Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Hisingen och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 418 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

• Björn S
    Björn S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta Svensson, vår mäklare på Fastighetsbyrån, var en stjärna hela vägen i vår bostadsaffär. Mycket kunnig, seriös, trevlig och engagerad. Kommunikativ och la upp en bra strategi. Levererade i alla aspekter när det gällde att presentera och marknadsföra vår bostad (fotograf, styling mm.). Vi kunde inte vara mer nöjda! Visserligen fick vi ett väldigt bra resultat, trots tuff konkurrens, men mitt höga betyg handlar också om att hon gjorde det väldigt lätt och trevligt att vara kund. Tipsar alla jag känner om henne och Fastighetsbyrån Hisingen.
  • Chatarina J
    Chatarina J skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kan varmt rekommendera Sebastian Stojanovic på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen. Bästa mäklaren jag har haft! Mycket kunnig och ger en trygghet under hela processen.
  • Lars-ove A
    Lars-ove A skrev om Mona Akkache en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag tyckte det fungerade bra,vänligt bemötande.
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag tycker att Fastighetsbyrån kändes som ett givet val av mäklare. En av dem största här på Hisingen, har ett seriöst bra bemötande till mig som kund.
    Frida är en drivande, framåt, seriös mäklare med mycket erfarenhet. Kändes bra direkt. Rekommenderas starkt.
  • Benny K
    Benny K skrev om Mona Akkache en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra, trevlig och tillmötesgående. Varit tillgänglig vid frågor. vi är nöjda
  • Fedja Z
    Fedja Z skrev om Tina Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Tina har varit en fröjd att jobba med från dag ett. Som många andra mäklare är hon jätteduktig på att sälja men det som skiljer henne från de flesta andra mäklarna är hennes jordnära och behagliga approach. Hon var lyhörd för våra många önskemål och hon förlorade inte entusiasmen även när vi kanske var lite jobbiga. Jag blev dessutom imponerad av hennes integritet då hon alltid var korrekt och var noga med att inte köra något fulspel, varken med oss eller spekulanterna.
  • Martin T
    Martin T skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag är mycket nöjd. Han är en stor charmig björn. Mycket kunnig och har god lokalkännedom. En mäklare som får en att känna sig trygg i affären. Det var bara att ringa och få svar på alla frågor som dök upp. Han fanns även där för mig när jag skulle buda och köpa hus.
  • Anders
    Anders skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Varit på många visningar och har själv varit säljare. Här har vi ett gäng professionella mäklare kan jag säga!
  • Dolores B
    Dolores B skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag tycker Maria är en toppenmäklare, trevlig och kunnig
  • Heidi C
    Heidi C skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi hade en ovanlig situation för jag befann mig utomlands när mitt hus såldes. Lotta skötte alla papper and blev precis lika smidigt som om jag varit närvarande själv.
  • Jan T
    Jan T skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra, trevlig och kunnig om våra behov.
  • Anette E
    Anette E skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Helt ok som jag förväntat mej!
  • Margitta C
    Margitta C skrev om Mona Akkache en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Inte i närheten av det bemötande man har fått från tidigare mäklare. Arrogant. Hörde bara av sig via sms till en av säljarna.
    Rekommenderas aldrig.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    För det första ,så var det inte MIN mäklare,utan det var säljaren som valt mäklare
    Men som köpare ,så tyckte jag att det sköttes ganska oproffsigt
    En mäklare ska väl inte ta paus under "brinnande" budgivning
    För att gå på ett föredrag och även andra pauser förekom under budgivning
    Som budgivare sitter man där med hjärtat i halsgropen och väntar på nästa bud
    Har man inte som mäklare tid att sköta sitt uppdrag,då tycker jag att hon skulle ha överlåtit det till någon som inte hade en massa möten och föredrag att lägga energi på
  • Nina M
    Nina M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    trevlig och rak, enkel att kommunisera med.
  • Stina S
    Stina S skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jättenöjda med mäklaren vi hade. Bra information och trevligt bemötande!
  • Ulrika D
    Ulrika D skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lovade runt och höll tunt skulle jag vilja säja. Första mötet var bra man sen tycker jag att kommunikationen fungerade sämre. När min man ringde och sökte henne ringde hon upp mig, det hände vid flera tillfällen. Några gånger återkom hon ínte med info den dagen hon uppgett att hon skulle ringa. Hon beskrev inledningsvis vår bostad som "fräsch", "bara att flytta in direkt" till "stort renoveringsbehov", sannolikt för att få oss att avsluta affären snabbt efter den sk VIP-visningen.Nej henne kan jag inte rekommendera.
  • Michael I
    Michael I skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra upplägg . Annars något orealistiska förväntningar i en nedåtgående prisbild Men ett bra avslut. Vi är nöjda!
    2016-09-08 Sebastian S svarar Michael I
    Hej Michael och tack för omdömet. Det var en lite skakig försäljning, även om det löste sig bra till slut vilket gläder mig för er skull. Jag önskar er all lycka med ert nya boende och hälsar er välkomna att höra av er om jag kan hjälpa er på något sätt.
  • Mouna A
    Mouna A skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Tack Sebastian du är en bäst säljare .
    2016-09-08 Sebastian S svarar Mouna A
    Hej Mouna och stort tack för det fina omdömet! Jag lovade att hjälpa dig att hitta nytt boende och är mycket glad över att vi lyckades bra som ett team. Nu ska jag göra allt i min makt för att försäljningen av ditt radhus ska bli lika bra! Hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • Johan L
    Johan L skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra bemötande. Bra kommunikation och smidig kontakt på alla sätt. Har ingenting att anmärka på mer än beröm.
  • Gunnel K
    Gunnel K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hej!
    Eftersom det var min dotter och måg som representerade mig på visningen, kan jag inte lämna så utförligt svar. Sebastian var trevlig i mobilen och svarade snabbt på sms. Jag uppskattade verkligen att han inte var "smörig" och onaturligt kompisaktig utan höll stilen. Han gav intryck av att arbeta idogt. Med tanke på att så många människor i relationsyrken bränner ut sig, hoppas jag han månar om sitt eget välbefinnande också.
    2016-09-08 Sebastian S svarar Gunnel K
    Hej Gunnel. Tack för omdömet och framförallt omtanken. Det är viktigt för mig som kund att du är nöjd, inte minst med tanke på att du gjorde en så stor affär på distans med tanke på att du inte kunde närvara på visning och vid kontraktsskrivningen. Vidare uppskattar jag och säljaren mycket att din dotter kunde ställa upp som fullmäktig med så kort varsel. Tack för din förståelse över att vissa moment tog lite längre tid. Önskar dig all lycka med ditt nya boende och hälsar dig välkommen att kontakta mig närhelst jag kan hjälpa dig på något sätt.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag upp levde Frida som glad, trevlig och kunnig. Professionell helt enkelt. Vi är mycket nöjda med Frida.
  • Bertil B
    Bertil B skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lätt att ha att göra med - tydlig och klar .
  • Kent-olof M
    Kent-olof M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Cccccccccccccccvvvxxxcccccccccccccccccccccccc
    2016-09-08 Sebastian S svarar Kent-olof M
    Hej Kent-Olof. Tack för det fina betyget och för att jag fick förmånen att hjälpa dig med förmedlingen av din fina bostadsrätt. Jag önskar er lycka till med ert nya boende! Välkommen att höra av dig om jag kan göra något för dig.
  • Bertil B
    Bertil B skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Perfekt Väldigt engagerad, positiv, säljande
  • Aleksandra M
    Aleksandra M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian is very fast+working, multitasking, goal oriented salesman. He is extremely effective and I strongly believe there is nothing impossible for him. Educated, polite, frank and straight to the point. I will definitely recommend him to any other person I know willing to sell on Hisingen.
    2016-09-08 Sebastian S svarar Aleksandra M
    Thank you Aleksandra. It was a pleasure helping you guys! I am very happy that all went great and that I could deliver an excellent buyer for your beautiful apartment. I really gave 110 % of my effort which resulted in a record sale in your area. Thank you for your trust and good luck with your new house. You are welcome to contact me whenever you feel like it. Take care and good luck!
  • Ata A
    Ata A skrev om Mona Akkache en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket kunnig, positiv och aktiv mäklare
  • Nilofar A
    Nilofar A skrev om Mona Akkache en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket kunning, positiv och aktiv mäklare
  • Nedzad S
    Nedzad S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian Stojanovic gjorde ett suveränt jobb. Vi är glada att vi valde honom till försäljningen av våran bostadsrätt.
  • Vivek J
    Fina lokaler!
    proffsigt
  • Michael O
    Michael O skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Maria hjälpte mig mycket med husköpet och när jag skulle ge upp på grund av bolån problem. Hon är så organiserad och har mycket koll på allt. Hon är vår Superwoman!
  • Marilda D
    Marilda D skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Superkompetent. Seriös , snabb men med god kvalitet. Ger även goda råd
  • Glenn J
    Glenn J skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Är väldigt nöjd med Christophe!
    Visade stort engagemang och fick mycket hjälp med att både köpa och sälja.
  • Manuel O
    Manuel O skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Christophe was incredibly helpful in out process of buying an apartment. He knew the apartment and the rules around the building, he was always available for a call or a text message and he was incredibly honest during the whole process.

I will more than recommend him, invite everyone to look for him as a reference on how a realtor should be!

And I will ask for him as a realtor for the next time I decide to buy an apartment!
  • Karl-Gustav J
    Karl-Gustav J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian levererade det jag förväntade mig samt var lyhörd för mina önskemål. Jag upplever Sebastian som en trevlig och bemötande människa som ingav mig förtroende. Jag kan bara rekommendera honom.
    2016-09-01 Sebastian S svarar Karl-Gustav J
    Stor tack Karl-Gustav! Det är mycket viktigt för mig att du är nöjd. Tack vare att du valde att förbereda din bostadsförsäljning i god tid så gav du mig också de bästa förutsättningarna för att lyckas med din försäljning. Jag önskar dig och familjen all lycka och välkomna att höra av er om jag kan hjälpa er på något sätt.
  • Emmeli M
    Emmeli M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Karriärmäklare, men i och för sig duktig.
    2016-08-31 Sebastian S svarar Emmeli M
    Tack för ditt omdöme Emmeli. Visst satsar jag på karriären alltid. Det viktigaste är dock att såväl du som säljare känner er uppmärksammade i köp- och säljprocessen. Önskar dig all lycka med ditt nya fina boende och hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket trevlig och proffesionell.
    2016-08-31 Sebastian S svarar Sebastian S
    Stort tack Sebastian för det fina omdömet. Jag uppskattar det jättemycket! Hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • Teresa I
    Teresa I skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra och professionellt bemötande.Jag kan verkligen rekommendera honom.
    2016-08-31 Sebastian S svarar Teresa I
    Tack så mycket Teresa. Det var en tuff resa som ändå fann sin slutdestination. Jag önskar dig och Michael all lycka med ert nya boende och hälsar er välkomna att höra av er om jag kan göra något för er!
  • Jieming L
    Jieming L skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    christophe is the best real estate broker I ever know! He is very customer oriented, highly effective and responsive
    I am perfectly happy with his support
  • Patrik E
    Patrik E skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Fick direkt ett proffsigt intryck av Christophe.
    Lätt att prata med om olika scenarion och flexibel i sitt sätt att vara.
    Christophe levde mycket väl upp till mina förväntningar och skulle rekommendera honom till andra säljare i området.
  • David S
    David S skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Very professional, helpful, charming and insightful.
  • Sune Å
    Sune Å skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Anders har utfört försäljningen till vår fulla belåtenhet.
  • Amanda N
    Amanda N skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Christophe gjorde ett jättebra jobb som mäklare. Han var trevlig och tillmötesgående och han var väldigt hjälpsam! Vi gick från visningen med ett stort förtroende från Christophe. Han var kunnig om lägenhet och förening och vi kände oss väl informerade.
  • Britt-marie D
    Britt-marie D skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    En trevlig , saklig och positiv mäklare. Får saklig och skriftlig information om
    bostadsrätten och bostadsrättsföreningen. Christophe är intresserad av att hitta
    boendealternativ som passar kundens önskemål. Han är en tjänstvillig person.
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Mona Akkache en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi är väldigt nöjda som köpare av all hantering från fastighetsbyrån och framförallt Mona Akkache. Skulle rekommendera henne till de jag känner som är i säljtankarna! :)
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hela processen gick väldigt smidigt. Jag är väldigt nöjd med Christophe. Kändes proffitionellt rakt igenom. Jag kommer absolut ringa Christophe igen om jag ska sälja. Bra kille som vet vad har gör!
  • Xuemei G
    Xuemei G skrev om Mona Akkache en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hon är jätteduktig ! Kontaktat med kundern alltid i god tid. Så rekommenderar vi henne till alla.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Mona Akkache en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Inget att klaga på. Jag visste vad jag ville ha och för vilka pengar vilket hon levererade. Snabb och enkel affär.
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Catarina Nyberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket nöjd, trevlig och bra mäklare.

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg