Lisa Johansson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-01 - 2019-12

Läs vad 7 Läs vad Lisa Johansson

• Samir S köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-14

Sannegårdshamnen
    Jag har köpt en bostadsrätt förmedlad av Lisa. Bemötandet har varit utmärkt och hon upplevs vara en kunnig och engagerad mäklare. Läs mer
    2019-12-20 Lisa J svarar Samir S
    Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad och att allt gått som det ska med inflyttningen!
    Så får jag önska er en fin julledighet. MVH Lisa
    Lisa J gillar detta
  • Oskar G sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-01

Hej!
    Ja har sålt en tvåa i hisings kärra å sammarbetet med mäklarn funkade jättebra! Hon kämpade för å få så mycke som möjligt för den å de lyckades hon med!
    Skulle gärna rekommendera henne till andra!! Läs mer
    2019-12-20 Lisa J svarar Oskar G
    Tack för ett gott samarbete Oskar! Så roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina tvåa. Vi hörs av inför tillträdet! MVH Lisa
  • Sandra J
    Sandra J köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-11-21

Hisings Kärra
    Alltid tillgänglig, eller ringer upp så fort man har minsta fråga. Tar sig tid och förklarar för en.
    Bostadsaffären kändes trygg när Lisa visade vägen. Rekommenderar henne å de varmaste. Läs mer
    2019-11-29 Lisa J svarar Sandra J
    Tack Sandra! Det är bara att höra av dig när du behöver min hjälp. MVH Lisa
  • Gustaf K
    Gustaf K köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-10-28

Bra bemötande.
    Bra info.
    Hjälpsam.
    Tydlig.
    Toppen! Läs mer
    2019-10-29 Lisa J svarar Gustaf K
    Tack själv! Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya hem :) Du kan alltid höra av dig om det är några frågor eller funderingar!
    Lisa J gillar detta
  • Catrine L köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-09-10

Hisings Kärra
    Jag har både sålt och köpt en bostadsrätt med Lisa som mäklare. Lisa har alltid ett trevligt och glatt bemötande. Lisa gjorde en helt korrekt värdering av min bostad och hon har hela tiden varit väldigt tillmötesgående, tillgänglig och flexibel i arbetet med att sälja min bostad. Jag har bara positivt att säga om min upplevelse av Lisa som mäklare. Läs mer
    2019-09-24 Lisa J svarar Catrine L
    Tusen tack för jag fick vara din mäklare vid både köp och sälj. Vi ses på tillträdet! Med vänliga hälsningar, Lisa
    Lisa J gillar detta
  • Malin H sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-09-09

Sannegårdshamnen
    Lisa hjälpte oss att sälja vår trea. Lisa gav från första stund ett väldigt kompetent intryck och vi har under hela processen känt att vi haft en bra dialog, Lisa har varit lyhörd och flexibel samt väldigt bra på att fånga upp intressenter. Läs mer
    2019-09-24 Lisa J svarar Malin H
    Tack för ett gott samarbete och för att jag fick förtroendet att hjälpa er!
    Med vänliga hälsningar, Lisa
  • Camilla N
    Camilla N sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-09-09

Hisings Kärra
    Fantastisk kvinna som är utomordentlig duktig, ger förtroende och hon hjälpte mig sälja min bostad.
    10 av 10 i allt hennes arbete samt i hennes engagemang och hennes sätt att ge service och vara som person. Läs mer
    2019-09-24 Lisa J svarar Camilla N
    Tack Camilla för de fina orden! Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig med din försäljning. Vi ses på tillträdet!
    Med vänliga hälsningar, Lisa

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen