Mattias Hallengärd
Registrerad mäklare sedan 2014-06-13
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-19
2019-07 - 2020-06

Läs vad 74 Läs vad Mattias Hallengärd

• Sven-arne Roland A sålde en tomt med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-07-10

Fjärås
    Sålt en tomt .mattias är sympatiskt kunnig och bra på o vara fastighetsmäklare Läs mer
  • Cina F köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-07-08

Fjärås
    Köpt ett torp som har i mitt tycke mycket mer att erbjuda än vad som beskrivits i objektbeskrivning och i bilder. Mycket trevligt bemötande av Mattias och bra hantering av allt men jag tror han skulle tjäna på att lägga några fler ord på beskrivningen för att hitta husets hjärta. Bilderna i beskrivningen var gamla och energideklarationen var gammal. Jag har tjänat på detta tror jag. Läs mer
  • Yvonne R sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-11

Kungsbacka
    Sålde vårat kedjehus och är jättenöjda med Mattias jobb. Varit förtroendegivande och det har varit enkelt för oss att med hjälp av honom göra allting rätt. Läs mer
  • Adam R köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-29

Kungsbacka
    Vi köpte hus i Kungsbacka och fick riktigt bra hjälp av Mattias. Alltid tillgänglig och vilja till att vara behjälplig vid evetulla frågor.

Kan starkt rekommendera Mattias vid försäljing eller köp av bostad. Läs mer
  • Robin F köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-17

Fjärås
    Har köpt ett mindre hus.
    Engagerad och och höll en bra kontakt och info.
    Mkt nöjd👍 Läs mer
  • Klaus H köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-14

Fjärås
    Proffesionellt och snabbt bemötande igenom hela köpprocessen. Högsta betyg! Läs mer
  • Louise Berhane B köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-10

Frillesås
    Vi köpte ett hus. Mäklaren var trevlig, och hjälpsam. Allt flöt på bra när köpet skulle genomföras och i tid. Läs mer
  • Inge Fredric H sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-28

Åsa
    Vi har sålt vårat hus i Åsa och Mattias har hjälpt oss med det. han har varit helt fantastisk! Hjälp oss med med konstiga frågor vid konstiga tidpunkter :) rekommenderar honom alla dagar i veckan! Läs mer
  • Elsie O sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-04

Fjärås
    Allt har funkat lätt och smidigt.
    Vi är klart nöjda! Läs mer
    2020-02-28 Mattias H svarar Elsie O
    Hej Elsie! Kul att höra att ni är nöjda, det var trevligt att få samarbeta med er. Hoppas allt går bra med flytten så ses vi här till våren!
  • Christoffer M köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-01-31

Fjärås
    Vi köpte en villa och i affären agerade Mattias mäklare. Mattias är förtroendeingivande och har levt upp till alla förväntningar. Snabba svar på frågor och en stor hjälp för oss som köpare.

Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-02-28 Mattias H svarar Christoffer M
    Hej Christoffer! Tack för fina ord, väldigt roligt att läsa. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende! YNWA ;)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Madelen Frödfält