Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Hisingen och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 491 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

• Jimmy S
    Jimmy S skrev om Tina Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Tina har varit väldigt informativ genom hela processen, detta har varit min första försäljning av en lägenhet och det känns som att jag alltid har fått klarhet i minsta lilla fråga jag haft.
    Tina har alltid varit väldigt duktig med att återkoppla och hålla mig uppdaterad genom hela processen från start till mål.

Kan varmt rekommendera tina till andra säljare.
  • Hanna O
    Hanna O skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Maria var förtroendeingivande och bra på att ta sig tid att svara på frågor. Hjälpsam och kunde lugna mig som förstagångsköpare.
  • Gunnevi M
    Gunnevi M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevlig, hade en klar och tydlig genomgång vid kontraktsskrivningen.
  • Jan L
    Jan L skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag heter jan-Olof.................

..........
  • Dennis L
    Dennis L skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    riktigt bra mäklare som är kunnig och trevlig. Har varit bra kommunikation med mäklaren har inget att klaga på.
  • Anders E
    Anders E skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra feedback under processen. Han gjorde definitivt det som behövdes för att få till köpet på ett bra sätt
    2017-03-03 Sebastian S svarar Anders E
    Stort tack Anders för ditt omdöme och grattis till köpet av en mycket trevlig fyra i en mycket bra förening! Det gläder mig att du är nöjd. Nu ska jag se till att du blir lika nöjd med din egen försäljningen av din nuvarande bostadsrätt.:)
  • Jasmin J
    Jasmin J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket smidig sammarbete bra kommunikation och proffsig mäklare!
    2017-03-03 Sebastian S svarar Jasmin J
    Hej Jasmin. Tack för det fina omdömet och tack för att du och Jesper har varit så smidiga och medgörliga i allt som har främjat er fina försäljning. Ni kan därför ta åt er en stor del av er fina försäljning och därigenom prisrekord i föreningen! Jag önskar er all lycka med ert nya boende och välkomnar er att höra av er närhelst jag kan hjälpa er på något sätt.
  • Stellan J
    Stellan J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Inger ett härligt, tryggt och kunnigt intryck. Bankmöten har blivit mycket trevligare sedan Sebastian introducerades för mig!
    2017-03-03 Sebastian S svarar Stellan J
    Tack snälla Stellan för detta fantastiskt fina omdöme. Det är alltid mitt målsättning att hjälpa mina kunder, såväl säljare som köpare, genom hela processen vare sig det gäller köp, försäljning, bankfrågor, besiktningar etc. Jag är mycket tacksam för att ha kunder som dig! Du har köpt en mycket fin bostad och jag önskar dig all lycka i framtiden. Varmt välkommen att höra av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldigt trevlig och professionell. Alltid tillgänglig med svar och råd.
    2017-03-03 Sebastian S svarar Åsa B
    Tack Åsa för det fina betyget. Du är en fantastisk kund att jobba med. Alltid så tillmötesgående och behjälplig under hela försäljningsprocessen. Därför är jag oerhört glad över att du gjorde den fina affär du gjorde. Jag unnar dig det innerligt. All lycka med ditt nya boende och välkommen att höra av dig närhelst jag kan göra något för dig.
  • Saghar F
    Saghar F skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    En fantastisk person med god arbetsvana som verkligen har valt rätt yrke.
    hennes bemötande och insats gjorde att man ville veta mer om objekten och med rätt info och hitta en lucka , visade hon lägenheten för oss , vilket ledde till köp.
    Tack Maria
  • Iréne W
    Iréne W skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra bemötande, och bra underhandsingormation om vad som hände.
    2017-03-03 Sebastian S svarar Iréne W
    Tack Iréne! Det var ett sant nöje att hjälpa dig och Göran med försäljningen. Lite farthinder men framgångsrik målgång i slutändan :) För mig är det oerhört värdefullt att ha köpare som senare återkommer som säljare. Tack för att ni valde att både köpa och sälja genom mig. Lycka till i framtiden och hör gärna av er om jag kan göra något för er!
  • Fabian S
    Fabian S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Arvodet blev orimligt i förhållande till affärens storlek. Detta gjordes möjligt av en arvodestrappa som jag i efterhand ångrar djupt att jag gick med på. När jag påtalade mitt missnöje fick jag kalla handen av både mäklaren och Fastighetsbyrån.
  • Christer J
    Christer J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han är kanonbra inget ont om honom
    2017-03-01 Sebastian S svarar Christer J
    Tack Christer för ditt fina omdöme. Det betyder mycket för mig. Hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
  • Jesper J
    Jesper J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kan inte annat än ge full pott. Grymt proffsig, trevlig och lätt att jobba med. Kan varmt rekommendera Sebastian.
    2017-03-16 Sebastian S svarar Jesper J
    Tack snälla Jesper för ditt fina omdöme. Det var ett sant nöje att arbeta med dig och Jasmin. Önskar er all lycka i fortsättningen och hälsar er varmt välkomna att kontakta mig närhelst jag kan göra något för er.
  • Nada Z
    Nada Z skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldigt bra, professionellt bemötande.
    2017-03-01 Sebastian S svarar Nada Z
    Tack Nada för ditt fina omdöme. Kul att det blev du som köpte bostaden. Du är ett ypperligt bevis på att man aldrig ska ge upp. Inte ens om man ser bostaden efter dom ordinarie visningarna. Kul att vi kunden lösa en extravisning åt dig. Både jag och säljaren är glada för din skull. Lycka till med ditt boende och hör gärna av dig om jag kan göra något för dig.
    Nada Z gillar detta
  • Mats A
    Mats A skrev om Tina Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lyhörd och snabb att lämna information.
  • Teija M
    Teija M skrev om Tina Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    En energisk, hjälpsam, glad mäklare som brinner för sitt jobb
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Tina Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Fick fick ett öppet och vänligt bemötande. Tina kändes väldigt ärlig och rättfram, på ett positivt sätt och hon knorrade aldrig oavsett hur många dumma frågor vi ställde. Vi är mycket nöjda.
  • Malin V
    Malin V skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är en otroligt duktig mäklare!
    2017-03-03 Sebastian S svarar Malin V
    Tack Malin för ditt fina betyg och grattis till en av Backas mest efterfrågade bostadsrätter. Du gjorde precis som man ska som förhandsköpare. Du var på tårna och högg direkt när tillfälle gavs. Ett framgångsrikt koncept visade det sig :) Lycka till med ditt boende och hör gärna av dig om du behöver hjälp med något.
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Tina Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Pratar lite som en robot. Annars trevlig kunnig och serviceminded
  • Jennie B
    Jennie B skrev om Tina Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Allt har skett supersmidigt! Tina har varit tillmötesgående och verkligen hjälpt mig med allt jag frågat om och behövt hjälp med ang försäljningen. Kan verkligen rekommendera fastighetsvyrån Göteborg och mäklare Tina Persson.
  • Dennis P
    Dennis P skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldigt bra bemötande och engagemang. Var snabb med att återkoppla på frågor och att anordna förhandsvisning.
    Något oförberedd under förhandsvisningen men förståeligt då det var snabba ryck från annons till visning.
  • David J
    David J skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag rekommenderar Sebastian till andra som vill sälja eller köpa bostad, en mycket trevlig och engagerad person ;=)
    2017-03-01 Sebastian S svarar David J
    Tack snälla David för det fina omdömet och för visat förtroende i samband med försäljningen av din fina tvåa! Lycka till med ert nya boende och hör gärna av dig om jag kan göra något för er.
  • Anders E
    Mycket kunnig på sitt område, då han i princip hade en köpare på gång.
    Mycket professi5onellt bemötande.
    2017-03-03 Sebastian S svarar Anders E
    Tack Anders för det fina omdömet och tack för att du förstår att man som framgångsrik mäklare inte säljer arbetstimmar utan ett resultat, oavsett om man finner köparen efter en dag eller efter en månad. Lycka till i framtiden och hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt.
  • Adem T
    Adem T skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag känner mig nöjd och glad efter det.jag ger den bästa betyg (5)
  • Adam S
    Adam S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Professionell och effektiv mäklare.
    2017-03-03 Sebastian S svarar Adam S
    Tack Adam för det konkreta och koncisa omdömet.:) Uppskattas varmt. Grattis till en av de finare ettor jag har sett i Backa med en av Göteborgs vackraste utsikter. Lycka till och hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig på något sätt!
  • Terza M
    Terza M skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jätte duktig på det han gör! Bäst!
  • Farzad I
    Farzad I skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi träffade Sebastian Stojanovic för 4 år sedan när vi skulle köpa vår allra 1:a lägenhet. Redan då såg vi tydliga indikationer på hur duktig Sebastian var som mäklare. Vi var otroligt nöjda med affären, lägenheten och bemötandet och detta gjorde att det var självklart att välja Sebastian som mäklare för att nu denna gång sälja lägenheten för oss. Sebastian var väldigt lyhörd, tydlig, tillgänglig, välinformerad och flexibel under hela processen och höll en bra kommunikation med oss för att uppnå och även överträffa våra förväntningar, och det gjorde han faktiskt. Vi rekommenderar Sebastian utan tvekan och önskar honom all lycka i sin karriär.
    2017-03-03 Sebastian S svarar Farzad I
    Hej Farzad. Stort tack för det fina omdömet och det faktum att ni valde att återkomma till mig fyra år efter att ha köpt genom mig. Det betyder oerhört mycket för mig. Det var ett sant nöje att hjälpa er! All lycka mer er nya fina bostad och hör gärna av er om jag kan göra något för er.
  • Johan A
    Johan A skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Inget att klaga på. Hjälpsam och mycket trevlig att få hjälp av. Rekomenderas!!
  • Soheila F
    Soheila F skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har varit jättenöjd och han är så duktigt på sitt job
    2017-03-03 Sebastian S svarar Soheila F
    Tack snälla Soheila till dig och Aref för detta fina omdöme. Er bostadsaffär visar hur snabbt förutsättningar kan förändras mellan köp och försäljning. Roligt att det blev så bra som det blev trots att ni tvingades sälja så kort tid efter köp. Jag är mycket glad för er skull. Lycka till i framtiden och hör gärna av er om jag kan göra något för er.
  • Pär B
    Pär B skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra personlig service med engagemang och driv. Ärlig bedömning på fastigheten
  • Annika B
    Annika B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sebastian är proffsig, trevlig, trygg, snabb och ärlig. Han har gett ett väldigt gott intryck och gjorde allt för att min försäljning skulle bli lyckad, både med tanke på mig och mina köpare. Jag rekommendera Sebastian å det varmaste och är så tacksam att han tog hand om min försäljning.
    2017-03-03 Sebastian S svarar Annika B
    Tack själv Annika för visat förtroende, ett gott samarbete och följaktligen det fina omdömet! Du är en underbar person och jag önskar dig all lycka med ditt framtida boende och i övrigt. Varmt välkommen att höra av dig om jag kan göra något för dig.
  • Kiraz S
    Kiraz S skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Christophe är en underbar person, svarade snabbt på mina sms, ödmjuk, trevlig kille. Honom kommer jag absolut rekommendera till mina vänner.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    En kanon mäklare, trevlig och rak. Inga problem alls. Väldigt hjälpsam. Hisingen bästa mäklare utan tvekan.
    2017-02-07 Sebastian S svarar Daniel G
    Tack snälla Daniel för det fina omdömet. Det var ett sant nöje att hjälpa er i samband med bostadsköpet. Jag önskar er all lycka med er fina bostad och hälsar er varmt välkomna att höra av er närhelst jag kan göra något för er. Tack än en gång!
  • Zlatko D
    Zlatko D skrev om Catarina Nyberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har aldrig upplevt en sån professionell mäklare som kan verkligen sitt jobb. Man kan inte hitta ord som beskriver hennes kvalité. Rekommenderar henne vidare, verkligen!!
    Hon är en utav de få som är väldigt duktig.
  • Fikreta M
    Fikreta M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Det va bra mycket hänt som jag trodde skulle bli tråkigt men va faktiskt jätte bra allt va jätte bra inte dåligt inte jobigt allt va jätte roligt jag hoppas ni tänker lika dant vad mera kan man säga
    2017-02-07 Sebastian S svarar Fikreta M
    Stor tack Fikreta för förtroende att hjälpa er med bostadsförsäljningen. Det var en tuff uppgift men tack vare föredömligt samarbete mellan mig som mäklare och er som uppdragsgivare så rodde vi det hela i hamn med bravur. Lycka till i framtiden och hör av er närhelst jag kan göra något för er!
  • Gunborg N
    Gunborg N skrev om Catarina Nyberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevligt bemötande och en väl genomförd försäljning av vårt hus.
  • Greta S
    Greta S skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kunnig, professionell och serviceminded.
  • Jesper C
    Jesper C skrev om Mona Akkache en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har bara bra att säga.
    Trevlig, tillmötesgående, kompetent och iskall i förhandling.
    Skulle anlita henne vid min nästa försäljning och rekommendera henne till nära, kära och bekanta.
  • Marie W
    Marie W skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Motsvarade de förväntningarna som jag hade.
  • Catherine L
    Catherine L skrev om Mona Akkache en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mona är trevlig, rak och tydlig i kommunikationen vilket är mycket bra. Jag hade haft flera mäklare hos mig men när jag träffade Mona bestämde jag att det skulle bli hon som skulle sälja min lgh när det blev dags för det och så blev det. Är mycket nöjd med henne!
  • Elin R
    Elin R skrev om Catarina Nyberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hon var nogrann, engagerad och kunnig.
  • Monica W
    Monica W skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag är nöjd med Christopher humbolts hjälp och stöd vid försäljningen av min bostadsrätt.allt inte klart än meddetsamma blir säkert bra.
    Han har en öppen och lyhörd personlighet som är till hjälp vid förberedelser etc.
  • Fastighetsmäklare S
    Fastighetsmäklare S skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket kompetent och engagerad mäklare som gjorde sitt yttersta för att lösa bostadssituationen för mig och min familj. Med stort engagemang och driv bidrog han till att förverkliga vår bostadsdröm. Kan varmt rekommendera Christophe!
  • Anne E
    Anne E skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra mäklare. Proffsig hantering av affären
  • Bassam D
    Bassam D skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han var väldigt noggrann och en trevligt person.
  • Parosh A
    Parosh A skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket duktig och väldigt bra på att hålla kontakt genom hela köpsproccessen.
  • Farzad R
    Farzad R skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    trevlig och duktig som jobbade proffetionellt.
  • Madeleine E
    Madeleine E skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevlig, lättsam, god och bra kontakt under tiden samt bra avslut
  • Linda E
    Linda E skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevlig mäklare och allt gick väldigt smidigt

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg