Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg — Visa karta

Här på Hisingen har Fastighetsbyrån funnits sedan 60-talet. Vårt verksamhetsområde är Norra Älvstranden, Tuve, Lundby, Backa samt Kärra-Rödbo. Vi förmedlar allt från bostadsrättor till villor och fritidshus här i området och vår styrka är att vi har lång erfarenhet av bostadsmarknaden.

Är Hisingen ett område som lockar? Eller är du påväg att flytta härifrån? Då ska du kontakta oss. Vi lovar att göra allt för att din bostadsaffär ska gå så smidigt som möjligt. Varmt välkommen, vi hjälper till med hela processen!

Läs vad 808 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

• 2019-05-26

Tobias M skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Problemfri affär, fick snabba svar på allt jag undrade Läs mer

Susanna F skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    En väldigt engagerad mäklare som är tillgänglig att nå och snabb på att återkoppla. Läs mer

Mats F skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jenny är professionell och hon är duktig på att återkoppla hur försäljningen fortskrider. Hon sätter verkligen kunden i fokus och trots att marknaden är trög så har hon varit duktig på att komma med lugnande ord! Läs mer

Yvonne B skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har just köpt en etta på Lindholmen, och är mycket nöjda ned Labinot som mäklare. Han visar ett stort engagemang i sitt arbete. En mycket kompetent och proffsig mäklare, kommunikativ och glad genom hela processen. Snabba återkopplingar och lyhördhet präglar hans arbete.
    Vill verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-05-24

Cecilia R skrev om Viktor Strahl en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en lägenhet! Vi har varit väldigt nöjda med bemötande, information och service! Läs mer
  • Jonas G

2019-05-22

Jonas G skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt bostad och blev servad på bästa sätt! Ett tryggt sätt!

Med vänlig hälsning, Jonas Gerdle Läs mer

Amanda P skrev om Viktor Strahl en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde bostadsrätt snabbt och effektivt på grund av en mycket engagerad mäklare. Man fick ett stort förtroende för honom på direkten gå grund av hans energi och driv för branschen. Det blev en smidig försäljning då båda parter var flexibla och hade ett gemensamt mål att sälja lägenheten, vilket uppnåddes på under två veckor. Läs mer

Mette G skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag köpte en 1,5 på Hisingen i Göteborg och blev mycket bra bemött av mäklaren. Hon var tydlig och svarade utförligt på mina frågor och fanns alltid nära tillhands. Jag är mycket nöjd! Läs mer

Julius R skrev om Viktor Strahl en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpte bostad, han var riktigt trevlig, hjälpsan och hade en väldigt positiv attityd. Läs mer
  • Aliaa K

2019-05-19

Aliaa K skrev om Elin-Marie Söderlund en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Har sålt min bostad via Fastighetsbyrån. De har ett bra bemötande och trevliga mäklare. Först hade vi mäklaren Elin- Marie Söderlund och när bostaden lyckades inte att bli såld efter flera visningar då begärde hon om hjälp från sin duktiga kollegan Labinot Aruqaj. Han var super duktig var tillgänglig hela tiden, svarade alltid på samtalen, uppdaterade oss hela tiden. Han lyckades att sälja bostaden på 5 dagar. Synd att vi inte fick honom från början. Läs mer
  • 2019-05-19

pernilla n skrev om Govand Amin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag och min sambo sålde våran två. Dom var proffsiga tog väldigt fina bilder.
    Snabb affär som gick rätt smidig. Läs mer
    2019-05-19 Govand A svarar pernilla n
    Tack för ditt omdöme Pernilla, det uppskattas. Önskar er all lycka, vi ses och hörs!
  • Agnes D

2019-05-16

Agnes D skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trygg och ansvarsfull mäklare, sälj utan krångel. Läs mer

Leena U skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Har sålt en 3-a i Tuve.
    Julia gav ett förtroende ingivande sätt , var kunnig och kunde ge svar på alla frågor, var lätt att nå.
    Det vi önskade få för lägenheten fick vi och det med hjälp av Julia.
    Julia är lugn, positiv och skulle varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
    2019-05-14 Julia E svarar Leena U
    Tack snälla för de fina orden, det värmer att höra.
    Det har varit så roligt att få hjälpa er, önskar er allt gott!
    Varma hälsningar Julia Eldh

Mikael T skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Snabbt och smidigt gick köper! Supernöjd! Mäklaren svarade snabbt på mina frågor och uppdaterade mig kontinuerligt med saker kring lägenheten. Läs mer

Ajlana S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi sålde hus, anser att hon gjorde bra jobb med tanken på kriterier som hörde till försäljningen, skulle rekomendera Lotta till andra Läs mer
  • Vivek J

2019-05-13

Vivek J skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jenny hjälpte mig att sälja min 2a vid wieselgrensplatsen. Hon var rak och ärlig, utgångspriset som hon satte passade mig perfekt.

