Jakob Franzon
Registrerad mäklare sedan 2010-06-03
Aktiv på Reco.se sedan 2017-07-04
2019-07 - 2020-06

Läs vad 32 Läs vad Jakob Franzon

• Glenn S köpte sitt hus med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-07-06

Hovås
    Köpt av Jakob, han var kunnig och flexibel i fråga om tider när han kunde visa objekt. Mkt nöjd. Läs mer
  • Maria A köpte sitt hus med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-06-13

Kullavik
    Snäll mäklare som ställde upp för en privat visning samt var lättillgänglig på telefon även kvällstid. Kunde varit mer driven under budgivning då det var väldigt långdraget (Nästan 3 veckor) Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Bengt N köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-06-06

4:a
    Köpt lägenhet,
    Trevligt bemötande
    Ja, tydlig och informativ Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Niklas H sålde sitt hus med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-04-28

Billdal
    Jakob hjälpte oss att sälja vårt hus! Proffsigt och bra bemötande genom hela affären! Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Stephen J köpte sitt hus med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-04-15

Billdal
    Jakob was great, he was very patient and helped us both sell for a great price but he also helped us find our dream home. We sold an apartment and our new house is in an area we have been hoping to move to for a long time. Jakob is very professional, easy to talk to and helpful. We would definitely recommend him. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Peter L sålde sitt hus med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-04-14

Billdal
    Vi har anlitat Jacob vid två tillfällen; försäljning av bostadsrätt respektive villa. Jacob är mycket professionell och positiv med ett gott kundbemötande. Han har varit väldigt bra på att hålla oss uppdaterade och håller en mycket hög servicenivå. Rekommenderas verkligen / Peter och Nelly Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Parviz K sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2019-12-28

Hej
    Jakob Franzon gjorde sitt jobb utmärkt , vi är mycket nöjda med honom och det som han trodde sålde vi vårt bostadsrätt han får 5/5 mycket bra .
    Parviz Kiani / Robin isberg Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling, Jakob F gillar detta
  • Hans O sålde sitt hus med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2019-11-25

Sålt ett hus i Billdal.
    Blev bemött på ett positivt och bra sätt.
    Att försäljningen skulle gå fort. Det tog tid men när rätt köpare kom gick det fort.
    På det hela taget är vi nöjda. Läs mer
  • Alexandra P sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2019-11-14

2:a
    Hovås
    Mycket engagerad man och återkopplar hela tiden mycket positivt. Läs mer
  • Magnus L köpte sitt hus med hjälp av Jakob Franzon en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2019-11-14

Billdal
    Mäklaren har ett bra bemötande och avspänt/trevligt sätt att bemöta sina kunder. Vi var mkt nöjda med honom tills vi stötte på problem i säljprocessen där spekulanterna tyvärr drog ut på tiden och draggade med sina bud.
    Det var självklart inte mäklarens fel men vi önskade att han hade varit mera aktiv mot både oss och spekulanterna med en tydlig plan om vad som sker så vi hade kommit till avslut snabbare.
    Vi fick istället en känsla av att ingenting händer och att han inte gjorde så mkt åt det hela. VI har pratat med honom om detta och det blev sedan bättre och till slut fick vi till affären på ett bra sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Lisa Stafsing