Fastighetsbyrån Mölndal

Gamla Kungsbackavägen 15, 431 61 Mölndal — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar var fjärde bostad här i Mölndals kommun. Därför är vi väl uppdaterade när det kommer till bostadsmarknaden. Dessutom är vi välutbildade och engagerade mäklare som alltid arbetar målmedvetet för att din affär ska bli så bra som möjligt.

Vi har koll på hela området. Vare sig du vill bo i Krokslätt, Åby, Lindome eller Kållered. Vi har nyheter både om bostadsrätter, villor, fritidshus och nybyggen. Varmt välkommen till oss för mer information - vi hjälper dig med hela bostadsbytet!

Läs vad 814 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mölndal

• 2020-10-22

Mattias H skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Läs mer
  • 2020-10-19

Malin Å skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålde vår lägenhet via Mats och vi blev proffsigt bemött från start till slut. Rekommenderar verkligen att anlita Mats vid sin försäljning! Läs mer
  • 2020-10-14

Buster R skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Raka rör, svarar på funderingar och snabb återkoppling. Läs mer
  • 2020-10-14

Sandra V skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jätte bra mäklare!

Rekommenderar Felix starkt, inga konstigheter! Försäljningen gick smidigt och snabbt.

Kändes tryggt med Felix som mäklare. Läs mer
  • ANDERS K

2020-10-10

ANDERS K skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Mats och Charlotta har ombesörjt försäljningen av vår mammas bostadsrätt i Mölndal på ett föredömligt sätt. Framför allt var vi hela tiden väkl informerade om allt som hände. Snabbt och enkelt. Läs mer
  • 2020-10-05

Lovisa A skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpte lägenhet där Felix var mäklare. Proffsigt och trevligt bemötande från start, tydlig med information och väldigt hjälpsam. Kändes väldigt tryggt genom hela köpprocessen. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2020-10-04

Claes Mikael J skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt vår bostadsrätt
    Väldigt tryggt och behagligt bemötande
    Våra förväntningar infriades
    Vi kan varmt rekommendera Mats !! Läs mer
  • 2020-10-02

Kristina M skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Vid tillträdet fick vi möta en annan kille, kommer inte ihåg namnet. Han var jättestressad och upplevelsen var inte särskilt trevlig. Vi fick en mycket väg förklaring till varför inte ordinarie mäklare var där. Läs mer
    2020-10-02 Fastighetsbyrån M svarar Kristina M
    Hej Kristina. Vad tråkigt att tillträdet inte blev som förväntat. Mäklaren som ni köpte bostaden av slutade hos oss och flyttade till annan ort bara några dagar innan ert tillträde. Om det är något som känns oklart eller om ni har några frågor är ni hjärtligt välkomna att ringa eller maila oss. Lycka till i ert nya boende, jag hoppas att ni kommer att trivas!
  • 2020-10-02

Kadin N skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    We bought an apartment from Martin. He was very helpful in keeping us updated and answering all of our questions. He made the experience very smooth! Läs mer
  • 2020-09-30

Malin S skrev om Charlotte Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt radhus. Trevlig, tillgänglig. Klar och tydlig information Läs mer
    Fastighetsbyrån M gillar detta
  • 2020-09-30

Amir K skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    I got my first apartment through Felix. He gave me very good suggestions, and he was very helpful and understanding throughout the process. I would happily trust him again. Läs mer
  • 2020-09-25

Shiva A skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag har sålt en bostadsrätt i Kållered, en 3:a.
    Bra bemötande från mäklaren.
    Mina förväntningar har varit ett professionellt bemötande gentemot mig och ev. spekulanter vid visningar etc- vilket mäklare levt upp till.

Jag hade förväntningar på en tydligare kommunikation under hela processen vilket inte alltid varit fallet.
    Jag har dessvärre fått lägga ner en del tid på att förtydliga vad jag önskar och inte önskar gällande objektbeskrivning, annons, visning, budgivning etc- något som jag hoppades skulle ligga mest på mäklare och inte mig som köpt denna tjänst. Läs mer
  • 2020-09-24

Henrik B skrev om Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Mycket bra struktur och kompetens..
    Vi känner att Kristian är lyhörd och är ett bra bollplank under hela säljprocessen...
    Otroligt engagerad när det gäller allt från fotograferingen till besiktning . Läs mer
  • 2020-09-20

Anton A skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Martin sålde en drömlägenhet till oss, en personanpassad, snabb och smidig försäljningsprocess som vi är mer än nöjda med. Martin är enkel att prata med och nere på jorden, lätt att få tag på och har hållt oss uppdaterade genom hela resan! Läs mer
  • 2020-09-18

Alexander K skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Felix har skött vår bostadsförsäljning med ett resultat över förväntan.

Felix är tillgänglig, professionell, trevlig och kunnig.

Vi rekommenderar honom starkt!

Med vänlig hälsning
    Alexander & Pia Läs mer
  • 2020-09-15

Jaana A skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Felix är trevlig, ödmjuk och snabb i sin kommunikation . En mäklare som varmt rekommenderas. Han ordnade en snabb försäljning som underlättade för oss. Tack! Läs mer
  • 2020-09-11

José J skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi köpte en lägenhet av Willy, och tyckte att hans bemötande mot oss var helt fantastiskt. Hjälpte oss med det vi ville ha hjälp med. Svarade på alla frågor. Kollade så att allt var bra med köpet efteråt. Rekommenderar han! Läs mer
  • 2020-09-09

Matilda L skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag köpte en tvåa i Mölndal med stor balkong. Visningen var väldigt trevlig och Felix har varit super genom hela resan :) Läs mer
  • 2020-09-07

Lars H skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpt en 3 tums läg av Felix på Swedbanks fastighetsbyrå.
    Undrade om han var intresserad av att sälja våran.
    Det gjorde Felix snabbt och bekvämt. Läs mer
  • 2020-09-06

Alexandra M skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi sålde precis vår lägenhet med Felix som fastighetsmäklare. Felix är en otroligt professionell och duktig mäklare. Han är alltid nåbar och ger snabb återkoppling. Försäljningen gick över förväntan, snabb och smidig affär och priset gick upp mer än vad vi väntat oss! Vi kan varmt rekommendera Felix. Läs mer

Marianne P skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt en etta. Felix har varit trevlig, serviceinriktad, saklig och lyhörd. Dessutom snabb med återkoppling. Läs mer

Alex M skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Försäljningen gick snabbt och smidigt Läs mer

Anneli B skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Har köpt och sålt med hjälp av Felix. Blev väl bemött och han gjorde ett bra jobb. Läs mer

Alexander K skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Lösningsorienterad, kunnig och trevlig.

Rekommenderas starkt av oss.

Med vänlig hälsning
    Alexander & Pia Läs mer
  • 2020-09-03

Johanna P skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag har sålt min lägenhet om ett rum och kök i Mölndal. Jag blev bemött mycket bra utav mäklaren Felix. Jag har haft kontakt med Felix i ett årstid och det har varit ett bra, lättsamt och trevligt samarbete. Jag träffade flera mäklare men fastnade för Felixs trevliga och avslappnade sätt, vilket fortsatte genom hela kontakten. Felix har varit snabb på återkoppla, hjälpsam och generös med sina råd. Läs mer
  • 2020-09-02

Peywand S skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Världens mest tålmodigaste och bästa mäklare. Mr. Patrik Teply. Läs mer
    2020-09-02 Patrik T svarar Peywand S
    Ha ha ha.. man får tacka så mycket för detta. Tack själv!
    Patrik T gillar detta
  • 2020-08-31

Josefin Y skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Hjälpsam, trygg och alltid tillgänglig! Läs mer
  • 2020-08-28

Shadi G skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Som säljare upplevde jag att Willy var otroligt tillmötesgående och fanns alltid där under hela affärens gång. Jag kände mig väldigt trygg med att ha honom som mäklare och jag ger honom mina allra bästa rekommendationer. Riktigt härlig mäklare och person! Läs mer
  • 2020-08-25

Martin E skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Trevlig och förtroendeingivande mäklare som jag använt vid ett flertal affärer, rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-09-02 Patrik T svarar Martin E
    Tack så mycket för gott samarbete båda två. Vi ses!
    Patrik T gillar detta
  • 2020-08-24

Marcela R skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Bra organiserat, kunde svara våran frågor. Sales minded and customer minded too. Läs mer
  • 2020-08-23

Axel A skrev om Petronella Helgegren en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpt en bostad, trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-08-22

Eva O skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Felix fick uppdraget att sälja min 3a efter ett besök av Fastighetsbyrån. Felix ger ett lugnt, stabilt och tryggt intryck med glimten i ögat. Han fullföljer och återkopplar enligt plan. Han levde upp till mina förväntningar. Jag kommer varmt rekommendera Felix som mäklare. En mycket bra och lättsam mäklare som agerar proffsigt. Läs mer
  • 2020-08-18

Noel B skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    It was great working with Felix. He gave me correct advice and also did his best to attract customers to the apartment which ultimately paid off.

He kept me informed at every step of the way and made the whole process of selling the apartment simple and easy. This was my first apartment I sold and I have to say, the experience has been smooth. I am glad with his dedication, promptness and positive energy. It was a pleasure working together.

Thank you for helping me with everything. Läs mer
  • 2020-08-17

Roger B skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpt tydlig och bra framdrift i processen Läs mer
  • 2020-08-16

Sebastian A skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Felix är en mycket duktig och proffesionell mäklare. Jag fick snabbt ett stort förtroende för honom då han var lyhörd och lyssnade på mina önskemål gällande försäljningen av min lägenhet.

Felix var alltid nåbar om jag hade frågor eller funderingar. Felix gjorde så att försäljningen kändes som en mycket lättsam process.

Felix la ner mycket tid på min lägenhet vilket renderade i många intresserade som var på visning samt ett pris som gick upp mer än vad jag hade väntat mig.

Sammanfattningsvis, en mycket trevlig och duktig mäklare, rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2020-08-14

Victor T skrev om Petronella Helgegren en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag har köpt en tvåa i Mölndal, men hade egentligen inte så mycket kontakt iom att jag då bodde i Uppsala, så mycket av kontakten sköttes av min pappa på plats i Göteborg. Den kontakten jag hade med Petronella var tydlig, och hon löste på ett bra sätt problemet med att jag var i en annan stad när kontraktet skulle skrivas, och hon tycks ha ordnat en smidig övergång så att hennes kollegor kunde hantera ärendet när hon var på semester. Läs mer
  • 2020-08-14

Irene B skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Felix was very kind to us. Every time we had questions it was always available to find time and answers for us. Läs mer
  • 2020-08-12

Martin W skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi har köpt en 3:a i Mölndal där Felix Öberg agerat som fastighetsmäklare.
    Felix har hela tiden varit tillgänglig och väldigt hjälpsam när vi har ringt med frågor gällande fastigheten.
    Vi upplever även att Felix varit öppen med information gällande fastigheten vilket gör att vi känner ett stort förtroende för honom.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Felix som fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2020-08-12

Caroline H skrev om Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Toppen bra bemötande och information från dag 1 tills vi var inne i huset. Läs mer
  • 2020-08-09

Henrik B skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Våran resa med Felix har varit väldigt trygg och smidig. Han är en väldigt ärlig person som alltid satte vårat intresse i första hand. Läs mer
  • 2020-07-15

Måns T skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag och min fru sålde vår 3:a i centrala Mölndal och påbörjade en försäljningsprocess med Willy redan ett år innan försäljningen faktiskt blev av. Han gav oss råd om hur vi skulle genomföra vår då pågående renovering för att få maximalt ut av boytan och lät oss i godan ro göra klart det vi skulle ha gjort. Willy guidade oss igenom hela försäljningen och var väldigt transparent om vad som skulle ske när, det hela kändes väldigt tryggt. Totalt sett så har han lade ner otaliga timmar på vår försäljning genom att vara tillgänglig, svara på våra frågor, och informera oss när det hänt något nytt. En mycket bättre säljupplevelse får man nog inte. Läs mer
  • 2020-07-15

Javid G skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Hejsan,
    Jag är jättetacksam för att Martin har varit jättebra på vilken sätt som helst, 👌👌👌👍👍👍🍻 Läs mer
    2020-07-15 Martin S svarar Javid G
    Tack Javid vad glad jag blir! Hoppas ni kommer trivas i er fina lägenhet! Hoppas ni får en bra sommar och som vanligt, bara ringa om ni har några frågor. Ha det så bra! /Martin
  • Sriprai K

2020-07-13

Sriprai K skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Han har gjort ett bra jobb på Corona krisen.
    Jag rekommenderar gärna till mina vänner och mina kunder. Läs mer
  • 2020-07-11

Pål E skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpte bostadsrätt. Mats gav väldigt bra och professionellt intryck från visning till tillgång av bostad. Hjälpte mig med alla frågor jag hade och hela affären gick väldigt smidigt.
    Ärlig och kändes pålitlig i de frågor och funderingar jag hade. Läs mer
  • Sarah A

2020-07-09

Sarah A skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Me and my husband have sold an apartment with Willy's help. Willy is an amazing person and truly a professional realtor. He was very clear, honest and transparent about every detail in the process of selling our place from the first meeting. He continuously kept us informed of the status of the selling and made us a part of each step. Furthermore, Willy was incredibly transparent and clear with the buyers as well. During our owner changing agreement, he made sure every point was well understood pre-signing anything. In short, me and my husband will always trust Willy and we highly recommend him both to sell your place or to buy a new place. Läs mer
  • 2020-07-09

Liza Therese E skrev om Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Kristian sålde vår bostad med största engagemang och proffsighet. Han lotsade oss tryggt och ödmjukt genom hela processen med fingertoppskänsla. Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2020-07-08

Anna S skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Mats hjälpte oss att både köpa och sälja. Är super nöjd med han. Bra kunskap och engagemang . Läs mer
  • 2020-07-08

Narmin Yasen K skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Hej,
    Då en stor del av mäklarens arbete är att vara tillgänglig och besvara köparen tycker jag att Mats borde vara bättre på det. För övrigt är han trevlig och snäll! Läs mer
  • 2020-07-07

Filip S skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag har med hjälp utav Willy sålt en mindre lägenhenh guidad till köp av en bostad. Willy har under hela perioden varit extremt behjälplig och smittat av sitt engagemang på mig! Jag fick vad jag ville både i köp och sälj. Är sammanfattat mycket nöjd med upplevelsen.
    Willy är en kille som bjuder på kaffe för att han VILL bjuda på kaffe, inte för att han brukar göra det, och det märks! Läs mer
  • 2020-07-05

Klas Fredrik D skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålde vårt radhus med mäklaren Martin Bengtsson på Fastighetsbyrån Mölndal. Bästa mäklaren vi haft. Mycket bra återkopplingar och vägledning genom hela försäljningsprocessen. Vi var ute efter en snabb försäljning, vilket Martin hjälpte oss med på bästa tänkbara sätt. Läs mer

Gamla Kungsbackavägen 15, 431 61 Mölndal