Elin Svenhed
Registrerad mäklare sedan 2012-02-03
Aktiv på Reco.se sedan 2015-03-12
2019-07 - 2020-06

Läs vad 127 Läs vad Elin Svenhed

• Niclas O sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-07-06

Frillesås
    Trevlig och toppen säljare kan varmt rekommendera henne till nästa säljare Läs mer
    2020-07-07 Elin S svarar Niclas O
    Tack Niclas! Det var skoj att jobba tillsammans med er, tack för gott samarbete! :-)
    Elin S gillar detta
  • Sahar A köpte sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-07-03

Kungsbacka
    Fantastisk mäklare vid köp av bostad! Rekommenderar starkt, hängiven och sätter kunden i fokus! Läs mer
    2020-07-06 Elin S svarar Sahar A
    Vad roligt att ni är så nöjda! Tack snälla för din fina rekommendation, det värmer! Allt gott!
    Elin S gillar detta
  • Elnaz M sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-26

Kungsbacka
    Sålt hus. Blev bemött med vänlighet o respekt. Duktig på att tillmötesgå både köpare o säljare.
    Tillgänglig på telefon, svarar snabbt och är serviceminded. Lätt att samarbeta med. Läs mer
    2020-06-30 Elin S svarar Elnaz M
    Tack Elnaz! Så roligt att samarbeta med dig och få sälja ditt fina hus! Varmt välkommen åter och tack igen för din rekommendation.
  • Ulrika N
    Ulrika N sålde en tomt med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-05

Hej!
    Elin har på ett professionellt och smidigt sätt hjälpt oss att sälja en tomt. Elin har klokt och trevligt lotsat oss genom affären, vilken blev en succé. Tack, vi kommer att tipsa andra och återkomma om vi ska göra någon mer fastighetsaffär. Läs mer
    2020-06-24 Elin S svarar Ulrika N
    Tack snälla Ulrika för ert fina omdöme! Så roligt att jobba tillsammans med er, ni är alltid välkomna tillbaka. Önskar er en fin sommar!
    Elin S gillar detta
  • Sofia V köpte sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-05

Onsala
    Vi har precis köpt vårat första hus av Elin i Onsala! Allt kändes väldigt tryggt och Elin kändes pålitlig och gav verkligen det där lilla extra. Bara bra och säga och vi kommer verkligen rekommendera henne vidare! Läs mer
    2020-05-11 Elin S svarar Sofia V
    Tusen tack Sofia! Så roligt att höra att ni är nöjda och jätteroligt att få hjälpa er hitta ert drömhus. Lycka till med livet som husägare!
  • Lars S sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-04-20

Onsala
    Engagerad och lyhört från första mötet genom hela säljprocessen. Hon pushade oss att både våga sälja i corona tider och att vi skulle ut med huset innan våren kom, Från att hon tog sig an försäljningsuppdraget så tog det 3 veckor till kontraktsskrivning. Vi kan varmt rekommendera Elin. hon levererar och överträffade våra förväntmningar Läs mer
    2020-04-22 Elin S svarar Lars S
    Tack snälla för ert fin-fina omdöme och varma rekommendation. Blir glad över att läsa det och ännu gladare över att ni är nöjda. Tack!
  • Nina W
    Nina W sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-27

Bra återkoppling under hela försäljningen.
    Mycket trevlig och lättsam 👍 Läs mer
    2020-03-30 Elin S svarar Nina W
    Tack för det fina omdömet Nina! Och tack för gott samarbete! :)
  • Martin B
    Martin B sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-26

Trönninge
    Elin var mycket professionell och hanterade vår försäljning på bästa sätt! Läs mer
    2020-03-30 Elin S svarar Martin B
    Tack Martin! Gott att höra att ni är nöjda. :)
    Elin S gillar detta
  • Kent H sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-22

Fjärås
    Jag har sålt en villa
    Hon var trevlig och proffsig från första stund
    Jag hade inga förväntningar men efter vi träffat Elin så är vi lyriska.Vi kunde inte få någon bättre.
    Hennes agerande var imponerande hon var engagerad trevlig snabb svarade alltid direkt på mail och sms. Läs mer
    2020-03-22 Elin S svarar Kent H
    Tack! Vad glad jag blir över att läsa ert omdöme, så fint. Jätteroligt att få lära känna er och hjälpa er med försäljningen. Tusen tack igen!
    Elin S gillar detta
  • Pierre S sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-20

sålt hus i Onsala
    mycket bra
    kan bara ösa beröm över Elin
    ska ni sälja så finns bara ett alternativ å välja Elin Svenhed Läs mer
    2020-03-23 Elin S svarar Pierre S
    Tack snälla för omdömet, så glad jag blir! Jag är tacksam över att jag fick chans att hjälpa er. Må så gott!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Madelen Frödfält