Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Här på Hisingen har Fastighetsbyrån funnits sedan 60-talet. Vårt verksamhetsområde är Norra Älvstranden, Tuve, Lundby, Backa samt Kärra-Rödbo. Vi förmedlar allt från bostadsrättor till villor och fritidshus här i området och vår styrka är att vi har lång erfarenhet av bostadsmarknaden.

Är Hisingen ett område som lockar? Eller är du påväg att flytta härifrån? Då ska du kontakta oss. Vi lovar att göra allt för att din bostadsaffär ska gå så smidigt som möjligt. Varmt välkommen, vi hjälper till med hela processen!

Läs vad 1472 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Brämaregården
    2021-12-06
    Lisa var fantastiskt! Lugn och metodisk, hade mycket tålamod och var väldigt hjälpsam! I framtiden när det blir dags att sälja igen kommer jag definitivt kontakta henne!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-12-05
    Engagerad och mycket bra mäklare! Överträffade våra förväntningar. Rekommenderar starkt.
    Tack allra allra snällast Emilia. Bara super trevligt att tillmötesgå så trevliga kunder som Ni .. Glad Söndag.. Labinot Aruqaj
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carl Boman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-12-05
    Carl är mycket professionellt och hjälpsam.
    Tack
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carl Boman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-12-04
    Proffesionellt Bemötande, fokuserad och håller dem målen vi pratat om. Rekommenderar Carl alla dagar i veckan
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-12-04
    Trevlig, noggrann och seriös mäklare! Jobbade för att uppfylla mina önskemål och lyckades med detta!
    Rekommenderas varmt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Backadalen - Hisings Backa
    2021-12-03
    Har bara goda upplevelser av Emma, både från tidigare visningar samt husköp. Vi hade bra kontakt, Emma var tillgänglig då vi behövde nå henne, sedan är hon saklig och tydlig. Finns inget att klaga på.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Glavell en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-12-01
    Tydlig och trevlig att ha och göra med.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Lindholmen
    2021-11-30
    Han var väldigt trevlig och förtroende givande.
    Hans bemötande var proffsigt och vi kände oss både nöjda och bekväm med honom.
    Tack allra snällast Abdullah, bara trevlig att tillmötesgå er i affären. Önskar er en Glad Jul och Nyår om vi inte hörs dessförinnan. Mvh, Labinot Aruqaj Labinot Aruqaj
  • sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-11-29
    Blev överraskad hur lättsamt allt gick till. Servicen kan inte bli bättre. Kan varmt rekommendera fastighetsbyrån och speciellt Lotta Svensson.
    2021-11-29
    Trevlig och proffsig. Blev bemött på ett trevligt och proffsigt sätt. Lisa gav det lilla extra som betyder mycket. Är mycket nöjd med Lisas proffsighet som mäklare.
    2021-11-27
    Lisa gav en mycket sympatisk och professionell kontakt. Skötte försäljning och rådgivning under vägen på ett utmärkt sätt. Vi blev helt nöjda.
    2021-11-27
    Hon var väldigt engagerad och hade ett mycket trevligt bemötande. Vi kände oss mycket nöjda och bekväma med att lägga affären i hennes händer.
    • Lindholmen
    2021-11-26
    Professionell och lyhörd. Supernöjd med Labinots insats.
    Tack snällast Lisa, super glad för vår affär. Önskar er en glad Fredag. Kind reg, Labinot Aruqaj Labinot Aruqaj
    • Backadalen - Hisings Backa
    2021-11-21
    Bra bemötande, lätt att prata med, öppen för förslag och väldigt professionell på sitt yrke. Tar den tiden som behövs. Om jag någon gång skall sälja min lägenhet jag skall tänka på honom.
    Glädjer mig att höra Carmelita. Tack vänligast för er fina ord. Ni kommer stor trivas i er nya och fina bostad.

En glad Söndag
    Kram, Labinot Aruqaj
    Labinot Aruqaj
    2021-11-19
    När jag var på en visning träffade mäklaren och han var jättetrevlig och mäklaren har bra sätt och förklarar för oss hur kommer det gå på köpprocess och han gjorde sin bästa för ge oss förklaring om saker som vi inte vet om .
    • Hildedal
    2021-11-18
    Lisa är professionell, kunnig och enkel att komma åt när du behöver information. Hela processen gick smidigt med hennes hjälp.
    Trevlig mäklare.
    Bra som förväntat.
    2021-11-17
    Labinot aruqaj! Väldigt professionellt bemötande kan sit jobbb trygg och säker rekommenderar han starkt som mäklare till alla mina nära och kära.
    • Backa Bällskär
    2021-11-17
    Enkelt att prata med mäklaren. Service var fullständig och bra
    • Porslinsfabriken
    2021-11-17
    Fantastiskt bemötande av Carl. Han gjorde verkligen sitt absolut bästa för att se till att både säljaren och vi som köpare hade det så bra som möjligt.
    2021-11-16
    Korrekt och adekvat info och bemötande.
    2021-11-16
    Mycket bra Mäklare, professionell i sitt arbete
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-11-16
    Julia var genom hela processen otroligt professionell, kunnig och lyhörd. Dialogen och kommunikationen fungerade utmärkt, Julia var snabb med återkoppling på frågor och annat som dök upp. De snabba lösningarna när omständigheterna förändrades under försäljningen gjorde mitt liv enklare!

Det proffsiga bemötandet fortsatte i nästa steg när jag skulle köpa ett av hennes andra objekt, Julias sätt att säkra att både jag och säljarna blev nöjda gör att jag utan tvekan rekommenderar henne!
    2021-11-16
    Trevligt bemötande, bra information, lätt att ha och göra med.
    Det var ett lätt köp med tydliga instruktioner hur allt skall gå tillväga.
    Tack och hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Porslinsfabriken
    2021-11-16
    Hjälpsam och kanske lite stressad mot slutet av affären. Annars sympatisk och serviceminded. Alltid på tå och svarade på frågor.
  • Andreas S
    • Bäckedalen
    2021-11-15
    Lotta var fantastisk på alla sätt och vis. Det som är unikt med Lotta är att hon är så genuin och rak i sitt sätt att agera.
    • Centrala Hisingen
    2021-11-15
    The experience was good. The broker understood all our problems and really helped us at every step
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-11-12
    Driftig, snabb och positiv..
    Kändes tryggt
  • köpte sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Säve
    2021-11-12
    Hon har varit kunnig, förstående och väldigt noggrann i hela processen och vill det bästa för kunden.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-11-11
    Allt bra.
    Bra bemötande och effektivt jobbat.
    2021-11-10
    Väldigt kunnig och trygg mäklare som man kan lita på 100%!
  • Lennart H
    • Centrala Hisingen
    2021-11-09
    Jag tycker att Jacob har gjort ett dunder jobb. Han är ödmjuk och öppen för förslag. Jacob är inte så pådrivande utan är lyhörd inför kundens önskemål. Jacob vill kundens bästa. Och han har en kännedom om marknaden och området. Jag skulle anlita honom alla dagar i veckan. Kram Lennart
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Glavell en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-11-07
    Jacob har överträffat vårt mål med försäljning och har hela tiden haft en tydlig och trovärdig kommunikation genom hela processen.
    Vi kan varmt rekommendera honom.
    2021-11-05
    Cooperative and helpful with the buying process
    2021-11-05
    Han är fantastisk mäklare och människa han är stabil och lugn .Duktig på sitt jobb punktligt nästan som säljare och gurun samtidigt. Man känner sig säker och lugn i närheten av den människan.
    Alex
    Tack allra snällast för Era fina ord Alex. Det glädjer denna mäklar själ att höra att ni är nöjda. Glad Fredag 🤗🌟, så syns vi på tillträdet 2022. Labinot Aruqaj
    2021-11-04
    Arbetat på bra för att få till mycket visningar och intresse till bostaden, mycket bra angagemang.
    • Tuve
    2021-11-04
    Fantastisk bemötande. Fick svar på alla frågor vi hade vilket gjorde att hela affären gick väldigt smidigt. Kommer rekommendera till nära o kära som är ute o letar efter ett nytt hem.
    2021-11-02
    Kunde inte varit mer nöjd! Super trevligt bemötande och svarar på alla frågor man stora som små.
    • Tuve
    2021-11-01
    Bemötandet var helt perfekt för mig. Inga översvallande ord om hur bra det skall gå osv. Utan ett sansat, logiskt resonemang hur det går till, hur marknaden är för närvarande.
    Också hur mitt aktuella hus, skick, läge etc kan tänkas uppfattas.

Vad gäller förväntningarna så lever Lotta helt upp till vad jag förväntade mig.

Lotta har en rak och tydlig kommunikation vilket gör att jag uppfattade att det hon säger är vad som kan förväntas. Jag fick fortlöpande information och uppdatering av läget under de perioder det var viktigt. Besiktning, fotografering, visning, budgivning, etc.

Sammanfattningsvis så är upplevelsen rakt igenom positiv.
    Kommer varmt att rekommendera Lotta när tillfälle ges!
    • Hildedal
    2021-10-31
    Lisa är en väldigt trevlig mäklare, gav väldigt bra information om objektet och området. Ställde upp och svarade på frågor hela tiden och det gick alltid att få tag i henne. Trevligt bemötande och guidade mig igenom ett bra köp.
    2021-10-28
    Lisa skötte mitt och sambons lägenhetsköp smidigt. Alltid tillgänglig när vi haft funderingar, även på helger, och jobbat för att både säljare och köpare ska bli nöjda. Kan varmt rekommendera henne!
    2021-10-27
    alltid mycket trevlig och glad vi är mycket nöjda med labinot
    2021-10-27
    Trevlig osv i bemötandet men fick ligga på ordentligt för att få 3 nycklar ordentligt även om de va avtalat att det skulle vara fixat till inflytt fick jag själv driva på för att tillslut få bytt låskista 3 månader efter inflytt. Mäklaren lämnade även broschyrer och döda växter efter visningen kvar i lägenheten. Mäklaren drog även på semester och gick inte att få tag på ganska direkt efter kontraktet va skrivet och hans kollegor fick kontakta mig och ge mig info han skulle gett mig då det bara var en månad mellan skrivet kontrakt och inflytt. Som sagt trevlig mäklare men inte mycket annat som var tyvärr.
    Tack för er feedback Alexander Karlsson. Ni har fått i ersättning 7.513 kr för att det saknades 1 nyckel. Ersättning har ni fått för att jag har drivit på det åt er.

Efter kontraktsskrivningen så löper processen på enl plan som förklarat dessförinnan.

Precis som ni Alexander, så har även vi mäklare familj som vi gärna spenderar tid och semester med.

Det glädjer att ni tycker att mitt bemötande har var trevlig, för det är av ytterst sällan jag under en försäljning bli så sårad av en köpares bemötande och hotad via sms så som jag blivit av er, men i alla led har mitt bemötande gentemot er varit trevlig från start till slut.

Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. Vänligen, Labinot Aruqaj
    Labinot Aruqaj
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Kyrkbyn
    2021-10-22
    Vi hade bra bemötande och är så nöjda
    2021-10-20
    Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Lisa är mycket tillmötesgående och utstrålar att hon jobbar för både säljare och köpare till skillnad från många andra mäklare.
    2021-10-20
    She was very good. We were not familiar with the process at all, and she explained it all to us. We are satisfied with the complete experience. She was always in contact and easy to reach.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-10-20
    Han är hjälpsam person och trevlig !
    Det gick snabbt och enkelt!
    • Tolered
    2021-10-19
    Mäklare Emma,
    …är kompetent o kunnig agerar snabb och har ett sympatiskt sätt! Emma håller vad hon lovar ringer tillbaka sms o mejlar o kollar upp o återkopplar dvs lätt tillgänglig!
    Det blir en trygg fastighetsaffär när du du väljer Emma Samuelsson. Att Emma har hjärtat på rätta stället glimten i ögat o humor gör det kul att samarbeta med Emma.
    Det blir en trygg o dessutom smidig process i samarbete med Emma Samuelsson därför kan vi rekommendera att anlita henne!
    Vänligen Gabriella o Tore Hesthamar
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Ramberget
    2021-10-18
    Anders upplevs som erfaren, kunnig och seriös. Min känsla av honom som mäklare är att jag skulle rekommendera honom starkt.
    • Ramberget
    2021-10-17
    Proffsig och enkel att ha att göra med!