Magnus Forsberg

Magnus Forsberg

Magnus Forsberg är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Magnus Forsberg har varit registrerad mäklare sedan 2017-12. Magnus Forsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Magnus Forsberg har haft 4 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-07

Läs vad 4 Läs vad Magnus Forsberg

• köpte sitt hus med hjälp av Magnus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2021-07-27
    Väldigt nöjd med bemötandet från Magnus!
    Alltid tillgänglig och snabb återkoppling.
    Både köpare & säljare blev nöjda!
    2021-07-26
    Vi är mycket nöjda med Magnus. Snabb återkoppling, professionell, ett härligt bemötande och med fokus på att både säljare och köpare skulle blir nöjda med affären.
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2021-07-25
    Proffsigt, trevligt och personligt.
    Kände mig trygg med Magnus genom hela processen, jag har fått tät återkoppling och snabba svar på mina frågor.
    Jag kommer verkligen rekommendera Magnus och Fastighetsbyrån.
    • Särö
    2021-03-29
    Sålt ett hus i Särö i Kungsbacka kommun.

Vi blev bemötta på ett bra sätt av Magnus när han såg och bedömde vårt hus samt under säljprocessen med visning av huset samt kontraktskrivning med köparna. Magnus handlade köparkandidaterna på ett bra sätt så vi är riktigt nöjda med hans insatser vid marknadsföringen, husvisningen och upprättande av köpkontraktet. Vi ser också fram mot slutförandet av köpet den 1/7 2021 då köparna tar över bostaden och flyttar in.

Vi har blivit bemötta av mäklaren på ett bra sätt och vi har tidigare varit i kontakt med flera mäklare vi flera husförsäljningar. Vi kan rekommendera Magnus till andra som vill sälja eller köpa bostäder.

Vi hade förväntningar på att han skulle värdera fastigheten på ett ekonomiskt bra sätt samt marknadsföra den med text och omdömen samt hålla i budgivningen på ett bra sätt och få till en bra kontraktskrivning. Resultaten blev enligt vår bedömning mycket bra!

Jag och min fru, som är delägare av fastigheten som vi säljer, är mycket nöjda med vår mäklare Magnus.