Per Eliasson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-04

Läs vad 23 Läs vad Per Eliasson

• Jörgen H sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-05-13

Floda - Drängsered
    Vi sålde ett enplanshus och vi har blivit bemötta och fått den tid och uppmärksamhet från Per enligt våra förväntningar. Läs mer
  • Barbara Z köpte sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-04-23

Gråbo - Gråbohöjd
    Parhus i Gråbo, trevligt och proffsigt bemötande, svar på frågor= ok Läs mer
  • Kenneth A sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-04-02

Floda - Hästhagen
    Sålt mitt hus och köpt en lägenhet. Försäljningen gick bra och med alla visningar. Per hade bra koll på allt. Vi hade bra kontakt så allt var bra. Jag är nöjd. Läs mer
  • Göran S sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-03-18

Lerum - Centralt
    Vi har sålt en villa.
    Per talade om på ett lugnt och tryggt sätt hur försäljningen skulle gå till.
    Per gjorde ett gott intryck på oss.
    Affären genomfördes på ett bra sätt. Läs mer
  • Vicky H sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-03-07

Gråbo - Olstorp
    Snabb återkoppling. Rimliga bedömningar. Flexibel i arbetssättet. Väl avslutad affär där hans bedömningar och arbete höll hela vägen. Såld villa i Gråbo Läs mer
  • Bo S sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-02-23

Försäljning av radhus . Positivt och
    trevligt bemötande med realistiska förslag och bedömningar. Läs mer
  • Carina E
    Carina E sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-02-22

Lerum - Aspenäs
    Hej!
    En mycket trevlig mäklare som jag varmt kan rekommendera!
    Han sålde våran villa.
    Trevlig och sympatisk! Läs mer
  • Inger J sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-02-21

Vi är mycket nöjda med Per Eliasson som mäklare vid försäljningen av vår fastighet.
    Trevligt bemötande, god och behövlig information under hela försälningsprocessen.
    Vi rekommenderar honom gärna.

M v h Inger och Tommy Läs mer
  • Susan B
    Susan B sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

Gråbo - Lekstorp
    Sålt radhus Mäklarn va jätte bra Snabb effektiv o förtroendeingivande Läs mer
  • Jimmy E sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

Floda - Berghult
    Sålde vår villa! Lugn, trygg och pålitlig mäklare! //Jimmy Läs mer