Lotta Svensson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

och har varit registrerad mäklare sedan 2004. Lotta Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 106 omdömen sedan 2015-02-20. Lotta Svensson har haft 28 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 106 Läs vad Lotta Svensson

• Det är mycket att tänka på i samband med husförsäljning och små barn att samtidigt ta hand om och då är det underbart att ha en mäklare som Lotta som med råge överträffat våra högt ställda förväntningar. Med rak och ärlig dialog, professionalitet, känsla för detaljer, lugn och fingertoppskänsla har hon hanterat vår försäljningsprocess lysande från dag 1 till den dag vi skrev kontrakt med köparen. Rekommenderas varmt!
    Fredrik S sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-10-09
    • 86.0 m²
    • Brämaregården
    2020-10-09
  • Lotta är en trevlig person som levererar sig effektivt till sin klient för att ge bra service. vi är mycket tacksamma för din uppmärksamhet
    Ramón F köpte sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • 117.0 m²
    • Brunnsbo
    2020-10-06
    Hej Ramon, härligt att höra hoppas ni trivs på i er nya bostad

Visa svar
  • Allt va bra inget att klaga på
    Christian L sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • 131.0 m²
    • Jättesten
    2020-10-06
  • Lotta är en härlig person som vi känner stor tillit till. Lätt att få kontakt med och lyssnar in säljarens behov under säljprocessen. Vid kontraktsskrivning också duktig på att förklara det juridiska som för oss oinsatta kan vara svårt att förstå.
    Anna L sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-10-05
    • 131.0 m²
    • Jättesten
    2020-10-05
  • Vi har både köpt och sålt radhus med Lotta. Vi kände förtroende för Lotta i och med köpet av vårt radhus, därför valde vi även att sälja med hennes hjälp. Vi fick ett trevligt och proffsigt bemötande och Lotta levde definitivt upp till våra förväntningar, bland annat gällande tillgänglighet. Vi är allt igenom nöjda med vår upplevelse!
    Tobias L sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-09-29
    • 72.0 m²
    2020-09-29
    Tack Tobias, allt kul att kunna leverera åt två håll och ha nöjda säljare och köpare Ses snart igen för tillträdet - tiden går fort

Visa svar
  • Lotta hjälpte oss av sälja vår villa Hon såg värdet i allt som vi lagt ner på huset och värdesatte sådant som andra mäklare struntade i Hon ger sitt yttersta för att bemöta både säljare och köpare på ett professionellt sätt Inte den "jobbiga" sälja typen som man inte får förtroende för Vi är mycket nöjda !
    Martina T sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-09-10
    • 163.0 m²
    • Hisings Backa
    2020-09-10
    Hej Martina Så kul att även få hjälper er sälja och inte bara köpa. Tack snälla för omdömet - jag ser fram emot att få träffas igen i samband med tillträdet innan ni flyttar vidare till Småland

Visa svar
  • Det har varit enkelt och roligt att jobba med Lotta. Hon är stabil, trygg och ett bra bollplank genom hela processen. Lottas engagemang och driv i processen är vi mycket nöjda med.
    Jörgen H sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-09-01
    • 121.0 m²
    2020-09-01
    Hej Jörgen, tack för ett fint omdöme - jag är även tacksam för vårt fina samarbete och och ert engagemang som ledde fram till ett bra slutresultat.

Visa svar
  • Vi köpte ett radhus på förhand. Kontaktade Lotta la ett förhandsbud och gick på en förhandsvisning. Lotta var väldigt professionell, strukturerad och hjälpsam när det uppstod hinder. Hon var dessutom väldigt snabb med att svara på alla våra frågor. Kan varmt rekommendera henne som mäklare!
    Rony F
    Rony F köpte sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-08-02
    • 128.0 m²
    2020-08-02
  • Vi köpte hus av Lotta och tycker hon har ett positivt bemötande. Hon är duktig på att läsa in köparens behov och önskemål. Hon besitter en god kommunikationsförmåga och gör köparen lugn under processen. Vi är väldigt nöjda med Lotta som mäklare och kan rekommendera henne till andra husköpare.
    Jeanette S köpte sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-07-30
    • 128.0 m²
    • Källehöjden - Aröd - Hisings Backa
    2020-07-30
    Tack för ett trevligt omdöme. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad// Lotta

Visa svar
  • Vi har köpt en Tvåfamiljsvilla Ihop med vår dotter . Där skall vi bo tillsammans med henne och vårt barnbarn. Lotta är rak, tydlig, professionell, med ett mycket trevligt bemötande utan att det känns påklistrat.
    Elisabeth S köpte sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-06-19
    • 178.0 m²
    2020-06-19
    Tack Elisabeth, vi ses snart och startar nästa resa ihop. - skall bli spännande och även roligt att få se hur fint nya huset blir// Lotta