Mäklare Västra Götaland Lerum Fastighetsbyrån Lerum Martin Jönsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-05

Läs vad 62 Läs vad Martin Jönsson

• Stefan M sålde en tomt med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-06-14

Sålt en obebyggd tom i Lerum.
    Bra hantering av hela affären från intag till marknadsföring av objektet. Läs mer
  • Magnus S sålde sitt hus med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-05-28

Lerum - Aspenäs
    Sålt vårt hus.

Bra service & bra bemötande. Kunnig. Läs mer
  • Vesa K köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-04-28

Lerum
    Martin har från första mötet haft ett väl bemötande. Han har varit till stor hjälp med vår nyköpta bostad. Både innan och efter köpet. Läs mer
  • Pernilla Z köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-04-28

Lerum
    Köp nybyggt lgh, allt gick som planerat
    Och inga som helst problem Läs mer
  • David O köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-04-27

Köpt lägenhet.
    Har fått god och tydlig information. Snabba svar och bra service.

Har varit supernöjd Läs mer
  • Gunilla H köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

Lerum
    Trevlig och väl insatt i objektet. Bra information om nybyggnationens framskridande.👍😊 Läs mer
  • Johanna L köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

Lerum
    Jag och min sambo köpte vår första bostad tillsammans och kunde inte varit nöjdare med vår mäklare! Vi var väldigt nya på området sedan tidigare och har upplevt oss oerhört väl bemötta hela vägen. Läs mer
  • Sasha m köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

Lerum
    Grymt bra bemötande och hjälpsam. Läs mer
  • Johanna N köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-04-23

Lerum
    Jag har köpt en nyproduktion i lerum och Martin var mäklaren, han har varit så himla bra sen dag ett! Mäklare i världsklass! Han är verkligen så serviceminded och får alltid svar på sina frågor snabbt. Detta var min första bostad jag köpt och kunde inte fått en bättre första upplevelse av att köpa bostad än vad Martin gett! Helt suverän helt enkelt! Läs mer
  • Isabella H
    Isabella H sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-03-18

Vi sålde vår bostadsrätt och köpte en nybyggd villa via Martin på Fastighetsbyrån i Lerum. Martin har varit öppen och tillmötesgående med både rekommendationer och anpassade tider för att möta våra behov av att träffas efter arbetstid. Vi har fått omfattande och objektiva råd om hur vår lägenhet skulle göra sig på bostadsmarknaden. Han har alltid varit i tid och svarar dessutom alltid i rekordfart, vilket vi uppskattar med våra upptagna scheman. Dessutom är han alltid glad och hjälpsam för att affären ska gå snabbt och smidigt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger