vi kunde ha.
    Trots nedgång på marknaden lyckades han uppnå våra förväntningar på pris. Kommunikationen kunde varit mer frekvent men målet nåddes ändå :)
    Bra överlag, ingen snabbt in/snabbt ut affär, rekommenderas för seriösa säljare. Läs mer

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg