Fredrik Hjelm
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 13 Läs vad Fredrik Hjelm

• Mats-inge W köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-03-26

Billdal
    Jag tycker att Fredrik är trevlig och tillmötesgående, lätt att sammarbet med. Kunnig i sin yrkesroll som Mäklare. Läs mer
  • Charlotta E köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-02-19

Kullavik
    Mycket bra erfarenhet av Fredrik Hjelm som har gjort sitt yttersta att hjälpa mig i processen att hitta en ny bostad. Alltid tillgänglig och med ett positivt bemötande. Han gjorde det möjligt med en snabb och smidig inflyttning. Läs mer
    2020-02-19 Fredrik H svarar Charlotta E
    Hej Charlotta,
    Det underlättar arbetet när kunderna är beslutsamma:)
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende
    Mvh Fredrik
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Finn J köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-01-23

Särö
    Hjälpsam och påläst. Ställde upp på obekväm arbetstid. Läs mer
    2020-01-23 Fredrik H svarar Finn J
    Hej Finn,
    Det glädjer mig att ni uppskattat mitt arbete.
    Lycka till i ert nya boende
    Fredrik
  • Jenny O köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-01-15

Billdal
    Proffsig, snabb och tydlig, utmärkt stöd i bostadsaffären. Läs mer
    2020-01-15 Fredrik H svarar Jenny O
    Tack Jenny.
    Ni kommer få ett jättefint boende.
    Fredrik
  • Peter S sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-01-12

Nya Hovås
    Seriös och effektiv mäklare, mycket enkelt att samarbeta med! Läs mer
    2020-01-12 Fredrik H svarar Peter S
    Tack för gott samarbete och fint omdöme
    Fredrik
  • Kurt M köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-01-04

Kungsbacka
    Fredrik Hjälm är en mycket utmärkt mäklare som
    bemötte oss på ett proffsigt sätt när jag köpte bostad
    Vi rekommenderar gärna Fredrik
    Hälsningar
    Kurt Maack Läs mer
    2020-01-16 Fredrik H svarar Kurt M
    Hej Kurt!
    Tack för ett bra samarbete och lycka till i ditt nya boende
  • Isak M köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2019-11-18

Fredrik Hjelm är en duktig och tillmötesgående mäklare. Läs mer
    2019-11-18 Fredrik H svarar Isak M
    Hej Isak,

Tack för ditt omdöme, lycka till i ert nya boende.

Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Ulla B sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Billdal
    Försäljning av villa. Den kontaktade kvinnliga mäklaren ersattes när säljprocessen hade startat av Fredrik Hjelm utan att hon hade meddelat det. Upplevde att Fredrik är ny i rollen som mäklare och det förhållandet skapade en viss osäkerhet för mig som säljare.
    Det blev då semstertid och huset annonserades som kommande objekt med följden att det visades för ett dussintal intressenter. Det såldes på så sätt att en intresserad köpare fick köpa det utan konkurrens av annan/ andra köpare.. Allt i samråd mellan mig och Fredrik Hjelm, som hade den sommarlediga, äldre kollegan som rådgivare. Hela situationen var för mig inte bra, men jag sålde till den enda köparen och ville inte gå vidare med annonsering och styling.
    Fredrik var alltid tillgänglig, lätt att kommunicera med och förstod min osäkra situation, då den ursprungliga tänkta mäklaren gick på ledighet. Upplevde att han stod i en svår situation.Mitt betyg hade varit högre om jag känt större tillit och säkerhet i hela kontakten med fastighetsförmedlingen, men tiden gick och det här blev resultatet. Det drabbar Fredrik, som jag tycker är en bra person och jag tror att han kommer att bli en bra mäklare. Läs mer
    2019-11-14 Fredrik H svarar Ulla B
    Hej Ulla
    Tack för din återkoppling. Beklagar att du känt detta men min ambition har varit att stötta dig dig genom hela affären och jobbat mot att få en trygg affär med bra slutmål.
    Önskar dig lycka till och hoppas du ska trivas i ditt nya boende
    Fredrik
  • Peter A sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Bra och seriös mäklare! Bra bemötande och engagerad. Läs mer
  • Felix H
    Felix H köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Hovås
    Vi köpte en villa i Hovås som Fredrik förmedlade.
    Fredrik är lugn, tillgänglig och tillmötesgående. Det var många pusselbitar som skulle falla på plats, och han visade stort tålamod och förståelse för situationen vi hamnade i.
    Vi ger honom våra bästa rekommendationer! Läs mer
    2019-11-14 Fredrik H svarar Felix H
    Hej Felix,
    Tack för ert fina omdöme, lycka till med ert nya boende

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Lisa Stafsing