Elenor Fehrm

Elenor Fehrm

Elenor Fehrm är mäklare på Fastighetsbyrån Lerum

Elenor Fehrm har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Elenor Fehrm har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.8. Elenor Fehrm har haft 23 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

22 omdömen om Elenor Fehrm

Hans E
Östad/sjövik

En mycket trevlig, engagerad och kunnig mäklare. Vi kan varmt rekommendera Elenor..

Fredrik B
Köpte sitt hus med hjälp av Elenor Fehrm en del av Fastighetsbyrån Lerum
Lerum - Aspenäs

Elenor är en bra mäklare och har gjort ett bra jobb. Hon är hungrig och på tårna och hjälper till snabbt. Ibland på gränsen till ivrig men överlag en bra mäklare.

Linnea A
Lerum - Aspenäs

Elenor är en tillgänglig och engagerad mäklare. Vi kan varmt rekommendera Elenor till dig som behöver en positiv och driven mäklare. Fantastisk! Vi är supernöjda med Elenor och hennes arbetsinsats.

JENS MARTIN J
Östad/sjövik

Hon har sålt flera Fastigheter för oss och vi har alltid varit nöjda.

Shabnam H
Lerum - Aspenäs

Elenor var väldigt engagerad, lätt att jobba med, kommunikativ och professionell. Skulle absolut rekommendera henne till andra!

Carl Magnus S
Lerum - Bråta

Jag blev väldigt positivt bemött av mäklaren och väl informerad om hur varje steg går till och vilka möjligheter vi har för att nå en bra försäljning. Jag uppskattar Elenors ärlighet kring vad som är effektivt men också hennes lyhördhet gentemot våra önskemål. Elenor har visat på stort engagemang och hög tillgänglighet. Vi har ingenting annat än gott att säga om Elenor och är mycket nöjda med hennes samvetsgranna arbete kring försäljningen av vår bostad. Vänligen Magnus & Louise

Ronnie Vidar L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Fehrm en del av Fastighetsbyrån Lerum
Lerum - Södra Lerum

Mycket seriös och kunnig i sin roll som mäklare, Vi har fullt fötroendr för Ellinor

Camilla N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Fehrm en del av Fastighetsbyrån Lerum
Lerum - Södra Lerum

Trevlig, professionell och lyhörd.

Malin Elisabet T
Östad/sjövik

Jag kan varm rekommendera Elenor då hon är väldigt lyhörd och inkännande.Hon har stöttat oss genom hela säljprocessen på bästa sätt.

Evelina J
Stenkullen

Trevlig och proffsig! Tydlig när vi fick försäljningsplanen förklarad.