Fastighetsbyrån Mölndal

Fastighetsbyrån Mölndal

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar var fjärde bostad här i Mölndals kommun. Därför är vi väl uppdaterade när det kommer till bostadsmarknaden. Dessutom är vi välutbildade och engagerade mäklare som alltid arbetar målmedvetet för att din affär ska bli så bra som möjligt.

Vi har koll på hela området. Vare sig du vill bo i Krokslätt, Åby, Lindome eller Kållered. Vi har nyheter både om bostadsrätter, villor, fritidshus och nybyggen. Varmt välkommen till oss för mer information - vi hjälper dig med hela bostadsbytet!

Läs vad 1092 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mölndal 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Lindome | Annestorp
    2021-12-02
    Mycket bra bemötande jag är mycket nöjd
    Tack för det trevlig omdömet. Hoppas att lägenheten blir riktigt bra för dig. Mats Johansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Warneflo en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2021-12-01
    Han är helt grym!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2021-11-27
    Mycket proffsig i sitt å vara Ringer alltid tillbaka är Väldigt seriös å har löst allt på ett bra sätt Kommer att välja Patrik när jag Säljer eller köper något annat😅💕
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Magnusson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Lindome | Valås
    2021-11-27
    Vi är utomordentligt nöjda med mäklaren. Hon har visat respekt, tålmodighet och ett glatt samt positivt bemötande.

Bra jobbat !

Barbro och Göran
    Tack Barbro och Göran för det jättefina omdömet, jag förstår helt att det inte är helt lätt med all den nya tekniken, jag tycker att ni skötte det galant. Jag är väldigt glad över att vi har fått äran att hjälpa er med att båda köpa och sälja och jag tror och hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra i nya lägenheten. Jennie Magnusson
  • sålde sitt hus med hjälp av Henrik Lindgrén en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Lindome | Kyrkängen
    2021-11-27
    Vi är verkligen mycket nöjda med vår mäklares insats. Han är väldigt proffsig , hjälpsam och pedagogisk.
    Det har gjort att vi har känt oss trygga genom hela försäljningsprocessen och att upplevelsen överträffat våra förväntningar.

Vi ger högsta betyg.
    Barbro och Göran
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Stallbacken
    2021-11-25
    Väldigt trevligt bemötande! Allt gick väldigt smidigt, snabbt och enkelt.
    Hej! Tackar, ja ni kommer trivas super hoppas jag och ett bekvämt boende som kommer passa er super. Vi ses framöver.
    /Martin
    Martin Sigvardsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Magnusson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2021-11-25
    Jag kände att hon var seriös, inkännande och inte för på i sitt sätt att vilja hjälpa oss att sälja vår bostad. Vi var helt överens om att vi ville ha just henne.
    Tack snälla Sandra! Vi fick verkligen en fin kontakt redan från start och jag är jätteglad att jag har fått hjälpa er, kul att det gick så bra också. Stort lycka till! Jennie Magnusson
  • köpte sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2021-11-24
    Fick ett riktigt bra bemötande av Kristian vid vårt husköp.
    Riktigt trevlig att ha och göra med.
    Till skillnad från många andra mäklare jag varit i kontakt med så ringer han faktiskt tillbaks om han mot förmodan inte skulle svara!
    Kommer definitivt att ta hjälp av Kristian i framtida hus- försäljningar/köp.
    2021-11-23
    Patrik var lugn och trevlig i sitt bemötande och kändes erfaren och proffsig. Han sålde vårt hus och allt gick smidigt. Jag har rekommenderat Patrik till flera andra.
    • Lindome | Höganäs
    2021-11-22
    Gjorde det bästa av situationen. Tack för tiden du la ner för visa objektet, vi är så nöjda med allt!
    2021-11-19
    Väldigt smidigt och enkelt. Jennie var otroligt hjälpsam och kunnig. Samt mån om att vi alla var trygga och hade en bra process.
    Ni var otroligt enkla att ha och göra med också och säljarna likaså, vi var alla en bra kombo tillsammans. Hoppas ni och barnen skall trivas riktigt bra i nya boendet. Önskar er all lycka! Jennie Magnusson
    • Lindome | Valås
    2021-11-19
    Trevligt och lättsamt bemötande men ändå väldigt tydlig. Inbjudande till frågor och funderingar. Är väldigt nöjd.
    Tack för omdömet, det blev en väldigt smidig försäljning och föreningsrekord är ju alltid roligt! Önskar dig all lycka med det nya livet i vår! Jennie Magnusson
    2021-11-19
    Väkdigt trevligt och jordnära bemötande som till fullo levde upp till våra höga förväntningar. Bra val av fotograf och styling. Kan verkligen rekommendera Jennie!
    Tack Helena för de fina orden, jag är så otroligt glad för er skull att det blev en så lyckad försäljning. Lycka till! Jennie Magnusson
  • sålde sitt hus med hjälp av Kristian Svanbom en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2021-11-17
    Toppen 👍
    Trevlig och ambitiös!
  • köpte sitt hus med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Bra bemötande.
    Proffsigt agerande.
    Allt fungerade bra.
    2021-11-16
    Tydlig och supertrevlig mäklare som alltid svarar med en gång när frågor dyker upp - stora som små
  • sålde sitt hus med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    Bästa mäklaren
    Vi är super nöjda:)
    Tack. Trevligt att få jobba med er igen. Hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. Mats Johansson
  • Evelynn G
    • Enerbacken
    2021-11-13
    Positiv och säker mäklare som kan sin sak. Hon tog över vårt ärende efter att den mäklare som vi till en början anlitade flyttade. Det kändes ju lite pirrigt med bytet men Jennie kändes trygg och det blev en smidig process.
    Jag är så himla glad att ni upplevde det så och jag kan inte annat än att hålla med. Vi hade ett fint samarbete redan från start trots att jag tog över från en kollega. Stort lycka till i nya huset och ta hand om varandra! Jennie Magnusson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2021-11-11
    Otroligt bra service och resultat. Väldigt nöjd med hela upplevelsen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Johansson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Jungfruplatsen
    2021-11-11
    Detta är en mäklare som verkligen har full kontroll på vad han håller på med. Mycket trevlig o tillmötesgående
    Tack för de fina orden. Hoppas att din far trivs i sin nya bostad. Mats Johansson
    2021-11-09
    Pålitlig omtänksam och lätt att kommunicera med!
    Tack själv för en smidig affär, detta löste vi galant ihop! Jennie Magnusson
    2021-11-05
    Jag blev mycket väl bemött av Jennie, snabba och tydliga svar.

Jag hade nog inga speciella förväntningar, men hennes bemötande och lättsamma sätt passade mig perfekt.

Allt flöt på så smidigt och snart är Tallkottegatan 15 mitt nya hem.
    Tack Alda! Allt gick väldigt smidigt och vi hade en fin och enkel kommunikation, det uppskattas från mitt håll också. Skönt att du kommer närmre barnbarnen nu, stort lycka till! Jennie Magnusson
    • Kållered | Bölet
    2021-11-05
    Våran försäljning gick smidigt från start till slut.
    Kristian höll oss informerade och var hjälpsam i alla steg.

Ibland kan man känna sig som en i mängden när man är kund hos större företag, men Kristian fick oss att känna att det var personligt. Snabba svar, inget konstigt eller utdraget. Han drog även i några extra trådar för att göra vår affär lyckad.
    Super nöjda!
    🌟🌟🌟🌟🌟
    • Bifrost
    2021-11-04
    Vi fick ett väldigt positivt bemötande av Oscar! Han lyssnade på oss och vad vi tänkte och gav oss svar på alla våra frågor. Det kändes som att det blev ett fint samarbete. Han var tillgänglig och svarade snabbt även på kvällar/helger vid frågor och funderingar. Vi är supernöjda!
    • Kållered | Bölet
    2021-11-04
    Kristian gav oss väldigt mycket trygghet när vi sålde vårt hus!
    Han gör allt och lite till för att det skall bli så bra som möjligt!
    Om jag skall sälja/köpa i framtiden så kommer Kristian vara den jag söker mig till först!
    2021-11-03
    Bra uppföljning, smidigt samarbete.
    2021-11-03
    Vi är jätte nöjda med allt . Han är glad och lättsam och gör ett bra jobb
    2021-11-02
    Han var kanon , positiv o lätt o få tag i
    Proffsig mäklare
    • Åby
    2021-11-02
    Trevlig, duktig och effektiv mäklare. Gjorde bostadsköpet smidigt och enkelt, supernöjd!!
    Tack Snälla Marcus! Det var kul att få hjälpa dig. Lycka till och jag hoppas du kommer trivas hur bra som helst! Jennie Magnusson
    2021-11-02
    Trevligt och professionellt bemötande genom hela processen
    2021-11-01
    Kompetent, tålmodig och kunnig.
    • Åby
    2021-10-29
    Riktigt bra mäklare som verkligen vill att säljare och köpare ska vara nöjda
    Tack Elin! Det var en mycket smidig affär och jag är glad för din skull att slutpriset blev över förväntat. Lycka till! Jennie Magnusson
    2021-10-27
    Informativ och mycket trevligt bemötande samt flexibel för att kunna anpassa sig till våra tider mm.
    Tack så mycket, trevlig läsning hoppas allt kommer bli bra med köpet. /Martin Martin Sigvardsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Jennie Magnusson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2021-10-26
    Väldigt tillmötesgående, glad och trevlig! Hjälpsam inför våra önskemål.
    Vi är jättenöjda!
    Tack Åsa! Jätteglad att ni blev köpare och så nöjda. Stort lycka till nu! Jennie Magnusson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Sigvardsson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2021-10-25
    Försäljningen med Martin kändes väldigt trygg och väl genomtänkt redan från start. Martin var alltid kontaktbar, anpassningsbar och lyhörd på oss som säljare då vi undrade över något. Försäljningen gick över förväntan och nu kan vi äntligen påbörja våran framtida resa. Kan starkt rekommendera Martin inför er framtida bostadsförsäljning.
    Tack så mycket. Ja nu är nästa resa som börjar för er och är det något du vill bolla kring ert nya projekt så bara höra av dig. Kan bara säga att det är mer beslut än man kan drömma om så det bara köra igång :) Vi ses! Martin Sigvardsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Jennie Magnusson en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2021-10-25
    Jennie är en mycket trevlig och kunnig person, har hjälpt oss hela vägen och varit mycket tillgänglig när vi behöver kontaktas . Hon tog mycket väl hand om försäljningen och vi är mycket nöjda med henne.
    Tack snälla Ghada för omdömet. Det har varit så himla kul att få hjälpa er i denna processen. vi ses snart igen! Jennie Magnusson
    2021-10-25
    Glad och trevlig. Mycket kunnig och snabba svar. Tillgänglig.
    Tack snälla för de fina orden, hoppas det skall bli skönt att slippa gräsklippningen nu! Ha det bäst! Jennie Magnusson
    2021-10-21
    Engagerad mäklare som tar sitt jobb på allvar!
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    2021-10-20
    Patrik is a really friendly person who always devotes time to explain and clarify all the questions you may have. Especially as a foreign person, he always tries to explain everything in our language. He is always reachable and patient even with the insignificat and repetitive questions. Furtheremore, he creates a nice environment, which translates into good seller-buyer relationship. Overall, he produces an excelent experience in this really complicated process of buying a house in Sweden.
    Wow! Thanks a lot for those kind words. Nice to know that you are happy with the process. Patrik Teply
    • Stallbacken
    2021-10-19
    Mycket trevligt och personligt bemötande från första kontakten. Martin skötte vår försäljning på ett proffsigt och bra sätt. Vi är mycket nöjda. Rekommenderar!
    Underbart! Tack själva. Alltid roligt att sälja för sina tidigare köpare. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus. Som vanligt, bara ringa eller maila om det dyker upp frågor och funderingar. Hälsa B. Vi ses! /Martin Martin Sigvardsson
    2021-10-18
    Trevligt bemötande
    Professionell
    Tack för det Bosse, det var kul att själva din lägenhet och vi hade ett gott samarbete genom processen.
    Ha det fint!
    Jennie Magnusson
    2021-10-17
    Jennie var väldigt hjälpsam och vi fick all information och hjälp som vi behövde på ett väldigt professionellt sätt.
    Tack för omdömet, jag är så glad att ni har hittat er drömlägenhet. Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra! Ta hand om er så länge så ses vi på tillträdet. Jennie Magnusson
    2021-10-16
    Trevlig och okomplicerad förmedling. Tack så mycket!
    2021-10-15
    Jag rekommenderar starkt Kristian som din fastighets mäklare. Tilllgänglig, lyhörd, hjälpsam och driven för att göra en uppgörelse så smidig som möjligt för båda parter.
    2021-10-15
    Kristian skötte verkligen försäljningen av vårat hus alldeles utmärkt. Han var driven och energisk.. Vi kändes oss trygga och i goda händer.. Kristian var extremt hjälpsam och underlättade våran vardag genom försäljningen mycket.. Jag kände alltid att jag kunde ringa om jag undrade över något.. Jag ger mitt allra högsta betyg och rekommenderar varmt denna mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Teply en del av Fastighetsbyrån Mölndal
    • Kållered | Hallen
    2021-10-14
    Blev bra bemött . Han svarade på frågor som vi hade
    Det kändes bra vid köpet.
    Därför bestämde vi att vi tog han som mäklare vid försäljningen av vårt hus .
    • Bosgården
    2021-10-14
    Trevlig och stöttande i processen.
    Tack snälla Johannes! Stort lycka till i nya huset! Jennie Magnusson
    2021-10-13
    Jennie tog sig an uppdraget att sälja vårt hem med stort engagemang och ett underbart driv! Hon höll oss uppdaterade under hela resans gång och även alldeles i början av uppdraget när det inte fanns mycket att informera om så var hon hela tiden närvarande och uppdaterade via telefon. Mycket enkel att få tag på och oerhört snabb med att svara på eventuella frågor. Jennie visade dessutom på stor flexibilitet när vi med kortare varsel ville få vår bostad såld jämfört med den ursprungliga planen.
    Peppande, öppen och positiv inställning kombinerat med handfasta råd om vad vi själva kunde göra för att maximera våra möjligheter, ovanpå att Jennie hela tiden höll i alla trådar för att ro det hela i hamn!
    Tack snälla för de fina orden, det var bara roligt att hjälpa er och jag är så glad för er skull att det gick så bra. Önskar er ett stort lycka till så ses vi på tillträdet. Ha det bäst och hälsa! Jennie Magnusson
    • Eklanda
    2021-10-13
    Mycket gott och serviceinriktat bemötande. Vi är väldigt nöjda med hela försäljningsprocessen av vårt hus.
    Kan rekommenderas varmt!
    • Eklanda
    2021-10-11
    Mycket trevlig och förtroendeingivande. Guidade oss genom processen på ett bra sätt och levde upp till alla våra förväntningar,