Peter Eriksson

Peter Eriksson

Peter Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Peter Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2005-12. Peter Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 104 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Eriksson har haft 28 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är mötet med alla mina fantastiska kunder!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har erfarenhet av Kungälvs bostadsmarknad sedan 2005.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad, affärsmässig, lyhörd samt erfaren mäklare.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en av de mäklare i Kungälv som har absolut mest och längst erfarenhet av Kungälvsmarknaden.

104 omdömen om Peter Eriksson

Sedan starten hos Reco 2017
Susanne T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Kärna

Rekommenderar verkligen Peter som mäklare, otroligt trevlig och hjälpsam. Full pott!

Svar från Peter Eriksson

Tack Susanne för den fina recon och att du tog dig tid att skriva 🙏

Anton W
Olseröd

Trevlig, rak på sak, avslappnad, kunnig, gav en viss trygghet i mitt/vårat första bostadsköp

Svar från Peter Eriksson

Tack Anton för den fina rekommendationen och att du tog dig tid att skriva. 🙏

Marie L
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Ödsmålsmosse

Trevlig, kunnig. Gick snabbt och smidigt Jättebra mäklare!

Svar från Peter Eriksson

Tack för den fina rekommendationen och att du tog dig tid att skriva 🙏

Lena G
Ytterby

Peter har stor kunskap och mångårig erfarenhet. Han är ärlig, saklig, påläst och engagerad, vilket ger trygghet hos både säljare och köpare. Kan varmt rekommendera honom.

Svar från Peter Eriksson

Tack Lena för den fina rekommendationen och att du tog dig tid att skriva🙏

Younes L
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Ytterby

Fantastiskt jobb av mäklaren! Professionell, lyhörd och engagerad. Grymt nöjd med hela upplevelsen. Rekommenderas starkt!

Svar från Peter Eriksson

Tack Younes för en fin rekommendation och att du tog dig tid att skriva 🙏

Nicklas L
Ödsmålsmosse

Energisk mäklare som infinner ett positivt lugn, även om det blir mycket på en gång. Snabb och effektiv med att starta upp försäljningen på några veckor med alt som det innebär med fotografering mm. Bra och informerande under hela processen från start till slut. Snabba svar och lätt att nå vid frågor mm. Rekommendera mäklaren som har mycket erfarenheter och håller ett positivt lugn genom hela affären som är lyhörd och kommer med idéer och lösningar.

Svar från Peter Eriksson

Tack Nicklas för den fina rekommendationen och för att du tog dig tid att skriva 🙏

Ann H
Ytterby

Han var väldigt trevlig o saklig. Lätt att få tag i när man undrade över något.

Svar från Peter Eriksson

Tack Ann för att du tog dig tid att skriva, och tack för din fina rekommendation🙏

Sara A
Munkegärde

Peter är en erfaren mäklare. Han är tillgänglig för sina kunder och tar sig tid att svara på alla frågor på ett lugnt och professionellt sätt. Han hjälpte oss hitta vår drömbostad för rätt pris!

Svar från Peter Eriksson

Tack Sara för att du tog dig tid att skriva och för den fina rekommendationen. En riktigt fin bostad ni köpt.

David J
Kode

Peter är lyhörd och förstående mäklare Skulle skarpt rekommendera honom till andra.

Svar från Peter Eriksson

Tack David för att du tog dig tid att skriva och tack för den fina rekommendationen🙏

Leif T
Centralt

Proffsigt bemötande genom hela processen. Ger ett mycket lugnt och tryggt intryck.

Svar från Peter Eriksson

Tack Leif för den fina rekommendationen, känns bra att ni är nöjda🙏