Mäklare Västra Götaland Lerum Fastighetsbyrån Lerum Martin Jönsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 44 kunder tycker om Martin Jönsson

• Tom D köpte sin bostad med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket kompetent och trevlig. Är snabb på att svara när man ringer eller mailar. Läs mer
  • Hans-Arta A köpte sin bostad med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt en ny producerad bostadsrätts lägenhet. Vi fick ett trevligt , kunnigt och proffissionellt bemötande. Förväntade mig att det kunde bli lite komplicerade delar när det var en ny produktion men allt gick enkelt och smidigt ,
    Mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Lars H köpte sin bostad med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Redan lämnat ett mycket positivt omdöme om vännen ifråga!
    Mitt inne i en mycket pressad period av flytt mm mm tacksam om
    jag av tidsskäl slipper svara i detta läge!
    Mvh /Lasse Höwing (stressad 85-åring!!!) Läs mer
  • Rosemarie S
    Rosemarie S köpte sin bostad med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Har köpt nybyggd lägenhet som förmedlats av Martin Jönsson på Fastighetsbyrån!
    Min upplevelse av Fastighetsbyrån och av Martin Jönsson är mer än positiv! Vänligt, professionellt och respektfullt bemötande! Läs mer
  • Claes Inge A köpte sin bostad med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Har sålt radhus och köpt bostadsrätt, har blivit trevligt bemött.

Brara bra upplevelse Läs mer
  • Marie B köpte sin bostad med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt bostadsrätt.Bra och tillmötesgående.Levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • Hossein N köpte sin bostad med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Hej vi köpte en lägenhet, allt var utmätk Läs mer
  • Nafiseh G köpte sin bostad med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi köpt bostad.
    Allt var utmärkt👍 Läs mer
  • Lennart F köpte sin bostad med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Hej! Vi har sålt en 1 och 1/2 plansvill och köpt en bostadsrätt. Vi har bemötts på ett proportionellt och vänligt bemötande. De förväntningar i hade uppfylldes helt ut. Martin har mycket goda kvalifikationer och uppfyller alla krav. Läs mer
  • Mary F köpte sin bostad med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har sålt en villa och köpt en
    Bostadsrätts lägenhet och allt
    till belåtenhet mycket nöjda. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger