Läs vad 52 Läs vad Magnus Forsberg

• 2021-01-20
    Magnus helped us with the selling of our appartment and finding a new house. All interactions we have had with him were really smooth and efficient. Magnus listened and answered all our questions. He explained in details how things would be scheduled always keeping room for adjustement - so much appreciated with two little kids at home. Magnus knows the market and we placed all trust in his expertise on setting the selling price. In summary from A to Z all went really well and we deeply recommend Magnus as a broker.
    Audrey G
    Audrey G
    • 84.5 m²
    • Mölndal
    sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
  • 2021-01-20
    Saklig och bra information. Mäklaren "kunde" lägenheten. Bra genomförd visning. Jag var ensam i lägenheten och hade goda möjligheter att ställa frågor till mäklaren. Han var påläst och kunde svara på direkten.
    Anna M
    • 84.5 m²
    • Mölndal
    köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
  • 2020-12-07
    Sålt lgh (2:a, 64kvm), Bosgården

- Professionellt och trevligt bemötande.
    - Magnus ingav ett förtroende vilket gjorde att man kunde vara mer avslappnad till försäljningen.
    - Upplevelsen var bra och vi var nöjda med resultatet då försäljningen gick som förväntat.
    Rickard B
    • 2:a
    • 64.0 m²
  • 2020-11-28
    Magnus har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt i Mölndal. Magnus är en mycket trevlig och kompetent mäklare. Han hållit mig uppdaterad om allt så fort det skett någon förändring. Jag tycker att Magnus har gjort ett utmärkt jobb med att sälja min lägenhet.
    Petri A
    • 66.0 m²
  • 2020-11-21
    Magnus sålde vår bostadsrätt via läge+, en bra mäklare!
    Oskar R
    • 73.0 m²
  • 2020-11-12
    Magnus är en utmärkt mäklare. Han svarar snabbt på frågor, han är mycket tillmötegående och han är mycket kunnig. Jag rekommendera honom starkt!
    Kemp Russel Bernardo C
    • 87.5 m²
    • Kållered
  • 2020-11-02
    Engagerad och uppmärksam. Använder sin kompetens på ett utmärkt sätt.
    Jonas W
    • 75.0 m²
  • 2020-10-31
    Vi har köpt en 3'a på 75 kvm.
    Magnus är väldigt proffisionell i sitt bemötande och kunnig inom sitt område. Lugn, sansad och saklig.
    Torbjörn N
    • 75.0 m²
  • 2020-10-05
    Magnus har hjälpt oss sälja en lgh.
    Han är trevlig och professionell i sitt bemötande. Har haft ett oändligt tålamod med oss. Dessutom gjorde han en träffsäker uppskattning om pris.
    Anna Ö
    • 71.0 m²
    • Bifrost
  • 2020-10-04
    Vi köpte en bostadsrätt. Magnus var supertrevlig, svarade på alla våra frågor och bemötte oss alltid med respekt.
    Robert C
    • 71.0 m²