Lisa Stafsing

Lisa Stafsing

Lisa Stafsing är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Lisa Stafsing har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Lisa Stafsing har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 179 omdömen med ett betyg på 4.8. Lisa Stafsing har haft 26 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

179 omdömen om Lisa Stafsing

Sedan starten hos Reco 2018
Lovisa E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Billdal

Lisa är inte en säljare utan en riktig mäklare. Det är tryggt och proffesionellt från start. Förväntningarna var att gå lugnt och fint fram och det var precis det som vi gjorde. Med Lisas stöttning och professionella bedömningar var upplevelsen lugn och trygg i en orolig marknad. Tack!

Svar från Lisa Stafsing

Stort tack för din fina återkoppling! Så roligt att få jobba med dig igen och det blir spännande att följa er resa...vart det nu bär av!? Bästa hälsningar Lisa

Stefan E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Billdal

Lisa var lättillgänglig under hela processen och var mycket hjälpsam. Rekommenderas varmt

Svar från Lisa Stafsing

Tack för fin återkoppling! Så roligt att jag kunde hjälpa er till vårt fantastiska område och till en jättefin bostad! Må gott! Bästa hälsningar Lisa

Eleine H
Kullavik

Har alltid blivit vänligt och seriöst bemött. Har haft kontakt vid flera tillfällen tidigare och även om jag tackat nej har jag fått ett vänligt bemötande. Nu när kontrakt är skrivit på lägenheten på Seglarängsvägen kan jag ge det bästa betyget för Lisa Stafsings hantering! !

Svar från Lisa Stafsing

Tack snälla du för fin återkoppling! Så roligt att du valde den här fina bostaden. Helt övertygad om att du kommer trivas riktigt bra! Bästa hälsningar Lisa

Elizabeth F
Kullavik

Lisa Stafsing är en mycket erfaren och duktig mäklare som är ajour med marknaden och vet vad som gäller idag. Hon hjälpte oss på ett mycket vänligt och professionellt sätt att sälja min mammas lägenhet på Änghagen 24. Hon tyckte aldrig vi var påfrestande och jobbiga utan hennes lugn och tålamod tog aldrig slut. Lisa återkopplade hela tiden om vad som hände runt försäljningen och vi kände oss aldrig utanför processen. Tack Lisa för all din hjälp. Elizabeth och Leif

Svar från Lisa Stafsing

Stort tack för era fina ord, det gör mig så glad! Bra teamwork! Bästa hälsningar Lisa

Peter F

Professionell, förtroendeingivande och engagerad

Tack för fin återkoppling - det värmer! Bästa hälsningar Lisa

Pia J
Kullavik

Lisa bemötte mig med äkta värme och engagemang. Hon var närvarande o spred en atmosfär av välkomnande och trygghet.. Jag har endast köpt två bostads objekt i mitt liv så detta betydde mycket för mig. Lisa bor själv i området och älskar denna trakt. Hon har sålt flertal bostäder där tidigare, kunde ge mycket information - detta bidrog till att jag ville ta till mig dom många fördelar som detta hem o område ger. Allt ovan gäller också för kontrakt skrivningen. Detta är ett jättestort steg för mig o det var nervöst, men det känns spännande och bra.

Svar från Lisa Stafsing

Tack Pia för din fina återkoppling! Det värmer verkligen och gör mig genuint glad! Extra roligt när jag kan "få över utsocknes" till vårt fina område - varmt välkommen! Bästa hälsningar Lisa

Mathias A
Särö

Fantastiskt 😍 kämpar hårt och lyssnar väl på våra tankar och behov 😁

Bra teamwork!!!!! Bästa hälsningar Lisa

Maria H
Köpte sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Kullavik

Bra ärlig kommunikation, tydlig och informativ i sin beskrivning samt väl påläst om fastigheten. Hjälpsam och stöttade med information relaterad till Fastigheten. Effektiv och proffsig i möten och i bemötande. Mkt glad för stöd i affären från Lisa!

Svar från Lisa Stafsing

Tack Maria för er fina återkoppling! Det betyder mkt! Så roligt och spännande att få följa er fortsatta resa. Vi hörs/ses framöver! Bästa hälsningar Lisa

Marianne R
Sålde sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Kullavik

Trevlig, påläst, kunnig om området och kändes mycket engagerad.

Stort tack för fina ord - det värmer! Bästa hälsningar Lisa

Helena A
Billdal

Påläst, professionell och tillgänglig!

Tack för fin återkoppling! Bästa hälsningar Lisa