Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mölndal Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Mölndal

Fastighetsbyrån Mölndal

Gamla Kungsbackavägen 15, 431 61 Mölndal — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar var fjärde bostad här i Mölndals kommun. Därför är vi väl uppdaterade när det kommer till bostadsmarknaden. Dessutom är vi välutbildade och engagerade mäklare som alltid arbetar målmedvetet för att din affär ska bli så bra som möjligt.

Vi har koll på hela området. Vare sig du vill bo i Krokslätt, Åby, Lindome eller Kållered. Vi har nyheter både om bostadsrätter, villor, fritidshus och nybyggen. Varmt välkommen till oss för mer information - vi hjälper dig med hela bostadsbytet!

Läs vad 341 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mölndal

• Sylwester S
    Sylwester S skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Profesionell och komplex hantering av bostadsförsäljning steg efter steg. Rekommedneras ! Läs mer
  • Christopher H
    Christopher H skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köp av Bostadsrätt!
    Mäklaren har varit påläst och kunnig om objektet. Martin ger ett trevligt bemötande vid de olika tillfällen vi har kontaktat honom. Läs mer
  • Deni S
    Deni S skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi har köpt en villa där Martin varit mäklare. Martin har både uppvisat en köparperspektiv liksom ett säljarperspektiv. Vi har känt oss trygga med Martin som mäklare. Martin är flexibel och snabb att besvara alla möjliga frågor. Dagen vi säljer vår bostad är Martin garanterat vår mäklare. Vi kan varmt rekommenderar Martin!

Med vänlig hälsning, Kristina och Deni Läs mer
  • Dennis V
    Dennis V skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Martin sålde vår villa i Lindome på en mycket kort tid, proffsigt bemötande, vi ville ha en mäklare som var på "hugget" och det fick vi verkligen. Läs mer
  • Andrea S
    Andrea S skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi köpte hus av Martin nyligen. Han tog sig tid att informera och svara på frågor under visningen och visade även intresse för att göra det. (till skillnad från många andra) Jag upplever att han under pågående process är tillgänglig och lyhörd. Vi har inget att anmärka på. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt en bostad i Lindome och är som helhet nöjd med mäklaren. Kan renomendera Martin åt andra säljare. Läs mer
    2018-07-19 Martin Bengtsson svarar Peter S
    Tack för ett gott samarbete och lycka till med ert nya boende!
    /Martin
  • Eric B
    Eric B skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpt 2:a, bra bemötande, snabbt och smidigt. Läs mer
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Andra bostadn som jvi köpt av samma mäklare. Han gör det man kan förvänta sig av en mäklare. Läs mer
    2018-06-27 Patrik T svarar Rickard H
    Tack. Hoppas ni känner er nöjda. Lycka till med er egen försäljning.
  • Susanne O
    Susanne O skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt bostadsrätt i Mölndal.
    Kanon bra bemötande och stort förtroende för Martin.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Ahmed A
    Ahmed A skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpt bostadsrätt
    Bemöttt varit påTrevligt sätt
    Jag tycker att mäklaren har gjort bra jobb .. jag upplever kontakten med honom bra. Läs mer
    2018-06-27 Patrik T svarar Ahmed A
    Hej. Tack för en fin rekommendation. Jag hoppas ni skall få det bra i nya huset.
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt en bostadsrätt. Trevlig och formell mäklare. Tydlig i sina bedömningar av läget osv. Läs mer
  • Lotte H
    Lotte H skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag har både köpt och sålt med hjälp av Patrik och varit väldigt nöjd båda gångerna. Han är trevlig och lyhörd och jag känner att han ser till mitt bästa.
    han levde upp till mina förvänyningar och jag skulle gärna rekommendera honom till andra!
    Mvh Lotte Hansen Läs mer
    2018-06-18 Patrik T svarar Lotte H
    Tack för ett gott samarbete Lotte, mycket trevligt. Vi ses snart.
  • Anna-Karin H
    Anna-Karin H skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Kvarnbyvägen 37 Mölndal lgh. Bra bemötande, förtroendeingivande och påläst. Köpet är inte avslutat förrän mitten av juli, men såhär långt känns det tryggt och bra. Läs mer
  • Glyn H
    Glyn H skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Mycket professionell och effektiv. Jag kunde inte vara lyckligare med tjänsten. Läs mer
  • Monika K
    Monika K skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    trevlig och kunnande bra planering bra utfall Läs mer
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Kunnig, kunde området mycket bra, informativ och tog sig tid. Gav bra råd i försäljningsfasen. Sålde en bostadsrätt. Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jennifer var väldigt proffsig och engagerad. Jag tyckte hon gjorde ett väldigt bra jobb för mig. Läs mer
  • Cecilia V
    Cecilia V skrev om Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag har både sålt och köpt med Kristian, mycket kompetent och kunnig mäklare! Läs mer
  • Süleyman G
    Süleyman G skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Tack Martin Bengtsson
    Idag har du lärt mig en rejäl läxa på att man inte kan lita på mäklare från Fastighetsbyrån som du.
    Tack vara dig så kommer jag definitivt kommer att ignorera alla hus som sälj av Fastighetsbyrån. Läs mer
    2018-06-12 Martin Bengtsson svarar Süleyman G
    Hej Süleyman!
    Jag förstår att du är besviken över förekomsten av förhandsbud. Som fastighetsmäklare ska jag framföra alla bud som inkommer till säljarna. Säljarna i sin tur väljer alltid hur de vill gå vidare med aktuella bud. Jag förstår att det kan kännas tråkigt när säljarna väljer att acceptera ett sådant bud utan att man själv har fått chansen.
    Tack för att du tog dig tid till att skriva. Jag önskar dig lycka till i ditt hussökande!
    2018-06-13 Süleyman G svarar Martin Bengtsson
    Tusen tack Henrik samt Kristian och Martin ibland kan man fatta fel beslut och detta är en av dem situation som det är .
    Om jag kunde ändra det första jag skrev p.g.a besvikelse så skulle jag ändra på det.
    Tack vare Henrik så förstår man bättre och önskar er på Fastighetsbyrån Mölndal lycka till med all försäljning.

Till sist till er alla läsare av bedömningar på denna sida låt er inte påverkas på vad jag skrev på sajten gå på era sunt förnuft.
    Ni kan bättre era hus men kan lita till 100 procent på Fastighetsbyrån Mölndal vid eventuellt försäljning eller köp av hus.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Professionellt och mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Dastan A
    Dastan A skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpte villa. Jättenöjd med Patrik. Trevligt bemötande, tillgänglig och svarade på alla mina frågor. Läs mer
    2018-05-30 Patrik T svarar Dastan A
    Kul att höra! Grattis till nya huset och lycka till!
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jag har sålt en bostadsrätt 2 r.o.k. i Mölndal
    Blev bemött på ett trevligt sätt av Martin som också tycktes kunnig och påläst om området.
    Mina förväntningar om en smidig och bra affär infriades.
    Jag kan rekommendera Martin till vänner och bekanta Läs mer
    2018-05-27 Martin S svarar Kerstin B
    Tack Kerstin! Hoppas nu avslutningen med ditt projekt flyter bra in i mål! Trevlig sommar!
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålde en bostadsrätt, 3a på 78 kvm.

Snabba och tydliga svar när man hade frågor. Lyssnade på ens krav och behov.

Hela försäljningen och processen gick bra och smidigt.

Kan absolut använda mig av samma mäklare vid nästa försäljning.

Nöjd med allt. Läs mer
  • Dennis B
    Dennis B skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Ett mycket glatt gäng!!Väldigt Proffsiga i det dom gör! Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån Mölndal. Läs mer
  • Hanna n
    Hanna n skrev om Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    köpt hus
    en bra mäklare! kändes som han var på bådas sidor (köpare/säljare) lättsam och vänlig.
    kan varmt rekommendera Kristian! Läs mer
  • Carina S
    Carina S skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålde en lägenhet i krokslätt. Trevligt bemötande av Mats. Allt fungerade bra förutom att det tog väldigt lång tid att få kontraktet när det även skrivits på av köparen. Annars var allt bra! Läs mer
    Mats J gillar detta
  • Amer D
    Amer D skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Lättare att köpa ett lägenhet man kan inte göra. Han var väldig lätt hjälpa oss med alla frågor vi hade och förklarade på enkel sätt allt vi behövde veta om köpet Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Martin sålde vårt hus och vi blev bemötta väldigt professionellt och Martin var väldigt delaktig och engagerad genom hela försäljningen som också gav försäljningsrekord i området. Överträffade alla förväntningar och vi rekommenderar varmt Martin till andra som önskar en bra försäljning. Läs mer
  • Jacob R
    Jacob R skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Inför köp av 55kvm lägenhet i Mölndal bad jag mäklaren och en och annan information - infonsom blev snabbt besvaret. Genom att erbjuda ett pris som behagade säljaren lyckades jag gen Martin att säkra affären snabbt och utan flera visningar.
    Martin var under hela resans gång tillgänglig och snabb i sin detaljerade återkoppling.
    Själva visningen av lägenheten var mycket nogran vilket jag mycket uppskattade. Läs mer
    2018-05-11 Martin S svarar Jacob R
    Tack för dom fina orden! Du är välkommen till Mölndal och vi ses inom kort. Ha det gott!
  • Carina L
    Carina L skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sofie har humöret på topp och är en glad och trevlig tjej.

Inför framtiden att ta med:

Skulle önska att hon tagit kontakt med säljaren när mitt bud lagts, vilket hon ej gjorde. ( Både säljaren och jag har förundrats).
    Ca 3 timmar passerade utan kontakt från Sofie.
    Motpart tilläts fördröja budgivning utan bud.
    Jag fick ringa till hennes svarare och undrade vad som hänt.

Vänligen
    Carina Lindqvist (Släpharvsgatan 1 C) Läs mer
    2018-05-11 Sofie J svarar Carina L
    Jättetråkigt att du har upplevt det så, Carina!
    Har svårt att se att jag inte framfört budet då det 1) är min skyldighet att framföra och 2) du har köpt lägenheten för det bud du la. Får be om ursäkt för att jag suttit upptagen under en tid. 3 timmar bör ändå anses vara OK återkopplingstid då en arbetsdag är fylld med många moment och händelser, där jag tveklöst jobbar för att återkoppla så snart möjlighet finns. Hoppas många trivsamma år väntar i lägenheten :) Ha det så gott!
  • Louise G
    Louise G skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    - Bostadsrätt, lägenhet
    - Blev bemött på ett fantastiskt sätt. Kunnig och engagerad och lättillgänglig. God social kompetens. Kan läsa av människor och anpassa sig därefter.
    - Smidig försäljning - och smidig försäljning blev det.
    - sammanfattningsvis skulle vi rekommendera Jennifer till alla våra vänner vid en försäljning och vi anlitar henne gärna igen. Läs mer
  • Emilie S
    Emilie S skrev om Sofie Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålde min etta. Sofie var toppen på alla sätt! Läs mer
    2018-05-24 Sofie J svarar Emilie S
    Tack Emilie! Så kul att allt gick så smidigt och bra :) Ha en underbar sommar!
    Sofie J gillar detta
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Jennifer sålde min bostad i Mölndal och gjorde ett väldigt professionellt intryck. Hon var mycket tillmötesgående och såg till att vi som säljare kände oss trygga i vår bostadsaffär.
    Hon fanns alltid kontaktbar om vi behövde ställa några frågor och arbetade verkligen hårt för att vi skulle känna oss nöjda med både henne och affären. Läs mer
  • Rebecka P
    Rebecka P skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi är otroligt nöjda med hela processen. Kunde inte ha valt en bättre mäklare än Jennifer. Otroligt proffesionell, charmig och kunnig. Rekommenderar henne varmt till alla som önskar en försäljning utöver det vanliga! Läs mer
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Jennifer Bäck en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Helt klart bästa mäklaren man kan hitta !!! Läs mer
  • Aleksandar M
    Aleksandar M skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Effektivt och bra samarbete när vi sålde huset. Läs mer
    2018-05-07 Patrik T svarar Aleksandar M
    Kan verkligen instämma. Tack för en bra affär.
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Trevlig mäklare. Lättsam och kändes genuin. Läs mer
    2018-05-23 Patrik T svarar Johanna K
    Tack så mycket och hoppas ni ska trivas bra i det nya
  • Lars Urban K
    Lars Urban K skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt villa
    Bra bemött
    Leverera det jag förvänta mig.
    Existensmaximum 👍 Läs mer
    2018-05-06 Patrik T svarar Lars Urban K
    Ha ha... vad gott det e med så trevliga kunder.
  • Ellie S
    Ellie S skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Köpt villa. Nöjd med bemötande och info från honom. Positiv och bra kunskap. Läs mer
    2018-05-06 Patrik T svarar Ellie S
    Tack så mycket för detta och grattis till ett fint hus. Jag önskar lycka till.
  • Soran S
    Soran S skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Professionell och kunnig. Ger ett mycket bra och genuint intryck. Vi är nöjda med hela processen. Läs mer
    2018-05-06 Patrik T svarar Soran S
    Hej Soran. Tack så mycket. Roligt att höra att ni är nöjda. Vi ses snart.
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Martin Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Fick all hjälp jag behövde av Martin Läs mer
  • Elena M
    Elena M skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Hitta någon som bryr sig om dig som kund, samt är intresserad av att sälja ditt hus utan att pusha för försäljning samt hålla av sig till det man kommer överens om. Läs mer
    2018-05-02 Patrik T svarar Elena M
    Hej. Tråkigt att du känner så. Jag rådde dig att sälja huset eftersom det gått upp 300 000 kr från begärt pris efter avslutad budgivning. Ni fick dessutom det snabba tillträde ni önskade.
  • Mitra R
    Mitra R skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Rekommenderar starkt. Bemötande var mycket vänligt och professionellt. Lyssnade på våra argumenten och jobbade därefter efter det. Läs mer
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Fastighetsbyrån Mölndal
    Erfarenhet ang.området, uppdaterad om det samma.Kunnig, påläst.Trevligt bemötande Läs mer
  • Kurth Gustaf P
    Kurth Gustaf P skrev om Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Sålt ett hus bra bemöt kunnig engagerad
    Han bister hur vi skulle gör så vi fick bästa pris på huset

En mäklare som jag fick en bra kontakt med mycket hjälpsam och svara på alla mina frågor Läs mer
  • Åke Mats Göran N
    Åke Mats Göran N skrev om Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Min mamma Gunbritt sålde inte själv, det gjorde jag - sonen via fullmakt. Det var ett gammalt radhus som såldes då mamma flyttat till Fässbershemmet. Jag tycker mäklaren skötte sig bra. Har inte så stor egen erfarenhet men han var engagerad. Jag fick själv lära masa nya saker och mäklaren förklarade tålmodigt så jag skulle förstå. Det uppskattar jag. Dessutom fick, vi ut mer för huset än vad jag kunde tro var möjligt!
    Jag är nöjd med hans insats.
    Åke Nises Läs mer
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Vi fick en mycket god service och ett trevligt bemötande, samt hade god lokalkännedom. Läs mer
    2018-03-26 Patrik T svarar Ulf A
    Hej Ulf. Tack för ett gott samarbete i denna affär. Hälsa mamma så gott och hoppas hon skall trivas i det nya.
  • Annika S
    Annika S skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Martin är positiv och glad man får alltid ett trevligt bemötande.

Martin har utfört sitt arbete mycket väl och uppfyller mina förväntningar på en mäklare. Har även rekommenderat honom till andra. Läs mer
    2018-03-21 Martin S svarar Annika S
    Hej! Tack för dom fina orden och tack för din rekommendation till ja du vet vem. Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad.
  • Gunnar G
    Gunnar G skrev om Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Mycket väl omhändertagen och alla mina förväntningar uppfylldes med råge. Läs mer
    2018-03-10 Martin S svarar Gunnar G
    Tack för dom värmande orden. /Martin
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Mats gav oss ett proffsigt bemötande från start till mål. Vi uppskattade hans tillgänglighet och att han under hela försäljningen var realistisk i sina bedömningar av läget. Söker ni en trevlig mäklare i Mölndal skickar vi våra rekommendationer att välja Mats! Läs mer
    Mats J gillar detta

Gamla Kungsbackavägen 15, 431 61 Mölndal