Anders Mattsson
Registrerad mäklare sedan 1994
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-04

Läs vad 37 Läs vad Anders Mattsson

• Lars Gunnar J sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-05-19

Långedrag - Hagen
    Sålt villa. Tycker Mattson är lättsam, ger ett seriöst intryck, erfaren. Försäljningen gick bra, vilket var min förväntning. Läs mer
  • Edvard B
    Edvard B sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-05-16

Fiskebäck
    Perfekt mäklar för mig och min fastighet priset vi fik var exakt som Anders Matsson förutsagt att priser skulle bli. Läs mer
    2019-05-16 Anders M svarar Edvard B
    Tack Edvard det var ett stort nöje att hjälpa dig med försäljningen
  • Stefan H sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-04-08

Fiskebäck
    Lugn och sansad. Bra approach Läs mer
    2019-04-08 Anders M svarar Stefan H
    Roligt att höra och tack för förtroendet!
  • Ann-Chatrine B sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-03-31

Långedrag-Tångudden
    Anders har sålt vårt hus med fantastisk känsla för både oss säljare som köpare. Och med en lyhördhet, flexibilitet och snabbhet. Jag är mer än nöjd! Läs mer
    2019-04-01 Anders M svarar Ann-Chatrine B
    Tusen tack för den fina rekommendationen
  • Susanna M sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-03-27

Kannebäck
    Jag har sålt ett radhus.
    Jag har fått ett gott bemötande hela vägen.
    Mina förväntningar överensstämde med resultatet. Läs mer
    2019-04-01 Anders M svarar Susanna M
    Tusen tack för den fina rekommendationen
  • Margareta N sålde sin bostad med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-03-06

Det är ingen enkel sak att sälja sitt föräldrahem. Det kan vara en mycket mödosam seglats, såväl känslomässigtsom praktiskt. Med stort hjärta, gedigen erfarenhet och kunskap har Anders lotsat oss förbi alla tänkbara undervattensgrund.Tack vare Anders lugna och sympatiska sätt har jag hela tiden upplevt mig vara i de allra bästa händer. Det har känts så tryggt och bra. Och vi kom i hamn. Med flaggan i topp! Bättre mäklare kan inte finnas.Tack Anders för denna goda seglats! Margareta N Läs mer
    2019-03-06 Anders M svarar Margareta N
    Tusen tack för din fina rekommendation Margareta
  • Emanuel B sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-02-21

Önnered
    Fick hjälp med att sälja Radhus.
    Bra support och hjälp hela vägen.

Kan absolut rekommendera Anders Läs mer
  • Björn W köpte en tomt med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-02-21

Påvelund
    Förtroendeingivande, kunnig och trevlig. Läs mer
  • Johan M köpte sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-02-04

Frölunda
    Väldigt trevlig Mäklare.Har gjort bra jobb, hans erfarenhet gav oss en trygghet Läs mer
    2019-02-04 Anders M svarar Johan M
    Tusen tack för ditt svar! Det är viktigt för mig!
  • Markus H köpte sin bostad med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-01-09

Köpt hus av Anders och har väldigt bra erfarenhet av Anders. Anders är väldigt proffesionell men samtidigt vänlig och hjälpande.

Hade inga förväntningar av mäklaren i situationen som köpare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson