Jimmy Lang
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-11

Läs vad 43 Läs vad Jimmy Lang

• Frida O köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-11-04

Lerum - Rydsberg
    Köpte ett radhus i Lerum med Jimmy som mäklare.
    Allt gick supersmidigt och vi hade en bra dialog från att ja kontaktade och ville se huset till att vi signerade sista pappren och jag fick mina nycklar. Läs mer
  • Jessica V sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-10-25

Lerum - Höjden
    Vi har sålt vårt radhus och har blivit väldigt bra bemötta, han har varit inlyssnande och tillmötesgående.
    Han har levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Kristina Sofia Maria S sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-10-21

Lerum - Centralt
    Sålt vårt hus med hjälp av Jimmy. Vi fick ett utmärkt bemötande under hela försäljningsprocessen! Vi tycker att Jimmy överträffade de förväntningar man kan ha på en mäklare. Sammanfattningsvis så är vi supernöjda! Läs mer
  • Cecilia H sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-09-10

Tollered
    Vi sålde vårt radhus i Tollered genom Jimmy Lang.
    Jimmy upplevde vi som professionell men samtidigt ödmjuk inför uppdraget. Det blev personligt utan att bli överdrivet. Läs mer
  • Joakim H sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-09-10

Tollered
    Toppenmäklare! Trevlig, kunnig och nåbar. Vi hade en mycket bra dialog både innan och under försäljningen av vårt radhus. Kan varmt rekommendera Jimmy och kommer med säkerhet att kontakta honom igen, om vi tänker flytta någon gång i framtiden. Läs mer
  • Daniel J sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-08-25

Sålde min villa i FLODA! Gick otroligt fort och har inget att anmärka på. Bemötandet har och är helt fantastiskt. Skulle aldrig ta någon annan mäklarbyrå! Vet att jag kommer få all hjälp jag behöver vid mitt köp av ny bostad. Läs mer
  • Nils Hjalmar B sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-08-23

Lerum - Centralt
    Engagerad och professionell mäklare med god insikt om området och sin kundbas! Läs mer
  • Helena G skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-08-10

Mycket professionellt och bra bemötande när vi köpte vårt hus i Floda! Läs mer
  • Gunnel Ingegärd A skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-08-09

Försäljning av villafastighet. Upplevde Jimmy Lang som kunnig, noggrann och pålitlig. Läs mer
  • Malin W köpte en tomt med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-08-09

Vi har köpt en tomt. Jag tycker att vi har fått ett bra bemötande av mäklaren under hela kontakten. Mäklaren har varit trevlig, kunnig och lätt att nå via mail och telefon. Han har inte försökt stressa på oss att genomföra köpet. Flexibel med att ändra datum för tillträde. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger