Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Brobacken 6 B, 443 30 Lerum — Visa karta

Här på Svensk Fastighetsförmedling i Lerum är vi ett sammansvetsat gäng med lång erfarenhet av att förmedla bostäder i Lerums kommun och stor kunskap om bostäder och bostadsmarknaden.

Har ditt drömhem sjötomt, stort garage eller balkong? Vi kan området och hjälper dig gärna hitta ditt nya boende. Dessutom kan vi hjälpa till genom hela försäljningsprocessen från värdering, via fotografering och visning till att hitta köpare och avsluta affären.

Välkommen in till oss, vi svarar gärna på frågor och snickrar ihop en tjänst som passar just dig och din bostadssituation.

Läs vad 147 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Anders L skrev om Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt ett radhus. Han var bra! Läs mer
  • 2020-07-10

Fredrik K skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålt min bostadsrätt. Väldigt trevlig och engagerad mäklare. Väldigt nöjd med allting! Läs mer
  • 2020-06-29

ANNA H skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elenor hjälpte oss med en snabb försäljning av vårt hus på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • 2020-06-28

Adam J skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elenor sålde en tomt till oss. Ett positivt bemötande med ett glatt humör. Läs mer

JOAKIM S skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Trevlig och uppdaterad mäklare kan varmt rekomendera! Läs mer

Sabine J skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Har köpt tomt och blivit bemött på ett utmärkt sätt av mäklare som levde upp till de förväntningar vi hade. Läs mer

ANDERS T skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Så otroligt proffsig och hjälpsam, kan varmt rekommendera Elenore Läs mer

TOMMY F skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Väldigt trevlig och proffesionell mäklare med koll på läget Läs mer

JOHAN K skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Väldigt lyhörd och professionell mäklare. Pålitlig och trygg, rekommenderas! Läs mer

REBECCA W skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elenor är effektiv, pålitlig, kompetent, har bra och rak kommunikation samt snäll. Jag är supernöjd och skulle varmt rekommendera henne till andra som går i sälj- eller köptankar. Läs mer

Kia J skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi är väldigt nöjda med Jennifers insats när vi sålde sommarstugan. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • JESSICA L

2020-06-24

JESSICA L skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Eleonor sålde vårt hus just när Corona tog ett tag om Sverige och Världen och marknaden för bostadsaffärer plötsligt skakade till.
    Hon är proffesionell, engagerad och samtidigt väldigt både tydlig och ödmjuk.
    Jag kan varmt rekommendera Eleonor som mäklare! Läs mer
  • 2020-06-20

Fredrik N skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålt Spinnerivägen 5 i Tollered
    Trevligt, proffsigt bemötande
    Elise uppfyllde alla förväntningar och lotsade oss tryggt genom försäljningen.
    Fanns alltid tillgänglig för frågor.
    Totalt sätt är vi väldigt nöjda med Elise och Svensk fastighetsförmedling och vi rekommenderar gärna Elise till andra som funderar på att sälja. Läs mer
  • 2020-06-14

Shayma Z skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålde vårt hus och vi är så oerhört nöjda med hur Ellinor har skött allt.
    Hon är driven, engagerad och har ett fantastisk bemötande. Super nöjda verkligen! Vi skulle utan tvekan välja Ellinor som mäklare om det eventuellt skulle bli ett köp/försäljning i framtiden. Läs mer
  • 2020-06-11

Niclas L skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålde min lägenhet Alltid lika trevlig, hjälpsam och informativ om allt.
    Bästa mäklaren i Lerum utan tvekan.

Allt var kanon! Läs mer
  • 2020-06-03

Alexandra S skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elise är en grymt bra mäklare som aldrig ger upp. Är ärlig och bryr sig om sina kunder på ett mycket genuint sätt!! Läs mer
  • 2020-06-01

Maria A skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi har sålt ett historiskt hus från 1890 där det krävdes god kännedom om huset och omgivningen för att det skulle komma till sin rätt
    Elise gjorde oss mycket nöjda med sitt kunnande, bemötande och professionalitet

Generös med sin erfarenhet och bemötte oss med respekt och förståelse
    Vi är supernöjda Läs mer
  • 2020-05-29

Åsa Elisabeth R skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jag har köpt en bostad med hjälp av Elise.
    Mycket väl bemött.
    Elise är proffessionell och lyhörd. Läs mer
  • 2020-05-27

MIKAEL R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Totalt oseriösa och ljuger folk rätt upp i ansiktet. All kontakt ni har med dem se till att det sker skriftligt ta inget över telefon. Specifikt Fabrizio som inte har några som helst problem med att ljuga. Läs mer
  • BOJAN I

2020-05-26

BOJAN I skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elenor har ett proffsigt bemötande och med kunden i fokus från början till slut och man känna sig lung när man lämnar över sitt objekt till henne. Hon har sålt ett hus samt en lägenhet åt mig och jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • 2020-05-24

Klara C skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jag har köpt med Elenor som mäklare. Mycket trevlig och kompetent. Rekommendera gärna henne. Läs mer
  • 2020-05-23

Magnus H skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jennifer var väldigt engagerad vid försäljningen av mitt hus. Lätt att kommunicera med, proffsig och kunnig. Hon gjorde det där lilla extra för att processen skulle gå så smidigt som möjligt. Varma rekommendationer! Läs mer
  • 2020-05-22

Tommie C skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi köpte en villa, och har under hela processen mött en resonabel och stötande mäklare som i en köpares situation har förmedlat en trygg förhandling som ledde till en sann husdröm. Läs mer
  • 2020-05-22

Mattias N skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Otroligt professionell med mottagandet och vi är supernöjda med köpet av vårat hus och vi verkligen längtar!
    Nådde över våra förväntningar, tusen tack! Läs mer
  • 2020-05-19

Olle D skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elenor inger förtroende både för säljare och köpare.
    Hon håller det hon lovar, bästa mäklaren jag har kommit i kontakt med!
    Kan varmt rekommendera henne.
    Mycket proffsig! Läs mer
  • 2020-05-13

Linda B skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elenor hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt utanför Göteborg. Elenor skötte hela processen åt oss och gjorde ett fantastiskt jobb. Vi är jätteglada att vi haft henne som mäklare och kommer att rekommendera henne till vänner och familj som säljer/köper i området Läs mer
  • 2020-05-05

Axel L skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi köpte villa via Jennifer och fick ett vänligt bemötande där hon gjorde vad som krävdes för att få våra frågor besvarade och med snabb återkoppling. Dock så kändes hennes arbetssätt vid vissa tillfällen stressigt, t ex vid budgivning och kontraktskrivning. Läs mer
    2020-05-06 Jennifer W svarar Axel L
    Hej Axel!
    Tack för ditt omdöme. Tråkigt att du känner att de momenten blev stressiga. Det är lite så det är när man köper hus, det går fort. Från budgivning till kontrakt fick ni två dagar extra för att ordna det sista med banken. Hoppas ni är nöjda med helheten och köpa villa är såklart inget man gör varje dag! :)
  • 2020-05-04

Charlotta K skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Hon är förtroendeingivande, trevlig, proffsig, jordnära.
    Koll på läget.

Vi köpte hus där Elise var mäklare.

Hon hade bra kunskap och koll på läget, snabb att besvara frågor mm. Läs mer
  • 2020-05-04

Ellinor H skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Mäklaren uppfyllde alla våra förväntningar. Hon var proffsig, trevlig, kunnig och helt rätt person för vår försäljning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-04-25

Lars B skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Trevlig och hjälpsam på ett uppriktigt sätt, mina förväntningar infriades .Bra kommunikation +++++ Läs mer
  • 2020-04-17

Claes Christian J skrev om Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Fabrizio är en mycket skicklig och engagerad mäklare. Han har koll på varje steg i processen och arbetar hårt för att få till en försäljning. Vi kunde inte vara mer nöjda. Läs mer
  • 2020-04-02

Linus K skrev om Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålde mitt radhus med Fabrizio.

Fabrizio visade stort engagemang och var alltid nåbar & behjälplig vid eventuella frågor.

Snyggt och proffsigt bemötande. Fabrizio vet vad han sysslar med, och jag kände stor tillit genom hela affären.

Service och utförande över förväntan!

Tack! Läs mer
  • 2020-04-01

Anneli H skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi anlitade Elise på Svensk fastighetsförmedling inför försäljningen utav vårt hus. Elise är professionell, trevlig och lyhörd för dina önskemål. Hon är snabb, effektiv och noggrann .
    Vi kan varmt rekommendera Elise som mäklare. Läs mer
  • 2020-03-25

Eivy B skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jag har sålt min lägenhet i Lerum och Jennifer var min mäklare. Jag blev bemött på ett jättetrevligt sätt. Svarade alltid i telefon om jag undrade ngt. Var mycket tillmötesgående, hjälpsam och trevlig. Jag tyckte att mäklaren levde upp till mina förväntningar. Allt fungerade väldigt bra!

Hälsningar Eivy Boman Läs mer
  • 2020-03-24

Mia A skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Trevligt bemötande, kunnig och påläst, proffsig och varm med ett stort tålamod. Läs mer
  • 2020-03-23

Lenika I skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Bra kommunikation, rak och ärlig. Skönt att kunna smsa med mäklare då det ibland är lättare under arbetstid. Läs mer
  • 2020-03-18

Ulf S skrev om Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Har sålt ett hus. Fick mitt hus värderat av Fabrizio för några år sedan och fick då förtroende för honom. Jag anlitade honom när det var dags att sälja.
    Under försäljningen överträffade han mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-02-01

Marcus G skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Hittade vårat drömhus och tog direkt kontakt med Elenor. Snabb och smidig kommunikation. Kanske lite info om huset väl på plats. Dock helt förståeligt då det blev en snabb affär. Jätte nöjd med Elenor som mäklare. Läs mer
  • 2020-02-01

Olivia B skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpte vårt drömhus! Snabb och smidig kommunikation. Inga konstigheter med någonting. Väldigt bra uppföljning. Läs mer
  • 2020-01-29

Lennart L skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jätte duktig mäklare, lyhörd och väl insatt i försäljning av villan.
    Elenor levde upp till våra förväntningar.
    Service på toppnivå.
    Kan rekommendera Elenor ifall ni vill sälja erat hus i Lerum kommun.

/Lennart Läs mer
  • 2020-01-29

Ida G skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt en villa. Allt gick smidigt och vi är nöjda! Läs mer
  • 2020-01-22

Åsa M skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt ett radhus tillsammans med min man som Elise var ansvarig mäklare för. Hela affären har gått otroligt smidigt och kommunikationen lätt och bra! Kan verkligen rekommendera Elise vid köp av bostad. Läs mer
  • 2020-01-22

Sandra R skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Fick först ett gott intryck av Jennifer och Fabrizio men när det väl kom till kritan så visade det sig vara helt fel.

Båda två har varit oprofessionella och har inga problem med att ljuga folk rakt upp i ansiktet. Skulle rekommendera alla att välja en annan mäklare! Läs mer
  • 2020-01-20

Marie K skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt en lägenhet som jag bara skulle ha, och så blev det, det ordnades förhandsvisning så vi fick komma och titta.
    Vi är supernöjd med hjälpen vi fick. Läs mer
  • Åsa M

2020-01-20

Åsa M skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi sålde vår lägenhet på förhand med hjälp av Elenor. Processen och kommunikationen med henne har varit toppen, en grymt bra mäklare som jag verkligen rekommenderar! Läs mer
  • 2019-12-17

Magdalena H skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jag har sålt mitt radhus i Lerum & från första början blev jag mycket proffsigt & fint bemött av Elise. Eftersom jag tidigare sett Elise sälja bostäder i mitt område var mina förhoppningar höga att hon skulle lyckas sälja mitt också, såklart till det priset jag önskade.
    Har haft en mycket fin upplevelse på hela resan av min försäljning. Läs mer
  • 2019-12-16

Carl-erik H skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    engagerad och trevlig...………..……………. Läs mer
  • 2019-12-09

Josefine L skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålde vår villa med Elenor. Väldigt trevlig, proffsig och engagerad. Hon var alltid tillgänglig om vi undrade något och förmedlade vår bostad på bästa sätt. Skulle definitivt rekommendera henne om ni funderar på att sälja er bostad! Läs mer
  • 2019-12-08

Carin A skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elenor hjälpte oss sälja vår villa. Hon har ett mycket trevligt och samtidigt professionellt sätt, samt uppvisade ett otroligt engagemang! Läs mer

Brobacken 6 B, 443 30 Lerum