Lovisa Möller
Registrerad mäklare sedan 2012-07-12
Aktiv på Reco.se sedan 2016-12-19
2019-07 - 2020-06

Läs vad 25 Läs vad Lovisa Möller

• Per R köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-05-03

Järnbrott
    Bra bemötande, kunnig och proffsig.Rekommenderas! Läs mer
  • Ted L sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-04-27

Järnbrott
    Sålde min etta i högsbo, göteborg och Lovisa utgav sig för att vara en mycket erfaren mäklare med tydlighet kring varje process och öppen för att diskutera alternativ utifrån det behov och förutsättningar jag hade. Lämnade inga frågor obesvarade.
    En oväntat trevlig upplevelse för någon med förutfattade meningar kring mäklare :) Läs mer
  • Ulla S köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-03-30

Järnbrott
    Lovisa har från första kontakten varit effektiv, snabb , vänlig och proffsig.

Jag har köpt en lägenhet och sålt en ańnan med hennes hjälp. Läs mer
  • Peter B sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-02-06

3:a
    Kaverös
    Sålde Tunnlandsgatan 10. Hon är mycket proffsig och effektiv. Skötte försäljningen mycket bra. Läs mer
  • Birgitta U köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-01-20

Fiskebäck/Önnered
    Vi har köpt lägenhet efter att bott i hus i 40 år,
    Blev bemött med kunskap, empati och förståelse av Lovisa
    Möller, hon motsvara alla vår förväntningar.
    Har bara gott att säga om Lovisa !

Med vänlig hälsning, Birgitta o Lennart Läs mer
  • Thomas A köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-01-12

Järnbrott
    Köpte en liten etta som vi ska ha som övernattningslägenhet. Allt funkade smidigt tycker jag. Kändes tryggt och vi blev väl bemötta. Läs mer
    2020-02-06 Lovisa M svarar Thomas A
    Kul att höra. Hoppas att ni skall trivas när ni kommer till Göteborg och hälsar på!
  • Karolina G sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-12-27

Högsbo
    Lovisa hjälpte oss med försäljningen av vår bostad. Vi är jätte nöjda med henne som mäklare. Hjälpsam & trevlig. Har känts tryggt att få hjälp av henne. Läs mer
    2019-12-27 Lovisa M svarar Karolina G
    Tusen tack för fina ord Karolina!
    Lovisa M gillar detta
  • Samuel A sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-12-12

3:a
    Fiskebäck/Önnered
    Allt gick bara klockrent!
    Från dag1 till såld bostad. Läs mer
    2019-12-13 Lovisa M svarar Samuel A
    Tack för förtroendet att förmedla er fina bostad. God fortsättning till hela familjen!
    Lovisa M gillar detta
  • Ellen F köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-11-30

Högsbo
    Professionell, snabb och vänlig! Läs mer
    2019-12-12 Lovisa M svarar Ellen F
    Tack Ellen. En så fin lägenhet du köpt, hoppas att du skall trivas!
    Lovisa M gillar detta
  • Lars F köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-09-03

Ruddalen
    Har köpt en lägenhet med två rum och kök. På ett trevligt sätt. (Fick pruta 80,000 utav henne konstigt nog). Det var lite strul med budgivningen. Men hon är ärlig, glad och en trevlig tjej helt enkelt. Önskar henne en god fortsättning. Lars. Läs mer
    2019-12-12 Lovisa M svarar Lars F
    Kul att höra fina ord. Önskar er en god fortsättning!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson