Peter Eriksson

Peter Eriksson

Peter Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Peter Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2005-12. Peter Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Eriksson har haft 81 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är mötet med alla mina fantastiska kunder!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har erfarenhet av Kungälvs bostadsmarknad sedan 2005.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad, affärsmässig, lyhörd samt erfaren mäklare.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en av de mäklare i Kungälv som har absolut mest och längst erfarenhet av Kungälvsmarknaden.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 59 Läs vad Peter Eriksson

• köpte sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Aröd
    2021-06-26
    Vi tycker att Peter skötte vår husaffär proffsigt och på ett bra sätt. Kommunikationen var utmärkt och han var trevlig att ha att göra med.
    Tack AnnGerd och kul att ni är nöjda 🙏 ni har köpt ett riktigt fint hus 🏠 Peter Eriksson
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Harestad
    2021-06-10
    professionellt och personligt. Peter levde upp till våra förväntningar om en strukturerad försäljning som skulle kännas trygg och personlig.
    Tack Liselotte, och kul att ni är nöjda:) Peter Eriksson
    • Harestad
    2021-06-09
    Peter har varit otroligt proffsig hela vägen och är trygg och lugn som person. Han har gjorde hela processen enkel för oss. Han uppfylde våra förväntningar till fullo. Ett säker o stabil kille.
    Tack Marcus för det fina omdömet och att ni är nöjda🙏 Peter Eriksson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Kungälv
    2021-06-06
    Köpt nyproduktion.
    Peter var alltid trevlig och tillgängligt när det var dags att signera, men helt värdelöst före detta.
    Knappt svarade på frågor, jag var tvunget att jaga honom, gav inte alls information, som jag lyckades få från byggherren direkt, och han fixade inte minor fel i avtalet. (Det är ett hus, inte ett par skor jag köper!)
    Om jag hade inte varit så intresserad i boendet, ska jag aldrig köpa det "från" Peter.
    Tack för att du svarat men tråkigt att du har den upplevelsen, i denna försäljning hade vi ca 150 intresseanmälningar så återkoppling till alla spekulanter kan tidvis blivit bristfällig. Ber om ursäkt för det. Ha en fin dag. Peter Eriksson
    • Aröd
    2021-06-01
    Vi har sålt en tomt/sommarstuga med stora renoveringsbehov.
    Vi har blivit mycket vänligt bemötta och Peter är lätt att både få och ha kontakt med.
    Tack Kate, och kul att ni är nöjda🙏 Peter Eriksson
  • köpte en tomt med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Instön
    2021-05-21
    Grymt stabil och lugn, återkopplar och upplevs mycket trevlig och hjälpsam
    Tack Carmen🙏 Vad glad jag blir för den fina rekommendationen. Peter Eriksson
    • Romelanda
    2021-05-21
    Förtroendeingivande, flexibel och suverän service vid köp av villa! Rekommenderas varmt.
    Tack Gustaf, verkligen fina ord. Tack 🙏 Peter Eriksson
    • Kode
    2021-05-15
    Peter sålde vårt hus. Snabb och smidig affär.
    Tack Julia för den fina rekommendationen🙏 Peter Eriksson
    • Kode
    2021-05-12
    Peter har med ett professionellt och trevligt bemötande hjälpt oss att köpa vår drömbostad. Peter har varit mycket hjälpsam och engagerad vilket resulterat i en smidig affär.
    Tack för den fina rekommendationen och kul att ni är nöjda😀 Peter Eriksson
    • Ödsmålsmosse
    2021-04-30
    Lung, metodisk, tydlig och trygg. Vi kände aldrig stress eller press inför försäljning. Vi har varit i kontakt med en rad olika mäklare av olika anledningar och Peter har varit den vi känt oss tryggast med.
    Tack Jenifer för den fina rekommendationen. Den gjorde min helg😀 Peter Eriksson