Lotta Svensson
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 56 kunder tycker om Lotta Svensson

• Lars J sålde sin bostad med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-11-25

Trevligt och positivt bemötande från första mötet. Struktur kring försäljningsprocessen och tydlig kommunikation gjorde oss trygga som säljare. Alltid lätt att nå och levde mer än väl upp till våra förväntningar. Rekommenderas! Läs mer
    2018-12-16 Lotta S svarar Lars J
    Hej Lars, tack för ett fint omdöme - är övertygad om att vårt fina samarbete lade grunden till en lyckad försäljning. Passar på att önska er en riktigt trevligt jul och nyårs helg så hörs vi 2019 igen/Lotta
    Lotta S gillar detta
  • Mikael N sålde sin bostad med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-11-12

Vi har sålt bostad - vi är nöjda - men trodde att "på förhand" skulle ge mer med facit i hand hade vi kanske skippat det och gått ut med försäljning redan innan semester perioden - Huset var sålt i slutet av september. Läs mer
    2018-12-16 Lotta S svarar Mikael N
    Hej Mikael, förstår er tanke och det är alltid svårt att veta när det är bästa tid att sälja och man bara får ett facit. Hoppas dock ni är nöjda och ser fram emot att få hjälpa er med deklarationen.
    Lotta S gillar detta
  • Per O sålde sin bostad med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-11-11

Snabb och enkelt inga problem.
    Lätt att komma i kontakt med. Läs mer
    2018-11-19 Lotta S svarar Per O
    Tack Per, skönt att ni är nöjda
    Lotta S gillar detta
  • Emmy J köpte sin bostad med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-10-17

Vi har köpt ett radhus och är mycket nöjda med Lotta som mäklare. Hon är kunnig, trevlig och transparent. Vid tidigare visningar vi varit på där hon varit mäklare har vi märkt att hon har bra kunskap om objektet hon säljer och att hon tycker det är viktigt att köparen vet vad den köper för att det inte ska uppstå några frågetecken i efterhand. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-10-17 Lotta S svarar Emmy J
    Hej Emmy, tack roligt att höra att ni är nöjda - hoppas renoveringen rullar på enligt plan
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Smitha R skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-09-21

She had good knowledge of the property and helped us with all possible ways to get comfortable with the house we were deciding to buy. Läs mer
  • Filip F skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-09-20

Sålde villa med hjälp av Lotta.
    Trots lång tid från att vi valde lotta till dess att vi var redo att sälja huset var hon alltid positiv och höll kontakt regelbundet. När vi väl la ut annons upplevde vi en trygghet och bra stöd från Lotta, trots en skakig marknad! Läs mer
  • Lena B skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-09-19

Sålde en villa i juni,bra återkoppling av Lotta från start till mål.Kändes tryggt hela tiden.Har ingen tidigare erfarenhet av försäljning, men kan varmt rekommendera Lotta Svensson. Läs mer
  • Johanna F skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-09-18

Vi är otroligt nöjda med mäklare Lotta Svensson som vi anlitade när vi sålde vårt hus! Läs mer
    2018-12-16 Lotta S svarar Johanna F
    Hej Johanna, tack för er rekommendation. Hoppas allt rullar på enligt plan med nya huset och att ni inte saknar Hisingen allt för mycket ;) det är bara att höras av sig isåfall så löser vi det :) / Lotta
    Lotta S gillar detta
  • Kristina W skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-09-18

Vi har både köpt ett nytt hus och sålt det gamla med hjälp av Lotta och har fått ett bra och proffsigt bemötande i båda processerna. Inför försäljningen fick vi bra tips och hjälp och allt har fungerat smidigt. Vi är jättenöjda, inte minst för att Lotta lyckas vara både engagerad och opartisk samtidigt. Läs mer
    2018-09-18 Lotta S svarar Kristina W
    Tack, skönt att höra att ni är nöjda såhär långt
  • Sandeep E skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2018-09-12

It was mainly because of Lotta, we were able to make this deal so smooth. Läs mer
    2018-09-18 Lotta S svarar Sandeep E
    Thank you Sandeep, I´m glad I was abel to help you find your new home.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Christophe Humblot