Carina Jönsson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 71 Läs vad Carina Jönsson

• Lena N
    Lena N sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-04-02

Floda
    Har sålt två lägenheter med hjälp av Carina. Professionell, kunnig och alltid saklig. Ska jag sälja eller köpa något igen är Carina en självklar framgångsfaktor. Läs mer
  • Sasha m sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-03-30

Lerum - Norra Hallsås
    Otroligt hjälpsam och kunnig. Kommer anlita i framtiden igen. Läs mer
  • Olivia L sålde sitt hus med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-03-28

Stenkullen
    Snäll och härlig tjej som överträffade våra förväntningar i säljandet av vår bostad! Läs mer
  • Anna G sålde sitt hus med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-03-23

Lerum
    Jag har haft mäklaren Carina Jönsson både som köpare och som säljare. Hon är trevlig, mycket kunnig, proffesionell och engagerad i alla sina kunder. Stort tack och mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Karolina B sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-03-12

Lerum
    Trevlig, proffsig, hjälpsam! Kunde inte haft en bättre mäklare! Läs mer
  • Linda C sålde sitt hus med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-03-08

Tollered - Centralt
    Carina är specialiserad på bostadsrätter och vår blev såld snabbt och lätt med hennes hjälp Läs mer
  • Robert A sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-03-01

Stenkullen
    Har sålt en lägenhet. Snabbt, smidigt, seriöst! Läs mer
  • Helen S sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-02-15

Lerum
    Jag sålde en etta, och Carina gjorde allting med bravur. Allt från planeringen vid första mötet, tips på vägen, bemötandet, kommunikationen.. ALLT. En fantastisk mäklare som jag hade valt igen alla dagar i veckan. Läs mer
  • Angelica A sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-02-09

Lerum
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Carina som gjorde ett toppen jobb på ett professionellt och ansvarsfullt sätt. Dessutom är Carina positiv och trevlig bemötande. Jag är verkligen nöjd. Läs mer
  • Stefan Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-02-08

Lerum
    Anlitade Carina för att sälja min lägenhet. Hon skötte uppdraget alldeles förträffligt. Jag är mkt nöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger