Jessica Lindqvist

Jessica Lindqvist

Jessica Lindqvist är mäklare på Fastighetsbyrån Lerum

Jessica Lindqvist har varit registrerad mäklare sedan 2021-11. Jessica Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Jessica Lindqvist har haft 3 försäljningar sen 2022-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-04 - 2023-03

6 omdömen om Jessica Lindqvist

Sedan starten hos Reco 2022
    • Lerum - Höjden
    2022-06-09 Verifierad kund
    Jättebra! Kändes som en lättnad när hon kom in i bilden och tog hand om oss. Super bra helt enkelt!
    Det var glädjande att höra Simon! Tusen tack för förtroendet med försäljningen och för ditt fina omdöme. Jessica Lindqvist
  • Hanna S
    sålde sitt hus med hjälp av Jessica Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Lerum
    • Lerum - Höjden
    2022-06-08 Verifierad kund
    Jätte nöjd med jessica, beskrev hur processen gick till så vi kunde förbereda i lugn och ro.
    Vad glad jag blir att ni är nöjda. Tack snälla för ditt fina omdöme, Hanna! Jessica Lindqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Lerum
    • Stenkullen
    2022-06-01 Verifierad kund
    Jag blev bemött väldigt bra av mäklaren. Jag hade egentligen inga förväntningar med tanke på att det var min första visning. Jag blev förvånad över hur smidigt allt gick.
    Vad härligt att höra att du är nöjd Philip! Tack för ditt fina omdöme. Jessica Lindqvist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Lerum
    • Lerum - Norra Hallsås
    2022-05-09 Verifierad kund
    Bra kommunikation och professionell hantering av hela processen.
    Tack snälla Tobias för ditt fina omdöme! Jessica Lindqvist
    • Lerum
    2022-03-09 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
    Vi kände oss väldigt trygga med Jessica och upplevde att hon tillvaratog både säljarens och köpares intressen.
    Kan varmt rekommenderas.
    Tusen tack Dalia för det fina omdömet, det var glädjande att höra! Jessica Lindqvist
    • Gråbo - Aggetorp
    2022-03-07 Verifierad kund
    Trevlig och bra bemötande. Bra återkoppling på dem olika uppgifter man skulle göra och bra information
    Tack för förtroendet Marcus, och för ditt fina omdöme! Jessica Lindqvist