Anders Mattsson
Registrerad mäklare sedan 1994-03-17
Aktiv på Reco.se sedan 2018-04-04
2019-07 - 2020-06

Läs vad 57 Läs vad Anders Mattsson

• Per Erik Gunnar S sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-06-11

Näset
    Vi har sålt vår villa. Från första mötet till avslut, har Anders visat oss hur en proffsig mäklare agerar. Ödmjuk, pedagogisk, stöttande och tydlig. Anders har varit närvarande under hela processen, både bokstavligen och genom att finnas tillhands på telefon. Tack vare Anders lugn kunde våra känslomässiga svängningar hållas på en hanterbar nivå.
    Rekommenderas å det varmaste.
    Om det fanns ett Nobelpris för mäklare skulle Anders vara en självklar vinnare. Läs mer
    2020-06-14 Anders M svarar Per Erik Gunnar S
    Tusen tack för dina fina rekommendationen
  • Hanna K sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-05-19

Ekebäck
    Sålde vårt hus. Trevlig, varm, professionell, kunnig, lugn, erfaren, engagerad. Läs mer
    2020-05-19 Anders M svarar Hanna K
    Tusen tack för den fina rekommendationen
  • Christina N köpte sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-04-08

Ekebäck
    Väldigt trevligt bemötande från Anders och han hörde av sig när budgivningen hade startat och att vi borde titta på huset tidigare än vad som var tänkt för att hinna vara med i budgivningen.

Väldigt trevlig visning och vi fick god tid på oss med frågor m m.

Kontraktskrivningen var också väldigt trevlig på det fina kontoret hos Anders. Vi är jätte nöjda med Anders och helheten i vårt husköp. Läs mer
  • Adam M köpte sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-04-01

Grimmered
    Köpt villa. Jag och min fru har rakt igenom varit mycket nöjda med Anders från busande till nyckel överlämning. Tillgänglig trevlig och tagit sig tid att besvara och hjälpa!

Bara toppen! Läs mer
    2020-04-01 Anders M svarar Adam M
    Tusen tack för den fina rekommendationen Adam
  • Stig B sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-03-03

Vi har sålt ett radhus.
    Vi har upplevt Anders som en mycket engagerad, hjälpsam, kunnig och proffsig mäklare.
    Vi rekommenderar Anders.
    Solveig och Stig Läs mer
  • Jenny Caroline F köpte sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-03-03

Fiskebäck
    Köpte och sålde med Anders och vi har bara bra saker att säga om hur han skötte dom affärerna! Toppenmäklare! Läs mer
    Lovisa M gillar detta
  • Kristina D sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-02-29

Fiskebäck
    Har sållt ett radhus i Fiskebäck där jag anlitade Anders efter jag tagit in offerter från tre mäklarbyråer.
    Valet föll på Anders eftersom jag fick störst förtroende för honom vilket följde med under hela försäljningsresan.
    Alltid tydlig i sin dialog och kunnig.
    Är jätte tacksam för allt han hjälpte till med.

/Kristina Läs mer
  • Håkan F sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-02-27

Sålt radhus.
    Proffsig och gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
  • Anna K sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-02-21

Askim-sisjön
    Anders Mattsson, en mycket omtänksam och kunnig mäklare, har varit noga med att vi som säljare skall känna oss trygga och uppdaterade i allt som ska till för att det skall bli en lyckad försäljning. En stöttepelare i alla känslomässiga vågdalar och hjälpt oss fram till ett fint resultat, han är bäst :) Läs mer
    2020-02-21 Anders M svarar Anna K
    Tusen tack för den fina rekommendationen och lycka till i spåret
  • Lars K sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-02-21

Askim-sisjön
    Anders har sålt vårt radhus. Bättre mäklare lär inte finnas på denna jord. En kunskap, servicekänsla och positiv inställning som går utanpå allt vi tidigare mött. Världsklass. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson