Pontus Samuelsson

Pontus Samuelsson

Pontus Samuelsson är mäklare på Fastighetsbyrån Lerum

Pontus Samuelsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Pontus Samuelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-03 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 5.0. Pontus Samuelsson har haft 2 försäljningar sen 2024-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2024-03 - 2024-03

10 omdömen om Pontus Samuelsson

Sedan starten hos Reco 2024
Ann-Britt U
Tollered

Vi har haft ett väldigt gott samarbete med Pontus Samuelsson. Pontus är kunnig och förklarar på ett bra sätt hur processen med att sälja sitt hus går till. Pontus har hela tiden hållit oss informerade om processen. Pontus är glad och positiv i sitt sätt och har förmågan att lyfta en när det känts lite motigt. Vi kan verkligen rekommendera Pontus Samuelsson som mäklare!

Jonne J
Tollered

Blev bemött Pontus är en Reco kille med posetiv inställning till sitt jobb. Kunnig inom sitt område.

Camilla D
Floda - Berghult

Han förstod oss och har verkligen hjälpt oss

Svar från Pontus Samuelsson

Stort tack för ditt fina omdöme och lycka till med ert nya hus.

C***n N
Floda - Uddared

Mycket bra o omtänksamt o personligt bemötande av ovannämnda mäklare. Upplevde en god förståelse för vår situation o att han gjorde så försäljningen av vårt hus genomfördes till belåtenhet.

Svar från Pontus Samuelsson

Stort tack för ditt fina omdöme och tack för förtroendet med försäljningen. Det gör mig glad att du är nöjd.

Pär D
Floda - Uddared

Trevligt bemötande, kändes proffsigt och tydligt genom hela processen.

Svar från Pontus Samuelsson

Tack för ditt fina omdöme Pär och lycka till med ditt nya hus.

Ewa Helen I
Floda - Berghult

Jag kände ett stort förtroende för Pontus redan första gången jag träffade honom. Mycket proffsig och har ett stort engagemang i det han gör. Jag är så nöjd med allt och Rekommenderar honom varmt.

Svar från Pontus Samuelsson

Tack snälla Ewa för ditt fina omdöme!

Joakim L
Floda - Berghult

Kompetent mäklare och bra bollplank i en bostadsaffär. Stort Tack!

Svar från Pontus Samuelsson

Stort tack för dina fina ord och för förtroendet.

Lars Robert P
Floda - Berghult

trevlig, höll mig uppdaterad hela tiden, kunnig, kommer att rekommendera honom till andra!

Svar från Pontus Samuelsson

Tack så mycket Lars för ditt fina omdöme, det gör mig glad att du är så nöjd.

Moa E
Lerum - Höjden

Pontus kändes som en stor trygghet i vårat bostadsköp från början till slut. Han är mycket professionell och positiv som gjorde att allt kändes väldigt smidigt.

Svar från Pontus Samuelsson

Tack snälla för ert fina omdöme och lycka till med ert nya hem. Ni kommer att trivas hur bra som helst!

Dan Roger A
Lerum - Höjden

Fick ett mycket professionellt och personligt bemötande där Pontus var mycket lyhörd inför mina tankar om försäljningen. Pontus var alltid snabb med återkoppling och involverade mig på ett mycket empatiskt och kunnigt sätt i försäljningsprocessen.. Pontus starka engagemang och positiva personlighet gjorde försäljningsprocessen till en mycket positiv upplevelse.

Svar från Pontus Samuelsson

Tack snälla Roger för ditt fina omdöme. Det har varit ett nöje att hjälpa dig med din bostadsaffär..