Magnus Forsberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 28 Läs vad Magnus Forsberg

• Evelina B köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-03-10

Åby
    Köpte en 1:a i Åby Allé, Mölndal.
    Fick ett bra bemötande och en god kontakt.
    Ja, trevligt bemötande, snabba svar och även behjälplig.

Bra upplevelse! Rekommenderar. Läs mer
  • Erik J sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-03-02

Åby
    Har nu köpt en fantastisk 3:a som jag kommer att trivas i jättebra och sålt min 1:a.
    Magnus Forsberg har verkligen visat stort intresse till detta yrke han har! Och han har lagt mycket tid att göra det så bra för kunden som möjligt med mycket bra information så man förstår vad man väljer om man ska sälja eller köpa en bostad.
    Mina förväntningar till Magnus blev över förväntan faktiskt han är alltid på så gott humör och förklar verkligen hur hans plan är för att gå vidare med ett köp eller försäljning.
    Min upplevelse av att göra detta valet är en stor förändring i mitt liv och att flytta till något jag drömt om ganska länge nu hade inte gått så snabbt och smidigt utan Magnus kan jag lova! Så ja jag tycker Magnus lever upp till sitt jobb som mäklare. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Mark L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-02-29

Kvarnbyn
    Lägenhet i Mölndal SN9

Magnus mötte inte mina förväntningar, han överträffade dom. Ett proffs ut i fingerspetsarna! Tack Läs mer
  • Sofie N sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-02-16

Sålt en lghet.
    Mycket bra bemötande, positivt och personlig, med stort engagemang. Läs mer
  • Jonas L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-02-13

Mölndal
    Magnus är väldigt hjälpsam, förstående och trevlig. Trots att vi valde en längre försäljningsprocess var Magnus alltid alert och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Johan L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-02-04

Kållered
    Magnus är en oerhört professionell mäklare som gör allt för att göra Alla nöjda. Den personliga kontakten sköter han också med stor seriositet. Processen i försäljningen av min lägenhet var en oerhört trevlig och rolig tid med Magnus som mäklare. Anställ Magnus när du behöver hjälp! Läs mer
  • Mattias W sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-11-11

Eklanda
    Fantastiskt duktig, vänligt bemötande, mycket professionellt utfört uppdrag. Läs mer
  • Dongfeng C sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-11-11

Bifrost
    Very good service and I have a very good price to sell our apartment. Läs mer
  • Staffan L köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-11-09

Eklanda
    Professionell med bra bemötande. Hjälpsam och stöttande i bostadsaffären. Läs mer
  • Ayad Abdul Kadum A köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2019-10-17

Mölndal
    Köpt en lägenhet i Mölndal. Mäklaren Magnus Forsberg var trevlig , ärlig och ojävig.
    Han uppfyllde mina förvätningar . Starkt rekommenerar honom. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Mölndal