Elin Svenhed
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02

Läs vad 121 Läs vad Elin Svenhed

• Nina W
    Nina W sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-27

Bra återkoppling under hela försäljningen.
    Mycket trevlig och lättsam 👍 Läs mer
  • Martin B
    Martin B sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-26

Trönninge
    Elin var mycket professionell och hanterade vår försäljning på bästa sätt! Läs mer
  • Kent H sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-22

Fjärås
    Jag har sålt en villa
    Hon var trevlig och proffsig från första stund
    Jag hade inga förväntningar men efter vi träffat Elin så är vi lyriska.Vi kunde inte få någon bättre.
    Hennes agerande var imponerande hon var engagerad trevlig snabb svarade alltid direkt på mail och sms. Läs mer
    2020-03-22 Elin S svarar Kent H
    Tack! Vad glad jag blir över att läsa ert omdöme, så fint. Jätteroligt att få lära känna er och hjälpa er med försäljningen. Tusen tack igen!
    Elin S gillar detta
  • Pierre S sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-20

sålt hus i Onsala
    mycket bra
    kan bara ösa beröm över Elin
    ska ni sälja så finns bara ett alternativ å välja Elin Svenhed Läs mer
    2020-03-23 Elin S svarar Pierre S
    Tack snälla för omdömet, så glad jag blir! Jag är tacksam över att jag fick chans att hjälpa er. Må så gott!
    Elin S gillar detta
  • Bo V köpte sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-29

Fjärås
    Vi köpte en villa som var ”på gång”, och fick redan vid första samtalet med mäklaren frågan om vi ville lägga förhandsbud. Det var rätt sak i den situationen. Tacksam att det gick snabbt att få tid för egen visning.
    Vi hade lånelöfte, men missade att göra färdigt med banken innan kontraktsskrivningen. En påminnelse innan från mäklaren hade varit bra, för det är mycket i huvudet inför det beslutet. Läs mer
    2020-03-10 Elin S svarar Bo V
    Tack för ert omdöme Bo. Gott att höra att ni på det stora hela är nöjda med processen. Tempot är ofta lite högre när man som ni får chans att komma på förhandsvisning och lägga förhandsbud. Tacksam för er feedback kring att jag kunde påmint en extra gång att ni skulle stämt av med banken en gång till. Allt gott!
    Elin S gillar detta
  • Richard D köpte sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-28

Onsala
    Köpte ett hus i Kungsbacka. Elin har varit exceptionellt bra att ha att göra med. Glad, positiv och kommunikativ. Kunde inte varit bättre! :) Rekommenderas starkt!! Läs mer
    2020-02-28 Elin S svarar Richard D
    Stort tack för dina fina ord, värmer och gör mig otroligt glad. Tack! Lycka till med ert nya fina hus, jag tror ni kommer stormtrivas!
    Elin S gillar detta
  • Niclas A sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-25

Onsala
    Enkel och bekväm försäljning genom hela processen! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-02-27 Elin S svarar Niclas A
    Tack för rekommendationen Niclas! Känns jättebra att ni är nöjda med hela processen. Sköt om er!
    Elin S gillar detta
  • Kerstin G sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-20

Onsala
    Vi har varit i kontakt med Elin Svenhed vid både köp och försäljning av hus och hon är proffsig och engagerad som få. Hon arbetar transparent och förtroendeingivande för bägge parter och vi har känt oss helt trygga i affärerna hon förmedlat. Nästa gång vi säljer hus är Elin ett självklart val! Läs mer
    2020-02-21 Elin S svarar Kerstin G
    Tack Kerstin! Tack för att jag har fått vara med er både vid köp och försäljning. Det har varit så roligt och jag hoppas få möjlighet att hjälpa er även i framtiden. Tack för din fina rekommendation!
    Elin S gillar detta
  • Johanna J sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-17

Kungsbacka
    Sålde ett kedjehus tillsammans med Elin. Fantastiskt bemötande från första stund och vi har varit trygga med henne under hela processen. Precis den rätta touchen man söker hos en mäklare! Rekommenderar henne alla dagar i veckan. Läs mer
    2020-02-18 Elin S svarar Johanna J
    Tack för förtroendet att ta hand om er försäljning, det har varit ren glädje att jobba med er och ert fina hus. Så tacksam (alla dagar i veckan) ;) över ditt härliga omdöme om mig. Värmer i hjärtat!
    Elin S gillar detta
  • Elsie O köpte sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-17

Kungsbacka
    Köpt 1-planshus på Mor Selmas väg 17 i Björkris. Mäklaren agerat korrekt på alla sätt. Vi är nöjda! Läs mer
    2020-02-18 Elin S svarar Elsie O
    Härligt att höra att ni är nöjda, det gör mig glad! Hoppas och tror att ni kommer stortrivas i ert nya fina hus.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Madelen Frödfält