Per Eliasson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 40 Läs vad Per Eliasson

• Mats H sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-03-06

Gråbo - Alsjön
    Allt gick smidigt och bra sålde en villa Läs mer
  • Sofie K köpte sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-03-04

Gråbo - Lekstorp
    Har sålt en villa och köpt ett radhus.
    Väldigt lätt att prata med. Trevlig och glad.
    Trodde det skulle va lättare/ gå snabbare att sälja men nu har det ju löst sig. Läs mer
  • Johan S sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-02-10

Gråbo - Aggetorp
    Väldigt nöjda med hela processen. Per var tydlig från start och gjorde ett mycket bra jobb med att få vår bostad såld till ett bra pris. Läs mer
  • Jonny J
    Jonny J sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-02-08

Gråbo - Lekstorp
    Vi är mycket nöjda med arbetet som Per lade ner. Han jobbade i stort sett alla timmar på dygnet och alla dagar i veckan för våran skull. Läs mer
  • Casey Y sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-01-29

Floda - Hästhagen
    Proffsig, trevlig och kompetent. Vår villa såldes snabbt och enkelt för samma summa som Per hade värderat den till. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Niklas H sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-12-10

Stenkullen
    Per gjorde sitt bästa att sälja mitt svårsålda hus på en svag marknad. Han gav inte upp utan kom hela tiden tillbaka med nya spekulanter och till slut kunde vi få huset sålt. Per hade hela tiden ett proffsigt bemötande mot mig och mot spekulanterna. Läs mer
  • Kasyab S köpte sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-11-16

Köpt en villa på 112 + 112kvm. Per var rak i kommunikation och bra på att återkoppla vid frågor. Per var också kunnig om huset och området. Han var väldigt professionell och tillmötesgående kring visning och tillträdet. Hela upplevelsen var trevlig. Läs mer
  • Lotta A köpte sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-11-08

Gråbo - Lekstorp
    Vi fick kontakt med Per då han kontaktade oss angående ett hus som han hade fått möjligheten att sälja som han visste att vi var intresserade av. Han hade ett väldigt ärligt och tillitsfullt bemötande och hela processen och köpet gick väldigt smidigt. Han hjälpte och tipsade om saker angående den nya bostaden, vars tillstånd var ganska slitet.
    Jag skulle varmt rekommendera Per som mäklare, han är grym! Läs mer
  • Anna L sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-10-04

Lerum - Ryggebol
    Jag sålde mitt hus och Pers bemötande var tryggt och engagerat. Han har hjälpt mig med alla mina tusen frågor och hinder som dykt upp under vägen. Stort tack till Per! Läs mer
  • Siegfried Per Laimon B
    Siegfried Per Laimon B sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-10-03

Gråbo - Lekstorp
    Snabb och effektiv , väldigt nöjd , trygg känsla när man får besked ’ åt vart det lutar innan’,,,,, Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger