Peter Eriksson

Peter Eriksson

Peter Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Peter Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2005-12. Peter Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Eriksson har haft 33 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är mötet med alla mina fantastiska kunder!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har erfarenhet av Kungälvs bostadsmarknad sedan 2005.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad, affärsmässig, lyhörd samt erfaren mäklare.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en av de mäklare i Kungälv som har absolut mest och längst erfarenhet av Kungälvsmarknaden.

2023-07 - 2024-06

110 omdömen om Peter Eriksson

Sedan starten hos Reco 2017
Ann-Mari Gunilla L
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Ytterby

Jag tycker Peter Eriksson är en mycket trevlig, kunnig och duktig mäklare. Mvh Ann-Mari

Svar från Peter Eriksson

Tack Ann-Mari för den fina rekommendationen och att du tog dig tid att skriva🙏

Birgitta W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Centralt

Trevligt bemötande. Har återkopplat snabbt när vi sökt honom. I stort sett ett mycket positivt intryck.

Svar från Peter Eriksson

Tack Birgitta för att du tog dig tid att skriva 🙏 och att ni är nöjda.

Helen R
Kärna

Stort engagemang och trovärdighet!

Svar från Peter Eriksson

Tack Helen för att du tog dig tid att skriva och för den fina rekommendationen🙏

Mats L
Diseröd

En trevlig och bra mäklare som löste allt så att det blev en bra affär mellan säljare och köpare.

Svar från Peter Eriksson

Tack Mats för att du tog dig tid att skriva🙏 känns bra att ni är nöjda

Elin G
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Diseröd

Duktig och trevlig mäklare👌🏻

Svar från Peter Eriksson

Tack Elin för att du tog dig tid att skriva och att ni är nöjda med mig som mäklare 🙏

Jenny H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Ytterby

Rekommenderar Peter som mäklare - han är trevlig, lugn, ärlig och kunnig. Lätt att få tag på. Allt funkade smidigt och som förväntat. Kan varmt rekommendera Peter.

Svar från Peter Eriksson

Tack Jenny för att du tog dig tid att skriva 🙏 känns bra att ni är nöjda

Susanne T
Kärna

Rekommenderar verkligen Peter som mäklare, otroligt trevlig och hjälpsam. Full pott!

Svar från Peter Eriksson

Tack Susanne för den fina recon och att du tog dig tid att skriva 🙏

Anton W
Olseröd

Trevlig, rak på sak, avslappnad, kunnig, gav en viss trygghet i mitt/vårat första bostadsköp

Svar från Peter Eriksson

Tack Anton för den fina rekommendationen och att du tog dig tid att skriva. 🙏

Marie L
Ödsmålsmosse

Trevlig, kunnig. Gick snabbt och smidigt Jättebra mäklare!

Svar från Peter Eriksson

Tack för den fina rekommendationen och att du tog dig tid att skriva 🙏

Lena G
Ytterby

Peter har stor kunskap och mångårig erfarenhet. Han är ärlig, saklig, påläst och engagerad, vilket ger trygghet hos både säljare och köpare. Kan varmt rekommendera honom.

Svar från Peter Eriksson

Tack Lena för den fina rekommendationen och att du tog dig tid att skriva🙏