Per Eliasson
Aktiv på Reco.se sedan 2018-05-24
2019-08 - 2020-07

Läs vad 52 Läs vad Per Eliasson

• Håkan J sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-07-22

Tollered - Centralt
    Köpt och sålt hus med Pers hjälp. Snabb o proffsig kommunikation. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Thomas J
    Thomas J sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-07-12

Gråbo - Alsjön
    Skulle sälja vår villa och blev rekommenderade att anlita Fastighetsbyrån pga av deras renommé.
    Per Eliasson besökte oss och var väl påläst på området genom tidigare försäljning och sin mångåriga erfarenhet.
    Det gav oss en trygg bas att arbeta vidare på. Vi förväntade oss en försäljning av huset men vi hade en lägre värdering än den som Per gav oss!
    Vi guidades genom hela processen och alla frågetecken rätades ut av Per och Fastighetsbyrån på ett föredömligt sätt.
    Det är en stor affär att sälja sitt hus, mycket att tänka på och hantera men Per och Fastighetsbyrån sålde vårt hus och idag är både köpare och vi jättenöjda och känner full trygghet. Det finns idag alternativ till traditionella mäklare, men efter att ha undersökt och tänkt igenom vad vi eventuellt skulle gått misste om att få hjälp och guidning med ångrar vi inte en sekund att vi valde Fastighetsbyrån och en av deras professionella mäklare Per Eliasson! Läs mer
  • Camilla P köpte sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-06-26

Sjövik
    Snabba svar. Fick all information vi behövde och affären gick smidigt Läs mer
  • Elvina E sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-06-20

Lerum - Hulan
    Sålt hus i Lerum. Mycket nöjda med Per som mäklare. Han är professionell och trevlig. Läs mer
  • Ann-christine S sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-06-12

Gråbo - Alsjön
    Sålt mitt hus i Gråbo. Mycket nöjd med Per och hans proffisionella arbete som han gjorde för att få mitt hus sålt. Han hade rätt strategi från början, men jag var tvär. Det visade sig att han hade rätt från början. Jättenöjd med Per, rekomenderar honom absolut. 👍👍 Läs mer
  • Glenn M sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-06-06

Gråbo - Centralt
    Proffesionellt bemötande och vägledning genom försäljningen. Mycket nöjd! Läs mer
  • Siv L sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-05-29

Gråbo - Centralt
    Vi sålde en villa i behov av renovering. Vi fick goda råd och snabb service, nästan dygnet runt Läs mer
  • Nina J köpte sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-05-10

Floda - Hästhagen
    Per hjälpte oss att både köpa vårt drömhus och att sälja vårt befintliga hem- vi är supernöjda!
    Tack Per för att du är proffsig, ödmjuk, peppande och grym! Läs mer
  • Thomas G köpte sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-05-10

Floda - Hästhagen
    VI sålde ett parhus i Lerums kommun. Per har verkligen varit hjälpsam, proffsig och bra på alla sätt! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Gunnar S sålde sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-05-09

Gråbo - Aggetorp
    Per hjälpte oss med försäljningen av vår villa i Gråbo. Per var engagerad och vi fick bra svar på alla konstiga frågor!
    Fick god hjälp och förslag på styling och andra åtgärder som skulle underlätta en försäljning.
    Det var lätt att få kontakt med Per och genomförandet blev så bra som vi ville! Kan rekommendera Per som mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger