Lisa Stafsing

Lisa Stafsing

Lisa Stafsing är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Lisa Stafsing har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Lisa Stafsing har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.9. Lisa Stafsing har haft 30 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 97 Läs vad Lisa Stafsing

• sålde sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-07-07
    Lisa är en genuin mäklare som verkligen syr ihop paketet så att både köpare och säljare blir helnöjda. Alltid glad, lyhörd och tillmötesgående. Och snabbt går det! ;)
    Jag har anlitat Svensk Fast 3 ggr och rekommenderat Lisa till ett flertal vänner och bekanta.
    Eva, det är alltid lika roligt att få göra affärer med dig! Tack för din fina återkoppling, du vet att det betyder mkt för mig! Nu hoppas jag nästan att det dröjer lite till nästa gång vi jobbar tillsammans... ;-) Jag gissar och håller tummarna att ni hittar ert nya drömboende en bit utanför "mina kvarter"! Men, du vet var jag finns och du är alltid välkommen tillbaka! Ha nu en fin sommar! Kram Lisa Lisa Stafsing
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-06-30
    Glad, trevlig, sansad, lätt till skratt, skötte försäljningen föredömligt.
    Tusen tack för fin återkoppling, det betyder mkt :-) Nu får ni njuta av sommaren så hörs och ses vi framöver! Soliga hälsningar Lisa Lisa Stafsing
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-06-29
    Hej! Vi blev bemött på bästa sätt. Hon levde upp till förväntningarna och lite till. Grymt nöjda. Hon var kunnig och informerade vid köpet så man kände sig trygg.
    Hon var alltid anträffbar och gav tydlig information om lägenheten.

Hälsa henne och tacka.

Bästa Hälsning

Peter Andersson Hindriks
    Tack snälla Peter för din fina återkoppling! Hoppas att ni kommer trivas bra framöver i den fina lägenheten. Må gott och njut av sommaren så hörs vi framöver! Bästa hälsningar Lisa Lisa Stafsing
    2021-06-24
    professionellt

förväntningen var hög och
    motsvarades med råge

engagemang ger resultat ,
    vilket vi fått erfara .
    Tack snälla ni för fin återkoppling! Så roligt att jag kunde leverera det ni önskade så snabbt och smidigt för er. Nu vill jag även passa på att önska er en fin midsommar! Soliga hälsningar Lisa Lisa Stafsing
  • köpte sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2021-06-17
    Lisa är en mycket kompetent och trevlig mäklare! Hon kunde svara på våra frågor och var snabb på att svara, vilket gjorde att vi kände oss trygga i köpeprocessen där hon var mäklare. Bra lokal kännedom om området hon förmedlar fastigheter inom!
    Tack Linn för er fina återkoppling! Det känns extra bra att det blev ni som blev köpare då jag är övertygade om att ni passar perfekt till just detta hem och kommer förvalta det väl. Ha nu en fin sommar så hörs vi framöver! Soliga hälsningar Lisa Lisa Stafsing
    2021-05-31
    Har sålt en lägenhet i en villa med samägarförhållande.
    Lisas bemötande är väldigt vänligt och positivt på alla sätt.
    Lisa har varit snabb och noggrann och väldigt hjälpsam och jag anser att Lisa är en utomordentligt duktig fastighetsmäklare.
    Ursula, tusen tack för din fina återkoppling! Det värmer! Varma hälsningar Lisa Lisa Stafsing
    • Kullavik
    2021-05-29
    Vi har köpt ett litet parhus, 55+.
    Lisa har varit engagerad och ställt upp.
    Trevligt bemötande!
    Tack för fin återkoppling! Nu ser jag fram emot att följa er resa och se vad ni gör med detta redan trevliga boende! Bästa hälsningar Lisa Lisa Stafsing
    • Kullavik
    2021-05-20
    Jag har sålt en bostadsrätt i Kullavik. Jag hade 3 olika mäklare som kandidater som jag träffade. DIrekt efter så kände jag att Lisa var rätt person. Hon är positiv, engagerad och har ett mycket bra kontaktnät i mitt område. Hon är dessutom en väldigt trevlig person som är enkel att umgås med och tycka om. Jag är supernöjd.
    Tack snälla Svante för din jättefina återkoppling! Jag är så glad och tacksam över att jag fick möjlighet att jobba med dig! Ta hand om dig så hörs vi framöver. Bästa hälsningar Lisa Lisa Stafsing
    2021-05-04
    En underbar och professionell mäklare att ha att göra med och som du känner dig trygg med från början till slut! Rekommenderas varmt!
    Tack snälla Fatima för dina värmande ord! Så skönt att du äntligen får landa och att jag har fått följa dig på din resa! Bästa hälsningar Lisa Lisa Stafsing
    2021-05-04
    Jättebra, proffsig, och alert sammanfattar allat
    Tack snälla för fin återkoppling! Jag är helt säker på att ni kommer trivas jättebra i er nya bostad! Bästa hälsningar Lisa Lisa Stafsing