Lotta Svensson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-04

Läs vad 71 Läs vad Lotta Svensson

• Agnes D
    Agnes D sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-05-16

Tolered
    Trygg och ansvarsfull mäklare, sälj utan krångel. Läs mer
  • Ajlana S sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-05-13

Sankt Jörgen
    Vi sålde hus, anser att hon gjorde bra jobb med tanken på kriterier som hörde till försäljningen, skulle rekomendera Lotta till andra Läs mer
  • Elisabeth L sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-05-13

Bräcke
    Har sålt en mindre villa på Hisingen. Lotta arbetade mycket professionellt och aktivt och med ett personligt bemötande genom hela försäljningsprocessen. Trots det hastigt påkomna beslutet att sälja fastigheten kunde hon på ett effektivt sätt få ihop allt som krävdes för en lyckad försäljning. Lotta levde väl upp till de förväntningar jag hade och jag vill varmt rekommendera henne till den som går i säljtankar. Läs mer
  • Malin K köpte sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-05-06

Sankt Jörgen
    Köpt Hus
    Topp service av Lotta.
    Vi kände oss trygga och välinformerade genom hela köpet.
    Kan varmt rekommendera både Lotta Svensson och Fastighetsbyrån Hisingen. Läs mer
    Lotta S gillar detta
  • Jan E sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-05-06

Tuve
    Sålt radhus med äganderätt.
    Väldigt professionellt bemötande och agerande från mäklaren. Blev mycket nöjd med resultatet och kommer rekommendera Lotta för vänner och bekanta. Läs mer
    Lotta S gillar detta
  • Jennie E sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-05-05

Tuve
    Vi har sålt ett fristående galvelradhus i Tuve.
    Jättebra o proffitionellt genom hela försäljningen.
    Lotta levde gott o väl upp till våra förväntningar. Allt har flytit på genom hela försäljningen o vi är mer än nöjda nu när allt är klart.
    Vi kommer verkligen att rekommendera Lotta som mäklare till andra. Hon gjorde ett fantastiskt jobb!! Läs mer
    2019-05-05 Lotta S svarar Jennie E
    Tack, det var ett bra samarbete som leede till riktigt bra resultat - ser framemot att träffas igen på tillträdet.
    Lotta S gillar detta
  • Foad K köpte sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-03-15

Krabbeliderna
    Jag köpte en villa Lotta var en trevlig glag person väldigt proffesionell.jag hade inte inte so stora krav jag var ute efter en snabb affär och Lotta var väldigt hjälpsam .Så jag var väl bemöt och fick den hjälpen som behövdes så jag var nöjd med det hela. Läs mer
  • Magnus H sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-03-10

Vi sålde vårt radhus.
    Vi blev bemötta bra och professionellt.
    Mäklaren levde upp till våra tuffa förväntningar.

Vi är mycket nöjda med arbetet som mäklaren utfört i samband med vår försäljning. Läs mer
    2019-03-13 Lotta S svarar Magnus H
    Hej Magnus, härligt att ni är nöjda såhär långt :)
  • Angelica S
    Angelica S köpte sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-03-04

Backa Bällskär
    Ett riktigt trevligt och proffsigt bemötande. Känns trygg o säker. Mycket kunnig på det hon gör. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-03-13 Lotta S svarar Angelica S
    Tack Angelica, alltid trevligt att få hjälpa till med både nytt och befintligt boende
    Lotta S gillar detta
  • Mikael Tomas S köpte sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-03-04

Backa Bällskär
    En pålitlig, erfaren och väldigt kunnig mäklare som inger förtroende både för köpare och säljare. Både köpt hus och sålt hus med Lotta som mäklare, och då sett henne från "bägge" sidor. Lotta är väldigt ordningsam, håller vad hon säger gällande vägen fram, och hade en kontinuerlig dialog med oss hela tiden så vi visste status under hea resan. Kommer definitivt att anlita Lotta igen om vi ska köpa eller sälja något mer i dom områden som hon kan så bra. Läs mer
    2019-03-13 Lotta S svarar Mikael Tomas S
    Tack Mikael, nu hoppas jag ni skall trivas och bo kvar i det nya många år men självklart rycker jag ut om så behövs ;)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Christophe Humblot