Jesper Axén

Jesper Axén

Jesper Axén är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Jesper Axén har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Jesper Axén har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 124 omdömen med ett betyg på 4.9. Jesper Axén har haft 37 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 124 Läs vad Jesper Axén

• Anneberg - Älvsåker
    2022-07-05 Verifierad kund
    Jesper är en mycket tillmötesgående och duktig Mäklare. Han lyssnade på våra önskemål och skrev en mycket bra text om vårt hus.

Han har en mycket fin balans mellan säljare och köpare. Jag kan varmt rekommendera honom!
    • Gällinge - Förlanda
    2022-06-14 Verifierad kund
    Tack för all hjälp Jesper!
    Det har alltid gått att nå jesper, snabb återkoppling och stort förtroende.
    2022-05-19 Verifierad kund
    På alla sätt en toppen mäklare, om jag hade något att sälja hade jag definitivt anlitat Jesper
    • Kungsbacka
    2022-05-05 Verifierad kund
    Jesper var trevlig och positiv samtidigt som han var rak och ärlig. Han överträffade våra höga förväntningar i försäljningen och var alltid tillgänglig för frågor och rådgivning. Vi var verkligen ett team under processen istället för säljare och mäklare.
    • Kungsbacka
    2022-04-29 Verifierad kund
    Supertrevlig mäklare som verkligen går den extra milen för att både köpare och säljare ska bli nöjda. Köper gärna hus av Jesper igen!
    2022-04-11 Verifierad kund
    Vi kände att vi fick ett bra bemötande och att han var genuint intresserad.
    Tyvärr verkar kriget (Ryssland/Ukraina) samt el o räntor påverkat marknaden till det sämre och det är jobbigt när det är få intressenter och att man själv inte kan vara med o ”sälja” sitt hus.
    Han vet att vi inte är 100% nöjda men då situationen är som den är, valde vi att sälja.
    Men Jesper är trevlig o lätt att nå då man behövde svar på sina frågor.
    2022-04-11 Verifierad kund
    Vi hade lite olika uppfattningar i början men Jesper hanterade det på ett proffsigt sätt och vi möttes i en bra dialog där han visade vad han gick för. jag kan absolut rekommendera Jesper.
    2022-04-07 Verifierad kund
    Tillgänglig och återkopplar på frågor och funderingar. Kändes välkomnande på visningen och svarade på våra frågor ärligt och uppriktigt.
    • Vallda
    2022-04-06 Verifierad kund
    Från första kontakten till signerat kontrakt har Jesper varit lyhörd, engagerad, kompetent, och pedagogisk.

Alla våra förväntningar överträffades. Under processen har han varit väldigt serviceinriktad och trevlig. Vi kan varmt rekommendera Jesper.

Betyger 5 av 5 är inte tillräckligt, vårt betyg är 6 av 5!
    • Fjärås
    2022-03-31 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande som gjorde att man kände sig trygg och bekväm. Skulle man mot förmodan behöva sälja i framtiden är det Jesper vi kontaktar. Rekommenderas varmt.