Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
2 216

Här på Hisingen har Fastighetsbyrån funnits sedan 60-talet. Vårt verksamhetsområde är Norra Älvstranden, Tuve, Lundby, Backa samt Kärra-Rödbo. Vi förmedlar allt från bostadsrättor till villor och fritidshus här i området och vår styrka är att vi har lång erfarenhet av bostadsmarknaden. Är Hisingen ett område som lockar? Eller...

2216 omdömen om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Sedan starten hos Reco 2013

Mikael B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Krister Nohra en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen

Krister är en toppenmäklare! Han är mycket trevlig och kunnig, och dessutom har han varit tillgänglig även på lite udda timmar på dygnet. Är mycket nöjd hur han agerat och bidragit till en snabb affär där alla parter är nöjda.

Ann-Christin F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Erlandsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Hisings Backa

Allt har fungerat snabbt och smidigt som vi hoppades på

Jimmy M
Hisings Backa

En otroligt hjälpsam och tillmötesgående person. Under hela resans gång så fanns hon alltid där, hon gav aldrig upp! Trots dessa tunga och tuffa månader som vi hade. Kan starkt rekommendera Lina!

Nancy X
Centrala Hisingen

Vi upplever att vi har fått världens bästa mäklare Krister med oss i denna affär. Han är tillmötesgående och har hög service anda. Han guidar oss i varje steg vilket har absolut underlättat hela affären.

Daniel K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Porslinsfabriken

Trevligt bemötande, hjälpsam. Professionell och kommunikativ.

Jan-Erik T
Hisings Backa

Positivt bemötande. Vi förväntade oss en smidig o snabb försäljning och så blev det. Sammanfattning: Effektiv, aktiv snabb, lyhörd, enkelt att ta o hålla kontakt

Svar från Lina Erlandsson

Tack så mycket för att ni delar era erfarenheter! Det är fantastiskt att höra att ni upplevde försäljningsprocessen som smidig och snabb. Att vara effektiv, aktiv och lyhörd är viktiga delar av mitt arbete, och jag är glad att jag kunde uppfylla era förväntningar. Tack för ert förtroende, och tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp i framtiden!

Nita H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Erlandsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Hisings Backa

Vi är väldigt nöjd med Lina Erlandsson, den utmärkta service och återkoppling som hon tillhandahåller som mäklare. Hennes professionalism och noggrannhet har verkligen gjort hela processen smidig och problemfri för oss. Rekommenderar starkt för de som söker en pålitlig och kunnig mäklare.

Svar från Lina Erlandsson

Tack så jättemycket Nita! Det gläder mig att höra att ni är nöjda och att jag kunde göra hela processen smidig och problemfri för er. Er rekommendation betyder mycket! Tveka inte att kontakta mig om ni behöver ytterligare hjälp i framtiden. Lycka till i nya boendet!

Therese W
Centrala Hisingen

Engagerad mäklare som tar sig tid!

Mohammad D
Hisings Backa

Hon är jätte duktig och kunnig i sitt yrke.Hon är trevlig och mycket vänlig och har tålamod .

Svar från Lina Erlandsson

Tack så mycket för ditt fina omdöme Mohammad! Tveka inte på att kontakta mig ifall du behöver min hjälp i framtiden.

Adam E
Hisings Backa

Ger ett omhändertagande intryck och flexibel! Mycket bra bemötande och gjorde en enkel affär med tydliga instruktioner vad jag som köpare behöver göra inför köpet.

Svar från Lina Erlandsson

Tack för ditt fina omdöme Adam! Jag är glad att du kände dig omhändertagen och att du uppskattade min flexibilitet. Om du behöver ytterligare hjälp i framtiden är du alltid välkommen att kontakta mig. Tack igen för ditt förtroende och för att ni valde att göra affär med mig.

Janos B
Köpte sitt hus med hjälp av Joachim Carlstedt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Tolered

Joachim was always well organized, quick with his answers, he was also providing additional support/information for instances how much repair works would cost.

Clas Marcus J
Sålde sitt hus med hjälp av Joachim Carlstedt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Tolered

Mycket intresserat och hjälpsamt bemötande. Mäklaren såg snabbt husets värden och var mycket skicklig på att förmedla dessa i processen. Smidigt och enkel process.

Yi Lin C
Köpte sitt hus med hjälp av Teberia Budak  en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Hildedal

Tack så mycket för att Teberia väldigt snabbt svarade på våra frågor både innan och efter visningen. Dessutom förklarade hon avtalet i detalj på platsen.

Svar från Teberia Budak

Tack för fina ord! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya fina hus.

Cheng Kuan L
Hildedal

Teberia is very warm and super professional. During the viewing on 17/3, both Teberia and Lisa were very helpful.

Svar från Teberia Budak

Thank you so much for the cooperation. I hope packing goes well! :)

Thord M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Hisings Kärra

mycket bra har inga klagomål han levererade utmärkt

Johanna P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Teberia Budak  en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Hisings Kärra

Teberia är bra och enkel att samarbeta med. Ger väldigt bra service och är mån om dig som kund. Hon har hela tiden hållit oss informerade under försäljningen och arbetet oförtröttligt med att allt ska bli bra. Tack Teberia 🙏

Svar från Teberia Budak

Det är fantastiskt att höra att ni upplevde mig på det sättet! Jag är glad att jag kunde vara till hjälp med försäljningen av lägenheten. Tack för era vänliga ord. Vi ses snart igen!

Anders F
Hisings Kärra

Superbra att ha att göra med, engagerad, närvarande och serviceminded :-)

Svar från Teberia Budak

Tack snälla för vänliga ord Anders! Det var kul att få hjälpa till med er fina lägenhet.

Kocak D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Milan Aliyar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Hisings Kärra

Milan är väldigt professionell och kan sin grej! Tydlig och kunnig i sitt arbete. Rekommenderas verkligen!

Camilla N
Sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Kärrdalen

Lotta är rak och tydlig, lösningsorienterad. Hon är tillgänglig när man har frågor och återkopplar om hur det går. Bra kontaktnät som underlättar allt vi behövde ordna med huset. Lotta överträffade våra förväntningar.

Silvia Mihaela R
Centrala Hisingen

Han är mycket erfaren och trevlig. Han kan bra området som jag och min sambo var intresserade av

Svar från Krister Nohra

Tack så mycket Silvia. Jättekul att ni köpte lägenheten. Önskar er många fina minnen där

Giridhara Honnali B
Centrala Hisingen

I highly recommend Krister Nohra from Fastighetsbyrån for their exceptional ability to find the perfect home tailored to my needs. Their attentive listening, thorough market knowledge, and proactive approach resulted in a seamless and satisfying home-finding experience. If you're looking for a dedicated broker who puts your needs first, Krister Nohra is the one to trust.

Svar från Krister Nohra

Thank you so much Giri. I wish you and your family all the best in your new home. If i can help you with anything in the future, don't hesitate to ask

Szilvia J

Lina är en erfaren mäklare som har gett trygghet för oss i hela processen.Linas trevliga bemötande , lätt tillgänglighet möjliggjort att säljprocessen har blivit lyckad. Hon lyssnade oss på riktigt och har gett konkreta råd och stöd i processen. Vi är tacksam för att vi fick träffa henne.

Svar från Lina Erlandsson

Tack så mycket för ert värdefulla omdöme! Att höra att ni upplevde trygghet och stöd under försäljningsprocessen gör mig otroligt glad. Er tillit och era vänliga ord betyder mycket för mig. Att få vara en del av er resa och kunna erbjuda mitt stöd har varit en ära. Jag är tacksam för förtroendet ni visade mig och för den fantastiska möjligheten att få arbeta tillsammans med er. Jag önskar er all lycka framöver och hoppas att våra vägar korsas igen i framtiden. Tack än en gång för ert förtroende och för den fina erfarenheten vi delade tillsammans!

Nemat K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Hisings Backa

Trevligt och bra bemötande. Svarade när behövde hjälp eller fråga.

André S

Jag blev väldigt bra bemött av Lina. En driven och duktig mäklare som vet vad som krävs för att jag som köpare ska bli nöjd och inte känna några tvivel. Mina förväntningar var att min mäklare kan svara på mina frågor, samt hjälpa mig till ett säkert bostadsköp. Det tyckte jag att Lina uppfyller utan problem. Oavsett om det gäller korta frågor, förslag eller inte minst tillgängligheten. Det märks att Lina tycker om att arbeta med det hon gör, och slutligen så skulle jag rekommendera Lina till framtida säljare eller köpare.

Svar från Lina Erlandsson

Tack så jättemycket för din rekommendation André! Det värmer att höra att du kände dig väl omhändertagen och trygg under processen. Jag är otroligt tacksam för förtroendet du har visat mig och att du skulle rekommendera mig till andra. Det är en ära att få vara en del av din bostadsresa, och jag är här för att fortsätta stödja dig och andra på bästa sätt jag kan. Tack igen och lycka till med ditt nya boende!

Eva O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carl Boman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Eriksberg

Har bara gott att säga omCarl Boman.

Annette P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Carl Boman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Eriksberg

Carl Boman är en mycket trevlig mäklare. Arbetar snabbt, svarar på frågor utan dröjsmål och han håller det han lovat. Jag är mycket nöjd och kan med lätthet varmt rekommendera Carl.

Valbona M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Dogan Duman en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Biskopsgården

Han var jätte snäll och hjälpsam, han förklarade utförligt för oss vad processen var , vad skulle vi behöva göra och han var också patient. Vår övergripande upplevelse var riktigt trevlig och vi är mycket tacksamma!

Zana N
Sålde sitt hus med hjälp av Teberia Budak  en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Hildedal

ebeira har från första stund visat en imponerande noggrannhet, professionalism och öppenhet. Vår förberedelse inför värderingen av bostadsrätten var både gedigen och trygg. Med en djup förståelse för området och vår förening hade hon full koll på alla detaljer. Genom hela processen med fotografering delade hon generöst med sig av värdefulla tips för att framhäva bostadsrättens bästa sidor. Inför visningen och budgivningen erbjöd Tebeira den absolut bästa servicen vi någonsin upplevt med en mäklare. Hennes kommunikation...

Svar från Teberia Budak

Tusen tack Zana för supersnälla ord! Det var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av er fina bostad. Jag är oerhört tacksam över samarbetet. Vi hörs och ses snart igen! :)

Pari-Dokht Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Eriksberg

Lisa är topp klassig mäklare med många höga professionella färdigheter , Hennes ärlighet ger henne hög poäng i betyg. MVH Pari Zamanian

Svar från Lisa Johansson

Tusen tack Pari! Varit roligt att få vara med på din resa från köp till försäljning och få se förvandligen efter renoveringen :) MVH Lisa

Jonas F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Krister Nohra en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen

Ambitiös mäklare, kan rekommenderas!

Svar från Krister Nohra

Tack så mycket Jonas och stort grattis till ert nya hus

Kent O
Eriksberg

Snabb och inlyssnande. Inget att klaga på!

Enkhsaikhan M

Bra 555555555555555555555555555555y5555555555555555tttt55555555555

Svar från Lina Erlandsson

5/5, tack för ditt omdöme Enkhsaikhan!

Julia T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Hisings Backa

Lyhörd, kämparglöd och ger aldrig upp. Varit nöjd med Labinot sedan dag ett och det viktigaste av allt är att han har fått mig att känna mig trygg i min bostadsresa.

Svar från Labinot Aruqaj

Bästa Julia - Tack så otroligt mycket för dina värmande ord! Att höra att du har känt dig trygg och nöjd under vår gemensamma resa betyder allt för mig. Denna feedback som ger mig energi och motivation att fortsätta leverera det bästa för dig och alla mina kunder. Jag är oerhört tacksam för förtroendet du visat mig och ser verkligen fram emot att fortsätta vår fantastiska bostadsresa tillsammans! All the best, Labinot Aruqaj

Teresa P
Övre Eriksberg

Vi kan rekommendera Krister då vi upplevde att han kämpade väl för att ro affären i hamn. Han är en driven och tillmötesgående mäklare.

Svar från Krister Nohra

Tack för ert förtroende. Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete

Jonatan P
Centrala Hisingen

Jag bemöttes trevligt och inbjudande av Carl Boman. Det märktes att han var påläst och kunnig om fastigheten. Samtidigt tyckte jag att han pratade lite för mycket. Hade uppskattat lite tysta stunder för att kunna diskutera bostaden med familjen. I allmänhet en bra och duktig mäklare!

Elahe T
Centrala Hisingen

Krister was really helpful and available during the whole process and I recommend him to anyone else who wants to buy an apartment.

Svar från Krister Nohra

Thank you so much for your kind words. I wish you and your sister the best and if I can help you with anything in the future don't hesitate to call me

Tove P
Övre Eriksberg

Lyhörd, kundorienterad, korrekt, pålitlig, snabb återkoppling, målmedveten och trevlig.

Svar från Krister Nohra

Tack så mycket för dina fina ord och samarbetsvillighet genom hela processen Tove. Det har varit ett nöje att ha dig som köpare. Vi syns på tillträdet 😃

Nora P
Centrala Hisingen

Trevlig o kompetent, alltid nära till hands

Svar från Krister Nohra

Tack för ditt fina omdöme Nora. Det är bara att höra av dig när du behöver hjälp i framtiden 😃

Oscar A
Hisings Backa

Vi vill absolut rekommendera Lina för hennes enastående arbete med försäljningen av vår lägenhet. Hon lyckades hitta en köpare och få lägenheten såld utan att behöva lägga ut den. Hon har guidat oss genom hela processen på ett väldigt bra sätt. Vi uppskattar speciellt hennes enorma engagemang och tillgänglighet, hon fanns alltid där för att besvara frågor och bolla tankar. Tack vare hennes insats fick vi lägenheten såld till ett rimligt pris med tanke på marknadssituationen och det gick dessutom snabbt.

Svar från Lina Erlandsson

Tusen tack för er rekommendation Oscar och Nathalie! Superkul att höra att ni precis som jag är nöjda med försäljningen av er lägenhet. Att hitta en köpare utan att behöva lägga ut den är fantastiskt skönt på en marknad som denna. Jag uppskattar er feedback om mitt engagemang och tillgänglighet. Tack för ert förtroende. Tveka inte att kontakta mig igen om ni behöver hjälp i framtiden!

Chakrapong T
Hisings Backa

Lina mycket bar jag uppskattar henne som mäklare som kan sitt jobb

Svar från Lina Erlandsson

Tack för ditt positiva omdöme Chakrapong! Lycka till i ditt nya boende. Det kommer bli toppen!

Salman M
Hisings Backa

She is one of the best brokers I have ever met. Very lenient, helpful and humble. She is very open and transparent with the buyers and not giving false hopes. Talks very humble and caring way. She always listens to the buyers requirements. Felt very genuine. Keep it up Lina!

Svar från Lina Erlandsson

Thank you so much for your kind words Salman. It's truly heartwarming to hear such positive feedback. I'm glad that you found my approach lenient, helpful, and humble. Ensuring transparency and managing expectations truthfully is paramount in my line of work, and I'm pleased that you recognized this. Listening to your requirements and ensuring your satisfaction throughout the process is always my priority. Your recognition of my genuine intentions means a lot to me. I appreciate your encouragement and will certainly strive...

Johanna Ä
Köpte sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Tolered

Lotta har varit tillmötesgående, trevlig, tillgänglig, tydlig och gett ett proffsigt intryck.

Diana D
Centrala Hisingen

Värme och omtanke var de första intrycken jag fick av honom när jag väl kom fram vid dörren till visningen. Han var extremt förståelig som person och tog mycket hänsyn till en och fick mig att förstå alla möjliga smådetaljer. Lätt tillgänglig och extremt hjälpsam när man bara vill fråga något. Krister får saker gjort och skapar smidigt samarbete och medför bra kommunikation, vilket är något jag värderar väldigt högt. Är så otroligt tacksam för honom.

Svar från Krister Nohra

Tack så mycket Diana. Dina ord värmer verkligen. Jag är otroligt tacksam att få ha dig som köpare

Gunnar H
Tolered

Lotta gav ett gott bemötande i de kontakter vi hade vid och kring visningar, och har varit mycket hjälpsam i processen inför vårt husköp.

Johan B
Helgered

Jättebra mäklare. Hanterade dialogen och möten på ett väldigt bra sätt.

Svar från Joachim Carlstedt

Stort tack för orden Johan, ni kommer få ett fint hus.

Linda P
Centrala Hisingen

Carl var mycket uppmärksam och lyhörd för vad vi sökte. Han var aktiv och kom med förslag som passade vart efter att vi blev mer säkra på vilken slags lägenhet vi ville ha. Toppen!

Tron L
Centrala Hisingen

Supertrevlig och extremt duktig, bästa mäklaren helt enkelt!

Kristian O
Jättesten

Mycket bra och ärlig kille.

Zhiming H
Centrala Hisingen

Teberia is a nice and kindly person. She put a lot of effort to help us to find the buyer. We would appreciate her!

Svar från Teberia Budak

Thank you for the kind words and cooperation Zhiming! :)

Linda K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Teberia Budak  en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen

Teberia Budak var exceptionellt.

Svar från Teberia Budak

Tack så mycket Linda för ditt omdöme. Vi ses snart igen på tillträdet! :)