Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg — Visa karta

Här på Hisingen har Fastighetsbyrån funnits sedan 60-talet. Vårt verksamhetsområde är Norra Älvstranden, Tuve, Lundby, Backa samt Kärra-Rödbo. Vi förmedlar allt från bostadsrättor till villor och fritidshus här i området och vår styrka är att vi har lång erfarenhet av bostadsmarknaden.

Är Hisingen ett område som lockar? Eller är du påväg att flytta härifrån? Då ska du kontakta oss. Vi lovar att göra allt för att din bostadsaffär ska gå så smidigt som möjligt. Varmt välkommen, vi hjälper till med hela processen!

Läs vad 779 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

• Jenny L

2019-02-20

Jenny L skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta ledde oss på ett tryggt sätt genom hela vår försäljning och fick via sitt nätverk vår villa såld till det pris vi ville! Läs mer
  • 2019-02-19

Fredrik J skrev om Viktor Strahl en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt lägenhet, mycket bra bemötande.
    Bra och tydlig info om vad som händer i processen vilket gör att man känner sig trygg👍. Läs mer
  • 2019-02-19

Camilla B skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har köpt radhus och fått proffsigt hjälp och trevligt bemötande av Lotta. Allt har gått smidigt och bra! Läs mer
  • 2019-02-18

Karim J skrev om Viktor Strahl en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Viktor tog sig tid att på kort varsel ordna en förhandsvisning. Snabb respons på frågor och hjälpsam vid kontakt med banken. Alltid ett trevligt bemötande. Väldigt nöjd! Läs mer

Alen T skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Duktig, professionell rekommenderar starkt! 10 av 10. Läs mer
  • 2019-02-14

Carolina D skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Fick bra tips eftersom han hade sålt ett hus i samma länga som våran. Läs mer

Peter A skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta är en mycket skicklig och trevlig mäklare som hjälpte oss på bästa sätt vid vår husförsäljning. Läs mer
  • Reine Hälldérius G

2019-02-14

Reine Hälldérius G skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Christoph hjälpte mig sälja min lägenhet tycker jag blev riktigt professionellt bemött han är en riktigt duktig mäklare som kan sin jobb , och jag kommer starkt rekomonderar han till mina bekanta som ska sälja Läs mer
  • 2019-02-12

Maj-Britt K skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldigt nöjd, Frida är en lugn person med väldigt positiv energi.
    Sätter kunden i focus, ärlig hela vägen.
    Min mening var att ha min bostadsrätt på kommande försäljning för att se intresset.
    Lägenhet blev såld inom en vecka.
    Allting gick väldigt smidigt, Frida var väldigt tydlig med att förklara allt och ge information.
    Kan rekommendera henne varmt. Läs mer
    Frida J gillar detta
  • Baran G

2019-02-12

Baran G skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt en 4 RoK i Hisings backa och kan bara säga stort tack Christophe för ditt engagemang. Du var tillgänglig, engagerad i varje fråga och visade varför du är bland Göteborgs bästa mäklare. Stort tack för allt, kommer definivt att köpa eller sälja via dig i framtiden.

Väl mött, Güler Läs mer

Birigtta L skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta var säljare av den fastighet vi köpte på Hisingen i Göteborg. Hon balanserade båda parters intressen på ett konstruktivt och bra sätt! Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-02-12 Lotta S svarar Birigtta L
    Hej Birgitta , tack för rekommendationen - det är härligt att höra att ni trivs i er nya bostad.
    Lotta S gillar detta

Anna U skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Nöjd med mäklaren. Var tillgänglig och snabb service. Läs mer

Anita A skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    En väldigt kunnig mäklare med stor kompetens! Som genomförde försäljningen av bostadsrätten på absolut bästa sätt och överträffade våra förväntningar! Läs mer

Mia K skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Ansvarsfull, kompetent, trevlig, engagerad och hjälpsam. Läs mer

Ann-Britt Y skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt lägenhet
    Upplever henne serös och kundfokuserat. Ambitiös och mån om att ge kunden god service. Svarar på all frågor och funderingar jag haft, stöttar.
    Jag är nöjd med försäljningsresultatet. Läs mer
  • 2019-02-11

Jonas Mikael A skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Emma hjälpte oss att sälja vårat radhus, och det gjorde hon snabbt bra och till ett mycket bra pris (för oss).
    Sen så skötte hon allt mycket smidigt allt ifrån fotografering till visning och kontraktskrivningen! Läs mer
    2019-02-11 Emma Samuelsson svarar Jonas Mikael A
    Tusen tack Jonas för de fina orden. Jag är glad att ni är nöjda. /Emma

Maher Z skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpte lägenhet via Christophe, grymt kunnig och bra mäklare. Läs mer

Stefan A skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt småhus.
    Bra och trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-02-08

Gun T skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    mycket nöjda med Fastighetsbyrån på Hisingen Läs mer
  • 2019-02-06

Emanuel P skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt bostadsrätt
    Vänlig och hjälpsam. Påläst och noggrann att det ska bli en bra affär. Läs mer
  • 2019-01-28

Ulla N skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har sålt vårt hus och Anders Appelberg har känts trygg som mäklare. Han har varit snabb att återkomma när vi sökt honom och alltid haft ett trevligt bemötande. Våra förväntningar uppfylldes helt. Läs mer
  • Jonathan F

2019-01-28

Jonathan F skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hon var ärlig och fokuserade på att både säljare och köpare (vi) skulle vara nöjda. Kändes bra! Läs mer
    2019-02-12 Lotta S svarar Jonathan F
    Hej Jonathan, härligt att höra att ni är nöjda. Tveka inte att höra av er om det är något nu funderar över.
    Lotta S gillar detta
  • 2019-01-22

Linda M skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt lägenhet. Positivt bemötande. Tydlig och kontinuerlig kontakt. Fick snabbt svar om man undrade över något. Läs mer
  • 2019-01-19

Waad M skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag köpte en bostad.
    Jag möte en kunnig, trevligt, ansvarsfull och lyhörd mäklare Rasmus.
    Ni behöver anställa några till Rasmus. Jag blev behandlat på bästa sätet och fick alla mina svar väldigt snabbt som jag ställde till honom.
    Han bry sig om sina kunder och vill hjälpa alltid extra än vad det krävs.
    Rekommenderar varmt bara ++++
    Hoppas att ni uppskattar honom. Läs mer
    Rasmus Halldin gillar detta
  • 2019-01-18

Mikaela A skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en bostad på Hisingen, Ekebergsgatan 4D. Monika har alltid varit väldigt trevlig och tillmötesgående under hela processen. Hade förväntningar att det skulle vara en relativt lugn och enkel process. Tyvärr har säljaren av lägenheten i te varit den enklaste. Dick tyckte jag att Monika hanterade detta galant och gjorde sitt yttersta för att det skulle bli så bra som möjligt för alla parter. Min helhetsupplevelse är ändå positiv i slutändan. Allt tack vara Monika. Säljer/ köper gärna av henne igen. Läs mer
  • 2019-01-08

Alexander Z skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    lätt att kommunicera med och förser stöd varje steg i processen Läs mer
  • 2018-12-26

Mike H skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Christophe har varit väldigt proffessionell i sitt bemötande och visat stort engagemang.
    Han är trevlig och haft vårt intresse i fokus.
    Vi är supernöjda över att ha haft Christophe som mäklare vid försäljningen av vår bostadsrätt. Läs mer
  • 2018-12-24

Bennifer P skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hela processen har varit tydlig och enkel. Läs mer
  • 2018-12-19

Birgit C skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket Bra! Proffsiga och hjälpsamma! Läs mer
  • 2018-12-14

Jenny J skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Christophe är mäklaren du skall välja! Han är realistisk och gör sitt yttersta för att få sina kunder nöjda. Läs mer
  • 2018-12-14

Raimo J skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt bostadsrätt lägenhet.

Bra 👍
    Bra👍
    Bra👍 Läs mer
  • Cristina K

2018-12-13

Cristina K skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han svara inte varje gång till meddelande . Läs mer
  • 2018-12-13

Liisa S skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jenny kan sköta sitt arbete, men ger stressat intryck.

Köpte en lägenhet via Jenny Kulhanek.. Läs mer
  • 2018-12-12

Christopher K skrev om Elin-Marie Söderlund en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Elin-Marie levde absolut upp till våra förväntningar. Hon svarade snabbt på alla våra frågor m.m och var alltid redo
    Köpte i kärra Läs mer
  • 2018-12-12

Wei W skrev om Elin-Marie Söderlund en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    I bought Fjardingsgatan 16A with help of Elin, as a foreigner , it's not easy , expecially in such short time to fix the deal, I am really happy to get this apartment finally, and thanks a lot for Elin's great work. Läs mer
  • Vanessa C

2018-12-11

Vanessa C skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag är i ett pågående köp för en bostadsrätt på Sunnanvindsgatan, Göteborg.

I början av köpet blev jag bemött av mäklaren med en rätt dryg attityd och mäklaren skröt om hur lätt de kunde sälja lägenheterna. Sedan under köpets gång (innan, under och efter kontraktsskrivning) var han dålig på att svara på mina frågor gällande lägenheten m.m., och det kunde ta flera veckor (med skickade påminnelser från mig) innan jag fick något svar. När han väl svarade, kunde mejlen upplevas som dryga eller som att han inte riktigt brydde sig (särskilt när besked om försening kom).

Jag förväntade mig att mäklaren skulle hålla en bra kommunikation med mig som köpare, särskilt när beskedet om försening kom, men istället blev jag besviken. Nu på senare tid, har mäklaren blivit bättre med kommunikationen och uppdaterar när de får mer information. Dock önskar jag att det hade varit så från första början.

Sammanfattat var detta ingen bra upplevelse som köpare och jag hoppas på att affärer sköts bättre i framtiden. Läs mer
  • 2018-12-10

Jimmy A skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevlig, lätt att ha och göra med! Läs mer
  • 2018-12-08

Zeljko P skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde min lägenhet en trea ganska snabbt och smidigt , Läs mer
  • 2018-12-07

Katja L skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vid köp av min bostadsrätt blev jag bemött vänligt och med uppenbar kompetens, vilket gjorde att jag som köpare kände mig trygg i hela processen. Läs mer
  • 2018-12-07

Suthida J skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag fick sålt min lägenhet snabb och smidigt så att jag anlita min mäklare då fixa han allt inom kort process tid. Duktigt mäklare! Läs mer
  • 2018-12-04

Joakim C skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt bostadsrätt. Blev vänligt bemött av Monica. Hon var lättillgänglig och snabb på att ge svar på frågor. Jag upplevde att hon verkligen företrädde mig som köpare. Läs mer
  • 2018-12-03

Emma S skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Monika har hjälpt oss på bästa sätt. Trevlig, glad och engagerad är tre ord som beskriver henne väl. Jag kan varmt rekommendera Monika till dig som ska köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • 2018-12-01

Emma L skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jenny var snabb att svara på frågor och man kände att hon visade engagemang både mot köpare och säljare.
    Tack Jenny för du hjälpte oss att smidigt köpa vårt nya boende! Läs mer
  • 2018-11-30

Joachim G skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra och trevlig mäklare, höll oss uppdaterade hela tiden om vad som var på gång. Läs mer
  • Anji Reddy P

2018-11-30

Anji Reddy P skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    responded promptly and managed to get keys in my hand before assured time Läs mer
  • 2018-11-29

Marie-Louise L skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt en villa. Blev bemött bra och det kändes seriöst med Anders. Vi sålde till ett bra pris som vi var nöjda med och Anders fick arbeta en del med flera visningar och en besvärlig köpare.
    Det vi saknade inför visningarna var att det kunde stått en skylt till salu. Flera som gick förbi frågade men då var det redan sålt. Läs mer

Marcus B skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Både köpt o sålt lägenhet med Monika, det har varit toppen! Alltid tillgänglig oavsett tid:) super!! Läs mer

Mert S skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    She was very helpful at all steps of the process. There was nothing negative. Läs mer

Havva S skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket duktig och trevlig! Påläst, exakt så som man vill att en mäklare ska vara! Läs mer

Hanna S skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi mar mycket nöjda med Monika när vi sålde vår 3:a på Hisingen. Mycket lyhörd och på hugget, alltid snabba svar och återkoppling. Försäljningsrekord i området. Mest rädd för hennes egen hälsa då hon verkar jobba ”hela tiden” men som säljare var hon fantastiskt. Rekommenderar henne varmt till alla! Läs mer

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg