Teberia Budak

Teberia Budak

Teberia Budak är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Teberia Budak har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Teberia Budak har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.8. Teberia Budak har haft 7 försäljningar sen 2022-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-07 - 2022-09

Läs vad 17 Läs vad Teberia Budak

• sålde sin lägenhet med hjälp av Teberia Budak en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Tuve
    2022-09-23 Verifierad kund
    Hon e bäst mäklaren i Göteborg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Teberia Budak en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Hisings Backa
    2022-09-23 Verifierad kund
    Hon gjorde ett mycket bra och proffesionell jobb
    • Hisings Backa
    2022-09-23 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare snabb duktig återkopplar snabbt trevligt håller vad hon lovar mycket viktigt lyssnar på kunden mycket nöjd
    • Tuve
    2022-09-14 Verifierad kund
    Tiberia är supertrevlig och kunnig! Har haft en jättebra upplevelse.
    2022-09-12 Verifierad kund
    Jättebra! Lätt att förstå samt punktlig fullföljde allting enligt överenskommelse.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som hade bra kommunikation med oss igenom hela köpet
    2022-02-04 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Mäklaren uppfyllde alla de förväntningar vi hade, plus otroligt snabb återkoppling. En engagerad mäklare som var otroligt hjälpsam med en snabb förhandsvisning och skrivning av kontrakt. Alltid hjälpsam och bra med att återkoppla om uppdateringar och snäll med påminnelser. Skulle varmt rekommendera, otroligt nöjd!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2022-02-04 Verifierad kund
    Teberia är trevlig, lätt att prata med, tydlig och får saker gjort snabbt.
    2022-02-04 Verifierad kund
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare. engagerad och brinner för sitt yrke. Under hela budgivningen hela vägen fram till påskrivande av kontraktet har mäklaren hjälpt oss att gå igenom med bostadsköpet.
    Skulle starkt rekommendera henne!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
    2022-01-24 Verifierad kund
    Vi hade egentligen inga planer på att sälja så snabbt men vi hittade en drömlägenhet, allt gick snabbt och smidigt.
    Teberia gav oss ett professionellt bemötande med det lilla extra, alltid glad och trevlig vilket är så bra!
    Tack för allt!!