Läs vad 84 Läs vad Lisa Stafsing

• 2020-12-20
    Proffsigt bemötande. Lisa överträffade förväntningarna med råge.
    Anders H
    • 3:a
    • 97.0 m²
    • Kullavik
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Tack snälla Anders, så roligt att höra att du är nöjd! Ha nu en riktigt fin julhelg så hörs vi framöver! Vänliga hälsningar Lisa

• 2020-12-17
    Köp lägenhet i Särö

Lisa är en ytterst kompetent mäklare! Med suverän känsla för människor, trevligt bemötande samt god yrkeskunnighet. Lisa är noggrann och arbetar med driv och engagemang för att både köpare och säljare ska känna sig nöjda. En mäklare som tar ansvar och utför sitt arbete på ett mycket tillfredsställande sätt. Lisa rekommenderas varmt!

Ola och Margareta
    Margareta R
    • 2:a
    • 76.0 m²
    • Särö
    köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Tack snälla för era fina ord - det värmer! Jag är så glad att just ni fick möjlighet att köpa denna fina bostad och jag är helt övertygad om att ni kommer trivas jättebra framöver! Ni och den här bostaden passar helt enkelt ihop! Ta nu hand om er och God Jul! Bästa hälsningar Lisa

• 2020-12-10
    Jag sålde mitt hus.
    Lisa var kanon. Hon var proffsig, saklig, duktig och trevlig. Hon levde upp till de förväntningar jag hade och hjälpte mig så att affären genomfördes smidigt. Jag rekommenderar Lisa å det varmaste.
    Olle B
    • 70.0 m²
    • Billdal
    sålde sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Tack snälla Olle för dina fina rekommendationer! Det betyder mycket, det vet du. Det känns lite konstigt att du skall flytta efter alla år, men jag önskar dig all lycka till med allt "det nya" och hoppas att ni får njuta av många fina och roliga saker framöver! Bästa hälsningar från Lilla Lisa ;-)))

• 2020-12-08
    Lisa mäklade vår villa i Kullavik. Lisa är en kompetent och driven mäklare. Det har varit ett nöje att jobba med henne.
    Håkan W
    • 159.0 m²
    • Kullavik
    Tack Håkan för era värmande ord! Det betyder så mkt för mig. Det har varit ett nöje att jobba med er med! Ta nu hand om er så hörs och ses vi framöver. Varmaste hälsningar Lisa

• 2020-12-04
    Proffsig. Ärlig. Smidig affär.
    Jonas L
    • 159.0 m²
    • Kullavik
    köpte sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Tack snälla för återkoppling. Så roligt att ni äntligen hittat ett bra boende! Jag ser verkligen fram emot att följa er resa och är övertygad om att ni kommer göra det till ett jättefint hem! Bästa hälsningar Lisa

• 2020-11-09
    Vi köpte en Villa från Lisa. Bemötandet från Lisa var alltid lugnt, vänligt och professionellt - precis så som man vill att en bostadsaffär skall vara.
    Vi förväntade oss en klarhet i hur affären skulle gå till, ett lotsande genom processen samt en säker hantering av hela affären. Lisa levde verkligen upp till detta. Vi skulle varm rekommendera henne som mäklare!
    Robin P
    • 184.0 m²
    • Särö
    Tack snälla för fin återkoppling! Det känns jätteroligt att ni skall få flytta till detta underbara hem och göra det till ert - jag ser verkligen fram emot att få följa er resa! Ta hand om er så ses vi framöver. Bästa hälsningar Lisa

• 2020-10-31
    Köpt en fastighet.
    Mycket professionellt och vänligt bemötande av mäklaren.
    Alla förväntningar uppfylldes med råge.
    Väldigt saklig samt informativ.
    Rekommenderas.
    Eddy S
    • 6:a
    • 167.0 m²
    • Billdal
    köpte en tomt med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    Tack snälla för återkoppling, det uppskattas! Nu skall det bli spännande att få följa er fortsatta resa mot drömbostaden! Må gott och ta hand om er! Vänligen, Lisa

• 2020-10-27
    Jag har köpt en lägenhet i Särö centrum och är nöjd med mäklarens bemötande och hur allt löste sig till slut.

mvh

Lars-Åke Frejd
    Lars-Åke F
    Lars-Åke F
    • 4:a
    • 107.0 m²
    • Särö
    Tack för din återkoppling! Nu hoppas jag att du skall kunna möblera bra och trivas gott i din nya bostad framöver. Må gott så hörs/ses vi framöver! Mvh Lisa

• 2020-10-25
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi är mycket nöjda med Lisa, alltid tagit sig tid, är engagerad och tydlig, är också mycket positiv och glad. Vi kan verkligen rekommendera henne.
    Britt o Claes
    Britt A
    • 4:a
    • 107.0 m²
    • Särö
    Tack snälla ni för er fina återkoppling! Det är lätt att vara positiv och glad när man har att göra med så fina säljare som er. Vi håller kontakt! Bästa hälsningar, Lisa

• 2020-10-05
    Kunnig om bostaden och området. Genomförde visning och affär på ett trevligt sätt.
    Niclas S
    • 167.0 m²
    • Kullavik
    Tack snälla för återkoppling! Nu hoppas vi att det kommer bli bra för er och att ni snart får njuta av det underbara området!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte