Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Brobacken 6 B, 443 30 Lerum — Visa karta

Här på Svensk Fastighetsförmedling i Lerum är vi ett sammansvetsat gäng med lång erfarenhet av att förmedla bostäder i Lerums kommun och stor kunskap om bostäder och bostadsmarknaden.

Har ditt drömhem sjötomt, stort garage eller balkong? Vi kan området och hjälper dig gärna hitta ditt nya boende. Dessutom kan vi hjälpa till genom hela försäljningsprocessen från värdering, via fotografering och visning till att hitta köpare och avsluta affären.

Välkommen in till oss, vi svarar gärna på frågor och snickrar ihop en tjänst som passar just dig och din bostadssituation.

Läs vad 80 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Annika O skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    sålt en fastighet
    bemöttes med stor kunnighet och profession Läs mer

Thomas M skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elise är glad och öppen, professionell i alla avseenden. Familjär stämning på mäklarkontoret i Lerum., Man känner sig omhändertagen. Uppskattar den kombinerade bio/skatteinfokvällen vi blev bjudna på, bra information och kul mix. Läs mer

Petra W skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Kunnig och tillmötesgående . Köpte ett fint radhus utan krångel. Läs mer

Anette B skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Fått all hjälp vid köp av en insatslägenhet.
    Klara och raka besked. Lätta att kontakta. Läs mer

Ann M skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi sålde ett radhus. Hon var trevlig och svarade alltid på ett väldigt trevligt sätt. Det gick nästan ett år i processen men hon var med på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • 2019-09-26

Annika O skrev om Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    köpt en bostadsrätt
    mycket professionell agerande och bemötande Läs mer

Lennart A skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt en bostadsrätt. Korrekt bemötande. Läs mer

Anette S skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Har köpt en villa. Utmärkt bemötande från start. Snabb återkoppling då jag haft frågor. Hjälpsam och tydlig.
    Ingen " säljarjargong " vilket uppskattas.
    Helt nöjd. Läs mer
  • 2019-09-25

Marianne J skrev om Jennifer Wengefelt en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt bostadsrätt i Floda.

Mycket nöjd med mäklaren, proffsig och trevlig. Läs mer
  • 2019-09-25

Johannes M skrev om Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Väldigt kundinriktad och ärlig! Läs mer
  • Johan W

2019-09-18

Johan W skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Ingav hela tiden stort förtroende, lätt att få tag på, hela tiden snabb och tydlig kommunikation, speciellt när det gick lite trögt ett tag.
    Gjorde ofta uppskattade små saker som var det där lilla extra som låg lite utanför det som var förväntat.
    Alltid ett fantastiskt bemötande, glad, vänlig, trevlig, professionell.
    Kan absolut tänka mig vända mig till Elenor igen Läs mer
  • 2019-09-10

Jesper Ö skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Väldigt kompetent och ambitiös mäklare som vet precis vad hon håller på med. Ingenting att anmärka på! Läs mer
  • 2019-09-06

Annika O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Lägenhetsköp
    Proffesionellt och ansvarsfullt Läs mer
  • Johan S

2019-09-02

Johan S skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    En proaktiv, möjlighetsökande och service minded mäklare. Läs mer
  • 2019-08-27

Kenneth P skrev om Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålt bostad
    Bra
    Mina förväntningar införlitades
    Mina intryck var bra utom att jag ek blev underrättad om en visning Läs mer
  • 2019-08-26

Dinesh M skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    She is excellent in every sense. very warm and welcoming. Explained us each and every detail that we asked. Also arranged extra visining on our personal request. Läs mer
  • NICKLAS O

2019-08-23

NICKLAS O skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Bra engagemang och personlig rådgivning. Alltid tillgänglig och serviceinriktade. Mycket bra mäklare. Läs mer
  • 2019-08-23

Liselotte J skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jag har just sålt mitt bostadsrättsradhus. Från start till mål blev jag bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Jag är väldigt nöjd med mitt val av mäklare. Inga konstigheter, inga oklarheter utan det har funnits en tydlig plan för genomförandet av försäljningen. Jag har fått kunnig och stabil återkoppling i processen och känt mig trygg.

Har inte alltid varit imponerad av alla mäklare jag tidigare mött så förväntningarna kanske var lågt ställda. Men kontakterna med Elise har överträffat alla förväntningarna, flera gånger om. Kan varmt, och kommer att, rekommendera henne till andra.
    Med beröm godkänd med andra ord. Läs mer
  • Mariann B

2019-07-02

Mariann B skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Mäklare Elenor Fehrm är grym och jag är jättenöjd med mitt lägenhetsköp (en 3a i Lerum). Jag har köpt lägenhet genom "Svensk fastighetsförmedling" förr och därför kändes det tryggt när jag såg att det var de som förmedlade lght.

Elenor är proffsig, hjälpsam och kunnig. Jag kan verkligen rekommendera henne och "Svensk fastighetsförmedling". Läs mer
  • 2019-06-22

Jenny J skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Positiv, engagerad, driver och seriös.

Levde helt upp till mina förväntningar och levererade. Läs mer
  • 2019-06-22

Pierre H skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålde gavelradhus i Floda. Elise var superproffsig från start i mål. Väldigt omtänksam mäklare, ringde och uppdaterade oss hela tiden under resans gång. Satte sig in i bår situation och förstod oss och lyssnade verkligen på våra önskemål och uppfyllde dom med bravur. Vi är otroligt nöjda med Elises arbete. Läs mer
  • Johan B

2019-06-20

Johan B skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Alltid glad och trevlig, uthållig och ger sig inte. Uppskattar hennes hjälp, råd och tips på vägen. Läs mer
  • 2019-06-09

Emma E skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt hus samt kändes tryggt att sälja lägenheten med samma mäklare. Alltid blivit väl bemött och fått snabb respons och återkoppling, väldigt service minded.
    Smidigt och bra! Läs mer
  • 2019-05-30

Malin B skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi sålde en villa i Floda, Och våran mäklare Elise Pettersson en Helt underbar bemötande kvinna och kände förtroende och tillit i första stund, rak ärlig och inga konstigheter skulle absolut rekommendera Elise till någon annan och alla våra förväntningar blev bättre än vad vi tänkt oss! Läs mer
  • 2019-05-11

Joakim J skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi kände direkt att detta var rätt mäklare för oss! Vi är supernöjda med hela processen. Trovärdig, kunnig och tillgänglig. Rekommenderas starkt! /Joakim och Johanna Läs mer
  • 2019-05-09

Emil S skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Proffsigt bemötande både vid visning och kontrakt skrivning. Läs mer
  • 2019-05-05

Mats L skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Tack för hjälpen i ett hastigt påkommet husköp när ett av våra önskeobjekt dök upp :-)
    Elise har ett trevligt och glatt naturligt bemötande, samtidigt som hon upplevs väldigt proffsig.
    Elise motsvarar hittills alla våra förväntningar på en mäklare.
    //Annika & Mats Läs mer
  • 2019-04-30

Emil L skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elise har sålt min bostadsrätt genom ett väldigt professionellt och hjälpsamt förhållningssätt. Bra service och och hög tillgänglighet, jag rekommenderar varmt Elise och Svensk Fastighetsförmedling i Lerum. Läs mer
  • Markus U

2019-04-26

Markus U skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elise på Svensk Fastighetsförmedling i Lerum har på ett fenomenalt sätt skött försäljningen av vår villa.

Hon är en mycket serviceinriktad, flexibel och kommunikativ person. Något man framförallt märker av från första samtalet är hennes lösningsorienterade inställning men också stor kunskap och erfarenhet.

Jag rekommenderar varmt Elise som mäklare. Läs mer
  • 2019-03-20

ANNA L skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi sålde vår villa i Lerum med mäklare Elenor Fehrm. Från start till mål var hon tydlig, tillmötesgående, professionell och effektiv. Vi kände oss verkligen i trygga händer. Lätt att få tag på när helst det behövdes. En snabb och effektiv försäljning hela vägen. Kan verkligen rekommendera Elenor och svensk fast. Läs mer
  • 2019-03-19

George M skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elenore är väldigt tillgänglig alltid och förklarar allt väldigt pedagogiskt. Kan varmt rekomendera Elenore som mäklare! Läs mer
  • 2019-03-19

Annika L skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Väldigt nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer
  • Ingrid Clarice Violante P

2019-03-14

Ingrid Clarice Violante P skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Har sålt vår mammas bostadsrätt.
    Vänligt och proffsigt bemötande.
    Snabbt och effektivt! Läs mer

Mäklare funkade bra
    Helt ok Läs mer
  • 2019-03-03

Olga T skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpte ett sutteränghus, byggt 69.
    Vi fick ett trevligt och professionellt bemötande av Elise och hon var behjälplig med att svara på alla frågor vi hade inför köpet. Allt fungerade enligt förväntningarna. Läs mer
  • 2019-02-19

Bengt M skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jag och min fru har nyligen köpt en bostadsrätt i markplan Lerum. Mäklaren Elise Pettersson bemötte oss på ett föredömligt sätt och vi är mycket nöjda med hennes insats. Vi rekommenderar både henne och Svensk Fastighetsförmedling
    i Lerum! Läs mer
  • 2019-02-19

Kerstin F skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Jag och min man har nyligen köpt en bostadsrätt i markplan i
    centrala Lerum. Mäklaren Elise Pettersson bemötte oss på ett både proffsigt och personligt sätt och slutförandet av affären skedde snabbt och effektivt.
    Vi kan verkligen rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling i Lerum! Läs mer
  • Joel H

2019-02-16

Joel H skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling Lerum och har tagit hjälp av dem vid två tillfällen, nu senast vid försäljning av bostadsrätt i Lerum. Har alltid känt mig väldigt trygg när jag anlitat företaget och det är inte så konstigt, med tanke på att deras mäklare alltid är trevliga, vänliga och otroligt kunniga. En extra guldstjärna vill jag ge till mäklaren Elise Petterson, som hjälpt mig på ett alldeles föredömligt och utmärkt sätt vid två försäljningar. Läs mer
    2019-02-16 Elise P svarar Joel H
    Tack så mycket Joel! Det värmer mitt hjärta!
  • 2019-02-03

Kent Arne Holger J skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi har sålt vårt hus och blev rekommenderade Svensk Fastighetsförmedling av våra vänner.
    En snabb och korrekt presentation av sig själv och företagets tjänster.
    Gav ett proffsigt intryck vid genomgången av hus och tomt.
    Uppdraget genomfördes snabbt och effektivt. Läs mer
  • 2019-02-03

Johanna S skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålde ett kedjehus. Väldigt nöjd med mäklaren och hennes engagemang. Tryggt att ha hennes guidning i stegen fram till visning och därefter försäljningen. Läs mer
  • 2019-01-18

Hans J skrev om Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålt bostad blev bemött på ett bra sätt.

Förväntningarna blev som jag hoppats på,och mäklaren levde upp till dem.

Trevlig och proffsig Läs mer
  • Leif Sune Elvin N

2018-12-10

Leif Sune Elvin N skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Vi har köpt en brf lägenhet och sålt en villa i Lerum.
    Mäklaren har stor kunskap om objekten och arbetar med stor snabbhet och säkerhet, snabb återkoppling och besked. Driver processen framåt i rask takt utan att orsaka stress.
    Vi är mycket nöjda med mäklarens arbete och resultat. Läs mer
  • 2018-11-09

Asta W skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Sålt ett radhus, bemötandet har varit utmärkt. Behövde mycket hjälp och det fick jag. Allt har fungerat utmärkt.
    Med vänlig hälsning Asta Westh Läs mer
  • Alexandra T

2018-10-20

Alexandra T skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elenor var mäklare för det hus vi köpt. Mycket bra, informativ och lättillgänglig.
    Trevlig och svarade på alla våra frågor,ä och tog reda på det hon inte hade svar på.
    Väldigt bra helt enkelt. 😊 Läs mer
  • 2018-10-08

Sven Lennart M skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Elise Pettersson

Ang. försäljning Tranbärsvägen 33, Floda Oryd 1:110

Har på alla sätt blivit bemött professionellt av Elise. Hon är kunnig och tillmötesgående. All dokumentation i samband med försäljningen har skett på ett proffsit sätt.

Med vänlig hälsning

Lennart Magnusson Läs mer
  • 2018-09-24

Johan B skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt bostad.
    Proffsigt och väldigt bra service! Läs mer
  • 2018-09-20

Marcus Tommy J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Ett väldigt bra bemötande och engagemang. Kunde svara på frågorna man hade om radhuset. Läs mer
  • 2018-09-20

Jhonna S skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Köpt hus sen sålt vårt radhus. Fantastisk mäklare på alla sätt. Vår mäklare Elise kanji varmt rekommendera. Tack för allt! Läs mer
  • 2018-09-11

Jenny G skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Fick ett ödmjukt, kunnigt och engagerat bemötande av denna mäklare då vi sålde vår villa. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2018-09-01

Uros K skrev om Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    Broker was extremely helpful and easy to reach. Made whole process of buying apartment simple and enjoyable. Läs mer

Brobacken 6 B, 443 30 Lerum