Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Borstbindaregatan 12 c, 417 22 Göteborg — Visa karta

Här på Hisingen har Fastighetsbyrån funnits sedan 60-talet. Vårt verksamhetsområde är Norra Älvstranden, Tuve, Lundby, Backa samt Kärra-Rödbo. Vi förmedlar allt från bostadsrättor till villor och fritidshus här i området och vår styrka är att vi har lång erfarenhet av bostadsmarknaden.

Är Hisingen ett område som lockar? Eller är du påväg att flytta härifrån? Då ska du kontakta oss. Vi lovar att göra allt för att din bostadsaffär ska gå så smidigt som möjligt. Varmt välkommen, vi hjälper till med hela processen!

Läs vad 1050 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

• 2020-01-29

Lena A skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt en bostadsrätt på Bjurslätt.
    Mycket väl och trevligt bemötande samt en kunskap inom området.
    Med andra ord levde Lisa upp till de förväntningar jag har på en bra mäklare.
    Totalt sätt är jag nöjd med försäljningen som helhet. Läs mer
  • 2020-01-28

Victor T skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Proffsig och engagerad mäklare. Vi har både köpt och sålt bostad via Christophe. Läs mer
  • 2020-01-28

Ann-britt J skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har svarat på detta tidigare. Har inget att anmärka på. Läs mer
  • 2020-01-26

Karl Victor Donovan S skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpte en 2:a i Tolered på Hisingen. Rasmus gav ett väldigt proffsigt bemötande och vi kände oss väldigt trygga som förstagångsköpare. Inga konstigheter. Läs mer
  • 2020-01-26

Lars P skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt en Bostadsrätt. En mycket kompetent mäklare, som tog sig an uppgiften på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • 2020-01-25

Teklu S skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag köpte ett radhus och mäklaren Emma Samuelsson har en fantastiskt bemötande. Hon är seriös och hon medlar mellan mig och försäljaren att vi ”säljaren och Jag köpare blev nöjda”.
    Hon förklarar tydligt och Jag känner mig trygg.
    Hon är svuren helt enkelt.
    Teklu, Semere Melake Läs mer

Sofia L skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldigt bra kontakt med denna mäklare.
    Mycket service inriktad. Läs mer

Marta T skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi köpte radhus. Vi har träffat Emma på tidigare visningar, har alltid trevligt bemötande, är kunnigt på sin sak. För oss köpare är väldigt viktigt hur man blir bemöt och att mäklaren vet om husets helhets bild. Läs mer

Robert N skrev om Levent Kantarci en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag köpte nyligen en 2:a på Lindholmen och är väldigt nöjd med Levent's bemötande från första kontakten till bostadsköpet. Väldigt trevligt, lätt att prata med samt snabb på att svara. Rekommenderas! Läs mer
  • EDDIE K

2020-01-24

EDDIE K skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt en tvåa på kvilletorget och som tur fick man världens bästa mäklare hela tiden ville mitt bästa och ledsagade mig genom hela processen. Han är lätt att få kontakt med, alltid anträffbar och ringde strax upp när jag sökt honom. Jag ger honom de bästa rekommendationer!" Läs mer
  • 2020-01-21

Nina L skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt en etta på Lindholmen och fick världens bästa service från våran mäklare. Han var alltid nära till hands för at svara på frågor och mycket serviceminded. Då detta var vår sons första bostad så var det många förväntningar från flera håll och Labinot hjälp oss at navigera och ta oss till köp på ett mycket smidigt sätt. Vi rekommenderar honom til alla som vill köpa lägenhet! Läs mer

Anna B skrev om Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Otroligt duktig, driven och lätt att ha att göra med på alla sätt! Läs mer

Rasmus O skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Rasmus är en serviceminded , proffsig och väldigt trevlig mäklare, som jag kände mig fullständigt trygg med. Han hade full koll på marknadsläget och allt löpte på snabbt och smidigt. Han tog inte bara väl hand om mig som säljare, utan även om köparen. Läs mer

Jan N skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpte en bostad på Lind holmen.
    Labinot visade ett stort engagemang allt ifrån visning till dagen vi fick nycklarna. Labinot vad under denna tid alltid tillgänglig om det var något som dök upp.

Med andra ord en drömmäklare som jag gärna rekommenderar till alla som önskar sälja och köpa ny bostad.
    Häsningar Jan Nilsson Läs mer
  • 2020-01-19

Shahin H skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag köpte en lägenhet.
    Han är jätte trevligt och ärligt med hög erfarenhet.
    Han också är ansvarig på sin jobb. Läs mer

Anna J skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt en etta på centrala Hisingen. Läs mer
  • 2020-01-19

Mohammed S skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Fick hjälp med en bostadsaffär och blev väldigt bra bemött, har ett bra kund fokus, service bemötande och bra mäklare som ger ett professionellt intryck.
    Överträffade mina förväntningar och hjälpte till med diverse handlingar så att affären gick igenom så smidigt som möjligt och skapade ett bra förtroende genom att upplysa om saker som var bra att tänka på både innan och efter köpet. Är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2020-01-18

Halil U skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    jag såld radhus
    bra bemötande Läs mer
  • 2020-01-16

Arne P skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt en 2:a på Eriksberg. Har inget att anmärka på. Julia arbetade på ett professionellt sätt och levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-01-14

Elin Linnea B skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket välmötande och trevlig. Vi köpte en bostad av Rasmus och är mycket nöjda med både bemötandet och utförandet av köpet. Tydlig och rak kommunikation. Inga frågetecken längs med vägen då Rasmus var tydlig och konkret. Vi är supernöjda med honom! Läs mer
  • 2020-01-12

Sofia H skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt en bostadsrätt

Jag har blivit bemött på ett bra och vänligt sätt, och hon har varit lyhörd utefter mina önskemål. Läs mer
  • 2020-01-07

Peter E skrev om Levent Kantarci en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hej

Levent har sålt en 3:a på Eriksberg för oss på ett mycket proffsigt sätt gjort att vi känt oss trygga i våran situation

Levent gjorde så vi kände oss mycket trygga i våran situation

En person som kan man känna sig lugn och trygg med för det är så Viktigt att någon tar en på allvar så som Levent gjort mot oss Läs mer
  • 2020-01-07

Hesam P skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt ett hus, bemötandet va mycket bra, ja, Läs mer
    Elin C, Rasmus Halldin gillar detta
  • 2020-01-05

Hannes A skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt radhus.
    Professionellt, kunnigt och mycket trevligt bemötande. Läs mer
    Elin C, Lotta S gillar detta
  • 2019-12-30

Sara I skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpte en radhus
    Både unde visning och från till tillträdet fick vi den bästa bämötande Läs mer
    Elin C, Rasmus Halldin gillar detta
  • 2019-12-30

Jonas O skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag sålde min lägenhet på Hisingen med hjälp av Labinot, en jätteduktig och driven mäklare. Troligtvis den bästa man kan ha:) Läs mer
  • 2019-12-26

- skrev om Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Ola är duktig, kommunikativ och trevlig! Läs mer
    Ola O, Elin C gillar detta
  • 2019-12-23

Niki S skrev om Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpte en bostadsrätt i Tuve. Ola bemötte oss bra, hade all fakta klar på visningen. Skötte kommunikationen mellan oss och säljarna bra. Ola är en trevlig mäklare som visar att han trivs med att jobba med människor då han var mån om att ingen skulle känna sig bortglömd eller oinformerad. Han delade även glädjen med oss som köpare över att ha fått den lägenheten vi ville ha, vilket jag tyckte var väldigt fint. Läs mer
    2020-01-08 Ola O svarar Niki S
    Tack så mycket Niki! Jag hoppas ni skall trivas i er lägenhet.
  • 2019-12-22

Tanja B skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldigt trevlig mäklare, hade dock svårt att få kontakt med honom över telefon ibland. Nöjda med vårt köp! Läs mer
  • 2019-12-21

Théogène N skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt en bostadsrätt
    Mycket omsorg och engagemang
    Ja, på det högsta grad
    Upplevde en duktig mäklare med lång erfarenhet, objektivt och mål inriktad, marknad kunnig och har tillräckligt och anpassad sälj verktyg i sin verktygslådan. Läs mer
  • 2019-12-20

Claes N skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Gott bemötande och enkelt att ta kontakt, få hjälp och råd i samband försäljning och vårt köp.
    Trevlig och seriös mäklare Läs mer
  • Martin T

2019-12-18

Martin T skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldigt bra och proffessionel. Läs mer
    Jenny K gillar detta
  • 2019-12-16

Jan K skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevlig och engagerad. Gör det han skall och inget onödigt säljsnack. Läs mer
  • 2019-12-16

