Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Borstbindaregatan 12 c, 417 22 Göteborg — Visa karta

Här på Hisingen har Fastighetsbyrån funnits sedan 60-talet. Vårt verksamhetsområde är Norra Älvstranden, Tuve, Lundby, Backa samt Kärra-Rödbo. Vi förmedlar allt från bostadsrättor till villor och fritidshus här i området och vår styrka är att vi har lång erfarenhet av bostadsmarknaden.

Är Hisingen ett område som lockar? Eller är du påväg att flytta härifrån? Då ska du kontakta oss. Vi lovar att göra allt för att din bostadsaffär ska gå så smidigt som möjligt. Varmt välkommen, vi hjälper till med hela processen!

Läs vad 1077 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

• 2020-05-27

Tila M skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpte hus på Hisingen. Inga problem, fått svar på alla våra frågor.Var alltid tillgänglig gick igenom köp processen väldigt klart och tydligt.
    Kan varmt rekommendera Lotta. Hälsningar Tila. Läs mer

Mathilda E skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Snäll, trevlig och bra. Väl informerad!.
    Tack för all hjälp. Läs mer
    labinot a gillar detta

Sara J skrev om Jimmy Thorén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Det har varit bra bemötande, engagerad och hjälpsam. Tack Jimmy. Läs mer

Ida S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra service genom hela processen och en smidig affär (köpt bostad). Läs mer
  • 2020-05-24

Cecilia G skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi hade all kontakt själva med säljaren. Hade önskat mer engagemang av mäklaren. Läs mer
  • 2020-05-23

Fredrik N skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Har sålt ett radhus, har blivit vänligt och kunnigt bemöt av Anders. Kan starkt rekommendera Anders Läs mer
  • 2020-05-23

Ellinor L skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt bostad. Mycket bra bemötande och upplever Lotta som en professionell rak och ärlig människa. Läs mer
  • 2020-05-22

Agneta L skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Tack trevlig tillmötesgående snabb på återkoppling, possitiv, pigg, kontaktar gärna Lisa för framtida köp alt försäljning. Läs mer
  • 2020-05-15

Lars J skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hon sålde vår bostadsrätt samt överlät de 90 procent som vi ägde i en annan bostadsrätt till vår son som sedan tidigare ägde 10 procent av den.
    Lisa överträffade med råge alla våra förväntningar vad gäller kompetens, föemåga att finna lösningar på de problem som uppstod i båda dessa affärer. Allt detta gjorde hon på ett positivt sätt. Hon lät oss hela tiden vara delaktiga i alla moment. Sammanfattningsvis kunde vi inte fått en bättre mäklare. Absolut toppenbetyg Läs mer
  • 2020-05-12

Niels B skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Allt som är viktigt i en mäklare hittade vi i Lisa:

Tydlig, strukturerad, ärlig, glad, vet hur man bemöter olika sorts människor och vet vad man bör göra för att skapa förtroende. Lisa vet vad hon pratar om, har erfarenhet, har uppbyggt ett stort kontaktnätverk och är kontaktbar nästan 24/7. Vad önskar man sig mer? Ja just det: sälja bostaden till rätt pris!!

Lisa fick att känna oss trygga och hon gjorde jobbet galant. Även spekulanter sa att de verkligen gillade henne. Att sälja sin bostad är en stor grej för båda säljaren/köparen. Om man inte litar på mäklaren då blir det ingen affär.

Vi anlitar Lisa direkt igen om det blir så. // Läs mer
  • Karin B

2020-05-11

Karin B skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lisa har skött försäljningen av vår bostadsrätt. Lisa har hanterat allt med hög kompetens och effektivitet samtidigt som hon förmedlat lugn och trygghet till oss som säljare. Det har varit enkelt att få snabb kontakt och dialog. Lisa har lyssnat till våra önskemål, fungerat som bollplank för vår oro kring försäljning, förmedlat ärlighet, omtanke och förtroende.

Vi kunde inte fått en bättre mäklare. Läs mer
  • 2020-05-11

Daniel S skrev om Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde bostadsrätt.

Bra bemötande från början till slut. Lyckades genomföra en försäljning som vi blev mycket nöjda med trots att det initialt gick lite trögt och intressenter var passiva pga världsläget. Läs mer
  • 2020-05-10

Lars Tobias F skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    På vårt första möte gav Emma intryck av att vara en energisk, positiv, ärlig och förtroendegivande person. Hon fick därför vårt förtroende att mäkla försäljningen av vår villa. Slutresultatet, trots bistra Coronatider, blev väldigt bra och vi är nöjda med det jobb hon gjorde. Läs mer
  • 2020-05-09

Peter J skrev om Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Ola är en utmärkt och engagerad mäklare, han gjorde ett strålande jobb i coronatider med försäljningen av våran bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-05-06

Sara H skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har sålt våran lägenhet och fick nöjet att lära känna Lisa som vår mäklare.
    Lisa är en lyhörd, harmonisk och bra mäklare som ger lugn och tillit.
    Hon har funnits tillgänglig på alla tider för att besvara frågor samt komma med förslag.
    När vi väl kom in i tankar runtomkring en ny bostad samt försäljning av våran hade jag en mindre positiv inställning till mäklare men efter denna resa så vet vi vart vi skulle vända oss vid nästa tillfälle. Läs mer
    2020-05-11 Lisa J svarar Sara H
    Tack så mycket! Det har varit roligt att få lära känna er med :) Ni vet att ni alltid kan höra av er till mig om det är några funderingar. MVH Lisa

Ling H skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kom i kontakt med Julia när vi köpte vår nya lägenhet och fick ett väldigt gott intryck. Därför anlitade vi henne även till försäljningen av vår gamla lägenhet. Julia är väldigt proffesionell och serviceminded. Vi fick väldigt snabb återkoppling på våra frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera Julia! Läs mer

Mark W skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lisa har varit utmärkt från början till slutet. Hon hjälpte oss sälja vår lägenhet under en mer orolig marknad än väntat och ändå kämpade hon hårt hela tiden. Gällande försäljningsprocessen har hon varit förnuftig, och hela tiden gav oss klok råd.
    Hon var tillgänglig på telefonen och alltid gav oss uppdateringar angående intressenter. Hennes lugn och proffsig uppträdande gav en extra stilpoäng till var lägenhet som säkert bidrog mycket. Läs mer
    2020-05-11 Lisa J svarar Mark W
    Tusen tack för dom fina orden. Ni har varit väldigt enkla att samarbeta med! Ni har en otroligt fin lägenhet så det har varit ett nöje att få hjälpa er. Vi ses på tillträdet. MVH Lisa

Jörgen N skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Engagerad och driftig. Tack för ett väl genomfört uppdrag! Läs mer
  • 2020-05-03

Elsa H skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Proffsig! Lisa aktivt delaktig från början till slut vid köp av min lägenhet. Hon förenklade och förtydligade processen och gjorde på så vis allting mycket lättare. Väldigt nöjd med Lisa! Läs mer
    2020-05-11 Lisa J svarar Elsa H
    Tack Elsa, jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet, hör gärna av dig om det dyker upp frågor eller funderingar! MVH Lisa
  • 2020-05-03

JADRANKA N skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Julia har gjort ett toppen jobb från början till slut, gick fort att boka fotografering och få ut lägenheten på hemnet vilket vi ville. Julia höll oss informerade hela tiden och återkopplingen var snabb både med sms och telefonsamtal vilket man uppskattar väldigt mycket vid försäljning, därtill är hon mycket sympatisk och lätt att ha att göra med, plus mycket duktig mäklare. Läs mer
  • 2020-05-02

Lily Anne N skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Emma är en väldigt engagerad och driven mäklare. Vi sålde vårt parhus under coronakrisen men Emma var proffsig, saklig och målinriktad under hela säljprocessen, vilket ledde till en smidig affär. Vi är mycket nöjda med hennes insatser och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-04-29

Hanna E skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag sålde min markplanstvåa och Lisa har varit så engagerad, noggrann, haft ett gott humör. Jag är riktigt nöjd med all service Lisa gett och hon har varit lätt att nå samt alltid uppdaterat mig. Läs mer
    2020-05-11 Lisa J svarar Hanna E
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad :) Vi ses på tillträdet om inte innan det. MVH Lisa
  • 2020-04-28

Fukue K skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi sålde en kolonilott och genom hela försäljningen fick vi ett genomgripande mycket bra bemötande med hög professionalitet. Lisa var mycket lyhörd för våra önskemål. Hon bjöd på service utöver vad man som kund förväntar sig. Läs mer
    2020-05-11 Lisa J svarar Fukue K
    Tack för ett gott samarbete. Jätteroligt att jag fick hjälpa till med försäljningen! MVH Lisa
  • 2020-04-25

Mia H skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    tycker att Emma lyssnar och förstår hur man vill ha det. hon känns ärlig och rättfram säger inte vad vi vill höra utan det som gäller. Jag rekommendera<rar henne gärna. Läs mer
  • ELIN P

2020-04-22

ELIN P skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Fick ett bra slutpris för min lägenhet, trots coronatider! Julia är fantastisk duktig, inlyssnande och förtroendeingivande! Kände hela tiden att min lägenhet var i trygga händer gällande försäljning och det visade sig vara sant. Julia uppdaterar kontinuerligt vad som händer och är öppen om man har egen input. Hon har även öga för detaljer och inredning! Ja va ska man säga annat än 5 av 5, exceptionellt! Välj Julia så kommer ni få en suverän mäklare! Läs mer
  • 2020-04-18

Anna-lisa P skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Proffsigt och enkelt bemötande. Läs mer
  • 2020-04-14

Christian P skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    En mycket bra mäklare. Vi gillade den raka och ärliga framtoningen. Höll oss alltid välinformerade om vad som händer och vad vi skulle göra. Trots bra tempo och driv mycket noggrann. Läs mer
  • 2020-04-13

Samrat Shetty A skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    I had a very good experience with fastighetsbyrån for buying the house. Very helpful and professional. Läs mer
  • 2020-04-12

Bengt O skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt lght. Bra mottagande. Hjälpsam Läs mer
  • 2020-04-04

Niklas J skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra navigerat under rådande omständigheter Läs mer
    Jenny K gillar detta
  • 2020-04-03

Malin N skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag är nöjd med Christophe. Enkelt och okomplicerat. De har vart väldigt flexibla med att flytta tider för överlåtelse osv. Det var fel på blandaren i köket, önskar att det informerats om detta. Läs mer
  • 2020-03-26

Sandra Å skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde en 3:a i Tolered i december. Har alltid fått ett positivt bemötande från Lisa och dessutom hon väldigt hjälpsam med allt som man kan tänkas behöva fråga om. Trots att tidpunkten kanske är lite svår att sälja i så gjorde Lisa allt hon kunde med extravisningar och letade i kundregister mm och det resulterade i en försäljning jag kände mig nöjd med!
    Kan varmt rekommendera Lisa som mäklare. Läs mer
  • 2020-03-26

Hanna O skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lisa hjälpte mig sälja min bostadsrätt på Hisingen. Hon var lyhörd, engagerad och väldigt stöttande. Väldigt nöjd med hela försäljningen och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-03-24

Jonas O skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpte ett parhus av denna jättetrevliga och kunniga mäklaren, kan starkt rekommendera henne Läs mer
  • 2020-03-23

Logesh Veera Kumar K skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lisa was very clear in responding to my questions and service was very nice. The whole was kept transparent. Läs mer
  • 2020-03-22

Guzal N skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har köpt parhus och mäklare var väl trevlig och proffsig, jag är jättenöjd Läs mer
  • 2020-03-20

Ulf L skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har sålt. C är mycket proffsig i sitt arbete. Förklarar på ett lugnt och tydligt sätt hela processen. Vid oförutsedda händelser visar C på kreativitet. Läs mer
  • 2020-03-20

Julia S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag köpte ett objekt som hon förmedlade och hon skötte affären väldigt professionellt och tydligt i alla steg. Både vi och säljarna kände oss trygga. Läs mer
    2020-04-02 Lotta S svarar Julia S
    Hej Julia, tack för ett fint omdöme. Jag hoppas att ni får många härliga år i nya bostaden och att ni kommer trivas.
  • 2020-03-17

Martin D skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande och en kunnig mäklare. Läs mer
  • 2020-03-15

Fikret M skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    En mycket duktig internationell erfaren mäklare! Mycket professionell som leverar,inspirerar och ger alltid 110% i sitt arbete. Alltid lätt tillgänglig och ger bästa bemötandet.Enormt lyhörd och stark vilja för att få både köpare och säljare nöjda.Man blir regelbundet uppdaterad med klart och tydligt information om bästa möjliga bild i rådande marknad - för bästa möjliga ekonomiska beslut-genom hela processen.Det gjorde att jag kände mig trygg och glad att jag hade valt rätt mäklare för att sälja min bostad.
    Rekommenderas varmt. Får 10 av 10 i toppbetyg.Kommer definitivt att sälja med Labinot Aruqaj/Fastighetsbyrån igen i framtiden. Läs mer
  • 2020-03-12

Ann-sofi P skrev om Jimmy Thorén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande.
    Är nöjd med arbetet runt försäljning av lgh. Läs mer
  • 2020-03-10

Fredrik S skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt lägenhet.
    Blev professionellt och tålmodigt bemött.
    Att bli handledd genom en stor och viktig affär.
    Julia tog hand om oss och svarade på alla våra frågor och funderingar på ett föredömligt sätt. Läs mer
    Julia E gillar detta
  • 2020-03-10

Jimmy L skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Labinot är en snäll, trevlig och charmig person, precis en sån mäklare man vill anlita när mäklarens jobb är att charma okända människor med just din lägenhet!

Han är även väldigt kunnig och väl medveten om vilka egenskaper lägenheten har och framför dessa väl så spekulanter förstår värdet på lägenheten.

Utöver detta förhandlar han bra och i min affär var jag som säljare lika lycklig som köparna 🙂 Läs mer
  • 2020-03-07

Emanuel A skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde lägenhet genom Lisa, fantastiskt duktig och professionell. Läs mer
  • 2020-03-06

Andreas K skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Professionell, tillmötesgående och väldigt trevlig! Läs mer
  • 2020-03-03

Frida Rebecka Ingesdotter B skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Försäljning av villa på Hisingen.
    Superproffsigt och trevligt bemötande från start till försäljning. Läs mer
  • 2020-03-02

Sophie W skrev om Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra mäklare, höll mig uppdaterad hela försäljnings processen. Tack Ola för ett mycket proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-03-02 Ola O svarar Sophie W
    Stort tack för dom fina orden Sophie!
    Vi ses på tillträdet!
  • Åsa K

2020-02-29

Åsa K skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Den absolut bästa mäklaren!
    Positiv, enormt engagerad och målinriktad! Läs mer
  • 2020-02-28

Rebecka F skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi sålde vårt radhus. Emma var väldigt positiv och hade en härlig energi.
    Våra förväntningar på emma uppfylldes. Hon hade bra kommunikation och höll oss uppdaterade.
    Kan verkligen rekommendera Emma som mäklaren. Läs mer
  • 2020-02-27

Britt-marie A skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har sålt en lägenhet tillsammans med min man och har bara lovord till Lisa Johansson att framföra, trevlig, lugn och proffsig. De förväntningarna vi hade på försäljningen levde hon upp till och vi är mycket nöjda med hur den sköttes. Spännande och intressant att vara med i processen och att till slut få skriva under ett kontrakt. Läs mer
    2020-02-27 Lisa J svarar Britt-marie A
    Tusen tack för de fina orden! Jag hoppas du kommer trivas lika bra med den nya bostaden som du gjort med denna :) MVH Lisa

Borstbindaregatan 12 c, 417 22 Göteborg