Fredrik Hjelm

Fredrik Hjelm

Fredrik Hjelm är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Fredrik Hjelm har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Fredrik Hjelm har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 103 omdömen med ett betyg på 4.8. Fredrik Hjelm har haft 19 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

103 omdömen om Fredrik Hjelm

Sedan starten hos Reco 2019
Cronie W
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Särö

Professionell och väldigt trevlig.

Robin S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Hovås

Fredrik hjälpte oss sälja vår lägenhet på en riktigt tuff marknad. Han fanns tillgänglig alla dagar i veckan och höll oss väl uppdaterade genom hela processen. Mycket proffsigt och trevligt bemötande, vi är supernöjda med Fredriks insats!

Svar från Fredrik Hjelm

Tack Robin för ditt omdöme. Lycka till i nya huset och trevlig sommar

Daniel J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Nya Hovås

Vi är supernöjda med Fredrik, han var professionell, påläst och dessutom mycket trevlig! Rekommenderas starkt!

Mats P
Särö

Xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxcccc

Peter Thomas W
Särö

Bra som motpart vid köp, uppriktig och lagom säljande. Bra vid övertag och kontrakt. Superärlig !

Daniel S
Nya Hovås

Fredrik har en lång och bred kompetens som fastighetsmäklare. Till följd av sin kompetens har Fredrik ett stort nätverk av fastighetsköpare och fastighetssäljare som gör det enkelt att få kontakt med rätt köpare/säljare när det väl är dags att byta bostad.

Svar från Fredrik Hjelm

Kul att jobba ihop lycka till i ditt nya boende

Claes A
Kullavik

Väldigt kunnig på området, trevlig , gav ert stort förtroende

Thommy L
Särö

Professionellt bemötande. Engagerad, kunnig, förtroendeingivande.

Pirkko O
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Kullavik

Trevlig, tillmötesgående och kompetent mäklare som hjälpte oss med vår husaffär som utföll till vår belåtenhet. Nöjda kunder.

Pirkko O
Kullavik

Fastighetsaffären har löpt enligt våra förväntningar. Trevligt bemötande och snabb affär. Nöjda kunder.