Elise Pettersson

Elise Pettersson

Elise Pettersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Elise Pettersson har varit registrerad mäklare sedan 2001-06. Elise Pettersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 198 omdömen med ett betyg på 4.9. Elise Pettersson har haft 30 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

198 omdömen om Elise Pettersson

Gun-Britt L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Centralt

Elise är engagerad och tydlig i sin roll som mäklare utan att skönmåla en försäljning vilket vi uppskattar. Alltid nåbar och vi fick tät och saklig info från början tills försäljningen var klar. Därför kan vi varmt rekommendera henne. M o G Lilja

Janos B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Tollered

Elise var snäll och erfaren att hantera ärendet. Jag var helt nöjd med henne tillsammans med min dotter. Hon besvarade alla våra frågor med en professerad nivå.

Anna G
Sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Lensjön

En väldig kompetent mäklare, lyhörd, kommer med egna förslag och förklarar varje steg i försäljning processen. Trevlig och lugn.

Stanislaw G
Lensjön

Mäklaren har upfyld vara förväntningar.

Åsa W
Centralt

Kompetent, serviceinriktad, effektiv. Bra bemötande. Motsvarade våra förväntningar.

Stefan H
Bråta

Elise har mött alla våra förväntningar på en professionell möklare. Hela förloppet har gått smärtfritt och bra!

Ludvig T
Köpte sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Bråta

Bra bemötande och god kontakt. Mäklaren överträffade våra förväntningar och gjorde ett mycket bra jobb.

Emelie H
Sålde en tomt med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Stenkullen

Mycket bra tillgänglighet och återkoppling, något som man tycker är självklart men med mycket erfarenhet i branschen så kan jag säga att det är ingen självklarhet. Påläst, korrekt och trevlig!

Axel L
Stenkullen

Väldigt kunnig, ger bra stöttning i processen och är snabb på bollen.

Mariette A
Centralt

Elise var väldigt flexibel och blev bemött på ett mycket trevligt och professionellt sätt. Hon var lyhörd och höll mig informerad och återkopplade snabbt under resans gång. Är mycket glad över att ha Elise som mäklare.