Jesper Axén
Registrerad mäklare sedan 2018-04-10
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-26
2019-07 - 2020-06

Läs vad 52 Läs vad Jesper Axén

• Bror Axel B sålde sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-28

Gällinge - Förlanda
    Sålde en villa på landet. Eftersom jag inte hade så mycket erfarenhet av detta har det känts bra att anlita erfaren mäklare. Har fått ett mycket bra bemötande och han kunde förklara på ett sätt som var förståligt, lätt att nå och oftast tillgänglig.
    Allt har hittills motsvarat mina förväntningar. Läs mer
  • Rolf Leo Alf M sålde sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-10

Kungsbacka
    Jag har som god man sålt en villa för min huvudmans räkning. Redan mitt första intryck av Jesper Axén var gott. Han är kunnig, professionell och han inger förtroende. Jag rekommenderar varmt Jesper till er som söker en gedigen fastighetsmäklare. Läs mer
  • Stefan P köpte sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-07

Onsala
    En kunnig, engagerad mäklare och inte minst riktigt trevlig person. Har bara gott att säga Läs mer
  • Oskar F köpte sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-06

Onsala
    Köpte huset i Onsala. Hela köpet var väldigt smidigt och Jesper var väldigt hjälpsam. Snabb på svara telefon, sms. Läs mer
  • Agneta Gunilla H sålde sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-04

Anneberg - Älvsåker
    Vi har sålt vår villa i Kungsbacka med hjälp av Jesper.
    Mycket god information och uppbackning genom hela affären.
    Allt löpte snabbt och smidigt. Läs mer
  • Camilla Alexandra P sålde sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-13

Kungsbacka
    Jesper hjälpe oss att sälja vårat radhus i kolla parkstad. Vi tog kontakt med Jesper redan i somras då vi funderade på att lägga ut vårt hus på ”på gång”. Vi tog foto & har sedan dess haft kontakt med Jesper med jämna mellanrum. Nu när vi äntligen hittade ett nytt hus så gick allting väldigt smidigt 👍🏼 Vi sålde huset på en förhandsvisning 🤩 Jesper har hållt oss bra uppdaterade hela tiden, är mycket trevlig & han är proffsig på sitt jobb & vet vad han gör ! Vi skulle absolut rekommendera Jesper till andra 🏡✅👏🏼 Läs mer
  • Björn Skoglöv F köpte sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-10

Onsala
    Vi köpte ett fritidshus av Jesper och är väldigt nöjda! Han var kunnig, saklig och trevlig. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2020-05-14 Jesper Axén svarar Björn Skoglöv F
    Tack Björn,
    Det va roligt att få hjälpa till. Hoppas ni ska trivas där nere. Vi hörs av!
  • Oskar T köpte sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-04-15

Vallda
    Jesper var mäklare när vi köpte vårt hus. Under hela processen var han tydlig, rak, hjälpsam och framförallt trevlig. Kan starkt rekommenderas. Läs mer
    2020-05-14 Jesper Axén svarar Oskar T
    Tack för orden Oskar, hoppas ni trivs i ert nya boende. Ni är alltid välkomna att höra av er.
  • Jörgen L köpte sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-16

Onsala
    Köpte fritids hus. Fick ett profesionelt bemötande. Mycket service inriktad. Löste ändring av tillträde snabbt och profesionellt. Läs mer
    2020-05-14 Jesper Axén svarar Jörgen L
    Tack Jörgen, roligt att du är nöjd. Jag kommer gärna på ett besök framöver och ser hur ni har det i bostaden.
  • Eva Margareta B sålde sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-16

Onsala
    Sålt 11/2-plans villa i Onsala. Mäklaren har hela tiden bemött mig väl och varit i kontakt med mig regelbundet före försäljningen och mycket ofta under visning och budgivning.
    han har väl uppfyllt de förväntningar man kan ställa på honom. Läs mer
    2020-05-14 Jesper Axén svarar Eva Margareta B
    Tack för att du tog dig tid att skriva de trevliga orden. Jag hoppas att du ska trivas i ditt nya boende Eva, ta hand om dig

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Madelen Frödfält