Martin Jönsson

Martin Jönsson

Martin Jönsson är mäklare på Fastighetsbyrån Lerum

Martin Jönsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-09. Martin Jönsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 201 omdömen med ett betyg på 4.8. Martin Jönsson har haft 27 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

201 omdömen om Martin Jönsson

Sedan starten hos Reco 2015
Malin P
Floda

Vi kändes oss trygga och nöjda under hela processen!

Jonas B
Sålde en tomt med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

Mycket nöjd i alla! Avseenden. Ovanligt god känsla för personer och attityd / nivå på kommunikationen. Ordning och tydlighet med bra kompetens även juridiska frågor. Känsla av trygghet under hela processen!! Jonas B

Peter G
Gråbo

Trevlig jordnära och hjälpsam. Kommer rekommendera Martin till alla mina vänner

Fredrik N
Lerum

Bra och proffsigt bemötande som gör att man känner sig trygg i vad det innebär att sälja sitt hus. Vi hade ett inledande samtal kring vad vi kunde förvänta oss i pris och detta levererades enligt plan. Skönt att kunna lita på agerandet från mäklaren och att få uppdateringar när man behöver och dialog när detta är nödvändigt. Vi fick vårat hus sålt enligt plan och till ett pris vi var nöjda med att uppnå. Allt var noga genomgånget och inget kändes stressat eller jobbigt. Mycket nöjd.

Sophie N
Lerum

Martin har gjort ett fantastiskt jobb med försäljningen av vår bostad! En mäklare att lita på, otroligt kunnig och engagerad! Jag är supernöjd!

Emma A
Lerum - Hallsås

Väldigt trevlig och tillmötesgående mäklare som tänker på kundens bästa.

John A
Lerum - Hallsås

Bästa och trevligaste mäklaren jag varit i kontakt med

Monica P
Gråbo

Jag är supernöjd med hjälpen från Martin. Från början av försäljningen till kontrakt skrivningen. Stöttande, hjälpsam mm. För mig var det stort att sälja huset men med coachning och bollplank så kändes detta fantastiskt bra.

Jennie A

Trevlig, tillmötesgående, kunnig.

Martin A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
Floda

Min upplevelse är att Martin är kunnig erfaren och en mycket trevlig mäklare