Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg — Visa karta

Här på Hisingen har Fastighetsbyrån funnits sedan 60-talet. Vårt verksamhetsområde är Norra Älvstranden, Tuve, Lundby, Backa samt Kärra-Rödbo. Vi förmedlar allt från bostadsrättor till villor och fritidshus här i området och vår styrka är att vi har lång erfarenhet av bostadsmarknaden.

Är Hisingen ett område som lockar? Eller är du påväg att flytta härifrån? Då ska du kontakta oss. Vi lovar att göra allt för att din bostadsaffär ska gå så smidigt som möjligt. Varmt välkommen, vi hjälper till med hela processen!

Läs vad 864 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

• 2019-08-24

Andreas H skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpet av bostadsrätten har flyttet på bra. Har mottagit snabba svar och bemötts bra. Läs mer
  • 2019-08-22

Agneta P skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt vårt radhus. Emma har varit glad och trevlig , tillmötesgående och engagerad . Lätt att få tag på och besvarat alla frågor . Kan rekommendera henne som mäklare. 🌸🌸🌸 Läs mer
  • 2019-08-21

Eva Gunilla J skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Fastighetsmäklare Emma Samuelsson är alltid glad och trevlig och har gjort ett utmärkt jobb för mig vid försäljningen av min fastighet på Hisingen. Jag är mycket nöjd med hennes arbete och vill verkligen rekommendera henne. 👍 Tack Emma! 🌿🇸🇪🌿 Läs mer
    2019-08-21 Emma Samuelsson svarar Eva Gunilla J
    Tusen tack Eva! Det har varit så kul att få jobba ihop med dig🌞🌸🍀! Stort lycka till med dina nya äventyr⭐️
  • 2019-08-21

Christoffer O skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kan som köpare rekommendera Jenny varmt. Vi har känt oss trygga genom hela affären. Läs mer
  • 2019-08-20

Petra A skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt våran 4
    Kanon bemötande
    Trevlig naturlig kunnig Läs mer
  • 2019-08-19

Andreas T skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Professionell och väldigt kompetent mäklare som gav ett stort förtroende. Underlättade all orolig tid som fanns mellan köpet och försäljningen. Allt gick enligt plan. Vi hade precis köpt ett radhus och behövde hans hjälp med försäljningen av vår bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-08-16

Lena P skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag och min son har köpt en bostadsrätt (1:a) i Tuve. Jag är mycket nöjd med Jennys arbete. Finfint och professionellt bemötande. Alla förväntningar vi hade uppfylldes. Läs mer
  • 2019-08-14

Lennart S skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    En helt perfekt och tydlig mäklare med en profil som överensstämmer med de vi förväntat. Läs mer
  • Anna-Lena Å

2019-08-10

Anna-Lena Å skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt en etta på centrala Hisingen.
    Kändes tryggt och professionellt från första mötet.
    Kunde lämna över försäljningen till Rasmus med största förtroende.
    Positiv kille utan överdrift . Höll ständig kontakt o direkt då jag sökte honom fick jag svar.
    Ger honom dom bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-08-08

Dennis A skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta var kanon! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-08-07

Heli Helena K skrev om Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag var jätte nöjd med Ola. Trevlig och kunnig.Engagerad. Allt gick snapt och smidigt. Fick bra pris på min bostadsrätt. Läs mer
    2019-08-07 Ola O svarar Heli Helena K
    Tack så mycket för dom fina orden Heli! Hade det nu underbart i Spanien!
  • 2019-08-06

Albin E skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kanonbra bemötande! Noga och proffsig Läs mer
  • Victor G

2019-08-05

Victor G skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpte min första bostadsrätt av Jenny. Väldigt bra bemötande och alltid tillgänglig om man har några frågor. Läs mer
  • 2019-08-03

Elin C skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt ett radhus med bästa utgång. Professionell mäklare med många bra egenskaper. Hittar inget som gick dåligt och hon uppfyllde allt jag hade förväntat mig. Läs mer
    2019-08-03 Emma Samuelsson svarar Elin C
    Tack Elin! Glad att ni är nöjda. Stort lycka till i framtiden:)! Emma
    Emma Samuelsson gillar detta
  • 2019-08-02

Kristian L skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Såld ett radhus. Allting gick jätte smidigt mycket tack vare Emma. Och priset blev över förväntan. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-08-03 Emma Samuelsson svarar Kristian L
    Tack Kristian! Stort lycka till i framtiden.
    Emma
    Emma Samuelsson gillar detta
  • 2019-07-30

Sophia A skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    We bought an apartment recently. Rasmus was very helpful, considerate and professional. Everything went really smooth, beyond our expectations.
    It was a quite pleasant experience having him as our broker. Läs mer
  • 2019-07-30

Nazife T skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Labinot är en fantastiskt engagerad mäklare. Hög energi, målinriktad, professionell är några av få egenskaper Labinot besitter. Som förstagångsköpare är man ofta orolig i köpesprocessen men Labinot lyckades förmedla tydlighet och ödmjukhet. En mäklare med fingertoppskänsla för bostadsmarknaden helt enkelt. Läs mer
  • Hassan Y

2019-07-29

Hassan Y skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpte Radhus: Väderskeppsgatan 17. Jag fick alltid svar på mina frågor både Mail , kontakt. Hon var tålmodigt med svar.
    Jag tycker hon var bra . Läs mer
    Lotta S gillar detta
  • 2019-07-29

Atif W skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    We bought an apartment.
    Rasmus is a sharp, smart and a nice realtor. He kept us informed about each detail, We did not need to ask any questions.
    We are so hapy with his service. Läs mer
  • 2019-07-28

Laila N skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har inte haft så mycket med Rasmus att göra., men vi har uppfattningen att han är mycket trevlig och dukti på det han gör Läs mer
  • 2019-07-23

Riitta T skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Labinot Aruqaj är en väldigt begåvad mäklare! Vi fick en utmärkt bra service gällande en gammal släktings bostadsförsäljning. Labinot var genom hela processen sakkunnig, vänlig och pålitlig. Han planerade en underbar styling av bostaden, och tog hand om förhandlingarna för oss. Fast vi bor långt ifrån orten, skötte Labinot hela processen och höll oss kontinuerligt informerade. Väldigt nöjd med hans arbete. Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-07-18

Petra L skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevligt bemötande från första kontakten. Väldigt snabb på att återkoppla i jämförelse med tidigare erfarenheter . Kändes neutral trots att jag var köpare vid detta tillfälle . Läs mer
  • 2019-07-17

Elin B skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Julia Eldh höll i försäljningen av min bostadsrätt. Hon var trevlig, professionel och ingav förtroende. Kommunikationen var mycket bra och hon var duktig på att återkoppla under hela processen. Läs mer
  • 2019-07-16

Mats N skrev om Viktor Strahl en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt: Bostadsrätt
    Lättsamt och trevligt bemött.
    Hade förväntningarna att mäklaren skulle ha ett kundregister att lita till för att slippa för många visningar. Så var inte fallet, men fick sålt smidigt ändå.
    Kan absolut rekommendera denna mäklaren Läs mer
  • 2019-07-15

Adam A skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldigt genuin och behaglig att samarbeta med Läs mer
    Lotta S gillar detta
  • 2019-07-15

Göte Melker Fredrik J skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    En mycket bra upplevelse från första mötet! Läs mer
  • Jim N

2019-07-15

Jim N skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Julia hjälpte oss att sälja våran bostadsrätt. Det var ett bra samarbete och hon återkopplade direkt, vilket är väldigt uppskattat. Trevlig och seriös mäklare som vi kan rekommendera till andra 😊👍🏻 Läs mer
  • 2019-07-13

Lena O skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Anders sålde vårt hus relativ snabbt. Inga problem, fått svar på alla våra frågor. Var alltid tillgänglig , gick igenom sälj processen väldigt klart och tydligt. Var också bra på återkoppla. Kan varmt rekommendera Anders. Hälsningar Dag o Lena Läs mer
  • 2019-07-12

Ali-Cem A skrev om Viktor Strahl en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har köpt bostad med hjälp av Victor som utövat sin fastighetsmäklarroll. Otroligt duktig, påläst och svarar alltid på telefon. Grym! Läs mer
  • 2019-07-10

Carina H skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sålt en bostad.
    Behagligt, lugnt, proffsigt
    Förväntningarna jag hade blev uppfyllda.
    En mäklare som brydde sig när jag letade lägenhet bl a och kändes trygg och lugn. Läs mer
  • 2019-07-10

Sui Lun Eddie L skrev om Viktor Strahl en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Viktor har varit tillmötesgående och ytterst hjälpsam när man har haft funderingar ang. bostadsköpen. Läs mer
  • 2019-07-09

Mohammad Sadegh R skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    I bought an apartment that Rasmus was the agent I was dealing with. he was very organaised and helpful. He was really good at follow up on the details regarding the business. Läs mer
  • Leila S

2019-07-09

Leila S skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag sålde min 1.5 på Hisingen, och Rasmus var verkligen en klippa! Hjälpte mig med alla steg på vägen på ett personligt och tryggt sätt, överträffade mina förfäntningar när det kom till försäljningspriset. Mycket bra upplevelse och mycket bra mäklare! När det är tid att sälja igen så vet jag var jag ska vända mig 🤗 tack Rasmus! Läs mer

Petra O skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Hej, vi träffade Julia på en visning på Nimbusgatan 4. Och då vi var med och budade fick vi kontakt med Julia. Hon hjälpte oss med att förbereda vår lägenhet pång gång. I fredags nu så sålde vi vår lägenhet på Norra Skeppspromenaden.enaden 4. Vi är supernöjda med Julia som mäklare och vi anlitar gärna henne om det blir aktuellt igen. Läs mer
    2019-07-09 Julia E svarar Petra O
    Tack själva! Det har varit jättekul att få samarbeta med er :) Kram Julia

Annerita O skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Med hjälp av Labinot har jag sålt min mosters lägenhet. Hade erfarenhet av fastighetsbyrån från tidigare därför vände jag mig dit. Det var en bostadsrätt, tre rum och kök i Hisingsbacka.
    Labinot är en mycket positiv och engagerad person. Mycket artig och idérik. Budgivningen gick över all förväntan. Jag blev imponerad av hans pedagogiska förmåga. Mycket tydligt beskrev han hela säljprocessen. Labinot skulle jag rekommendera till vilken kräsen säljare som helst. Läs mer

Christin B skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi köpte en bostad med Emma och är supernöjda med bemötandet och hela affären Läs mer
    2019-07-23 Emma Samuelsson svarar Christin B
    Tack Christine! Hoppas ni kommer trivas i huset:)! Emma

Fabio F skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Super trevlig och hjälpsam. Alltid tillgänglig vid frågor. Läs mer
    2019-07-08 Emma Samuelsson svarar Fabio F
    Tack Fabio! Lycka till i Ert nya hus:)! Emma
  • 2019-07-06

Filippa B skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt lägenhet. Helt okej mäklare, inget negativt o säga men har haft bättre mäklare både vid köp o sälj. Läs mer
  • 2019-07-06

Robert N skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag är helnöjd från början till slutet, Cristophe har uppfyllt alla förväntningar jag kan ha från en mäklare, det är sura pengar men mycket väl värt då Cristophe både tänker och agerar för kundens bästa, alla nöjda och glada! Läs mer
  • 2019-07-05

Patricia Gonzalez Niklasson J skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har både sålt vår bostad och köpt ny bostad via Labinot som mäklare.
    Labinot brinner verkligen för sitt yrke som mäklare. Det märks väldigt tydligt. Som kund känner man säg väldigt trygg, han ger ut bra information som ska komma skall, och stor kunnighet inom sitt yrke. Han vet vad han sysslar med. Läs mer
  • 2019-07-03

Annika A skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kunnig och förtroende ingivande Läs mer
  • 2019-07-03

Erik A skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Ger ett väldigt bra intryck! ”Lagom på” och mycket bra service! Läs mer
  • 2019-06-29

Pernilla Ö skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi mötte aldrig mäklaren personligen men i de digitala kontakter vi haft och det arbete hon utfört när det gäller försäljningen av vår bostadsrätt, så är vi toppennöjda! Läs mer
  • 2019-06-28

Anders Ö skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bostadsrätt
    Bra kontakt och kommunikation Läs mer
  • 2019-06-28

Jonas B skrev om Govand Amin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Läs mer
    2019-07-02 Govand A svarar Jonas B
    Stort tack för din hjärtliga kommentar Jonas!
  • 2019-06-26

Karin B skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har sålt min lägenhet i Hisings Backa. Till hjälp hade jag Emma som jag fick en jättebra kontakt med. Hon var alltid tillgänglig. Bra kommunikation mellan oss. Hon lyssnade och jag hoppas att jag oxå lyssnade. En glad och personlig mäklare som såg till att allt flöt smärtfritt och ett snabbt avslut. 10 av 10 Topp. Läs mer
    2019-06-26 Emma Samuelsson svarar Karin B
    Tack Karin! Du lyssnade oxå jag lovar. Haha. Lycka till med ditt nya så ses vi i framtiden.
  • Annica G

2019-06-20

Annica G skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Har sålt en bostadsrätt och Rasmus har varit tillmötesgående hela vägen och en mycket trevlig mäklare. Tar sig tid att förklara om det är något man ej förstår. Är väldigt tydlig. Rek verkligen Rasmus!!
    Med honom känner man sig inte vilsen och övergiven :))))) Läs mer
  • 2019-06-19

Jonas K skrev om Viktor Strahl en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Fantastisk på alla sätt. Svarar snabbt, rak och ärlig kommunikation, ständigt tillgänglig. Även som köpare kände jag ett stort stöd från Viktor. Kommer absolut fundera på att använda honom när jag själv säljer, vilket väl är det bästa betyg man kan ge. Läs mer
  • 2019-06-18

Gunnar G skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har sålt en 4-rummare som jag gjort till en 3:a genom att bygga ihop köket med ett av de mindre sovrummen för att få ett stort härligt kök.
    Mäklaren har varit mycket trevlig och presenterat lägenheten på ett mycket bra sätt. Det enda jag varit mindre nöjd med att lägenheten sattes ut som en 3:a med ett högt pris och inte en 4:a. Då föreningen ser lägenheten som en 4:a så tyckte jag att den borde stå som en 4:a vilket mäklaren hade annan synpunkt på. Jag litade på mäklarens erfarenhet och accepterade att den gick ut som en 3:a. Vi fick ett klent gensvar och annonsen ändrades till en 4:amed förnyad visning och fick in intresserade så att den blev såld. Jag är dock övertygad om att den sålts tidigare och troligen till ett ännu bättre pris om den gått ut som en 4:a från början Läs mer
  • 2019-06-16

Louise K skrev om Elin-Marie Söderlund en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har köpt.
    Tyckte det fanns ett visst ointresse vid visningen, samt återkopplingen efter.
    Sen slutförde hon inte affären utan det va hennes kollega som tog över och han visade ett väldigt bra intresse.
    Men skulle tyvärr inte välja Elin Marie om jag skulle sälja.
    Men kanske va det bara en dålig dag. Läs mer
    2019-06-28 Elin-Marie S svarar Louise K
    Hej Louise!
    Så tråkigt att du uppfattat det på det viset, jag berättade för dig att min kollega skulle vara den som samarbetade och skulle slutföra affären och därav var denne som fortsatte med att informera och fullfölja. Det fanns självklart en orsak för detta. Jag hoppas att du trivs i din nya bostad och önskar dig lycka till.

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg