Elin Svenhed
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 82 kunder tycker om Elin Svenhed

• Johan W
    Johan W sålde sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-02-13

4:a
    87m²
    Fjärås
    Vi anlitade Elin vid försäljning utav vårat hus. Väldigt trevlig och proffsig. Hade definitivt anlitat Elin igen vid en ev. framtida bostadsaffär. Väldigt nöjda. Läs mer
    2019-02-19 Elin S svarar Johan W
    Så roligt att få hjälpa er och härligt att ni är nöjda! Sköt om er!
    Elin S gillar detta
  • Cristian O köpte sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-02-06

6:a
    132m²
    Onsala
    Vi är jätte nöjda hur affären gick till och för ett fantastiskt bemötande.Det var professionell och vänlig.Vad kan man önskar sig mer Stor tack och varför inte, kram! Läs mer
    2019-02-06 Elin S svarar Cristian O
    Tack snälla för ert fina omdöme, det värmer. En ära att få hjälpa er med ert bostadsköp! Hoppas ni kommer trivas! Kram på er
    Elin S gillar detta
  • Gunnar L köpte sin bostad med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-01-10

Elin var påläst, lugn och tydlig. Hon förklarade på ett bra sätt de olika stegen i ett husköp. Läs mer
    2019-01-14 Elin S svarar Gunnar L
    Tack Gunnar! Härligt att ni kände er trygga i processen. Allt gott!
    Elin S gillar detta
  • Helena L köpte sin bostad med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-01-07

Vi har köpt en villa i Onsala och Elin var mäklaren som skötte visning och försäljning. Hon var trevlig och professionell, alltid snabb på att svara på mail och telefon och ingav förtroende. Läs mer
    2019-01-08 Elin S svarar Helena L
    Tack för fint omdöme Helena. Hoppas ni trivs i ert nya fina hus!
    Elin S gillar detta
  • Emelie Z köpte sin bostad med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-12-03

Vi köpte vårt första hus, en villa. Vi blev bra bemötta av mäklaren som gjorde det möjligt för oss att se och köpa bostaden på förhand. Vi önskade oss en snabb, smidig och ett bra husköp med en ärlig mäklare. Detta uppfyllde vår mäklare och har även efter husköpet varit till stor hjälp då säljaren inte tömde och städade huset samt tomten som det skulle. Läs mer
  • Joakim E sålde sin bostad med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-11-28

Proffesionellt bemötande och hantering av försäljningen av mitt hus. Läs mer
  • Sara S sålde sin bostad med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-11-17

Sålde min villa med Elins hjälp. Ett proffesionellt bemötande och en mäklare som sprudlar av energi. Skulle jag sälja i framtiden så skulle jag definitivt ta hjälp av Elin igen 😊 Läs mer
  • Josefin N köpte sin bostad med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-10-16

Köpte vårt första hus och fick mycket bra bemötande och information hela vägen. Elin är mycket trevlig, professionell och svarar snabbt på både mail och telefon. Mycket nöjd! Läs mer
  • Marita H
    Marita H sålde sin bostad med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-10-09

Sålt villa. Jättefin kontakt från första mötet. Vänlig, tillmötesgående, glad, trevlig. Lätt att nå vid mailkontakt o alltid hjälpsam. Duktig i sitt yrke. Känner att man kan lita på henne. Bara positivt! Läs mer
  • Håkan F
    Håkan F sålde sin bostad med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-09-11

Vi sålde en villa i centrala Kungsbacka.

Elin är mycket professionell och kunde ge oss bra stöd och råd. Hela processen sköttes mycket smidigt och proffsigt.
    Alla kontakter och frågar hanterades med stor respekt och professionalism. Vi blev bra lyssnade på och vår vilja följdes och stöttades.
    Huset blev dessutom sålt snabbt och smärtfritt.

Tack Elin Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka