Mäklare Halland Kungsbacka Fastighetsbyrån Kungsbacka Madelen Frödfält
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 59 kunder tycker om Madelen Frödfält

• Jonna M köpte sin bostad med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-01-13

Jag har köpt bostad och är supernöjd med hur allt gick till. Madeleine höll alltid god kontakt via sms/telefon när något hände vid t.ex budgivning.
    Hade inte direkt några förväntningar men blev glatt överraskad över hur Madeleine hanterade allting med köpet att göra.

Tack!

Varma hälsningar,
    Jonna Läs mer
  • Dan M köpte sin bostad med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-01-11

Bra uppföljning på allt i affären från början till slut.
    köpt BRF Läs mer
  • Kim H
    Kim H sålde sin bostad med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-12-31

Hej!

Sålt bostadsrätt/radhus med Madelen som mäklare. Både jag och min fru är mycket nöjda med Madelens otroligt proffsiga och behagliga sätt. Madelen har varit väldigt tydlig och alltid återkopplat samt gjort allt hon har sagt att hon ska göra vilket har fått oss att känna oss trygga hela vägen. Rekomenderar varmt Madelen som mäklare! Kim&Maria Läs mer
  • Louise W köpte sin bostad med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-12-26

Väldigt oklar, hade inte så mycket svar, stressig andra visning. Men trevlig och blev bättre efter några träffar Läs mer
  • Josefine R köpte sin bostad med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-12-17

Jag och min sambo tog hjälp av Madelen både med att sälja och köpa ny bostad. Hon skötte det exemplariskt och vi är super nöjda med hennes arbete, inget krångel och inga frågetecken kring något. Tack! Läs mer
  • Helena F köpte sin bostad med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-11-04

Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande, väldigt bra service med extra visning och signering på en lördag. Väldigt nöjda Läs mer
  • Thomas H sålde sin bostad med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-11-03

Toppservice från början till slut! Läs mer
  • Pernilla H köpte sin bostad med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-11-01

Madeleine var mkt proffsig i sitt bemötande och ”låg på” utan att bli för mycket.

Hon höll också ständigt kontakt och gav ny information samt var alltid snabb att nå vid behov.

(Har köpt ett hus. ) Läs mer
  • Timmy S skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-10-30

Sålt bostadsrätt
    Blev bra bemött och mäklaren visade intresse och var professionell.
    Vi ville ha en mäklare som var engagerad och som kunde få ut så mycket som möjligt för vår bostad.
    Madelen hade skapat sig intressenter vilket gjorde att vi kunde sälja bostadsrätten innan den riktiga visningen. Vi är nöjda och kommer välja Madelen i framtiden också. Läs mer
  • Ingegerd O skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-09-18

Mycket bra samarbete, fick korrekt och bra information. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Rebecka Polhem