Läs vad 43 Läs vad Peter Eriksson

• 2021-01-19
    Sålt fritidshus. Trevlig, snabb, professionell!
    Pär K
    Pär K
    • 30.0 m²
    • Ödsmålsmosse
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Tack för den fina rekommendationen, blir glad!

• 2020-12-19
    Sålt en villa,saklig o kunnig lugnt bemötande som skapar förtroende
    Bo J
    • 90.0 m²
    • Kungälv
    Tack Bo för den fina rekommendationen, du gjorde min helg!

• 2020-12-12
    Proffesionellt bemötande och informativ. Mycket nöjda med Peter som mäklare.
    Adel H
    • 5:a
    • 140.0 m²
    • Kungälv
    köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Tack Adel, riktigt kul att ni är nöjda och ni kommer dessutom få ett riktigt fint boende . Vi syns och hörs framöver!

• 2020-12-11
    Trevlig bemötande, kunnig mäklare..
    Rekommenderas..
    Sophie E
    Sophie E
    • 110.0 m²
    • Kornhall
    köpte sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Tack Sophie för den fina rekommendationen. Vi syns och hörs.

• 2020-11-24
    Från början till slut en ärlig och transparent dialog med snabb återkoppling.
    Niklas J
    • 180.0 m²
    • Åsebyberg
    Tack Niklas för den fina rekommendationen, Kul att ni är nöjda! Ni köper verkligen ett drömhus!

• 2020-11-23
    Sålt hus. Gick smidigt och resultat över förväntan.
    Ända negativa var fotografen. Men i övrigt 100%
    Oscar L
    • 90.0 m²
    • Kungälv
    Tack Oscar! Kul att ni är nöjda, även fast fotografen lämnade lite att önska.

• 2020-09-27
    Mäklaren gav ett påläst och seriöst intryck. Han var väl insatt i detaljplanen och samhälligheten som rörde fritidshuset. Objektsbeskrivningen kunde vara bättre på hemsidan.
    Lars J
    • 56.0 m²
    • Tjuvkil
    Tack för feedback Lars, mycket uppskattat.

• 2020-09-10
    Kunnig, svarar snabbt och korrekt på samtliga frågor och funderingar kring vårt köp, tack Peter
    Morgan S
    • Centralt Ytterby
    köpte en tomt med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Tack Morgan för det fina omdömet, Ska bli kul att följa byggnationen.

• 2020-09-04
    Köpt villa på Koön,Marstrand. Peter gjorde ett mkt proffsigt intryck både vid visning och sedan vid kontraktskrivande.Mkt förtroendegivande!!
    Ulf A
    • 166.0 m²
    • Koön
    Tack Ulf för den fina rekommendationen och kul att ni är nöjda.

• 2020-09-02
    Vi har sålt ett radhus. Jag är mycket nöjd med mäklarens bemötande. Han hade förmåga att känna in vilken typ av kunder vi var. Han var följsam, lugn och realistisk. Svarade helt upp till våra förväntningar.
    Tina H
    • 130.0 m²
    • Tveten
    Tack Tina för den fina rekommendationen. Kul att ni är nöjda.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte