Mattias Carlsson
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-17
2019-08 - 2020-07

Läs vad 73 Läs vad Mattias Carlsson

• Leif G
    Leif G sålde sitt hus med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-07-16

Sålt min enplansfastighet. Mäklare bemötte mig med stor respekt och var mycket kunnig i sitt utövande. Min förväntan var att allt affären skulle kunna genomföras utan några problem och det gjorde det också tack vare mäklaren. All heder till denne.

MVH Läs mer
    2020-07-17 Mattias C svarar Leif G
    Tack för ditt svar Leif. Önska dig en fin sommar.
  • Adam I köpte sitt hus med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-07-14

Hej. Alt var bra.
    Snab svara bra kontakt.
    😃😃😃 Läs mer
    2020-07-16 Mattias C svarar Adam I
    Tack för dina kommentarer Adam! Är övertygad ni kommer trivas jättebra i ert nya hus.
  • Kerstin G köpte sitt hus med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-07-12

Fjärås
    Vi köpte ett hus av Mattias. Han har genom processen varit mycket professionell och hjälpsam. Vi kan varmt rekommendera honom för husaffärer. Läs mer
    2020-07-13 Mattias C svarar Kerstin G
    Tusen tack för era rekommendationer. Det värmer :-). Ha en fin sommar !
  • Henrika Ellinor T sålde sitt hus med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-03

Fjärås
    Mattias sålde ett enplanshus för mig. Hela processen från start till mål gick utmärkt. Läs mer
    2020-06-26 Mattias C svarar Henrika Ellinor T
    Tusen tack. Ha en trevlig helg!
  • Essen A köpte sitt hus med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-10

Kungsbacka
    Vi köpte ett hus på förhandsvisning av Mattias Carslsson, han hjälpte oss med hela köp processen. Han ordnade allt så bra, så det blev väldigt smidigt affär för oss. Han var verkligen engagerad och svarade på alla frågor som vi hade under hela köp processen. Han påpekade allt som vi borde veta om huset samt nämnde vilka rättigheter vi har. Han är väldigt punktlig, pålitlig och engagerad på sitt jobb. Han får bästa betyg för sitt arbete i helhet.  Läs mer
    2020-05-13 Mattias C svarar Essen A
    Hej! tack för era fina ord. Alltid trevligt när personkemin klaffar som jag tycker det gjorde med er. Ni har köpt ett riktigt fint hus!
  • Nanette H köpte sitt hus med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-07

Onsala
    Mattias är en fantastisk mäklare som finns med en hela vägen i en försäljning eller köp. Vi har använt honom flera gånger. Rekommenderar honom till samtliga som funderar på att sälja. En man som har svar på alla frågor och som dessutom alltid svarar med ett leende. Läs mer
    2020-05-13 Mattias C svarar Nanette H
    Tusen tack Nanette. Kul ni blev Onsalabor.
  • Åsa K köpte sitt hus med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-06

Kungsbacka
    Köpt en villa. Mattias håller sig lugn när saker går snett och "allt löser sig" inställningen uppskattar jag. Det känns tryggt. Läs mer
    2020-05-06 Mattias C svarar Åsa K
    Tack Åsa! Ja, allt brukar lösa sig :-). Du har verkligen köpt ett fantastiskt mysigt hus och jag är övertygad du kommer trivas.
  • AXEL R köpte sitt hus med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-05

Onsala
    Köpt hus via Mattias.
    Möttes av tydlighet och en väldigt pedagogisk kommunikation.
    I den enskilt största affären vi gjort gick allt oerhört enkelt och smidigt.

Axel Risfelt Läs mer
    2020-05-05 Mattias C svarar AXEL R
    Tack Axel. Kul det blev Onsala för er :-).
  • Christian T sålde sitt hus med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-04-14

Vallda
    Bästa Mäklaren vi haft och kommer använda honom vid vidare hus affärer! Läs mer
    2020-04-17 Mattias C svarar Christian T
    Tack Christian! Som ljuv musik i mina öron ;-).
  • Eva T köpte sitt hus med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-27

Proffsig, tillgänglig, ärlig.
    Förmedlingen i denna bostaden var inte som ett vanligt mäklaruppdrag gissar vi då vi pratade mkt med säljaren själv, men han fanns där som stöd :-) Läs mer
    2020-04-02 Mattias C svarar Eva T
    Tack Eva för det fina omdömet. Riktigt kul att ni köpte hus via oss.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Madelen Frödfält