John Englund

John Englund

John Englund är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

John Englund har varit registrerad mäklare sedan 2006-04. John Englund har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 111 omdömen med ett betyg på 4.7. John Englund har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

111 omdömen om John Englund

Sedan starten hos Reco 2015
Karl T
Utby

Jag hade som potentiell köpare kontakt med John och uppskattade att han i förhållande till objektet var väl påläst, hade svar på frågor, såg till att ta reda på svar på andra frågor och kom med nyttiga inspel och resonemang. Allt detta bidrog till att det blev enklare för mig att ta beslut om att lägga bud, följa med högre upp i budgivningen och slutligen göra affär. Jag är väldigt nöjd med kontakten med John.

Svar från John Englund

Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme, kul att de svar jag kunde leverera även bidrog till att ni kände er trygga med att gå in i affären.

Lotta Ann-Charlotte J
Utby

Vi är mycket nöjda med utgången av försäljningen av vårt objekt. Mäklaren har på ett tydligt och fast sätt drivit processen till en lyckad försäljning, också i en svår tid, med rekommendationer och åtgärder som blivit framgångsrika. Vi upplever mäklaren som snabb i återkoppling, och tillgänglig för frågor då de uppstått, även gentemot spekulanter.

Linnéa T
Utby

John var mycket påläst redan vid första visningstillfället och gav tydliga svar på våra frågor om objektet. Vi fick därefter snabb återkoppling i varje kontakt, med trovärdiga svar och kort leveranstid på frågor han inte kände till svaret på. Hans goda kontakt med besiktningsmannen och dialogen med både denne och säljaren gjorde köpprocessen trygg för oss. I särklass den mest professionelle mäklaren med bäst bemötande som jag stött på under många år av visningar.

Eva S
Fräntorp

Mycket kunnigt och vänligt De förväntningar som vi hade var ju att han skulle hjälpa oss att föra detta i hamn vilket han också gjorde på ett alldeles utmärkt sätt. Vår upplevelse är rakt igenom att allt har drivits på ett professionellt och kunnigt sätt.

Vicki C
Kåhög

Mycket erfarenhet av marknaden. Väldigt bra kommunikation. Skulle absolut anlita igen.

Britta Margareta F
Utbynäs

Kunnig. Hjälpsam. Tålmodig. Rekommenderas varmt.

Kristian A
Öjersjö

Jag är väldigt nöjd med John. Han bemötte oss på. Ett mycket professionellt sätt. Lätt att ha att göra med, informativ och kunnig. Enligt min uppfattning uppfyllde han samtliga mina förväntningar. Kommer absolut rekommendera John om ngn av mina grannar överväger att sälja.

Svar från John Englund

Tack Kristian för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme. Det glädjer mig att du är så nöjd med både processen och utfallet. Skönt att det blev en så snabb och smidig försäljning när ni köpt innan ni sålde. Toppen för er att att kunna bli kvar i samma område men med större hus!

Marie A
Öjersjö

Vi upplever Johan som väldigt kompetent, erfaren och lugn vilket gjort oss trygga under processen. Vi upplever att han har fokus på rätt saker som är betydelsefulla vid försäljning av hus. Vi kan varmt rekommendera Johan

Björn W
Utby

Johan har varit lugn, kunnig och hjälpsam

Patrik O
Öjersjö

John visade på god förståelse för marknaden och skapade en trygghet genom hela försäljningsprocessen och vi lämnar honom våra bäst rekommendationer.

Svar från John Englund

Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och kul att ni uppskattar sättet jag jobbar på. Hoppas att ert nybyggda hus kommer leva upp till era förväntningar.