Per Eliasson

Per Eliasson

Per Eliasson är mäklare på Fastighetsbyrån Lerum

Per Eliasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 126 omdömen med ett betyg på 4.7. Per Eliasson har haft 35 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

126 omdömen om Per Eliasson

Sedan starten hos Reco 2018
Gisle E
Lerum - Norra Hallsås

Jättebra samarbete med mäklaren i dessa lite tunga försäljnings tider

Nándor N
Östad/sjövik

Han är en väldigt trevlig och hjälpsam person. Jag hade flera frågor till honom, även på helgen, men han svarade mig direkt. Han gör sitt jobb bra. Jag kan bara rekommendera det till alla.

Billy S
Lerum - Höjden

VI är otroligt nöjda med Per som mäklare. Väldigt kunnig, lugn och tog sig tid våra frågor/funderingar kring försäljningen av våran bostad.

Maj-Louise M
Stenkullen

Ärlig och rak när vi får information om hur det ser ut med vår försäljning. Neutral när vi och köparen skrev papper. Jag är nöjd!

Sonny M
Stenkullen

Bra betyg har sköt vår försäljning bra

Robin Joakim J

Per tog hand om hela processen av försäljningen av vårat hus på ett bra sätt och vi är nöjda med vad beloppet landade på. Per är trevlig och bra på att återkoppla. Kan rekommendera Per ifall ni ska sälja i Lerums kommun.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Emmeli J
Gråbo

Väldigt tillmötesgående. Bra och väldigt bemött och han kunde svara på våra frågor. Man kände sig inte förföljd när vi kollade bostaden vilken jag tycker var skönt. Vi hade höga förväntningar och dom levde mäklaren upp. Vid köpet så var han väldigt behjälplig och trevlig.

Patrik J
Gråbo

Trevligt bemötande, påläst och flexibel. Kan verkligen rekommendera Per!

Olof S
Lerum - Hallsås

Min inställning/uppfattning om mäklare har varit ljum/tveksam, men Per Eliasson har genom sitt sätt och utstrålning fått mig att förstå, att Per är ett undantag. från regeln. Jag har upplevt hela vår "process" med lugn och en känsla av säkerhet till vad utgången till slut skulle bli.

Pontus G
Gråbo - Olstorp

Han har varit tillgänglig under hela processen och jobbat hårt för att lösa en affär i en svår marknad. Han bemöter kunden på ett lättsamt och bra sätt och är tydlig genom hela processen. Jag har bara gott att säga om Per.