Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Borstbindaregatan 12 c, 417 22 Göteborg — Visa karta

Här på Hisingen har Fastighetsbyrån funnits sedan 60-talet. Vårt verksamhetsområde är Norra Älvstranden, Tuve, Lundby, Backa samt Kärra-Rödbo. Vi förmedlar allt från bostadsrättor till villor och fritidshus här i området och vår styrka är att vi har lång erfarenhet av bostadsmarknaden.

Är Hisingen ett område som lockar? Eller är du påväg att flytta härifrån? Då ska du kontakta oss. Vi lovar att göra allt för att din bostadsaffär ska gå så smidigt som möjligt. Varmt välkommen, vi hjälper till med hela processen!

Läs vad 1169 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

• 2020-11-22

Rut Gudrun Irene H skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde min mammas hus på distans och Lotta var ett stort stöd i alla praktiska aspekter inför och under försäljningen. Uppskatta speciellt att Lotta tog sig tid att lyssna av och inte bara forcera. Är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Lotta. Läs mer
  • 2020-11-22

Helena L skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta har varit med oss genom hela försäljningsprocessen, från värdering till styling, fotografering och besiktning. Hon har guidat oss men samtidigt varit lyhörd för våra idéer och önskemål. Det har känts tryggt och hon har varit närvarande för alla slags frågor, stora som små. Det vi särskilt uppskattat utöver hennes yrkeserfarenhet är hennes kunskap för området där vi valt att både köpa och sälja. Läs mer
  • 2020-11-21

Niklas F skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevlig och lätt att få kontakt med. Läs mer
  • 2020-11-19

Fredrik H skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Oerhört proffsig. Skönt avslappnad och bra på återkoppling när man har en fråga Läs mer
  • 2020-11-13

Fredrik L skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevligt och personligt bemötande enda att ha synpunkter på är tillgängligheten vilket gör att man får vänta på svar eller kontakt då han inte svarar i telefon utan bara har kontakt via sms Läs mer
  • 2020-11-13

Camilla H skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kanonkille med stort engagemang från början till slut av hela försäljningen av vårt hus. Rekommenderar varmt :) Läs mer
  • 2020-11-10

Anna R skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har köpt ett radhus med Emma och fick jättebra support med alla frågor. Supernöjda med services. Läs mer
  • 2020-11-10

David W skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt villa på Björlandavägen.
    Bra och trevligt bemötande av mäklare. Annars har vi haft ganska lite kontakt med henne, men vi är nöjda. Läs mer
  • 2020-11-09

Monica T skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Har köpt en lägenhet.
    Proffsig o snabb visning.
    J. E . hade full koll på allt man ville fråga om och diskutera.
    Därefter snabbt avslut Läs mer
  • 2020-11-06

Farshid S skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Friendly, honest and reliable person Läs mer
  • 2020-11-04

Önder M skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hej,

Vi har sålt våran lägenhet.
    Väldigt vänlig bemötande samt öppen och ärligt dialog. Våra förväntningar var att försäljningen skulle gå utan problem samt enligt plan; allt gick jättebra. Läs mer
  • 2020-11-02

Viktor R skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde min lägenhet.
    Mycket bra bemötande från mäklaren. Väldigt kompetent och erfaren.
    Kan värmt rekommendera fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2020-10-31

Saad A skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi hade bra erfarenhet med Labinot :) Läs mer
  • 2020-10-26

Dennis J skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt min bostad. Exemplariskt arbete av mäklaren, slog mina/våra förväntningar med hästlängder.
    Om vi ska köpa något i Göteborg i framtiden så knackar vi på hos Fastighetsbyrån och kanske Lisa jobbar kvar då. Läs mer
  • 2020-10-26

Daniel K skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi anlitade Emma eftersom vi hade läst om hennes erfrarenheter som mäklare.
    Hon uppfyllde alla våra förväntningar och lite till .
    Trevlig och är lätt att arbeta med.
    Tack Emma. Läs mer
  • 2020-10-24

Tove I skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Professionell, trevlig och effektiv. Läs mer
  • 2020-10-23

Mårten L skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpte ett parhus av Lisa. Trevlig, kunnig och tillmötesgående.
    Rekommenderar starkt att anlita Lisa! Läs mer
  • 2020-10-18

Emma N skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Proffsig, punktlig och noggrann. Läs mer
  • 2020-10-17

Tommy D skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldigt bra och effektiv mäklare. Från att vi skrev avtal med henne så fick hon sålt våran bostadsrätt på under 2 veckor. Hon anpassade sig efter våra behov! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-10-14

Fredrik Ö skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpte lägenhet. Bra och korrekt bemötande av mäklare. Tydlig kommunikation. Fastighetsbyrån har ett tydligt och effektivt arbetssätt. Läs mer
  • 2020-10-12

Vijaya Pavani P skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bought a house. Julia was fast and prompt in answering all our questions and guiding us through the entire process.. This was our first house and we are new to the process. Julia was very helpful and quick with the negotiations as well. We are happy with the support we received. Läs mer
  • 2020-10-10

Kathie A skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevligt bemötande, alla förväntningar har blivit uppfyllda.
    Allt har skötts på bästa sätt.
    Jag är helnöjd! Läs mer
  • 2020-10-09

Fredrik S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Det är mycket att tänka på i samband med husförsäljning och små barn att samtidigt ta hand om och då är det underbart att ha en mäklare som Lotta som med råge överträffat våra högt ställda förväntningar. Med rak och ärlig dialog, professionalitet, känsla för detaljer, lugn och fingertoppskänsla har hon hanterat vår försäljningsprocess lysande från dag 1 till den dag vi skrev kontrakt med köparen. Rekommenderas varmt! Läs mer

Ramón F skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Labinot är en trevlig person som levererar sig effektivt till sin klient för att ge bra service. vi är mycket tacksamma för din uppmärksamhet Läs mer

Ramón F skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta är en trevlig person som levererar sig effektivt till sin klient för att ge bra service. vi är mycket tacksamma för din uppmärksamhet Läs mer
    2020-10-20 Lotta S svarar Ramón F
    Hej Ramon, härligt att höra hoppas ni trivs på i er nya bostad

Christian L skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Allt va bra inget att klaga på Läs mer
  • 2020-10-05

Anna L skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta är en härlig person som vi känner stor tillit till. Lätt att få kontakt med och lyssnar in säljarens behov under säljprocessen. Vid kontraktsskrivning också duktig på att förklara det juridiska som för oss oinsatta kan vara svårt att förstå. Läs mer
  • 2020-10-05

Vanco K skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag hår sålt bostad tyckte inte levde upp min Förväntningar mycket dåligt 👎🏿Med vänlig hälsning, Vanco Läs mer

Hanna D skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt radhus. Mäklaren kändes erfaren och ärlig i processen kring köpet. Lugn och tydlig och tillgänglig för både stora och små frågor. Hade önskat en lathund kring köpets alla delar, för förstagångsköpare, för att kunna känna sig helt trygg. Mäklaren har ju full koll på alla delar i förfarandet, men hade varit tryggt för oss att även kunna vara detta. Speciellt gällande det språkbruk som används i dylika ekonomiska transaktioner. Läs mer

Carolina K skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Toppen mäklare!
    Snabb återkoppling
    m.m Läs mer
  • 2020-10-04

Petra B skrev om Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket nöjd! Snabb smidig affär. Läs mer
  • 2020-10-03

Daniel Johnsson L skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kunnig och engagerad mäklare som genomförde försäljningen utan problem. Läs mer
  • 2020-10-03

Sara J skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Fantastisk är du Julia. Tack för all hjälp.//Sara & Cesar Läs mer
  • Monica P

2020-10-02

Monica P skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har precis fått hjälp av Emma Samuelsson att sälja vårt radhus.
    Emma var lyhörd, erfaren och med en fantastisk magkänsla.
    Vi lämnade över ansvaret till henne och är nu mycket nöjda.
    Kan varmt rekommendera henne
    // Monica Läs mer
  • 2020-10-02

Fehmi F skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han överträffa alla förväntningar, kanon säljare bra kundbemötande omtänksam svarar alltid på telefonen.. Läs mer
  • 2020-10-02

Peter F skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Labinot sålde min bostadsrätt med ett extremt stort engagemang.
    Från mitt första samtal med mäklaren till att överlåtelsen var klar var Labinot otroligt engagerad och hjälpsam.
    Letar ni en mäklare som engagerar sig och lägger ner sin själ i er bostadsaffär så är Labinot det självklara valet! Läs mer
  • 2020-09-30

Frida R skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Julia var till stor hjälp och gav oss ett gott bemötande i processen. Enkel och tydlig.
    Vi köpte en bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-09-29

Tobias L skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har både köpt och sålt radhus med Lotta. Vi kände förtroende för Lotta i och med köpet av vårt radhus, därför valde vi även att sälja med hennes hjälp. Vi fick ett trevligt och proffsigt bemötande och Lotta levde definitivt upp till våra förväntningar, bland annat gällande tillgänglighet. Vi är allt igenom nöjda med vår upplevelse! Läs mer
    2020-10-03 Lotta S svarar Tobias L
    Tack Tobias, allt kul att kunna leverera åt två håll och ha nöjda säljare och köpare
    Ses snart igen för tillträdet - tiden går fort
    Lotta S, Fastighetsbyrån H gillar detta
  • 2020-09-28

Isabell T skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt en bostadsrätt i Sannegården.
    Julia ingav förtroende vid första mötet och var ett självklart val av mäklare.
    Lugn trygg och otroligt proffsig.
    Väldigt snabb med att besvara meddelande samt frågor och funderingar.
    Priset vi fick för vår bostad var långt över våra förväntningar trots försäljning i coronatider.
    Rekommenderar varmt Julia till er som går i köp/säljtankar. Läs mer
  • 2020-09-16

Olof D skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag köpte en lägenhet. Lisa var väldigt trevlig och professionell. Hon var väldigt enkel att kommunicera med och alltid hjälpsam.
    Som ett exempel så flyttades tillträdesdatumet för lägenheten fram och i samband med detta så behövde kommunikationen med banken vara snabb och effektiv, någon som löste sig väldigt bra till viss del på grund av att Lisa var enkel att komma i kontakt med, klar och tydlig att kommunicera med, hjälpsam med att lösa vad än problem hade uppstått. Läs mer
  • 2020-09-10

Martina T skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta hjälpte oss av sälja vår villa
    Hon såg värdet i allt som vi lagt ner på huset och värdesatte sådant som andra mäklare struntade i
    Hon ger sitt yttersta för att bemöta både säljare och köpare
    på ett professionellt sätt
    Inte den "jobbiga" sälja typen som man inte får förtroende för
    Vi är mycket nöjda ! Läs mer
    2020-09-18 Lotta S svarar Martina T
    Hej Martina
    Så kul att även få hjälper er sälja och inte bara köpa. Tack snälla för omdömet - jag ser fram emot att få träffas igen i samband med tillträdet innan ni flyttar vidare till Småland
    Fastighetsbyrån H, Lotta S gillar detta

Gabriella R skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Min älskade 3:a i Backatorp sålde Julia med entusiasm och energi.
    Jag är mycket nöjd med Julia, hon är professionell, positiv och även empatisk.
    Jag rekommenderar Julia varmt. Läs mer

Aleksandar M skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde vår lägenhet till ett pris som var nästan på kronan det hon värderade den till. Snabbt och proffsigt. Läs mer

Hans A skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt en lägenhet där Julia varit mäklare, hon upplevs som kunnig och seriös i sin yrkesroll. Läs mer
  • 2020-09-04

Abdulsatar D skrev om Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    OLa is a well treating broker, so friendly and kind. he did his best to make the deal happen for both parties. Läs mer
  • 2020-09-04

Giulio B skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har köpt en 4-rums lägenhet i Hildedal och hade Lisa Johansson som fastighetsmäklare. Vi har varit mycket nöjda. Lisa har alltid varit respektfull och hade tålamod med att förklara saker i processen och också möta våra behov som köpare. Hon svarar snabbt på frågor och har varit behjälplig i många avseende. Vi ger vår varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2020-09-02

Linda N skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi sålde vår bostadsrätt och är supernöjda med precis allt!
    Trevligt bemötande, flexibla lösningar och proffsigt utfört hela vägen från första mötet till kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2020-09-02

Charlotte L skrev om Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Ni hade kunnat ta nyckelbiten efter ett besök i lägenheten för att ha lite koll. Tråkigt att Felicia fick betala en dagshyra då förslaget den 31/8 var ett eller säljarens. Läs mer
    2020-09-02 Lisa J svarar Charlotte L
    Tack för feedback Charlotte! Jag försökte lösa 1/9 men tyvärr i semestertider så var det svårt att få tag i banken i god tid eftersom det i så fall skulle ske utanför det vanliga systemet. Blev lite tight inpå med de nya förslagen på tiderna så jag uppfattade att detta passade bäst för både er och säljaren. Men jag tar till mig detta och ska vara tydligare med hur avgiften fördelas vid flyttning av tillträde. Jag hoppas att hon kommer trivas och skulle ni ha frågor så vet ni vart vi finns.

MVH Lisa
  • 2020-09-01

Jörgen H skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Det har varit enkelt och roligt att jobba med Lotta. Hon är stabil, trygg och ett bra bollplank genom hela processen. Lottas engagemang och driv i processen är vi mycket nöjda med. Läs mer
    2020-09-10 Lotta S svarar Jörgen H
    Hej Jörgen, tack för ett fint omdöme - jag är även tacksam för vårt fina samarbete och och ert engagemang som ledde fram till ett bra slutresultat.
    Fastighetsbyrån H, Lotta S gillar detta
  • 2020-08-26

Jonas H skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi sålde en lägenhet via Julia och är mycket nöjda med hennes arbete. Hon agerade mycket professionellt ända från vår initiala kontakt till försäljning. Lägenheten såldes på förhand. Våra varmaste rekommendationer. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte