Lovisa Möller är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Lovisa Möller har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Lovisa Möller har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.6. Lovisa Möller har haft 38 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 34 Läs vad Lovisa Möller

• 2020-10-25
    Har sålt en bostadsrätt. Bra bemötande, professionell och trevlig!
    Kerstin B
    • 4:a
    • 115.0 m²
    • Järnbrott
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2020-10-10
    No dedicated to details, wanted to announce 100.000 kr lower than what I said, not knowing what was when renovated in the flat, there was only ONE person interested in a nice flat after 2+ months. Very very disappointed.
    Goran T
    • 69.0 m²
    • Högsbo
  • 2020-09-23
    Kan verkligen rekommendera Lovisa Möller som mäklare. Jag har både köpt ny lägenhet och sålt min lägenhet med hjälp av henne. Hon är väldigt professionell, kunnig och trevlig. Hon levererade och uppfyllde alla mina förväntningar.
    Sofia K
    • 59.0 m²
    • Tynnered
    köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Tack Sofia för dina fina ord. Det har varit ett nöje att få hjälpa till med både försäljning och att köpa ny bostad åt er.

• 2020-08-28
    Mäklaren var otydlig med att de skulle ta extra pengar från oss för att lägenheten såldes för mer än utgångspriset, de informerade oss aldrig om det utan det stod endast i det finstilta.
    Mojtaba S
    • 58.5 m²
    • Ruddalen
    Tråkigt att läsa din kommentar Mojtaba, då vi tillsammans kom överens om en procentsumma när vi skrev under förmedlingsavtalet.

• 2020-08-27
    Sålt en 3:a på andra våningen på Antenngatan. Jag är nöjd har ingen erfarenhet av mäklare.
    Ann-britt A
    • 64.0 m²
    • Järnbrott
    Tack Ann-Britt för förtroendet att få förmedla din lägenhet!

• 2020-08-26
    Sålt 3 rum o köK Blev bemött på ett utmärkt sätt hela vägen Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar Även om vi inte hittade tillräckligt många intresserade så lyckades vi finna en bra lösning och vi och vår köpare var båda mycket nöjda.
    Ketty O
    • 70.0 m²
    • Tynnered
    Tack Ketty för dina ord. Och tack för ditt alltid trevliga bemötande!

• 2020-08-25
    Trevligt bemötande och kunnig, bidrog till en smidig affär.
    Anna A
    • 69.0 m²
    • Näset
    Tack för din rekommendation Anna. Hoppas att ni skall trivas i ert nya och väldigt fina hem!

• 2020-08-25
    Hon är ambitiös och initiativrik. Lyssnar och funderar kommer sedan med förslag. Ger inte upp. Jag är till åren kommen och saknar en del av den muntliga kontakten. De frågor jag ville ha svar på fanns på min sida så när jag lärde mig det var det inget problem. Mvh Hanseric
    Hans-eric O
    • 70.0 m²
    • Tynnered
    Tack Hans-Eric och Ketty för förtroendet att ta hand om er bostadsaffär. Och tack för en trevlig kontraktskrivning. Trevligt när säljare och köpare kommer så bra överrens!

• 2020-07-17
    Jag sålde en bostadsrättslägenhet på 2 rok. Första gången jag träffade Lovisa för en värdering av lgh så frågade hon mycket så hon var påläst om lgh. Detta värdesatte jag högt då jag träffat flera mäklare som inte kan mycket om objekten de säljer. Jag hade även flera mäklare hemma som inte engagerade sig utan bara snabbt gick runt i lgh och sade vad den är värd. Fick känslan av att de tyckte att detta säljer de lätt utan att behöva engagera sig. Alltid ett trevligt bemötande, lätt att komma i kontakt oavsett om man mailade, ringde eller sms:ade. Hade absolut anlitat henne igen om det var aktuellt.
    Daniel S
    • 61.2 m²
    • Kaverös
    Alltid kul att höra att man tål att jämföras bland andra mäklare. Tusen tack för fina ord Daniel!

• 2020-05-03
    Bra bemötande, kunnig och proffsig.Rekommenderas!
    Per R
    • 66.0 m²
    • Järnbrott

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte