Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Brobacken 6 B, 443 30 Lerum — Visa karta

Här på Svensk Fastighetsförmedling i Lerum är vi ett sammansvetsat gäng med lång erfarenhet av att förmedla bostäder i Lerums kommun och stor kunskap om bostäder och bostadsmarknaden.

Har ditt drömhem sjötomt, stort garage eller balkong? Vi kan området och hjälper dig gärna hitta ditt nya boende. Dessutom kan vi hjälpa till genom hela försäljningsprocessen från värdering, via fotografering och visning till att hitta köpare och avsluta affären.

Välkommen in till oss, vi svarar gärna på frågor och snickrar ihop en tjänst som passar just dig och din bostadssituation.

Läs vad 185 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lerum

• ANN-CATHRINE J

2020-11-22

ANN-CATHRINE J skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elise Pettersson har hjälpt oss sälja vår villa. Elise är rak och tydlig. Elise har haft ett högt engagemang i försäljningen och använt sig av olika sociala medier på ett utomordentligt sätt för att nå ut till intressenter på ett föredömligt sätt. Vi har haft ett bra samarbete och har hela tiden varit informerade kring läget. Läs mer

Daniel K skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålt vårt hus
    Snabb och smidig hantering samt råd och tips för att göra en bra försäljning Läs mer

John S skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt villa. Vänligt bemött och service inriktad. Snabbt avslut när det behövdes. Väldigt nöjd. Läs mer

Kerstin G skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elise gav ett jättetrevligt bemötande och hade mycket god lokalkännedom om området där vi nu köpt vårt hus. Elise motsvarade de förväntningar vi hade på en mäklare, inläst på huset, noggrann, vänlig och var lätt att nå och ge oss svar på våra frågor! Läs mer
  • 2020-11-19

Love O skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Bra bemötande och proffsig vid visning!
    Vid kontraktskrivning var Elenor tydlig med vad som gäller och hur allt skall och kommer att gå tillväga.
    vi lämnade som nöjda nyblivna husägare. Läs mer
  • 2020-11-19

Ingrid K skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Enkel att få tag i
    Kompetent
    Inga problem Läs mer
  • 2020-11-16

Jessica P skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    trevligt bemötande, tillmötesgående och lätt att ha att göra med. Tydlig Läs mer
  • 2020-11-15

Tommy S skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Trevlig, kunnig och mycket hjälpsam! Läs mer
  • 2020-11-14

Micael L skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elise sålde vårt hus i gråbo. Vi förväntade oss en professionell men ändå en rolig och avslappnad relation med vår mäklare. Det var precis det vi fick.

Vi har i ärlighetens inte negativt att säga.

5/5 toasters! Läs mer
  • 2020-11-12

Fredrik A skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande.
    Snabbt och proffsigt bemötande.
    Lyssnade in våra önskemål. Läs mer
  • 2020-11-11

Sofi H skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi sålde vårt hus genom Elise, och har känns oss väldigt nöjda. Hon har hjälp oss genom processen, och har varit rak och ärlig med vad vi kunde förvänta oss av försäljningen.
    Sedan har hon också gett ett varmt och trevligt bemötande. Jag hade varmt rekommenderat Elise till dom jag känner. Läs mer
  • 2020-10-28

Kristina F skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elenor hjälpte oss med försäljningen av vårt hus i Lerum.
    Jag hade stort förtroende för Elenor och kände att jag kunde rådfråga henne om allt möjligt. Hon var väldigt engagerad och förmedlade ett lugn som gjorde mig trygg med försäljningen.
    Allt gick smidigt och proffsigt till! Skulle jag sälja ett till hus i Lerum så blir det Elenor som får sälja det! Läs mer
  • 2020-10-23

Stig Olof L skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålt villa i Lerum. Elise har varit mycket proffsig i sitt ageranden och uppfyllde väl våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-10-22

Reidun Elisabeth L skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålt villa. Elise har varit enormt bra på att förklara på ett proffsigt o enkelt sätt. Varit mycket upplysande om allt som hänt. Känts som en god vän. Ska jag sälja igen vill jag absolut ha Elise. Hon får högsta Poäng. Läs mer
  • 2020-10-21

Helena Maria Elisabeth A skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Har sålt villa i Olstorp med otroligt professionell, kunnig, tydlig och informativ mäklare. Elenor är varm, respektfull, omtänksam, lyhörd och har ett enormt personligt engagemang. Hon är också väldigt tillgänglig och ger snabb återkoppling. Hon har alltid haft vårt bästa i åtanke och allt sammantaget har gjort att jag upplevt säljprocessen väldigt trygg och smidig.

Överträffade verkligen mina förväntningar och rekommenderas varmt - service på toppnivå! Läs mer
  • 2020-10-18

Johan S skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Allt fungerade toppen både innan och under köpet av huset. Läs mer
  • 2020-10-18

Veronika A skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi har sålt en villa i Lerum.
    Elise ingav omedelbart stort förtroende o visade på mycket god områdeskännedom.
    Genom hela processen ingav hon trygghet o balanserade exceptionellt skickligt i att vara såväl professionell som personlig! Läs mer
  • 2020-10-17

Carl Henrik L skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Försäljning av villa.
    Jag frågade vår bankman och tipsade om Elise.
    Vi har bara dåliga erfarenheter då det är 42 år sedan som vi var i kontakt med en mäklare och som var hur kass som helst.

Så våra förväntningar var stora på henne och jag
    måste säga att vi gillar Elise på alla sätt och hon visar stort kunnande och erfarenhet i sitt yrke.
    Vi har redan tipsat bekanta om Elise! Läs mer
  • 2020-10-16

Christian L skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpte bostaden för 3.3 miljoner och sålde den för 6.6 miljoner.
    Jag tog in tre mäklare för att jämföra vilken som inte skröt med att hen var den absolut bästa. Där var Elise den som gav ett fint uttryck av god kompetens samt ett förtroendegivande intryck. Den känslan har bekräftats under hela försäljningens gång.
    Vill varmt rekommendera henne till andra, då det under försäljningens gång emellanåt var lite svajigt.

Allt gott, Christian Lööf Läs mer
  • 2020-10-07

STINA J skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi var jättenöjda med Jennifer när vi köpte vår tomt genom henne. Alltid jättetrevligt bemötande och väldigt hjälpsam. Svarade alltid när man hade frågor via telefon eller sms. Hon gav oss proffsig hjälp hela vägen. Kunde inte blivit bättre! Vi kan varmt rekommendera Jennifer som mäklare! Läs mer
    2020-10-07 Jennifer W svarar STINA J
    Tack snälla för detta fina omdöme, vad glad jag blir! Lycka till med allt kring de nya huset ni ska bygga! 😊😊
  • 2020-10-07

Liselotte S skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålde min bostadsrätt på Riddarsten i Lerum via Elenor. Elenor var från start mycket engagerad och hjälpsam. Hon har en stark vilja att göra sitt absolut bästa. Affären gick snabbt och smiddigt och krävde väldigt lite instats från min sida. Läs mer
  • 2020-10-05

Annika B skrev om Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Mäklaren var mycket trevlig och uppenbart erfaren. Processen blev därför mycket smidig och han fick oss att känna oss trygga. Dock var det första gången vi köpte ett hus och en fråga som vi tyckte var viktig ( gällande kvalitetsintyg) fick vi först tydligt besked om från mäklarassistenten - det fanns ett och hon skulle maila det. Vid själva kontraktsskrivningen framkom emellertid att det inte fanns något och vid sittande bord var det lite svårt att ta ställning till det. Det blev en överraskning. Nu har vi förstått att detta kanske inte var någon avgörande fråga men hade velat få korrekta uppgifter, i god tid innan kontraktsskrivning, för att kunna ta ställning. Detta berodde dock troligen på att jag vände mig till mäklarassistenten och inte till mäklaren själv, så det kan ha varit mitt eget fel. Läs mer
  • 2020-10-02

Joakim N skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Driven och engagerad mäklare, jag fick väldigt bra intryck vid första mötet.

Bra på återkoppling och tar tag i saker.

Kom en kille och fotade huset ca 2 timmar efter att vi bestämt oss för stt använda Elise som mäklare.

Jag har bara positivt att säga om Elise. Läs mer
  • 2020-09-30

Lars Göran Robert L skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt bostadsrätt och sålt villa i Lerum. Professionellt och trevligt bemötande, som uppfyllde våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-09-29

JENS MARTIN J skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Mycket nöjd med Elenor Fehrm har både köpt och sålt fastigheter med henne.
    Aktiv och snabb att återkoppla med information. Läs mer
  • Malin J

2020-09-24

Malin J skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elenor hjälpte oss att sälja vår villa i Olstorp denna sommar. Hennes bemötande var professionellt.
    Under hela processen gav hon oss ett säkert intryck och fick oss att känna oss trygga med vår försäljning. Varm, trevlig och med vårt bästa i tanken gjorde hon försäljningen smidig och lyckosam. Tack till Elenor som vi rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2020-09-22

MARCUS K skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi var mycket nöjda med Jennifer när hon sålde vårat hus. Snabb och bra återkoppling hela tiden. Och när Jennifer var ledig 2 dagar skötte Fabrizio, som också var insatt i objektet kontinuerligt kontakten med oss. Läs mer
    2020-09-22 Jennifer W svarar MARCUS K
    Tack snälla!🙏
    Jätteroligt att höra att ni är nöjda, har varit en ära att få sälja er pappas hus.
  • 2020-09-10

Maja-stina V skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi har köpt villa i Sjövik och möttes av mäklare Elinor som är både varm, har humor och omtanke i sin yrkesroll. Det syns att hon älskar sitt jobb och vi har bara gott att säga! Läs mer
  • 2020-09-10

Johanna Å skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elenor hjälpte oss att sälja våran bostad på Hoppets väg i Sjövik. Hon gjorde ett otroligt bra och proffsigt jobb. Vi kände oss trygga från första stund och vi kan varmt rekommendera henne! :) Läs mer
  • Hadis K

2020-09-02

Hadis K skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Fantastisk, ärlig och proffsig mäklare👌🏻 Elenor brinner för att få kunder nöjda och det gjorde hon verkligen när det kom till oss och vår försäljning. Rekommenderar henne verkligen 🤩/ Sara Läs mer
  • 2020-09-02

Jan-åke K skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi sålde en villa.
    Mäklaren vad väldigt bra rekommenderar henne starkt, man kan se att hon älskar sitt yrke och hon kan verkligen det. En topp mäklare 👍👍👍 Läs mer
  • VERONICA R

2020-08-20

VERONICA R skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    När Elenor hjälpte oss sälja vårt hus var hon otroligt proffsig, hjälpsam och framför att tillgänglig. Hon gav oss värdefulla råd och tips.

Att det kunde vara så enkelt och smidigt att sälja ett hus hade vi inte anat.

Kan varmt rekommendera henne som mäklare 😀 Läs mer
  • 2020-08-20

Bengt P skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Har sålt ett hus i Gråbo.Vårt omdöme av Elise är mycket gott och hon får topp betyg för allt hon gjort för oss.Förväntningarna vi hade blev jättebra. Läs mer
  • 2020-08-20

Rebecka P skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpte en villa som Elise förmedlade. Hon verkade först lite hård i sitt bemötande men hon är fantastisk duktig på sitt jobb. Hade vi inte sålt i annan kommun hade vi anställt henne! Läs mer
  • 2020-08-19

JOAKIM R skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Proffsig och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2020-08-10

Karolina S skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jag har köpt en villa som Elise förmedlade. Elise har varit tydlig i sin kommunikation.
    Vi fick ”spelreglerna” tydligt beskrivna och ingen avvikelse gjordes från dem.

- Besök objektet
    - Invänta förhandbesiktningen
    - Ta del av förhandsbesiktningen, anmäl er därefter till förhandsvisning

På förhandsvisningen gavs tydlig information om när budgivningen skulle starta. Vid budgivningen var hon tydlig med hur denna gick till.

Vid signering blev vuxna och barn väl bemötta och omhändertagna.

I efterföljande mailväxling svarar Elise snabbt och är väldigt tillmötesgående.

Supertrevlig Läs mer

Björn S skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Mycket nöjd med mäklaren. Inget negativt att säga. Läs mer

Erik G skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Efter att ha träffat flertalet mäklare kände både jag och min fru att Elise var den rätta mäklaren för oss.
    Påläst, professionell, öppen. Förklarade hela processen för oss i detalj från start till mål, inkl hur en visning (och potentiell förhandsvisning) skulle gå till.
    Vi hade höga förväntningar men de överträffade Elise med råge.
    Vi kan inte rekommendera henne nog, fantastisk upplevelse hela vägen. Läs mer
  • 2020-07-30

Camilla N skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Omtänksam, proffsig. Litar helt på henne. Läs mer
  • 2020-07-19

Anders L skrev om Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt ett radhus. Han var bra! Läs mer
  • 2020-07-10

Fredrik K skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålt min bostadsrätt. Väldigt trevlig och engagerad mäklare. Väldigt nöjd med allting! Läs mer
  • 2020-06-29

ANNA H skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elenor hjälpte oss med en snabb försäljning av vårt hus. Läs mer
  • 2020-06-28

Adam J skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elenor sålde en tomt till oss. Ett positivt bemötande med ett glatt humör. Läs mer

JOAKIM S skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Trevlig och uppdaterad mäklare kan varmt rekomendera! Läs mer

Sabine J skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Har köpt tomt och blivit bemött på ett utmärkt sätt av mäklare som levde upp till de förväntningar vi hade. Läs mer

ANDERS T skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Så otroligt proffsig och hjälpsam, kan varmt rekommendera Elenore Läs mer

TOMMY F skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Väldigt trevlig och proffesionell mäklare med koll på läget Läs mer

JOHAN K skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Väldigt lyhörd och professionell mäklare. Pålitlig och trygg, rekommenderas! Läs mer

REBECCA W skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elenor är effektiv, pålitlig, kompetent, har bra och rak kommunikation samt snäll. Jag är supernöjd och skulle varmt rekommendera henne till andra som går i sälj- eller köptankar. Läs mer

Kia J skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi är väldigt nöjda med Jennifers insats när vi sålde sommarstugan. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    Jennifer W gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte