Elise Pettersson
Registrerad mäklare sedan 2001
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 54 Läs vad Elise Pettersson

• Ida G köpte sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-01-29

Uddared
    Köpt en villa. Allt gick smidigt och vi är nöjda! Läs mer
  • Åsa M köpte sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-01-22

Hulan
    Köpt ett radhus tillsammans med min man som Elise var ansvarig mäklare för. Hela affären har gått otroligt smidigt och kommunikationen lätt och bra! Kan verkligen rekommendera Elise vid köp av bostad. Läs mer
  • Magdalena H sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2019-12-17

Hulan
    Jag har sålt mitt radhus i Lerum & från första början blev jag mycket proffsigt & fint bemött av Elise. Eftersom jag tidigare sett Elise sälja bostäder i mitt område var mina förhoppningar höga att hon skulle lyckas sälja mitt också, såklart till det priset jag önskade.
    Har haft en mycket fin upplevelse på hela resan av min försäljning. Läs mer
  • Carl-erik H sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2019-12-16

Södra
    engagerad och trevlig...………..……………. Läs mer
  • Lisbeth J
    Lisbeth J sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2019-11-24

Gråbo
    Sålt en bostad.Förväntade mig ett gott samarbete,vilket infriades.
    Mäklaren hade god erfarenhet och kunskap , bra tillgänglighet och lyhörd för våra behov. Läs mer
  • Jonas B köpte en tomt med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2019-11-19

Lerum
    Vi har köpt en nyproducerad villa. Hela köpet har hittills gått smidigt och vi har fått snabb återkoppling på de frågor vi haft. Läs mer
  • Linda Christina M sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2019-11-18

Olstorp
    Sålde vårat hus och jag är väldigt nöjd med allt Läs mer
  • Kenneth G sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2019-11-18

Drängsered
    Sålt en villa i Floda. Vänlgt bemötande. Bra på återkoppling. Kunnig när det gäller det byggnadstekniska och vad kunder vill ha för info. Läs mer
  • Magnus S sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2019-11-01

Hallsås
    Elise hjälpte oss att sälja vår villa. Då det tog tid innan ett godtagbart bud kom in så har vi särskilt uppskattat den idoghet o tålmodighet som hon visat att leta o föreslå spekulanter.
    Hon har även lyssnat på vad vi verkligen vill, samt även varit behjälplig med att föreslå åtgärder innan försäljningen.
    Helt enkelt en proffsig o kunnig mäklare ! Läs mer
  • Hanna B sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2019-10-27

Södra
    Jag har sålt en tomt genom svensk fastighetsförmedling. Elise var kompetent, snabb i arbetet och tillgänglig för frågor och råd. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Elise Pettersson