Peter Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är mötet med alla mina fantastiska kunder!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har erfarenhet av Kungälvs bostadsmarknad sedan 2005.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad, affärsmässig, lyhörd samt erfaren mäklare.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en av de mäklare i Kungälv som har absolut mest och längst erfarenhet av Kungälvsmarknaden. Läs mer

Läs vad 22 Läs vad Peter Eriksson

• Jessica C sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-02-05

Munkegärde
    Vi har köpt ett parhus o sålt ett radhus via Peter. Vi tycker Peter har ett trevligt bemötande, är enkel att ha och göra med, konkret o bra helt enkelt! Inte överdriver som en del andra mäklare gör. Stadig, med fötterna på jorden. Läs mer
    2020-02-05 Peter E svarar Jessica C
    Tack Jessica för det fina omdömet, er nya bostad blir bland de finaste i Kungälv👍
  • Christina B köpte sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-11-03

Tjuvkil
    Mitt intryck så här långt är att han är en professionell säljare. Informativ och vänlig med ett bra bemötande. Vår affär är inte helt klar än. Läs mer
    2019-11-03 Peter E svarar Christina B
    Tack Christina! Jag uppskattar dina fina ord. Alltid kul med positiv feedback! Jag ska göra allt för att även ditt förtroende för mig kvarstår. Mvh Peter
  • Johan T köpte sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-10-10

Ytterby
    Han va sjuk under processen så kan inte säga så mycket. Men Oscar Edström va med under hels tiden och skötte det mycket bra. Läs mer
    2019-10-10 Peter E svarar Johan T
    Hej Johan, framöver behöver jag aldrig operera bort gallblåsan igen😉 Kanon att Oscar löste det strålande ändå. Hoppas ni trivs bra i det nya.
  • Marie S sålde sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-10-08

Tjuvkil
    Bra bemötande och tar kontakt vid förändringar.Säljer hus och köpt lägenhet. Läs mer
    2019-10-08 Peter E svarar Marie S
    Tack Marie! Blir fint i nya lägenheten.
  • Inger Ann-Sofie A sålde sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-09-19

Romelanda
    Sålt bostad utkanten av Kungälv.
    Svårsålt hus, men inga ”tomma” visningar. Mäklaren verkade ha goda kundkontakter. Kontaktbar i princip dygnet runt. Läs mer
    2019-09-19 Peter E svarar Inger Ann-Sofie A
    Tack Ann-Sofie! Det var kul att hjälpa er från ett läge till ett annat.
  • Magnus F
    Magnus F sålde sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-09-09

Ytterby
    Peter Eriksson på SvenskFast hjälpte oss sälja vår villa i Ytterby i Kungälvs kommun på ett trevligt och professionellt sätt. Processen var tydlig, det var lättkommunicerat och priset för tjänsten konkurrenskraftigt. Försäljningspriset landade dessutom i linje med våra förväntningar. Läs mer
    2019-09-09 Peter E svarar Magnus F
    Tack för de fina orden, har varit ett nöje att hjälpa till med försäljningen!
  • Eva A köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-09-06

Tega
    Har köpt en bostadsrätt.Allt har varit bra Är nöjd med allt.Kan verkligen rekommendera denna mäklare. Läs mer
    2019-09-06 Peter E svarar Eva A
    Vad kul att höra! Det är en riktigt fin bostad du köpt!
  • Nina A sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-08-28

Ytterby
    Peter hjälpte oss att sälja en bostadsrätt.
    Han är definitivt en kille på rätt plats med en härlig energi och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-08-28 Peter E svarar Nina A
    Tack för dom fina orden, Mvh Peter
  • Mikael A sålde sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-08-27

Kärna
    Sålt huset i Kärna. Pris 4 550000:-
    Mycket kunnig och engagerad mäklare.
    Lätt att komma i kontakt med. Läs mer
    2019-08-27 Peter E svarar Mikael A
    Tack Mikael, kul uppdrag och ett fantastiskt hus
  • Håkan J sålde sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-08-15

Romelanda
    Jag sålde min fars hus som var i behov av renovering. Visste om Peter sedan tidigare och kände att jag kollar med honom. Visste att han var lätt och prata med och trevigt bemötande. Är mycket nöjd med hela affären gällande denna försäljningen.
    Rekommenderar stort till andra som skall köpa eller sälja.
    Mvh Håkan Läs mer
    2019-08-15 Peter E svarar Håkan J
    Tack Håkan för de fina orden! Det har varit ett nöje att samarbeta med er!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Niclas Hylander