Fastighetsbyrån Mölndal

Fastighetsbyrån Mölndal

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar var fjärde bostad här i Mölndals kommun. Därför är vi väl uppdaterade när det kommer till bostadsmarknaden. Dessutom är vi välutbildade och engagerade mäklare som alltid arbetar målmedvetet för att din affär ska bli så bra som möjligt.

Vi har koll på hela området. Vare sig du vill bo i Krokslätt, Åby, Lindome eller Kållered. Vi har nyheter både om bostadsrätter, villor, fritidshus och nybyggen. Varmt välkommen till oss för mer information - vi hjälper dig med hela bostadsbytet!

Läs vad 1352 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mölndal 2

• sålde sitt hus med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Eklanda
    2022-12-03 Verifierad kund
    Mycket bra och erfaren för sitt uppdrag på alla sätt. Lätt att få kontakt med.
    Försäljningen gick mycket bra snabbt.
    Mats skall ha många stjärnor.
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Kållered | Labacka
    2022-12-03 Verifierad kund
    Jättetrevligt och professionellt, kände mig väldigt trygg genom hela köpet,
    Kan stark rekommendera.
    Kul att höra. Lycka till med försäljningen! Patrik Teply
  • sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Lindome | Fagered
    2022-11-29 Verifierad kund
    Gjorde ett bra jobb och stort engagemang för att få mesta möjliga pris på försäljningen samt verkar vara erfaren mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2022-11-27 Verifierad kund
    Jag var med på två visningar, dock ej vid kontraktsskrivning. Oscar hade ett bra bemötande. Han gav ett mycket kompetent intryck, hade svar på alla frågor och var mycket trevlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Magnusson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2022-11-26 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Kvarnbyvallen
    2022-11-25 Verifierad kund
    Oscar fick med stor skicklighet nyligen 23/11 - 22, min lägenhet såld trots en mycket instabil marknad. Jag ville ha en pålitlig, kunnig, ambitiös, trevlig, tillmötesgående och mycket effektiv mäklare. Det fick jag och mer därtill.

Från start var han driven, tydlig, professionell och väldigt anpassningsbar. Jag upplevde att han gjorde det han kunde, för att just min lägenhet skulle säljas till ett så högt pris som möjligt.

Han målade upp en realistisk bild av hur marknaden såg ut och vilka förväntningar jag kunde ha på försäljningen. Han återkopplade snabbt på sms/mail och informerade mig både innan och efter varje delmoment i processen, vilket kändes tryggt.

Han vägledde med stadig men mjuk hand rakt igenom hela processen i både stort och smått. Han är uthållig och driven utan att vara pushig. Jag kan varmt rekommendera Oscar, som enligt mig är den bästa mäklaren i Mölndals kommun.

