Fastighetsbyrån Mölndal

Fastighetsbyrån Mölndal

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
1 881

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar var fjärde bostad här i Mölndals kommun. Därför är vi väl uppdaterade när det kommer till bostadsmarknaden. Dessutom är vi välutbildade och engagerade mäklare som alltid arbetar målmedvetet för att din affär ska bli så bra som möjligt. Vi har koll på hela området. Vare sig du vill bo i Krokslätt,...

1881 omdömen om Fastighetsbyrån Mölndal

Sedan starten hos Reco 2013

Dag S
Lindome | Centralt

Allt funkade utan bekymmer. Problemfritt hela processen.

Johan E
Bosgården

Otroligt service-minded med ett mål, att göra köparen 100% nöjd. Både köpt och sålt med Shad och tycker upplevelsen varit lika bra från båda hållen!

Lili-Ann M
Bosgården

Väldigt trevlig och proffsig, utan att vara för mycket. Var väl insatt i bostaden och föreningen. Fick svar på alla mina frågor. Lili-Ann

Erik K
Bifrost

Han är jätte trevlig och gick igenom processen klockrent. Svarar snabbt och fixar dokument/datum så att man inte har behövt oroa sig. Jätte nöjd

Sandhiya G
Köpte sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Kvarnbyvallen

"Min interaktion med Anna Karin som köpare har varit mycket förvirrande och obehaglig. Under det första mötet sa hon att det fanns ett problem med vårt lånelöfte på grund av en villkor som innebär att vi måste sälja vårt nuvarande hem först innan vi kan köpa ett annat. Men efter ett par dagar fick jag ett sms från henne där hon sa att vi kunde komma och få vårt drömhus. Hela tiden vi har haft kontakt med henne har det varit förvirrande, och som fastighetsmäklare inger hon inte förtroende, vilket gjorde mig skeptisk till...

Ingela C
Centrala Mölndal

En trevlig, kompetent och professionellt genomförd försäljning av min lägenhet

Henrik S
Köpte sitt hus med hjälp av Shad Kader en del av Fastighetsbyrån Mölndal

Professionell, ordning och reda

Anna J
Sålde sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Kvarnbyvallen

Proffsig och förtroendeingivande; i en tuff försäljningsprocess kände vi oss trygga med Annakarin.

Marthina U
Hills

Fantastiskt mäklare med en genuin känsla för oss kunder. Väldigt nöjd.

Britt-Marie F
Bosgården

Under denna tiden med Shad så tycker jag han var jättebra.Man upplevde inte honom som en stel och tråkig mäklare.Vi skrattade och hade god kontakt. Han var lugn och det tycker jag var bra för en annan som var lite stressad. Han lugnade helt enkelt ner mig och jag kände mig trygg. Så han är en toppen mäklare . Mvh Britt-Marie

Helen W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Shad Kader en del av Fastighetsbyrån Mölndal

Professionellt och trevligt bemötande. Alltid tillgänglig. Förväntade mig en lyhörd mäklare vilket jag fick. Ordnade en snabb och bra försäljning, som var min prioritet.

Ivan U
Hills

Mycket noggrann och lyhörd. Uppdaterade mig löpandes och var tillgänglig när man sökte Shad. Mycket professionell i sitt yrke.

Maryam A
Bosgården

Jag upplevde Shad som en lyhörd, empatisk, sakkunnig samt målmedveten människa! Han är väldigt tålmodig och förståligt och bemöter sina kunder där de är!

Linda Y
Köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Lindome | Bräcka

Mycket kunnig och duktig på sitt jobb. Trevlig och tillmötesgående! Vi är supernöjda!

Filippa B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Bifrost

Bra och professionellt bemötande. Tydlig information om allt i processen. Levde upp till mina förväntningar. Hoppas på fortsatt hjälp i den sista fasen , med transaktioner samt skatt, deklaration .

John-Åke B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Shad Kader en del av Fastighetsbyrån Mölndal

Trevlig. Duktig. Effektiv. Gjorde det han lovade.

Marjolein G
Köpte sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Lindome | Flabäck

Fick lagom information på visningen. Svarade på frågor via mejl snabbt. Kändes inte lika engagerad i budgivningen och tog lång tid på sig att svara. Kändes som hon mer jobbade i köparens fördel än säljarens, vilket inte var en nackdel för oss men kan för andra säljare uppfattas som opersonligt. Svarar även på frågor efter försäljning snabbt och tydligt.

Lisbet V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Shad Kader en del av Fastighetsbyrån Mölndal

Shad är en trevlig mäklare och lätt att samarbeta med.Gjorde affären enkel och smidig. Mycket nöjd! Lisbet

Simon M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hugo Nilsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Centrala Mölndal

Snabb och smidig process, med bra resultat!

Petra B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Shad Kader en del av Fastighetsbyrån Mölndal

Mycket trevlig, lugn, tillmötesgående. Mån om att vi skulle känna oss trygga och att vi skulle förstå alla punkterna i avtalet. Shad gav oss tid att lära känna tidigare ägare och få ställa de frågor vi hade om objektet. Vi fick den information vi behövde och skulle varmt rekomendera honom till andra. Väldigt trevlig kille! 😊

Peter B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Shad Kader en del av Fastighetsbyrån Mölndal

Shad var en enastående mäklare att ge förtroende för. Shad har både sålt lägenheter för oss samt hjälp oss vid detta tillfälle att hålla ögonen öppna för att söka bostad åt våran son i Mölndals området. Vi hade en budget som Shad var väl medveten om. Med kontakt nätet så lyckades han även hjälpa till att hitta en perfekt första lägenhet till sonen. 10 av 10 poäng till Shad som person och mäklare. Framtiden är ljus för en sådan ung och grym mäklare. Syns snart igen Shad.

Anton J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hugo Nilsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Kållered | Centralt

Jag upplever att Hugo var hjälpsam i varje steg av affären, han svarade snabbt på frågor och hjälpte mig komma rätt när jag inte visste vad som skulle göras. Under vissningen av bostaden pekade han ut samtliga anmärkningsvärda punkter på fastigheten och gömde inga detaljer. Jag är mycket nöjd med Hugo som mäklare.

Anna-Karin K
Bosgården

Min första kontakt med Shad var vid visning av en lägenhet. Han var tillmötesgående, trevlig och informativ men det jag uppskattade mest var hans lättsamhet och ärlighet. Shad har förmågan att agera seriöst i sin yrkesutövning och samtidigt bjuda in till skratt. Jag upplever honom som uppriktig i alla steg. Shad har överträffat mina förväntningar på vad en mäklare ska erbjuda. Shad har, med tålamod och kunnighet, skapat ett lugn genom hela processen. Jag anser att Shad är en pålitlig och tillitsfull mäklare och kan med glädje rekommendera honom till andra köpare/säljare!

Johan E
Stallbacken

Proffesionellt bemötande och hög servicegrad. Vill alltid få till en affär där alla parter är nöjda!

Jennifer J
Stallbacken

Shad har varit ett gott stöd genom hela köpprocessen. Resan för ny bostad kändes tydlig med Shad och därmed även trygg.

Parzhin T
Stallbacken

Shad är mycket lungn och sansad personer, gör sitt jobb och levererar på bästa sätt.

Katja B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hugo Nilsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Centrala Mölndal

Jag blev bemött på ett mycket trevligt och professionellt sätt. Jag hade inga förväntningar för jag var så säker på lägenheten. Men ville jag något så återkopplade Hugo väldigt snabbt tillbaka. Jag kände mig väldigt trygg med Hugo och han är en mycket sympatisk och varm människa och det gillade jag. Skulle jag sälja så skulle jag ha valt Hugo Nilsson igen för så bra var han!

Linda B
Bosgården

Trevligt och vänligt bemötande över både telefon och mail. Lätt att få kontakt med samt svarade på mail snabbt. Bra och noggrann vid kontraktskrivning.

Hannah J
Åby

Vi valde Shad för att han är genuint intresserad. Svarar alltid snabbt och gav oss ett mycket bra resultat. Han hjälpte oss genom processen med vänlighet!

Mattias L
Hills

Mycket duktig mäklare som alltid var tillgänglig och som

Ulrika B
Åby

Min upplevelse av Shad är att han är personlig och positiv mäklare som man känner sig trygg att göra affär med.

Lina L
Hills

Shad är en mycket proffsig mäklare och vi har känt oss trygga under hela processen. Shad har levt upp till våra förväntningar och försäljningen gick väldigt smidigt tack vare Shads engagemang!

Izabela S
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Lindome | Centralt

Fint bemötande. Trevlig. Svarar snabbt. Pålitlig.

Svar från Patrik Teply

Kul att ni hittade ett hus som passade och tack för det fina omdömet!

Loella S
Lindome | Valås

Ett jätte bra bemötande över både telefon och mail. Lätt att få kontakt med samt svarade på mail snabbt.

Maythem A
Bifrost

En professionell mäklare som presenterar en klar strategi för försäljningen och dessutom överträffade förväntningarna gällande försäljningspriset

Tony Nilsson J
Lindome | Fågelsten

Trygg och kompetent! Hjälper igenom hela processen och finns för både säljare och köpare. Varmt rekommendera Henrik.

Willem Frederik V
Lindome | Fågelsten

Erfaren Kunnig Trygg Har goda kontakter/aktörer som ex besiktningsman ,fotograf etc som kunde komma med kort varsel. Processen så här långt har varit smidig.

Julius K
Jungfruplatsen

Mitt köp gick snabbt och smidigt, någon miss i kommunikationen men annars väldigt bra , trevlig och effektiv.

Mikael B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Centrala Mölndal

En mycket trevlig och professionell mäklare. Rekommenderas starkt.

Magnus L
Sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Kållered | Bölet

Affären gick snabbt och smidigt,vi är nöjda.

Pernilla P
Kvarnbyn

Trevligt bemötande och kunde det mesta om lägenheten och föreningen. Det han inte visste, tog han reda på. Noggrann genomgång vid avtalsskrivningen.

Anette H
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Kållered | Livered

Trevlig, trovärdig samt lätt att få tag i!

Svar från Patrik Teply

Så skall det vara, stort lycka till med ombyggnationen och tack!

Henrik E
Bosgården

Väldigt professionellt bemötande och alltid trevlig när vi var i samtal. Han hade en tydlig försäljningsplan och ett bra upplägg. Kunde besvara alla frågor jag hade och gav en betryggande känsla.

Filip S
Bosgården

Väldigt professionellt och personligt bemötande på visning och kontraktskrivning. Kunde välidgt mycket om bostad och förening som gav förtroende både för honom som mäklare och för bostaden. Tycker överlag att man kunde känna sig säker på att man fått en bra och rättvis bild av bostaden.

Miri S
Bosgården

Kanon mäklare, rekommenderar starkt!

Svar från Mats Johansson

Tack för de fina orden. Hoppas att det fortsätter att kännas bra och att ni kommer trivas i ert nya.

Niklas L
Enerbacken

Jag tycker Mats var kunnig, och väldigt trevlig. Hade en väldigt bra köpupplevelse!

Maryam A
Lindhaga

Henrik är en skicklig, hjälpsam samt mycket tålmodig mäklare!

Beatrice H
Köpte sitt hus med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Lindhaga

Henrik gjorde affären väldigt smidig, han återkopplade snabbt och var mycket lösningsorienterad!

Birgitta E N
Sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Lindome | Hassungared

Kristian är väldigt engagerad och seriös med en social kompetens. Kan därför varmt rekommendera honom

Tony O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hugo Nilsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
Kållered | Centralt

Noggrann och positiv, och földe hela tiden upp och informerade om hur processen utvecklades.