Fastighetsbyrån Mölndal

Snittbetyg
4.8
Ring 031-746 49 49 Dela

Om företaget

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar var fjärde bostad här i Mölndals kommun. Därför är vi väl uppdaterade när det kommer till bostadsmarknaden. Dessutom är vi välutbildade och engagerade mäklare som alltid arbetar målmedvetet för att din affär ska bli så bra som möjligt. Vi har koll på hela området. Vare sig du vill bo i Krokslätt,...

1809 omdömen om Fastighetsbyrån Mölndal

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 1809 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Linus S
Centrala Mölndal

Superbra. Väldigt tillmötesgående, enkel att kommunicera med. Snabb och saklig.

Diako A
Centrala Mölndal

Bra och väl bemötande mäklare. Håller ständig kontakt med en vid köp och återkommer till en med svar på ens ställda frågor.

Jimmy B
Kållered | Tulebo

Glad och positiv men väldigt korthuggna och slarviga svar via mail.

Filip B
Stallbacken

Shad är en supertrevlig och professionell mäklare som hjälpte oss hitta vårt nya hem snabbt och smidigt, han fick hela resan att kännas trygg och personlig.

Arina R
Stallbacken

Utöver att vara en fantastisk mäklare var Shad ett oerhört stöd genom hela försäljningsprocessen. Han är saklig, lugn och närvarande vilket var betryggande för mig som säljare. Han var väl insatt i vår bostad och förening och återkopplade snabbt. Försäljningen gick över förväntad trots svåra tider och jag är tacksam över att just han var med oss genom denna process. Rekommenderar varmt!

Lisette P
Åby

Riktigt trevlig och rolig person. Första gången för mig att köpa lägenhet och Shad va väldigt pedagogisk och tålmodig när jag inte riktigt förstod allt. Han är en snäll och pratglad människa.

Ulrika W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Bosgården

Jag är väldigt nöjd med hur Mats genomförde försäljningen av min lägenhet! Jag uppskattade särskilt hans driv, engagemang och raka kommunikation. Han var bra på att hålla kontakten och guidade mig som säljare hela vägen på ett mycket kompetent sätt.

Svar från Mats Johansson

Hej! Så kul att höra. Precis så som jag vill att ni skall uppleva försäljningen. Hoppas nu att ni kommer trivas lika bra i ert nya hus.

Benkt Ö
Centrala Mölndal

Trots uppförsbacke på ett lite svårsålt objekt gav Shad inte upp och hade hela tiden en positiv attityd.

Cina O
Hulelyckan

Kristian är trevlig, engagerade o bra att resonera med. Verklighetsförankrad o kunde med hjälp av sina kollegor o kontakter hjälpa mig vid min försäljning på ett bra sätt. En mäklare som gör sitt yttersta för dig som kund.

Åsa W
Hulelyckan

Allt har flutit på smidigt och bra.

Paul H
Centrala Mölndal

Rejäla tag. Mycket tydlig med information, och snabb process.

Margit H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Bifrost

Lätt att få kontakt med Tillgänglig, trots många järn i elden. Trevlig, naturlig och lyssnande. Fick bra info vad som gällde. Tyckte det drog ut på tiden med visningen MEN nu i efterhand var det klokt att ta det lite lugnt. Allt inbakat så var mötet m Martin riktigt bra. Nöjd kund skrev detta.

Caroline B
Lindome | Valås

Kristian är en engagerad och tillmötesgående mäklare som alltid gör sitt yttersta för att både köpare och säljare ska bli nöjda. Kristian är kommunikativ och har en god marknadsförståelse. Jag kan varmt rekommendera Kristian!

Emma M
Rävekärr

Lugn och sansad, trevlig och bra bemötande. Hjälpsam vid frågor och smidig att sköta bostadsaffären.

Johan P
Kikås

Snabb, påläst och smidig. Fick affär till snabbt och friktionsfritt avslut.

Agneta R
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Lindome | Fågelsten

Varit närvarande under hela processen, stöttat och förklarat. Varit oxå tydlig med vad som är bra, och vad som inte funkar

Marcus G
Åby

Shad har visat goda mäklarkunskaper, han har regelbunden kontakt med alla som varit på visningen vilket medförde till en bra affär. Shad har haft bra kontakt med oss och haft humöret och hoppet uppe

Kalle O
Åby

Mycket nöjd med Shad! Allt från presentationen av lägenheten till att vara grymt flexibel vid frågor eller hjälp så levererade han en service i världsklass! Rekommenderas starkt!

Gopala K
Kållered | Tulebo

Patrik is easy to communicate with and very flexible. I've met him three times in the past couple of months, and each interaction was pleasant. I called him numerous times to clarify various details, and he always remained calm and patient. The information he provided was instrumental in helping us finalize the right house..

Jonathan E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Magnusson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Åby

Mycket benägen mäklare med hjärtat på rätt plats!! Utför mäklararbetet professionellt med en otroligt bra förmåga att anpassa sig kring mig som säljare!

Mats Georg K
Lackarebäck

Han var mycket trevlig och seriös, allt han sa gjorde han på utsatt tid. Jag kan rekommendera Henrik till alla som ska ska göra en fastighets affär

Bengt Ove K
Lackarebäck

Henrik är engagerad, effektiv, kunnig och mycket trevlig . Man kan inte begära mera.

Jan K
Lindome | Greggered

Kunnig, engagerad och lyhörd mäklare.

Samuel N
Stallbacken

Shad är en mycket trevlig, öppen och ärlig person. Upplevs som väldigt kunnig och genuin som person. Varit smidigt hela vägen från början med öppen och rak kommunikation.

Dario K
Åby

Med en del bostadsaffärer i bagaget kan bara konstatera att Shad besitter en unik kombination av kunnande, engagemang och fint bemötande. Där tillkommer hans strategiska tänkande som styrt rätt och knuffat upp våra affärer. Uppskattar extra hans trevliga kommunikation och vältajmade uppdateringar om lägen under hela processen.

Adam B
Krokslätt

Mycket bra bemötande! Är tillgänglig nästan hela tiden för att svara på frågor och dylikt. Gör verkligen det "lilla extra" för att kolla upp ev. otydligheter & frågetecken. Dessutom känns han genuin och har rak kommunikation genomgående vilket skapar en tillit som är ovanlig att känna till en mäklare.

Anna K
Stallbacken

Proffsigt och trevligt bemötande. Svarade snabbt med bra svar och tålamod på frågor. Genomförde affären snabbt och smidigt. Alla var nöjda.

Mikael B
Krokslätt

Fick ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande. De frågor vi hade återkoppla Shad direkt. Vid kontrakt skrivandet tog han sig tid att gå igenom allt mycket noga vilket underlättade hanteringen.

Monica W
Lindome | Greggered

Jättebra! Proffsig, påläst och trevlig.

Svar från Kristian Svanbom

Tack Monika för ditt omdöme! Det var väldigt kul att arbeta med er och er fina fastighet.

Anneli K
Lindome | Greggered

Proffsig, tillgänglig, tydlig och positiv!

Svar från Kristian Svanbom

Tack Annelie! Vi såg här att tålamod lönade sig och det känns bra nu när allt löste sig på bästa sätt. Det har varit kul att arbeta med er och er fastighet.

Ina B
Åby

Shad är proaktiv, engagerad och driven som mäklare. Han hjälpte mig att hitta en lägenhet och göra en snabb affär.

Simon H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Magnusson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Bosgården

Jennie sålde lägenheten som vi köpte. Riktigt trevlig mäklare. Så hjälpsam

August A
Åby

Shad löste löste en bra och smidig affär efter bara ett möte och en snabb förhandsvisning. Vi är supernöjda och fått vår lägenhet såld på under veckan. Han har i all kontakt varit vänlig och tillmötesgående utan att vara rädd för att komma med egen input. Kan inte rekommendera en bättre och mer genuin mäklare.

Jerry B
Sålde sitt hus med hjälp av Shad Kader en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Kållered | Livered

Vi hade egentligen kontakt med en annan fastighetsbyrå först, men träffade Shad innan dess och bestämde oss snabbt för att det är Shad vi måste köra vidare med. Vi fick ett personligt och varmt bemötande och det väderar vi väldigt högt. Vi hade höga förväntningar från början och här beskrev Shad för oss vilka förväntningar som är rimliga nu när man skall sälja. Och det blev precis så som Shad sa, tålamod. Det tog lite tid, som det gör i dessa tider, men snabbare än vi räknat med. Shad har varit kommuniaktiv, flexibel och...

Karin B
Bosgården

Vi fick ett otroligt bemötande av Jenny när vi köpte lägenhet via fastighetsbyrån. Riktigt bra kommunikation och service, rekommenderar starkt!

