Lotta Svensson
en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Gustaf Dalénsgatan 1
417 22 Göteborg — Visa karta

Vad tror Lotta att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 52 kunder tycker om Lotta Svensson

• Smitha R
    Smitha R skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    She had good knowledge of the property and helped us with all possible ways to get comfortable with the house we were deciding to buy. Läs mer
  • Filip F
    Filip F skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde villa med hjälp av Lotta.
    Trots lång tid från att vi valde lotta till dess att vi var redo att sälja huset var hon alltid positiv och höll kontakt regelbundet. När vi väl la ut annons upplevde vi en trygghet och bra stöd från Lotta, trots en skakig marknad! Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålde en villa i juni,bra återkoppling av Lotta från start till mål.Kändes tryggt hela tiden.Har ingen tidigare erfarenhet av försäljning, men kan varmt rekommendera Lotta Svensson. Läs mer
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi är otroligt nöjda med mäklare Lotta Svensson som vi anlitade när vi sålde vårt hus! Läs mer
  • Kristina W
    Kristina W skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi har både köpt ett nytt hus och sålt det gamla med hjälp av Lotta och har fått ett bra och proffsigt bemötande i båda processerna. Inför försäljningen fick vi bra tips och hjälp och allt har fungerat smidigt. Vi är jättenöjda, inte minst för att Lotta lyckas vara både engagerad och opartisk samtidigt. Läs mer
    2018-09-18 Lotta S svarar Kristina W
    Tack, skönt att höra att ni är nöjda såhär långt
  • Sandeep E
    Sandeep E skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    It was mainly because of Lotta, we were able to make this deal so smooth. Läs mer
    2018-09-18 Lotta S svarar Sandeep E
    Thank you Sandeep, I´m glad I was abel to help you find your new home.
  • Lena B
    Lena B skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Förtroendeingivande,mycket kunnig vad det gäller värdering,pedagogisk,lugnande,snabb att återkoppla,mycket proffsig vid kontraktskrivning ,kan lätt rekommendera Lotta ! Läs mer
    2018-09-18 Lotta S svarar Lena B
    Tack, ser fram emot att ses igen vid tillträdet nu i oktober.
  • Jörgen R
    Jörgen R skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Sålt radhus. Tydlig. Noggrann. Trevlig. Läs mer
    2018-09-18 Lotta S svarar Jörgen R
    Tack Jörgen - du gjorde det enkelt för mig
  • Anna S
    Anna S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta hjälpte mig och säljaren med kontraktsskrivning. Hon gjorde mer än väntat. Proffsigt bemötande, svarade snabbt på Mail och sms. Hon får en tia av tio möjliga! Tack Lotta Läs mer
    2018-09-18 Lotta S svarar Anna S
    Tack Anna -är övertygad om att det blir grymt när det är klart.
  • Anders M
    Anders M skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta är väldigt trevlig och uppmärksammar alla. Hon är lyhörd och har efter några tillfällen fångat upp vad vi just sökt efter. Tagit kontakt med oss och kommit med förslag. Stort engagemang ifrån henne. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-03-28 Lotta S svarar Anders M
    Hej Anders, tack för rekommendationen. Det är alltid roligt att hitta lösningar som faller väl ut :) Hoppas att ni kommer trivas i Tuve framöver.
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    She is really professional and respondive regarding our case , she is quite friendly and helful while coming to communication which bring transparency as well in case . Beiefly quite satisfied. Läs mer
    2018-03-28 Lotta S svarar Stefan P
    Tack Stefan ser fram emot att träffa er igen i samband med att ni lämnar över ert fina radhus till nya ägare.
  • Emma H
    Emma H skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta Svensson arbetar snabbt och professionellt och var tillgänglig när vi behövde det. Lätt att komma i kontakt med och hade alltid gott om tid att bolla idéer och frågor som dök upp både under ett husköp och vid försäljning.
    Vi upplevde Lotta som en säker person men som hellre går trygg ur en försäljning och är nöjd med en mindre vinst, än spelar ett högt spel och vågar för att vinna mer. Läs mer
    2018-09-18 Lotta S svarar Emma H
    Tack - hoppas du och per har hittat hem i Floda.
  • Anna J
    Anna J skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Gav ett seriöst intryck, trevlig och tillmötesgående. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-09-18 Lotta S svarar Anna J
    Tack, jag hoppas att ni trivs i ert nya hem
  • Brigitte H
    Brigitte H skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag kontacktade Lotta för försäljning av min bostad det klickade direkt och jag är väldig nöjd. Läs mer
    2018-09-18 Lotta S svarar Brigitte H
    Hej Brigitte, alltid kul när det klickar framför allt åt båda håll. Det var roligt att få hjälpa dig både med ny men även försäljning av ditt radhus i härliga Tuve
  • Saga K
    Saga K skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra och professionellt bemötande, ger tydliga förklaringar och är lätta att nå och ger snabb återkoppling. Skulle vi sälja hus i framtiden så skulle vi utan tvekan välja Lotta. Läs mer
    2018-09-18 Lotta S svarar Saga K
    Tack Saga, jag hoppas ni trivs och har fått fint i ert radhus.
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta är en professionell, kunnig och mycket närvarande mäklare. Fick redan initialt en väldigt bra kontakt. Hon läser av människor på ett bra sätt samt är alltid snabb med återkoppling, vilket jag verkligen värdesätter. Läs mer
    2018-09-18 Lotta S svarar Birgitta L
    Tack Birgitta - hoppas du har landat och trivs bra i ditt nya hem
  • Yuan A
    Yuan A skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta är enkel, kunnig och ansvarig. Läs mer
    2018-09-18 Lotta S svarar Yuan A
    Tack Yuan, hoppas allt har löst sig bra för er och att ni trivs
  • Dean P
    Dean P skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Väldigt bra och trevlig. Återkommer alltid snabbt om man har funderingar. Läs mer
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Bra på att förklara när man inte är så van. Läs mer
  • Victor H
    Victor H skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta är jättebra. Lätt att få tag i när det behövs och smidig att ha att göra med. Läs mer
  • Almina C
    Almina C skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Duktig och skapar förtroende snabbt. Kunnig inom området. Tillgänglig för våra frågor och funderingar. Under hela processen kände vi oss trygga med Lotta. Läs mer
  • Emma K
    Emma K skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevlig mäklare, lugn och tillmötesgående Läs mer
  • Dan K
    Dan K skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Allt fungerade utmärkt från början till slut.
    Vi upplevde ett stort engagemang från mäklaren. Läs mer
    2018-03-28 Lotta S svarar Dan K
    Tack Dan, roligt att ni är nöjda
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Saklig tillgänglig och lätt att samarbeta med. Läs mer
    2018-03-28 Lotta S svarar Rolf L
    Tack Rolf, som mäklare är tillgänglighet och samarbete väl så viktigt som erfarenhet och driv.
  • Gunnel A
    Gunnel A skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag/vi är jättenöjda med Lotta, vi rekommenderar
    gärna henne till vänner o bekanta. Läs mer
    2018-03-28 Lotta S svarar Gunnel A
    Tack Gunnel, rekommendationer är det bästa jag som mäklare få - är tacksam för dem.
  • Peter B
    Peter B skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hade väldigt bra koll på marknaden och hittade därför flera köpare som var villiga att betala bra för huset jag sålde vilket gjorde att jag fick bra betalat för huset. Läs mer
    2017-07-28 Lotta S svarar Peter B
    Hej Peter, härligt att du är nöjd
  • Maria D
    Maria D skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi fick ett väldigt bra och trevligt bemötande av Lotta. Jag känner att hon är en mäklare som bryr sig om sina kunder och tar sig tid. Man känner att hon vill att man ska känna sig trygg och går igenom allt ordentligt. Vi tyckte Lotta var toppen! Läs mer
    2017-07-28 Lotta S svarar Maria D
    Hej Maria, tack för en fin rekommendation. Ser fram emot att få träffa er igen när det är dags för tillträde.
  • Soheila M
    Soheila M skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    bra, duktigt på sitt sätt. Tllgängligt. Läs mer
    2018-03-28 Lotta S svarar Soheila M
    Tack Soheila, jag försöker vara så tillgänglig jag kan för att det skall vara enkelt för oss båda
  • Yvonne N
    Yvonne N skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jättebra bemötande och en fin återkoppling under hela försäljningen! Läs mer
    2018-03-28 Lotta S svarar Yvonne N
    Tack Yvonne, återkoppling är a och o för mig. En bra dialog lägger grunder till ett bra samarbete och nöjda köpare som jag ser det. Hoppas ni fortfarande trivs i era nya lägenhet och inte saknar Tuve alltför mycket.
  • Sören S
    Sören S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevligt bemötande viste exakt vilka rutiner som gäller vid en försäljning. Läs mer
    2018-03-28 Lotta S svarar Sören S
    Tack Sören, rutin och erfarenhet är viktigt för mig- roligt att ni uppskattade det.
  • Eric P
    Eric P skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Helhetsintrycket har varit bra. Periodvis har det varit mycket snack och lite verkstad. Det har sagts att man ska lösa något med en gång och sen händer ingenting förrän jag har fått påminna ett antal gånger. Läs mer
    2018-03-28 Lotta S svarar Eric P
    Hej Eric, jag är ledsen att jag inte levererade på den nivå jag själv önskar - ber om ursäkt för det och hoppas att ni trivs bra i er nya bostad
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevlig & service minded. Gjorde betydligt mer än vad som förväntas av en mäklare, fantastisk service. Lätt att ha o göra med. Höll bra kontakt under hela tiden. Vi kommer definitivt vända oss till Lotta igen. Läs mer
    2017-04-04 Lotta S svarar Ulrika S
    Tack Ulrika, hör av mig i gen när jag hittar något trevligt att fresta er med :)
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hon är proffsig och väldigt ambitiös. Vi köpte huset av henne och hon var en självklarhet när vi skulle sälja! Läs mer
    2017-04-04 Lotta S svarar Pernilla E
    Alltid trevligt med återkommande kunder, hör av er när ni är påväg till Göteborg igen ;)
  • Claes J
    Claes J skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Ett vänligt och professionellt bemötande. Hon var bra påläst på objektet och kunde ge svar på våra frågor. Ordning och reda , snabb vid återkoppling. Läs mer
    2017-04-04 Lotta S svarar Claes J
    Tack Claes, för mig är det självklart att vara påläst eller ta reda på de frågor jag inte kan svara på . Allt för att mina kunder skall vara trygga och nöjda. Hoppas ni trivs i underbara Bäckedalen
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Min man och jag anlitade Lotta vid försäljningen av vårt radhus. Hon har från början till slut ingett förtroende och varit proffesionell och engagerande. Hon har fått oss att känna oss trygga och vi är mer är nöjda över att vi valde henne till vår mäklare. Läs mer
    2017-05-03 Lotta S svarar Linnea S
    Tack snälla ni :) hoppas ni trivs och att familjen mår bra
  • Michaela J
    Michaela J skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta har sålt åt oss 2 ggr och lyckats galant båda ggr.
    Hon vet vad hon gör och vi har litat på henne till fullo.
    Vi köpte även av henne en gång så sammanlagt har vi haft med henne att göra 3 ggr och alltid varit lika nöjda.
    Kan varmt rekommendera Lotta till både köp och sälj! Läs mer
    2017-04-04 Lotta S svarar Michaela J
    Tack Michaela, alltid roligt att få förtroendet flera gånger om
  • Dan E
    Dan E skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
    2017-04-04 Lotta S svarar Dan E
    Tack Dan, alltid roligt att hjälpa till och ser framemot nästa gång ;)
  • Björn S
    Björn S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta Svensson, vår mäklare på Fastighetsbyrån, var en stjärna hela vägen i vår bostadsaffär. Mycket kunnig, seriös, trevlig och engagerad. Kommunikativ och la upp en bra strategi. Levererade i alla aspekter när det gällde att presentera och marknadsföra vår bostad (fotograf, styling mm.). Vi kunde inte vara mer nöjda! Visserligen fick vi ett väldigt bra resultat, trots tuff konkurrens, men mitt höga betyg handlar också om att hon gjorde det väldigt lätt och trevligt att vara kund. Tipsar alla jag känner om henne och Fastighetsbyrån Hisingen. Läs mer
    2018-03-28 Lotta S svarar Björn S
    Tack Björn, samarbetet fungerade precis som jag önskar och det är en del i det i det lyckade resultatet - hoppas ni trivs med både ny bostad och ny stad.
  • Heidi C
    Heidi C skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi hade en ovanlig situation för jag befann mig utomlands när mitt hus såldes. Lotta skötte alla papper and blev precis lika smidigt som om jag varit närvarande själv. Läs mer
    2018-03-28 Lotta S svarar Heidi C
    Tack Heidi, tänk vad mycket man kan lösa via mail :)
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    För det första ,så var det inte MIN mäklare,utan det var säljaren som valt mäklare
    Men som köpare ,så tyckte jag att det sköttes ganska oproffsigt
    En mäklare ska väl inte ta paus under "brinnande" budgivning
    För att gå på ett föredrag och även andra pauser förekom under budgivning
    Som budgivare sitter man där med hjärtat i halsgropen och väntar på nästa bud
    Har man inte som mäklare tid att sköta sitt uppdrag,då tycker jag att hon skulle ha överlåtit det till någon som inte hade en massa möten och föredrag att lägga energi på Läs mer
    2017-04-04 Lotta S svarar Åsa S
    Hej Åsa, tråkigt att du upplevde det som oproffsigt.Jag tar till mig dina synpunkter och skall tänka på det framöver. Hoppas du trots allt trivs med att vara tillbaka på Hisingen igen.
  • Lisette S
    Lisette S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag tackar för trevligt samarbete,kompetent till max!!!!
    Vi är väldigt nöjda att vi fick Lotta som vår mäklare!
    Skulle gärna rekommendera henne vidare, till vänner och bekanta. Läs mer
    2017-04-04 Lotta S svarar Lisette S
    Hej Lisette, tack så hemskt mycket. Det är som du skriver ett samarbete och även jag är nöjd med er insats :) Ser fram emot att få hjälpa vänner och bekanta framöver.
  • Helene B
    Helene B skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta lever upp till våra förväntningar och överträffar även dessa. Hon är mycket kunnig, hon lyssnar på våra behov och driver hela affären på ett utomordentligt sätt. Vi är supernöjda! Läs mer
    2017-04-04 Lotta S svarar Helene B
    Härligt att höra Helene. Hoppas ni fortfarande trivs nere på Eriksberg
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket kompetent mäklare som arbetar nära sin uppdragsgivare med täta informationsavstämningar och hög grad av inflytande, om så önskas. En rakt igenom professionell försäljningsprocess där du kan känna dig trygg med att få löpande och adekvat information om hur affären utvecklas och vad du som säljare, inte minst inför försäljningen, bör tänka på för att få ett bra pris eller i övrigt hitta en köpare som stämmer överens med de preferenser du har. Läs mer
    2017-04-04 Lotta S svarar Bengt N
    Hej Bengt, tack så hemskt mycket. Vad roligt att du upplevde det precis enligt mina ambitioner om ett samarbete mellan mig som mäklare och er som säljare med nöjda parter på både sälja och köp sida efter avslutad affär.
  • Eva L
    Eva L skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta känns kunnig och är väldigt trevlig att ha att göra med. Vi var mycket nöjda. Läs mer
    2017-04-04 Lotta S svarar Eva L
    Hej Eva, tack så mycket. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hon har varit till stor hjälp både i försäljning och i sökandet efter ny bostad. En mäklare vi utan att tveka gladeligen rekomenderar till de som går i flytt tankar. Läs mer
    2017-04-04 Lotta S svarar Stefan R
    Hej Stefan, det är minst lika roligt att hjälpa till med att hitta nytt boende till mina säljare som att sälja befintlig bostad. Hoppas att ni fortfarande trivs nere i Åsa
  • Kenth S
    Kenth S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta visade från vårt första möte ett riktig proffsig inställning till hela affären,lyhörd och hjälpsam. Läs mer
    2017-04-04 Lotta S svarar Kenth S
    Tack Kenth, jag ser det som ett stort förtroende att få hjälpa till med försäljning av ert hem sedan många år. Därför är det jätte viktigt för mig att få veta vad som är viktigt för er för att kunna leverera en bra tjänst.
  • Naser E
    Naser E skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta är inte bara mäklare utan hon har personlighet respekt och väl kontakt med folk
    Lycka till
    Mvh Naser Läs mer
    2017-04-04 Lotta S svarar Naser E
    Tack Naser, hoppas allt är bra mer er och att ni trivs i er nya bostad
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta lyssnade på mig som kund och medlade mellan mig som säljare och mina köpare på ett utmärkt sätt. Hela affären blev en win-win. Jag fick även hjälp av Lotta att hitta mitt nya boende som också blev en bra deal. Läs mer
    2017-04-04 Lotta S svarar Daniel K
    Tack Daniel, ni är välkomna åter när det dags för ny bostad nästa gång :)
  • Marianne N
    Marianne N skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag tycker Lotta bemötte mig trevligt och proffesionellt. Jag fick bra information och tips från henne och det gick snabbt att sälja mitt hus.
    En sak som jag ställer mig frågande till är varför Fastighetsbyrån vid överlämnandet (betalning & köpebrev) gjorde skillnad på mig som säljare och på köparen. Köparen fick en flaska vin och jag fick en liten krukväxt. Det kändes väldigt konstigt tycker jag. Är det så ni vill se det tycker jag ni skall lämna över vinflaskan till köparen när säljaren inte är med! Läs mer
    2017-04-04 Lotta S svarar Marianne N
    Hej Marianne, tråkigt att du fick en konstig känsla vid tillträdet. jag tar till mig kritiken och skall tänka på det framöver. Min avsikt var att vara lite personlig och ber om ursäkt för att det uppfattades negativt. Hoppas att du trivs bra i ditt nya boende.
  • Michael M
    Michael M skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra.

Skulle anlita igen Läs mer
    2017-04-04 Lotta S svarar Michael M
    Tack Michael, hoppas ni trivs bra i ert nya boende. Är ni påväg tillbaka till Hisingen ni välkomna att höra av er så hjälper jag mer än gärna till att hitta nytt boende.
Christophe Humblot
Catarina Nyberg