Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mölndal Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Mölndal

Fastighetsbyrån Mölndal

Gamla Kungsbackavägen 15, 431 61 Mölndal — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar var fjärde bostad här i Mölndals kommun. Därför är vi väl uppdaterade när det kommer till bostadsmarknaden. Dessutom är vi välutbildade och engagerade mäklare som alltid arbetar målmedvetet för att din affär ska bli så bra som möjligt.

Vi har koll på hela området. Vare sig du vill bo i Krokslätt, Åby, Lindome eller Kållered. Vi har nyheter både om bostadsrätter, villor, fritidshus och nybyggen. Varmt välkommen till oss för mer information - vi hjälper dig med hela bostadsbytet!

Läs vad 264 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mölndal

• Birgitta M
    Birgitta M skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Trevliga kunniga mäklare Vi rekommenderar fastighetsbyrån
  • Claes A
    Claes A skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Mycket prat men sedan tycker jag inte allt blev som hon sa.
    2017-09-20 Jennifer B svarar Claes A
    Det var tråkigt att höra att upplevelsen inte levde upp till dina förväntningar. Jag hoppas att du är nöjd med resultatet ändå. Ha det så gott! /Jennifer
  • Mikael V
    Mikael V skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Martin bemötande har varit väldigt bra och professionellt. Eftersom jag bor på en annan ort än där försäljning tog plats, har han hjälp mig med flera praktiska frågor och varit väldigt duktig på att informera mig om vad som hänt under visningar och budgivning. Jag är väldigt nöjd med Martin.
  • Anneth G
    Anneth G skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jättebra bemötande, vänlig och lugn när man än sökte honom.
    Kunnig, vet vad han pratar om och visar fin respekt.
    Känner fullt förtroende, rekommenderar honom varmt.
    2017-09-19 Mats J svarar Anneth G
    Tack för det fina omdömet. Varit mycket trevligt att ha dig som kund.
  • Leif L
    Leif L skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    vi tyckte han gjorde ett ,gott intryck.
  • Martin H
    Martin H skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Mycket proffsig, smidig och lyhörd i såväl planering som genomförande av vår försäljning.
  • Pernilla J
    Pernilla J skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Bra bemötande. Seriöst åtagande av mäklaren i hela säljprocessen och han levde upp till förväntan av vad en mäklare ska kunna leverera.
  • Anders  K
    Anders K skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Mats var väldigt saklig och proffsig genom hela processen. Han gav sakliga och bra råd samt överträffade våra förväntningar avseende slutpriset.
    2017-09-19 Mats J svarar Anders K
    Tack för de fina orden. Varit ett nöje att ha med er att göra.
  • Kjell K
    Kjell K skrev om Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Trevlig och kunnig. Förtroendeingivande. Lyckades dock inte skaka fram de allra mest köpstarka spekulanterna. Frågan är om marknadsföringen var tillräckligt effektiv.
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Mycket bra och hjälpsam. Fanns tillgänglig när det behövdes och informerade oss kontinuerligt med uppdateringar kring försäljningen.
  • Carina O
    Carina O skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Tydlig, proffsig, kunnig, snabb på att återkoppla vid frågor.
    Mycket nöjd ! Uppfyllde våra förväntningar!
    2017-09-15 Patrik T svarar Carina O
    Hej. Stort tack för dessa ord och ett mycket gott samarbete under försäljningen!
  • Julia W
    Julia W skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jennifer har varit en fantastisk och proffsig mäklare på många sätt. Hon är lyhörd och låtit mina åsikter och tankar komma fram under processens gång, snabb på att återkoppla, håller tider och har verkligen engagerat sig. Rekommenderar absolut Jennifer till din nästa försäljning!
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Väldigt duktiga, och grym service! Tack för samarbetet!
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Mycket bra! Allt från planering, genomförande och uppföljning gjordes på allra bästa sätt!
  • Kurth Gustaf P
    Kurth Gustaf P skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Bemötandet var jätte bra berättade hur försäljningen skulle gå till på ett jätte bra sätt
  • Anders  K
    Anders K skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Vår mäklare var mycket kunnig, jordnära och professionell. Mäklaren jobbade tydligt för vårt bästa för att vi skulle få ut mesta möjliga från vår lgh. Jag kan varmet rekommendera denna mäklare till andra.
  • Julia W
    Julia W skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Proffsigt, enkelt och transparent
  • Erwin H
    Erwin H skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Diligent and friendly broker. Very good.
  • Bengt Olof Rutger O
    Bengt Olof Rutger O skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    En Mycket bra genomförd affär från Fastighetsbyrån
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Trevlig och lugn mäklare, som är duktig på att skapa relationer med folk. Samt väldigt flexibelt bemötande till sina kunder. Vi nådde priset som vi hoppades på vid försäljningen, mycket tack vare mäklarens tidigare kundrelationer och kontakter. Mäklaren upplyste däremot inte köparna om all relevant information om bostaden, dock var det troligtvis inte avgörande. Fotografen fick även ta några extra bilder som vi insisterade, som sedan blev förstasidan i prospektet. Kort & gott, lyckad affär, men den som har störst engagemang och kunskap om objektet är säljarna själva, så se till att själva vara med att bidra så mycket som det går.
  • Svante B
    Svante B skrev om Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Bra att ha att göra med, ingen säljarbullshit utan raka puckar.
  • Minna N
    Minna N skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sofie har arbetat proffsigt, snabbt och tålmodigt med vår bostad och hittade två köpare som kunde ge bud tidigare än visningen. Vilket vi i vår sits föredrog och kunde ha tidigare enskilda visningar och därmed fick den såld innan.
    Vi kan starkt rekommendera Sofie för alla som vill sälja sin bostad.
    Förhoppningsvis kommer vi bo i vår köpta nya bostad livet ut, men om vi skulle sälja den skulle vi be Sofie göra detta.
    2017-05-22 Sofie J svarar Minna N
    Tusen tack för de fina orden! Var ett sant nöje att få hjälpa er :) Hoppas att ni kommer stormtrivas i ert nya hus! Kram Sofie
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Väldigt proffsig och duktig. Vi är väldigt nöjda med Jennifer.
  • Helén L
    Helén L skrev om Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Kristian har på ett mycket proffsigt och engagerat sätt skött försäljningen av vår sommarstuga. Vi har fått all info vi har kunnat önska och har känt oss trygga i att Kristian skött allt och det med ett driv och positivitet som aldrig vacklat !
    Rekommenderar Kristian som världens bästa mäklare :)
    Kristian S gillar detta
  • Anders P
    Anders P skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Mats är väldigt proffsig och jag kan varmt rekommendera honom.
  • Birgitta W
    Birgitta W skrev om Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Fastighetsbyrån var en av tre mäklare vi träffade innan vi bestämde oss. Samtliga gav ett bra intryck så det blev nästan som att kasta tärning. Henrik var öppen o tydlig med byråns policy o han önskade gärna sälja vårt hus. Han har varit snabb med att ge svar o återkoppling på både SMS o e-mail. Han har varit lyhörd o tydlig i sina svar till oss o varit punktlig. Att vi inte fick så mycket för vårt hus, som vi önskade o trodde beror nog på omvärlden o besvikelsen är nog lika stor hos Henrik som hos oss!
  • Hilma E
    Hilma E skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Trevlig, lugn och kompetent. Bra handläggande och rådgivning genom hela försäljningen.
  • John M
    John M skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Väldigt proffsig och drivande från vårt första möte och höll kontakt med oss under hela affären och vi fick mer än vi hade väntat oss. Kan verkligen rekommendera Jennifer!!
  • Sara M
    Sara M skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Proffsig, pålitlig, kompetent och arbetade hårt för att hjälpa oss med en lyckad försäljning.
  • Monika E
    Monika E skrev om Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Personlig mäklare lätt att prata med. God kännedom om området.
  • Hanna G
    Hanna G skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Mycket bra mäklare. Kunnig och trevlig
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Mycket bra. Professionellt bemötande. Kunnig
    2017-05-16 Patrik T svarar Patrik L
    Hej Patrik. Stort tack för din rekommendation. Jag uppskattar det.
  • Björn S
    Björn S skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Trevlig och väldigt lätt att ha och göra med
    2017-05-16 Mats J svarar Björn S
    Tack för förtroendet! Det samma gäller er.
  • Arash B
    Arash B skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Mats är precis som en skiftnyckel, anpassningsbar.
    2017-04-20 Mats J svarar Arash B
    Tack. det har varit ett nöje att jobba med er lägenhet. Hoppas att ni kommer att trivas i huset.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Affären gick snabbt och smidigt. Vi fick snabba svar så fort det var något vi funderade över.
    2017-05-18 Sofie J svarar Daniel B
    Tusen tack, Daniel! All lycka till med det nya :)
  • Anna A
    Anna A skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Supernöjd och det har jag sagt till Mats och även rekommenderat honom till vänner/grannar. Fick själv tips av en fd granne.
    2017-04-10 Mats J svarar Anna A
    Tack för de fina orden. Hoppas att nya lägenheten fortfarande känns bra.
    Anna A gillar detta
  • Josefin B
    Josefin B skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi är supernöjda med Mats! Han gjorde allt i sin makt för att sälja vår lägenhet till det pris vi ville ha den sålt för. Trots motgångar så gav han inte upp och lyckades! Han fanns alltid tillgänglig och höll oss uppdaterade om läget från start till mål. Vi skulle varmt rekommendera honom
    2017-04-10 Mats J svarar Josefin B
    Tack för det fina omdömet och tack för förtroendet. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya.
  • Alice M
    Alice M skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Mycket påläst och trevligt bemötande både till mamma(säljare) och till mig.
    Hade bra koll på området där vi la oss helt rätt i utgångspris.
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Mycket kunnig, effektiv och serviceminded. Rekommenderas starkt!
    2017-03-10 Patrik T svarar Sofie L
    Ett mycket fint omdöme. Jag tackar så mycket för detta:)
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag fick förtroende för Mats redan vid vår första träff i lägenheten som skulle säljas.
    Under hela försäljningen fick jag fortlöpande information om vad som skulle komma att hända. När jag har haft frågor har Mats alltid återkommit med svar.
    Jag upplever Mats som en kunnig mäklare, och trevlig att prata med.
    2017-03-14 Mats J svarar Tomas L
    Tack för det. Skönt att det känns precis så som jag vill att du skall uppleva försäljningen. Tack för förtroendet.
  • Inger A
    Inger A skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Trevlig kille, bra mäklare,lyhörd,bra säljare. är riktigt nöjd
  • Anton T
    Anton T skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Kompetent, kunnig och mycket trevlig.
    2017-03-08 Patrik T svarar Anton T
    Tack så mycket för detta Anton.
    Patrik T gillar detta
  • Gun B
    Gun B skrev om Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Henrik är så bra, vill rekommendera honom djupt om Ni går i sälja tankar. Henrik följer med i hela processen och tar ansvar för problem som kan uppstå, med andra ord skulle jag inte kunna önska en bättre mäklare.

Gun
  • Vladimir M
    Vladimir M skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Mycket proffsigt bemötande.
    Lyssnade på oss och ville infria förväntningarna vi hade på ett bra sätt.
    Inger stort förtroende och klar i sitt språk.
    Vi fick info hela tiden på statusen på intresset av spekulanterna vilket var positivt.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag har bara goda erfarenheter av mitt samarbete med Jennifer både före och under försäljningen av min bostadsrätt, tydlig information redan från de inledande förberedelserna och ett väl utfört uppdrag genom hela försäljningsproceduren samt en bra uppföljning efter avslutad affär och snabb på att svara på frågor som uppkom kring försäljningen. söker du en trevlig ambitiös och kunnig mäklare för din bostadsförsäljning kan starkt rekommendera Jennifer
  • Sanna M
    Sanna M skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi har varit jättenöjda med allt . Allt gick perfekt
    Tack Mvh Slavica Malcic
  • Marita W
    Marita W skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi är väldigt nöjda med all hjälp vi fick vid försäljningen. Ett proffsigt och mycket trevligt utfört arbete.
    2017-03-04 Sofie J svarar Marita W
    Tusen tack, Marita! Är tacksam över att ha fått hjälpa er med försäljningen. Sofie
  • Johan H
    Johan H skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Ducktig, håller tider, går alltid att nå ( oavsätt tid på dygnet). Trevlig...grym mäklare också!!! Han landade båda våra försäljningar långt över marknadsvärde.
    2017-02-13 Mats J svarar Johan H
    Skönt att höra att ni är nöjda. Hoppas att ni trivs i ert nya boende.
  • Lezan K
    Lezan K skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jennifer Bäck är en fantastisk mäklare som tillgodoser både säljarens och köparens behov. Oerhört kunnig och proffsig mäklare som jag varmt rekommenderar till alla som ska sälja eller köpa.
  • Eva L
    Eva L skrev om Charlotte Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Det har varit ett positivt möte

Gamla Kungsbackavägen 15, 431 61 Mölndal