Madelen Frödfält
Registrerad mäklare sedan 2006-04-27
Aktiv på Reco.se sedan 2014-12-03
2019-09 - 2020-08

Läs vad 139 Läs vad Madelen Frödfält

• Ola A sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-07-24

Kungsbacka
    Jag har sålt en bostadsrätt, Madelen Frödfelt upfyllde mina förväntningar till fullo.
    Sammanfattningvis är min bedömning att Madelen har ett mycket trevlig bemötande och är noggrann och professionell i alla aspekter!

Med vänlig hälsning / Ola Läs mer
  • Simon M sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-07-05

Kungsbacka
    Vi tycker att Madelen hjälpte oss från start till mål med försäljningen av vår lägenhet. Hon var tillgänglig, delade med sig av sin erfarenhet och kunskap. Läs mer
  • Monika H sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-26

Bostadsrätt, sålt.

Proffisionellt och trevligt.

Har haft Madelen som mäklare tidigare och vände mig till henne för att få det som jag vet att hon kan leverera.

Nöjd, igen. Läs mer
  • Ulrika E
    Ulrika E köpte sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-20

4:a
    Kungsbacka
    Vi har köpt en bostadsrätt och Madeleines bemötande har varit väldigt proffsigt allt från visning av lägenhet, budgivning och slutlön. Rekommenderar henne verkligen. Läs mer
  • Bo C sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-14

3:a
    Madelen är en mycket professionell mäklar med en ödmjuk inställning Läs mer
  • Patrik E köpte sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-11

4:a
    Kungsbacka
    Vi köpte en Topfloor lägenhet i Kungsbacka med bästa läge.

Madeleine är mycket kunnig och väldigt rak i sin kommunikation vilket gör allt så mycket lättare. Helt igenom professionell.

Vi vet vem som skall sälja vår lägenhet när det blir aktuellt. Läs mer
  • Hans-ulric N sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-04

Sålt 2 rums bostadsrätt i Kolla
    Kontaktade Madelen på rekommendation.
    Bra löpande kontakt och genomgående väl bemött.
    Förväntningarna väl uppfyllda. Aldrig nån tvekan om vad vi bestämde eller skulle göra
    Mycket nöjd Läs mer
  • Elly S sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-30

Sålt bostadsrätt.Hon är kunnig ,
    vänlig och Fastighetsbyrån gör ett
    proffdigt intryck Läs mer
  • Almir B köpte sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-26

Kungsbacka
    Trevligt bemötande och professionellt utförande. Hjälpsamma genom hela inköpet. Läs mer
  • Simon J sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-22

Sålde lägenhet. Inga konstigheter. Mycket nöjd! Läs mer