en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

4.7 / 5 i betyg — 15 rekommendationer

Läs vad 15 användare tycker om Lotta Svensson

• Björn S
    Björn S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta Svensson, vår mäklare på Fastighetsbyrån, var en stjärna hela vägen i vår bostadsaffär. Mycket kunnig, seriös, trevlig och engagerad. Kommunikativ och la upp en bra strategi. Levererade i alla aspekter när det gällde att presentera och marknadsföra vår bostad (fotograf, styling mm.). Vi kunde inte vara mer nöjda! Visserligen fick vi ett väldigt bra resultat, trots tuff konkurrens, men mitt höga betyg handlar också om att hon gjorde det väldigt lätt och trevligt att vara kund. Tipsar alla jag känner om henne och Fastighetsbyrån Hisingen.
  • Heidi C
    Heidi C skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi hade en ovanlig situation för jag befann mig utomlands när mitt hus såldes. Lotta skötte alla papper and blev precis lika smidigt som om jag varit närvarande själv.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    För det första ,så var det inte MIN mäklare,utan det var säljaren som valt mäklare
    Men som köpare ,så tyckte jag att det sköttes ganska oproffsigt
    En mäklare ska väl inte ta paus under "brinnande" budgivning
    För att gå på ett föredrag och även andra pauser förekom under budgivning
    Som budgivare sitter man där med hjärtat i halsgropen och väntar på nästa bud
    Har man inte som mäklare tid att sköta sitt uppdrag,då tycker jag att hon skulle ha överlåtit det till någon som inte hade en massa möten och föredrag att lägga energi på
  • Lisette S
    Lisette S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag tackar för trevligt samarbete,kompetent till max!!!!
    Vi är väldigt nöjda att vi fick Lotta som vår mäklare!
    Skulle gärna rekommendera henne vidare, till vänner och bekanta.
  • Helene B
    Helene B skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta lever upp till våra förväntningar och överträffar även dessa. Hon är mycket kunnig, hon lyssnar på våra behov och driver hela affären på ett utomordentligt sätt. Vi är supernöjda!
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket kompetent mäklare som arbetar nära sin uppdragsgivare med täta informationsavstämningar och hög grad av inflytande, om så önskas. En rakt igenom professionell försäljningsprocess där du kan känna dig trygg med att få löpande och adekvat information om hur affären utvecklas och vad du som säljare, inte minst inför försäljningen, bör tänka på för att få ett bra pris eller i övrigt hitta en köpare som stämmer överens med de preferenser du har.
  • Eva L
    Eva L skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta känns kunnig och är väldigt trevlig att ha att göra med. Vi var mycket nöjda.
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hon har varit till stor hjälp både i försäljning och i sökandet efter ny bostad. En mäklare vi utan att tveka gladeligen rekomenderar till de som går i flytt tankar.
  • Kenth S
    Kenth S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta visade från vårt första möte ett riktig proffsig inställning till hela affären,lyhörd och hjälpsam.
  • Naser E
    Naser E skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta är inte bara mäklare utan hon har personlighet respekt och väl kontakt med folk
    Lycka till
    Mvh Naser
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta lyssnade på mig som kund och medlade mellan mig som säljare och mina köpare på ett utmärkt sätt. Hela affären blev en win-win. Jag fick även hjälp av Lotta att hitta mitt nya boende som också blev en bra deal.
  • Marianne N
    Marianne N skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag tycker Lotta bemötte mig trevligt och proffesionellt. Jag fick bra information och tips från henne och det gick snabbt att sälja mitt hus.
    En sak som jag ställer mig frågande till är varför Fastighetsbyrån vid överlämnandet (betalning & köpebrev) gjorde skillnad på mig som säljare och på köparen. Köparen fick en flaska vin och jag fick en liten krukväxt. Det kändes väldigt konstigt tycker jag. Är det så ni vill se det tycker jag ni skall lämna över vinflaskan till köparen när säljaren inte är med!
  • Michael M
    Michael M skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra.

Skulle anlita igen
  • Olof B
    Olof B skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta har skött sitt åtagande till vår fulla belåtenhet, alla de olika delar av försäljningsprocessen.
  • Jim S
    Jim S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta har varit fantastisk hela vägen. Affären är inte helt slutförd när detta skrivs men från att vara ett projekt på idé stadiet till att faktiskt ha en affär har vart en otrolig positiv upplevelse. Allt har gått i rasande fart med bra information under hela processen. Som sagt, affären är inte helt avslutad men jag har mycket svårt att tro att något negativt skulle kunna inträffa.
    När man som mäklare lyssnar till de verkliga behoven och önskemålen och dessutom över-levererar, så får man nog ge betyget MVG.

Lotta är en mäklare jag utan tvekan skulle anlita och rekommendera.
Sebastian Stojanovic
Frida Jörgensen