Per Eliasson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2018-12

Läs vad 12 kunder tycker om Per Eliasson

• Jeanette H sålde sin bostad med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2018-11-29

Per sålde mitt hus på ett utomordentligt sätt. Han är lugn, professionell, lyhörd och mycket kunnig på sitt område.
    Kommer varmt rekommendera honom, allt var utmärkt. Läs mer
  • Rigmor B
    Rigmor B sålde sin bostad med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2018-11-29

Vid försäljning av vårt radhus valde vi Fastighetsbyrån och fick. Per Eliasson som mäklare. Vi upplevde Per som en trevlig, positiv och ansvarstagande person som snabbt tog tag i de olika delarna inför försäljning. Per levde i allra högsta grad upp till det vi förväntade oss av en mäklare och kan av oss varmt rekommenderas till andra säljare. Läs mer
  • Yvonne H sålde sin bostad med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2018-11-26

Jag har sålt min villa med hjälp av Per Eliasson. Bemötandet och hjälpen från Per har varit varit fantastiskt bra, mina förväntningar uppfylldes med råge och jag har känt mig trygg genom hela processen. Jag kan verkligen rekommendera Per å det allra varmaste. Läs mer
  • Jadwiga K köpte sin bostad med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2018-10-19

Köpte ett hus i Gråbo, affären blev mycket smidig, allt fungerade perfekt t om ändringen av tillträdesdagen. Läs mer
  • Andreas H köpte sin bostad med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2018-10-14

Förtroendeingivande, snabb återkoppling. Skulle anlita om jag skulle sälja min bostad. Läs mer
  • Mats A köpte sin bostad med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2018-10-12

Jag har köpt ett hus av Per.
    Per gav ett förtroendegivande bemötande .
    Han var väl påläst om bostaden och jag är väldigt nöjd med affären. Läs mer
  • Gunilla K
    Gunilla K sålde sin bostad med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2018-10-06

En trevlig och bra mäklare.Per har hjälpt oss att sälja vårt hus uppe i Annesjön och vi är väldigt ömma!!!! Läs mer
  • Eva H skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2018-09-12

Köpt radhus, positivt bemötande med god kontakt och en ärlig personlighet. Duktig mäklare som ville båda parternas bästa. Läs mer
  • Claes Inge A skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2018-09-12

Bra information, allt gick mycket bättre vid försäljningen än vad jag trodde. Läs mer
  • Lars-Erik M sålde sin bostad med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2018-09-12

Sålde radhus på höjden. Per gjorde ett strålande job och hökk ihop försäljningen på ett föredömligt sätt.
    Mycket nöjd med bemötande och genomförande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger