Läs vad 18 Läs vad Fabrizio Messina

• 2020-12-17
    Bra och snabb, sålt ett radhus , dock fick vi vara på bollen med att ändra avtalet för arvodet i och med att utgångspriset ändrades vilket vi själva fick säga.
    Maria R
    • 115.0 m²
    • Hästhagen
    sålde sitt hus med hjälp av Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
  • 2020-11-26
    He is responsible, caring and support the customer by providing information.
    Hamed H
    • 121.0 m²
    • Jonsered
    köpte sitt hus med hjälp av Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
  • 2020-10-05
    Mäklaren var mycket trevlig och uppenbart erfaren. Processen blev därför mycket smidig och han fick oss att känna oss trygga. Dock var det första gången vi köpte ett hus och en fråga som vi tyckte var viktig ( gällande kvalitetsintyg) fick vi först tydligt besked om från mäklarassistenten - det fanns ett och hon skulle maila det. Vid själva kontraktsskrivningen framkom emellertid att det inte fanns något och vid sittande bord var det lite svårt att ta ställning till det. Det blev en överraskning. Nu har vi förstått att detta kanske inte var någon avgörande fråga men hade velat få korrekta uppgifter, i god tid innan kontraktsskrivning, för att kunna ta ställning. Detta berodde dock troligen på att jag vände mig till mäklarassistenten och inte till mäklaren själv, så det kan ha varit mitt eget fel.
    Annika B
    • 115.0 m²
    • Uddared
  • 2020-07-19
    Köpt ett radhus. Han var bra!
    Anders L
    • 114.0 m²
    • Lekstorp
  • 2020-04-17
    Fabrizio är en mycket skicklig och engagerad mäklare. Han har koll på varje steg i processen och arbetar hårt för att få till en försäljning. Vi kunde inte vara mer nöjda.
    Claes Christian J
    • 5:a
    • 136.0 m²
    • Bråta
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
  • 2020-04-02
    Sålde mitt radhus med Fabrizio.

Fabrizio visade stort engagemang och var alltid nåbar & behjälplig vid eventuella frågor.

Snyggt och proffsigt bemötande. Fabrizio vet vad han sysslar med, och jag kände stor tillit genom hela affären.

Service och utförande över förväntan!

Tack!
    Linus K
    • 4:a
    • 126.0 m²
    • Tollered - Nääs
  • 2020-03-18
    Har sålt ett hus. Fick mitt hus värderat av Fabrizio för några år sedan och fick då förtroende för honom. Jag anlitade honom när det var dags att sälja.
    Under försäljningen överträffade han mina förväntningar.
    Ulf S
    • 151.0 m²
    • Uddared
  • 2019-12-07
    Hjälpsam, rättvis och ärlig. Fått ett väldigt bra intryck av Fabrizio som hjälpt oss köpa radhus i Gråbo! Kunde inte varit mer nöjda med all hjälp vi fått.
    Caroline N
    • 109.0 m²
    • Lekstorp
  • 2019-09-26
    köpt en bostadsrätt
    mycket professionell agerande och bemötande
    Annika O
    • 3:a
    • 78.0 m²
    • Lerum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
  • 2019-09-25
    Väldigt kundinriktad och ärlig!
    Johannes M
    • Lerum
    köpte en tomt med hjälp av Fabrizio Messina en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte