Anders Mattsson
Registrerad mäklare sedan 1994
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01

Läs vad 47 Läs vad Anders Mattsson

• Nicklas A köpte sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-01-13

Hinsholmen - Källängen
    Köpt en fastighet i fiskebäck via Anders Mattsson.
    Blev trevligt bemöt och han var kunnig inom byggnadsteknik samt bra idéer vad man kan tänka på.
    Min erfarenhet är att ” mäklarna ” ( som jag träffat innan )
    är ej kunniga vilket Anders var. Läs mer
    2020-01-14 Anders M svarar Nicklas A
    Tusen tack för den fina rekommendationen Nicklas
  • Patrick B köpte sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2020-01-13

Hinsholmen - Källängen
    Mycket bra mäklare som alltid är snabb på att svara och försöker hitta lösningar.
    Uppträder på ett väldigt bra och professionellt sätt och vi har bara gott att säga om Anders. Läs mer
    2020-01-13 Anders M svarar Patrick B
    Tusen tack för den fina rekommendationen Patrick
  • Johanna B sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-10-25

Grimmered
    Anders sålde vårt parhus. Vi är supernöjda med hans arbete. Som mäklare är Anders tydlig, driven, målinriktad och erfaren.
    Kommunikationen har fungerat på ett utmärkt sätt. Vi kan starkt rekommendera Anders! Läs mer
    2019-11-03 Anders M svarar Johanna B
    Tusen tack Johanna och lycka till med nya villan!
  • Thahn T köpte sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-09-05

Fiskebäck
    Jag har köpt ett hus genom mäklare Anders Mattsson .

Han är perfekt .

Jag rekommendera till köpare . Läs mer
  • Lars M
    Lars M sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-09-04

Mycket trevlig. God kommunikation. Stor kunskap inom sitt område. Läs mer
  • Johanna M sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-09-02

Otroligt trevlig och proffsig. Kände förtroende direkt! Läs mer
  • Kjell-Åke J sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-08-31

Fiskebäck/Önnered
    Anders Mattsson har hjälpt mig att sälja mitt radhus Anders har från första träffen till avslutad affär hållit mig informerad om försäljningens gång och talat om vad jag som säljare ska göra och vad Anders gör. Anders har informerat mig på ett föredömligt sätt samt hanterat sina uppgifter mycket professionellt. Slutredovisning och genomgång i samband med överlämnandet av fastigheten utfördes till min och köparnas största belåtenhet. Läs mer
    2019-08-31 Anders M svarar Kjell-Åke J
    Tusen tack för din fina rekommendation
  • Johan Ö sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-06-24

Billdal
    Kanonbra ! Mycket trevligt och proffesionellt upplever jag! Läs mer
  • Malin Josefine Ö sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-06-24

Billdal
    Sålt villa i Billdal. Proffsigt och förtroendeingivande bemötande av mäklare ! Högsta betyg! Läs mer
  • Anette W sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

2019-06-05

Långedrag - Hagen
    Sålt en villa. Trevligt och vänligt bemötande. Upplevde dock att vissa saker drog ner betyget.
    Ex. Vi och köparna hade en avtalad tid då vi skulle träffas på kontoret men när vi kom på utsatt tid hade redan köparna suttit hos Anders vad vi förstod en längre tid. Detta upplevdes inte OK. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Anders Carlsson