//Sofhia Björklund
    2022-11-25 Verifierad kund
    Oscar var trevlig och visade lägenheten på ett bra sätt och gick igenom affären noggrant.
    2022-11-24 Verifierad kund
    Oscar höll kontakt med mig ofta, meddelade hur försäljningen fortskred.
    Trevligt bemötande🌹
    2022-11-24 Verifierad kund
    Topp, engagerad, bra lokalkännedom, flexibel.
    • Kållered | Tulebo
    2022-11-21 Verifierad kund
    Kristian är gedigen, proffsig och noggrann, vi är väldigt nöjda med hur han genomförde projektet och vi förstår varför han är den mäklare som säljer flest bostäder i sin region.
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Lindhaga
    2022-11-21 Verifierad kund
    En trevlig och förtroendegivande person som har en stor kunskap inom sitt område
    Stort tack för detta Bosse. Vi ses snart. Patrik Teply
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Magnusson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2022-11-20 Verifierad kund
    Jag hade förmånen att ha henne helt själv då ingen annan dök upp på visningen! Så jag fick full uppmärksamhet och trevligt bemötande! Hon hade full koll och väldigt hjälpsam!
    2022-11-17 Verifierad kund
    We had good experience with Jennie. She was helpful in all of the questions we had.
    2022-11-16 Verifierad kund
    Jennie har tagit hand om oss och vår försäljning på bästa sätt, engagerad och professionell och mycket kompetent. Kan varmt rekommendera både Jenie Magnusson och Fastighetsbyrån Mölndal.
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Kållered | Tulebo
    2022-11-11 Verifierad kund
    Positiv, kunnig och tillgänglig!
    Tack för dessa vänliga ord. Kul att det bra till slut! Patrik Teply
    • Åby
    2022-11-08 Verifierad kund
    Jättetrevlig mäklare väldigt hjälpsam och hade alltid svar på våra frågor.
    2022-11-08 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med valet av Jennie som mäklare. Jättebra att bolla alla funderingar med , proffsig i sitt bemötande, tillgänglig och mycket trevlig!
  • köpte sitt hus med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Solängen
    2022-10-31 Verifierad kund
    Påläst , fick svar på alla frågor, trevligt bemötande
  • köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2022-10-30 Verifierad kund
    Lösningsorienterad och kunde enkelt ordna en separat visning på en fredag eftermiddag. Kunde mycket om objektet, dvs var själv intresserad och insatt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2022-10-30 Verifierad kund
    Vi är nöjda med hela processen där Martin har varit hjälpsam och svarat på de funderingar vi har haft.
    Stort tack för era värmande ord och hoppas ni kommer trivas superbra i ert nya fina hem. Hälsa och Tacka så ses vi om inte förr så på tillträdet. /Martin Martin Sigvardsson
    2022-10-30 Verifierad kund
    Martin was very helpful from the first day on the visit answering all questions and even coming back afterwards when he did not have an answer. The sales process went very well and all conditions were explained properly. All in all, very good and very professional.
    2022-10-29 Verifierad kund
    Vilket superproffs! Väldigt nöjd med Jennies insats. God lokalkännedom, bra kännedom om marknaden och läget, tydlig och enkel kommunikation. Både tuff och flitig, och det märks att hon gör sitt arbete helhjärtat. Jag har känt mig så trygg när jag sålt med Jennie och vetat att försäljningen varit i goda händer!
    2022-10-28 Verifierad kund
    Jennie har gjort ett bra jobb som mäklare. Glad, trevlig, erfaren och effektiv.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2022-10-27 Verifierad kund
    En erfsren mäklare som har koll på läget, kändes tryggt att ha Martin ha hand om försäljningen ac vår lägenhet.
    Tack Veronika! Nu är det fullt fokus på nytt Ert nya hem och glädjen och alla funderingar och val i det nya. Kommer bli super! Vi hörs och ses och bara hör av er om det är något. Hälsa Mr W och tacka. Martin Sigvardsson
    2022-10-25 Verifierad kund
    We had an excellent experience with Oscar, he was very clear with the details. As a foreigner he made all the process so easy and clear for us. They way he described all the aspects of the property was excellent and we had feeling like we knew everything that helped us to take the decision fast. Really appreciate all your efforts. He took some extra efforts to provide some additional support whenever we needed as we don't have an idea about the current process in Sweden. Thank you so much. Really appreciate it.
    2022-10-25 Verifierad kund
    Oscar hjälpte oss att sälja vår lgh när bostadsmarknaden kändes svajig och osäker. Men han ingav trygghet och kompetens samt vägledde oss hela tiden från visning och försäljning. Vi är mycket nöjda med hans hjälp, stöd och vägledning!
    2022-10-25 Verifierad kund
    Både jag och min sambo fick ett bra initialt intryck av Kristian. Han är väldigt snabb på att återkoppla, och han fick oss att känna oss trygga genom hela affären.
    2022-10-24 Verifierad kund
    Har köpt bostad genom Jennie, och fått ett genuint bra bemötande genom hela processen. Har t.om. agerat som köphjälp generellt på marknaden och har haft god förståelse för min inställning som köpare i en osäker marknad.
    2022-10-24 Verifierad kund
    Jennie sålde min lägenhet under en tuff period på marknaden. Hon visade mycket förståelse och gav mig mycket råd som resulterade i affär.
    Supergo tjej som vill ens bästa på ett genuint sätt!
    2022-10-23 Verifierad kund
    Oscar was great supportive through out the process. Kudos to him.
    Best, Vipin
  • Björn Tommy Fredrik K
    sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Lindome | Tåbro
    2022-10-22 Verifierad kund
    Vi använde samma mäklare som vid vårt köpt. Han fick slita hårt för försäljningen, men ständigt positiv, med bra återkoppling och bra svar på de frågor som uppstod. Rekommenderas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2022-10-21 Verifierad kund
    Kontakten med och hjälpen av mäklaren har fungerat jättebra. Det kändes som att han tog hänsyn till både köparens och säljarens intressen på ett proffsigt sätt och behöll sig opartisk.
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2022-10-20 Verifierad kund
    Smidigt, snabbt, effektivt!
    Vi kunde kommunicera bra med mäklaren. Och han kan leda köpare och säljare att hitta en väg att gå framåt.
    Mycket bra jobbat av samtliga parter, tack själv för gott samarbete och flexibilitet. Patrik Teply
    • Toltorpsdalen
    2022-10-11 Verifierad kund
    Mats har ett gott bemötande och svarar nästan alltid samma dag på sms/mejl.
    • Billdal
    2022-10-08 Verifierad kund
    Mycket kunnig och kompetent. Tar sig alltid tid även när det gäller småsaker. Det skapar ett stort förtroende.
    2022-10-06 Verifierad kund
    Hon var väldigt trevlig, hjälpsam och kunnig.
    Tog hand om allt.
    2022-10-06 Verifierad kund
    Jätte trevlig, proffsig och kunnig men samtidigt personlig på ett perfekt plan.

Jennie får en att känna sig lugn och trygg i en sån stor affär som det är att köpa bostad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2022-10-05 Verifierad kund
    Mats lyckades få vår lägenhet såld i dessa luriga tider, till ett pris som vi blev nöjda med! Kanon!
    • Solängen
    2022-10-01 Verifierad kund
    Effektiv med mycke positiv energi kan varmt rekommendera honom
    Roger Wibbling
  • Rickard N
    2022-09-30 Verifierad kund
    Profsig, possitiv och erfaren!

Jennie hjälpte oss med allt kring vår försäljning men även med allmänna råd och tips för att köpa vårt nästa boende.
    • Enerbacken
    2022-09-27 Verifierad kund
    Proffsigt och personligt bemötande. Fint, och tyvärr lite ovanligt, att möta en person och inte bara en mäklare/säljare. Oscar var lyhörd samt inlyssnande och gav utmärkt service även till mig som köpare.
  • Claudia B
    2022-09-25 Verifierad kund
    Jennie har hjälpt oss med att både köpa och sälja bostad. Hon har skött båda affärerna ytterst professionellt, effektivt och lättsamt.
    Hennes guidning och stöd under hela processen har varit oerhört viktigt och ingett oss trygghet.
    Vi trodde inte från början vi skulle få affären som vi önskade oss, då vi hade letat och väntat länge. Men resultatet blev över all förväntan.
    2022-09-23 Verifierad kund
    Fick ett gott intryck vid första mötet med Mats och kände att han ville försöka utgå från våra önskemål inför försäljning av vår bostad. Vi är glada att vi valde Mats och rekommenderar honom för sin professionalitet.
    Skönt att höra att ni är nöjda. Hoppas nu att ni hittar en ny bra bostad. Mats Johansson
    • Centrala Mölndal
    2022-09-22 Verifierad kund
    Gjorde fel i prospektet och ville inte inte stå för felet. Väldigt mycket ålande för att få det löst.
    Det är ju väldigt tråkigt att du känner så. Jag tycker dock att jag försökt vara behjälplig och köpt ett presentkort till dig på 5 000 kr. Detta som kompensation för en 8 år gammal tvättmaskin. Trots att jag inte anser att det är jag som begått felet. Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet trots allt. Mats Johansson
    2022-09-18 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående, lyhörd för eventuella funderingar.
    • Kikås
    2022-09-18 Verifierad kund
    Mats var mycket vänlig och tillmötesgående. Fixade en visning utanför den ordinarie visningsdagen för oss.
    Kul att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya lägenhet. Mats Johansson
    2022-09-17 Verifierad kund
    Oscar har varit fantastisk då vi var tvungna att göra uppehåll pga bortgång av maken men han har hela tiden funnits där och informerat om allt..
    Jag rekommenderar honom för ni blir så väl omhändertagna. Gunilla
    2022-09-15 Verifierad kund
    Mäklaren var mycket engagerad och hjälpsam från början. Hela processen har varit rolig, trygg och snabb!
    2022-09-07 Verifierad kund
    Har inte haft särkilt mycket kontakt så jag inte va med på visningen, men fick en video och det är jag tacksam för. Lätt att försåt under skrivningen och en mycket trevlig person
    Hej! Ja digitala visningar har helt klart sina fördelar om inte alla kan närvara. Din sambo hoppas jag rapporterade sina intryck efter varit på den fysiska visningen. Ni kommer få många härliga stunder på den uteplatsen. Har ni frågor framåt så bara höra av er.
    Vi ses snart igen. /Martin
    Martin Sigvardsson
    2022-09-05 Verifierad kund
    Martin är trevlig och hjälpsam. Han hittar alltid tid för att svara på frågorna och för att hjälpa med råd baserad på statistik och hans erfarenhet.
    Hej! Tack Olesia för dessa fina ord. Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya hem när flytten är klar. Vi ses på tillträdet. /Martin Martin Sigvardsson