Jimmy Lang
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-05

Läs vad 31 Läs vad Jimmy Lang

• Mari Vendela Z sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-06-15

Lerum - Södra Lerum
    Köpte och sålde via honom . Han är Alltid tillgänglig, lätt att ha att göra med förtroende givande , och han ger det lilla extra . Skulle uran att tveka rekommendera honom till andra och anlita honom igen Läs mer
  • Prasun B
    Prasun B köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-06-07

Lerum - Södra Lerum
    We were new to Sweden and Jimmy helped us to buy our dream home in Lerum. We have found Jimmy to be extremely helpful, friendly and professional - someone who you can trust very easily. We would positively recommend Jimmy from Fastighetsbyran for all your property needs! Läs mer
  • Mersad M köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-06-03

Köpte radhus i Gråbo.
    Jimmy Lang va duktig och profesionel.
    Tycker han borde ha löneförhöjning för sitt utmärkta arbete. Läs mer
  • Pia Yvonne L
    Pia Yvonne L sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-05-08

Lerum
    Vi har sålt vår fastighet i Lerum och vi är så nöjda med Jimmy Lang.
    Han är positiv mycket trevlig och har skött allt över förväntan.
    Fått information löpande och det har känts mycket tryggt
    Vi kommer att rekommendera honom för våra vänner.

Med vänlig hälsning,
    Från mycket nöjda säljare Läs mer
  • Soukeyna F sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-04-16

Sålt vårat hus på Floda Strandväg 2. Jimmy är professionell, duktig och härlig att ha o göra med! Det blev bra precis som vi hade förväntat oss. Läs mer
  • Kristin Iréne M sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-03-21

Har sålt villa. Mäklarn och mäklarassistensen har skött detta proffsigt. Allt har gått snabbt och smidigt Läs mer
  • Eva Birgitta H sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-03-14

Lerum - Södra Lerum
    Vi är jättenöjda med det arbete Jimmy har gjort vid försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • Bosse Göran J sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-03-12

Lerum - Södra Lerum
    Vi upplever Jimmy som mycket professionell och lyhörd. Han gör sitt yttersta för att få oss som kund att känna sig trygg genom hela processen.
    Vi är tacksamma för att det blev Jimmy som tog hand om oss. Läs mer
  • Emma K skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2017-02-03

Jimmy Lang, säger bara 5,0...😊 Läs mer
  • Max K skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2017-01-31

Jimmy är mycket vänlig, utåtriktad och visar stort intresse för sina kunder och klienter.

Rekommenderar starkt att göra affärer med Jimmy och fastighetsbyrån Lerum . Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger