Lovisa Möller

Lovisa Möller

Lovisa Möller är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Lovisa Möller har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Lovisa Möller har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.7. Lovisa Möller har haft 44 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 43 Läs vad Lovisa Möller

• sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    • Norra Tynnered
    2021-06-26
    Vi valde att sälja våran lägenhet genom Lovisa Möller på Fastighetsbyrån.
    Vi är super nöjda med Lovisas arbeta och affären har flutit på väldigt smidigt. Vi hade fort ett stort intresse för vår lägenhet och hade många spekulanter på visningen vilket resulterade i prisrekord i vår förening.
    Lovisa har varit med i hela processen och allt har känts tryggt och omhändertagande.
    Kan varmt rekommendera Lovisa och Fastighetsbyrån
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    • Frölunda
    2021-06-14
    Riktigt bra samarbete. Var smiigt och lätt från start till kontraktskrivning.
    • Frölunda
    2021-06-01
    Bra och engagerad.
    Trevligt bemötande
    • Askim
    2021-05-04
    Lovisa var mycket bra att ha och göra med.
    • Kullavik
    2021-03-20
    Lovisa hjälpte mig att sälja min lägenhet på bästa tänkbara sätt. Trevligt bemötande och professionell, väldigt nöjd med hela processen!
    Får tacka själv för ditt härliga bemötande. Så roligt med rekordpris och nöjda parter! Lovisa Möller
    • Askim
    2021-03-03
    Sålt 3a i askim.
    Utmärkt jobbat stort tack.
    Tack själv för förtroendet Niclas! Lovisa Möller
    • Kaverös
    2021-01-24
    Lovisa hjälpte mig vid köp och försäljning av bostadsrätt för 8 år sedan. Det var min första försäljning och fick hon mig att känna att min affär var i goda händer, vilket den var, så när det blev dags att sälja min bostad igen så fick hon naturligvis förtroendet att hjälpa mig med försäljningen. Jag har alltid blivit vänligt och professionellt bemött av Lovisa. Hon är engagerad, lyhörd och har levt upp till mina förväntningar både i bemötande och resultat. Jag kan varmt rekommendera andra att anlita Lovisa!
    Tack för fina ord Kristina. Så kul att återigen få hjälpa dig med din bostadsaffär! Lovisa Möller
    2020-12-15
    Lovisa hjälpte oss att sälja vår lägenhet som gav ett kanonresultat. Hon skötte hela uppdraget på ett proffsigt och lättsamt sätt. Vi kände en stor trygghet genom hela processen och hade en öppen dialog från start till mål.
    Vi kan starkt rekommendera Lovisa!
    Tusen tack och så kul att höra dessa fina ord! Lovisa Möller
    2020-12-07
    En snabb och effektiv affär blev gjord av en engagerad, positiv och kunnig mäklare som gav värdefulla råd i säljandeprocessen.
    Tack för förtroendet och för fina ord! Lovisa Möller
    2020-10-25
    Har sålt en bostadsrätt.
    Bra bemötande, professionell och trevlig!
    Så kul med nöjda kunder. Tack Kerstin! Lovisa Möller