Mäklare Västra Götaland Lerum Fastighetsbyrån Lerum Martin Jönsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08

Läs vad 68 Läs vad Martin Jönsson

• Mats H sålde sitt hus med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-09-16

Stenkullen
    Sålt en äldre villa i Stenkullen,

Martin har varit väldigt professionell både mot mig som säljare men även mot de som varit intresserade av att köpa. Allt har flutit på väldigt smidigt och man har känt sig informerad och trygg under hela resan. Läs mer
  • Lisa E köpte en tomt med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-09-09

En mycket engagerad och kunnig mäklare. Läs mer
  • August O köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-07-03

Lerum
    Köpt nyproducerad lägenhet. Martin har varit hjälpsam, och har haft ett mycket professionellt bemötande. Skulle definitivt rekommendera Martin till de som ska inleda bostadsaffär. Läs mer
  • Anton K köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-07-03

Lerum
    Köpte en nyproducerad bostadsrätt i lerum. Tycker Martin är en go göteborgare med glimten i ögat och gjorde ett proffsigt intryck på mig. Lätt att få tag på och de dokument han lovat att skicka ut höll alltid tidsramen.

Mvh lgh b 1104 Läs mer
  • Elin T
    Elin T köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-07-01

Lerum
    Jag har köpt en nyproducerad bostadsrätt, Martin kontaktade mig strax efter att jag gjorde en intresseanmälan innan byggstart. Jag fick då välja den lägenheten jag ville ha. Han var väldigt proffsig och trevlig i sitt bemötande. Under tiden lägenheten har byggts har Martin alltid varit snabb på svar till mina frågor och jag har alltid fått de svar jag behövde. Jag har tidigare inte varit i kontakt med någon annan mäklare då detta var den första bostaden jag köpte så jag kan inte påstå att jag hade några speciella förväntningar på hur min mäklare skulle vara men jag är mer än nöjd med allt! Läs mer
  • Niklas H köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-07-01

Lerum
    Jag har köpt en nyproduktion (lägenhet).
    Mycket bra bemötande utav min mäklare Martin Jönsson, trevlig och "proffsig". Inga problem med någonting, snabb på att få svar m.m.
    Sammanfattat så kan jag rekommendera Martin som mäklare. Läs mer
  • Stefan M sålde en tomt med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-06-14

Sålt en obebyggd tom i Lerum.
    Bra hantering av hela affären från intag till marknadsföring av objektet. Läs mer
  • Magnus S sålde sitt hus med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-05-28

Lerum - Aspenäs
    Sålt vårt hus.

Bra service & bra bemötande. Kunnig. Läs mer
  • Vesa K köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-04-28

Lerum
    Martin har från första mötet haft ett väl bemötande. Han har varit till stor hjälp med vår nyköpta bostad. Både innan och efter köpet. Läs mer
  • Pernilla Z köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-04-28

Lerum
    Köp nybyggt lgh, allt gick som planerat
    Och inga som helst problem Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger