Elin Svenhed
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 78 kunder tycker om Elin Svenhed

• Emelie Z köpte sin bostad med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi köpte vårt första hus, en villa. Vi blev bra bemötta av mäklaren som gjorde det möjligt för oss att se och köpa bostaden på förhand. Vi önskade oss en snabb, smidig och ett bra husköp med en ärlig mäklare. Detta uppfyllde vår mäklare och har även efter husköpet varit till stor hjälp då säljaren inte tömde och städade huset samt tomten som det skulle. Läs mer
  • Joakim E sålde sin bostad med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Proffesionellt bemötande och hantering av försäljningen av mitt hus. Läs mer
  • Sara S sålde sin bostad med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålde min villa med Elins hjälp. Ett proffesionellt bemötande och en mäklare som sprudlar av energi. Skulle jag sälja i framtiden så skulle jag definitivt ta hjälp av Elin igen 😊 Läs mer
  • Josefin N köpte sin bostad med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpte vårt första hus och fick mycket bra bemötande och information hela vägen. Elin är mycket trevlig, professionell och svarar snabbt på både mail och telefon. Mycket nöjd! Läs mer
  • Marita H
    Marita H sålde sin bostad med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt villa. Jättefin kontakt från första mötet. Vänlig, tillmötesgående, glad, trevlig. Lätt att nå vid mailkontakt o alltid hjälpsam. Duktig i sitt yrke. Känner att man kan lita på henne. Bara positivt! Läs mer
  • Håkan F
    Håkan F sålde sin bostad med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi sålde en villa i centrala Kungsbacka.

Elin är mycket professionell och kunde ge oss bra stöd och råd. Hela processen sköttes mycket smidigt och proffsigt.
    Alla kontakter och frågar hanterades med stor respekt och professionalism. Vi blev bra lyssnade på och vår vilja följdes och stöttades.
    Huset blev dessutom sålt snabbt och smärtfritt.

Tack Elin Läs mer
  • Carolina E skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi sålde vårt hus i Onsala via Elin. Jättenöjda med hela försäljningsprocessen, trevligt och professionellt bemötande, snabb återkoppling vid frågor. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Lucas J skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Proffsigt bemötande o effektivt säljarbete, resulterade i att vi fick sålt vår fastighet med kort framförhållning. Läs mer
  • Anna E skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Både köpt och sålt villa med Elins hjälp. Hon var oerhört lugn, trygg och empatisk på alla sätt. Kunde inte blivit bemötta på ett bättre sätt. Hon bedömde priset på vår villa mycket väl, och vi fick gott och väl vad vi önskat få för den! Läs mer
  • Karin B skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpte en villa. Blev professionellt bemött. Mäklaren var förtroendeingivande och tillmötesgående och framstod som neutral. Hon var lugn och sansad och pressade inte fram en affär. Mäklaren föreslog själv att det skulle skrivas in villkor i avtalet som bara var till förmån för oss som köpare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Rebecka Polhem