Jag förväntade mig snabb försäljning och det fick jag verkligen, och slutpriset som blev för lägenheten är jag väldigt nöjd med.

Så I det stora hela kan jag säga att är väldigt nöjd med Jenny och hennes insats Läs mer

Elisabeth L skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Har sålt en mindre villa på Hisingen. Lotta arbetade mycket professionellt och aktivt och med ett personligt bemötande genom hela försäljningsprocessen. Trots det hastigt påkomna beslutet att sälja fastigheten kunde hon på ett effektivt sätt få ihop allt som krävdes för en lyckad försäljning. Lotta levde väl upp till de förväntningar jag hade och jag vill varmt rekommendera henne till den som går i säljtankar. Läs mer
  • Zeinab K

2019-05-13

Zeinab K skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en lägenhet på Hisingen.
    Jag blev bra bemött av mäklaren med mycket positivitet och han var mån om att betona att han alltid finns tillgänglig ifall jag skulle ha några frågor. Han lyckades få till en visning kort efter att jag hörde av mig vilket jag tyckte var mycket smidigt och bra. Jag tyckte att mäklaren levde upptill mina förväntningar både före köp samt efter köpet.

Jag tycker att Labinot är en väldigt duktig och driven mäklare. Jag kommer definitivt att försöka använda honom som hjälp i framtiden vid eventuell försäljning. Läs mer
  • KAROLINA W

2019-05-12

KAROLINA W skrev om Govand Amin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Govand gjorde ett toppen jobb med mäklar hjälpen vid mitt lägenhetsköp. Jätte nöjd med köpet och lägenhetsaffären blev överraskande bra, allt gick lätt och korrekt till. Kanon mäklare, mycket kompetent, trygg och trevligt samarbete.
    Kan varmaste rekommendera Govand.//Karolina W Läs mer
    2019-05-13 Govand A svarar KAROLINA W
    Tack snälla Karolina för din vänliga kommentar. Det var mitt nöje att hjälpa dig i processen! Vi ses och hörs.
  • 2019-05-12

Mikael P skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mäklaren svarar inte på varken telefon eller e-post så fort ett avtal är påskrivet och du som köper/säljare inte är lika viktig längre.

Tyvärr ingen seriös mäklare som kan rekommenderas alls.

Efter påskrivet överlåteselavtal bara försvann mäklaren och var under 5 veckors fram till övertag av bostad helt oanträffbar.
    Oacceptabelt att en seriös aktör som Fastighetsbyrån i Göteborg accepterar att deras mäklare agerar så här. Läs mer
  • Richard Luigi B

2019-05-11

Richard Luigi B skrev om Govand Amin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Govand är tillmötesgående mäklare som är mån om att alla ska gå nöjda ur affären. Govand är trevlig, ödmjuk och professionell. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2019-05-13 Govand A svarar Richard Luigi B
    Tack för din vänliga kommentar Richard. Önskar er all lycka i er nya bostad, övertygad ni kommer stortrivas! Vi ses och hörs.
  • 2019-05-10

Joakim S skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Christophe sålde vår lägenheten. Utmärkt jobb och proffsigt sätt! Läs mer
  • 2019-05-10

Marcus L skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Sålt lægenhet och køpt hus.

Bemøtandet var vældigt bra och profisionellt.

Vi fick førvætnat belopp før lægenheten som Julia sålde.

Mycket bra Läs mer
    2019-05-14 Julia E svarar Marcus L
    Tack Marcus och kul att ni är nöjda. Det har varit fantastiskt kul att få hjälpa er.
    Ha det fint och hoppas ni kommer att trivas i huset!
    Varma hälsningar Julia Eldh
  • 2019-05-07

AREZ S skrev om Govand Amin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Enligt mig är Govand den bästa mäklaren man kan tänka sig. Han uppfyller alla kreterier som gör så att man känner sig trygg och säker. Väldigt professionellt bemötande och helhjärtad arbete från hans sida när han hjälpte mig sälja min bostad! Läs mer
    2019-05-07 Govand A svarar AREZ S
    Tack kak Arez för ditt omdöme, det var mitt nöje att samarbeta med er i processen. Vi ses och hörs!
  • 2019-05-06

Malin K skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Köpt Hus
    Topp service av Lotta.
    Vi kände oss trygga och välinformerade genom hela köpet.
    Kan varmt rekommendera både Lotta Svensson och Fastighetsbyrån Hisingen. Läs mer
  • Jan-Erik G

2019-05-06

Jan-Erik G skrev om Elin-Marie Söderlund en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Proffsigt bemötande och snabba svar på frågor Läs mer
  • 2019-05-06

Jan E skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt radhus med äganderätt.
    Väldigt professionellt bemötande och agerande från mäklaren. Blev mycket nöjd med resultatet och kommer rekommendera Lotta för vänner och bekanta. Läs mer

SOPHIE T skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Labinot Aruqaj hjälpte oss att sälja vår bostad och gjorde det med bravur. Processen kändes trygg från första kontakt till sista och en mer passionerad mäklare får man leta efter, han spelar helt enkelt i en egen liga. Läs mer

Jennie E skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har sålt ett fristående galvelradhus i Tuve.
    Jättebra o proffitionellt genom hela försäljningen.
    Lotta levde gott o väl upp till våra förväntningar. Allt har flytit på genom hela försäljningen o vi är mer än nöjda nu när allt är klart.
    Vi kommer verkligen att rekommendera Lotta som mäklare till andra. Hon gjorde ett fantastiskt jobb!! Läs mer
    2019-05-05 Lotta S svarar Jennie E
    Tack, det var ett bra samarbete som leede till riktigt bra resultat - ser framemot att träffas igen på tillträdet.

MEDINA L skrev om Govand Amin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Govand hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Professionellt bemötande och det under hela processen. Mycket bra service återkopplade fort efter vare steg under försäljningen.Jag är supernöjd!! Läs mer
    2019-05-06 Govand A svarar MEDINA L
    Tack för ditt omdöme Medina. Det glädjer mig att du är nöjd. Vi hörs och ses i framtiden!
  • Nadeem K

2019-05-03

Nadeem K skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hej
    Det har gått bra från första dagen tills jag hade tillträde och jag är nöjd att jag hamnande hos Monika hon är en bra Persson och en bra mäklare hon har hjälpt mig med alla frågor som jag hade.
    Och jag är helt nöjd ned Fastighetsbyrån det gick bra med allt. Läs mer
    Monika Spajic gillar detta
  • 2019-05-03

Filip D skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jenny hjälpte oss sälja vårt bostadsrättsradhus. Från första möte fick vi ett professionellt bemötande och det har under hela processen känts mycket tryggt att ha med Jenny att göra. Hon har varligt ärlig och gett oss rimliga förhoppningar kring försäljningen. Hon har heller inte dragits för att arbeta helgdagar eller på obekväma tider när det varit aktuellt. Kan inte annat än att ge mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-05-03

Pia A skrev om Julia Eldh en del av Fastighetsbyrån Eriksberg
    Bra bemötande, lite struligt i början då visningen inte var tillräckligt markerad så det var svårt att hitta lägenheten. Det fanns två uppgångar och vi kunde inte veta att det fanns fler än en hiss. Men Julia sökte oss och väntade för att kunna ta emot oss senare. Vilket var bra annars hade vi aldrig haft möjlighet att köpa lägenheten. Läs mer
    2019-05-06 Julia E svarar Pia A
    Härligt att ni känner så och tack själva för ett trevligt bemötande. Jättebra Pia att du tar upp vikten av att skylta ordentligt vilket jag tar med mig för framtiden. Jag hoppas att ni kommer trivas i bostaden och jag finns ett samtal bort om ni behöver mig.
    Vänligen Julia Eldh
  • 2019-04-29

Linn V skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har köpt en lägenhet i Göteborg. Har alltid blivit fantastiskt bemött och mäklaren levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
    2019-04-29 labinot a svarar Linn V
    Ojj va härligt att ni känner så Linn. Väldigt trevligt att få arbete med Er såväl. Tack allra snällast för dessa fina ord. Tveka inte att höra av er allt mellan himmel och jord vad gäller er bostad. Vänligast, Labinot Aruqaj
  • 2019-04-29

Carl V skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Professional, very service minded and build trust. He do know almost all about the area and also the projects nearby and the specific object.
    I will definitely recommend Labinot to my closest friends.

Best Regard Carl Vikingsson Läs mer
    2019-04-29 labinot a svarar Carl V
    Thank you most kindly for these nice words Carl V. It was a great pleasure working with you aswell. Looking much forward to sell this property one beautiful day, again from now. Enjoy the apartment and the view and do let me know if there is anything I can assist with. With kind reg/ Labinot Aruqaj
  • 2019-04-28

Agnetha A skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra bemötande från första stund. Förklarade tydligt hur försäljningen skulle gå till. Är jättenöjd :) Läs mer
  • 2019-04-27

Karl Erik K skrev om Labinot Aruqaj en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Labinot har sålt en bostadsrätt åt mig. Otroligt gott bemötande och service har han gett mig.
    Blev en smidig försäljning och Labinot ordnade allt åt mig på bästa sätt, har inget att klaga på. Läs mer
    2019-04-28 labinot a svarar Karl Erik K
    Tack allra snällast för dessa varma ord. Glädjer att ni känner såhär om mitt arbete. Makalöst trevligt att få arbete med er, likväl er försäljning. Jag finns alltid ett nr ifrån. Vänligast, Labinot Aruqaj
  • 2019-04-26

Robin S skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt en bostadsrätt
    Jag kontaktade mäklaren, bra bemött
    Levde upp och över förväntningarna
    Supernöjd i helhet Läs mer
  • 2019-04-24

Sandra E skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Rasmus hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Allt har gått jättebra och Rasmus är väldigt engagerad. Han är trevlig och höll oss alltid informerade om vad som pågick.
    Vi fick kanske inte riktigt vad vi hade hoppats på men detta var inte Rasmus fel utan en död marknad och många krångliga spekulanter. Läs mer
  • 2019-04-24

Lina B skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldigt kunnig inom vårt bostadsområde, gav nyttiga tips inför försäljning och skapade rimliga förväntningar. Rakt och ärligt intryck och bra service, hon ställde tex upp och ombesörjde vår försäljning under en storhelg Läs mer

Johan H skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Försäljning av lägenhet Hisingskärra. Snabb respons och engagerad, väldigt flexibel och effektiv under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Malin K

2019-04-23

Malin K skrev om Christophe Humblot en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt bostadsrätt
    Topp service av Christophe!
    Han var närvarande och en fantastisk rådgivare när det behövdes.
    Under en galen turbulent tid kände vi oss trygga.
    Kan varmt rekommendera Christophe och Fastighetsbyrån Hisingen. Läs mer

Tord A skrev om Monika Spajic en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Monika fick uppdraget att sälja min bostadsrätt och den var såld redan före allmän visning! Läs mer
    Monika Spajic gillar detta

Mikael N skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jenny är noggrann vilket är viktigt för både köpare och kund Läs mer
  • 2019-04-22

Teuta A skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi valde Rasmus Halldin att sälja vår lägenhet för att vi kände att han var lyhörd och pålitligt redan vid vårt första möte. Han sålde vår lägenhet bättre än vad vi trodde kunde få. Han var suverän duktig på att återkoppla och svara på kvällar och helger. Han var engagerad och duktigt på att hjälpa till oavsett om det var våra förväntningar vi hade eller behövde hjälp med home stylist. Vi är super nöjda att vi valde Rasmus Halldin. Vi önskar honom all lycka och framgång! Läs mer
  • 2019-04-18

Gunnar Ø skrev om Rasmus Halldin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Han hjälpte mig sälja min lägenhet, en etta i Hisingskärra. Och han gav mig en orealistisk förväntan hur mycket min lägenhet kunde vara värd - i dagsläget. Jag trodde jag skulle fått mer för lägenheten. Läs mer
  • 2019-04-18

Jennifer L skrev om Emma Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag köpte ett radhus. Jag tycker att allt gick smidigt Läs mer
    2019-04-30 Emma Samuelsson svarar Jennifer L
    Tack Jennifer! Hoppas ni kommer trivas:)! Emma
    Emma Samuelsson gillar detta
  • 2019-04-16

skrev om Anders Appelberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Usel ryggradslös mäklare. Hamnade i en situation med säljaren där han förnekade att vissa saker frågats om/blivit sagda. Lismande och allmänt oskön. Läs mer
  • 2019-04-16

Anders A skrev om Viktor Strahl en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Viktor och fastighetsbyrån Hisingen har gett ett mycket positivt intryck. Viktor är väldigt snabb och precis i sin dialog med mig som säljare. Det är enkelt att komma i kontakt med honom både på Telefon/SMS/Mail. Som säljare känner man sig omhändertagen fullt ut. Mycket positivt! Läs mer
  • 2019-04-08

Tobias B skrev om Jenny Kulhanek en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag har sålt min lägenhet på 45.5m² och det har gått så smidigt som det bara går.

Först var det kontakt med en annan mäklare på fastighetsbyrån, men Jenny har varit med från början, långt innan till och med då hon även var med och värderade lägenheten i ett annat ärende.

Kontakten har varit snabb, professionell, och informativ, och har inga som helst negativa erfarenheter. Läs mer

Gustaf Dalénsgatan 1, 417 22 Göteborg