Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg — Visa karta

Här på Hisingen har Fastighetsbyrån funnits sedan 60-talet. Vårt verksamhetsområde är Norra Älvstranden, Tuve, Lundby, Backa samt Kärra-Rödbo. Vi förmedlar allt från bostadsrättor till villor och fritidshus här i området och vår styrka är att vi har lång erfarenhet av bostadsmarknaden.

Är Hisingen ett område som lockar? Eller är du påväg att flytta härifrån? Då ska du kontakta oss. Vi lovar att göra allt för att din bostadsaffär ska gå så smidigt som möjligt. Varmt välkommen, vi hjälper till med hela processen!

Läs vad 748 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

• Raimo J skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt bostadsrätt lägenhet.

Bra 👍
    Bra👍
    Bra👍 Läs mer
  • Cristina K
    Cristina K skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han svara inte varje gång till meddelande . Läs mer
  • Christopher K skrev om Elin-Marie Söderlund en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Elin-Marie levde absolut upp till våra förväntningar. Hon svarade snabbt på alla våra frågor m.m och var alltid redo
    Köpte i kärra Läs mer
  • Wei W skrev om Elin-Marie Söderlund en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    I bought Fjardingsgatan 16A with help of Elin, as a foreigner , it's not easy , expecially in such short time to fix the deal, I am really happy to get this apartment finally, and thanks a lot for Elin's great work. Läs mer
  • Vanessa C
    Vanessa C skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag är i ett pågående köp för en bostadsrätt på Sunnanvindsgatan, Göteborg.

I början av köpet blev jag bemött av mäklaren med en rätt dryg attityd och mäklaren skröt om hur lätt de kunde sälja lägenheterna. Sedan under köpets gång (innan, under och efter kontraktsskrivning) var han dålig på att svara på mina frågor gällande lägenheten m.m., och det kunde ta flera veckor (med skickade påminnelser från mig) innan jag fick något svar. När han väl svarade, kunde mejlen upplevas som dryga eller som att han inte riktigt brydde sig (särskilt när besked om försening kom).

Jag förväntade mig att mäklaren skulle hålla en bra kommunikation med mig som köpare, särskilt när beskedet om försening kom, men istället blev jag besviken. Nu på senare tid, har mäklaren blivit bättre med kommunikationen och uppdaterar när de får mer information. Dock önskar jag att det hade varit så från första början.

Sammanfattat var detta ingen bra upplevelse som köpare och jag hoppas på att affärer sköts bättre i framtiden. Läs mer
  • Jimmy A skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevlig, lätt att ha och göra med! Läs mer
  • Zeljko P skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde min lägenhet en trea ganska snabbt och smidigt , Läs mer
  • Katja L skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vid köp av min bostadsrätt blev jag bemött vänligt och med uppenbar kompetens, vilket gjorde att jag som köpare kände mig trygg i hela processen. Läs mer
    Monika Spajic gillar detta
  • Suthida J skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag fick sålt min lägenhet snabb och smidigt så att jag anlita min mäklare då fixa han allt inom kort process tid. Duktigt mäklare! Läs mer
  • Joakim C skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt bostadsrätt. Blev vänligt bemött av Monica. Hon var lättillgänglig och snabb på att ge svar på frågor. Jag upplevde att hon verkligen företrädde mig som köpare. Läs mer
  • Emma S skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Monika har hjälpt oss på bästa sätt. Trevlig, glad och engagerad är tre ord som beskriver henne väl. Jag kan varmt rekommendera Monika till dig som ska köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • Emma L skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jenny var snabb att svara på frågor och man kände att hon visade engagemang både mot köpare och säljare.
    Tack Jenny för du hjälpte oss att smidigt köpa vårt nya boende! Läs mer
    Jenny K gillar detta
  • Joachim G skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra och trevlig mäklare, höll oss uppdaterade hela tiden om vad som var på gång. Läs mer
  • Anji Reddy P
    Anji Reddy P skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    responded promptly and managed to get keys in my hand before assured time Läs mer
    Jenny K gillar detta
  • Marie-Louise L skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt en villa. Blev bemött bra och det kändes seriöst med Anders. Vi sålde till ett bra pris som vi var nöjda med och Anders fick arbeta en del med flera visningar och en besvärlig köpare.
    Det vi saknade inför visningarna var att det kunde stått en skylt till salu. Flera som gick förbi frågade men då var det redan sålt. Läs mer
  • Marcus B skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Både köpt o sålt lägenhet med Monika, det har varit toppen! Alltid tillgänglig oavsett tid:) super!! Läs mer
  • Mert S skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    She was very helpful at all steps of the process. There was nothing negative. Läs mer
  • Havva S skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket duktig och trevlig! Påläst, exakt så som man vill att en mäklare ska vara! Läs mer
  • Hanna S skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi mar mycket nöjda med Monika när vi sålde vår 3:a på Hisingen. Mycket lyhörd och på hugget, alltid snabba svar och återkoppling. Försäljningsrekord i området. Mest rädd för hennes egen hälsa då hon verkar jobba ”hela tiden” men som säljare var hon fantastiskt. Rekommenderar henne varmt till alla! Läs mer
  • Tommy J skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag och min syster har sålt ett hus. Anders var mycket professionell i sitt agerande och vi kan starkt rekommendera honom till andra fastighetsaffärer. Läs mer
  • Inga S skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vänlig och hjälpsam. Upplevde att han försökte göra sitt bästa för att hålla mig informerad under processen. Läs mer
  • Lars J skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevligt och positivt bemötande från första mötet. Struktur kring försäljningsprocessen och tydlig kommunikation gjorde oss trygga som säljare. Alltid lätt att nå och levde mer än väl upp till våra förväntningar. Rekommenderas! Läs mer
  • Linnéa L skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag sålde min lgh med hjälp av Rasmus som är en riktigt bra mäklare, bryr sig, engagerad och svara alltid på samtal eller sms om någon fråga uppstått. Kommer absolut rekommendera Rasmus till vänner och bekanta. Guld stjärna Läs mer
  • Jonathan F
    Jonathan F skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Rasmus använde ledordet "transparens" i sin arbetsmetodik vilket låg helt i linje med vad jag ville. Jag fick löpande information om vad som skedde och vad han förväntade av mig för att kunna göra ett så bra jobb som möjligt. I slutändan var vi både vi som säljare och köpare nöjda med affären vilket givetvis kändes väldigt bra. Läs mer
  • Robin ö skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande. Läs mer
    Rasmus Halldin gillar detta
  • Elizabeth M skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lugn och ödmjuk, och har mycket förtroende. Han är mycket duktigt förhandla. Läs mer
  • Mikael N skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kunnig och överhört noggrann = Toppen:-) Läs mer
  • Lennart C skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket engagerad, höll mig informerad hela tiden såjag behövde aldrig ringa henne för att fråga vad som hände. Läs mer
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt en bostadsrätt på 45kvm som ligger på sagogången 45. Monika har hållt en god kommunikation mellan köpare o säljare samt svarar på alla frågor. Inga konstigheter alls! Hade inga förväntningar alls, kollat på fler än 20 lägenheter och hon var en av de bästa jag mött 5/5 Läs mer
    Monika Spajic gillar detta
  • Goran J skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han sålde min lägenhet på bästa proffsiga sättet.Super jobbat Christophe Läs mer
  • Mikael N skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har sålt bostad - vi är nöjda - men trodde att "på förhand" skulle ge mer med facit i hand hade vi kanske skippat det och gått ut med försäljning redan innan semester perioden - Huset var sålt i slutet av september. Läs mer
    2018-11-19 Lotta S svarar Mikael N
    Hej Mikael, förstår er tanke och det är alltid svårt att veta vad som ger bäst resultat
  • Per O skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Snabb och enkelt inga problem.
    Lätt att komma i kontakt med. Läs mer
    2018-11-19 Lotta S svarar Per O
    Tack Per, skönt att ni är nöjda
    Lotta S gillar detta
  • David Gaio M skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag såld en 4:a
    Bemött va jätte bra vi kom bra överens.
    Förväntningarna va som jag hade tänk
    Det va bra . Läs mer
  • Turgay G skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpte lägenhet, mäklaren var trevlig som sig bör. Kunde varit snabbare med återkoppling ibland men det var kanske inte bara hans fel.

Godkänt insats! Läs mer
    Rasmus Halldin gillar detta
  • Klara H skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Christoph sålde min tvåa på 54a kvadrat. Första mötet med Christoph var trevligt och avslappnat. Jag hade inte så mycket förväntningar, men det blev en jätte bra och smidig affär, vi hade god kommunikation mellan de gånger vi sågs och han var alltid lätt att få tag på. Jätte nöjd. Läs mer
  • Ramo S skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har sålt lägenhet och det gick så snabt och profsigt med Christophe.
    Han kan sitt jobb och jag kommer rekommendera honom som mäklare till alla mina vänner.
    Allt mycket positivt. Läs mer
  • Emma K skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Snabb respons på alla typer av frågor oavsett tid på dygnet. Läs mer
  • Istvan H skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har köpt lägenheten:
    Solhagagatan 64.lgh.133-1202 42535 Hisings-Kärra

Vi har sålt lägenheten .
    Badvädersgatan 3.lgh.1602 41836 Göteborg

Christophe har bemött oss mycket vänligt ,trevligt , korrekt sätt
    Christophe har varit mycket på läst , sakligt o kunnigt.
    Christophe o Maria Glavell vägledde oss hela processen med köpandet och försäljning av bostäder.§
    Vi vill tacka dem deras engagemang för allt som dem gjort .
    Tusen tack för det : Etelka o Istvan Hanyecz Läs mer
  • Tode A skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt en bostadsrätt via er. Cristophe är kompetent, engagerad, duktig på att återkoppla och att sätta sig in hur man som säljare känner sig. Sådan kontrast mellan den första mäklaren vi hade via er. Tack och lov att Christophe tog över. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Hasret G skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt min bostadsrätt. Väldigt proffsig mäklare. Påläst och engagerad. Lätt att nå och kontaktbar, kan hon inte svara ringer hon upp. Läs mer
    Jenny K gillar detta
  • Dilshad M skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag tycker att han jätte bra med mig och jag hoppas att han försätta med ditt jobb.
    Med vänliga hälsningar
    Dilshad murad Läs mer
  • Istvan H skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag är mycket nöjd med mäklaren Christophe Humblots o Maria Glavells sätt a ta handom försäljningen. Tck så Mycket! Läs mer
  • Jesper E skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde min bostad två rum och kök, Frida var trevlig, lyssnade på mina idéer, och krav noga.
    Vi kom överens snabbt om hur allt skulle skötas och vi hade en dialog hela tiden.
    Frida svarade snabbt på frågor och var lyhörd under hela affären.
    Jag upplever Frida som en trevlig person och en mycket duktig mäklare Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Christophe har varit tydlig, saklig och noggrann, lämnat fortlöpande information under säljprocessen och dessutom gett ett mycket trevligt intryck, varit lätt att samarbeta med. Rekommenderas! Läs mer
  • Emmy J skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har köpt ett radhus och är mycket nöjda med Lotta som mäklare. Hon är kunnig, trevlig och transparent. Vid tidigare visningar vi varit på där hon varit mäklare har vi märkt att hon har bra kunskap om objektet hon säljer och att hon tycker det är viktigt att köparen vet vad den köper för att det inte ska uppstå några frågetecken i efterhand. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-10-17 Lotta S svarar Emmy J
    Hej Emmy, tack roligt att höra att ni är nöjda - hoppas renoveringen rullar på enligt plan
  • Claes E
    Claes E skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Snabb och proffsig försäljning av vår bostad. Rasmus var lyhörd för våra önskemål jag kan varmt rekommendera Rasmus för försäljningen av din bostad. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Rasmus Halldin gillar detta
  • Madelene F skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Gott bemötande och hjälpsam med mina frågor. Läs mer
  • Henrik N skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpte en lägenhet i Göteborg, allt har gått supersmidigt! Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Rasmus Halldin gillar detta
  • Oliver S skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en bostad i Göteborg. Mäklaren bemöter en på ett fantastiskt sätt och bemöter frågor samt funderingar på ett sätt som gör att en novis på bostadsmarknaden förstår. Ger i sin helhet ett samlat intryck. Läs mer
    2018-10-18 Jenny K svarar Oliver S
    Tack för att du tog dig tiden och lämna en kommentar. Jag hoppas du trivs bra i din nya bostad! :) Hälsningar Jenny Kulhanek, Fastighetsbyrån
    Representant för Fastighetsbyrån, Jenny K gillar detta
  • Karin L
    Karin L skrev om Frida Jörgensen en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Frida var säker, erfaren och övertygande i sin profession. Hon hade ett moget bemötande till både säljare och köpare, man litade till hennes kompetens till fullo. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Frida J gillar detta

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg