Lisa Stafsing är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Lisa Stafsing har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Lisa Stafsing har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 141 omdömen med ett betyg på 4.9. Lisa Stafsing har haft 42 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 141 Läs vad Lisa Stafsing

• sålde sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-08-12 Verifierad kund
    lisa felhanterade min försäljning fullständigt, vilket har resulterat i en stämning.
    • Kullavik
    2022-07-12 Verifierad kund
    Lisa är så proffsig!
    Hon värnar lika mycket om säljare och köpare!
    Hon är tydlig i sin yrkesroll och samtidigt familjär.
    Hon levde upp till våra förväntningar.
    Vi är mycket nöjda!
    Tack söta! Det är så roligt att få hjälpa er och er fina återkoppling betyder så mycket för mig.
    Ta hand om er och njut av sommaren så hörs vi och ses framöver!
    Soliga hälsningar Lisa
    Lisa Stafsing
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    • Kungsbacka
    2022-06-09 Verifierad kund
    Hon ingav ett stort förtroende.

Hon var över förväntan vad gäller att direkt få en fin kontakt och lätt att prata med.

Det blev väldigt positivt! Och hon ger ett mycket seriöst intryck.
    Vid försäljning av våra nuvarande tyckte vi bägge att vi gärna kommer tillbaka till Lisa
    Tusen tack söta du, vad glad jag blir av er fina återkoppling!
    Vi hörs och ses framöver.
    Lisa Stafsing
  • sålde sin bostad med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-05-31 Verifierad kund
    Toppen jättebra jobbat vi är mycket nöjda
    Stort tack Fredrik :-)
    Vi hörs/ses!
    Mvh Lisa
    2022-05-24 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande

Uppfyllde våra förväntningar till 100

Sammanfattningsvis korrekt och snabb
    Tack snälla för fin återkoppling, det värmer! Roligt att vi äntligen hittade en så härlig bostad som passar er!

2022-05-24 Verifierad kund
    Mycket proffsigt, väl genomfört arbete
    Tack Fredrik, härligt att få göra affärer med er igen!

Lisa Stafsing
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-05-22 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt bemötande av mäklaren Lisa Stafsing. Effektiv , noggrann , pålitlig men också ödmjuk. Mycket nöjda .
    Tack snälla för er fina återkoppling, det gör mig så glad!
    Så roligt att få hjälpa er.
    Vi hörs och ses!
    • Kullavik
    2022-05-16 Verifierad kund
    Vi blev mycket bra bemötta av Lisa, vi är super nöjda då vi känner att hon var otroligt engagerad i försäljningen av vår bostad. Vi är tacksamma att vi valde Lisa som mäklare😊🙌
    Tack snälla Frida för er fina återkoppling! Det har verkligen varit så roligt att arbeta med er och som ni fixat - bra samarbete mellan oss alla!
    Nu hoppas jag att ni får njuta av er nya bostad och den spännande resan ni har framför er!
    Vi ses!
    Lisa Stafsing
  • köpte sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-05-04 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Lisa!
    Hon höll oss uppdaterade precis som vi ville under den dagen budgivningen var igång.
    Svarade på alla frågor man hade och var tydlig med vad det var för hus man köpte.
    Jag kände att hon förskönade ingeting så som jag ibland kan uppfatta andra mäklare.
    Så verkligen en mäklare att lita på!
    Vi rekommenderar henne starkt!
    Tack snälla för fin återkoppling! Jag försöker göra mitt bästa :-)

Vi hörs/ses framöver!

Soliga hälsningar Lisa
    2022-05-01 Verifierad kund
    Tydlig i kommunikationen.
    Bra på att återkoppla och uppdatera oss i budgivningsprocessen.
    Tack snälla för er återkoppling, det gör mig glad!

Jag är övertygad om att ni kommer trivas bra och ganska snart får ni njuta av ert härliga hus!