Läs vad 154 Läs vad Madelen Frödfält

• 2021-01-17
    Sålt en BRF 3:a
    Väldigt lätt och trevlig att prata med, lyssnar.
    Resultatet blev nästan över förväntningar.
    Fick sålt innan Hemnet, så jag och Madelene hade ett fint samarbete.
    Fick tips innan fotografering.
    Fick hela tiden uppdateringar, utan att behöva fråga själv.
    Lätt att få kontakt med, och snabb respons.
    Ingrid C
    • 80.4 m²
    • Kungsbacka
    sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
  • 2021-01-14
    Fick den hjälp man kan kräva
    Mesta kontakten var med sonen
    Mats H
    • 64.0 m²
  • 2020-12-26
    Sålt en bostadsrätt (2:a)
    Mycket bra bemött av mäklaren , påläst, lätt att kommunicera och prata med. Fick råd, tips och rekommendationer om allt som berör försäljningen.
    Rekommendera andra säljare/köpare
    Maria G
    • 66.0 m²
  • 2020-12-18
    Jag tycker att Madelen är toppen !
    Kajsa-maria P
    • 67.8 m²
  • 2020-12-17
    Vi köpte en bostadsrätt av Madelen och när vi skulle sälja den efter 4 år var det självklart att vända mig till henne igen. Madelen har bemött mig på ett professionellt sätt och varit lyhörd för mina önskemål. Hon har levt upp till alla förväntningar man kan ha på en mäklare. Vi hade en intern visning på söndag och skrev kontrakt med köparen på tisdag. Skulle ta kontakt med henne igen om vi ska köpa eller sälja i framtiden!
    Carin S
    • 67.3 m²
    • Vallda
  • 2020-12-17
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Madelen. Tack vare henne kunde vi få igenom en snabb och smidig affär. Jag är mer än nöjd med hur hela processen gick till, från första mötet till försäljning. Hon har varit otrolig engagerad, kunnig och hjälpsam. Jag trodde aldrig att det skulle gå så smidigt att genomföra en lägenhetsförsäljning. Har fått kontinuerliga uppföljningar och hon har lyssnat väldigt noggrant på mina behov och önskemål. Kommer rekommendera henne till alla!
    Julia W
    Mattias K
    • 1:a
    • 30.5 m²
    • Kungsbacka
    köpte sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
  • 2020-11-19
    Madelen har hjälpt oss att sälja en bostadsrätt. Hon är mycket trevlig, kompetent och proffesionell. En smidig affär från början till slut.
    Lillebil J
    • 67.4 m²
  • 2020-10-31
    Mycket trevlig mäklare och kunnig i sitt yrke. Var till god hjälp med försäljningen av min lägenhet. Så jag är jättenöjd med försäljningen.
    David W
    • 1:a
    • 30.5 m²
  • 2020-10-23
    Vår första kontakt med Madelen var när vi letade efter en passande lägenhet Kungsbacka.
    Vi märkte direkt att Madelen var en mycket tillförlitlig mäklare och hade verkligen en bra uppföljning och hörde av sig till oss när det dök upp nya objekt som kunde passa vårt önskemål.

När vi var i startgroparna att sälja vår villa i Kungsbacka då var valet inte svårt vilken mäklare vi ville ha.
    Madelen säljer i huvudsak lägenheter men Fastighetsbyrån i Kungsbacka gjorde ett undantag (tack till chefen) att få lov att sälja vår villa.

Madelen är en person som verkligen vill att man ska känna sig trygg med försäljningen, vilket vi har känt under hela processen från första stund tills avtalet med köparen undertecknades. Det finns inte en enda gång vi känt att vi inte fått information om vad som händer, hon följer upp allt och ser till att man får bästa fotografen för typen av bostad, ordnar besiktningsman m m.

Det mest fantastiska är att hänsyn tas till 100% hur man som säljare vill att det ska fungera. Det var helt perfekt och allt blev precis som vi ville till och med bättre än vi trodde.

Nu fick vi de mest perfekta köpare som vi hoppas kommer att trivas i vårt hus vilket känns roligt för oss.

Ett stort tack till dig Madelen som verkligen visade att man kan sälja sitt hus utan att känna ångest och oro. Nu kan vi istället känna att det var något som man kan minnas blev bra direkt ifrån första stund.
    Ing-britt J
    Ing-britt J
    • 235.0 m²
    • Kungsbacka
    sålde sitt hus med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka