Mäklare Halland Kungsbacka Fastighetsbyrån Kungsbacka Madelen Frödfält
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04

Läs vad 72 Läs vad Madelen Frödfält

• Lina A
    Lina A sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-05-19

Kungsbacka
    Vi köpte våran bostadsrätt av Madelen för snart 5 år sedan. Redan då fattade vi tycke för hennes sätt att bemöta oss och hennes proffsighet. När det sedan var dags att sälja våran lägenhet var valet självklart. Madelen finns alltid tillgänglig, lyhörd, kunnig och man fattar lätt tycke och får förtroende för henne. Vi har redan rekommenderat henne för fler i området som går i sälja tankar! Läs mer
  • Jennie-Marie L köpte sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-05-13

Frillesås
    Fantastisk mäklare. Proffsig, gör det lilla extra som gör att husköpet känns tryggt. Läs mer
  • Monika H sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-04-16

Sålt bostadsrätt.
    Madelen är en påläst och engagerad mäklare, som man känner förtroende för.
    Detta är min tredje bostadsaffär med Madelen som mäklare och jag skulle välja henne igen om det blev aktuellt. Läs mer
  • Håkan L köpte sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-04-11

Kungsbacka
    Köpt en bostadsrätt. Bra bemötande när vi kom till budgivning. Läs mer
  • Maja B sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-04-05

Kungsbacka
    Jag både köpte och sålde min bostad via Madelen. Hon är trevlig, duktig och bryr sig om sina kunder. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Oskar V köpte sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-03-11

Vallda
    Vi köpte på Sporthsllsvägen 39, vi var nöjda som köpare och kände att Madelene bemötte oss bra. Läs mer
  • Cecilia B sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-03-10

Kungsbacka
    Madelene har varit en proffsig trevlig och servic minded mäklare som levt upp till mina förväntningar när jag skulle sälja min lägenhet. Läs mer
  • Ann-Marie L köpte sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-03-10

Kungsbacka
    Har köpt en lägenhet. Blev anvisad flera lägenheter som kunde vara intressanta för mig. När den jag var intressaerad av kom ut till försäljning hade vi kontakter alltefter som budgivningen fortskred. Till slut ordnades så att vi fick ett snabbt avslut vilket var min önskan. Läs mer
  • Fredrik G köpte sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-02-28

Kungsbacka
    Jag har köpt en lägenhet av Madelen. Vi har haft en kontinuerligt positiv och bra dialog under hela mitt bostadssökande och jag finner henne mycket kompetent och tillmötesgående och med god känsla för integritet. Jag har med mig en mycket god känsla när jag flyttar in i min nya lägenhet. Läs mer
  • Linda H sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-02-22

Kungsbacka
    Sålt min bostadsrätt. Tycker Madelene är riktigt bra o lätt att prata med mm. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Elin Svenhed