Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg — Visa karta

Här på Hisingen har Fastighetsbyrån funnits sedan 60-talet. Vårt verksamhetsområde är Norra Älvstranden, Tuve, Lundby, Backa samt Kärra-Rödbo. Vi förmedlar allt från bostadsrättor till villor och fritidshus här i området och vår styrka är att vi har lång erfarenhet av bostadsmarknaden.

Är Hisingen ett område som lockar? Eller är du påväg att flytta härifrån? Då ska du kontakta oss. Vi lovar att göra allt för att din bostadsaffär ska gå så smidigt som möjligt. Varmt välkommen, vi hjälper till med hela processen!

Läs vad 767 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

• Joachim L
    Joachim L skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde en lägenhet i kärra.

Dålig info av mäklare samt krångel med tillträdesdagen för både oss säljare och köpare då mäklaren inte kollade upp om alla papper kommit till föreningen trots att köpare kontaktat mäklaren flertalet gånger för att undvika problem vid tillträde. Otroligt missnöjd. Lät säljare och köpare ta kontakt istället med föreningen för att ”hjälpa till” och göra deras jobb.

Under all kritik. Välj någon annan firma då detta är rena skojeriet. Läs mer
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Upplevelse Fastighetsbyrån Gbg Hisingen lite trångbott. Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Förtroendeingivande,mycket kunnig vad det gäller värdering,pedagogisk,lugnande,snabb att återkoppla,mycket proffsig vid kontraktskrivning ,kan lätt rekommendera Lotta ! Läs mer
  • Vukosav P
    Vukosav P skrev om Robbin Kronvall en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi köpte lägenhet. Robbin var jätte snäll och hjälpte oss mycket.
    Han hjälpte oss också med banken och bolån. Storsta rekommendation för Robbin. Läs mer
  • Annelie R
    Annelie R skrev om Robbin Kronvall en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har sålt en 2a i hisings kärra.
    Robbin är lättsam och trevlig. Lätt att ha att göra med. Flexibel och positiv.
    Jag fick sålt min lätt och smidigt🙂 Läs mer
  • Ragnhild Alexandra H
    Ragnhild Alexandra H skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt en bostadsrätt på förhandsbud. Mycket var bra, men hon hade inte koll på storlek på vad tidigare lägenhet gått för under våren. Det hade nämligen jag.
    Lånelöftet var svårare att få utan att säljaren hade en kausul om inte vårt hus blir sålt. Den ville hon inte ha , men tydligen har de flesta banker nu detta. Hon kände inte till det och vi kom i en lite märklig situation om att eventuellt behöva byta bank. Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Helnöjd! Christophe har jobbat hårt för att min största affär skulle bli min bästa affär. Professionell och serviceinriktad genom hela säljprocessen. Jag rekommenderar Christophe som mäklare varje dag i veckan. Läs mer
  • Toyanath P
    Toyanath P skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han var jätte bra. Fick aal information klart och tidlugt Läs mer
  • Jeanette P
    Jeanette P skrev om Robbin Kronvall en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lgh,40kvm
    Robbin är trevlig men känns ostrukturerad, har dålig koll, som helhet flyter det inte på som man hade önskat.
    Förväntningarna var att mäklaren skulle få saker och ting att flyta och ha koll om man förmedlat saker till hen (ibland vid upprepade tillfällen). Läs mer
    2018-06-27 Robbin K svarar Jeanette P
    Hej Jeanette,

Tack för din uppriktiga kritik! Jag tar åt mig detta.
  • Louise M
    Louise M skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    He did answer the question that I had at phone the day before the visning.
    But I was not happy with his attention AFTER the bidding start.
    I bought the apartment BECAUSE I WANT and NOT by his SKILLS....

Like if I give a higher bid by 20-30ksek more then others for few hours I would SMS him and ask: how does it look?
    He would take 2-3 h to answer me back or not, just place another bid.

I understand he need to talk wiht the others to get higher bid but does it need to IGNORE my messages?
    Many times I wrote to him: I would appreciate a feedback!

So I am sorry I didnt want to hire him to sell mine, because I dont want to deal with this kind of behavior. Läs mer
  • Julia L
    Julia L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag gillar hans aggressiva säljande för det fungerar ju uppenbarligen =) . Läs mer
  • Ann-Christin P
    Ann-Christin P skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt 3:a Husings Kärra

Proffesionellt bemötande från Jenny Kylhanek Läs mer
  • Jon J
    Jon J skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Snabbt och smidig affär och väldigt proffesionellt skött. Läs mer
  • Petra W
    Petra W skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi köpte en bostadsrätt. Vårt första köp och Jenny var tillmötesgående och kunde svara på alla våra frågor och funderingar. Hade hon inte svaret så tog hon reda på det och återkom snabbt till oss. Väldigt nöjd med Jenny som mäklare och den hjälpen vi har fått/får av henne. Läs mer
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Snabb och suverän service!
    Kan verkligen rekommenderar Sebastian till den som är på jakt efter ett boende. Läs mer
  • Anita T
    Anita T skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har köpt en bostadsrätt, en lite 2:a på Hisingen. Sebastian är noggrann och tydlig och inger därmed förtroende. Dessutom mycket trevlig. Läs mer
  • Jan-Erik A
    Jan-Erik A skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jenny har verkligen fått anstränga sig i denna lägenhetsaffär och det har hon gjort med den äran. Hon har hela tiden hjälpt oss som köpare genom hela processen, från första visningen till vår tillträdesdag. Läs mer
  • Rebecka O
    Rebecka O skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde vår lägenhet i Kvillebäcken då vi flyttar till hus och har under hela processen genom försäljningen haft bra kontakt med och känt gott förtroende för mäklaren! Läs mer
  • Elvin K
    Elvin K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är en väldigt duktig mäklare som håller Hisingen kärt. Hans främsta egenskaper som mäklare är hans säljarkunskaper, stora nätverk av potentiella köpare och fingertopskänsla gällande att hitta rätt utgångspris. Låt Sebastian lägga upp strategin så kommer även försäljningen att gå bra.

Tack och grymt jobbat Sebastian med försäljningen av vår lägenhet! Läs mer
  • Jasmine F
    Jasmine F skrev om Joachim Carlstedt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Då Joachim Carlstedt var upptagen med andra uppdrag, fick vi möjlighet att träffa en ekonomiansvarig vid namn Farzad Farokhmanesh från fastighetsbyrån som skötte all information om lägenheten vi var intresserade utav, han visade lägenheten och gav oss väldigt bra information om lägenheten. Var mycket trevlig och svarade snabbt på våra frågor. När det tillstötte problem under vägen försökte han lösa dessa snabbast möjligast och gav oss information om hur vi skulle gå tillväga. Vi är extremt nöjda med denna kontakt och den hjälp som vi fick utav Farzad. Vi fick träffa Joachim Carlstedt första gången då vi skulle skriva på pappren för lägenhetsöverlåtelsen, detta möte upplevde vi mycket bra, Joachim var sakkunnig och gav bra information om vad som skulle ske under överlåtelsen. Läs mer
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevliga och kunniga mäklare. Läs mer
  • Tony Per-Erik F
    Tony Per-Erik F skrev om Catarina Nyberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt hus på Hisingen. Mäklaren hade ett väldigt positivt sätt. Levererade en bra prisbedömning på gällande fastighet och hon var informativ. Utförde sitt arbete med gott resultat och jag skulle rekommendera andra att använda henne vid en försäljning. Läs mer
    Catarina N gillar detta
  • Sudhir P
    Sudhir P skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    A perfect person to deal with. Läs mer
  • Blerta B
    Blerta B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag valde att sälja min lägenhet då jag ville köpa en större lägenhet. Sebastian hjälpte mig med båda och var till stor hjälp. En mäklare som kan sin marknad och vet hur man som mäklare finns till för sina kunder. Läs mer
  • Balachandra G
    Balachandra G skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    I bought an apartment through Sebastian and it was a wonderful experience.
    He helped and explained each step clearly from viewing till handover of keys.

I highly recommend him Läs mer
  • Dunya I
    Dunya I skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har köpt ett bostad i tuve då träffade vi Anders. Läs mer
  • Semhar T
    Semhar T skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt rad hus
    Fick den förväntningar jag hade Anders är väldigt ducktig och trvlig det här är andra gånger han hjälpte oss jag är väldigt nöjd han har varit suverän ./Semhar Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt lägenhet på Arvid Lindmansgatan. Mycket nöjd med bemötande och handläggning av mäklaren. Hjälpsam, tydlig och tillgänglig vid frågor. Läs mer
    Tina P gillar detta
  • Jörgen R
    Jörgen R skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt radhus. Tydlig. Noggrann. Trevlig. Läs mer
    Lotta S gillar detta
  • Kristoffer W
    Kristoffer W skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt bostadsrätt på Hisingen. Läs mer
  • Björn R
    Björn R skrev om Robbin Kronvall en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Borstbindaregatan 15 Robbin har skött det på ett mycket bra sätt.Snabb med svar på frågor, nästan innan vi ställt dem. Han har fått oss att känna oss omhändertagna på ett superbt sätt.

Vi är helnöjda.

Kerstin, Jill och Björn Rhodiner Läs mer
    2018-06-27 Robbin K svarar Björn R
    Hej Björn,

Tack snälla för detta. Er feedback betyder mycket för mig!
  • Roberth E
    Roberth E skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag är nöjd med Jennys prestation som mäklare. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta hjälpte mig och säljaren med kontraktsskrivning. Hon gjorde mer än väntat. Proffsigt bemötande, svarade snabbt på Mail och sms. Hon får en tia av tio möjliga! Tack Lotta Läs mer
    Lotta S gillar detta
  • Gezim N
    Gezim N skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har köpt en bostad och är super nöjda med mäklarens professionalism samt bemötande. Vi hade ständig kontakt med mäklaren och fick svar/hjälp med alla våra frågor. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-05-28 Jenny K svarar Gezim N
    Tack så mycket Gezim och hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • Tony Per-Erik F
    Tony Per-Erik F skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Det var bra bemötande och för övrigt Läs mer
  • Anette H
    Anette H skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket enkelt. Saklig,jag behövde inte göra något Läs mer
  • Berit F
    Berit F skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevlig mäklare. Men med tanke på hur lättsåld lgh var, så var mäklarens insats minimal i förhållande till arvodet. Läs mer
  • Linus O
    Linus O skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bostadsrättsförsäljning.
    Mäklaren var mycket trevlig och professionell samt öppen med vilka förväntningar vi kunde ha.
    Trots nedgång på marknaden lyckades han uppnå våra förväntningar på pris. Kommunikationen kunde varit mer frekvent men målet nåddes ändå :)
    Bra överlag, ingen snabbt in/snabbt ut affär, rekommenderas för seriösa säljare. Läs mer
  • Sandra O
    Sandra O skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hjälpsam och proffsig! Rekomenderas Läs mer
    Tina P gillar detta
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian tar varje uppdrag på största allvar vilket ger god utdelning av kostaden för tjänsten Läs mer
  • Fredrik W
    Mycket angagerad under hela processen!
    Har stor fördel mot andra mäklare, i sitt tidigare yrke som fastighetsjurist.

Sebbe har en utomordentligt trevlig personlighet. Läs mer
  • Helga I
    Helga I skrev om Catarina Nyberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    hon har skött uppdraget bra, varit engagerad och bra bemötande Läs mer
    Catarina N gillar detta
  • Viktor R
    Viktor R skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jenny är en trygg fastighetsmäklare trots sin unga ålder, hon har ett lugn och hjälper hennes klienter. Just vår affär gick väldigt snabbt men trots det gick det väldigt bra, mycket tack vare Jennys kompetens. Läs mer
    2018-03-08 Jenny K svarar Viktor R
    Tack Viktor och Mikaela! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad :)
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Robbin Kronvall en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han gav ett bra och proffesionellt intryck. Tyvärr var han inte med vid kontraktsskrivningen utan lämnade över den till en annan person jag inte träffat innan. Hade varit trevligt om han fullföljt fastän den andra personen var mycket kunnig. Själva försäljningen finns inget att anmärka på. Läs mer
    2018-06-27 Robbin K svarar Agneta H
    Hej Agneta,

Hade jättegärna varit med vid kontraktsskrivningen, men tyvärr krockade privatlivet den gången.
  • Leif E
    Leif E skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Som säljare önskade jag en snabb handläggning av försäljningen av ett objekt.
    Anders del i försäljningen var bra. Tyvärr var den firman som skulle utföra besiktningen
    för dolda fel försäkringen saktfärdiga. Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevlig och väldigt insatt i sitt jobb!
    Väldigt populär mäklare som har mycket objekt samtidigt men ändå flyter allt på! Läs mer
  • Roberth E
    Roberth E skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Christophe har varit mycket tillmötesgående och trevlig i all kontakt jag har haft med honom. Han har varit lyhörd med mina önskemål och försökt uppfylla dom så gott han har kunnat. Läs mer
  • Marie I
    Marie I skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Rekommendera jenny som.mäklare
    Hon är ett utmörkt Läs mer
  • Sarkoun O
    Sarkoun O skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jättesnäll och trevlig, effektiv och smidig. Det var en bra upplevelse att få köpa lägenhet med Sebastian Läs mer
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian gav ett väldigt positivt och engagerat intryck. Han upplevs som pålitlig och ansvarstagande. Läs mer

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg