Per-Olof Bengtsson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 26 Läs vad Per-Olof Bengtsson

• Charlotte B sålde sitt hus med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-03-09

Billdal
    Bra bemötande som inger förtroende.

Lyssnat på våra önskemål ang. försäljning av villa i Billdal.

Kan varmt rekommendera Per-Olof! Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Claes A sålde sitt hus med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2020-03-07

Billdal
    Mycket proffessionell hantering altifrån rådgivning, löpande info och sättet han fick igång budgivningen. Dessutom mycket bra att 2 st personer ifrån mäklarfirman involverade både map kontalt med mig men även att ta hand om pot köpare på visningarna.
    Mycket trevligt och bra bemötande ifrån båda och lagom personligt Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Leendert Jan Willem V köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Billdal
    He was really friendly and helpful during the viewing and also during signing the contract. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Jan C sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Billdal
    Per-Olof Bengtsson har sedan vår första kontakt skött vårt ärende på ett mycket proffsigt sätt och han är hela tiden lugn och trevlig i sitt bemötande Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling, Mona-noura V gillar detta
  • Mona-noura V
    Mona-noura V köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Billdal
    PO var helt fantastiskt under hela processen. Tydlig, professionell och trevlig! Kunde inte önska mig en bättre mäklare! Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Sandra S sålde sitt hus med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2019-12-17

Billdal
    Per _ Olof sålde vårat hus, han var proffsig och ett bra stöd i försäljning. Samt hade hög integritet.

Han var också förstående att processen kan vara arbestsam för oss som familj. Läs mer
  • Niklas L sålde sitt hus med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2019-12-16

Billdal
    Vi sålde ett hus via Svensk Fast. Mycket proffessionelt bemötande, och en lång erfarenhet av fastighetsmäkleri. Överlag rekommenderas Svensk Fast som en pålitlig och bra mäklare som lever upp till förväntningarna. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Mattias W köpte sitt hus med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2019-11-19

Billdal
    Trevligt bemötande, professionell service Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Eva T köpte sitt hus med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2019-11-16

Särö
    Jag köpte ett parhus i juli 2019. P-O var mycket trevlig och serviceinriktad, hjälpte mig med en snabb affär. Jag kände mig trygg genom hela köpet. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Björn L köpte sitt hus med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

2019-11-14

Kullavik
    Trevlig och ärlig. Hjälpte både köpare och säljare bra med särskilda omständigheter. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Lisa Stafsing