Magnus Forsberg

Magnus Forsberg

Magnus Forsberg är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Magnus Forsberg har varit registrerad mäklare sedan 2017-12. Magnus Forsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.8. Magnus Forsberg har haft 17 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

29 omdömen om Magnus Forsberg

Sedan starten hos Reco 2021
Zed B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Grimmered/ruddalen

Mycket trevlig, kompetent och erfaren samt seriös men ändå har lätt till ett skratt.

Arne Hugo J
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Kullavik

Bra bemötande och kontinuerlig kommunikation.

Jan J
Södra Skärgården - Styrsö

Bara fyra? Jamen det finns säkert nåt som Magnus kan göra bättre, men jag kan inte komma på det:-) Jo, det skulle ju förstås vara bra med lite hjälp att få en sänkning av priset på något sätt. Vi pratade om att vid ett sådant äventyr som att köpa en dyr bostad tyckte vi båda att både köpare och säljare skall vara nöjda och glada. Det underlättas ju av att säljaren inte håller benhårt på utsatt pris, utan ruckar alldeles så lite på det, för att ge köparen en go känsla när miljonerna rullar och även 1% blir pengar som kanske...

Gabriella E
Södra Skärgården - Styrsö

Mycket trevlig och kunnig. Fick alltid snabb återkoppling. Rekommenderas varmt. Mvh Gabriella

Ingrid Sonja Maria T
Södra Skärgården - Styrsö

Positiv och lätt att kommunicera med!

Patrik Mattias S
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Södra Skärgården - Styrsö

Rak och tydlig. Smidig och engagerad.

Niklas B
Södra Skärgården

Förstklassigt bemötande, professionell

Daniel O
Södra Skärgården

Mycket bra bemött av Magnus som är väldigt kunnig och trygg i sin roll.

Jennifer E
Södra Skärgården - Donsö

Magnus är en mycket lugn och karismatisk mäklare med bra resultat. Bra kommunikation och lyhörd till våra behov.

Bita G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Södra Skärgården - Styrsö

Jag som en kund tycker att han är väldig öppen, hjälpsam, lättsam och en bra rådgivare medan han är en bra säljare 😊

Svar från Magnus Forsberg

Tack Bita för det fina omdömet! Kul att kunna hjälpa dig att köpa en riktig pärla till hem i skärgården. Med vänlig hälsning Magnus