Martin Jönsson
Registrerad mäklare sedan 2006-09-11
Aktiv på Reco.se sedan 2015-03-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 79 Läs vad Martin Jönsson

• Erling Gullbrand Folke A sålde en tomt med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-06-27

Sålt tomt. Bemötandet är trevligt,korrekt. Martin har tidigare sålt en tomt för oss och det har fungerat bra, Läs mer
  • Inger N sålde en tomt med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-06-23

Jag har sålt en tomt - mäklaren var trevlig o korrekt - informationen från honom var bra - det var en trevlig o bra situation o upplevelse ! Kan rekommendera honom ! Läs mer
  • Anna W köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-06-02

2:a
    Stenkullen
    Väldigt Proffsigt o fint bemöntande Läs mer
  • Johan S köpte sitt hus med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-05-28

Gråbo
    Vi köpte nyproduktion, så detta var ingen klassisk mäklarrelation. Martin var dock väldigt påläst, informativ och hjälpsam för vårt ärende. Han fixade ett besök hos en granne som redan flyttade in i en nyproduktion. Detta gjorde vårt beslut att köpa mycket enklare då det annars var svårt att tyda känslan av bara bilder. Martin är som person väldigt trygg och lugn och är mån att kunden gör rätt beslut och tar sig mycket tid till detta. Läs mer
  • Anne-catherine W sålde en tomt med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-05-19

Lätt och effektivt. Tydlig med villkor och god initiativförmåga. Läs mer
  • Olivia L köpte en tomt med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-04-08

6:a
    Stenkullen
    Kunnig, trevlig och effektiv! Köpet av vår tomt var mycket smidig Läs mer
  • Daniel E köpte en tomt med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-03-23

6:a
    Lerum
    Kanonmäklare som har svar på alla frågor sim dyker upp vid ditt bostadsköp. Läs mer
  • Christian J sålde en tomt med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-02-26

2:a
    Lerum
    Sålt tomt med garage som skall byggas om till bostad.
    Allt har fungerat mycket bra från första kontakt till kontraktskrivning. Blivit mycket bra bemött av Martin som har kommit med bra lösningar och tips.
    Mina förväntningar är uppfyllda till 100%
    Kommer varmt rekommendera Martin och fastightesbyrån i Lerum till mina vänner. Läs mer
  • Stefan M sålde en tomt med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-01-27

Tydlighet under försäljningsprocessen och ett proffsigt hanterande av hela affären. Läs mer
  • Anders O köpte en tomt med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-12-25

Martin helped me buy two parcels in Norsesund where I plan to build a new home. Martin is very knowledgeable about the area and the whole buying process. It was specially important for me since I haven't lived in Sweden for over 40 years and not familiar with all the Swedish rules and ways of doing things. With his help and guidance I had a very smooth and efficient buying process. I would be very happy to work with him again if a need ever came up. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger