Jesper Axén
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 44 Läs vad Jesper Axén

• Jörgen L köpte sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-16

Onsala
    Köpte fritids hus. Fick ett profesionelt bemötande. Mycket service inriktad. Löste ändring av tillträde snabbt och profesionellt. Läs mer
  • Eva Margareta B sålde sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-16

Onsala
    Sålt 11/2-plans villa i Onsala. Mäklaren har hela tiden bemött mig väl och varit i kontakt med mig regelbundet före försäljningen och mycket ofta under visning och budgivning.
    han har väl uppfyllt de förväntningar man kan ställa på honom. Läs mer
  • Jacob G köpte sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-10

Onsala
    Vi har köpt en villa där Jesper var mäklaren. När vi kontaktade Jesper och frågade honom . Om bostaden erbjöd han oss en privat visning på kort varsel, något som vi uppskattade mycket. Jesper har varit mycket enkel att ha att göra med och väldigt proffsigt i sitt bemötande. Det har inte varit något problem att få svar på de frågor vi har haft.

Jag skulle själv valt att anlita Jesper som mäklare när jag säljer nästa gång. Läs mer
  • Jan Erik S sålde sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-01

Onsala
    Vi har just sålt vårt fritidshus på Onsala och Jesper har därvid vunnit vårt fulla förtroende. Lyhörd för synpunkter, återkopplade kontinuerligt och drev försäljningsprocessen snabbt och mycket professionellt, I tillägg sympatisk som person! Läs mer
    2020-03-11 Jesper Axén svarar Jan Erik S
    Tack för de trevliga orden Jan-Eric! Nöjet va på min sida att få hjälpa er med försäljningsprocessen och framförallt få lära känna er. Önskar er all lycka i framtiden!
  • Ola L sålde sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-19

Frillesås
    Proffsig i sitt jobb och snabbt avslut på försäljningen Läs mer
    2020-02-20 Jesper Axén svarar Ola L
    Tack Ola,
    De va roligt att få hjälpa till med försäljningen!
    Lycka till i nästa boende.
  • Thomas Joakim Z sålde sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-13

Onsala
    Vi fick hjälp av Jesper när vi skulle sälja vårt hus i Onsala.
    Han va professionell, kunnig och ingav förtroende.
    Dessutom snabb på att återkoppla på händelser och agerade snabbt när det behövdes.

Mycket bra! Läs mer
    2020-02-20 Jesper Axén svarar Thomas Joakim Z
    Tack Joakim!
    Nöjet va på min sida att få lära känna er och hjälpta till i processen. Lycka till i framtiden och på återseende.
  • Christel B köpte sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-11

Fjärås
    Min sambo och jag köpte ett hus av Jesper. Kanon bra och proffsigt bemötande från början till slut! Väldigt nöjda! Läs mer
    2020-02-20 Jesper Axén svarar Christel B
    Tack Christel ! Det va roligt att få vara delaktig i ert husköp. Nu hoppas jag att ni ska trivas i huset!
  • Anna Maria Caroline Z sålde sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-10

Onsala
    Sålt bostad. Upplever att Jesper är mycket serviceminded och trevlig att ha att göra med. Väldigt tillgänglig och duktig på att återkoppla. Vi har haft mycket kontakt under både dagtid, kvällstid och helger vilket jag verkligen uppskattar. Han är en kompetent och trevlig mäklare. Läs mer
    2020-02-20 Jesper Axén svarar Anna Maria Caroline Z
    Tack Caroline!
    Väldigt roligt att få hjälpa till i processen! Nu önskar jag dig lycka i nästa boende och du kan alltid höra av dig.
  • Mauritz L köpte sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-10

Fjärås
    Köpte villa i Kungsbacka som Jesper förmedlade.
    Jesper gjorde ett exemplariskt jobb med att svara på det frågor och funderingar vi hade. Han var även flexibel men att visa huset akut och snabbt hjälpa till med att förse oss med tex. dokument och telefonnummer till entrepenörer.
    Köpet kändes tryggt och seriöst!
    5/5 ⭐️ Läs mer
    2020-02-20 Jesper Axén svarar Mauritz L
    Tusen tack för de fina orden! Hoppas ni trivs i ert nya boende. De va väldigt roligt att få hjälpa till i processen. Ni är alltid välkomna att slå en signal!
  • Ing-marie M köpte sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-09

Vallda
    Har köpt villa. Proffsig, lugn och trygg. Läs mer
    2020-02-10 Jesper Axén svarar Ing-marie M
    Tack så mycket Ing-marie. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya boende och ni är alltid välkomna att höra av er.
    Må väl!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka