Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 79 Läs vad Jimmy Lang

• Jag har sålt en villa. Bemötandet var mycket professionellt från hans sida. Hade inga förväntningar på prisbilden då jag inte bor i närområdet. Jimmy bor i närområdet och har mycket god kännedom om prisbilden. Jag är mycket nöjd med Jimmy som mäklare och med den hjälp som jag fick Med vänlig hälsning, Hans Drott
    Hans D
    Hans D sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2020-10-16
    • 121.0 m²
    • Floda - Berghult
    2020-10-16
  • Bästa mäklaren jag någonsin haft. Sålt två lägenheter sedan tidigare och Jimmy är den överlägset bästa mäklaren jag hittils har anlitat
    Emil E sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2020-10-12
    • 135.0 m²
    • Floda - Hästhagen
    2020-10-12
  • Köpt villa. Bra och proffsigt bemötande.
    Jan Einar C köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2020-10-07
    • 165.0 m²
    • Floda
    2020-10-07
  • Professionellt bemötande och gedingen kunskap gjorde att försäljningen av vårt radhus gick snabbt och smidig.
    Marie P sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2020-10-05
    • 95.0 m²
    • Lerum - Centralt
    2020-10-05
  • Det var bra mottagning och förklara allt inom arbete och och fixat allt på enkelt.
    Naseem M köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2020-09-28
    • 203.0 m²
    2020-09-28
  • Köpt ett hus Blev bemött på ett trevligt, kunnigt och professionellt sätt Jimmy levde upp till alla förväntvningar och mer därtill Totalt sett är jag mycket nöjd med Jimmy och hade absolut rekommenderat honom vidare
    Daniel H köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2020-09-15
    • 178.0 m²
    • Lerum - Rydsberg
    2020-09-15
  • Vi har precis köpt en villa. Jimmie var tillmötesgående, serviceinriktad och gjorde det "lilla extra" mitt i värsta corona-krisen. Vi fick en egen visning av huset och efter visningen var Jimmie lätt anträffbar för frågor och funderingar. Trevligt bemötande rakt igenom vår husaffär. Rekommenderas!
    Emma O köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2020-09-14
    • 168.0 m²
    2020-09-14
  • Kan varmt rekommendera Jimmy som har hjälpt oss med att köpa ett hus. Han hade svar på alla våra frågor, fanns alltid tillgänglig när man skulle ställa en extra fråga, lätt att prata med och gav en mycket utrymme vid behov. Vi är helt enkelt väldigt nöjda!
    Danica N köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2020-08-29
    • 57.0 m²
    • Floda - Berghult
    2020-08-29
  • Jag har sålt en vilka i Lerum. Jag kontaktade Jimmy Lang på Fastighetsbyrån efter rekommendationer. Jimmy har hjälpt till hela vägen med tips och idéer för en lyckad försäljning. Vi har haft en nära och trevlig dialog som uppskattas mycket. Jimmy har ett stort kunnande och är mycket proffsig mäklare. Fredrik
    Fredrik R sålde en tomt med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2020-08-13
    • 6:a
    • 156.0 m²
    • Lerum - Södra Lerum
    2020-08-13
  • Skönt gäng som tagit hand om mig vid försäljningen av mitt hus på ett väldigt proffsigt sätt. Lär återkomma framöver!
    Marcus R
    Marcus R sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum