Daniel Werdien

Daniel Werdien

Daniel Werdien är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Daniel Werdien har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Daniel Werdien har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-11 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Werdien har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

36 omdömen om Daniel Werdien

Kent Daniel J
Vallda

Alltid positiv och lösningsorienterad!

Svar från Daniel Werdien

Tack Daniel för förtroendet och de fina betyget! Vi håller kontakten framåt.

Pernilla Johanna K
Vallda

Det som vi fastnade för med Daniel var hans lugn och tydlighet. Vi har haft en mycket öppen dialog och det uppskattar vi. Hans tålamod var enormt då vi var kräsna säljare.

Svar från Daniel Werdien

Tack Pernilla, väldigt roligt att fått hjälpa till i er bostadsresa! Ni vet vart ni hittar mig framöver om det skulle vara någonting!

Robin S
Onsala

Proffesionellt bemötande samt hjälpsam i alla steg.

Svar från Daniel Werdien

Tack själv Robin! Hoppas ni får många härliga år framöver i huset, vi håller kontakten!

Massimo M
Gällinge - Förlanda

Both me and my wife we foun him very kind, professional, dedicated and available to show up the property as well as to answer all our realted

Svar från Daniel Werdien

Thanks Massimo! Its been really fun to work with you guys and im sure we will keep in contact forward.

Jimmy Jonas O
Gällinge - Förlanda

Går inte att bli mer nöjda med samarbetet med Daniel! Väldigt lyhörd, positiv och med stor kunskap som gjorde att vi kände oss trygga och lugna under försäljningen trots tuffa tider. Vi är väldigt tacksamma och skulle varmt rekomendera Daniel!

Svar från Daniel Werdien

Tack Jimmy, det värmer! Lycka till framåt nu så hörs vi säkert av framöver.

Sofia Linnéa Marie P
Gällinge - Förlanda

Daniel är en väldigt positiv och trygg person som får en att känna ett lugn, även under en period där man egentligen inte är speciellt lugn själv. Vi är väldigt nöjda med Daniels engagemang från start till slut och extremt tacksamma över att ha haft honom som en stöttepelare. Han har sett oss, hört oss, lugnat oss och peppat oss under hela processen.

Svar från Daniel Werdien

Tack så mycket Sofia! Det har varit väldigt roligt att få samarbeta med er, lycka till framöver med ert nya boende och ni är alltid välkomna att höra av er till mig!

Stefania R
Gällinge - Förlanda

Absolutely fantastic agent. Always available to call back fast, reply to texts fast, answer questions of any kind. Very helpful and present with everything. Willing to speak English which was very appreciated. A genuinely pleasant person to interact with during the whole process. Thank you!

Svar från Daniel Werdien

Thanks for the kind words! Its been a pleasure and looking forward to keep in touch after you moved in.

Maria H
Fjärås

Daniel har med sitt lugna sätt givit oss den trygghet som vi som säljare har varit i behov av! Han har guidat oss väl genom hela processen😀

Svar från Daniel Werdien

Tack så mycket för de fina orden och tack för förtroendet!

Jonna G
Fjärås

Snabb och tydlig kommunikation under hela processen.

Munkhammar Joel M
Onsala