Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mölndal Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Mölndal

Fastighetsbyrån Mölndal

Gamla Kungsbackavägen 15, 431 61 Mölndal — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar var fjärde bostad här i Mölndals kommun. Därför är vi väl uppdaterade när det kommer till bostadsmarknaden. Dessutom är vi välutbildade och engagerade mäklare som alltid arbetar målmedvetet för att din affär ska bli så bra som möjligt.

Vi har koll på hela området. Vare sig du vill bo i Krokslätt, Åby, Lindome eller Kållered. Vi har nyheter både om bostadsrätter, villor, fritidshus och nybyggen. Varmt välkommen till oss för mer information - vi hjälper dig med hela bostadsbytet!

Läs vad 367 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mölndal

• Josefin M
    Josefin M skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi har köpt bostad. Bemötandet har varit bra. Dock har det varit en del strul med en borttappad fullmakt samt tillfällighet via mail. Fastighersbyrån uppnådde därmed inte riktigt våra förväntningar. Läs mer
  • Tommy K
    Tommy K skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Engagerad, tillgänglig och nåbar!
    Helt rätt säljarpersonlighet för oss.
    Tack Mats! Läs mer
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Engagerad,positiv, omtänksam och vänlig i sitt bemötande. Proffsig försäljning. Läs mer
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Fint och proffsigt bemötande. Försäljningen gick snabbt vilket var prio för mig. Läs mer
  • Carlsson K
    Carlsson K skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag har köpt en lägenhet. Jag blev bemött med glädje och nyfikenhet. Jag tycker Mats levde upp till förväntningarna. Mycket uppskattat att Mats ringde efter köpet och att höra hur jag trivs i lägenheten!

Jag är mycket nöjd med allt från bemötande, lösning med datum för kontraktskrivande, återkoppling m.m Läs mer
  • Izabela S
    Izabela S skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Fint bemötande.
    Trevlig.
    Professionell.
    Väldigt hjälpsam.
    Tillgänglig.
    Kompetent
    Vi fick hjälp med både sälja och köpa lägenhet. Läs mer
  • Sverre D
    Sverre D skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Personalen ger ett trevligt bemötande. Jag fick lägre värde än jag förväntade mig men gick inte med förlust, Läs mer
  • Christer J
    Christer J skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Familjen köpte lägenhet till vår studerande dotter i
    Mölndal. Sofie hade under hela förloppet god kontakt
    med dottern, vilket underlättade.
    Själva bor vi i Kalmar så det är några mil att köra med bilen.