Victor H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Lindome | Annestorp

Mats var lättsam och engagerad. På det sättet gjorde han mig väl informerad från intresse till köp

Svar från Mats Johansson

Tackar. Alltid kul att höra när ni är nöjda. Vi ses på tillträdet.

Cecilia Ruth Christina C
Krokslätt

Varmt, trevligt, proffsigt och tryggt bemötande. Det märks att han är väldigt trygg och skicklig i sin yrkesroll. Supernöjd!

Joachim T
Kållered | Tulebo

En klar och tydlig köpprocess, kunnig och trevlig mäklare

Svar från Patrik Teply

Hej. Tack så mycket och bra agerat vilket bidrog till en affär av det bättre slaget. Lycka till med försäljningen!

Vivek J
Lindome | Gastorp

Kompetent, trevlig och lätt att få tag på.

Stella A
Centrala Mölndal

Jennie är en engagerad och lyhörd person! Hon är otroligt omtänksam och genuin i sitt arbete men också professionell! Hon har varit en bra person att kunna bolla med och även kommit med hjälpande idéer och tankar kring försäljningen nu när det gått lite trögt. Jag har alltid känt ett starkt förtroende för Jennie och att hon gjort det som varit för mitt bästa intresse samtidigt som hon varit rak och ärlig med var hon tycker och tänker på ett bra sätt. Jag har inte varit något annat än nöjd med Jennie! Är otroligt tacksam...

Emma J
Lindome | Gastorp

Engagerad, trevlig och bra på att återkoppla snabbt

Svar från Mats Johansson

Tack för de fina orden. Hoppas att det går lika bra med allt dit ni flyttar.

Eleonor D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Lindome | Valås

väldigt tillmötesgående och hjälpsam, fick stort förtroende för honom

Svar från Martin Sigvardsson

Tack Eleonor! Nu kommer veckorna rulla på så får du snart flytta in i din nya bostad. Vi ses på tillträdet.

Jimmy S
Sålde sitt hus med hjälp av Jennie Magnusson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Stensjön

Engagerad, kunnig och jobbar hårt för att lyckas med din affär.

Hanna T
Lindhaga

Professionellt och bra bemötande, och alltid snabb på att svara. Vi har en helt igenom positiv upplevelse av Kristians arbetssätt genom vår försäljning.

Svar från Kristian Svanbom

Tack Hanna! Det var en rolig försäljning och det är skönt när allt löper enligt plan. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.

Johan D
Bifrost

Jag fann inget negativt att säga om Mats, han skötte det som förväntades av honom väldigt bra. Hade högre förväntningar men marknaden går ju inte att styra direkt och Mats gjorde det bästa av situationen. Från start till slut ( Nu är inte allt klart ännu ) så har det sköts väldigt professionellt och jag är mer än nöjd med det jag anlitade Mats för att göra.

Svar från Mats Johansson

Tackar. Synd att vi inte kunde lösa lite högre pris till dig.

Marc T
Lindhaga

Kristian återkopplar, är engagerad, kunnig och levererar

Svar från Kristian Svanbom

Tack Mark! Det var verkligen kul att arbeta med er och med ett av mina favorithus. Jag önskar er all lycka med ert nya boende.

Anna R
Lindhaga

Kristian har varit mycket bra att ha att göra med. Kommunikativ under hela processen, vilket gör att man som köpare känner sig uppdaterad och kan ta informerade beslut. Serviceinriktad och konstant nåbar :)

Svar från Kristian Svanbom

Tack Anna! Och tack själv för bra kommunikation. Det är ett fint hus ni flyttar in i och jag tror ni kommer trivas super!

Sophia A
Lindome | Hällesås

Patrik bidrog till att göra vårt husköp till en smidig upplevelse.

Svar från Patrik Teply

Tack Sophia och tack för en väl genomförd affär! Kul att ni fick det ni letat efter!

Christian H
Enerbacken

Bästa mäklaren jag någonsin jobbat med!

Svar från Mats Johansson

Tack. Det är lätt att vara mäklare när man har så bra kunder.

Magnus A
Enerbacken

Väldigt trevlig ,proffisonell, lättsam och ärlig ,trevlig att göra affärer med .

Svar från Mats Johansson

Tack för de fina orden. Det är precis så jag vill att vi/jag skall uppfattas.

Filtrera omdömen