Jesper Axén

Jesper Axén

Jesper Axén är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Jesper Axén har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Jesper Axén har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.9. Jesper Axén har haft 31 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 88 Läs vad Jesper Axén

• köpte en tomt med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2021-07-21
    Trevlig och snabb med att återkomma med svar på mina frågor. Respekt för sina kunder
    2021-07-02
    Troligen den bästa mäklaren jag har haft o göra med, snabba besked och proffesionellt bemötande!
    Kan verkligen rekommendera Jesper!
    • Åsa
    2021-06-27
    Väldigt kundvänlig och ville säkerställa att det var tydligt vad som gällde och vad som kunde förväntas
  • sålde sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2021-05-23
    En sakkunnig trevlig artig lyhörd omtänksam mäklare
    som kan marknaden.
    Kan varmt rekomendera Jesper Axen

Har sålt vårt hus i Buerås Hägnetvgen 13 Onsala
  • 2021-05-21
    Jesper är en väldigt kunnig, trevlig och fin person som har gjort ett mycket bra jobb med att sälja mina föräldrars hus på Onsala i Kungsbacka. Han är professionell, engagerad och varm, med hög moral och integritet.
    Jesper hanterade alla olika delar av processen med lika stor omsorg och kvalitet.

Jag önskar Jesper lycka till och ni som får möjlighet att arbeta med, sälja eller köpa med honom är lyckligt lottade.
    2021-05-20
    Vi köpte hus med Jesper som mäklare. Han är professionell, supertrevlig och pragmatisk. Efter att ha letat efter ett hus väldigt länge blev det uppfriskande att möta en mäklare som Jesper. Affären gick smidigt, snabbt och dialogen var helt klart över förväntan. Har bara gott att säga om Jesper och rekommenderar honom varmt.
    2021-05-20
    Köpte villa via Jesper
    Alltid trevligt bemötande! Mycket bra på att informera, rekommendera och återkoppla genom hela processen. Rekommenderat honom till flera vänner som också är på jakt efter ett hus:)
    • Kungsbacka
    2021-04-30
    Proffsigt, varmt och närvarande bemötande. Tack Jesper!
    • Kungsbacka
    2021-04-30
    Köpte bostad .

Trevlig, human och tillmötesgående
  • sålde sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    • Åsa
    2021-04-01
    Vi har med Jespers hjälp sålt Djäknegårdsvägen 16 i Åsa. Jesper har vart fantastisk hela vägen. Bra kommunikation & planerat bra. Vi känner verkligen att Jesper la sin själ i detta. Vi är otroligt tacksamma! Skulle utan tvekan rekommendera honom till alla! Vi kände oss trygga med honom & litade på honom. Man känner verkligen att han brinner för sitt arbete!