Fastighetsbyrån Mölndal

Fastighetsbyrån Mölndal

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar var fjärde bostad här i Mölndals kommun. Därför är vi väl uppdaterade när det kommer till bostadsmarknaden. Dessutom är vi välutbildade och engagerade mäklare som alltid arbetar målmedvetet för att din affär ska bli så bra som möjligt.

Vi har koll på hela området. Vare sig du vill bo i Krokslätt, Åby, Lindome eller Kållered. Vi har nyheter både om bostadsrätter, villor, fritidshus och nybyggen. Varmt välkommen till oss för mer information - vi hjälper dig med hela bostadsbytet!

Läs vad 909 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mölndal 2

• sålde sitt hus med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2021-05-07
    Sålde vår bostad i Mölndal, allt gick snabbt och smidigt med bra service!
  • sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Lindome | Höganäs
    2021-05-06
    Sålde villa i Lindome. Mäklaren är proffsig och trevlig och hela försäljningen gick fort med ett resultat över förväntat.
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Rävekärr
    2021-05-06
    Mycket duktig och bra mäklare!
    • Åby
    2021-05-05
    Sålt en etta i Mölndal. Har haft en positiv känsla genom hela processen och upplevt Felix som kompetent och pålitlig. Rekommenderas helt enkelt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Almedal
    2021-05-05
    Sålt Lägenhet

Martin var trevlig ,kunnig och Engagerad.
    Skulle valt Martin igen för nästa bostadsaffär
    Tack Göran! Skall bli kul se slutresultatet med köket och snygg belysning etc när leveransen nu kommer. Vi ses och hörs! /Martin Martin Sigvardsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2021-05-04
    Bra och professionell. Mycket erfarenhet vilket var till god hjälp både för säljare som köpare upplevde vi
    2021-05-04
    Trevlig, engagerad och kunnig. Bra på alla sätt och vis 👍
    Tackar! Lycka till med nästa steg i bostadskarriären, kommer bli kanon tror jag! Martin Sigvardsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2021-05-04
    Vi sålde vår villa och fick ett bra driv av Patrik i hur vi skulle tänka och när vi väl skulle sälja var vi redan långt gångna med säljprocessen.
    Patrik får våra fulla rekommendationer för er som går i tankar om att sälja!
    Härligt att höra. Tack för detta. Patrik Teply
    2021-05-03
    Allt flöt på smidigt och bra när jag sålde min bostadsrätt.
    • Jungfruplatsen
    2021-04-30
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Jag blev bemött på ett bra och ärligt sätt.
    Mina förväntningar har mäklaren levt upp till.
    Jag är väldigt nöjd med allt.
    Tack Anna! Trevligt att läsa att du nöjd. Hoppas att du kommer trivas bra i ditt nästa hem med tomt att pyssla med. Vi ses på tillträdet om inte förr. Martin Sigvardsson
    • Almedal
    2021-04-30
    Har sålt en lägenhet.
    Martin var kunnig, trevlig och engagerad.

Kan varmt rekommendera Martin Sigvardsson på Fastighetsbyrån Mölndal.
    Stort tack för dom fina orden, det var trevlig läsning. Martin Sigvardsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Kållered
    2021-03-31
    Bra bemötande och bra på att ge tips och råd, jobbade snabbt och smidigt när mitt radhus skulle säljas , mycket bra mäklare , mvh Anette pavic
    2021-03-28
    1 Jag har sålt min 2 i mölndal
    2 jag blev bemött bra
    3 mina förväntningar blev bra
    4 sammanfattning allt var bra
    Hej Jimi! Tack dina ord och kul att du blev nöjd. /Martin Martin Sigvardsson
    2021-03-21
    Sålde en lägenhet lägenhet i Stallbacken Mölndal. Väldigt bra bemötande vid första mötet där vi fick processen förklarat på ett enkelt och bra sätt. Vi satte upp riktlinjer om hur vi ville att försäljningen skulle fungera tidsmässigt och hur vi tänkte angående visningar, utgångspris och allt däromkring. Fick bra tips om hur vi skulle tänka gällande styling och även en snabb kontakt via Martin med ett företag som hjälpte oss med den biten.
    Martin fick bra uppbackning under försäljningen när han tyvärr blev tvungen att stanna hemma pågrund av covid och en familjekarantän. Allt löste sig väldigt smidigt med båda mäklarna som bollade och höll oss väl uppdaterade och informerade om situationen. Allt som allt är vi väldigt nöjda med erfarenheten kring försäljningen.
    2021-03-21
    Trevlig
    Saklig
    Snabb
    Duktig
    • Bosgården
    2021-03-19
    Vi var ute efter en effektiv snabb försäljning och Felix hjälpte oss mycket bra med det. Jag kommer att rekommendera honom till bekanta om jag får chansen.
    Hej Axel! Tack själva, samarbetet har fungerat utmärkt! Felix Öberg
    • Lindome | Fagered
    2021-03-19
    Kristian Svanbom sålde en villa i lindome för mig och det gick över förväntan så jag är nöjd med allt. Göran Andersson
    2021-03-18
    Driven och på hugget! Påläst om fastighetens skick för att kunna svara på köpares frågor och alltid anträffbar.

Rekommenderas!
    2021-03-18
    Vi anlitade Fastighetsbyrån och Kristian Svanbom för att sälja vårt radhus i Valås/Lindome.

Kristian är en mycket engagerad och driven mäklare, vi hade stora förväntningar på honom och han levererade över förväntan.

Vill man få ut max av sin bostadsförsäljning skall man anlita Kristian.
    2021-03-16
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Mina förväntningar uppfylldes av Felix Öberg.
    Jag har varit nöjd med Felix insats vid försäljningen!
    Han är trevlig, saklig och lugn.
    2021-03-14
    Martin har sålt vår lägenhet på Åby allé.
    Den såldes på förhand, vilket var vår önskan och vi är nöjda med vad vi fick för vår fina lägenhet.
    Snabb återkoppling och lägesrapport så fort något förändrades.
    Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare.
  • DANIJEL B
    2021-03-12
    Martin sålde vår 3a. Lägenheten gick snabbt på förhand och vi fick det pris vi diskuterade i första mötet. Mycket bra bemötande och engagemang.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Lindome | Annestorp
    2021-03-10
    Mats sålde min lägenhet, snabbt och smidigt utan krångel. Lätt att ha att göra med
  • sålde sitt hus med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Lindome | Gastorp
    2021-03-10
    Sålt en bostadsrätt.

Blev jättebra bemött av Mats

Han sålde på en vecka, och hade en realistisk uppskattning vad som var rimligt att få betalt. Dock brast det lite i kommunikation gällande vad som hade renoverats, inför visning. Då Mats inte kunde svara på frågor från intressant, detta kunde med lätthet undvikas genom att fråga mig innan visningen. Nu löste det sig fint ändå, så i sin helhet är jag mycket nöjd.
    • Bosgården
    2021-03-08
    Felix hjälpte oss med vår lägenhetsförsäljning, och var verkligen lyhörd, flexibel och proffsig genom hela processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Kållered | Livered
    2021-03-07
    Klart, tydligt och väldigt trevligt bemötande. Bostadsköpet gick som en dans !
    Tack så mycket. Kul att vi fick ihop ett köp till slut! Patrik Teply
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2021-03-05
    Köpte en fyra i Mölndal. Uppskattade snabb återkoppling, raka svar på frågor och en i allmänhet smidig process. Tydligt och bra!
    Kul att ni känner er nöjda med köpet. Hoppas ni skall trivas med er fina utsikt! Patrik Teply
  • köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2021-03-03
    Jag har köpt en fastighet som Kristian har förmedlat. Detta har gjorts på ett korrekt, tydligt och trevligt sätt. Jag kände.mig trygg med min bostadsaffär och har inget alls att anmärka på.
    2021-03-03
    Sålde lägenhet, 92kvm i Mölndal.
  • JOAKIM K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Krokslätt
    2021-03-01
    Felix fick i uppdrag att sälja vår lägenhet i Mölndal. Lyhörd och bra kommunikation genom hela processen vilket jag uppskattar! Bara gott att säga!
    Hej! Jag får tacka för förtroendet och ett bra samarbete! Felix Öberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Hulelyckan
    2021-02-28
    Super bra mäklare!
    Har köpt och sålt genom Patrik! Kändes enkelt och tryggt båda gångerna!
    Lyhörd, ger snabba återkopplingar och har mycket erfarenhet!
    Rekommenderar Patrik Teply till 100%!
    Tack för att ni återkommer som kunder. Det känns alltid roligt! Patrik Teply
    2021-02-27
    Vi har sålt vår bostadsrätt och Martin var vår Mäklare.
    Vi har återkommit till honom, varje gång då vi byter boende.
    Vårt förtroende för Martin är stort och han har verkligen levt upp till våra förväntningar.
    • Lindome | Fågelsten
    2021-02-26
    Vi har sålt vårt 1,5 plans kedjehus i Lindome.
    Christian har varit mycket aktiv i affären och gett oss många bra tipps inför försäljningen, han har varit snabb på återkoppling och information om spekulanter

Sammanfattningsvis har han gett ett proffsigt intryck och vi är mycket nöjda med försäljningsprocessen.
    2021-02-25
    Vi har sålt våran villa i Kållered. Mäklaren Kristian Svanbom visade redan från början ett stort engagemang. Där ordning och regler följs noga. Våra förväntningar var höga, Kristian överträffade dom. Genom att vara lyhörd och påläst med regelbundna rapporter.
    Vi känner att vi fick ett mkt, bra pris för vårt objekt. Och kan varmt rekommendera Kristian.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Åby
    2021-02-24
    Köpte en lägenhet i Mölndal. Blev väldigt bra bemött och fick bra återkoppling 👍
    2021-02-23
    Snabb och smidig affär! Mats är en kunnig och trygg vägledare genom hela processen. Kan varmt rekommendera Mats till andra som ska sälja sin lägenhet!
    • Krokslätt
    2021-02-21
    Mats sålde vår bostadsrätt på förhand!
    Rekordpris i området!
    Sammanfattningsvis så kan vi varmt rekommendera Mats!
    2021-02-13
    Jag har sålt min bostadsrätt. En lägenhet på 66 kvm.

Jag blev bemött jättebra. Hjälpsam och bra service.

Ja han levde upp till alla mina förväntningar. Han är bra Martin.

Fem av fem får Martin. Tydlig och enkelt gör han det för en.
    2021-02-09
    Felix är trevlig och hjälpsam. Tar utan problem reda på svar till frågor som han inte kan.
    2021-02-07
    Trevlig och kunnig, har hjälpt till med papper och sånt som behövdes i våran situation
  • köpte sitt hus med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Lindome | Gastorp
    2021-02-06
    Fantastisk mäklare, genuin och vill kundens bästa.
  • köpte en tomt med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2021-02-02
    Henrik var Väldigt hjälpsam och ärlig!
    2021-02-02
    Har en god erfarenhet av att sälja med Mats
    • Kållered | Labacka
    2021-02-01
    Alltid trevlig och mycket kompetent inom sitt område, Kristian ger ett mycket seriöst intryck och de är alltid lätt att prata med honom. Han hjälpte oss att hitta vårt drömmars hus!
    • Lindome
    2021-01-31
    Kristian har ett väldigt driv och är väl insatt hur bilder och styling
    Av huset påverkar hur köparen upppfattar obj och skapar ett intresse
    Jag kan varmt rekommendera Kristian svanbom
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2021-01-29
    Martin var behjälplig när vi köpte vår nuvarande bostad. Nu när vi så smått funderar på att sälja och köpa en ny bostad känner vi ett stort förtroende och trygghet att anlita Martin Sigvardsson.
    • Kållered | Torrekulla
    2021-01-28
    Väldigt bra mäklare att göra med! Alltid snabba svar och det är väldigt viktigt för oss.
    Kristian tog alltid det extra initiativet och var mycket mer än en typisk "säljare".
    Sammanfattningsvis, en mäklare att rekommendera!
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mölndal
    2021-01-28
    Vi har köpt hus där Martin var mäklare. Martin har vart mycket hjälpsam och trevlig under hela tiden affären pågick. De har aldrig funnits några problem eller dumma frågor utan Martin har varit tillmötesgående och hjälpsam hela tiden.
    2021-01-28
    Vi har sålt en lägenhet. Mats var transparent, inkännande och lyhörd inför våra önskemål genom hela processen.
    2021-01-27
    Vi har köpt en etagelägenhet i Mölndal där Felix var mäklare. Processen har gått smidig utan några hinder och Felix har haft ett bra och trovärdigt bemötande.