Mäklare Halland Kungsbacka Fastighetsbyrån Kungsbacka Mattias Hallengärd
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 39 kunder tycker om Mattias Hallengärd

• Göran Peter J
    Göran Peter J sålde sin bostad med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-12-23

Trevlig och proffsig samt tar sitt jobb på allvar ,han har en lång karriär framför sig 👍🏻 Läs mer
  • Cristian B köpte sin bostad med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-12-20

Kanon bra tack.
    Inget mär att snacka. Han är underbar. Läs mer
  • Eva H sålde sin bostad med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-12-10

Jag har sålt en villa. Mattias bemötte mig vänligt, positivt, lyhört och med en lugn, trygg säkerhet. Det gillade jag. Kanske saknade en del information från honom som tex om hans arvode, vad den bygger på och hur den kunde justeras. Fick en känsla av att han snabbt ville lämna det ämnet. Tror att han värderade mitt hus lite för lågt från början. Därav blev arvodet för högt.
    Var lite rädd för att hans lite tysta, eftertänksamma och lugna sätt skulle påverka spekulanterna och köparna. Men det var inga problem verkade det som. Det visade sig också senare när det väl gällde att han kunde vara envis och lägga upp rätt taktik då det blev problem med dem. Det var bra jobbat av honom. Jag känner mig väldigt nöjd. Läs mer
  • Bengt E sålde sin bostad med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-12-04

Mattias kom in som mäklare två eftersom mäklare ett (från en annan firma) misslyckats när vi sålde vår villa. Han skötte allt utmärkt med mycket god kommunikation och raskt handlag. Jag kan anbart säga att jag rekomenderar Mattias å det varmaste. Perfekt i alla steg. Läs mer
  • Britt Astrid A sålde sin bostad med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-12-04

En villa. Mattias gav ett seriöst intryck. Han var kunnig,trevlig och lätt att få kontakt med. Han levererad detvi ville ha med råge. Läs mer
  • Anette D sålde sin bostad med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-12-02

Mycket god lokalkännedom, kunnig och jättebra på att hålla oss uppdaterade, kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Jan-Olof A
    Jan-Olof A sålde sin bostad med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-12-01

Har nyligen sålt en villa i Frillesås. Från första början har Mattias gett mig ett stort förtroende. Talat om hur han jobbar, men givetvis att affären sker på våra villkor. Väldigt informativ och fanns alltid till hands för frågor o information. Kommer att varmt rekommendera Mattias o er firma till alla som behöver sälja eller köpa fastighet. M.v.h. Janne A Läs mer
  • Johan G skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-10-29

Lugnt och positivt bemötande.
    Mattias återkom alltid med svar på frågor kort efter att man ställt dem. Läs mer
  • Claes Martin D köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-09-14

142m²
    Han bemötte mig och min fru på det sätt man vill bli bemött. Vi kände oss viktiga för honom och fick gehör för det vi ville framföra. Läs mer
  • Åsa Susanne S sålde sin bostad med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-09-13

-sålt tomter
    - vänlig ton, professionellt bemötande och avslappnad stil
    - få en god kontakt, känna förtroende, få objektet sålt till bra köpare. Ja, mäklaren lever upp till våra förväntningar.
    - positiv upplevelse, vi anlitar gärna Mattias igen Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka