Jimmy Lang

Jimmy Lang

Jimmy Lang är mäklare på Fastighetsbyrån Lerum

Jimmy Lang har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 104 omdömen med ett betyg på 4.9. Jimmy Lang har haft 54 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 104 Läs vad Jimmy Lang

• köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    • Lerum - Höjden
    2021-06-24
    Väldigt trevlig & kunnig. Svarar på alla frågor man kan tänka ställa sig. Snabb med återkoppling helt enkelt perfekt bemötande
    • Floda - Uddared
    2021-06-21
    Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt. Vi jobbade bra ihop och hade samma värderingar på olika frågor. Det mesta löste sig snabbt och smidigt. Jimmy är professionell och har ett ödmjukt sätt att ta människor på.

Jimmy motsvarade de förväntningarna jag hade och vi slutförde alla delar i affären snabbt och smidigt.
    • Lerum - Södra Lerum
    2021-06-08
    Jimmy är en mycket professionell yrkesman som kombinerar ett starkt driv med öppenhet och ärlighet. Vi kan utan förbehåll rekommendera Jimmy Lang att ta hand om era fastighetsaffärer.
    2021-06-08
    Vi är supernöjda med Jimmy. han har varit engagerad hela vägen och hade energin på topp hela vägen trots att det drog ut lite på tiden från första bilderna som kommande objekt till själva försäljningen. Och det var helt och hållet pga oss. Tack!
  • Jakob Per Åke V
    köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2021-06-05
    Han hittar på saker som inte stämmer för att avsluta affären snabbare. Vid genomgång av kontraktet sa han saker som inte stämde riktigt och det känns inte som han är särskilt kunnig inom sitt yrke...
    Hej! Kommer ringa er på måndag då jag inte alls känner igen ert svar får det mötet vi hade samt den genomgången vi hade vid kontraktsskrivningen. Då tonen var trevlig med en bra och härlig stämning/ genomgång av alla detaljer. Ni visade inga tecken på missnöje eller att jag ej var tydlig. Därför är jag väldigt förvånad över ert svar här? Som sagt vill ha nöjda kunder. Kommer därför ringa er på måndag så vi kan prata ut om er tankar/ hitta en väg framåt då jag ej känner igen er beskrivning från det mötet vi hade. Jimmy Lang
  • köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    • Floda - Berghult
    2021-06-04
    Trevligt, ärligt och professionellt bemötande vid köp av hus i Floda.
    2021-06-03
    Vi har sålt vårt hus, och fick mycket bra hjälp av Jimmy. Bra upplägg med att lägga ut huset ”på gång” gör att de om vi fick några intressenter, utan att behöva gå ut skarpt på Hemnet. Det fungerade alldeles utmärkt och ”rätt kund” infann sig och lade ett bud som vi blev mycket nöjda med.
    • Floda - Drängsered
    2021-05-04
    Fantastiskt smidigt genom hela processen.
    Grymt jobbat!
    • Lerum - Centralt
    2021-05-03
    Mäklaren upplevdes smidig och inkännande . Inga ouppnåeliga löften utan rak och tydlig. Jag tror att både köpare och säljare upplevde att de gjort en bra affär.
    • Floda - Drängsered
    2021-04-10