Elise Pettersson
Registrerad mäklare sedan 2001-06-28
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 61 Läs vad Elise Pettersson

• Fredrik N sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-06-20

Strandnääs
    Sålt Spinnerivägen 5 i Tollered
    Trevligt, proffsigt bemötande
    Elise uppfyllde alla förväntningar och lotsade oss tryggt genom försäljningen.
    Fanns alltid tillgänglig för frågor.
    Totalt sätt är vi väldigt nöjda med Elise och Svensk fastighetsförmedling och vi rekommenderar gärna Elise till andra som funderar på att sälja. Läs mer
  • Alexandra S sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-06-03

Aggetorp
    Elise är en grymt bra mäklare som aldrig ger upp. Är ärlig och bryr sig om sina kunder på ett mycket genuint sätt!! Läs mer
  • Maria A sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-06-01

Hjällsnäs
    Vi har sålt ett historiskt hus från 1890 där det krävdes god kännedom om huset och omgivningen för att det skulle komma till sin rätt
    Elise gjorde oss mycket nöjda med sitt kunnande, bemötande och professionalitet

Generös med sin erfarenhet och bemötte oss med respekt och förståelse
    Vi är supernöjda Läs mer
  • Åsa Elisabeth R köpte sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-05-29

Floda
    Jag har köpt en bostad med hjälp av Elise.
    Mycket väl bemött.
    Elise är proffessionell och lyhörd. Läs mer
  • Charlotta K sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-05-04

Floda
    Hon är förtroendeingivande, trevlig, proffsig, jordnära.
    Koll på läget.

Vi köpte hus där Elise var mäklare.

Hon hade bra kunskap och koll på läget, snabb att besvara frågor mm. Läs mer
  • Ellinor H sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-05-04

Slätthult
    Mäklaren uppfyllde alla våra förväntningar. Hon var proffsig, trevlig, kunnig och helt rätt person för vår försäljning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Anneli H sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-04-01

Slätthult
    Vi anlitade Elise på Svensk fastighetsförmedling inför försäljningen utav vårt hus. Elise är professionell, trevlig och lyhörd för dina önskemål. Hon är snabb, effektiv och noggrann .
    Vi kan varmt rekommendera Elise som mäklare. Läs mer
  • Ida G köpte sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-01-29

Uddared
    Köpt en villa. Allt gick smidigt och vi är nöjda! Läs mer
  • Åsa M köpte sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2020-01-22

Hulan
    Köpt ett radhus tillsammans med min man som Elise var ansvarig mäklare för. Hela affären har gått otroligt smidigt och kommunikationen lätt och bra! Kan verkligen rekommendera Elise vid köp av bostad. Läs mer
  • Magdalena H sålde sitt hus med hjälp av Elise Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

2019-12-17

Hulan
    Jag har sålt mitt radhus i Lerum & från första början blev jag mycket proffsigt & fint bemött av Elise. Eftersom jag tidigare sett Elise sälja bostäder i mitt område var mina förhoppningar höga att hon skulle lyckas sälja mitt också, såklart till det priset jag önskade.
    Har haft en mycket fin upplevelse på hela resan av min försäljning. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Elise Pettersson