Elin Svenhed

Elin Svenhed

Elin Svenhed är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Elin Svenhed har varit registrerad mäklare sedan 2012-02. Elin Svenhed har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 180 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Svenhed har haft 37 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 180 Läs vad Elin Svenhed

• Kungsbacka
    2022-07-27 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande. Men missade att lägga ut huset på "på gång" som överenskommet, lade ut huset under kategorin radhus på hemnet fast det var en villa och hade också gått ut med snabbt tillträde fast det inte går på grund av att en bouppteckning behöver göras.
    Tack för ditt omdöme, jag tar till mig av feedbacken. Tack för det! Tidsplanen blev dessvärre lite för snäv för att vi skulle hinna med på ett optimalt sätt innan sommaren/semestertider. Allt gott! Elin Svenhed
    2022-07-16 Verifierad kund
    Bra kommunikation och ärlig framtoning.
    Gott att veta att ni är nöjda. Tack för fint omdöme! Elin Svenhed
  • 2022-07-09 Spontant omdöme
    Elin hjälpte mig med mitt bostadsköp. Hon var trevlig, kunnig och proffsig på visningen. Budgivningen sköttes exemplariskt. När det var dags för kontraktsskrivning var Elin flexibel för att möta mina behov, det gick snabbt och smidigt. Under hela processen har Elin funnits tillgänglig för att svara på frågor och varit behjälplig på alla sätt. Hon är duktig och väldigt trevlig och hjälpsam. Jag kan verkligen rekommendera Elin, helt klart Kungsbackas bästa mäklare! 😊
    Det var fina ord Hanna, tack så mycket! Blir väldigt glad av att höra att du är så nöjd. :) Elin Svenhed
    • Anneberg - Älvsåker
    2022-06-29 Verifierad kund
    -På vilket sätt blev du bemött av mäklaren.
    Positivt, avslappnat möte- Värderingsmöte av fastigheten, hon var lyssnande på vad vi hade för förväntningar av affären, lämnade en ärlig bedömning av marknadsläget. Humor.
    Vilka förväntningar hade ni och hur levde mäklaren upp till dem.
    - Vi är mkt nöjda med Elins åtagande, hon levererade det vi önskade.
    Sammanfatta gärna din upplevelse av mäklaren vid försäljningen av din bostad
    - Nu berättar jag fritt ur hjärtat. Jag (Mannen i huset) klarar inte av försäljningstyper, som pratar och gärna vil påskina sin egen förträfflighet. Elin är tvärt emot detta, vill även säga att jag kom med argument i försäljningsprocessen, som Elin motbevisade.
    Slutsats.
    En varm människa man känner sig trygg med.
    Tack Christer! Vilka varma, fina ord. Tack för förtroendet att få hjälpa er med er försäljning. Det var ett nöje! Elin Svenhed
    • Anneberg - Älvsåker
    2022-06-29 Verifierad kund
    Det var min make som träffade Elin under förberedelserna till försäljningen, jag mötte henne först vid kontraktsskrivningen.
    Men hon har varit lyhörd på våra önskemål samt verkar ha en bra kundkrets.
    Utstrålar trygghet samt ödmjukhet.
    Min bedömning är att hon är en mycket skicklig mäklare 😀
    Tusen tack Kristina för ditt fina omdöme. Så roligt att ni är nöjda med mig och Fastighetsbyrån. Elin Svenhed
    • Kungsbacka
    2022-06-13 Verifierad kund
    Vi blev trevligt bemötta av Elin och hon höll en god kommunikation hela vägen vilket vi uppskattade. De frågor vi hade om bostaden kunde hon besvara väl och de hon inte kunde besvara tog hon reda på och återkopplade snabbt.
    Tack snälla för fint omdöme! Ett nöje för mig att få hjälpa er med ert bostadsköp. Elin Svenhed
    2022-05-29 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Elin och hur hon skötte vår bostadsaffär.
    Vad fint att höra, tack! Roligt att få hjälpa er med ert bostadsköp. Grattis till ert nya hem! Elin Svenhed
    2022-05-18 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Elin som mäklare. Trevligt bemötande, snabb återkoppling. Mycket bra upplevelse, kan varmt rekommendera Elin!
    Vad härligt att höra Emelie. Tusen tack för fin rekommendation! Allt gott! Elin Svenhed
    • Onsala
    2022-05-04 Verifierad kund
    Elin är inlyssnande, trevlig och erfaren mäklare. Jag fick direkt förtroende för henne och hon har stöttat oss på ett utmärkt sätt i vår säljprocess.
    Fint att höra att ni är nöjda, det värmer. Det har varit så roligt att samarbeta med er. Tusen tack för er rekommendation! Allt gott! Elin Svenhed
    • Onsala
    2022-05-03 Verifierad kund
    Trevlig och lyhörd, bra bemötande.
    Hade önskat att mäklaren va mer påläst på detaljplan.
    Tack för fint omdöme och bra feedback Martin. Allt gott! Elin Svenhed