Läs vad 120 Läs vad Carina Jönsson

• 2021-01-22
    Bra bättre bäst. Tre ord som beskriver denna mäklare. Jag är jätte nöjd med precis allt. Toppklass och alla stjärnor i boken.
    Danny B
    • 104.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
  • 2021-01-18
    Jag har köpt en lägenhet i Lerum där Carina har varit mäklare.
    Hon har varit en väldigt bra o professionell i sitt bemötande och arbete med mig. Hon har haft en väldigt positiv inställning och alltid varit glad.
    Den dagen jag kommer att sälja min lägenhet så hoppas jag att hon fortfarande jobbar kvar inom yrket då jag absolut vill att hon säljer min lägenhet.
    Magnus R
    • 83.0 m²
    • Lerum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
  • 2020-12-23
    Sålde lägenhet i Stenkullen, Lerums kommun. Vi var säkra på att Carina skulle lösa jobbet smidigt, statistiken talar tydligt för det dessutom. Vid försäljning av lägenhet i Lerums kommun så skulle vi alltid kontakta Carina, finns ingen bättre.
    Affären löste sig snabbt tack vare mäklarens breda kontaktnät. Alltid ett trevligt bemötande med förståelse för kundens behov. Vi är mer än nöjda.
    Hannes S
    • 71.0 m²
  • 2020-12-16
    Sålt en bostad.Blev bemött på ett bra sätt ,fick genast förtroende för Carina.
    Barbro N
    • 3:a
    • 55.0 m²
    • Lerum - Norra Hallsås
  • 2020-12-07
    Trevlig och proffsig. Bra kontaktnät för tjänster kring försäljning.
    Inger L
    • 52.0 m²
    • Lerum
  • 2020-12-06
    Sålt en lägenhet i Floda med hjälp av Carina som är en mycket duktig och professionell säljare . Tack vare henne gick försäljningen snabbt och bra Tack för all hjälp.
    Marion C
    • 67.0 m²
    • Floda
  • 2020-12-04
    Vi köpte ett radhus och fick bra stöd av Carina under processen. Upplevde henne som pålitlig, lätt att ha kontakt med och hon hade bra kännedom om både objektet och området. Kan varmt rekommendera henne och Fastighetsbyrån i Lerum!
    Mirjam S
    • 114.5 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
  • 2020-12-03
    Mycket tillmötesgående och proffsig/trevlig. Hoppas resten av vår affär blir lika bra
    Cc
    Carl C