Jimmy Lang
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08

Läs vad 40 Läs vad Jimmy Lang

• Cecilia H sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-09-10

Tollered
    Vi sålde vårt radhus i Tollered genom Jimmy Lang.
    Jimmy upplevde vi som professionell men samtidigt ödmjuk inför uppdraget. Det blev personligt utan att bli överdrivet. Läs mer
  • Joakim H sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-09-10

Tollered
    Toppenmäklare! Trevlig, kunnig och nåbar. Vi hade en mycket bra dialog både innan och under försäljningen av vårt radhus. Kan varmt rekommendera Jimmy och kommer med säkerhet att kontakta honom igen, om vi tänker flytta någon gång i framtiden. Läs mer
  • Daniel J sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-08-25

Sålde min villa i FLODA! Gick otroligt fort och har inget att anmärka på. Bemötandet har och är helt fantastiskt. Skulle aldrig ta någon annan mäklarbyrå! Vet att jag kommer få all hjälp jag behöver vid mitt köp av ny bostad. Läs mer
  • Nils Hjalmar B sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-08-23

Lerum - Centralt
    Engagerad och professionell mäklare med god insikt om området och sin kundbas! Läs mer
  • Helena G skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-08-10

Mycket professionellt och bra bemötande när vi köpte vårt hus i Floda! Läs mer
  • Gunnel Ingegärd A skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-08-09

Försäljning av villafastighet. Upplevde Jimmy Lang som kunnig, noggrann och pålitlig. Läs mer
  • Malin W köpte en tomt med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-08-09

Vi har köpt en tomt. Jag tycker att vi har fått ett bra bemötande av mäklaren under hela kontakten. Mäklaren har varit trevlig, kunnig och lätt att nå via mail och telefon. Han har inte försökt stressa på oss att genomföra köpet. Flexibel med att ändra datum för tillträde. Läs mer
  • Hans Peter J skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-08-07

Jimmy har hjälp mig med ett antal affärer där både köpare och säljare är nöjda och trygga med affären! Läs mer
  • Cecilia E köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-06-26

Floda - Hästhagen
    Vi köpte ett hus där Jimmy var anlitad av säljaren. Vi har genom hela processen verkligen känner att vi kunnat lita på Jimmy och att han har varit rak och ärlig mot oss. Han har funnits tillgänglig för frågor och alltid tagit sig tid att ringa upp om han varit upptagen när jag hör av mig. Han har även en väldigt fin lokalkännedom i Floda där vi köpte huset. Vi kan varmt rekommendera Jimmy som mäklare. Läs mer
  • Mari Vendela Z köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-06-15

Lerum
    Köpte och sålde via honom . Han är Alltid tillgänglig, lätt att ha att göra med förtroende givande , och han ger det lilla extra . Skulle uran att tveka rekommendera honom till andra och anlita honom igen Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger