Mäklare Västra Götaland Lerum Fastighetsbyrån Lerum Carina Jönsson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-05

Läs vad 45 Läs vad Carina Jönsson

• Chistina F sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-06-06

Lerum - Norra Hallsås
    Hon gjorde på 2 veckor det någon annan gått bet på i 4 månader :) Hon är proffsig, kunnig och trevlig. Bättre mäklare för att sälja en lägenhet är nog svårt att hitta. Det var också väldigt enkelt att köpa lägenhet med henne som mäklare, vis från tidigare köp Läs mer
  • Lars S köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-06-04

Lerum - Norra Hallsås
    Köpte en finfin lgh m.h.a. Carina som skötte processen på ett strålande sätt både vad gäller det administrativa som kontakten med säljaren. Proffsig, tillgänglig och mycket trevlig.
    Toppbetyg! Läs mer
  • Alexander T köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-05-21

Köpt bostadsrätt. Väldigt bra bemött. Läs mer
  • Marlene A sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-05-08

Lerum - Norra Hallsås
    Carina har varit mycket hjälpsam och kompetent genom hela processen av försäljningen av min bostad!!!!
    Mvh Marlene Abrahamsson Läs mer
  • Christina L köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-04-22

Lerum - Centralt
    Köpt lägenhet gm Carina!
    Proffsig rakt igenom! Läs mer
  • Simon G köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-04-20

Lerum
    Super trevlig och allt gick smidigt och bra! Läs mer
  • Micael N
    Micael N köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-04-08

Lerum
    Köpt och sålt bostadsrätt.
    Över all förväntan.
    Få hjälp var det jag behövde Läs mer
  • Anne-Marie I
    Anne-Marie I köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-04-05

Trevlig , tillmötesgående. Snabbt avslut. Läs mer
  • Christian H sålde sitt hus med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-03-21

Stenkullen
    Carina skötte vår försäljning som ett riktigt proffs.
    Med en stor respekt för både oss och köpare kände vi en stor trygghet genom hela affären.
    Carina var klar och tydlig och vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare. Läs mer
  • Sara H sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-03-17

Lerum
    Allt gick mycket snabbt och smidigt. Carina var väldigt hjälpsam och tydlig genom hela processen, jag är mycket nöjd! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger