Lotta Svensson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Lotta Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2004-06. Lotta Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 157 omdömen med ett betyg på 4.8. Lotta Svensson har haft 30 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 157 Läs vad Lotta Svensson

• sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • Tuve
    2022-07-16 Verifierad kund
    Trevlig och lätt att ha att göra med. Gav ett tryggt och stabilt intryck och hjälpte till med allt, både inför försäljning, medan vi letade nytt och efter att vi köpt nytt.
    • Tuve
    2022-07-16 Verifierad kund
    Så trygg och stabil mäklare, kände alltid att hon hade koll på läget så jag slapp
  • köpte sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2022-07-15 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare. Vi är väldigt nöjda med bemötandet.
    2022-07-12 Verifierad kund
    Allt var proffionellt från början till slut.
    Hon var den rätte i de här områdene.
    Väldigt trevlig person stt göra med.
    2022-07-12 Verifierad kund
    Enkel att nå, prata med och ställa frågor till. Har hjälpt oss genom köpet.
    • Backadalen - Hisings Backa
    2022-05-27 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med genomförandet av försäljningen från mäklarens sida samt även med priset jag fick för bostaden.
    Hej Rainer, jag tackar för det fina omdömet. Jag hade hoppats kunna hjälpa dig med att sälja din nya bostad till dig men är glad för förtroendet jag får av att du bollar förslag med mig. Tänker att det kommer lösa sig jättebra oavsett om det blir nytt hus eller en lägenhet. Hus passar bäst med tanke på hunden men lägenhet är ju såklart smidigast för att slippa underhåll. Oavsett blir det bra - vi ses i september / Lotta Lotta Svensson
    • Skogaberg
    2022-05-12 Verifierad kund
    Lotta är mycket kunnig , professionell och förtroendegivande. Vi hade en mycket bra dialog under hela affären. Skulle varmt rekommendera Lotta.
    Tack snälla och jag vill även tacka för bra samarbete - det är det viktigaste enligt mig - jag är även tacksam för att få ha er som referenser
    Vi ses igen när det är dags att lämna över till ny ägare

Önskar en er underbar sommar / Lotta
    • Skogaberg
    2022-05-12 Verifierad kund
    Kunnig,trevlig och fick ett bra förtroende för henne, försäljning gick utmärkt
    Hej Björn och tack - kommunikation är A och O för mig och den tycker jag vi löste förträffligt tillsammans.
    Tack för förtroendet och ha en trevlig sommar så ses vi när ni lämnar över nycklarna till nya ägaren/ Lotta
    • Backadalen - Hisings Backa
    2022-05-09 Verifierad kund
    Tillgänglig hela dagen (8.00 - 22.00), hon svarar snabbt och effektivt på mina frågor och tankar och ger användbar information under min handel. Hon är en varm och vänlig person.
    Hej Hosein - tack för din rekomendation - jag ser fram emot att träffa er när nycklarna skall lämnas över och jag hoppas du och familjen har hittat HEM Lotta Svensson
    • Hisings Backa
    2022-04-26 Verifierad kund
    Hon är jätte trevlig och hjälpsam
    Hej Hamid, tack och tack detsamma - så glad att vi tillsammans kan lösa dialogen kring tillträdet med tanke på säljarens situation. Vi ses när det är dags att lämna över nycklarna till er framtida bostad. / Lotta Lotta Svensson