Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Här på Svensk Fastighetsförmedling i Lerum är vi ett sammansvetsat gäng med lång erfarenhet av att förmedla bostäder i Lerums kommun och stor kunskap om bostäder och bostadsmarknaden.

Har ditt drömhem sjötomt, stort garage eller balkong? Vi kan området och hjälper dig gärna hitta ditt nya boende. Dessutom kan vi hjälpa till genom hela försäljningsprocessen från värdering, via fotografering och visning till att hitta köpare och avsluta affären.

Välkommen in till oss, vi svarar gärna på frågor och snickrar ihop en tjänst som passar just dig och din bostadssituation.

Läs vad 268 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lerum 2

• köpte sitt hus med hjälp av Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    • Bredehall
    2021-10-22
    Elenor var mycket hjälpsam och tillmötesgående. Alltid tillgänglig för frågor och en förmåga att känna trygg i köpet.

Jag rekommenderar Elenor!
  • köpte sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    • Hedefors
    2021-10-11
    Blev väldigt bra bemött, proffsig och kunnig mäklare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    • Bråta
    2021-10-11
    Bra mäklare som är snabb och tydlig i kommunikationen.
  • sålde sin bostad med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    • Berghult
    2021-10-11
    Mycket proffsig och bred kompetens. Snabb på att återkoppla och hög tillgänglighet.
    2021-10-08
    Väldigt bra proffsigt och trevligt bemötande.
    2021-10-03
    Vi känner 100% tillit till Elenor!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2021-10-02
    På väldigt trevligt sätt. Tydlig och trevlig människa.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2021-10-01
    Mycket trevlig!
    Vänligt bemötande.
    2021-09-30
    Elenor var proffsig och skötte kommunikationen smidigt mellan oss och säljare. Jättenöjda med vårt snabba husköp.
    2021-09-22
    Elise var hjälpsam person och vi ska bedöma henne på en bra sett.
    2021-09-22
    Elise var mäklare för ett nyproduktions projekt av radhus. Hon var lätt att nå via mail, telefon och sms. Hon svarade på alla våra frågor. Hon var väldigt hjälpsam när vi ville byta till ett ”bättre” radhus
    Som blev ledig. Vi skulle gärna vilja rekommendera henne.
    • Gråbo
    2021-09-20
    Trevligt bemötande, proffesionellt och bra uppstyrt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2021-09-20
    Proffsigt bemötande från start till mål. Höll mig underrättad och ville ha min input under hela processen.
    2021-09-20
    Vi blev bemötta jättebra och proffisionellt av Elise och Fabrizio med teamet.

Vi hade inte så stora förväntningar till en början men första visningen och möte blev superbra vi var glada och fick enormt stöd och info från mäklarna de tog sig tid att svara på alla frågor.
    2 dagar efter kontaktade vi Handelsbanken och fick igenom vårt lånelöfte och gick över direkt till Svensk Fastighetsförmedling Lerum och lämnade in vår köpeanmälan.
    Vi blev superglada när Elise ringde och erbjöd oss vår bostad som vi tackade ja till.

Tack Elise och Svensk Fastighetsförmedling Lerum!
  • Annika D
    2021-09-19
    Lyhörd och inlyssnande. Professionel med kunde i fokus
    2021-09-18
    Vi har blivit bra bemötta, fått alla frågor besvarade och allt vart under bra kontroll. Toppbetyg
    2021-09-16
    Elise är pedagogiskt informerande och lättsam.
    2021-09-16
    Elise är otroligt trevlig och gjorde det lilla extra för att hjälpa oss få till husaffärer. Vi är väldigt nöjda!
    2021-09-16
    Mäklare av rang. Kunnig på sitt område och väldigt hjälpsam.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2021-09-13
    Tyvärr upplevde jag Fabrizio som att han pratade mer än han lyssnade.
    Han kom sent och har vid flera tillfällen glömt saker.
    Vi hade inte samma strategi och vi var inte heller nöjda med slutpriset.
    Jag hade svårt att samarbeta med Fabrizio och hade med facit i hand valt en annan mäklare.
    2021-09-06
    Mycket trevligt bemötande och väldigt kunnig.
    Bättre mäklare kunde jag ej ha hittat.
    Hjälp med det mesta för att allt skulle bli så bra som möjligt.
    Proffsig ut i fingerspetsarna, kan verklig rekommendera Elise.
  • sålde en tomt med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    • Jonsered
    2021-09-02
    Blev väldigt bra bemött av Elise.
    Lyhörd och trevlig. Uppfyllde mina förväntningar.
    Utmärkt!
    • Bråta
    2021-08-30
    mycket proffesionelt. Trevlig, besvarade alla våra dumma frågor.
    Engagerad, hjälpte oss med allt vi behövde.
    2021-08-27
    Jag blev mycket trevligt bemött!

Jag hade inga direkta förväntningar men Elenor var väldigt lugn, professionell och tydlig. Det uppskattade jag mycket!
    2021-08-25
    Vi fick ett mycket gott och positivt intryck av Elenor vid visningen som hon också levde upp till vid genomförandet av affären. Elenor var lättillgänglig vilket också medförde att affären kunde genomföra på ett för oss och säljaren förtjänstfullt sätt.

Vi kan varmt rekommendera Elenor!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2021-08-25
    Rekommenderar starkt Elenor! Vill skapa rekord, viktig egenskap som mäklare :)
    2021-08-23
    Elise var trevlig, kunnig och hjälpsam. Hon hade svar på alla våra frågor, kunde hon inte så tog hon reda på det snabbt.
    Kan varmt rekommendera Elise!
    2021-08-23
    Bra mäklare som bemötte en trevligt! Hade de flesta svaren på frågorna, som man förväntar sig en mäklare har, dock var det några frågor mäklaren inte kunde på rak ärm.
    Hon kunde förklara hur föreningen såg på renoveringar etc.
    Mycket bra mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2021-08-23
    Trevlig, kunnig och hjälpsam. Rekommenderar henne varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2021-08-15
    Jag är välidgt nöjd. Han är väldigt bra och allting gick så snabbt. Kan rekommendera till alla som ska sälja sin lägenhet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2021-08-13
    Riktigt professionell och trevlig person med gott bemötande! Har inget att klaga på :)
    2021-07-19
    Fantastiskt arbete, tryggt och så proffsigt
    • Stenkullen
    2021-07-19
    Hon va helt suverän och proffsig,, kan starkt rekommendera 😊😊
    • Höjden
    2021-06-17
    Vi är super nöjda med elise, jättetrevlig och kunnig som gav oss all information vi behövde vi är super nöjd hon är grym 👍🥳
  • köpte sitt hus med hjälp av Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2021-06-16
    Gott bemötande, kunnig och hjälpsam.
    2021-06-11
    Tillmötesgående, ärlig, kunnig och tillgänglig.
    2021-06-11
    Bemötandet har varit väldigt professionellt och ärp
    • Almekärr
    2021-06-01
    Fantastisk mäklare. Trevlig. Hjälpsam. Tillgänglig.
    HJÄRTLIGT TACK!
    • Södra
    2021-06-01
    Köpte hus i Lerum där Elise var mäklare. Proffsigt och seriöst genom hela processen.
    • Höjden
    2021-05-29
    Elise sålde vårt radhus och gjorde ett strålande jobb. Hon är proffsig och pålitlig.
    2021-05-28
    Vi har sålt vår bostadsrätt via Elenor.
    Elenor har uppfyllt de förväntningar som vi hade och lite till 😊.

Väldigt anträffbar, lyhörd, svarar snabbt och alltid ett glatt mottagande. Vi är väldigt nöjda med Elenor.
    • Gråbo
    2021-05-24
    Fabrizio har precis sålt vårt radhus, ett radhus vi beslutade att lägga i Läge+ då vi inte hade nån ny bostad än. Men tack vare Fabrizio så fick huset så stort intresse i Läge+ att vi inte kunde låta bli att sälja ändå. En smidig försäljning utan några konstigheter. Kan starkt rekommendera att anlita Fabrizio och Svensk Fastighetsförmedling i Lerum.
    2021-05-17
    Jag har vart och tittat på 2 lägenheter med Elenor. Jag ringde och bad om att få en egen visning vid det 1a tillfället och det fick jag - väldigt trevligt. Andra gången var det ihop med andra - det var svårare att titta då men det har ju inte med Elenor att göra. Hon känns kunnig, noggrann och är lugn och tillmötesgående. Det känns lite som att hon jobbar jämt. En go tjej.
    2021-05-12
    Fabrizio! Fantastisk service som gav ett proffsigt, tryggt och säkert intryck!
    Köpte min lägenhet av honom, skulle verkligen rekommendera han som mäklare!
    • Kyrkmossen
    2021-05-12
    Vi har köpt ett radhus i Floda med hjälp av Fabrizio.
    Mötet med Fabrizio på visningen var bra, han hade bra med information om huset och samfälligheten. Han tog därefter svar på de frågor han inte kunde besvara under visningen.
    Då detta är vårat första husköp hade vi inte full koll på allt med med Fabrizios professionalitet och kunnande kände vi oss trygga genom hela processen. Han var noga och kunnig.
    • Kyrkmossen
    2021-05-10
    Köpt ett radhus! Mäklaren var lätt att få tag på, hjälpsam & informativ! Absolut inget att anmärka på! Vi är supernöjda!
    • GRÅBO
    2021-05-06
    En fantastisk trevlig och ha lätt med att göra. Så gullig och omtänksam. Inga svårigheter att jobba med henne. Är jättenöjd med henne. En kanonmäklare som kan sin sak.
    • Skallsjö
    2021-05-04
    Köpt apelvägen 3
    Mycket bra bemötandet utav fabrizio.
    Allt var kanon en mycket trevlig mäklare.
    • Skallsjö
    2021-04-30
    Jag har sålt min villa.
    Mäklaren bemötte mig med respekt och stor kunnighet
    Ja han levde upp till mina förväntningar
    Jag rekommenderar gärna Svensk Fastighetsförmedling till andra som står i beredskap att antingen köpa eller sälja en fastighet.
    • Lensjön
    2021-04-10
    Jätte bra mäklare! Snabb, trevlig och ansvarig. Vi kände oss trygga när vi sålde vårt hus.