Mäklare Västra Götaland Lerum Fastighetsbyrån Lerum Carina Jönsson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 28 kunder tycker om Carina Jönsson

• Liselott P sålde sin bostad med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Trevlig, lugn och sansad. Hjälper säkert till dygnet runt om hon kan! Läs mer
  • Eva P sålde sin bostad med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Har sålt ett bostadsrättsradhus, var lite trögt med försäljningen då det var flera radhus i vårt område till förSäljning samtidigt. Carina har varit proffsig så att jag har känt mig trygg även om vi fick ha flera visningar. Läs mer
  • Marie B sålde sin bostad med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Carina har sålt vår bostadsrätt nu. Carina har tidigare sålt en bostadsrätt för mig. Jag hade en riktigt positiv erfarenhet tidigare och därför valde vi Fastighetsbyrån och Carina. Det blev lika positiv erfarenhet denna gång. Carina är påläst trevlig och mjuk i sitt sätt. Kan bara säga lovord om henne Läs mer
  • Hans-Arta A sålde sin bostad med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Har sålt en lägenhet i centrala Lerum.
    Mäklaren har visat stor kunskap i sitt yrke samt smidighet under affären som uppskattas högt.
    Förväntningarna av mäklaren var höga efter tidigare affärskontakter och dom uppfylldes mer än väl.

Mäklaren gjorde affären enkel och smidig med klara direktiv och gediget kunnande. Läs mer
  • Lars W sålde sin bostad med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Carina var tydlig och verkligen såg Lars! Läs mer
  • Claes H sålde sin bostad med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi är mycket nöjda med Carina Jönsson i alla avseenden när vi sålde vår bostadsrätt och kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Eva D sålde sin bostad med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Väldigt bra bemött, väldigt nöjd. Topp betyg Läs mer
  • Kajsa K köpte sin bostad med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag har köpt en bostadsrätt, fått god service från Carina och hennes kollega Gustav som verkligen jobbat för att jag ska hitta och kunnat köpa bostad.
    Gustav hjälpte mig även med kontakt med min bank (Sparbanken Alingsås i Lerum) för att höja mitt lånelöfte i den aktuella bostadsrättsföreningen. Ett gott stöd från den båda genom hela processen! Läs mer
  • Lennart T skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt bostadsrätt.
    Jag upplevde Carina som mycket kunnig om vad som gällde min försäljning.
    Trevlig go och glad var hon också.
    Allt fungerade som det var sagt.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • Birgitta Thuresdotter W skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt bostadsrätt
    Utmärkt bemötande Läs mer