Mattias Hallengärd

Mattias Hallengärd

Mattias Hallengärd är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Mattias Hallengärd har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Mattias Hallengärd har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 79 omdömen med ett betyg på 4.9. Mattias Hallengärd har haft 27 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 79 Läs vad Mattias Hallengärd

• 2020-10-05
    Jag har sålt min villa på 7 rum och kök. Det var ett trevligt och engagerat bemötande från mäklaren. Mina förväntningar om priset var kanske något större men under dessa pandemitider och oförutsedda händelser med huset - är jag trots allt nöjd. En driven och engagerad mäklare som lyckats sälja villan.
    Leif Tommy H
    Leif Tommy H
    • 135.0 m²
    • Gällinge - Förlanda
    sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
  • 2020-10-03
    Mattias är en engagerad, kunnig och kundanpassad mäklare. Han är serviceminded och hjälper kunden att förstå genom att förklara på ett proffsigt sätt. Vårt tomtköp blev genom Mattias en väldigt enkel, bekväm och lyckad affär. Vi är väldigt nöjda med hur han bemött oss som kunder och jag skulle rekommenderar honom till alla mina vänner som behöver en mäklare.
    Elin B
    • Fjärås
    köpte en tomt med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
  • 2020-10-02
    Har köpt en tomt. Jag blev bemött jätte bra. Hade inga förväntningar visste att allt skulle funka. Mattias gjorde ett jätte bra jobb och vi är super nöjda.
    Marcus G
  • 2020-08-18
    Supernöjda med Mattias! Alla delar i processen utfördes exemplariskt.
    Nélio L
    • 133.0 m²
  • 2020-08-17
    Villa, smidigt, enkelhet , tryggt
    Sandra Ä
    • 133.0 m²
  • 2020-07-10
    Sålt en tomt .mattias är sympatiskt kunnig och bra på o vara fastighetsmäklare
    sålde en tomt med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
  • 2020-07-08
    Köpt ett torp som har i mitt tycke mycket mer att erbjuda än vad som beskrivits i objektbeskrivning och i bilder. Mycket trevligt bemötande av Mattias och bra hantering av allt men jag tror han skulle tjäna på att lägga några fler ord på beskrivningen för att hitta husets hjärta. Bilderna i beskrivningen var gamla och energideklarationen var gammal. Jag har tjänat på detta tror jag.
    Cina F
    • 124.0 m²
    • Fjärås
    köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
  • 2020-06-11
    Sålde vårat kedjehus och är jättenöjda med Mattias jobb. Varit förtroendegivande och det har varit enkelt för oss att med hjälp av honom göra allting rätt.
    Yvonne R
    • 117.0 m²
    • Kungsbacka
  • 2020-05-29
    Vi köpte hus i Kungsbacka och fick riktigt bra hjälp av Mattias. Alltid tillgänglig och vilja till att vara behjälplig vid evetulla frågor. Kan starkt rekommendera Mattias vid försäljing eller köp av bostad.
    Adam R
    • 125.0 m²
    • Kungsbacka
  • 2020-05-17
    Har köpt ett mindre hus. Engagerad och och höll en bra kontakt och info. Mkt nöjd👍
    Robin F
    • 59.0 m²
    • Fjärås

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte