Peter Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2005-12-01
Aktiv på Reco.se sedan 2017-08-21
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är mötet med alla mina fantastiska kunder!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har erfarenhet av Kungälvs bostadsmarknad sedan 2005.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad, affärsmässig, lyhörd samt erfaren mäklare.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en av de mäklare i Kungälv som har absolut mest och längst erfarenhet av Kungälvsmarknaden. Läs mer

Läs vad 32 Läs vad Peter Eriksson

• Else-marie B sålde sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-06-26

Rörtången
    Vi har köpt tomt och sålt hus med Peters hjälp, vi har ingenting att klaga på, han har hela tiden varit behjälplig på alla sätt Läs mer
    2020-06-26 Peter E svarar Else-marie B
    Tack Else-Marie för den fina rekommendationen. Ska bli kul att se ert nya hus framöver!
  • Melita A köpte sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-05-31

Harestad
    Vi har köpt ett hus med hjälp av Peter som har visat god tillgänglighet, service och varit hjälplig. Läs mer
    2020-06-01 Peter E svarar Melita A
    Tack Melita! Riktigt fint hus ni kommer flytta in i.
  • Christian M
    Christian M sålde sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-05-29

Harestad
    Jag har sålt ett hus och är väldigt nöjd med mäklaren bra bemötande och hjälpsam Läs mer
    2020-05-29 Peter E svarar Christian M
    Tack Christian! Vi hörs och syns framöver!
  • Patrik Z köpte en tomt med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-05-26

Kungälv
    Mycket bra kommunikation genom hela processen. Supernöjd! Läs mer
    2020-05-26 Peter E svarar Patrik Z
    Tack Patrik för det fina omdömet!
  • Ulf E köpte en tomt med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-05-23

Romelanda
    Vi har köpt en tomt och blev trevligt bemött och fick en bra genomgång av vårt köpkontrakt.
    Fick svar på våra frågor.
    Bra helt enkelt. Läs mer
    2020-05-25 Peter E svarar Ulf E
    Tack Ulf, Ni kommer få ett riktigt fint hus med ett fantastiskt läge!
  • Jovanna R sålde sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-04-30

Romelanda
    Peter sålde vår villa i Häljeröd. Han är kunnig, pålitlig, effektiv och riktigt trevlig! Bra kommunikation och snabb återkoppling genom hela processen. En grym mäklare som jag rekommenderar alla dar i veckan! Läs mer
    2020-05-03 Peter E svarar Jovanna R
    Tack för den väldigt grymma rekommendationen, betyder mycket för mig.
  • Jonatan B köpte sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-04-29

Romelanda
    Vi har köpt villa i Kungälv och är mycket nöjda med mäklare. Lätt att få tag i och bra information om objekt. Vi kände oss trygga. Läs mer
    2020-04-29 Peter E svarar Jonatan B
    Tack för den fina rekommendationen!
  • Håkan A sålde sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-04-25

Kungälv
    Peter hjälpte oss med försäljning av vår hästgård. Vi är mycket nöjda med Peters arbete. Vi kan varmt rekommendera Peter , och hans fina engagemang. Läs mer
    2020-04-27 Peter E svarar Håkan A
    Tack Håkan, det värmer att höra!
  • Jessica M köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-04-07

3:a
    Centralt
    Köpt en lägenhet i Kungälv. Peter är mycket kunnig och hjälpsam. Han har ett proffsigt bemötande med svar på alla frågor som rörde mitt köp. Ett självklart val av mäklare! Läs mer
    2020-04-07 Peter E svarar Jessica M
    Tack Jessica! Vi hörs och syns!
  • Daniel E köpte sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-04-03

Lycke
    Är mycket imponerad va Peter. Han visste att jag sökte hus ute u Tjuvkil/Kungälv och ringt och presenterat hus för mig, han har ringt och kollat hur det gått med min egna husförsäljning mm. Han har visat en väldigt proffsigt sätt och varit en fantastisk mäklare Läs mer
    2020-04-03 Peter E svarar Daniel E
    Tack för den fina rekommendationen! Det är alltid kul att få sådana fina ord.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Niclas Hylander