Per Eliasson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-07

Läs vad 28 Läs vad Per Eliasson

• Mikael J köpte sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-07-07

Björboholm
    Perfekt för mitt ändamål, bra och direkt information i ärendet och professionellt uppförande! Läs mer
  • Johan R sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-06-19

Lerum - Aspenäs
    Jag har sålt en mindre vllla i Lerum. Min upplevelse av Per är att han var tillgänglig, snabb på att svara och lyssnade på mina önskemål. Läs mer
  • Helena E sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-06-12

Floda - Hästhagen
    Jag har sålt ett radhus med hjälp av Per. Processen gick snabbt och smidigt och Per visade god kunskap och ett förtroendeingivande bemötande. Varma rekommendationer. Läs mer
  • Monika D köpte sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-06-08

Lerum - Centralt
    Har inte haft så mycket kontakt med Per som hade hand om vårt husköp men ör mycket nöjd med Emma som sköter vår lägenhetsförsäljning, även fått ett mycket proffsigt bemötande av Mirjana. Läs mer
  • Ingvar L sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-06-06

Stenkullen
    Ett radhus i Stenkullen.
    På ett positivt och trevligt sätt.
    Levde upp till förväntningarna. Det enda jag saknade var kanske återkoppling oftare, kanske en gång om dagen från visningen och framåt. Alltså även om inget hänt. Läs mer
  • Jörgen H sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-05-13

Floda - Drängsered
    Vi sålde ett enplanshus och vi har blivit bemötta och fått den tid och uppmärksamhet från Per enligt våra förväntningar. Läs mer
  • Barbara Z köpte sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-04-23

Gråbo - Gråbohöjd
    Parhus i Gråbo, trevligt och proffsigt bemötande, svar på frågor= ok Läs mer
  • Kenneth A sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-04-02

Floda - Hästhagen
    Sålt mitt hus och köpt en lägenhet. Försäljningen gick bra och med alla visningar. Per hade bra koll på allt. Vi hade bra kontakt så allt var bra. Jag är nöjd. Läs mer
  • Göran S sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-03-18

Lerum - Centralt
    Vi har sålt en villa.
    Per talade om på ett lugnt och tryggt sätt hur försäljningen skulle gå till.
    Per gjorde ett gott intryck på oss.
    Affären genomfördes på ett bra sätt. Läs mer
  • Vicky H sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-03-07

Gråbo - Olstorp
    Snabb återkoppling. Rimliga bedömningar. Flexibel i arbetssättet. Väl avslutad affär där hans bedömningar och arbete höll hela vägen. Såld villa i Gråbo Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger