Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Här på Svensk Fastighetsförmedling i Lerum är vi ett sammansvetsat gäng med lång erfarenhet av att förmedla bostäder i Lerums kommun och stor kunskap om bostäder och bostadsmarknaden.

Har ditt drömhem sjötomt, stort garage eller balkong? Vi kan området och hjälper dig gärna hitta ditt nya boende. Dessutom kan vi hjälpa till genom hela försäljningsprocessen från värdering, via fotografering och visning till att hitta köpare och avsluta affären.

Välkommen in till oss, vi svarar gärna på frågor och snickrar ihop en tjänst som passar just dig och din bostadssituation.

Läs vad 344 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lerum 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    • Åtorp
    2022-11-07 Verifierad kund
    Elise Pettersson did a fantastic job in selling my apartment in Lerum. She's very professional, knowledgeable, and pleasant to work with, and I would definitely recommend her to anyone looking to buy or sell an apartment in Sweden.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    • Åtorp
    2022-11-02 Verifierad kund
    Proffsig, kunnig och trevlig
    Rekommenderas
  • köpte sitt hus med hjälp av Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    • Stanum
    2022-10-27 Verifierad kund
    Vänlig.
    Lätt att samtala med
    Bra samarbete
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2022-10-06 Verifierad kund
    Hej
    Jag tycker att hon jätte duktig och trevlig och hon göra mycket och jag så nöjd att har henne som mäklaren
    Mvh Mohamed
  • sålde sitt hus med hjälp av Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    • Hulan
    2022-10-06 Verifierad kund
    Vi är på alla vis supernöjda med Elenor!
    2022-10-01 Verifierad kund
    Lyhörd, tog sig an uppgiften enligt våra önskemål. Jobbade sedan lugnt och kontrollerat, och till slut gav det resultat
  • sålde sin bostad med hjälp av Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2022-09-29 Verifierad kund
    Professionell, kunnig och hängiven.
  • sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    • Olstorp
    2022-09-28 Verifierad kund
    Professionellt bemötande och en smidig säljprocess.
    2022-09-26 Verifierad kund
    Vi har fått hjälp att sälja våra bostäder av Elise tidigare och har alltid känt ett högt förtroende för henne. Vi har blivit trevligt bemötta och är överlag väldigt nöjda. Vi rekomenderar alltid Elise när vi pratar med andra.
    • Rydsberg
    2022-09-20 Verifierad kund
    Bra, jag är nöjd
    Bra, mina förväntningar är uppfyllda
    Bra, trevlig och tillgänglig
    Jag är nöjd med bemötande och information
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Fehrm en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2022-09-02 Verifierad kund
    Tillmötesgående person, lyhörd och samarbetsvillig, har skött hela processen utan krångel och därför vi som säljare vill rekommendera varmt Elinor till våra vänner och bekanta.
    En nöjd kund
    Familjen Afif
    2022-08-27 Verifierad kund
    Elenor var väldigt engagerad och behjälplig hela vägen genom processen. Superproffsig och trevlig!
    • Floda
    2022-08-15 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett bra sätt och så som vi förväntade oss. Hon verkar vara kunnig och kompetent för uppgiften. Trevlig och lättsam att prata med. Noggrann vid genomgång av kontrakt och hade svar på våra frågor. Allt bra👍
    2022-06-23 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött. Lätt att både prata med och att komma i kontakt med. Kommer rekommendera.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Hittills har Elise gjort ett bra jobb för oss (mina föräldrar), varit flexibel med tider, bra återkoppling osv.
    /Anna
    2022-06-22 Verifierad kund
    Hon är så lättsam och lätt att komma överens med Elise.
  • köpte sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    • Berghult
    2022-06-20 Verifierad kund
    Bra och öppet bemötande, informerade direkt och lät oss sedan kolla runt i lugn och ro. Svarade sedan på frågor på ett sakligt sätt.

Vid köp kändes allt väldigt professionellt och det var en god och ändå lättsam stämning. Supernöjd!
    • Lerum
    2022-06-17 Verifierad kund
    Tack Elenor Fehrm för grym service genom hela processen - proffsig, pålitlig och skicklig! ⭐⭐⭐⭐⭐
  • sålde sitt hus med hjälp av Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    • Floda
    2022-06-16 Verifierad kund
    Kompetent mäklare som jobbar proffsigt både för köpare och säljare är noga med detaljerna

Jonas
    • Hjällsnäs
    2022-06-15 Verifierad kund
    Ett fint bemötande och ett bra kunnande.
    Efter första mötet trodde vi på försäljning och så blev det.
    Ett stort kunnande, alltid tillgänglig och tillmötesgående.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Väldigt professionell i processen, med ett befintligt kundunderlg som i väsentlig grad snabbade på affären.
    Har bara goda erfarenheter!
    2022-05-27 Verifierad kund
    Sålt lägenhet med Elise. Allt har gått supersmidigt och jag har fått bra hjälp.
  • Britt F
    • Norra Hallsås
    2022-05-26 Verifierad kund
    Bra bemötande! Alla förväntningar uppfyllda.
    2022-05-19 Verifierad kund
    Denna kvinna var helt fantastisk, allert, kunnig, snabb, såg till att vi förstod allt och väldigt trevlig. Otroligt fint och proffsigt bemötande. Kan varmt varmt rekommendera Elise.
    2022-05-19 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande.
    Vi hade inte höga förväntningar alls.
    Mycket proffsigt jobbat. Gick som tåget. Väldig trygg mäklare att ha och göra med. Högsta möjliga betyg.
    2022-05-17 Verifierad kund
    På ett mycket bra sätt, Det är inte varje dag man köper en lägenhet.

Mina och Monikas upplevelse är bara positiva ock tacksamma.
    • Hedefors
    2022-05-16 Verifierad kund
    Elise levde absolut upp till våra förväntningar och vi anser att vi fick hjälp med det vi behövde.
    Riktigt fin service.
    • Hedefors
    2022-05-14 Verifierad kund
    Elise Petersson var fantastisk under hela processen. Elise bemötte oss med öppenhet, lyhördhet och respekt. Vi var lugna under hela köpeprocessen och en stor del till detta är på grund av Elise som var så tydlig mot oss i alla steg från husvisningen till att kontraktet skrevs på. Tack Elise!
  • skrev om Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2022-05-13 Spontant omdöme
    Jag och min sambo köpte en bostad med hjälp av Elise nyligen och hon var fantastisk. Från första stund kände vi trygghet med henne och hon var lyhörd och transparent i hela processen.
    • Hjällsnäs
    2022-05-09 Verifierad kund
    Vår erfarenhet av Elenor i samband med vårt husköp var att det kändes professionellt, tryggt och väldigt smidigt.
    Fint bemötande igenom hela processen.
    2022-05-07 Verifierad kund
    Jag upplevde Elenor som oerhört kompetent och närvarande i hela processen av min försäljning.
    • Öxeryd
    2022-05-06 Verifierad kund
    Elise är effektiv, kunnig och trevlig. Hon har vårt fulla förtroende och har på alla sätt motsvarat våra förväntningar.
    • Almekärr
    2022-05-05 Verifierad kund
    Trevlig och påläst mäklare, vi är mycket nöjda.
    • Öxeryd
    2022-05-04 Verifierad kund
    Kunnig och proffsig, bra svar på mina frågor både på visningen och senare via telefon.
    • Lekstorp
    2022-04-29 Verifierad kund
    Eleonor har ett otroligt trevligt och professionellt bemötande.
    Jag är otroligt tacksam för hennes arbete hon lagt ner så jag fick sålt mitt radhus snabbt.
    Eleonor ippfyllde alla mina förväntningar på ett extremt bra sätt.
    Rekommenderar henne!
    • Aggetorp
    2022-04-28 Verifierad kund
    Påläst vänlig snabb .
    Tålmodig.
    Tillgänglig under hela försäljningen
    • Lekstorp
    2022-04-26 Verifierad kund
    Fick till en visning snabbt när det behövdes.
    Bra återkoppling av mäklaren och vi fick snabb tillgång till information om objektet.
    Trevlig och öppen som person, inger trygghet.
  • sålde en tomt med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    • Björboholm
    2022-04-20 Verifierad kund
    Bra mäklare som har koll och är seriös. Lätt att få kontakt med och är snabb på återkoppling.
  • köpte en tomt med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    • Björboholm
    2022-04-18 Verifierad kund
    Elise är en glad och öppen person. Är mycket saklig och professionell i sitt yrke. Detta var vår andra hus/tomt affär, som hon gjorde med oss. Vi skulle definitivt inte tveka att anlita henne igen.
    2022-04-11 Verifierad kund
    Trevlig, motsvarade förväntningarna. De fåtal frågor vi hade på detaljnivå Elise inte kunde svara på direkt, tog hon reda på omedelbart genom någon kollega, mycket bra.
    2022-04-11 Verifierad kund
    Elenor är super proffsig i allt från bemötande till försäljning. 10/10!
    • Tolsjöhult
    2022-04-02 Verifierad kund
    Jag kunde ingenting om försäljning innan jag träffade Elise. Hon har förklarat och hjälpt mig på allra bästa sätt. Är så himla nöjd! Kan varmt rekommendera henne.
    2022-04-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Enkel och snabb försäljning.
    2022-03-29 Verifierad kund
    Bästa mäklaren!
    Mycket trevlig, kompetent och informativ.
    Bra kommunikation hela vägen!
    Stort tack Fabrizio med hjälp att sälja vårt hus!
    2022-03-17 Verifierad kund
    Elenor Fehrm är en proffs-mäklare att lita på!✨👌
    Med full koll på läget och bra kommunikation med trevligt och tillförlitligt bemötande uppfyllde hon helt och hållet mina förväntningar! Är mkt nöjd och rekommenderar starkt!👍
    • Stenkullen
    2022-03-14 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och professionell. Vi fick bra förtroende för henne på en annan visning och vi är jättenöjda med all kontakt vi haft genom hela försäljningsprocessen.
    • Lerum
    2022-03-14 Verifierad kund
    Vi fick bra och saklig hjälp av Elenor.
    • Stenkullen
    2022-03-13 Verifierad kund
    Ett mycket proffsigt och personligt bemötande baserat på snabb respons och tydlig kommunikation vilket skapat en affär baserat på tillit och förtroende.
    2022-02-25 Verifierad kund
    Visningen: hade önskat en mer initierad rundvandring och koll på fastigheten noga av mäklaren för bättre dialog. Mäklaren Upplevdes lite besvärad eller avvaktande vid tillfället.

Som köpare är mäklaren viktig också vid visningen. Garaget visades aldrig och kunskapen om badrummets ålder visste heller inte mäklaren något om.

Innan visning och Vid köptillfället har jag inget att anmärka på
    2022-02-25 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött. Snabb återkoppling vid frågor. Smidigt från första mötet till skrivning kontrakt!