Lisa Stafsing
Registrerad mäklare sedan 2017-01-09
Aktiv på Reco.se sedan 2018-01-19
2019-08 - 2020-07

Läs vad 69 Läs vad Lisa Stafsing

• Hillevi K köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-07-31

Kullavik
    Vi köpte en bostadsrätt och Lisa var vår mäklare. Hon gav oss all tänkbar hjälp och var mycket positiv och kunnig. Köpet gick väldigt snabbt och smidigt trots att det var mitt i semestertider.
    Vi kan varmt rekommendera Lisa som mäklare! Läs mer
    2020-08-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hillevi K
    Tack snälla för er fina återkoppling! Så roligt att allt löste sig och perfekt med tanke på att vi ändå var hemma en stormig dag eller två mitt i båtsemestern. ;-))) Jag är övertygad om att ni kommer trivas gott i er nya bostad - Varmt välkomna tillbaka!
    Soliga hälsningar, Lisa
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Fredrik L sålde sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-07-17

Kullavik
    Sålde Villa i Kullavik söder om Göteborg.

- Mycket bra bemötande och service vid ev frågor.
    - Vi tycker absolut att Lisa levde upp till våra förväntningar
    - Totalt sett mycket nöjda och vi gör gärna fler affärer med hjälp av Lisa. Läs mer
    2020-07-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik L
    Tack snälla Fredrik!
    Nu hoppas jag att ni skall trivas bra i ert nya hem, men jag hjälper er självklart jättegärna igen om ni ångrar er..! Det har varit jätteroligt att få arbeta tillsammans med er, även om det gick väldigt fort.

Njut av sommaren så hörs och ses vi framöver!
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Emma E köpte en tomt med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-07-16

Billdal
    Fick mycket got intryck av Lisa. Hon var lugn och tydlig och gick väl igenom alla delar av tomtköpet. Uppfattade henne även som pålitlig och ärlig, inget ful spel. Läs mer
    2020-07-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emma E
    Tack för era fina ord! Så roligt att det löste sig och vi kunde få till affären. Nu ser jag fram emot vad som komma skall och att ni kan få bygga ert drömhus framöver.
    Trevlig sommar!
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Dennis L sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-06-28

Kullavik
    Lisa skötte försäljningen av min mors bostadsrätt. En mycket professionell mäklare med engagemang för att göra en optimal affär. Jag fick utmärkt stöd och återkoppling genom hela processen. Trevlig, hjälpsam och lätt att kommunicera med.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-07-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dennis L
    Tack snälla Dennis för dina värmande ord!
    Det har varit jätteroligt att arbeta med dig och att jag är tacksam för att jag fick hjälpa till att sälja din mammas fina lägenhet!

Ha nu en skön sommar så ses vi på bryggan framöver.

Bästa hälsningar, Lisa
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Björn O sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-06-20

Kullavik
    Sålt +55 boende parhus brf.
    Proffsigt och kunnigt bemötande, Lisa känner väl till området och kunderna. Läs mer
    2020-07-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Björn O
    Tack Björn för din fina rekommendation!
    Ha en skön sommar så hörs vi framöver!

Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Olof O sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-06-19

Kullavik
    Lisa har hjälpt oss att sälja vår mammas bostadsrätt/parhus, en fin tvåa med två underbara uteplatser och trädgård. Under hela processen har Lisa varit professionell, kunnig, lugn och trevlig. Läs mer
    2020-06-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Olof O
    Tack snälla för er fina återkoppling, det har varit jätteroligt att få hjälpa er!

Ha nu en riktigt fin midsommar så hörs/ses vi framöver!

Soliga hälsningar, Lisa
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Cecilia P köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-06-04

Kullavik
    Proffsig, hjälpsam även efter att köpet är gjort. Läs mer
    2020-06-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Cecilia P
    Tack Cecilia för din återkoppling! Jag gör mitt bästa, tack :-) Nu hoppas vi att detta blir bra för er!
    Vi hörs och ses!
    Må gott!
    Bästa hälsningar Lisa
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Jarl A köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-06-03

Kullavik
    Stort engagemang, kunnig o serviceminded. Läs mer
    2020-06-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jarl A
    Tack för din feedback, så roligt att det gick både snabbt och smidigt! Hoppas att detta blir bra för er nu!
    Vi hörs och ses framöver. Ta hand om er!
    Vänligen, Lisa
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Åsa S köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-05-30

Billdal
    Lisa är rak och tydlig och enkel att kommunicera med och man märker stt hon är mån om att affären ska bli lyckad för både säljare och köpare. Läs mer
    2020-06-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åsa S
    Tack för återkoppling Åsa!
    Skönt att det löste sig på ett bra sätt. Nu hittar vi en bra köpare till er så skall du se att du kan njuta ordentligt av din nya bostad efter sommaren!
    Soliga hälsningar Lisa
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Margareta J sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-05-29

Billdal
    Jag har precis sålt min bostadsrätt.
    Jag upplever Lisa som en engagerad, lyhörd och kompetent fastighetsmäklare. Hon gjorde ett seriöst intryck och var målmedveten i sitt agerande.
    Jag kan med gott samvete rekommendera henne. Läs mer
    2020-06-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Margareta J
    Tack snälla för era vänliga ord! Det har varit jättetrevligt att arbeta med er och jag hoppas att det kommer bli bra för er även framöver. Ta hand om er och njut av sommaren så hörs/ses vi!
    Soliga hälsningar Lisa

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst