Magnus Forsberg

Magnus Forsberg

Magnus Forsberg är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Magnus Forsberg har varit registrerad mäklare sedan 2017-12. Magnus Forsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.9. Magnus Forsberg har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

21 omdömen om Magnus Forsberg

Sedan starten hos Reco 2021
Jennifer E
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Södra Skärgården - Donsö

Magnus är en mycket lugn och karismatisk mäklare med bra resultat. Bra kommunikation och lyhörd till våra behov.

Bita G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Södra Skärgården - Styrsö

Jag som en kund tycker att han är väldig öppen, hjälpsam, lättsam och en bra rådgivare medan han är en bra säljare 😊

Svar från Magnus Forsberg

Tack Bita för det fina omdömet! Kul att kunna hjälpa dig att köpa en riktig pärla till hem i skärgården. Med vänlig hälsning Magnus

Gustav K
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Södra Skärgården - Donsö

Det var mitt första husköp och kontakt med en mäklare så var ganska oerfaren och hade väl, på grund av detta, inte direkt några specifika förväntningar på mäklaren. Men jag är absolut nöjd med Magnus. Köpet flöt på ganska snabbt vilket jag gillade och det slutade bra. Han upplevdes ärlig och förstående och svarade på alla mina frågor och funderingar. Ska jag ge någon kritik så var det ibland lite svårt att få tag på honom. Men annars är jag väldigt nöjd och tacksam!

Carina H
Södra Skärgården Knarrholmen

Bra och tydlig information och hjälp längst vägen samt lätt att få kontakt.

Anna-Carin Yvonne L
Skintebo

Magnus var som eran reklam 😀 man kan bjuda in han till familjen. Han var oerhört hjälpsam och viktig i våran försäljning med all hjälp som vi har fått undertiden , Bästa Magnus 🤗🙏

Pierre S

Social, korrekt, trovärdig och professionell.

Birgitta C
Södra Skärgården - Styrsö

Har ingen tidigare erfarenhet av mäklare eller försäljning men Magnus Forsberg har bemött mig mycket bra. Han har varit lyhörd och förklarat processen. Magnus har levt upp till förväntningarna även om det dröjde lite med start av försäljningen p.g.a hans sjukskrivning.

Svar från Magnus Forsberg

Tack för positiva omdömet! Har varit en mycket trevlig affär hela vägen. Det blev ju även ett mycket bra slutresultat trots försenad start.

Christina B
Södra Skärgården - Brännö

Mycket trevlig och kunnig, lätt att kommunicera med och alltid tillmötesgående. Förtroendeingivande. Blev mycket väl bemött.

Svar från Magnus Forsberg

Tack för det fina omdömet, Christina! Så roligt att du nu fick ditt hus.

Bo Johan Peter Å
Sålde en tomt med hjälp av Magnus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Södra Skärgården - Vrångö

En superbra mäklare, korrekt, ärlig, noggran, tydlig och väldigt tålmodig. Han är dessutom trevlig att ha att göra med

Svar från Magnus Forsberg

Tack Johan för det fina omdömet! Har uppskattat de goda samtalen vi haft och tacksam att få vara en pusselbit så ni kan ta göra er livs resa med familjen.

Ann-Sofie P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Södra Skärgården - Styrsö

Ett mycket professionellt och personligt bemötande. Magnus har ett stort engagemang och förmedlar en trygghet i försäljningen från början till slut.