Elise Pettersson

Elise Pettersson

Elise Pettersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lerum

och har varit registrerad mäklare sedan 2001. Elise Pettersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 74 omdömen sedan 2016-09-05. Elise Pettersson har haft 43 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 74 Läs vad Elise Pettersson

• Sålt villa i Lerum. Elise har varit mycket proffsig i sitt ageranden och uppfyllde väl våra förväntningar.
    Stig Olof L sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2020-10-23
    • 106.0 m²
    • Södra
    2020-10-23
  • Sålt villa. Elise har varit enormt bra på att förklara på ett proffsigt o enkelt sätt. Varit mycket upplysande om allt som hänt. Känts som en god vän. Ska jag sälja igen vill jag absolut ha Elise. Hon får högsta Poäng.
    Reidun Elisabeth L sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2020-10-22
    • 106.0 m²
    • Södra
    2020-10-22
  • Allt fungerade toppen både innan och under köpet av huset.
    Johan S köpte sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2020-10-18
  • Vi har sålt en villa i Lerum. Elise ingav omedelbart stort förtroende o visade på mycket god områdeskännedom. Genom hela processen ingav hon trygghet o balanserade exceptionellt skickligt i att vara såväl professionell som personlig!
    Veronika A sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2020-10-18
  • Försäljning av villa. Jag frågade vår bankman och tipsade om Elise. Vi har bara dåliga erfarenheter då det är 42 år sedan som vi var i kontakt med en mäklare och som var hur kass som helst. Så våra förväntningar var stora på henne och jag måste säga att vi gillar Elise på alla sätt och hon visar stort kunnande och erfarenhet i sitt yrke. Vi har redan tipsat bekanta om Elise!
    Carl Henrik L sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2020-10-17
    • 132.0 m²
    • Hyltorna
    2020-10-17
  • Köpte bostaden för 3.3 miljoner och sålde den för 6.6 miljoner. Jag tog in tre mäklare för att jämföra vilken som inte skröt med att hen var den absolut bästa. Där var Elise den som gav ett fint uttryck av god kompetens samt ett förtroendegivande intryck. Den känslan har bekräftats under hela försäljningens gång. Vill varmt rekommendera henne till andra, då det under försäljningens gång emellanåt var lite svajigt. Allt gott, Christian Lööf
    Christian L sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2020-10-16
    2020-10-16
  • Driven och engagerad mäklare, jag fick väldigt bra intryck vid första mötet. Bra på återkoppling och tar tag i saker. Kom en kille och fotade huset ca 2 timmar efter att vi bestämt oss för stt använda Elise som mäklare. Jag har bara positivt att säga om Elise.
    Joakim N sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2020-10-02
    • 61.0 m²
    • Gråbo
    2020-10-02
  • Har sålt ett hus i Gråbo.Vårt omdöme av Elise är mycket gott och hon får topp betyg för allt hon gjort för oss.Förväntningarna vi hade blev jättebra.
    Bengt P sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    • 115.0 m²
    • Lekstorp
    2020-08-20
  • Köpte en villa som Elise förmedlade. Hon verkade först lite hård i sitt bemötande men hon är fantastisk duktig på sitt jobb. Hade vi inte sålt i annan kommun hade vi anställt henne!
    Rebecka P köpte sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    • 115.0 m²
    • Lekstorp
    2020-08-20
  • Jag har köpt en villa som Elise förmedlade. Elise har varit tydlig i sin kommunikation. Vi fick ”spelreglerna” tydligt beskrivna och ingen avvikelse gjordes från dem. - Besök objektet - Invänta förhandbesiktningen - Ta del av förhandsbesiktningen, anmäl er därefter till förhandsvisning På förhandsvisningen gavs tydlig information om när budgivningen skulle starta. Vid budgivningen var hon tydlig med hur denna gick till. Vid signering blev vuxna och barn väl bemötta och omhändertagna. I efterföljande mailväxling svarar Elise snabbt och är väldigt tillmötesgående. Supertrevlig
    Karolina S köpte sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
    2020-08-10
    • 93.0 m²