Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg — Visa karta

Här på Hisingen har Fastighetsbyrån funnits sedan 60-talet. Vårt verksamhetsområde är Norra Älvstranden, Tuve, Lundby, Backa samt Kärra-Rödbo. Vi förmedlar allt från bostadsrättor till villor och fritidshus här i området och vår styrka är att vi har lång erfarenhet av bostadsmarknaden.

Är Hisingen ett område som lockar? Eller är du påväg att flytta härifrån? Då ska du kontakta oss. Vi lovar att göra allt för att din bostadsaffär ska gå så smidigt som möjligt. Varmt välkommen, vi hjälper till med hela processen!

Läs vad 939 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

• 2019-11-17

Jayashanker N skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    I can express about Rasmus through below words

Fast
    Smart
    Quick solution
    On time
    Commitment Läs mer

Diler D skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Alltid lätt att få tag på och väldigt hjälpsam genom hela processen. Väldigt nöjd med Jenny ! Läs mer

Jens H skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Ytterst proffsigt bemötande. Flexibel mäklare som är duktig på att parera olika eventualiteter som dyker upp under försäljningen (t ex extravisning). Läs mer
  • Jeanette J

2019-11-15

Jeanette J skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Emma sålde min villa på Hisingen. Uppdraget skötte hon med bravur! Dessutom är Emma en riktigt trevlig prick. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-14

Trygve G skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag köpte nyligen min första bostad. Bemötandet var trevligt, men då jag kommer från Norge hade jag andra förväntningar på hur hela processen fungerade. Mäklaren hanterade situationen som vanligt och jag fattade inte att jag hade andra förväntningar än hur det fungerar i Sverige. En utmärkt mäklare för mig hade varit en som förtydligade skillnaderna. Läs mer
  • 2019-11-11

Anette K skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    En mycket trevlig man som vi gillade direkt i samband med försäljning av lägenhet.
    Lätt o trevlig att prata med.
    Mycket tillmötesgående när vi hade svårt att komma ifrån,löste detta utan större problem.Rekommenderas😀 Läs mer
  • Daniel L

2019-11-07

Daniel L skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Seriös, noggrann, ordnar alla papper, bjuder på kaffe, ser till att få ordning på allt.
    Har just köpt ett radhus på hisingen tillsammans med min bror.
    Lotta är ärlig och seriös jämfört med många andra mäklare.
    Skräckexemplet skulle jag säga heter Emelie Skjevik på svensk fastighetsförmedling, som säljer fallfärdiga hus med ofrivillig swimmingpool till fantasipriser Innan jag köpte detta radhus var jag på två sådana visningar och lotta ger ett mycket seriösare intryck.. Läs mer
  • 2019-11-07

Kristian M skrev om Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevligt bemötande och alltid positiv, informerade om vad som skulle hända under försäljningen. Självklart så fick Ola sålt våran lägenhet, grymt nöjda med Ola! Rekommenderar honom skarpt. //Kristian & Mikaela Läs mer
  • 2019-11-04

Maria L skrev om Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Ola Possfelt på Fastighetsbyrån Hisingen har sålt min br i Hisings Kärra,
    Bra bemötande, proffsig och väldigt tydlig!
    Som kund har jag känt mig trygg och Ola har varit bra på att återkoppla under affärens gång.
    Prismässigt blev affären över förväntat.
    Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-11-07 Ola O svarar Maria L
    Tack så mycket för dom fina orden! Var en fröjd att sälja din fina lägenhet!
    Vi ses på tillträdet!

Victor H skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Genomgående bra bemötande, proffesionellt och trevligt hela tiden. Läs mer

Åsa H skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi köpte lägenhet och blev vänligt och proffsigt bemötta. Vi fick den hjälp och den information vi behövde. Läs mer
  • 2019-11-03

Mustafa M skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldigt proffsigt mäklare, tydlig förklaring, snabb hantering av ärendet, super bra. Läs mer
  • 2019-11-01

Mohammad B skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hon var trevlig och hjälpsam. Vi är nöjda med hennes insats. Läs mer
  • 2019-11-01

Denis B skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt en bostadsrätt

Professionellt bemötande av mäklare och hans team från början till slut.

Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-31

Lisbett H skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi blev vänligt bemött. Så vi är nöjda Läs mer
  • 2019-10-31

Emma S skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag är mycket nöjd med valet av Rasmus Halldin som mäklare vid försäljningen av min bostadsrätt. Han höll mig väl informerad under hela säljprocessen och lyckades få igång en stagnerat budgivning med hjälp av en extrainsatt visning. Tack vare hans engagemang och kunskap slutade det med ett försäljningsrekord för min förening! Läs mer
  • 2019-10-30

Grace Barathy P skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    I sold my apartment in Hisingen. Rasmus is very approachable and realistic about the numbers. Thoroughly professional. All went well. I would gladly recommend him to anyone. Läs mer
  • 2019-10-30

Sercan T skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Rasmus hjälpte mig att sälja min lägenhet. Han är en duktig och proffsig mäklare som har ett väldigt gott bemötande! Läs mer
  • 2019-10-29

Abbassia A skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hej
    Emma är duktig som mäklare o har ett bra bemötande. Läs mer
  • 2019-10-29

Alma B skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    God kontakt, uppdatering av händelserna, alltid kontaktbar, trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-28

Max T skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag köpte en lägenhet där Labinot var mäklare. En väldigt trevlig och kunnig kille som bryr sig om att det ska bli en bra affär för alla inblandade parter. Rekommenderas! Läs mer
  • Gustaf K

Hjälpsam.
    Tydlig.
    Toppen! Läs mer
    2019-10-29 Lisa J svarar Gustaf K
    Tack själv! Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya hem :) Du kan alltid höra av dig om det är några frågor eller funderingar!
    Lisa J gillar detta
  • 2019-10-28

Lars-Göran O skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Julia har på ett mycket engagerat och professionellt sätt hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt på Eriksberg. Julia har varit lyhörd på våra synpunkter och har också kommit med bra förslag och klocka idéer baserat på sina tidigare erfarenhet. Jag skulle gärna rekommendera Julia till dom som funderar på att sälja sin fastighet eller bostadsrätt och önskar henne all lycka i framtiden. Läs mer
  • 2019-10-27

Ing-Marie W skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sålt en bostadsrätt på Eriksberg. Julia är en mycket kompetent och duktig mäklare som skötte sitt uppdrag exemplariskt. Kan med varm hand rekommendera henne och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-10-26

Jonas A skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Har sålt en lägenhet vid Wieselgrenplatsen. Rasmus va rak, ärlig och professionell. Läs mer
  • 2019-10-23

Thanh H skrev om Elin-Marie Söderlund en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Elin var väldigt snäll och stödjande hos oss. Jag köpte en fin lägenhet. Jag gillar att arbeta med henne.
    Tusen tack.
    Mvh. Läs mer
  • 2019-10-22

Margrét G skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde villa, fick väldigt bra bemötande och service. Läs mer
  • 2019-10-21

Adam I skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Att ha Julia som mäklare till vår bostadsförsäljningen har varit en fröjd för oss. Vi hade höga förväntningar redan från början och räknade med att det skulle ta sin tid tills vi skulle hitta rätt köpare.

Det som Julia gjorde imponerande bra ifrån sig var att hon selektivt hittade rätt köpare. En visning efter kom vi och köparna överens om pris och tid för utflytt, från annonsering på fastighetsbyråns hemsida till avslut tog bara 8dagar (!).

Jag och min fru är väldigt tacksamma över att vi slapp ha flera visningar i vår lägenhet och att Julia hanterade försäljningsprocessen på en ”premium” nivå.

Enligt vår mening är Julias arbetssätt så som mäklarna behöver arbeta framgent när bostäderna inte säljer sig själva längre (som tidigare).

Utöver väldigt smidig försäljningsprocess har Julia bra personlighetsegenskaper som inger förtroende, lugn och kunskap.

Vi rekommenderar Julia varmt till den som söker en väldigt duktig mäklare, absolut värt att betala mer i arvode kontra andra mäklare. Läs mer
  • 2019-10-21

Lars O skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har sålt en ny 160m2 villa.
    Lotta hr varit behjälplig och lugn samt proffsig. Läs mer
  • 2019-10-19

Ville B skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket nöjd med hela processen. Läs mer
  • 2019-10-18

Emelie E skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt en bostadsrätt. Tycker jag fått väldigt bra bemötande och framförallt Bra hjälp för en som aldrig köpt något innan. Nöjd 😁😁 Läs mer
  • 2019-10-18

Birgit W skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jenny gjorde ett bra intryck från första mötet. Hon är serviceminded och tillmötesgående för både säljare och köpare. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-10-15

Rolf H skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt mitt radhus på Maskrosgatan i Göteborg.
    Mäklare Lotta Svensson har på ett mycket trevligt och proffsigt sätt guidat oss genom affären.

Så tacksam. Kommer alla gånger att rekommendera henne. Läs mer
  • Erik K

2019-10-15

Erik K skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi köpte villa på norra Hisingen. Mycket nöjd med Emma. Läs mer
  • Valentin A

2019-10-13

Valentin A skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag tycker vi fick bra hjälp redan från början i våran affär och Lotta har varit hjälpsam under hela affärs proceduren. Eftersom det var våran första köp av en helt ny fastighet så har hon varit väldigt uppföljande och uppmärksam på detaljer. Detta gjorde att vi kände oss trygga hela vägen tills affären var slutfört. Läs mer
    2019-11-07 Lotta S svarar Valentin A
    Tack Valentin - jag kommer gärna på en kopp kaffe när nya huset är klart :)
  • 2019-10-13

Velibor L skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevlig,angagerad, målmedveten Läs mer
  • 2019-10-09

Christian S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vid försäljningen av våran villa fick vi ett seriöst bemötande och ett proffsigt utförande. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-10-13 Lotta S svarar Christian S
    Tack Christian det värmer - hoppas allt går bra med flytt och att ni kommer trivas lika bra i det nya
  • 2019-10-07

Philip H skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Julia gav ett väldigt bra förstaintryck som en professionell, tillitsfull och tydlig fastighetsmäklare vilket gjorde att mitt val landade på Julia och Fastighetsbyrån. Julia var otroligt delaktig i samtliga delar av försäljningsprocessen, hon höll mig ständigt uppdaterad och drog nytta av sina tidigare erfarenheter på ett mycket bra sätt. Kortfattat gjorde Julia allt det som jag förväntade mig av en fastighetsmäklare och mer därtill så för Er som går i säljtankar kan jag varmt rekommendera Julia och Fastighetsbyrån. Hon kommer definitivt anlitas vid mina framtida försäljningar.  Läs mer
  • 2019-10-04

Kim W skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Proffisionell och mycket bra mäklare Läs mer
  • 2019-10-04

Anna C skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Från det att vi fick kontakt med henne så gick allt så bra.
    Mitt intryckt av Jenny är att hon är trevlig, professionell och jordnära.
    Hon var verkligen över mina förväntningar på hur jag trodde :) Läs mer
  • 2019-10-03

Berivan A skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpte hus på Hisingen. Kontaktade Anders om ett objekt på förhand. Väldigt tillmötesgående, flexibel med förhandsvisning. Affären var i hamn på 5 dagar från första kontakt, inklusive besiktning. Läs mer
  • 2019-10-02

Nedzad J skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en bostadsrätt. Rasmus var väldigt hjälpsam och kunnig genom hela processen. Jag skulle rekommendera honom och kommer att anlita honom vid eventuella bostadsaffärer i framtiden. Läs mer
  • 2019-10-02

Viktor O skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sammanfattningsvis har försäljningen gått över förväntan och mäklaren har varit fantastisk. Läs mer

Ida H skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Köpte en två i gbg.
    Blev väl bemött, svarade på alla frågor på visningen. Hon stannade även kvar och visade de gemensamma utrymmena. Genomgående under hela process från visning till min inflyttning har hon svarat på frågor jag haft och alltid varit väldigt trevlig och proffisionell! Läs mer
  • Ulrika K

2019-09-30

Ulrika K skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Omtänksam. Kunnig.
    Bostadsrätt på 60m2
    Kändes att man blev hjälpt på rätt sätt! Skönt när allt är lite nervöst!
    👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer

Johannes K skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt 2:a i Hisings Backa
    Mäklare med bra tempo och hyfsat med information i inledningsstadiet. Dyrast av de jag jämförde med.
    Men tyvärr så brast uppföljning och återkoppling under visning och budgivning.
    Mäklaren glömde även fråga köpare om önskat tillträde. Vilket gjorde att jag som säljare förlorade pengar och tid genom att bli fast onödigt länge med lägenheten.
    Hade frågat efter annan mäklare om jag skulle använda denna byrå igen. Läs mer

Jeanette L skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpte hus genom Lotta och allt funkade jättebra! Läs mer
    2019-10-13 Lotta S svarar Jeanette L
    Hoppas att allt går enligt plan lycka till med renoveringarna

CHUN F skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Engagemanget och optimismen var på topp i början. Sedan avtog det med tiden.
    Hela affären är ej genomförd varför frågorna är lite prematura. Läs mer
  • 2019-09-29

turhan m skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Med hjälp av Emma Samuelsson , har vi fått sålt vår radhus.
    Vi är väldigt nöjda och glada ,rekommenderas starkt!
    Stort tack Emma. Läs mer
    2019-09-30 Emma Samuelsson svarar turhan m
    Tack själva! Det va ett nöje att få hjälpa er:)! Lycka till i framtiden. Emma
  • 2019-09-28

Ann A skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mäklaren gjorde som vi förväntat oss. Omständigheterna runt försäljningen var speciella och inte möjlighet till svar på vissa frågor. Då vi själva är gamla har vi också behov av planering för att underlätta vår inflyttning. Fallet som sådant råder inte mäklarn för. Vi är både nöjda och missnöjda. Läs mer

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg