Mäklare Halland Kungsbacka Fastighetsbyrån Kungsbacka Mattias Hallengärd
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 52 Läs vad Mattias Hallengärd

• Eva Ulrika V sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-07-03

Frillesås
    Har sålt vårt hus som jag har tillsammans med mina bröder. Mathias har bemött oss vänligt och proffsigt från första mötet med honom. Han har hjälp oss på bästa sätt och svarat på alla frågor. Gjort sitt bästa för oss.
    Har bara positiv upplevelse. Läs mer
  • Per Urban H sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-07-03

Frillesås
    Sålde en fastighet och har fått ett väldigt bra bemötande Läs mer
  • Eva H sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-06-14

Kunnig och lyhörd. Bra bemötande. Läs mer
  • Erik Anders H sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-06-09

Fjärås
    Vi har med hjälp av Mattias sålt en villa utanför Kungsbacka. Mattias har med sitt professionella lugna trygga sätt skapat förtroende både hos oss som säljare och hos ett antal potentiella köpare. Detta ledde till att vi ut ett pris över förväntan. Läs mer
  • Siv Astrid Bodil D sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-05-26

Kungsbacka - Hanhals
    Mycket korrekt och trevlig och kunnig. Vi fick god kontakt med honom. Första kontakten hade vi för c:a tre år sedan och nu när försäljningen aktualiserades på nytt, var det självklart att kontakta Mattias. Läs mer
  • Anna Mia Kristina L sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-05-25

Frillesås
    Tack Mattias Hallengärd för ditt trevliga och professionella agerandet i samband med försäljningen av vår hästgård.👍 Läs mer
  • Andreas G köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-05-20

Onsala
    Köpt villa i Onsala.
    Proffsigt bemötande, snabba svar. Läs mer

2019-05-20

Fjärås
    Vi har sålt en villa i Fjärås.
    Vi har blivit mycket väl bemötta av vår mäklare under hela tiden.
    Våra förväntningar var att få sålt villan på ett smidigt sätt och snabbt. Vilket också skedde!
    Sammanfattat är vi mycket nöjda!!! Läs mer
  • Maggie R sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-05-13

Åsa
    Jag har sålt min villa m.h.a. Mattias. Han var här för flera år sedan och värderade huset inför ev. försäljning. Mattias var mycket angenäm att ha att göra med. Så när min make avled, och jag måste sälja huset, tog jag kontakt med Mattias igen. Bemötandet var mycket positivt och han visade stor förståelse för min situation. Han gav mig beröm för min ordning och reda med alla dokument inför försäljningen, vilket gjorde mig glad. Huset lades ut under På Gång och 3 olika spekulanter var snabbt här på visning. På några få dagar var försäljningen klar. Mattias har gjort ett bra jobb!
    Nu önskar jag bara lite hjälp av Fastighetsbyrån att hitta en bra och trevlig lägenhet som jag kan trivas i. Läs mer
  • Jessica B köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-05-08

Fjärås
    Trevlig, professionell, bra bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Elin Svenhed