Fredrik Hjelm
Registrerad mäklare sedan 2019-06-13
Aktiv på Reco.se sedan 2019-09-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 21 Läs vad Fredrik Hjelm

• Kristin E sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-06-22

3:a
    Nya Särö penthouse H-1401
    Blev bemött med professionalitet på högt nivå,
    med en behaglig hantering av försäljningen. Trevlig och bra på att lyssna in mina önskemål .
    Kan varmt rekommendera Fredrik för andra som vill köpa och sälja sin bostad Läs mer
  • Göran S köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-06-06

Särö
    Köpt Brf, skall sälja villa.
    Fsg gått enl önskemål, diskret.
    Önskar sälja på samma sätt. Vi får se.
    Det administrativa gått smidigt.
    Helt nöjda so far. Läs mer
  • Ingemar H
    Ingemar H sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-06-06

Särö
    Har just sålt vår bostadsrätt i Särö. Fredrik är sympatisk, skicklig förhandlare, har bra lokalkännedom och kan komma till avslut. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Magnus K sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-05-28

Kullavik
    Fredrik sålde vår Villa i Kullavik med bravur.
    Vi är nog inte världens enklaste kunder i alla lägen men Fredrik löste uppgiften på ett mycket bra sätt i en besvärlig marknad.
    Han har dessutom i läge två att hjälpa oss hitta ny bostad varit väldigt proaktiv och positiv. Läs mer
    2020-06-01 Fredrik H svarar Magnus K
    Hej och tack för det fina omdömet!

Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Thom M köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-05-12

Särö
    Vi fick bra och proffsig hjälp med att köpa hus. Hade som köpare önskat lite mer raka besked men på det hela taget mycket nöjd.

Tack Fredrik för att du hjälpte oss att köpa vårat drömhus.

Mvh Thom o Anna Läs mer
    2020-05-28 Fredrik H svarar Thom M
    Hej,
    Tack för er feedback, lycka till med ert drömhus!
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Anders H sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-05-11

Särö
    Fredrik har sålt min villa, jag har bara gott att säga om Fredrik vad jag har för erfarenhet om honom gällande detta objekt under denna relativt korta tid. Lugn, trevlig och har god empati. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Eva R köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-04-04

2:a
    Särö
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Fick ett utmärkt bemötande av Fredrik som uppfyllde
    alla förväntningar och ingav fötroende.
    Sammanfattning 100% nöjd. Läs mer
    2020-05-05 Fredrik H svarar Eva R
    Tack Eva,
    Lycka till med ditt nya boende!
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Peter A sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-03-31

2:a
    Särö
    Fredrik har sålt en lägenhet för vår räkning och hanterade hela processen mycket väl. Läs mer
    2020-05-05 Fredrik H svarar Peter A
    Tack Peter,
    Kul att jobba ihop.
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Mats-inge W sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-03-26

Billdal
    Jag tycker att Fredrik är trevlig och tillmötesgående, lätt att sammarbet med. Kunnig i sin yrkesroll som Mäklare. Läs mer
    2020-05-05 Fredrik H svarar Mats-inge W
    Tack Max,

Tackar för förtroendet att sälja ert hus och lycka till i ert nya
    Fredrik
  • Charlotta E köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-02-19

Kullavik
    Mycket bra erfarenhet av Fredrik Hjelm som har gjort sitt yttersta att hjälpa mig i processen att hitta en ny bostad. Alltid tillgänglig och med ett positivt bemötande. Han gjorde det möjligt med en snabb och smidig inflyttning. Läs mer
    2020-02-19 Fredrik H svarar Charlotta E
    Hej Charlotta,
    Det underlättar arbetet när kunderna är beslutsamma:)
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende
    Mvh Fredrik

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst