Elin Svenhed är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

och har varit registrerad mäklare sedan 2012. Elin Svenhed har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 129 omdömen sedan 2015-03-12. Elin Svenhed har haft 32 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 129 Läs vad Elin Svenhed

• Stort engagemang, och en härlig positivitet i kombination med fantastisk erfarenhet. Mycket hjälpsam och lyhörd!
    Emelie S sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2020-10-05
    Vad roligt att ni är så nöjda. Så roligt för mig att få lära känna er och hjälpa er med försäljningen. Allt gott!

Visa svar
  • Elin hjälpte oss att sälja vårt radhus under våren när coronapandemin slog till. Hon behöll lugnet genom hela processen och hennes rutin märktes verkligen. Skönt att ha en erfaren mäklare i ryggen under sådana förutsättningar.
    Viktor S sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2020-10-05
    Tack för fint omdöme Viktor. Glad att jag kunde hjälpa er genom försäljningsprocessen på ett tryggt och bra sätt.

Visa svar
  • Trevlig och toppen säljare kan varmt rekommendera henne till nästa säljare
    Niclas O sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2020-07-06
    • 94.0 m²
    • Frillesås
    2020-07-06
    Tack Niclas! Det var skoj att jobba tillsammans med er, tack för gott samarbete! :-)

Visa svar
  • Fantastisk mäklare vid köp av bostad! Rekommenderar starkt, hängiven och sätter kunden i fokus!
    Sahar A köpte sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2020-07-03
    2020-07-03
    Vad roligt att ni är så nöjda! Tack snälla för din fina rekommendation, det värmer! Allt gott!

Visa svar
  • Sålt hus. Blev bemött med vänlighet o respekt. Duktig på att tillmötesgå både köpare o säljare. Tillgänglig på telefon, svarar snabbt och är serviceminded. Lätt att samarbeta med.
    Elnaz M sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2020-06-26
    • 125.0 m²
    2020-06-26
    Tack Elnaz! Så roligt att samarbeta med dig och få sälja ditt fina hus! Varmt välkommen åter och tack igen för din rekommendation.

Visa svar
  • Hej! Elin har på ett professionellt och smidigt sätt hjälpt oss att sälja en tomt. Elin har klokt och trevligt lotsat oss genom affären, vilken blev en succé. Tack, vi kommer att tipsa andra och återkomma om vi ska göra någon mer fastighetsaffär.
    Ulrika N
    Ulrika N sålde en tomt med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2020-06-05
    2020-06-05
    Tack snälla Ulrika för ert fina omdöme! Så roligt att jobba tillsammans med er, ni är alltid välkomna tillbaka. Önskar er en fin sommar!

Visa svar
  • Vi har precis köpt vårat första hus av Elin i Onsala! Allt kändes väldigt tryggt och Elin kändes pålitlig och gav verkligen det där lilla extra. Bara bra och säga och vi kommer verkligen rekommendera henne vidare!
    Sofia V köpte sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2020-05-05
    • 116.0 m²
    2020-05-05
    Tusen tack Sofia! Så roligt att höra att ni är nöjda och jätteroligt att få hjälpa er hitta ert drömhus. Lycka till med livet som husägare!

Visa svar
  • Engagerad och lyhört från första mötet genom hela säljprocessen. Hon pushade oss att både våga sälja i corona tider och att vi skulle ut med huset innan våren kom, Från att hon tog sig an försäljningsuppdraget så tog det 3 veckor till kontraktsskrivning. Vi kan varmt rekommendera Elin. hon levererar och överträffade våra förväntmningar
    Lars S sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2020-04-20
    • 169.0 m²
    2020-04-20
    Tack snälla för ert fin-fina omdöme och varma rekommendation. Blir glad över att läsa det och ännu gladare över att ni är nöjda. Tack!

• Bra återkoppling under hela försäljningen. Mycket trevlig och lättsam 👍
    Nina W
    Nina W sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2020-03-27
    • 23.0 m²
    2020-03-27
    Tack för det fina omdömet Nina! Och tack för gott samarbete! :)

Visa svar
  • Elin var mycket professionell och hanterade vår försäljning på bästa sätt!
    Martin B
    Martin B sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2020-03-26
    • 144.0 m²
    • Trönninge
    2020-03-26
    Tack Martin! Gott att höra att ni är nöjda. :)