Lisa Johansson
Registrerad mäklare sedan 2014-07-14
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-30
2019-07 - 2020-06

Läs vad 26 Läs vad Lisa Johansson

• Klara J köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-06-02

Centrala Hisingen
    Lisa hjälpte mig köpa en bostadsrätt på Hisingen. Redan från från första telefonsamtalet fick jag ett härligt och genuint intryck. Lisa var bra på att kommunicera och gav tydliga svar på mina frågor. Jag är hur nöjd som helst att jag fick Lisa som mäklare! Läs mer
  • Nicole L sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-06-01

Centrala Hisingen
    Jag har sålt min 2:a på centrala Hisingen med Lisa och jag är otroligt nöjd. Lisa mötte oss med professionalitet, öppenhet och med en pepp som behövs lite extra i dessa Corona-tider. Hon lyssnade på våra tankar och önskemål, samtidigt som hon hade tydliga idéer själv. Lisa är engagerad, inkännande och bidrar med god energi! Det var kul att sälja via Lisa. Grattis till alla som får ha henne som mäklare. Läs mer
  • Agneta L köpte sitt hus med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-05-22

Gerrebacka - Hisings Kärra
    Tack trevlig tillmötesgående snabb på återkoppling, possitiv, pigg, kontaktar gärna Lisa för framtida köp alt försäljning. Läs mer
  • Lars J sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-05-15

3:a
    Slättadamm- C Hisingen
    Hon sålde vår bostadsrätt samt överlät de 90 procent som vi ägde i en annan bostadsrätt till vår son som sedan tidigare ägde 10 procent av den.
    Lisa överträffade med råge alla våra förväntningar vad gäller kompetens, föemåga att finna lösningar på de problem som uppstod i båda dessa affärer. Allt detta gjorde hon på ett positivt sätt. Hon lät oss hela tiden vara delaktiga i alla moment. Sammanfattningsvis kunde vi inte fått en bättre mäklare. Absolut toppenbetyg Läs mer
  • Niels B sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-05-12

4:a
    Hildedal
    Allt som är viktigt i en mäklare hittade vi i Lisa:

Tydlig, strukturerad, ärlig, glad, vet hur man bemöter olika sorts människor och vet vad man bör göra för att skapa förtroende. Lisa vet vad hon pratar om, har erfarenhet, har uppbyggt ett stort kontaktnätverk och är kontaktbar nästan 24/7. Vad önskar man sig mer? Ja just det: sälja bostaden till rätt pris!!

Lisa fick att känna oss trygga och hon gjorde jobbet galant. Även spekulanter sa att de verkligen gillade henne. Att sälja sin bostad är en stor grej för båda säljaren/köparen. Om man inte litar på mäklaren då blir det ingen affär.

Vi anlitar Lisa direkt igen om det blir så. // Läs mer
  • Karin B
    Karin B sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-05-11

4:a
    Hildedal
    Lisa har skött försäljningen av vår bostadsrätt. Lisa har hanterat allt med hög kompetens och effektivitet samtidigt som hon förmedlat lugn och trygghet till oss som säljare. Det har varit enkelt att få snabb kontakt och dialog. Lisa har lyssnat till våra önskemål, fungerat som bollplank för vår oro kring försäljning, förmedlat ärlighet, omtanke och förtroende.

Vi kunde inte fått en bättre mäklare. Läs mer
  • Sara H sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-05-06

Slättadamm- C Hisingen
    Vi har sålt våran lägenhet och fick nöjet att lära känna Lisa som vår mäklare.
    Lisa är en lyhörd, harmonisk och bra mäklare som ger lugn och tillit.
    Hon har funnits tillgänglig på alla tider för att besvara frågor samt komma med förslag.
    När vi väl kom in i tankar runtomkring en ny bostad samt försäljning av våran hade jag en mindre positiv inställning till mäklare men efter denna resa så vet vi vart vi skulle vända oss vid nästa tillfälle. Läs mer
    2020-05-11 Lisa J svarar Sara H
    Tack så mycket! Det har varit roligt att få lära känna er med :) Ni vet att ni alltid kan höra av er till mig om det är några funderingar. MVH Lisa
    Lisa J gillar detta
  • Mark W sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-05-04

Slättadamm- C Hisingen
    Lisa har varit utmärkt från början till slutet. Hon hjälpte oss sälja vår lägenhet under en mer orolig marknad än väntat och ändå kämpade hon hårt hela tiden. Gällande försäljningsprocessen har hon varit förnuftig, och hela tiden gav oss klok råd.
    Hon var tillgänglig på telefonen och alltid gav oss uppdateringar angående intressenter. Hennes lugn och proffsig uppträdande gav en extra stilpoäng till var lägenhet som säkert bidrog mycket. Läs mer
    2020-05-11 Lisa J svarar Mark W
    Tusen tack för dom fina orden. Ni har varit väldigt enkla att samarbeta med! Ni har en otroligt fin lägenhet så det har varit ett nöje att få hjälpa er. Vi ses på tillträdet. MVH Lisa
    Lisa J gillar detta
  • Elsa H köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-05-03

Centrala Hisingen
    Proffsig! Lisa aktivt delaktig från början till slut vid köp av min lägenhet. Hon förenklade och förtydligade processen och gjorde på så vis allting mycket lättare. Väldigt nöjd med Lisa! Läs mer
    2020-05-11 Lisa J svarar Elsa H
    Tack Elsa, jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet, hör gärna av dig om det dyker upp frågor eller funderingar! MVH Lisa
    Lisa J gillar detta
  • HANNA E sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-04-29

Kyrkbyn
    Jag sålde min markplanstvåa och Lisa har varit så engagerad, noggrann, haft ett gott humör. Jag är riktigt nöjd med all service Lisa gett och hon har varit lätt att nå samt alltid uppdaterat mig. Läs mer
    2020-05-11 Lisa J svarar HANNA E
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad :) Vi ses på tillträdet om inte innan det. MVH Lisa

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Christophe Humblot