Jonna H skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde min bostadsrätt där Labinot var fastighetsmäklare. Han gjorde ett mycket bra och engagerat jobb och levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2019-12-14

Samir S skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en bostadsrätt förmedlad av Lisa. Bemötandet har varit utmärkt och hon upplevs vara en kunnig och engagerad mäklare. Läs mer
    2019-12-20 Lisa J svarar Samir S
    Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad och att allt gått som det ska med inflyttningen!
    Så får jag önska er en fin julledighet. MVH Lisa
    Lisa J gillar detta
  • 2019-12-12

Anton H skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt i Göteborg. Labinot var väldigt trygg och ledde oss genom processen på ett önskvärt sätt.

Att köpa vår första bostad var både nervöst och stressande, det var därför skönt att kunna luta sig mot Labinot.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-12-10

Saravanakumar S skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    The mäklare supported very well and we were happy Läs mer
  • Bianca B

2019-12-09

Bianca B skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag köpte ett dödsbo som förmedlades av Christophe, trots mycket strul från arvingarna så lyckades jag tack vare Christophes hjälp flytta in på avtalad tid. Läs mer
  • 2019-12-09

Elias A skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde en bostadsrätt på Hisingen i Göteborg och allt gick jättesmidigt. Jättenöjd med hela upplevelsen! Läs mer
  • Amir S

2019-12-08

Amir S skrev om Levent Kantarci en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    I bought an apartment and Levent was its listed broker.
    He was very helpful and supportive during different stages of the process.
    He patiently replied and clarified all of my questions and doubts.
    He was also very nice and friendly. Läs mer
  • 2019-12-08

Linn L skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Snabb återkoppling, trevlig, kunnig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-12-08

Hans Mikael S skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Emma hjälpte oss att sälja vårt parhus på ett mycket proffsigt sätt. Hon var mycket engagerad och hjälpte till med allting som behövde förberedas, ända från start tills försäljningen var klar.
    Kan varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • 2019-12-07

Gerald S skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Professionellt bemötande från början till slut. Läs mer
  • 2019-12-07

Ilse Margaretha B skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Emma har hjälpt mig att sälja en villa i Hisings Kärra. Hon har varit påläst och tydlig, varit lätt att få kontakt med och hållit de löften som hon tidigare har gett.
    Hon har också haft egna ”nya” idéer för att på så sätt göra så att försäljning och marknadsföring sticker ut från mängden.
    Jag kan varmt rekommendera Emma vid ev försäljning av fastighet. Läs mer

Emma N skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevligt ärligt bemötande, inga krusiduller. Snabbt köp. Fokus på att göra saker snabbt - och att komma framåt. Läs mer
    Lotta S gillar detta

JENS P skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Emma fick sålt vårat radhus i Tuve till ett bättre pris än vi hade kunnat tänka oss. Emma är en glad, kunnig och engagerande mäklare. Hon hade kontakt med oss hela tiden under hösten som vi letade nytt hus. När det var klart, så tog hon tag i allt med en gång och vi bestämde när annonsen skulle ut. Emma hade redan en färdig plan för allt. Försäljningen gick otroligt snabbt och smidigt. Ps vill verkligen rekommendera Emma. Läs mer
    2019-12-05 Emma Samuelsson svarar JENS P
    Tack! Så kul att få jobba med Er:)! Stort lycka till med nya huset så hoppas jag vi ses i framtiden:) /Emma

Simon A skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpte bostadsrätt på 60 kvm, fick bra hjälp och nöjd med köpet. Läs mer
  • 2019-12-04

Abinanthini Seshanchavadi G skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Rasmus was professional and informative. He provided necessary guidance throughtout the entire process of buying an apartment. It was easy to reach him for more questions. Overall, had a satisfactory experiece with Rasmus. Läs mer
  • 2019-12-03

Syt Fen C skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt lägenhet
    Professionell bemötande
    Upplevdes som jordnära och ärlig Läs mer
  • 2019-12-02

JENS P skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vill tacka Emma Samuelsson för ett fantastiskt arbete som hon gjorde för oss, när hon sålde vårat radhus i Tuve. Hon var väldigt trevlig, rar, tillmötesgående, ärlig och kunde sina saker. Hon ordnade allt till det bästa för oss.
    ps. Kunde inte fått en bättre. Ett stort bamse-tack Emma. Läs mer

Borstbindaregatan 12 c, 417 22 Göteborg