Madelen Frödfält
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-06 - 2020-05

Läs vad 132 Läs vad Madelen Frödfält

• Elly S sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-30

3:a
    Sålt bostadsrätt.Hon är kunnig ,
    vänlig och Fastighetsbyrån gör ett
    proffdigt intryck Läs mer
  • Almir B köpte sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-26

Kungsbacka
    Trevligt bemötande och professionellt utförande. Hjälpsamma genom hela inköpet. Läs mer
  • Simon J sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-22

Sålde lägenhet. Inga konstigheter. Mycket nöjd! Läs mer
  • Louise R sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-18

Kungsbacka
    Har sålt vem bostadsrätt i Kungsbacka. Madelen har gett 110% service hela tiden. Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Jesper L sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-15

Vallda
    Sålde min lägenhet och fick ett fantastiskt bemötande från start till slut av affären. Kändes professionellt och hon hade stor förkunskap kring vårat område. Läs mer
  • Erik H sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-13

Kungsbacka
    Vi sålde vår lägenhet i Kungsbacka med Madelen som mäklare. Madelen tog hand om försäljningen på ett mycket professionellt och engagerat sätt. Hon var påläst, kunnig och gav snabba svar.

Vi kan starkt rekommendera Madelen till alla som skall sälja sin lägenhet. Läs mer
  • Marcus G sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-15

Sålt en lägenhet.
    Blev bemött jätte bra. Läs mer
  • Elin B sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-15

Kungsbacka
    Madelen har varit mycket proffsig i hennes arbete och hjälpt oss förstå processen på ett enkelt och tydligt sätt. Hennes trevliga sätt tillsammans med hennes kunskap gör henne till en mycket bra mäklare. Läs mer
  • Anton V sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-12

Professionell, alltid tillgänglig och trevlig. Rekommenderar starkt Läs mer
  • Björn J köpte sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-11

4:a