Mäklare Västra Götaland Lerum Fastighetsbyrån Lerum Carina Jönsson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08

Läs vad 52 Läs vad Carina Jönsson

• Johan W köpte sitt hus med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-09-19

Lerum - Rydsberg
    Köpte en bostadsrätt av Carina. Hon skötte allt väldigt bra.
    Om jag någon gång säljer kommer jag använda mig av henne. Rekommenderas starkt Läs mer
  • Emilie L köpte sitt hus med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-09-04

Stenkullen
    Vi köpte bostad av Carina och upplevde henne mycket tillmötesgående, proffsig och positiv! Läs mer
  • Robert L sålde sitt hus med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-08-19

Lerum - Rydsberg
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemötande.
    Många fina råd om renovering/ möblering.
    Inget stressande utan stor förståelse för säljprocessen.
    Kan varmt rekommenderas till andra som ska köpa/sälja bostad.
    Mycket stor kunskap om försäljning/köpa.
    Förväntningarna har överträffats. Läs mer
  • Rickard S sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-08-10

Floda
    Vi har både köpt och sålt av Carina. Känns som att vi ”känner” varandra nu.
    Vi valde Carina för att sälja vårt nuvarande parhus, ett gott betyg.
    Hon är kompetent och trevlig. Läs mer
  • Mohammad K köpte sitt hus med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-07-03

Stenkullen
    We have sold our apartment and Bought a new one at a same time.
    She is our broker for both. She could manage both in a realy good way.
    We had no stress during the process. Läs mer
  • Masoumeh A köpte sitt hus med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-06-29

Stenkullen
    Vi har sålt vår lägenhet och köpt ett parhus. Carina ordnade det på ett professionellt sätt. Vi ville helst först sälja och sedan köpa för säkerhets skull. Allt gick till och med lättare än vi trodde med hjälp av henne. Anlita henne om ni vill sälja eller köpa eller både. Läs mer
  • Björn G köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-06-24

Sjövik
    Köpt bostadsrätt.
    Inkännande mäklare med gott bemötande.
    Många farhågor då det var första gången vi köpte bostad men mäklaren var duktig på att stilla vår oro.
    Lever upp till förväntningarna och var alltid anträffbar på telefon eller mejl.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Chistina F sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-06-06

Lerum - Norra Hallsås
    Hon gjorde på 2 veckor det någon annan gått bet på i 4 månader :) Hon är proffsig, kunnig och trevlig. Bättre mäklare för att sälja en lägenhet är nog svårt att hitta. Det var också väldigt enkelt att köpa lägenhet med henne som mäklare, vis från tidigare köp Läs mer
  • Lars S köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-06-04

Lerum - Norra Hallsås
    Köpte en finfin lgh m.h.a. Carina som skötte processen på ett strålande sätt både vad gäller det administrativa som kontakten med säljaren. Proffsig, tillgänglig och mycket trevlig.
    Toppbetyg! Läs mer
  • Alexander T köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-05-21

Lerum