Christer och Anna Läs mer
    2018-09-17 Sofie J svarar Christer J
    Skönt att allt gick så smidigt! Ha de gott :)
  • Karen Maria S
    Karen Maria S skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    En villa såldes i Göteborg på gränsen till Mölndal.
    Korrekt bemötande utan falska förespeglingar eller försök att pressa mig/oss till något vi inte önskade. Lagom personlig mäklare, vilket uppskattades.
    Initialt var jag skeptisk som jag alltid är mot den typen av tjänst men jag är mycket nöjd - egentligen under hela försäljningsprocessen men särskilt efteråt.
    Sammanfattning enligt ovan. Läs mer
    2018-09-16 Patrik T svarar Karen Maria S
    Hej. Tack själv för en trevlig kontakt och en affär helt enligt plan. Hälsa även din bror och tacka. Vi hörs.
  • Annie W
    Annie W skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpte en lägenhet i Mölndal. Sofie var otroligt professionell och väldigt tillmötesgående. Hon gjorde köpet av lägenheten till en smidig process och har vi haft frågor så har hon alltid hjälpt till på de sätt hon kan allt från stort till smått. En grymt mäklare! Läs mer
    2018-09-17 Sofie J svarar Annie W
    Tack för de fina orden, Annie! Verkligen roligt att få hjälpa dig i köparprocessen :) Hoppas du trivs toppen!
  • Helena E
    Helena E skrev om Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Otroligt trevlig och kompetent. Läs mer
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpte bostadsrätt med uteplats. Alla kontakter med mäklaren gick smidigt. Läs mer
    2018-09-14 Martin S svarar Jessica A
    Tack, Välkommen till Mölndal, hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad!
  • Sylwester S
    Sylwester S skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    En av de bästa mäklaren som finns! Läs mer
    2018-09-17 Sofie J svarar Sylwester S
    Tack för ett mycket gott samarbete, Sylwester! Riktigt härligt att ni är nöjda :)
  • Gabriella V
    Gabriella V skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpt hus och blivit väl professionellt bemött från första samtalet med Martin.
    Mycket nöjd enligt mina förväntningar. Läs mer
  • Jonatan M
    Jonatan M skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag blev bemöt mycket trevligt och välkomnade! Va lätt att prata med och hade svar på nästan alla frågor man hade om fastigheten. Läs mer
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Som villaköpare upplevde vi Martin som väldigt mån om att göra båda parter nöjda. Alltid trevlig och tydlig i sin kommunikation och han såg till att vi fick svar på de frågor vi hade. Läs mer
  • Linda P
    Linda P skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sofie är proffsig, lugn och sansad och tar sig tid att lyssna. Har anlitat henne två gånger och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-09-14 Sofie J svarar Linda P
    Tusen tack för de fina orden, Linda! Har varit ett sant nöje från min sida varje gång! Hälsa familjen så gott :)
  • Atidze  S
    Atidze S skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Martin är trevlig, tillmötesgående och professionell. Han är snabb med att återkoppla och är alltid på gott humör! Läs mer
    2018-09-13 Martin S svarar Atidze S
    Hej! Tackar, ja skratt och och gott humör gör livet lite enklare och roligare :) Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem.
  • Patrik F
    Patrik F skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Jennifer. Jennifer är väldigt professionell och trevlig. Jag är väldigt nöjd med hur Jennifer tydligt lade fram de alternativ jag hade i slutskedet vid försäljningen vilket gjorde det lätt för mig att fatta beslut. Jennifer är alltid positiv och ingenting verkar omöjligt för henne. Jag förväntade mig att göra en bra affär, men med tanke på marknadsläget hade jag inga jättehöga förväntningar på vinsten. Jennifer lyckades däremot överträffa detta med råge, vilket med tanke på marknaden är en riktigt bra prestation. Sammanfattningsvis kände jag mig trygg genom hela resan och jag hoppas att Jennifer kan hjälpa mig vid min nästa bostadsaffär. Läs mer
  • Göte Ronny S
    Göte Ronny S skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Redan svarat $$x x x x x. Xxxxxxxxxxccc Läs mer
  • Gavin J
    Gavin J skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Very comfortable interaction. Helpful and prompt with all questions and responses.
    Bought an apartment.
    Treated very professionally, and helped at all stages of the transaction.
    Sofie, helped a lot during the viewing and transaction, meeting all expectations.
    Very positive interaction. Would definitely recommend and work with her in the future. Läs mer
    2018-09-13 Sofie J svarar Gavin J
    Thank you so much, Gavin! Hope you really enjoy your new apartment. Say hi to Linda aswell! /Sofie
  • Tommy D
    Tommy D skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Med hjälp av Martin har vi sålt vårt parhus långt innan planerad visning.
    Våra förväntningar både på försäljningen och den mäklare vi ville ha har i båda avseenden överträffat vår förväntan.
    Vid första mötet lyssnade Martin in vår beskrivning av vårt hus och de önskemål vi hade. Martin har under hela resan, även om den blev mycket kortare än förutsett, visat en stor dynamik och anpassningsförmåga som gjort att hela försäljningen gick väldigt smidigt. Läs mer
    2018-09-17 Martin Bengtsson svarar Tommy D
    Stort tack Tommy! Det har varit ett sant nöje från dag ett!
    Jag hoppas att ni kommer att trivas som fiskar i vattnet i er nya bostad.
  • Alf Conny S
    Alf Conny S skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt villa
    Väldigt positivt bemötande.
    Han hade bra kunskap om området och bra ideer om hur göra huset mer attraktivt.
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen Läs mer
    2018-09-13 Patrik T svarar Alf Conny S
    Hej Alf. Tack för ett trevligt återseende och ett lika trevligt bemötande. Hoppas vi ses snart igen i annat sammanhang. Hälsa brorsan och tacka också.
  • Gunvor Birgitta G
    Gunvor Birgitta G skrev om Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt bostad. Bemötande var mycket bra. Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Jag var nöjd med försäljningen, allt känndes bra, kunnig. Läs mer
  • Tony Nilsson J
    Tony Nilsson J skrev om Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpt villa. Får förtroende samt en trygg känsla med denna mäklare. Läs mer
  • Anna Marie S
    Anna Marie S skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag har köpt en bostadsrätt i Mölndal. Sofie var anledningen till att jag från början fick se lägenheten genom en ”vip-visning” redan innan lägenheten ens blivit fotad. Allt gick väldigt snabbt men Sofie var alltid väldigt lugn och hade tid att förklara. Hon var också mycket tillgänglig. Jag är jättenöjd och väldigt tacksam att Sofie tog kontakt med just mig, ett väldigt personligt bemötande. Läs mer
    2018-09-13 Sofie J svarar Anna Marie S
    Underbart att höra, Anna! Så glad att vi lyckades hitta en så fin lägenhet till dig :) Hoppas du stortrivs! Ha de så gott /Sofie
  • Magnus D
    Magnus D skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag har sålt min trea i Mölndal med hjälp av mäklare Sofie Johansson på Fastighetsbyrån i Mölndal.
    Bemötandet jag fick var jättebra. Sofie är trevlig och omtänksam.
    Jag kan verkligen rekommendera Sofie. Läs mer
    2018-09-13 Sofie J svarar Magnus D
    Tusen tack Magnus för gott samarbete! Önskar er all lycka till i det nya huset. /Sofie
  • Johannes P
    Johannes P skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålde en lägenhet som Sofie fick sälja åt mig, och det gick supergalant! från början till slut Läs mer
    2018-09-13 Sofie J svarar Johannes P
    Tack för det, Johannes! All lycka till framöver :) /Sofie
  • Göran B
    Göran B skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt vår samägda 1.a i Mölndal.
    Trevlig och strukturerad. Klara besked.
    Som en professionell mäklare skall vara.
    Bra huvudansvar och även delegeringarna till assistenter fungerade utmärkt.
    Inget att klaga på, anlitar gärna igen. Läs mer
  • Cecilia N
    Cecilia N skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålde min lägenheten på 41kvm och de gick väldigt smidigt.
    Blev väldigt bra bemött och blev bra informerad och fick svar på frågor om jag hade några, snabbt och lätt.

Blev bättre än förväntat, hon lyckades hitta en köpare tidigt och den blev såld utan auktioner och styling. Väldigt tacksam för allt jobb hon la ner. Läs mer
  • Kathrin D
    Kathrin D skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Bästa bemötandet, kunnig o snabb återkoppling.
    Rekommendera Fastighetsbyrån Mölndal varmt. Läs mer
    2018-09-11 Martin S svarar Jessica J
    Hej! Stort tack och lycka till med dina nya bostad.
  • Kent F
    Kent F skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Funkade som det ska. Omhändertagande. De har tänkt på det mesta. Läs mer
  • Lisbeth W
    Lisbeth W skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi är mycket nöjda med det arbete han lagt ner på försäljning av vår villa. Han har visat ett stort engagemang, alltid funnits till hands, kontinuerligt hållit oss informerade samt visat en utmärkt förhandlingsförmåga.
    Lisbeth och Yngve Läs mer
    2018-09-12 Martin Bengtsson svarar Lisbeth W
    Tack så hjärtligt för de fina orden, det har varit ett nöje!
  • Christina B
    Christina B skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi var tre ägare som sålde en bostadsrätt . Denna situation var ju lite mer komplicerad. Allt flöt på och vi är mkt nöjda med hennes insats. Glad, trevlig och proffsig. Läs mer
    2018-09-11 Sofie J svarar Christina B
    Tack för dessa orden, Christina! :) Är så glad att ni är nöjda. Ha de gott! /Sofie
  • Karin S
    Karin S skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpt bostadsrätt
    Positivt bemött
    Levde upp till förväntningarna
    Bra och positiv upplevelse Läs mer
  • Magdalena B
    Magdalena B skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Har köpt en tvåan på Blandsätesgatan Mölndal.

Jag blev toppen bemött tycker jag.
    Hon är super konkret och kompetent mäklare som kan rekommederas till alla.
    Magdalena Babinska Läs mer
    2018-09-06 Sofie J svarar Magdalena B
    Tack så jättemycket för din respons! Roligt att få hjälpa er :) Ha en fin dag och hälsa familjen! /Sofie
  • Ida W
    Ida W skrev om Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Gott intryck överlag. Träffat många mäklare. Upplevde Henrik tillgänglig, påläst och ärlig. En unik mäklare. Läs mer
  • Dzenta M
    Dzenta M skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi har köpt ett kedjehus där Martin varit mäklare. Vi mötes av en trevlig och god bemötande och en kunnig och engagerad mäklare som var lätt tillgänglig, flexibel och snabb att besvara alla frågor som vi hade vid de olika tillfällen vi har kontaktat honom.
    Vi kände oss trygga och nöjda under hela processen och kan varmt rekommenderar Martin för andra!
    DzM och SM Läs mer
    2018-08-09 Martin Bengtsson svarar Dzenta M
    Hej!
    Kul att ni känner så och tack för de fina orden! Jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpy Lägenhet 66kvm

Vänligt och effektivt bemötandet. Marin såg till att allt gick smidig och hanterades snabbt ock korekt. Inget var svårt att lösa. Skulle varmt rekommendera honnom. Läs mer
    2018-08-08 Martin Bengtsson svarar Jenny H
    Tack Jenny! Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad!
  • Atidze  S
    Atidze S skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Tillgänglighet, gott bemötande och professionalitet. Vi var nöjda med den kunskap och drift mäklaren visade under hela processen. Fastighetsbyrån är att rekommendera för andra som ska sälja/köpa. Läs mer
  • Sylwester S
    Sylwester S skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Profesionell och komplex hantering av bostadsförsäljning steg efter steg. Rekommedneras ! Läs mer
  • Christopher H
    Christopher H skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köp av Bostadsrätt!
    Mäklaren har varit påläst och kunnig om objektet. Martin ger ett trevligt bemötande vid de olika tillfällen vi har kontaktat honom. Läs mer
  • Deni S
    Deni S skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi har köpt en villa där Martin varit mäklare. Martin har både uppvisat en köparperspektiv liksom ett säljarperspektiv. Vi har känt oss trygga med Martin som mäklare. Martin är flexibel och snabb att besvara alla möjliga frågor. Dagen vi säljer vår bostad är Martin garanterat vår mäklare. Vi kan varmt rekommenderar Martin!

Med vänlig hälsning, Kristina och Deni Läs mer
  • Dennis V
    Dennis V skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Martin sålde vår villa i Lindome på en mycket kort tid, proffsigt bemötande, vi ville ha en mäklare som var på "hugget" och det fick vi verkligen. Läs mer
    2018-08-08 Martin Bengtsson svarar Dennis V
    Tack Dennis för de fina orden och för ett gott samarbete!
  • Andrea S
    Andrea S skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi köpte hus av Martin nyligen. Han tog sig tid att informera och svara på frågor under visningen och visade även intresse för att göra det. (till skillnad från många andra) Jag upplever att han under pågående process är tillgänglig och lyhörd. Vi har inget att anmärka på. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt en bostad i Lindome och är som helhet nöjd med mäklaren. Kan renomendera Martin åt andra säljare. Läs mer
    2018-07-19 Martin Bengtsson svarar Peter S
    Tack för ett gott samarbete och lycka till med ert nya boende!
  • Eric B
    Eric B skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpt 2:a, bra bemötande, snabbt och smidigt. Läs mer
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Andra bostadn som jvi köpt av samma mäklare. Han gör det man kan förvänta sig av en mäklare. Läs mer
    2018-06-27 Patrik T svarar Rickard H
    Tack. Hoppas ni känner er nöjda. Lycka till med er egen försäljning.
  • Susanne O
    Susanne O skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt bostadsrätt i Mölndal.
    Kanon bra bemötande och stort förtroende för Martin.
    Rekommenderas varmt Läs mer

Gamla Kungsbackavägen 15, 431 61 Mölndal