Mattias Hallengärd
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 66 Läs vad Mattias Hallengärd

• Elsie O sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-04

Fjärås
    Allt har funkat lätt och smidigt.
    Vi är klart nöjda! Läs mer
  • Christoffer M köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-01-31

Fjärås
    Vi köpte en villa och i affären agerade Mattias mäklare. Mattias är förtroendeingivande och har levt upp till alla förväntningar. Snabba svar på frågor och en stor hjälp för oss som köpare.

Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Kristian H sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-01-28

Kungsbacka
    Mattias är trevlig och bra. Snabb på att svara, försäljningen gick smidigt. Läs mer
  • Emma H sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-01-27

Kungsbacka
    - Sålt ett parhus i Kungsbacka.
    - Bemötandet var proffsigt, lugnt och strukturerat. Gav goda råd på de saker vi funderade över. Vi kände oss lugna och trygga genom hela affären. Uppskattade säljcoachen.
    - En enkel och smidig försäljning. Läs mer
  • Patrik A köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-11-10

Åsa
    Köpte vårt första hus av Mattias.
    Skapade lugn och trygghet genom hela processen. Läs mer
    2019-12-03 Mattias H svarar Patrik A
    Hej Patrik! Härligt att höra att min roll motsvarade era förväntningar. Hoppas att ni kommer trivas i huset.
  • Emmelie W köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-10-24

Fjärås
    Köpt villa, proffessionellt bemötande, tydlighet med info och har alltid funnits lättillgängliga vid frågor. Mycket nöjda. Läs mer
    2019-12-03 Mattias H svarar Emmelie W
    Hej Emmelie! Tack så mycket för de fina orden. Tveka inte att höra av er ifall ni behöver hjälp i framtiden. Jag tror och hoppas att ni kommer trivas bra i Fjärås.
  • John Billy Ö sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-10-22

Sålt ett radhus.
    Bra och proffsigt bemötande.
    Han levde upp till våra höga förväntningar. Läs mer
    2019-12-03 Mattias H svarar John Billy Ö
    Hej Billy! Tack för ett bra samarbete! Hoppas att er nybyggnation löper på som förväntat. Vi ses i januari!
  • Salam A
    Salam A köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-09-29

* Jag köpte en villa
    * Han är snäll och han är seriös på sitt jobb.
    * Jag tycker riktigt det.
    * min upplevelse var trevlig hoppfull. Läs mer
    2019-12-03 Mattias H svarar Salam A
    Hej Salam! Hoppas allt är bra med dig och din familj, och att ni trivs bra i Fjärås. Tack för de fina orden!
  • Gerd Ö sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-09-22

Vallda
    Sålt en villa och blivit mycket professionellt bemött av Mattias.
    Jag kan bara rekommendera hans tjänster till andra som vill sälja sitt hus.
    Mattias har levt upp till alla mina förväntningar av husförsälningen. Läs mer
    2019-12-03 Mattias H svarar Gerd Ö
    Hej Gerd! Tack själv för ett bra samarbete, det har varit mycket trevligt sen första gången vi träffades för en värdering av din fastighet för några år sedan. Vi ses på en fika här framöver!
  • Thomas H sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-09-02

Fjärås
    Har mött Mattias vid flera tillfällen när vi har besökt olika objekt. därför var det ett lätt beslut vilken mäklare vi skulle välja när vi skulle sälja våran fastighet Läs mer
    2019-12-03 Mattias H svarar Thomas H
    Hej Thomas! Tack så mycket för de fina orden, alltid lika trevligt att träffa er. Önskar er lycka till med er nya fastighet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Madelen Frödfält