Sofia Peander

Sofia Peander

Sofia Peander är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Sofia Peander har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Sofia Peander har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.6. Sofia Peander har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

10 omdömen om Sofia Peander

Sedan starten hos Reco 2024
Maria S
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Peander en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Gråbo

Som köpare kände jag mig väl omhändertagen av Sofia. Alla frågor blev besvarade och köpet kändes tryggt. När vi skrev kontrakt upplevde jag att både säljarna och vi som köpare var nöjda och hade gjort en bra affär!

Joel Björn Andreas S
Gråbo

Sofia var från första samtalet mycket förtroendeingivande och var noga med att kommunicera kommunicera med oss under hela processen. Sofia har varit mycket serviceinriktad och närvarande under vårt köp av ny bostad.

Ingela S
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Peander en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum

Engagerad, trevlig och kunnig . Fick snabb återkoppling vid kontakt

Daniel L
Lerum

Enkelt och smidigt. Vi fick all information vi behövde och bra återkoppling hela tiden.

Katarina S
Lerum

Trevligt bemötande, mäklaren levde upp till mina förväntningar allt gick smidigt, lite rörigt vid budgivningen men annars jättebra jobb från mäklaren hjälpsam och kom med både stöttning och goda råd

Emil B
Lerum

En engagerad och inlyssnande mäklare. Hade inga speciella förväntningar men mötte en person som märkbart kan sitt jobb.

Gabriel H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Peander en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Centralt

Det har gått jätte bra att ha Sofia som mäklare.

Sonja J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Peander en del av Svensk Fastighetsförmedling Lerum
Centralt

Vi tyckte att Sofia var väldigt bra! Hon lyssnade på vad vi ville, försökte göra allt så smidigt som möjligt, omtänksam och kunnig

Ronnie I
Centralt

Jättetrevlig,proffsig och engagerade sig verkligen i försäljningen. Vill rekommendera henne till alla som går i sälj eller köptankar. Trodde det skulle bli svårt att sälja lägenheten i dessa tider men allt gick snabbt och smidigt.

Anna B
Centralt

Service minded, trevlig och tillmötesgående på alla plan!