en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

4.7 / 5 i betyg — 27 rekommendationer

Läs vad 27 användare tycker om Lotta Svensson

• Peter B
    Peter B skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hade väldigt bra koll på marknaden och hittade därför flera köpare som var villiga att betala bra för huset jag sålde vilket gjorde att jag fick bra betalat för huset.
  • Maria D
    Maria D skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi fick ett väldigt bra och trevligt bemötande av Lotta. Jag känner att hon är en mäklare som bryr sig om sina kunder och tar sig tid. Man känner att hon vill att man ska känna sig trygg och går igenom allt ordentligt. Vi tyckte Lotta var toppen!
  • Soheila M
    Soheila M skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    bra, duktigt på sitt sätt. Tllgängligt.
  • Yvonne N
    Yvonne N skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jättebra bemötande och en fin återkoppling under hela försäljningen!
  • Sören S
    Sören S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevligt bemötande viste exakt vilka rutiner som gäller vid en försäljning.
  • Eric P
    Eric P skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Helhetsintrycket har varit bra. Periodvis har det varit mycket snack och lite verkstad. Det har sagts att man ska lösa något med en gång och sen händer ingenting förrän jag har fått påminna ett antal gånger.
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Trevlig & service minded. Gjorde betydligt mer än vad som förväntas av en mäklare, fantastisk service. Lätt att ha o göra med. Höll bra kontakt under hela tiden. Vi kommer definitivt vända oss till Lotta igen.
    2017-04-04 Lotta S svarar Ulrika S
    Tack Ulrika, hör av mig i gen när jag hittar något trevligt att fresta er med :)
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hon är proffsig och väldigt ambitiös. Vi köpte huset av henne och hon var en självklarhet när vi skulle sälja!
    2017-04-04 Lotta S svarar Pernilla E
    Alltid trevligt med återkommande kunder, hör av er när ni är påväg till Göteborg igen ;)
  • Claes J
    Claes J skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Ett vänligt och professionellt bemötande. Hon var bra påläst på objektet och kunde ge svar på våra frågor. Ordning och reda , snabb vid återkoppling.
    2017-04-04 Lotta S svarar Claes J
    Tack Claes, för mig är det självklart att vara påläst eller ta reda på de frågor jag inte kan svara på . Allt för att mina kunder skall vara trygga och nöjda. Hoppas ni trivs i underbara Bäckedalen
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Min man och jag anlitade Lotta vid försäljningen av vårt radhus. Hon har från början till slut ingett förtroende och varit proffesionell och engagerande. Hon har fått oss att känna oss trygga och vi är mer är nöjda över att vi valde henne till vår mäklare.
    2017-05-03 Lotta S svarar Linnea S
    Tack snälla ni :) hoppas ni trivs och att familjen mår bra
  • Michaela J
    Michaela J skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta har sålt åt oss 2 ggr och lyckats galant båda ggr.
    Hon vet vad hon gör och vi har litat på henne till fullo.
    Vi köpte även av henne en gång så sammanlagt har vi haft med henne att göra 3 ggr och alltid varit lika nöjda.
    Kan varmt rekommendera Lotta till både köp och sälj!
    2017-04-04 Lotta S svarar Michaela J
    Tack Michaela, alltid roligt att få förtroendet flera gånger om
  • Dan E
    Dan E skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande.
    2017-04-04 Lotta S svarar Dan E
    Tack Dan, alltid roligt att hjälpa till och ser framemot nästa gång ;)
  • Björn S
    Björn S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta Svensson, vår mäklare på Fastighetsbyrån, var en stjärna hela vägen i vår bostadsaffär. Mycket kunnig, seriös, trevlig och engagerad. Kommunikativ och la upp en bra strategi. Levererade i alla aspekter när det gällde att presentera och marknadsföra vår bostad (fotograf, styling mm.). Vi kunde inte vara mer nöjda! Visserligen fick vi ett väldigt bra resultat, trots tuff konkurrens, men mitt höga betyg handlar också om att hon gjorde det väldigt lätt och trevligt att vara kund. Tipsar alla jag känner om henne och Fastighetsbyrån Hisingen.
  • Heidi C
    Heidi C skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Vi hade en ovanlig situation för jag befann mig utomlands när mitt hus såldes. Lotta skötte alla papper and blev precis lika smidigt som om jag varit närvarande själv.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    För det första ,så var det inte MIN mäklare,utan det var säljaren som valt mäklare
    Men som köpare ,så tyckte jag att det sköttes ganska oproffsigt
    En mäklare ska väl inte ta paus under "brinnande" budgivning
    För att gå på ett föredrag och även andra pauser förekom under budgivning
    Som budgivare sitter man där med hjärtat i halsgropen och väntar på nästa bud
    Har man inte som mäklare tid att sköta sitt uppdrag,då tycker jag att hon skulle ha överlåtit det till någon som inte hade en massa möten och föredrag att lägga energi på
    2017-04-04 Lotta S svarar Åsa S
    Hej Åsa, tråkigt att du upplevde det som oproffsigt.Jag tar till mig dina synpunkter och skall tänka på det framöver. Hoppas du trots allt trivs med att vara tillbaka på Hisingen igen.
  • Lisette S
    Lisette S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag tackar för trevligt samarbete,kompetent till max!!!!
