Lovisa Möller
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 22 Läs vad Lovisa Möller

• Peter B sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-02-06

Kaverös
    Sålde Tunnlandsgatan 10. Hon är mycket proffsig och effektiv. Skötte försäljningen mycket bra. Läs mer
  • Birgitta U köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-01-20

Fiskebäck/Önnered
    Vi har köpt lägenhet efter att bott i hus i 40 år,
    Blev bemött med kunskap, empati och förståelse av Lovisa
    Möller, hon motsvara alla vår förväntningar.
    Har bara gott att säga om Lovisa !

Med vänlig hälsning, Birgitta o Lennart Läs mer
  • Thomas A köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-01-12

Järnbrott
    Köpte en liten etta som vi ska ha som övernattningslägenhet. Allt funkade smidigt tycker jag. Kändes tryggt och vi blev väl bemötta. Läs mer
    2020-02-06 Lovisa M svarar Thomas A
    Kul att höra. Hoppas att ni skall trivas när ni kommer till Göteborg och hälsar på!
  • Karolina G sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-12-27

Högsbo
    Lovisa hjälpte oss med försäljningen av vår bostad. Vi är jätte nöjda med henne som mäklare. Hjälpsam & trevlig. Har känts tryggt att få hjälp av henne. Läs mer
    2019-12-27 Lovisa M svarar Karolina G
    Tusen tack för fina ord Karolina!
    Lovisa M gillar detta
  • Samuel A sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-12-12

Fiskebäck/Önnered
    Allt gick bara klockrent!
    Från dag1 till såld bostad. Läs mer
    2019-12-13 Lovisa M svarar Samuel A
    Tack för förtroendet att förmedla er fina bostad. God fortsättning till hela familjen!
    Lovisa M gillar detta
  • Ellen F köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-11-30

Högsbo
    Professionell, snabb och vänlig! Läs mer
    2019-12-12 Lovisa M svarar Ellen F
    Tack Ellen. En så fin lägenhet du köpt, hoppas att du skall trivas!
    Lovisa M gillar detta
  • Lars F köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-09-03

Ruddalen
    Har köpt en lägenhet med två rum och kök. På ett trevligt sätt. (Fick pruta 80,000 utav henne konstigt nog). Det var lite strul med budgivningen. Men hon är ärlig, glad och en trevlig tjej helt enkelt. Önskar henne en god fortsättning. Lars. Läs mer
    2019-12-12 Lovisa M svarar Lars F
    Kul att höra fina ord. Önskar er en god fortsättning!
  • Leila B köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-08-31

Högsbo
    Hon är duktig säljare och hjälpsam Läs mer
    2019-12-12 Lovisa M svarar Leila B
    Tack Leila. Hoppas att din son trivs i lägenheten!
  • Susanne P sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-08-29

Billdal
    Lovisa blev anlitad för att sälja vårt radhus, en bostadsrätt. Hon har redan från första mötet varit väldigt noggrann och saklig med all information. Professionel. Vi har blivit bemötta på ett underbart sätt, hon är ödmjuk, tålmodig och har alltid ett leende på läpparna. Man tycker om henne.
    Vårt prismål var högre än hennes, men hon gjorde ändå en fantastisk prestation med att få igenom ett högre bud än vad vi hade trott.
    Oavsett utgången av försäljningen, är det en mäklare vi starkt rekommenderar till andra. Hon är helt enkelt mycket bra! En tuff tjej! :)Tack!
    Mvh Susanne & René Läs mer
    2019-08-30 Lovisa M svarar Susanne P
    Tack Susanne och René! Ett nöje att få hjälpa er med denna bostadsförsäljning. Stort lycka till med ert nya boende!
  • Olof B sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-08-26

Järnbrott
    Försäljning av bostadsrätt.
    Himla enkelt att starta upp affären, pålitlig mäklare, det Lovisa sa/lovade hölls och försäljning klar precis som lovat, till ett bra pris dessutom Läs mer
    2019-08-28 Lovisa M svarar Olof B
    Tack Olof för dina ord. Kul att du är nöjd!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson