Jimmy Lang

Läs vad 66 Läs vad Jimmy Lang

• Aino G sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-07-06

Lerum - Norra Hallsås
    Sålde villa mitt i Corona-krisen, svårt att avgöra själva försäljningen.
    Bra och proffsigt bemötande, bra kontakt och återkoppling. Fastighetsbyrån har bra digitala verktyg för alla steg i både köp- och sälj-läge. Läs mer
  • Pia M köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-07-02

Lerum - Norra Hallsås
    Toppenbra! God kontakt och lättillgänglig under hela processen. Läs mer
  • Helena Ulrika E sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-06-29

Lerum - Rydsberg
    Jag hade inte så mycket förväntningar och var väl inte helt förberedd själv på att sälja. Jimmy guidade mig i det lilla som behövdes göras och såg till att rätt köpare var på plats. Vi hade en förhandsvisning av huset och det var allt som behövdes. Det blev en mycket snabb och smidig affär så jag är supernöjd. Läs mer
  • Jimmy S sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-06-27

Gråbo - Olstorp
    5 Stjärnor.

Vi köpte vårt nya hus på Drängseredsvägen i Floda och sålde på Furubergsvägen i Gråbo båda affärerna genom Jimmy.

Kände från första stund att Jimmy gav ett starkt intryck utan att vara för på. Mycket pålitlig och höll oss uppdaterade hela tiden, Jimmy levde absolut upp till våra förväntningar och rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Peter W
    Peter W köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-06-09

Floda - Hyltorna
    Jimmy är oerhört påläst och duktig. Han tog hand om vårt husköp på ett väldigt bra sätt, höll oss uppdaterade hela tiden och hade god koll på de flesta frågor vi hade. Det han inte kunde på rak arm tog han snabbt reda på.

Kan varmt rekommendera Jimmy! Läs mer
  • Maria S sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-06-06

Floda
    Vi har sålt hus och Jimmy har varit mäklare. Lätt att få tag i, bra kontakt och öppen för våra tankar och idéer
    Smidig och bra affär! Läs mer
  • Linda Eva P sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-05-29

Lerum - Rydsberg
    Jimmy levde upp till våra förväntningar och hjälpte oss till en snabb försäljningsprocess. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Per Tomas F sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-05-24

Floda
    Jimmy har hjälpt mig med försäljningen av mitt hus och har rakt igenom hanterat affären mycket professionellt. Jag kan varmt rekommendera Jimmy. Läs mer
  • Fredrik O sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-05-15

Floda - Berghult
    Vi kan utan tvekan starkt rekommendera Jimmy, som både är proffsig, kunnig och levt upp till alla våra förväntningar. Vi har både köpt och sålt en villa via honom och är supernöjda! Läs mer
  • Lennart Christoffer S sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-05-05

Gråbo - Olstorp
    Västsveriges proffsigaste och bästa mäklare!! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger