John Englund
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 48 Läs vad John Englund

• Andreas P
    Andreas P köpte sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-07-05

Sävedalen
    Köpt ett radhus där John varit mäklare.
    John ger ett lugnt, tryggt och seriöst intryck, tar reda på svar om han inte har dem och jobbar för alla parters bästa. Läs mer
  • Tove B sålde sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-06-03

Fräntorp
    Vi har sålt vårt hus i Göteborg med hjälp av John. Det blev en väldigt lyckat försäljning och vi känner att vi fått bra stöd från John genom hela processen. Anledningen att vi valde Joh. var att han har stor kunskap om området vilket vi själva tycker är viktigt när vi tittar på ny bostad. Läs mer
  • Daryoush K köpte sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-05-06

Utby
    Mäklaren var väldigt hjälpsam och trevlig. Vi rekommenderar honom varmt till kommande försäljningar. Tack för oss! Läs mer
    John E gillar detta
  • Peter S sålde sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-02-02

Sävedalen
    Sålt hus i Sävedalen, bemötandet från mäklare var som förväntat suveränt och professionellt. Läs mer
  • Anna Karin S sålde sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-02-01

Sålt en villa
    Professionellt, vänligt och engagerat bemötenade.
    Bra återkoppling under processen och god kompetens
    Jag har känt mig trygg undre hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Zivko C sålde sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-01-23

Utby
    Har sålt en villa.

Blev väldigt bra bemött av John.

Förväntningarna var att få huset sålt fort. Så blev det och John var väldigt aktiv och engagerad i processen. Läs mer
  • Torgny Jarl S
    Torgny Jarl S skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-09-20

Sålt ett radhus och fick stort förtroende för John.
    Lugn och stabil och hjälp med allt som behövdes Läs mer
  • Felicia L skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille

Köpt fristående villa
    Bra bemött av mäklaren
    Långdragen process Läs mer
  • Sophie N skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-09-20

Har sålt mitt hus, allt till belåtenhet!
    Väl utfört arbete vi är supernöjda med allt! Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-09-20

Jag har haft kontakt med John vid tidigare tillfälle när han värderade mitt radhus i Fräntorp.
    Han gav ett förtroendeingivande intryck med sitt lugna, empatiska och professionella sätt att bemöta mig på så valet att välja John när jag skulle sälja var enkelt.
    Han är korrekt, noggrann och återkopplar direkt vid minsta fråga om något.
    Det man som kund vill är att känna sig trygg och att inga frågor är för dumma att ställa och där fyller John upp alla kriterierna.
    Han har ett tålamod av guld dessutom och är en genuint äkta människa vilket jag uppskattar som kund.
    Han presenterar sitt uppdrag rakt, korrekt och ärligt och lovar inte mer än det han kan stå för!
    Så mitt intryck och erfarenhet av John är 5 stjärnor av 5 möjliga och jag skulle rekommendera honom varmt till alla som vill ha en mäklare de kan lita på till 100%! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Partille

Rebecka Polhem