Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Brobacken 6 B, 443 30 Lerum — Visa karta

Här på Svensk Fastighetsförmedling i Lerum är vi ett sammansvetsat gäng med lång erfarenhet av att förmedla bostäder i Lerums kommun och stor kunskap om bostäder och bostadsmarknaden.

Har ditt drömhem sjötomt, stort garage eller balkong? Vi kan området och hjälper dig gärna hitta ditt nya boende. Dessutom kan vi hjälpa till genom hela försäljningsprocessen från värdering, via fotografering och visning till att hitta köpare och avsluta affären.

Välkommen in till oss, vi svarar gärna på frågor och snickrar ihop en tjänst som passar just dig och din bostadssituation.

Läs vad 114 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lerum

• 2020-04-01

Anneli H skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi anlitade Elise på Svensk fastighetsförmedling inför försäljningen utav vårt hus. Elise är professionell, trevlig och lyhörd för dina önskemål. Hon är snabb, effektiv och noggrann .
    Vi kan varmt rekommendera Elise som mäklare. Läs mer
  • 2020-03-25

Eivy B skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jag har sålt min lägenhet i Lerum och Jennifer var min mäklare. Jag blev bemött på ett jättetrevligt sätt. Svarade alltid i telefon om jag undrade ngt. Var mycket tillmötesgående, hjälpsam och trevlig. Jag tyckte att mäklaren levde upp till mina förväntningar. Allt fungerade väldigt bra!

Hälsningar Eivy Boman Läs mer
  • 2020-03-24

Mia A skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Trevligt bemötande, kunnig och påläst, proffsig och varm med ett stort tålamod. Läs mer
  • 2020-03-23

Lenika I skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Bra kommunikation, rak och ärlig. Skönt att kunna smsa med mäklare då det ibland är lättare under arbetstid. Läs mer
  • 2020-03-18

Ulf S skrev om Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Har sålt ett hus. Fick mitt hus värderat av Fabrizio för några år sedan och fick då förtroende för honom. Jag anlitade honom när det var dags att sälja.
    Under försäljningen överträffade han mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-02-01

Marcus G skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Hittade vårat drömhus och tog direkt kontakt med Elenor. Snabb och smidig kommunikation. Kanske lite info om huset väl på plats. Dock helt förståeligt då det blev en snabb affär. Jätte nöjd med Elenor som mäklare. Läs mer
  • 2020-02-01

Olivia B skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpte vårt drömhus! Snabb och smidig kommunikation. Inga konstigheter med någonting. Väldigt bra uppföljning. Läs mer
  • 2020-01-29

Lennart L skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jätte duktig mäklare, lyhörd och väl insatt i försäljning av villan.
    Elenor levde upp till våra förväntningar.
    Service på toppnivå.
    Kan rekommendera Elenor ifall ni vill sälja erat hus i Lerum kommun.

/Lennart Läs mer
  • 2020-01-29

Ida G skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt en villa. Allt gick smidigt och vi är nöjda! Läs mer
  • 2020-01-22

Åsa M skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt ett radhus tillsammans med min man som Elise var ansvarig mäklare för. Hela affären har gått otroligt smidigt och kommunikationen lätt och bra! Kan verkligen rekommendera Elise vid köp av bostad. Läs mer
  • 2020-01-22

Sandra R skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi köpte villa (Nya Nordåsvägen 36) där Jennifer var ansvarig mäklare.
    Hon kändes proffsig och var väldigt trevlig.
    Hon återkopplade snabbt när vi hade frågor.
    Det hela har gått väldigt smidigt och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-01-20

Marie K skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt en lägenhet som jag bara skulle ha, och så blev det, det ordnades förhandsvisning så vi fick komma och titta.
    Vi är supernöjd med hjälpen vi fick. Läs mer
  • Åsa M

2020-01-20

Åsa M skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi sålde vår lägenhet på förhand med hjälp av Elenor. Processen och kommunikationen med henne har varit toppen, en grymt bra mäklare som jag verkligen rekommenderar! Läs mer
  • 2019-12-17

Magdalena H skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jag har sålt mitt radhus i Lerum & från första början blev jag mycket proffsigt & fint bemött av Elise. Eftersom jag tidigare sett Elise sälja bostäder i mitt område var mina förhoppningar höga att hon skulle lyckas sälja mitt också, såklart till det priset jag önskade.
    Har haft en mycket fin upplevelse på hela resan av min försäljning. Läs mer
  • 2019-12-16

Carl-erik H skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    engagerad och trevlig...………..……………. Läs mer
  • 2019-12-09

Josefine L skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålde vår villa med Elenor. Väldigt trevlig, proffsig och engagerad. Hon var alltid tillgänglig om vi undrade något och förmedlade vår bostad på bästa sätt. Skulle definitivt rekommendera henne om ni funderar på att sälja er bostad! Läs mer
  • 2019-12-08

Carin A skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elenor hjälpte oss sälja vår villa. Hon har ett mycket trevligt och samtidigt professionellt sätt, samt uppvisade ett otroligt engagemang! Läs mer
  • 2019-12-07

Caroline N skrev om Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Hjälpsam, rättvis och ärlig. Fått ett väldigt bra intryck av Fabrizio som hjälpt oss köpa radhus i Gråbo! Kunde inte varit mer nöjda med all hjälp vi fått. Läs mer
  • 2019-12-06

Gunnar A skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Proffsig, stark vilja att lyckas, smidig och noggrann.
    Trevligt bemött, alltid anträffbar och informativ Läs mer
  • 2019-12-06

Anette N skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt ett fantastiskt hus vid vattnet i lerum! allt var toppen! Läs mer
  • 2019-12-05

Andreas E skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jag och min sambo köpte en villa genom Svensk Fast med Eleonor som mäklare. Hon bemötte oss väldigt väl och återkopplade alltid när hon lovat! Utmärkt!! Läs mer
  • 2019-11-29

Cecilia H skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Trevlig och proffsig mäklare som hjälpte mig att sälja min lägenhet. Skulle definitivt rekommendera henne om ni vill ha hjälp att sälja er bostad! Läs mer
  • 2019-11-29

Afsaneh Z skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jag har köpt en lägenhet. Hon är jätte Trevligt och ordentligt. Hon hade koll på läget och beskrivit jätte bra allt som gäller mina och säljarens rättigheter. Läs mer
  • Lisbeth J

2019-11-24

Lisbeth J skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålt en bostad.Förväntade mig ett gott samarbete,vilket infriades.
    Mäklaren hade god erfarenhet och kunskap , bra tillgänglighet och lyhörd för våra behov. Läs mer
  • 2019-11-22

Tobias J skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpte en lägenhet som Elenor sålde. På ett proffsigt och trevligt sätt förmedlade hon denna bostad. Läs mer
  • 2019-11-20

Ida J skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Har alltid tyckt att svensk fastighetsförmedling är ett tryggt, proffsigt och säkert sätt att båda köpa och sälja bostad via. Den bästa mäklarfirman enligt oss. Läs mer
  • 2019-11-19

Jonas B skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi har köpt en nyproducerad villa. Hela köpet har hittills gått smidigt och vi har fått snabb återkoppling på de frågor vi haft. Läs mer
  • 2019-11-18

Linda Christina M skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålde vårat hus och jag är väldigt nöjd med allt Läs mer
  • 2019-11-18

Kenneth G skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålt en villa i Floda. Vänlgt bemötande. Bra på återkoppling. Kunnig när det gäller det byggnadstekniska och vad kunder vill ha för info. Läs mer
  • 2019-11-09

Peter R skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Försäljning av villa.
    Mycket proffsigt bemötande.
    Här var man tydliga och strukturerade vilket skapade trygghet. Alltid tillgänglig och lätt att föra en dialog med. Läs mer
  • 2019-11-01

Magnus S skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elise hjälpte oss att sälja vår villa. Då det tog tid innan ett godtagbart bud kom in så har vi särskilt uppskattat den idoghet o tålmodighet som hon visat att leta o föreslå spekulanter.
    Hon har även lyssnat på vad vi verkligen vill, samt även varit behjälplig med att föreslå åtgärder innan försäljningen.
    Helt enkelt en proffsig o kunnig mäklare ! Läs mer
  • 2019-10-27

Hanna B skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jag har sålt en tomt genom svensk fastighetsförmedling. Elise var kompetent, snabb i arbetet och tillgänglig för frågor och råd. Läs mer
  • 2019-10-17

Linnea A skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi köpte hus som Elise och Elenor förmedlade.

Elenor återkopplade till oss trots att han hade semester eller om vi hörde av oss under helgen. Drivna mäklare med mycket kunskap som fick oss att känna en väldig trygghet genom hela processen som resulterade i att vi idag är husägare.

Ett extra tack till Elenor för ditt engagemang och till Elise för all din kunskap.

/Lisa & Christoffer Läs mer
  • 2019-10-15

Christoffer H skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Både Elise och Elenor var otroligt duktiga och proffsiga Läs mer

Annika O skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    sålt en fastighet
    bemöttes med stor kunnighet och profession Läs mer

Thomas M skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elise är glad och öppen, professionell i alla avseenden. Familjär stämning på mäklarkontoret i Lerum., Man känner sig omhändertagen. Uppskattar den kombinerade bio/skatteinfokvällen vi blev bjudna på, bra information och kul mix. Läs mer

Petra W skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Kunnig och tillmötesgående . Köpte ett fint radhus utan krångel. Läs mer

Anette B skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Fått all hjälp vid köp av en insatslägenhet.
    Klara och raka besked. Lätta att kontakta. Läs mer

Ann M skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi sålde ett radhus. Hon var trevlig och svarade alltid på ett väldigt trevligt sätt. Det gick nästan ett år i processen men hon var med på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • 2019-09-26

Annika O skrev om Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    köpt en bostadsrätt
    mycket professionell agerande och bemötande Läs mer

Lennart A skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt en bostadsrätt. Korrekt bemötande. Läs mer

Anette S skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Har köpt en villa. Utmärkt bemötande från start. Snabb återkoppling då jag haft frågor. Hjälpsam och tydlig.
    Ingen " säljarjargong " vilket uppskattas.
    Helt nöjd. Läs mer
  • 2019-09-25

Marianne J skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt bostadsrätt i Floda.

Mycket nöjd med mäklaren, proffsig och trevlig. Läs mer
  • 2019-09-25

Johannes M skrev om Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Väldigt kundinriktad och ärlig! Läs mer
  • Johan W

2019-09-18

Johan W skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Ingav hela tiden stort förtroende, lätt att få tag på, hela tiden snabb och tydlig kommunikation, speciellt när det gick lite trögt ett tag.
    Gjorde ofta uppskattade små saker som var det där lilla extra som låg lite utanför det som var förväntat.
    Alltid ett fantastiskt bemötande, glad, vänlig, trevlig, professionell.
    Kan absolut tänka mig vända mig till Elenor igen Läs mer
  • 2019-09-10

Jesper Ö skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Väldigt kompetent och ambitiös mäklare som vet precis vad hon håller på med. Ingenting att anmärka på! Läs mer
  • 2019-09-06

Annika O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Lägenhetsköp
    Proffesionellt och ansvarsfullt Läs mer
  • Johan S

2019-09-02

Johan S skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    En proaktiv, möjlighetsökande och service minded mäklare. Läs mer
  • 2019-08-27

Kenneth P skrev om Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålt bostad
    Bra
    Mina förväntningar införlitades
    Mina intryck var bra utom att jag ek blev underrättad om en visning Läs mer
  • 2019-08-26

Dinesh M skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    She is excellent in every sense. very warm and welcoming. Explained us each and every detail that we asked. Also arranged extra visining on our personal request. Läs mer

Brobacken 6 B, 443 30 Lerum