Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Hisingen och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 543 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

• Nina F
    Nina F skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han var proffsig och noggrann. En mäklare representerar på sätt och vis både säljare och köpare och Sebastian löste det på ett ärligt och genuint sätt. Han såg till att alla parter förstod alla delar i kontraktet och ville hitta en lösning där båda parter känner sig nöjda och trygga.
  • Nathalie B
    Nathalie B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Helt grym. Rekommenderar starkt.
  • Lars R
    Lars R skrev om Catarina Nyberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kontakt fungerade mycket bra hela vägen och kan varmt rek Carina.
  • Monica L
    Monica L skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mäklaren var kunnig ärlig ocheffektiv. Jag är helnöjd.
  • Soheila M
    Soheila M skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    ok, vet inte. det var bra,lite missnöjd med prissättning o slut priset.
  • Antje W
    Antje W skrev om Tina Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Allt har fungerat mkt bra. Har inget att klaga på o kan rekommendera er. Mvh antje wasenack
  • Maria C
    Maria C skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi upplevde oss forserade när vi lagst sista budet. Utan tidigare info fick vi via sms besked om att vi skulle infinna oss på Fastighetsbyråns kontor inom 3 tim för att skriva kontrakt. När vi fick beskedet var kl 18.00. Vi bor 13 mil från Gbg. Vi sköper lgh tillsammans med dottern som bor i Gbg men jobbade kväll. Stresspåslag för oss alla. Kändes oproffsigt hanterat av mäklaren. Så får det inte gå till - för oss är det ett stort och viktigt beslut att köpa en lgh i Gbg för flera miljoner. Kontraktet skrevs dagen efter när vi alla 3 kunde närvara. Då gav mäklaren ett bra intryck. Mvh Maria
  • Bahram O
    Bahram O skrev om Mona Akkache en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har varit jättenöjda av vår mäklare Mona Akkache.
    Mvh Bahram
  • Chatarina F
    Chatarina F skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Christophe är trevlig, professionell, kunnig och lyhörd och fick oss att känna oss i goda händer med vår försäljning. Vi rekommenderar Christophe varmt och anlitar honom gärna igen i framtiden.
  • Riitta S
    Riitta S skrev om Tina Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Duktig och saklig. Bra genomgång vid kontraktsskrivningen.
  • Thomas Å
    Thomas Å skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag upplevde att jag fick ett korrekt bemötande. Allting har hittills fungerat bra.
  • Lukas B
    Lukas B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag kände mig trygg under hela processen som ledde till en bra affär.Mäklaren genomförde ett fantastiskt arbete där timing och presentation till rätt kund var avgörande.
    2017-05-08 Sebastian S svarar Lukas B
    Tack Lukas för det fina omdömet och stort tack för förtroendet du och Birgitta visade mig. Jag är mycket glad över att er försäljning gick så bra som den gjorde. Er försäljning är ett ypperligt exempel på att det inte är antalet intressenter som spelar roll utan kvaliteten på dessa. Nu ska vi bara hitta en tomt åt er också!:) All lycka till er så hörs vi i framtiden.
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jättebra skött försäljning, bra kontakt genom hela processen.
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    100% Nöjd med allt.
    Från början till slut.
    2017-05-08 Sebastian S svarar Birgitta B
    Tack Birgitta för det fina omdömet! Betyder mycket för mig. Varmt välkommen att höra av dig närhelst jag kan bistå med något.
  • Yvonne N
    Yvonne N skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jättebra bemötande och en fin återkoppling under hela försäljningen!
  • Christina S
    Christina S skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra mäklare är väldigt nöjd som kund hos er får en 5
  • David S
    David S skrev om Tina Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Allt gick jättebra och smidigt! Tina va suverän att jobba med!
  • Phuong N
    Phuong N skrev om Catarina Nyberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket engangemang och bra mäklare ,lätt att ta kontakt med . Husköpet gick väldig bra.
  • Zeinab K
    Zeinab K skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra. Inget att klaga över. Vilken bra mäklare!!
    2017-05-07 Sebastian S svarar Zeinab K
    Tack snälla Zeinab för visat förtroende och inte minst den stora nöjet att få jobba med så samarbetsvilliga och uppskattande kunder som er! Vilken fantastisk lägenhet och vilken fantastisk försäljning! Det är inte inte alla bostäder som drar till sig intresset från svenska tv-stjärnor men er fina bostad gjorde det! Tusen tack och all lycka till er. Ser fram emot att jobba ihop med er igen i framtiden.
  • Edith H
    Edith H skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han var utmärkt som mäklare. Löste fastighetsaffären väldigt smidigt!
  • Sören S
    Sören S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevligt bemötande viste exakt vilka rutiner som gäller vid en försäljning.
  • Lee G
    Lee G skrev om Catarina Nyberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra jobbat! Tydligt med allt! Snabbt också
  • Malin L
    Malin L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Skicklig och professionell mäklare som jag varmt rekommenderar.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Malin L
    Tack Malin för ditt fina omdöme! Betyder mycket för mig. Hör gärna av dig om jag kan göra något för er i framtiden. All lycka till er!
  • Sandra O
    Sandra O skrev om Tina Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hela försäljningsprocessen flöt på bra! Jag är nöjd med Tina som mäklare!
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Tina Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Supernöjd! Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
  • Eric P
    Eric P skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Helhetsintrycket har varit bra. Periodvis har det varit mycket snack och lite verkstad. Det har sagts att man ska lösa något med en gång och sen händer ingenting förrän jag har fått påminna ett antal gånger.
  • Glenn S
    Glenn S skrev om Tina Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Noggrann saklig och ett bra bemötande
  • Monica L
    Monica L skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Har fått väldigt bra förtroende för Sebastian. Han är väldigt rak och förklarar så man förstår. Rekommenderar honom gärna.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Monica L
    Tack Monica. Det är för mig en självklarhet att vara rak, tydlig och inte minst ärlig i mina svar och rekommendationer. Med ansvar för så stora affärer vill jag alltid känna att det jag gör och säger är alltid med kundens bästa för ögonen. Tusen tack för förtroendet och lycka till framöver. Hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig med något.
  • Elin P
    Elin P skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Supernöjd! Allt gick snabbt och smidigt!
  • Mirsada S
    Mirsada S skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mina intresse var i fokus . Tydlighet och trygghet genom hela processen!
    Mvh/Mirsada
    2017-05-07 Sebastian S svarar Mirsada S
    Tack underbara Mirsada! Du är en fantastisk människa det må jag säga, precis som övriga familjen. Stort tack för visat förtroende och all lycka till dig med nya bostaden. Du är alltid välkommen att höra av dig om jag kan göra något för dig.
  • Fanny R
    Fanny R skrev om Tina Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Förtroendeingivande och entusiastisk, verkar genuint uppskatta och tycka om sitt jobb
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Ett gott o värdigt bemötande med fortlöpande information under processen, så långt. Affären avslutas under juni månad.
    2017-05-07 Sebastian S svarar Kerstin M
    Tack Kerstin för omdömet. Det är sant man ska inte strö lovord innan försäljningsprocessens alla delar är avklarade.:) Ett fantastiskt försäljningspris är dock i hamn och nu ska jag även se till att du får den bästa hjälpen i övriga delar. Stort tack för visat förtroende och all lycka med nya boendet!
  • Pascale M
    Pascale M skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Excellent service, very helpful and sympathetic
  • Ena A
    Ena A skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kunnig och duktig mäklare! Rekommenderas varmt!
  • Henry A
    Henry A skrev om Catarina Nyberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mkt bra trevlig och proffsig
    Allt blev bättre än förväntat
  • Erna G
    Erna G skrev om Catarina Nyberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jätte nöjd
    Snabb hjälp när man behöver
  • Gagik I
    Gagik I skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Very good service, and very sympathetic.
  • Louise V
    Louise V skrev om Tina Persson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mkt bra mäklare,!
    Glad, vänlig&tillmötesgående,!:-)
    Trots snabba vändningar i lägenhetsfrågorna och köper av lägenhet var Tina lugn och stabil.:) Bra kontakt,!:) Tack,!
  • Nathalie B
    Nathalie B skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
  • Glenn B
    Glenn B skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
  • Monica N
    Monica N skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Är mycket nöjd med sättet Christophe skötte vår försäljning!! Tillgänglig, snabb återkoppling när man sökte honom, trevligt uppträdande , förtroendeingivande!! Kort sagt em 10 poängare!!
  • Loreta Z
    Loreta Z skrev om Mona Akkache en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi är mycket nöjda med Mona. Mona är professionell och lätt att prata med. Mona är lätt att få tag på och hon försöker alltid att ringa tillbaka vid missad samtal. Vi rekommenderar verkligen Mona!
  • Gabriella T
    Gabriella T skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Allt har varit fantastiskt från början till slut! Avslappnade möten men uppskattat noggrannhet och tydlighet väldigt mycket!! Är supernöjd och kommer rekommendera Fastighetsbyrån och Sebastian till alla som vill köpa eller sälja!
    2017-05-07 Sebastian S svarar Gabriella T
    Tack snälla Gabriella! Vad roligt att läsa detta trevliga omdöme. Jag gav verkligen järnet och är därför glad över din uppskattning med utgången. Jag tackar för förtroendet och önskar er lycka till med villalivet i er fantastiska villa! All lycka till dig och familjen och välkomna att höra av er närhelst jag kan göra något för er.
  • Kenneth S
    Kenneth S skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Kunnig, trevlig och har ett vänligt bemötande.
  • lena a
    lena a skrev om Catarina Nyberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har både köpt o sålt samma hus av Catarina. Allt sköttes snabbt o lätt vi behövde inte göra något ! Rekommenderar henne starkt

Mvh Lena o Zine
  • Maylene M
    Maylene M skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldig trevlig och kunnig mäklaren kan bara säga gott om Maria Johansson.
  • Dzenita H
    Dzenita H skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Supernöjd med Christophe. Har absolut ingenting att klaga på.
  • Ivan I
    Ivan I skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Affären gick snabbt och smidigt
  • Henrik T
    Henrik T skrev om Sebastian Stojanovic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Oklanderligt arbete av Sebastian. Goda råd, håller en uppdaterad om vad som händer affären igenom och ser hela tiden till kundens bästa. Rekommenderas starkt!
    2017-05-07 Sebastian S svarar Henrik T
    Tack bästa Henrik! Roligt att mina ansträngningar uppskattades. Er försäljning är ett ypperligt bevis att det inte är otaliga visningsbesökare som är det avgörande utan kvaliteten på dessa. Tack snälla och all lycka till dig och familjen med nya huset. Vilket hus för övrigt! Wow.
  • Anette J
    Anette J skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevligt o lättsamt bemötande. Kunnig i området vi bor. En person man lätt får förtroende för. Affären är ännu inte slutförd men känner mig trygg med Maria Johansson som mäklare

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg