Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Här på Hisingen har Fastighetsbyrån funnits sedan 60-talet. Vårt verksamhetsområde är Norra Älvstranden, Tuve, Lundby, Backa samt Kärra-Rödbo. Vi förmedlar allt från bostadsrättor till villor och fritidshus här i området och vår styrka är att vi har lång erfarenhet av bostadsmarknaden.

Är Hisingen ett område som lockar? Eller är du påväg att flytta härifrån? Då ska du kontakta oss. Vi lovar att göra allt för att din bostadsaffär ska gå så smidigt som möjligt. Varmt välkommen, vi hjälper till med hela processen!

Läs vad 1277 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen 2

• köpte sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Bräcke
    2021-05-13
    Köpte hus. Anders är lugn, professionell och trevlig. Hela affären gick utan problem och vi kände oss väldigt trygga med honom som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-05-12
    Sålde en lägenhet i biskopsgården (1a). Ola har ett lättsamt, positivt och professionellt bemötande. Trots pandemin som ställer till det på markanden visade Ola på tålamod och fanns där som en klippa när jag var stressad. Det har varit lätt att kommunicera med Ola som svarar snabbt. Han har flera gånger visat att han är flexibel och hjälpt till på flera sätt för att underlätta hela processen. Det har varit mkt uppskattat. Han är hårt arbetande och jag kan rekommendera honom som mäklare.
    • Backadalen - Hisings Backa
    2021-05-09
    Har sålt en 4 i Hisings-Backa
    Har haft bra dialog med min mäklare
    Att vi skulle få en bra information. Har fått info varje vecka innan den blev såld

Än så länge tycker vi att det har varit bra

Mvh Kjell o Ulla-Britt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Eriksberg
    2021-05-09
    Vår lägenhetsförsäljning på Eriksberg gick väldigt smidigt och vi har varit väldigt nöjda med Julia Eldh som mäklare. Kan starkt rekommendera henne!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-05-08
    Trevlig och hjälpsam, går mid med Pudge.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-05-06
    Jag sålde en villa han är trevlig och kunnig vi har uppnått våra mål det priset vi vill ha.
    Han är bra mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-05-04
    Har köpt lägenhet. Mäklaren var mycket kunnig om lägenhet och område och tog sig alltid tid att besvara ens frågor och funderingar. Professionell och tydlig. Jag blev alltid bemött på ett glatt sätt, trevligt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Rödbo
    2021-05-03
    Lotta har varit jätteduktigt och proffsig super nöjd
    Tack då fortsätter jag vara proffsig hela vägen till slut. Tack för bra samarbete Lotta Svensson
    2021-05-03
    Good enough for the important issues. I expect more down to the detailed caring after sales.
    2021-05-03
    Proffsigt bemötande, snabb återkoppling och kunnig i området.
    • Lundby
    2021-05-03
    Förtroendeingivande och jättetrevlig mäklare. Rak och tydlig dialog under hela processen där allting har gått bra enligt våra förväntningar.
    Hej och tack för ett fint omdöme och ett bra samarbete som ledde till ett grymt slutresultat. Ser fram emot att ses eftersommaren och slutföra affären Lotta Svensson
    2021-04-30
    Jag kan varmt rekommendera Lisa som hjälpte mig att hitta min drömlägenhet. Toppenkommunikation rakt igenom, kunde inte varit bättre på något sätt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-04-16
    From the viewing to finally get the key to our newly purchased apartment, Julia has always been warm, kind, patient and not even a little bit pushy, which makes the whole process very pleasant.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Tolered
    2021-04-13
    Tydlig, saklig, trevlig. Hjälper köpare/säljare tryggt genom bostadsaffären. Förtroendeingivande mäklare.
    Tack Mattias, alltid roligt med nöjda köpare och säljare Lotta Svensson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-04-12
    Lisa var väldigt lyhörd gentemot oss som säljare och hjälpsam genom processen. Kan verkligen rekommendera henne!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Centrala Hisingen
    2021-04-12
    Innan kontraktskrivningen var han väldigt tillmötesgående men efter var det svårt att få kontakt och även extremt svagt engagemang.
  • Christoffer N
    • Eriksberg
    2021-04-12
    Julia hjälpte mig med Försäljningen av min lägenhet på Eriksberg. Hon är väldigt hjälpsam och flexibel, allt löstes väldigt smidigt och jag fick bra betalt för min lägenhet.
    2021-04-11
    Bra allt fungerade, har inga tillägg
    Smidigt och trevligt bemötande
    Jag är supernöjd med mitt bostadsköp och mäklaren skötte allting på ett smidigt och bra sätt.
    Tack Ola🤗
    Jag sålde en villa.
    Han är trevligt och gör sit jobb han har uppnå våra förväntningar vi är nöjda för hans insats.
    2021-04-09
    Lisa har varit fantastisk under försäljningsprocessen av min lägenhet. Lyhörd, trevlig, och tydlig i kommunikationen. Jag värdesatte speciellt hennes ärlighet och trovärdighet, både mot mig och mot spekulanter. Jag rekommenderar Lisa starkt till alla som vill ha en mäklare som vet vad hon sysslar med och som är seriös. Hon har varit otroligt tillmötesgående och hjälpsam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Excellent work done by Labinot
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-04-09
    han är så hjälpsam och han ger all information om lägenhet mycket tydlig och jag rekommenderar alla mina vänner att sälja och köpa lägenhet med labinot aruqaj. Jätte bra service med fastihetbyrån
    Sålt radhus "På Gång"
    Mäklaren Fungerade jätte bra, snabb, saklig, informerade löpande
    Försäljningen var klar inom 14 dagar
    Mäklaren Kan starkt rekommenderas
    2021-04-06
    Köpt bostadsrättsradhus.
    Supertrevligt bemötande under alla träffar med henne, inga problem att få svar av henne vid frågor.
    Alltid tillgänglig.
    Lisa överträffade alla förväntningar man kan ha på mäklaren vid affär
    • Brämaregården
    2021-04-04
    Köpt en villa . Rak och tydlig dialog, och allt har gått bra. Mycket bra intryck av Lotta.
    Hej Erik tack för ett fint omdöme vi ses igen i samband med tillträdet. Lotta Svensson
    2021-04-02
    Trevligt bemötande och hjälpsam.
    2021-03-30
    Vår försäljning gick snabbt och smidigt. och Julia har bra koll på området
    • Centrala Hisingen
    2021-03-30
    Lisa var super duktig och höll oss uppdaterade i frågor och svar kring försäljningen.

Tiden med försäljningen var nervig och stressig men Lisa såg till att allt flöt på bra.
    2021-03-28
    Sålde vår bostadsrätt och fick god service av Julia under hela processen.
    2021-03-27
    Så himla glada att vi valde att ta hjälp av Lisa i vår lägenhetsförsäljning. Kände oss så trygga och lugna från start och hela processen var väldigt okomplicerad. Uppskattar att hon kunde se värdet av en del detaljer i vår lägenhet och därmed värderade den något högre än andra mäklare gjorde. Värt att nämna sen att vi sålde på förhand till det pris Lisa värderat den till! I övrigt väldigt inlyssnande, lugn och härlig som person. Hon var noga med att det var vi som tog de stora besluten men var samtidigt generös med alla råd vi behövde på vägen. Tack Lisa!
    /Familjen Sätterman
    • Backa Bällskär
    2021-03-26
    Sålt en tvåfamiljsfastighet.
    Bra bemötande
    2021-03-25
    Lotta var väldigt behjälplig, kunnig och kompetent men kanske framförallt trevlig! Vi som aldrig köpt hus tidigare fick mycket bra information och tips genom hela processen.
    2021-03-24
    Ola Olsson Possfelt är en glad, positiv och kunnig mäklare. Rekomenderas varmt.
    • Kvillebäcken
    2021-03-24
    Att välja mäklare vid en fastighetsförsäljning är inte lätt. Vi hade flera tips när vi skulle sälja vår 2a i Kvillebäcken, Hisingen, Göteborg. Första kontakten med en mäklare kan ju alltid bli lite stel men Julia Eldh var inte påträngande på något vis, vilket gav henne en stjärn i kanten. Efter noga övervägande fick Julia uppdraget.

Julia visade sig vara trevlig, lyssnande, lugn, sansad, gav klok återkoppling och framför allt rolig att prata med. En lysande mäklare med harmoni i sin yrkesroll. Hon var särskilt duktig på att ge bra tips om man bad om det. Vi valde nämligen att styla lägenheten själva och hon svarade gärna på frågor om detta.

Vad jag kanske mest uppskattade hos Julia var att hon inte var tillgjord i sitt beteende, utan varm, rolig och återkopplade gärna med ett skämt. Tack Julia!

Juli sålde lägenheten vår lägenhet redan innan visning till ett pris som vi kunde acceptera. Jag vill varmt rekommendera Julia Eldh om du tänkt sälja din fastighet på Hisingen.
    2021-03-19
    Vi behövde hitta köpare till våran bostad på Lindholmen och lyckades med det med rätt så kort varsel. Detta tack vare Julias förmåga att vara trevlig, tydlig, pedagogisk, effektiv och smidig. Mycket bra jobbat!
    2021-03-19
    Köpt genom Labinot, grymt engagerad mäklare löser alla problem eller frågor som kan uppstå under vägen snabbt och smidigt så man inte behöver oroa sig för något.
    2021-03-15
    Labinot är väldigt professionell då han gör sitt yttersta för att få till en affär och han ser till att kunden är med i hela processen. Han är pedagogisk och förklarar steg för steg för vad som sker och Labinot hjälpte mig med att slutföra affären både kvickt och med ett bra resultat för mig som kund.
    2021-03-14
    Lotta sålde vårt radhus i Tuve. Lotta inger förtroende, har stor erfarenhet som märks genom hennes lugn och att hon månar om en god affär för både säljare och köpare. Lotta är ärlig, rak och tydlig. Det inger trygghet.
    Vi har dock ett generellt tips till Fastighetsbyrån, den grafiska profilen på websidan och användargränssnittet för oss som säljare känns gammal och otidsenlig.
    2021-03-14
    Proffsig, lättsam, förberedd, punktlig
    • Hildedal
    2021-03-12
    Sålde min bostad fick det jag ville ha och allt gick bra fast det var en velig köpare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Backatorp - Hisings Backa
    2021-03-12
    Hon var hjälpsam och professionell. Jag ska rekommendera alla Emma som husmäklare på grund av positiv erfarenhet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-03-11
    Överträffade alla förväntningar. Väldigt tydligt och proffsigt bemötande.
    • Backatorp - Hisings Backa
    2021-03-11
    Vi köpte parhus i Backatorp av Emma.
    Vi är supernöjda med hela upplevelse.
    Vi upplever Emma som en trevlig och glad person som skrattar mycket och bidrar till en avslappnad atmosfär. Hon är proffs på sitt jobb. Vi rekommenderar gärna henne .
    2021-03-08
    Köpt ett radhus och allt gick smidigt till. Har inget att klaga
  • MARTIN L
    • Helgered
    2021-03-07
    Emma sålde ett hus på Hisingen åt oss. Hon var noga med helheten och tipsade om Angelica på"Rum och Miljö" för styling. Hela försäljningsprocessen var förtroendegivande. Många kom på visningen och priset blev över förväntan.
    • Kvillebäcken
    2021-03-07
    Julia sålde min tvåa i Kvillebäcken. Väldigt trevlig, lugn och sansad person. Hon var tillmötesgående och gav gärna tips om man bad om det. Vi valde nämligen att styla lägenheten själva och hon svarade gärna på frågor om detta.

Julia var professionell och vad jag tycker skiljer henne från andra mäklare är att hon känns genuin och inte särskilt tillgjord i sitt beteende vilket jag upplever att andra mäklare ofta kan framstå som.

Julia var väldigt flexibel med försäljningstaktiker och hjälpte oss så att försäljningen skulle gå så smidigt som möjligt och att den skulle utföras på våra villkor. I slutändan lyckades hon sälja lägenheten redan innan visning till ett pris som vi var nöjda med och i det stora hela är jag väldigt nöjd med henne som mäklare!

Jag rekommenderar varmt att välja Julia som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-03-05
    Carl är bland dom bästa mäklare jag har träffat. Han sålde min lägenhet på hela tre dagar. Allt gick snabbt och smidigt. Sen är han otroligt duktig på att lyssna och komma med idéer. Jag kan varmt rekommendera Carl till alla där ute som funderar på att sälja eller köpa något.
    2021-03-02
    Bäääästa Mäklaren!! Han sålde min lägenhet utan problem på 1 vecka när en annan mäklare inte ens lyckades, han kan sitt jobb denna killen. Är alltid glad och trevlig, svarar alltid på sin telefon.kan stark rekommendera han, när man skrivit säljkontrakt med han så kan man slappna av han löser allt.
    Fortsätt såhär bästa Labinot
    2021-03-02
    Jag kan varmt rekommendera Julia! Hon är ärlig, driven och ger dig alltid ett trevligt bemötande.