Anders Mattsson
Registrerad mäklare sedan 1994
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 28 kunder tycker om Anders Mattsson

• Markus H köpte sin bostad med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-01-09

Köpt hus av Anders och har väldigt bra erfarenhet av Anders. Anders är väldigt proffesionell men samtidigt vänlig och hjälpande.

Hade inga förväntningar av mäklaren i situationen som köpare. Läs mer
  • Bo Knutsson H sålde sin bostad med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-01-07

sålt radhus
    bra bemötande
    hade så klart velat ha mer men rådade konjuktur gjorde att det blev lite mindre än väntat. kan inte lasta mäklaren för detta.

betyget blir 8 av tiogradig skala Läs mer
  • Per Daniel T sålde sin bostad med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-12-17

Anders hjälpte oss att sälja en tomt. Allt bemötande från första kontakt till kontraktsskrivning med köparen sköttes mycket professionellt med bra tempo och god återkoppling.

Perfekt. Jag rekommenderar gärna Anders.

//Per Törnqvist Läs mer
    2018-12-17 Anders M svarar Per Daniel T
    Tack så mycket och tack själva, återkom gärna med önskemål om ert nya fritidsboende
  • Britt Edit L sålde sin bostad med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-12-08

Anders hjälpte oss med försäljningen av ett dödsbo. Lätt att samarbeta med, tillgänglig och flexibel Läs mer
  • Gun A sålde sin bostad med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-09-18

Anders jobbade hårt och fick snabbt resultat. Han hade en tydlig uppfattning om vår situation och lotsade oss bekvämt fram till en avslutad affär. Jag är mycket nöjd med Anders insats..
    Gun Antonsson Läs mer
  • Javad G skrev om Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-09-14

Vi köpte en villa genom Anders han är en kung o mycket duktig

mäklare . Läs mer
    2018-09-14 Anders M svarar Javad G
    Tack för den fina rekommendationen!
  • Lisa W köpte sin bostad med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-09-13

Lätt att nå och alltid trevlig. Läs mer
  • Sigbritt O skrev om Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-09-12

Trevlig, kunnig, engagerad och affärsmässig. Mån om att båda parter ska vara nöjda med uppgörelsen. Läs mer
    2018-09-12 Anders M svarar Sigbritt O
    Tusen tack för den fina rekommendationen
  • Victor Man Fai H skrev om Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-05-20

Jag köpte en kedjehus i Östra Påvelund, Anders var snällt och visade stort erfarenhet i försäljning av fastigheter. Säljaren kunde inte visa oss huset på tillträdesdag och Anders hämtade nyckeln från säljaren och visade oss huset. Läs mer
  • Karin K köpte sin bostad med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2018-05-16

Köpte en fristående Villa. Mycket engagerad mäklare som hjälpte oss att tänka stort och drömma. Flexibel som gjorde det möjligt för oss att komma på fler visningar, totalt tre stycken. Läs mer
    Anders M gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster