John Englund

John Englund

John Englund är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

John Englund har varit registrerad mäklare sedan 2006-04. John Englund har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 72 omdömen med ett betyg på 4.7. John Englund har haft 18 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 72 Läs vad John Englund

2021-06-14
    John skötte försäljning av bostad på ett bra sätt - fanns alltid till hands för frågor och var noga med att höra av sig till oss köpare under de olika stegen i köp av hus. Vi kände oss trygga med att vi fick ta del av all nödvändig information under hela processen vilket var viktigt för oss då vi inte köpt hus innan. Rekommenderas.
    Tack Gustav för att du tog dig tid och bedömde vårt arbete. Nu hoppas jag verkligen att era renoveringar ska gå som smort framöver. Stort lycka till! John Englund
    • Öjersjö
    2021-06-02
    Försäljningen av vår fastighet genomförde John på ett utmärkt sätt. Under uppdraget visade John stor kunskap i sin profession och uppträdde på ett lugnt och behagfullt sätt. Vi framhåller även Johns utmärkta återkoppling under hela uppdraget.
    Tack Peter för att du tog dig tid att bedöma min insats. Det var kul och på alla sätt smidigt att jobba tillsammans med er. Hoppas att ni kommer trivas i lägenheten när ni äntligen får flytta in i den. John Englund
    • Öjersjö
    2021-06-01
    Profesjonell og hjelpsom👍 Fikk god hjelp med kontakt til Swedbank når det hastet!
    Tack för omdömet! Jag är glad över att vi lyckades skynda på bankärendet. Hoppas att ni kommer trivas i huset när ni äntligen får flytta in. John Englund
    2021-04-07
    Köpt bostad. Fått hjälp med värdering. Mycket gott bemötande och kompetent/erfaren.
    Tack för omdömet! Kul att du känner dig nöjd med det jag kunnat hjälpa till med. John Englund
    2021-02-12
    Jag har sålt ett radhus.
    Bra bemötande.
    Mer än förväntningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    • Furulund
    2021-01-19
    Tycker att John visade lägenheten mycket bra, samt att han hade ett trevligt bemötande och budgivningen var lugn. Beskedet när allt var klart mycket bra. Sammanlagt ett mycket bra genomfört köp.
    tack för en bra affär.
    Jan o Lisbeth Mårtensson
    2020-11-18
    Professionell och personligt bemötande,
    Alltid tillgänglig under hela säljprocessen.
    Kände att vi fick allt det stöd vi behövde.
    2020-10-31
    Har sålt ett radhus. Har blivit mycket professionellt bemött och är väldigt nöjd med hela processen. John har varit engagerad och lätt att ha att göra med och jag har upplevt ett bra stöd genom hela försäljningen. Mycket nöjd!
  • Kent H
    sålde sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    2020-03-27
    Sålt radhus !

Blev väldigt bra bemött av mäklaren !

Mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    Han var lugn saklig och pålitlig och fixade det mesta väldigt bra.

Han kunde lugna oss när oron spred sig och rodde iland försäljningen fint .
    2020-03-27
    John har varit väldigt professionell och inger ett förtroende. Vi har känt oss trygga i att han gör sitt bästa.