    Vi är väldigt nöjda att vi fick Lotta som vår mäklare!
    Skulle gärna rekommendera henne vidare, till vänner och bekanta.
    2017-04-04 Lotta S svarar Lisette S
    Hej Lisette, tack så hemskt mycket. Det är som du skriver ett samarbete och även jag är nöjd med er insats :) Ser fram emot att få hjälpa vänner och bekanta framöver.
  • Helene B
    Helene B skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta lever upp till våra förväntningar och överträffar även dessa. Hon är mycket kunnig, hon lyssnar på våra behov och driver hela affären på ett utomordentligt sätt. Vi är supernöjda!
    2017-04-04 Lotta S svarar Helene B
    Härligt att höra Helene. Hoppas ni fortfarande trivs nere på Eriksberg
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket kompetent mäklare som arbetar nära sin uppdragsgivare med täta informationsavstämningar och hög grad av inflytande, om så önskas. En rakt igenom professionell försäljningsprocess där du kan känna dig trygg med att få löpande och adekvat information om hur affären utvecklas och vad du som säljare, inte minst inför försäljningen, bör tänka på för att få ett bra pris eller i övrigt hitta en köpare som stämmer överens med de preferenser du har.
    2017-04-04 Lotta S svarar Bengt N
    Hej Bengt, tack så hemskt mycket. Vad roligt att du upplevde det precis enligt mina ambitioner om ett samarbete mellan mig som mäklare och er som säljare med nöjda parter på både sälja och köp sida efter avslutad affär.
  • Eva L
    Eva L skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta känns kunnig och är väldigt trevlig att ha att göra med. Vi var mycket nöjda.
    2017-04-04 Lotta S svarar Eva L
    Hej Eva, tack så mycket. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Hon har varit till stor hjälp både i försäljning och i sökandet efter ny bostad. En mäklare vi utan att tveka gladeligen rekomenderar till de som går i flytt tankar.
    2017-04-04 Lotta S svarar Stefan R
    Hej Stefan, det är minst lika roligt att hjälpa till med att hitta nytt boende till mina säljare som att sälja befintlig bostad. Hoppas att ni fortfarande trivs nere i Åsa
  • Kenth S
    Kenth S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta visade från vårt första möte ett riktig proffsig inställning till hela affären,lyhörd och hjälpsam.
    2017-04-04 Lotta S svarar Kenth S
    Tack Kenth, jag ser det som ett stort förtroende att få hjälpa till med försäljning av ert hem sedan många år. Därför är det jätte viktigt för mig att få veta vad som är viktigt för er för att kunna leverera en bra tjänst.
  • Naser E
    Naser E skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta är inte bara mäklare utan hon har personlighet respekt och väl kontakt med folk
    Lycka till
    Mvh Naser
    2017-04-04 Lotta S svarar Naser E
    Tack Naser, hoppas allt är bra mer er och att ni trivs i er nya bostad
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta lyssnade på mig som kund och medlade mellan mig som säljare och mina köpare på ett utmärkt sätt. Hela affären blev en win-win. Jag fick även hjälp av Lotta att hitta mitt nya boende som också blev en bra deal.
    2017-04-04 Lotta S svarar Daniel K
    Tack Daniel, ni är välkomna åter när det dags för ny bostad nästa gång :)
  • Marianne N
    Marianne N skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Jag tycker Lotta bemötte mig trevligt och proffesionellt. Jag fick bra information och tips från henne och det gick snabbt att sälja mitt hus.
    En sak som jag ställer mig frågande till är varför Fastighetsbyrån vid överlämnandet (betalning & köpebrev) gjorde skillnad på mig som säljare och på köparen. Köparen fick en flaska vin och jag fick en liten krukväxt. Det kändes väldigt konstigt tycker jag. Är det så ni vill se det tycker jag ni skall lämna över vinflaskan till köparen när säljaren inte är med!
    2017-04-04 Lotta S svarar Marianne N
    Hej Marianne, tråkigt att du fick en konstig känsla vid tillträdet. jag tar till mig kritiken och skall tänka på det framöver. Min avsikt var att vara lite personlig och ber om ursäkt för att det uppfattades negativt. Hoppas att du trivs bra i ditt nya boende.
  • Michael M
    Michael M skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Mycket bra.

Skulle anlita igen
    2017-04-04 Lotta S svarar Michael M
    Tack Michael, hoppas ni trivs bra i ert nya boende. Är ni påväg tillbaka till Hisingen ni välkomna att höra av er så hjälper jag mer än gärna till att hitta nytt boende.
  • Olof B
    Olof B skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta har skött sitt åtagande till vår fulla belåtenhet, alla de olika delar av försäljningsprocessen.
  • Jim S
    Jim S skrev om Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    Lotta har varit fantastisk hela vägen. Affären är inte helt slutförd när detta skrivs men från att vara ett projekt på idé stadiet till att faktiskt ha en affär har vart en otrolig positiv upplevelse. Allt har gått i rasande fart med bra information under hela processen. Som sagt, affären är inte helt avslutad men jag har mycket svårt att tro att något negativt skulle kunna inträffa.
    När man som mäklare lyssnar till de verkliga behoven och önskemålen och dessutom över-levererar, så får man nog ge betyget MVG.

Lotta är en mäklare jag utan tvekan skulle anlita och rekommendera.
    2017-04-04 Lotta S svarar Jim S
    Hej Jim , härligt att höra, hoppas jag skötte mig hela vägen i mål ;)
Sebastian Stojanovic
Christophe Humblot