Magnus Forsberg
Registrerad mäklare sedan 2017-12-14
Aktiv på Reco.se sedan 2018-02-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 38 Läs vad Magnus Forsberg

• Stina A sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-07-09

Mölndal
    Min boro och jag har sålt min mammas lägenhet.
    Fick väldigt bra bemötande av Magnus och han guidade oss igenom proceduren.
    Hade inga förväntningar då jag inte har behövt anväbda mig av drt förut.
    Försäljningen gick snabbt och bra så det har varit en bra upplevelse. Läs mer
  • Maja H sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-07-01

Mölndal
    Jag har sålt en 2a i Mölndal. Mäklaren bemötte mig väldigt professionellt och seriöst. Allt var mycket bra rakt igenom! Läs mer
  • Erik H köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-07-01

Mölndal
    Trevligt bemötande och väldigt hjälpsam. Uppskattade att han inte stressade på under budgivning. Läs mer
  • Victor J köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-05-25

Mölndal
    Bra och trevligt bemötande, väldigt hjälpsam och tillmötesgående under processen. Läs mer
  • Geir H sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-05-17

Centrum
    Magnus hjälpte oss att sälja vår lägenhet på ett mycket bra sätt. Han är öppen och trevlig samt kommunicerar bra, kom med bra lösningar. Läs mer
  • Paula H
    Paula H sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Mölndal
    Vi sålde vårat parhus och såklart är man alltid nervös över hur det ska gå.
    Med Magnus kände vi oss trygga, då han var väldigt klar med hur vi skulle lägga upp försäljningen och kändes säker på sin sak.
    Mycket trevlig och jordnära!
    Blev en otroligt smidig försäljning och vi är grymt nöjda! Läs mer
  • Marcus H sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Mölndal
    Bemötandet var väldigt proffsigt från start till slut, bra dialog under hela processen. Och att under dessa tider lösa utmaningen på detta viset var mkt bra. Extra kul att köparna kändes helt rätt med.
    vi kommer rekommendera Magnus till alla vi känner som går i tanke att sälja sin bostad. Vi har tidigare varit med om riktigt dåliga mäklare så detta var extra roligt. Läs mer
  • Anna W köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Mölndal
    Har nyss köpt ett parhus i Eklanda där vi blev bemötta bra av mäklaren. Hade förväntningar av att få svar på mina frågor och det fick jag. Positivt var att vi var själva på visningarna, vilket kändes skönt och mer avslappnat. Rekommenderar mäklaren till andra som ska köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • Jerker B köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-04-15

Bifrost
    Köp av bostadsrätt. Den mest förtroendeingivande av de mäklare vi stött på i vårt senaste bostadsletande i Mölndal. Förväntningarna baserade på framförallt bilddokumentationen på objektet matchade verkligen den verkliga upplevelsen (vilket enligt vår erfarenhet det ofta inte gör). Läs mer
  • Bengt J sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

2020-04-01

Bifrost
    Magnus sålde vår bostad.
    Han skötte det på ett väldigt professionellt, strukturerat, informativt och trevligt sätt.
    Han såg också till att både säljare och köpare var nöjda.
    Han levde upp till våra högt ställda förväntningar med råge.
    Vi rekommenderar honom med betyg MVG+++. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Mölndal