Lotta Svensson
Registrerad mäklare sedan 2004-06-18
Aktiv på Reco.se sedan 2015-02-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 97 Läs vad Lotta Svensson

• Elisabeth S köpte sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-06-19

Tuve
    Vi har köpt en Tvåfamiljsvilla Ihop med vår dotter . Där skall vi bo tillsammans med henne och vårt barnbarn. Lotta är rak, tydlig, professionell, med ett mycket trevligt bemötande utan att det känns påklistrat. Läs mer
    Lotta S gillar detta
  • Åsa J sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-06-15

Tolered
    Jag har sålt en villa i Tolered och fick mycket bra hjälp genom hela processen. Lotta är en kunnig och erfaren mäklare, och kommunikationen har fungerat utmärkt. Hon har ett fint bemötande och kan både lyssna, stötta i beslut och ge raka svar på frågor. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Lotta S gillar detta
  • Kristina W sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-06-14

Tolered
    Vi sålde vår bostad med hjälp av Lotta Svensson på Fastighetsbyrån. Hon har ett fantastiskt, personligt bemötande och visar omsorg om både köpare och säljare. Lotta har god kunskap om vårt område och har en fin kontakt med intresserade spekulanter. Hon gav oss fina tips och var ett riktigt bra stöd genom hela säljprocessen. Vi rekommenderar verkligen Lotta Svensson på Fastighetsbyrån. Vi kunde inte vara mer nöjda! Läs mer
    Lotta S gillar detta
  • Tila M sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-05-27

Backa Bällskär
    Köpte hus på Hisingen. Inga problem, fått svar på alla våra frågor.Var alltid tillgänglig gick igenom köp processen väldigt klart och tydligt.
    Kan varmt rekommendera Lotta. Hälsningar Tila. Läs mer
    Lotta S gillar detta
  • Ida S köpte sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-05-25

Tuve
    Bra service genom hela processen och en smidig affär (köpt bostad). Läs mer
    Lotta S gillar detta
  • Ellinor L sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-05-23

Tuve
    Sålt bostad. Mycket bra bemötande och upplever Lotta som en professionell rak och ärlig människa. Läs mer
    Lotta S gillar detta
  • Christian P sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-04-14

Tolered
    En mycket bra mäklare. Vi gillade den raka och ärliga framtoningen. Höll oss alltid välinformerade om vad som händer och vad vi skulle göra. Trots bra tempo och driv mycket noggrann. Läs mer
  • Julia S köpte sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-03-20

Backa Bällskär
    Jag köpte ett objekt som hon förmedlade och hon skötte affären väldigt professionellt och tydligt i alla steg. Både vi och säljarna kände oss trygga. Läs mer
    2020-04-02 Lotta S svarar Julia S
    Hej Julia, tack för ett fint omdöme. Jag hoppas att ni får många härliga år i nya bostaden och att ni kommer trivas.
    Lotta S gillar detta
  • Halil U sålde sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-18

jag såld radhus
    bra bemötande Läs mer
    2020-03-13 Lotta S svarar Halil U
    Hej Halil, skönt att du är nöjd - vi ses snart på tillträdet.
    Lotta S gillar detta
  • Hannes A köpte sitt hus med hjälp av Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-05

Köpt radhus.
    Professionellt, kunnigt och mycket trevligt bemötande. Läs mer
    Elin C, Lotta S gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen