Lisa Stafsing
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 59 Läs vad Lisa Stafsing

• Henrik E sålde sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-03-09

Billdal
    Sålt Villa
    Mycket bra och proffsigt.
    Vi har anlitat dem förut.
    Allt gick smidigt. Läs mer
    2020-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik E
    Tack Henrik för återkoppling! Det har varit jätteroligt att jobba med er och jag hoppas verkligen att ni kommer trivas gott även framöver. Vi hörs!
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Fanny E köpte sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-02-28

Kullavik
    Trevlig, flexibel och noggrann!
    Kan varmt rekommendera Läs mer
    2020-02-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fanny E
    Tack för er återkoppling Fanny, så roligt att få hjälpa er till Kullavik!
    Ni får ett fantastiskt hem och jag är övertygad om att ni kommer skapa något riktigt bra tillsammans!
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Katarina H köpte sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-02-21

Hovås
    Proffesionell och kunnig! Driftig men ändå lyhörd. En mycket trevlig person! Läs mer
    2020-02-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Katarina H
    Tack snälla för fina ord, det värmer!
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Patrik L sålde sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-02-18

Hovås
    Lisa har hanterat försäljningen av vår villa på ett utmärkt sätt.
    Hon är engagerad, positiv och lösningsinriktad. Läs mer
    2020-02-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patrik L
    Tack snälla ni för trevlig återkoppling! Det har varit jätteroligt att jobba med er och nu önskar jag er lycka till med er "nya resa" framöver!
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Lars H köpte sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-02-18

Snabb
    Lyhörd
    Uppmärksam
    Korrekt/noggrann Läs mer
    2020-02-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars H
    Tack snälla för återkoppling, det värmer med er feedback! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i vårt härliga område! Vi ses framöver!
    Bästa hälsningar, Lisa
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Martin J köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2019-11-18

Särö
    Vi köpte en lägenhet utav Lisa, och fick ett väldigt trevligt och seriöst intryck utav henne. Alltid snabba svar och återkoppling på frågor både via mail och telefon, vilket uppskattas som köpare. Vi kommer definitivt återkomma till henne den dagen vi skall sälja! Läs mer
    2019-11-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martin J
    Tack snälla för återkoppling och fina ord!
    Jag är övertygad om att ni kommer trivas bra framöver och hoppas att det dröjer innan jag får sälja för er ;-)

Må gott så hörs/ses vi!
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Katarina E sålde sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2019-11-15

Särö
    Sålt villa och köpt lägenhet. Ett mycket trevligt och glatt bemötande alltid. Lisa har funnits där hela tiden med alla frågor vi haft och svarat snabbt, det Lisa ej vetat har hon tagit reda på och svarat.Lisa är en bra och kunnig mäklare vi kan rekommendera henne. Är jättenöjda och ett stort TACK Läs mer
    2019-11-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Katarina E
    Tack snälla för era fina rekommendationer!
    Det har varit en liten resa men vi har fixat det tillsammans. Nu har ni det nya att se fram emot!

Vänliga hälsningar Lisa
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Ingrid W sålde sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2019-11-15

Lisa är :

engagerad
    kunnig
    lätt att nå, ringer alltid tillbaka så fort hon kan.
    Som kund känner man att hon verkligen ”bryr sig”
    Byte från villa till bostadsrätt. Läs mer
    2019-11-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingrid W
    Ingrid, det är så härligt att alltid få positiv återkoppling från dig! Det är verkligen roligt att veta att du trivs så bra med det "nya", att det blev så rätt för dig som jag hoppades på!

Vi hörs & ses!

Varma hälsningar, Lisa
  • Kerstin S
    Kerstin S sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2019-11-14

Kullavik
    Jag har köpt en bostadsrätt och även fått hjälp med en såld bostad .
    Jag har blivit bemött " som man säger med utmärkt beröm godkänd "

Jag har haft en fin kontakt med Lisa och övrig personal, samt ett mycket snyggt överlämnande av den nya lägenheten i dag.

Jag kan varmt rekommendera Sv. Fastighetsförmedling i sydväst Läs mer
    2019-11-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin S
    Tack Kerstin, det känns så roligt att du redan trivs gott med den nya lägenheten!

Bästa hälsningar, Lisa och kollegorna på SF Billdal
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Per D köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2019-11-14

Kullavik
    Köpte en bostadsrätt för ett år sedan, kom från hyresrätt. Blev mycket väl bemötta i våra okunniga frågor och farhågor och Lisa hjälpte till att utveckla en redan från början bra dialog mellan oss och säljaren till en ännu bättre. Vi hade också bra stöttning till papperen var påskrivna och efter det. Jag skulle beskriva Lisa som kunnig, professionell och lyhörd och kan definitivt rekommendera henne till andra köpare! Läs mer
    2019-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per D
    Tack Per för dina värmande ord! Så roligt att ni hamnade rätt och att jag fick möjlighet att hjälpa er på vägen!

Vi syns!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst