Per-Olof Bengtsson
Registrerad mäklare sedan 2005-06-29
Aktiv på Reco.se sedan 2018-01-26
2019-07 - 2020-06

Läs vad 31 Läs vad Per-Olof Bengtsson

• Gertrud B sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-06-28

Kullavik
    PO Bengtsson genomförde försäljningen av bostadsrätten på ett utmärkt sätt! Han är informativ, professionell, flexibel och trevlig!
    Rekommenderas!! Läs mer
  • David I köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-06-18

Kullavik
    En utmärkt mäklare som tar sin roll på största allvar. Kommer garanterat att använda oss utav honom för framtida bostads affärer, rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-06-21 Per-Olof B svarar David I
    Tack David för de fina orden, de värmer! Roligt att ni hittade er lägenhet som jag vet att ni kommer att trivas jättebra i. Lycka till!
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Niklas H köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-04-28

Billdal
    Köpt en bostadsrätt av Per-Olof Bengtsson på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst. Proffsigt och bra bemötande genom hela affären! Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Håkan B sålde sitt hus med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-04-22

Kullavik
    Peo var i alla avseende professionell när vi sålde vår villa våren 2020. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Margareta W köpte sitt hus med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-04-17

Kullavik
    köpt villafastighet i Kullavik.Bra bemötande i alla avseenden.Förväntade mig en kunnig och engagerad mäklare som även värnade köparens intresse.P-O levde upp till förväntningarna.
    Sammanfattningsvis blev det en affär som var snabb,effektiv och upplevdes tillfresställande även i Corona-tid. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Charlotte B sålde sitt hus med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-03-09

Billdal
    Bra bemötande som inger förtroende.

Lyssnat på våra önskemål ang. försäljning av villa i Billdal.

Kan varmt rekommendera Per-Olof! Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Claes A sålde sitt hus med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-03-07

Billdal
    Mycket proffessionell hantering altifrån rådgivning, löpande info och sättet han fick igång budgivningen. Dessutom mycket bra att 2 st personer ifrån mäklarfirman involverade både map kontalt med mig men även att ta hand om pot köpare på visningarna.
    Mycket trevligt och bra bemötande ifrån båda och lagom personligt Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Leendert Jan Willem V köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Billdal
    He was really friendly and helpful during the viewing and also during signing the contract. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Jan C sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Billdal
    Per-Olof Bengtsson har sedan vår första kontakt skött vårt ärende på ett mycket proffsigt sätt och han är hela tiden lugn och trevlig i sitt bemötande Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling, Mona-noura V gillar detta
  • Mona-noura V
    Mona-noura V köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Billdal
    PO var helt fantastiskt under hela processen. Tydlig, professionell och trevlig! Kunde inte önska mig en bättre mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Lisa Stafsing