Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mölndal Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Mölndal

Fastighetsbyrån Mölndal

Gamla Kungsbackavägen 15, 431 61 Mölndal — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar var fjärde bostad här i Mölndals kommun. Därför är vi väl uppdaterade när det kommer till bostadsmarknaden. Dessutom är vi välutbildade och engagerade mäklare som alltid arbetar målmedvetet för att din affär ska bli så bra som möjligt.

Vi har koll på hela området. Vare sig du vill bo i Krokslätt, Åby, Lindome eller Kållered. Vi har nyheter både om bostadsrätter, villor, fritidshus och nybyggen. Varmt välkommen till oss för mer information - vi hjälper dig med hela bostadsbytet!

Läs vad 537 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mölndal

• 2019-08-19

Christer A skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Ett proffsigt kunnigt första intryck som han levde upp till under försäljningsprocessen Läs mer
  • 2019-08-17

Conny A skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Mats hjälpe oss att sälja vår bostadsrätt. Vi fick ett bra bemötande och stort förtroende för honom. Han upplevdes ärlig och målade inte upp nån fantasibild av marknaden. Vår målbild stämde väl överens med hans bedömning av vad som var skäligt och i slutändan så blev vi mycket nöjda med försäljningen. Läs mer
  • 2019-08-16

Christoffer A skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålde min 1:a i Mölndal med hjälp av Willy, bra bemötande, trevlig och seriös! Allt fungerade och flöt på bra! Läs mer
  • 2019-08-07

Elisabeth P skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag har inte träffat eller pratat med Patrik det är min man som har haft den kontakten. Läs mer
  • 2019-08-07

Mikael Z skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpt radhus av Patrik. Försäljningen gick bra men kände att han borde vara mer påläst, vilket för mig känns viktigt. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-08-05

Dilman G skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Patrik är en kanon mäklare på alla möjliga sätt. Läs mer
  • 2019-08-03

Lena T skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt villa Bemött med stort intresse och ett härligt engagemang.Vår mäklare rekommenderar vi varmt till andra Läs mer
  • 2019-07-25

Tawous A skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Han var bra. Svarade vari gången när man stelde frågor.
    Han var bra Läs mer
  • 2019-07-20

Maral S skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi köpte ett hus som Martin sålde.
    Martin har under hela processen varit mycket trevlig, hjälpsam och kunnig inom sitt område.

Vi har alltid fått svar på de frågor vi har haft och som köpare har vi känt oss trygga med att allt gått rätt till. Läs mer
  • 2019-07-19

Oskar D skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Trevlig och personlig mäklare som kändes genuin i sitt engagemang. Läs mer
  • Malin L

2019-07-18

Malin L skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi fick hjälp av Martin Bengtsson att sälja vårat radhus i Kållered, vi är jätte nöjda och kan varmt rekommendera Martin. Han har varit rak, lugn, trygg och tydlig.
    Snabb på att besvara eventuella frågor och kunnat lugna oss när vi känt oss nervösa i våran första försäljning.
    Och slutresultatet blev över förväntan👍🏻 Läs mer

Martin L skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Grym mäklare som var professionell och noggrann. Bra kommunikation och tydlig.
    Rekommenderas varmt! Läs mer

Hanna M skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Snabb återkoppling och professionellt bemötande Läs mer

Mehran G skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Han har varit jätte engagerad i våran bostadsförsäljning, vi fick vara informerad om hela processen. Rekommenderas. Läs mer

Florina L skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Väldigt vänligt samt fint i kontakakten.
    En fanatstisk person som vill göra sina kunder glada.
    Tack Patrik samt Fastighetsbyra för den fina upplevelse som vi fick från er.
    Hälsningar
    Florina Läs mer
  • 2019-07-07

Johan A skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vid försäljningen av min bostadsrätt anlitade jag Felix då jag tyckte att han verkade vaken och seriös. Denna uppfattning stämde från början till slut och jag är väldigt nöjd med Felix genom hela försäljningen. Mina förväntningar av en mäklare är att personen i fråga skall vara strategisk, informationssökande, samarbetsvillig, ödmjuk, noggrann samt göra det lilla extra för att uppnå så gott resultat som möjligt. Alla dessa förväntningar lyckades Felix uppnå på ett tillfredsställande sätt. Felix är relativt ny som mäklare men sköter jobbet lugnt och självsäkert som en erfaren. Starka rekommendationer! Läs mer
  • 2019-07-03

Mohammad M skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    hjälpsam och professionellt mäklare jätte nöjd och rekommenderar stark. Läs mer
  • 2019-07-03

Johannes G skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpt. Väldigt ödmjuk, trevlig och bra mäklare som var precis vad vi sökte efter. Fick oss att känna oss säkra inför köpet. Läs mer
  • 2019-07-02

Alma Z skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpte ett radhus av Patrik i nybyggt område. Mycket trevlig och duktig mäklare. Jag kan rekommendera Patrik! Läs mer
  • 2019-07-02

Britt-Marie A skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Trevlig, punktlig. Kan rekommendera honom Läs mer
  • 2019-07-01

Anna F skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi tog hjälp av Willy när vi skulle säga vår lägenhet. Vi är jätte nöjda med honom och allt de jobb ha la mer. Han är starkt rekommenderad av oss.! Läs mer
  • 2019-07-01

Fanny S skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpt lägenhet. Mycket bra bemött, flexibel, trevlig och ödmjuk.
    Hade tyvärr ingen bra upplevelse av tidigare mäklare vi varit i kontakt med, Willy har varit den enda som vi känt "har pratat samma språk som oss" och anpassat sig till oss som köpare.

Vi är helnöjda med WIlly! Läs mer
  • 2019-06-29

Ann-Christine M skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Mats är en proffsig mäklare som jag varmt kan rekommendera . Affären gick snabbt och smidigt, allt enligt de önskemål vi hade. Anki M Läs mer
  • 2019-06-28

Oscar P skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Allt gick snabbt och smidigt. Han var ärlig hela vägen och sa ifrån när han tyckte att målen man själv hade var för optimistiska. Läs mer
  • 2019-06-28

Malin F skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt bostadsrätt (2a på 65kvm) i kvarnbyn Mölndal. Martin lyckades sälja vår lägenhet väldigt fort (innan den hann läggas upp som kommande) till ett pris vi är väldigt nöjda med. Läs mer
    2019-07-01 Martin S svarar Malin F
    Hej! Tackar för det! Känns bra att ni är nöjda. Nu går ni in i nästa fas i er bostadsresa och är övertygad att det kommer bli kanon! Ha en underbar sommar och tveka inte att ringa om ni vill bolla något.
    Trevlig sommar och hälsa!
    /Martin
  • 2019-06-27

Alexandra W skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi köpte en 4a i Mölndal och är väldigt nöjda med Willy som sålde. Vi fick ett trevligt bemötande och han visade oss runt i hela lägenheten samt belyste fördelarna med föreningen, bostaden och Mölndal som kommun.

Möten för kontrakt och sedan tillträde gick smidigt och vi fick snabbt hjälp om vi undrade över något.

Helnöjd med mäklarens insats. Läs mer
  • 2019-06-27

Emilie S skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålde min etta i Bifrost.
    Jätte nöjd! Trevlig & proffsig mäklaren!
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-26

Carl H skrev om Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Kunnig.
    Trevligt bemötande mot mig som husköpare. Läs mer
    2019-06-26 Peter C svarar Carl H
    Hej Carl, Hoppas du kommer trivas förträffligt! Uppskattar att du gillade bemötandet.
  • 2019-06-26

Oskar K skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Willy är en utmärkt mäklare när vi sålde vår lägenhet. Hans sätt att ta om oss som säljare har varit högt över mina förväntningar vilket har känts väldigt tryggt. Han gav oss ständig återkoppling och han hade hela tiden en tydlig plan om hur vi ska jobba oss vidare. Jag rekommenderar Willy alla dagar i veckan! Läs mer
  • 2019-06-24

Markus V skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Mycket trevlig och professionell mäklare. Lyhörd och grymt duktig på att hjälpa till med allt som behövdes! Läs mer
  • 2019-06-20

Christer S skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt en villa. Mäklaren var kunnig, vänlig o påläst o kände till området bra. Vi hade en målbild prismässigt o den uppfylldes gott o väl. Totalt sett är vi jättenöjda. Läs mer

Clas Ove L skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi tycker att allt har gott jättebra. Martin har gjort ett bra jobb, vi är jättenöjda med affären. Martin kan rekommenderas med
    största nöje. Läs mer

Sara H skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Från dag 1 har Martin varit otroligt professionell och mycket kompetent. Han är alltid anträffbar och har svar på alla våra frågor. Vi har känt oss 100% trygga med Martin som mäklare. Ska vi sälja någon mer bostad i framtiden är Martin vårt förstahandsval. Rekommenderar honom till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2019-06-26 Martin S svarar Sara H
    Hej och Tack Sara! Kul att ni nöjda och extra kul när ni köpte den bostaden ni nu sålde via mig. Hoppas ni nu får en avkopplande sommar så ses vi igen i höst.
    Trevlig sommar och hälsa!
    /Martin

Christian L skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Hej,
    Willy var en av tre mäklare som vi intervjuade inför vår försäljning av bostadsrätt. Alla tre var topprankade mäklare i Mölndal. Willy gjorde bäst i från sig och fick uppdraget. Det visade sig vara ett superbra val då Willy levererade hela vägen! Han är professionell, tydlig, trevlig och charmig. I en bostadsmarknad som i mitt tycke just nu är lite sval så jobbade Willy hårt och ringde runt bland potentiella köpare. Jag är imponerad då vår lägenhet såldes till ett bra pris och dessutom snabbt. Jag kan därför varmt rekommendera Willy att bli den mäklare som förmedlar er bostad!

Bästa hälsningar,
    Christian Larenas Läs mer
  • 2019-06-16

Sofia K skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Willy sålde vår lägenhet. Han var förtroendeingivande, trevlig och lätt att tycka om. Han hade en tydlig strategi för försäljning, vilket gav förväntat resultat. Han var driven, engagerad och lyhörd samt mån om att skapa en god upplevelse för både oss säljare och köparna. Skulle gärna anlita Willy igen! Läs mer
  • 2019-06-14

Claes Mikael J skrev om Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt villa i Kållered
    Bra bemött, med en trygg känsla
    Mötte upp till mina förväntningar
    Helt enkelt en bra mäklare som jag kan rekommendera! Läs mer
    2019-06-14 Henrik L svarar Claes Mikael J
    Tack tack Mikael men hade ju hoppats på en 5:a:-)
  • 2019-06-14

Rolf H skrev om Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Professionellt hanterat från början till slut. Kan inget annat än att rekommendera Peters mäklartjänster. Läs mer
    2019-06-17 Peter C svarar Rolf H
    Tackar för det Rolf, hoppas både du och barnen kommer trivas!
  • 2019-06-13

Jakob C skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Utmärkt jobb men att sälja vår lägenhet. Alltid nåbar och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-06-12

Pernilla C skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Hjälpsam med allt som rörde både köp och försäljning av bostad, svarade alltid och återkom snabbt vid behov. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-06-12

Sanne A skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Bra service. Fick svar på de frågor vi hade. Väldigt hjälpsam och trevlig. Läs mer

Timmy W skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpt radhus i lindome.
    Mycket bra mäklare. Som var väldigt behjälplig med alla frågor och funderingar. Läs mer

Malin B skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag fick mycket god, följsam, kunnig och engagerad hjälp att sälja min lägenhet och att sökandet efter ny bostad. Tack vare Martins trygga och proffsiga hjälp genom hela den ett år långa processen kändes det lugnt och förlöpte till stor belåtenhet. Läs mer
    2019-06-18 Martin S svarar Malin B
    Tack Malin! Hoppas att ni kommer trivas bra i ert fina hus som ni köpt! Önskar er en bra sommar så ses vi till hösten!

Jonas S skrev om Felix Öberg en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpt lägenhet i Mölndal. Trevligt och proffsigt bemötande. Smidig affär. Kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-06-03

Therese N skrev om Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt en villa, blev trevligt bemött. Läs mer
  • 2019-06-03

Kristina W skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpt lägenhet i Bosgården, Mölndal. Mycket trevligt, professionellt och avslappnat bemötande. Läs mer
  • 2019-06-01

Roland T skrev om Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Saklig väldigt snabbt jobbat med allt från kontrakt till försäljning Läs mer
    2019-06-03 Peter C svarar Roland T
    Hej Roland, Kul att du uppskattade tempot! Hoppas ni kommer trivas på nya stället och att studentfriandet blir en succé!
  • 2019-05-30

Henrietta M skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag har köpt en bostadsrätt. Willy som mäklare har skött sig strålande och jag är väldigt nöjd.
    Jag tycker Willy är en trevlig, driven och kunnig mäklare som återkopplat bra och skött så att köpet gått smidigt och bra till. Läs mer
  • 2019-05-30

Robert G skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Han är en trevlig och kunnig Märklare som hjälpte mig sälja tomten. Läs mer
    2019-06-05 Patrik T svarar Robert G
    Tack för ett gott samarbete. Ha det gott så ses vi snart igen.
  • 2019-05-29

Ewa V skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Han gjorde en snabb och smidig försäljning av vår lägenhet.Vi kände oss trygga. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-05-29

Tommy B skrev om Willy Löfström en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt en bostadsrätt i Lindome
    Willy är engagerad och driven med en positiv attityd, kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Gamla Kungsbackavägen 15, 431 61 Mölndal