Teberia Budak

Teberia Budak

Teberia Budak är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Teberia Budak har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Teberia Budak har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 108 omdömen med ett betyg på 4.8. Teberia Budak har haft 38 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

108 omdömen om Teberia Budak

Madeleine N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Teberia Budak en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Tuve

Teberia har varit fantastisk på alla sätt och vis. Hon har stark kännedom om området och bostäderna vilket har gjort att jag som säljare känt stor trygghet i att hon är medveten om vad hon säljer. Teberia har också varit tydlig med vision och strategi för att lyckas med en bra försäljning enligt hur marknaden ser ut, och har sett till att jag alltid varit uppdaterad med vad som händer steg för steg. Har jag haft frågor och funderingar har hon alltid varit snabb med svar och har funnits tillgänglig. Min upplevelse har varit så bra! Jag rekommenderar Teberia starkt!!

Balal R
Jättesten

Teberia Budak är en exceptionellt mäklare som är engagerad, jordnära och mäklare som alltid tar kundens perspektiv. Detta skapade en stark känsla av trygghet för oss. Hennes oöverträffade kreativitet och förmåga att lösa problem gör henne till en ovärderlig tillgång. På grund av dessa kvaliteter kommer vi alltid att anlita och varmt rekommendera henne. Hon är en oumbärlig resurs genom hela sälj- och köp-processen.

Tommy D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Teberia Budak en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Porslinsfabriken

- Sak kunnig - Bra praktiska exemplar på vad olika avsnitt i kontrakten innebär.

Suaad R
Jättesten

Ambitiös, trevlig,lojal, godhjärtad och nära jorden.

Camilla J
Tuve

Professionell, trevlig och tydlig. Kunde ha kommunicerat lite tätare.

Anna Carina H
Tuve

Varm, omtänksam och kompetent, hon har mött oss och hållit kontakten på ett proffsigt sätt.

Emil A
Tuve

Teberia är en väldigt lugn och trevlig mäklare. Hade svar på alla frågor och förklarade mycket väl om läget, bostaden och föreningen. Mycket trevligt bemötande

Elin D
Tuve

Teberia var allt vi kunde önska som mäklare och lite till. Från första samtalet med Teberia tog det mindre än två veckor innan vi fått ut lägenheten på hemnet, hade visning och signerat med köpare. Vi kände oss trygga hela tiden med Teberia och uppskattade hur hon alltid höll oss uppdaterade och alltid återkopplade snabbt vid eventuella frågor. Teberia är positiv och driven och jag skulle rekommendera alla att anlita henne. Fem av fem stjärnor ⭐️

Dennis B
Sålde sitt hus med hjälp av Teberia Budak en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Hisings Kärra

Proffsig, snabb på att återkoppla och kompetent :)

Ina L
Hisings Kärra

En bra mäklare o bra information på allt