Elin Svenhed
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 89 Läs vad Elin Svenhed

• Anders B sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-06-29

Kungsbacka - Öjersbo
    Sålt mitt hus och är jätte imponerad av Elins yrkes skicklighet och och bemötande med oss kunder.
    Tack! Läs mer
    2019-07-01 Elin S svarar Anders B
    Tack själv Anders! Roligt att du är så nöjd, det värmer. Ha en fin sommar!
    Elin S gillar detta
  • Elin Å köpte sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-06-04

Kungsbacka
    Vi både köpte och sålde hus med Elins hjälp. Kunnig, trevlig, hjälpsam och lätt att komunicera med! Läs mer
    2019-06-17 Elin S svarar Elin Å
    Tack Elin! Jätteroligt att få vara med er vid både försäljning och köp. Ha en fin sommar!
    Elin S gillar detta
  • Anders G sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-05-01

Kungsbacka
    Sålde vårt hus på Kaktusvägen.
    Elin är en mycket trevlig, positiv och seriös mäklare, som tog hand om försäljningen på ett mycket kunnigt sätt. Vi kan verkligen rekommendera Elin! Läs mer
    2019-05-06 Elin S svarar Anders G
    Tack för ert fina omdöme, det värmer! Så glad över att jag fick chans att jobba med er. Allt gott!
    Elin S gillar detta
  • Caroline M sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-04-23

Onsala
    Vi har genom Elin sålt vår fastighet.
    Elin är alltid positiv och glad men framförallt proffsig. Det var första gången vi sålde en bostad och vi är väldigt glada över att det gick så bra. Läs mer
    2019-05-06 Elin S svarar Caroline M
    Tack Caroline! Härligt att ni är nöjda! :)
    Elin S gillar detta
  • Ewa H sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-03-17

Anneberg
    Pinnesåsvägen 36
    Trevlig och proffsig, snabb att svara, humor, ej påträngande
    Över förväntan:) Läs mer
    2019-03-26 Elin S svarar Ewa H
    Tack Ewa för ditt härliga omdöme. Det värmer att läsa! :)
    Elin S gillar detta
  • Margareta H sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-03-17

Kungsbacka
    Bra jobbat.Sålt min villa till trevligt par.Nöjd med hennes hjälpsamhet.Mycket lugn och behaglig.mvh Margareta. Läs mer
    2019-03-26 Elin S svarar Margareta H
    Så glad jag blir att höra att du är nöjd! Tack för ditt förtroende!
  • Susanne H
    Susanne H köpte sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-02-25

Onsala
    Elin har haft ett personligt och samtidigt professionellt engagemang genom hela proceduren. Från första husvisningsbokningen till tillträdesdagen <3
    Rekommenderar henne varmt till alla husköpare! Läs mer
    2019-03-06 Elin S svarar Susanne H
    Tack Susanne! Jag är så glad över att ha fått hjälpa dig med husköpet. Du passar som handen i handsken i ditt nya hus. :) Allt gott till dig! <3
  • Johan W
    Johan W sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-02-13

Fjärås
    Vi anlitade Elin vid försäljning utav vårat hus. Väldigt trevlig och proffsig. Hade definitivt anlitat Elin igen vid en ev. framtida bostadsaffär. Väldigt nöjda. Läs mer
    2019-02-19 Elin S svarar Johan W
    Så roligt att få hjälpa er och härligt att ni är nöjda! Sköt om er!
    Elin S gillar detta
  • Cristian O köpte sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-02-06

Onsala
    Vi är jätte nöjda hur affären gick till och för ett fantastiskt bemötande.Det var professionell och vänlig.Vad kan man önskar sig mer Stor tack och varför inte, kram! Läs mer
    2019-02-06 Elin S svarar Cristian O
    Tack snälla för ert fina omdöme, det värmer. En ära att få hjälpa er med ert bostadsköp! Hoppas ni kommer trivas! Kram på er
    Elin S gillar detta
  • Gunnar L köpte sin bostad med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-01-10

Elin var påläst, lugn och tydlig. Hon förklarade på ett bra sätt de olika stegen i ett husköp. Läs mer
    2019-01-14 Elin S svarar Gunnar L
    Tack Gunnar! Härligt att ni kände er trygga i processen. Allt gott!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Elin Svenhed