Lisa Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Lisa Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 35 omdömen sedan 2019-08-30. Lisa Johansson har haft 28 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 35 Läs vad Lisa Johansson

• Köpte ett parhus av Lisa. Trevlig, kunnig och tillmötesgående. Rekommenderar starkt att anlita Lisa!
    Mårten L köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-10-23
    • 4:a
    • 108.5 m²
    2020-10-23
  • Väldigt bra och effektiv mäklare. Från att vi skrev avtal med henne så fick hon sålt våran bostadsrätt på under 2 veckor. Hon anpassade sig efter våra behov! Rekommenderas starkt!
    Tommy D sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-10-17
    • 82.0 m²
    • Hildedal
    2020-10-17
  • Jag köpte en lägenhet. Lisa var väldigt trevlig och professionell. Hon var väldigt enkel att kommunicera med och alltid hjälpsam. Som ett exempel så flyttades tillträdesdatumet för lägenheten fram och i samband med detta så behövde kommunikationen med banken vara snabb och effektiv, någon som löste sig väldigt bra till viss del på grund av att Lisa var enkel att komma i kontakt med, klar och tydlig att kommunicera med, hjälpsam med att lösa vad än problem hade uppstått.
    Olof D köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-09-16
    • 39.0 m²
    2020-09-16
  • Vi har köpt en 4-rums lägenhet i Hildedal och hade Lisa Johansson som fastighetsmäklare. Vi har varit mycket nöjda. Lisa har alltid varit respektfull och hade tålamod med att förklara saker i processen och också möta våra behov som köpare. Hon svarar snabbt på frågor och har varit behjälplig i många avseende. Vi ger vår varmaste rekommendationer.
    Giulio B köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-09-04
    • 4:a
    • 112.5 m²
    • Hildedal
    2020-09-04
  • Ni hade kunnat ta nyckelbiten efter ett besök i lägenheten för att ha lite koll. Tråkigt att Felicia fick betala en dagshyra då förslaget den 31/8 var ett eller säljarens.
    Charlotte L köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-09-02
    • 52.0 m²
    2020-09-02
    Tack för feedback Charlotte! Jag försökte lösa 1/9 men tyvärr i semestertider så var det svårt att få tag i banken i god tid eftersom det i så fall skulle ske utanför det vanliga systemet. Blev lite tight inpå med de nya förslagen på tiderna så jag uppfattade att detta passade bäst för både er och säljaren. Men jag tar till mig detta och ska vara tydligare med hur avgiften fördelas vid flyttning av tillträde. Jag hoppas att hon kommer trivas och skulle ni ha frågor så vet ni vart vi finns. MVH Lisa

Visa svar
  • 3 rok i Gerrebacka. Supernöjd med Lisa på alla sätt och vis! Trots lite motvind har hon hela tiden varit positiv och inte svikit i engagemanget någon gång. Rekommendera starkt Lisa
    Victoria D sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • 78.5 m²
    • Gerrebacka - Hisings Kärra
    2020-08-20
    Tack Victoria för ett gott samarbete! Jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs av framöver! MVH Lisa

Visa svar
  • 100% engagemang! Hjälpe oss nå det mål vi hade.
    Kim K sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    • 78.5 m²
    • Gerrebacka - Hisings Kärra
    Tack för ett gott samarbete Kim! MVH Lisa

Visa svar
  • lätt att ha o göra med helt enkelt!
    Rick O sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-08-01
    • 52.0 m²
    2020-08-01
    Tack detsamma Rick! Vi ses på tillträdet. MVH Lisa

Visa svar
  • Lisa är tålmodig, engagerad, realistisk och kunnig. Hon kommer med tips och idéer och tack vare hennes egenskaper vann hon mitt fulla förtroende. Vi började ha kontakt ca 1,5 år innan försäljning och jag har aldrig upplevt att Lisa varit påstridig eller gett mig orimliga förväntningar. Kontakten och alla steg i försäljningen har varit enkel och smidig och jag har känt att jag fått driva affären utifrån mina egna förutsättningar. Väldigt nöjd med både Lisa som mäklare och försäljningen!
    Emilia P sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-07-21
    • 1:a
    • 34.0 m²
    2020-07-21
    Tack Emilia! Varit roligt att få hjälpa dig med detta. Vi ses på tillträdet! MVH Lisa

Visa svar
  • Lisa hjälpte mig köpa en bostadsrätt på Hisingen. Redan från från första telefonsamtalet fick jag ett härligt och genuint intryck. Lisa var bra på att kommunicera och gav tydliga svar på mina frågor. Jag är hur nöjd som helst att jag fick Lisa som mäklare!
    Klara J köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2020-06-02
    • 48.0 m²
    2020-06-02
    Tack Klara! Jag hoppas du trivs i din nya bostad och att du haft en riktigt fin sommar. Du vet vart jag finns om du har några frågor eller funderingar. MVH Lisa