Läs vad 90 Läs vad Mattias Carlsson

Bra bemötande.
    Håkan H
    • 143.0 m²
    • Kungsbacka
    sålde sitt hus med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
  • 2021-01-12
    Försäljning av Järnvägsgatan 54 i Kungsbacka. Lyssnade och förstod våra behov. Trevligt bemötande. Höll oss informerade och involverade.
    Annika H
    • 143.0 m²
  • 2020-12-14
    Kan var den bästa mäklaren jag haft o göra med!
    Trevligt bemötande och läser in det vi vill väldigt bra.
    Kan starkt rekommendera Mattias.
    Boris S
    • Onsala
    sålde en tomt med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Tack Boris, värmer varmt det du skriver.

• 2020-12-10
    Mattias är succé, professionell och genuin!
    Sofia P
    • Onsala
    Tusen tack Sofia! mycket fint samarbete tillsammans med er.

• 2020-12-07
    Köpt bostad. Mattias har vart väldigt hjälpsam från start till slut, svarat på många frågor och förtydligat allt möjligt. Vart tillgänglig dygnet runt och alltid väldigt välkomnande. Känns trygg och som att han otroligt mycket kunskap!
    Dalia J
    • 117.0 m²
    • Kungsbacka
    köpte sitt hus med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Tack för de fina orden Dalia. Hoppas allt är fint i nya huset.

• 2020-12-02
    Vi har köpt och sålt hus där Mattias Carlsson varit mäklare och jag kan inte ge annat än högsta honom betyg. Jag upplever honom som professionell i sitt agerande och han är mycket trevlig och enkel att ha att göra med. Trots fullspäckade dagar är Mattias grym på att komma tillbaka när man sökt honom på telefon för att besvara frågor man gått och undrat över.

Jag kan varmt rekommendera Mattias Carlsson på Fastighetsbyrån om du vill ha en professionell, pålitlig och mycket trevlig mäklare vi din nästa husaffär!
    Mattias H
    • 183.0 m²
  • 2020-11-25
    Vi har både köpt och sålt hus. Mkt hög kompetens och smidighet. En mäklare som vi verkligen kan rekommendera.
    Annette G
    • 125.0 m²
  • 2020-11-22
    Köpt hus i Onsala. Mattias upplevdes responsiv, intresserad och vänlig,
    Carl Robin P
    • 107.0 m²
    • Onsala
    Glad jag blir att ni kände att köpprocessen fungerade fint.

• 2020-11-18
    För ett par år sedan fixade han fsg-en av vår tomt, och nu sålde han vårt hus. Yeeeah!!!
    En härlig, proffsig kille rakt igenom.
    Kommer nog ringa ibland och bara säga hej och tack för senast:
    Han är värd massor av guldstjärnor.
    Tack för guldstjärnorna ;-). Alltid trevligt att tala med dig :-).

• 2020-10-31
    Sålt vårt hus
    Otroligt proffsig och omtänksam
    Han levde upp till alla förväntningar
    Pontus H
    • 125.0 m²
    • Kungsbacka
    Tack Pontus. Riktigt kul att få hjälpa till med er försäljning.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte