Per Eliasson

Per Eliasson

Per Eliasson är mäklare på Fastighetsbyrån Lerum

Per Eliasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 129 omdömen med ett betyg på 4.7. Per Eliasson har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

129 omdömen om Per Eliasson

Sedan starten hos Reco 2018
Olga K
Floda - Uddared

Per var mycket hjälpsamt med alla frågor vi hade haft innan, under och efter visningen och med att ordna kontrakt underskrivningsmöte i tid som passade oss. Alt gick snabbt och smidigt.

Christer H
Stenkullen

Bra kännedom om området, informerade mig under hela försäljningen.

Reine j
Gråbo - Aggetorp

Inger ett intryck av rak och ärlig, svarade på frågor som han hade koll på. Och va ärlig när han inte visste. Inga konstigheter, utan bara positiv upplevelse.

Gisle E
Lerum - Norra Hallsås

Jättebra samarbete med mäklaren i dessa lite tunga försäljnings tider

Nándor N
Östad/sjövik

Han är en väldigt trevlig och hjälpsam person. Jag hade flera frågor till honom, även på helgen, men han svarade mig direkt. Han gör sitt jobb bra. Jag kan bara rekommendera det till alla.

Billy S
Lerum - Höjden

VI är otroligt nöjda med Per som mäklare. Väldigt kunnig, lugn och tog sig tid våra frågor/funderingar kring försäljningen av våran bostad.

Maj-Louise M
Stenkullen

Ärlig och rak när vi får information om hur det ser ut med vår försäljning. Neutral när vi och köparen skrev papper. Jag är nöjd!

Sonny M
Stenkullen

Bra betyg har sköt vår försäljning bra

Robin Joakim J

Per tog hand om hela processen av försäljningen av vårat hus på ett bra sätt och vi är nöjda med vad beloppet landade på. Per är trevlig och bra på att återkoppla. Kan rekommendera Per ifall ni ska sälja i Lerums kommun.

Emmeli J
Gråbo

Väldigt tillmötesgående. Bra och väldigt bemött och han kunde svara på våra frågor. Man kände sig inte förföljd när vi kollade bostaden vilken jag tycker var skönt. Vi hade höga förväntningar och dom levde mäklaren upp. Vid köpet så var han väldigt behjälplig och trevlig.