Elin Svenhed

Elin Svenhed

Elin Svenhed är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Elin Svenhed har varit registrerad mäklare sedan 2012-02. Elin Svenhed har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 146 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Svenhed har haft 29 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 146 Läs vad Elin Svenhed

2021-06-24
    Elin har sålt vår villa och vi är väldigt nöjda. Elin svarar snabbt på frågor och har alltid ett positivt bemötande. Elin är professionell och märks att hon har stor erfarenhet vilket gör att vi har känts oss trygga under hela säljprocessen.
    Vi kan varmt rekommendera Elin och kommer anlita henne i framtiden om det blir aktuellt.
    Tack snälla Sara för dina fina ord. Jag är så glad att jag fick möjlighet att hjälpa er. Ett nöje! Elin Svenhed
    2021-06-22
    Elin är otroligt proffsig och inger stort förtroende. Hon är snabb på att svara när man sökte henne och mån om att allt ska gå smidigt. Kan varmt rekommendera henne.
    Tack Karin! Underbart att höra att ni är nöjda och känner att ni fick bra hjälp. Allt gott! Elin Svenhed
    2021-06-17
    Vi tyckte om Elin på en gång. Hon känns trygg, visar ett stort engagemang och är mycket professionell och empatisk, så trevlig.
    Ann-Christin och Bertil S.
    Kungsbacka
    Tack snälla för era fina ord, det värmer. Så glad att ha fått hjälpa er med ert bostadsköp och nu även med er försäljning. :-) Elin Svenhed
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2021-06-07
    Hej
    Har köpt en bostadsrätt, lägenhet 2 rum och kök i Kungsbacka. Kände direkt att jag var intresserad av objektet och kontaktade Elin som har varit mycket tillmötesgående och snabb på att återkoppla när jag ringt och messat då jag velat få tag i henne. Har haft bra kontakt under hela perioden och det var ett bra möte tillsammans med säljaren och Elin när vi skrev kontrakt. Kan varmt rekommendera henne.

//Hanna Bladh
    Underbart att höra Hanna! Tusen tack för fina ord. Roligt att få hjälpa dig med lägenhetsköp. Allt gott! Elin Svenhed
    • Åsa
    2021-06-01
    Vi sålde vår villa och fick direkt ett gott intryck av Elin, som visade sig stämma till 100%. Elin är trevlig, kunnig och påläst och var genom hela processen oerhört engagerad och aktiv. Vi kände oss väldigt trygga, vilket var skönt eftersom det var vår första försäljning. Vi kan varmt rekommendera Elin!
    Tack snälla Andrea för fina ord. Det värmer! Var ett nöje att jobba med er! Elin Svenhed
    • Anneberg - Älvsåker
    2021-05-09
    Köpt en villa under pandemi och med högt tryck under visningarna.
    Elin fick oss att känna oss viktiga redan vid första kontakt skötte allt därefter smidigt.
    Tack för trevligt omdöme! Härligt att ni är nöjda! Elin Svenhed
    2021-04-06
    Köpte ett hus och Elin förmedlade detta mkt proffsigt. Det märks att hon har lång erfarenhet av baranchen.
    Tack för fint omdöme från dig och härligt att höra att du är nöjd! Elin Svenhed
    2021-02-18
    Har nu både köpt och sålt genom elin! Lika proffsigt och trevligt båda gångerna. Engagemang, värme och god kommunikation. Rekommenderas varmt.
    Tack snälla Hanna för dina varma ord! Har varit en ära att få hjälpa er med både köp och försäljning. :) Sköt om er! Elin Svenhed
    • Onsala
    2021-02-16
    Mycket snabb återkoppling och professionellt bemötande!
    Tack Karin! Vad roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas ni kommer trivas i ert nya fina hus. Allt gott! Elin Svenhed
    • Onsala
    2021-02-15
    Proffsig, påläst och otroligt trevlig att ha och göra med!
    Tack för fina ord! Det värmer. Elin Svenhed