Fredrik Hjelm är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Fredrik Hjelm har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Fredrik Hjelm har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 75 omdömen med ett betyg på 4.9. Fredrik Hjelm har haft 20 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 75 Läs vad Fredrik Hjelm

• sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-06-25 Verifierad kund
    Fredrik har varit mycket trevlig och engagerad och lätt att kommunisera med och alltid anträffbar. Vi drabbades av att marknaden "dök" och försäljningen tog tid. Trots att vi fick sänka priset rejält är vi mycket nöjda med Fredrik Vi kan varmt rekommendera honom.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-06-06 Verifierad kund
    Fredrik gav oss ett mycket proffsigt, vänligt och förtroendeingivande bemötande i Särö.
    Vi är mycket nöjda och kommer att varmt rekommendera honom till övriga.
    Stort tack!
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hjelm en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-06-02 Verifierad kund
    Fredrik har på ett imponerande sätt levererat över våra förväntningar från första kontakten och igenom hela processen. Med ett genuint engagemang i sin kunds intresse och i sitt uppdrag, har Fredrik varit ett tryggt och professionellt bollplank för både oss som säljare och för köpare. Han har verkligen tillfört ”det lilla extra”. Rekommenderar starkt att jobba tillsammans med Fredrik i bostadsaffärer. //Elias, Särö
    Tack Elias!
    Glädjer mig att ni uppskattat mitt arbete. Lycka till i Stockholm och Särö finns kvar om ni längtar tillbaka!
    Fredrik
    2022-06-01 Verifierad kund
    Trevligt och korrekt bemötande från början till slut. Vi är noga med att en mäklare är grundlig och ärlig samt är en fungerande länk mellan köpare och säljare. Vår upplevelse att Fredrik levde upp till sin roll. Kan varmt rekommendera Fredrik till andra köpare.
    Tack Linda!
    Grattis till ett fantastiskt hus!
    2022-04-22 Verifierad kund
    Vi har sålt med Fredrik och tyckte det funkade utmärkt. Han höll oss konstant uppdaterad genom hela processen så vi kände oss trygga. Fredrik är påläst och var väl insatt i vårt hus.
    2022-04-19 Verifierad kund
    Proffsig och kunnig. Bra kontaktnät och ett bra bollplank när svåra frågor uppstår
    2022-04-17 Verifierad kund
    Fredrik själv tog kontakt med oss när huset kommer fram till salu.
    Proffesionellt visning , bra information och huspresentation .
    Smidigt budgivning.
    Genomgång av köpekontrakt.
    Är tacksam och nöjd , kan rekommendera honom som en bra mäklare!
    Tack Fredrik.
    2022-04-14 Verifierad kund
    Fantastiskt proffsig bemötande!
    Bra påläst om objektet och väldigt tålmodig gällande frågor!
    Grattis till ert nya hus! Fredrik Hjelm
    2022-04-14 Verifierad kund
    Fredrik är en kunnig, målinriktad och sympatisk mäklare som förstår vikten av att exponera och marknadsföra en fastighet på rätt sätt. Han respekterar ens önskemål och fanns alltid tillgänglig för återkoppling. Vi är väldigt nöjda!
    Marianne och Tommy
    Tack för härligt samarbete! Fredrik Hjelm
  • Jonas Björn F
    2022-04-13 Verifierad kund
    Vi blev väl omhändertagna av Fredrik som hela tiden uppdaterade oss om processen. Tillsammans lade vi upp en plan som följdes med gott resultat för alla inblandade.
    Proffsig, hjälpsam och förtroendeingivande.
    Starka rekommendationer!
    Tack Jonas,

Lycka till i ert nya boende.