Läs vad 59 Läs vad Marie Engström

• 2021-01-20
    Jag köpte en bostadsrätt av Marie och hennes bemötande var precis så bra man kan önska sig. Trevlig, inkännande och påläst. Bra service, tydlig kommunikation och ett utmärkt jobb från start till mål!
    Michael E
    • 5:a
    • 122.0 m²
    • Kungälv
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Tusen tack för fina ord Michael! Det värmer att höra! Vi ses och hörs! /Marie

• 2020-11-26
    Marie hjälpte oss att sälja vår villa i Ytterby.

Vi har bara positiva saker att säga om Marie. Under hela vår försäljning har hon varit tillgänglig, informativ och stöttande.

Hon överträffade våra förväntningar på alla plan.

Om du vill ha en mäklare som är 100% professionell och samtidigt lyhörd för både säljare och köpare, välj Marie!
    Erik A
    • 153.0 m²
    • Ytterby
    sålde sitt hus med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Tusen tack för fina ord Erik, det värmer att höra! Hoppas allt är bra med er, vi hörs! /Marie

• 2020-11-16
    Höll mig uppdaterad hela tiden, mycket nöjd!
    Tack så jättemycket Max! Kul att höra. Vi hörs snart igen! /Marie

• 2020-11-12
    Sålt en lägenhet.
    Hon har haft ett stort engagemang och mycet tillgänglig.
    Per-åke L
    • 2:a
    • 61.5 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Tack Per-Åke! Roligt att höra! Allt gott så hörs vi snart igen! /Marie

• 2020-11-06
    Marie genomförde försäljningen av min lägenhet i Kungälv. Mycket bra och proffsigt bemötande.
    Uppfylde de förväntningar jag hade och jag rekommenderar Marie och Sv Fastighetsförmedling.
    Per-erik M
    • 4:a
    • 96.0 m²
    • Centralt
    Tack så jättemycket för de orden Per-Erik! Vi hörs och ses, trevlig helg! /Marie

• 2020-11-04
    Fantastiskt trevlig och kunnig mäklare. Köpte ett hus och har bara blivit väl bemött, trots alla mina frågor och funderingar.
    CAROLA H
    • 115.0 m²
    • Kungälv
    köpte sitt hus med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Tusen tack för fina ord Carola! Det värmer verkligen att höra! Vi hörs snart igen! /Marie

• 2020-10-05
    Sålt en bostadsrätt i Ytterby. Proffsigt bemötande. Marie har återkopplat allteftersom budgivningen var igång.
    Ulrika T
    • 79.2 m²
    • Tunge
    Tack Ulrika! Va roligt att höra att ni är nöjda, vi hörs och ses snart igen! /Marie

• 2020-09-24
    Sålt lägenhet.
    Marie har infromerat och haft dialog samt lyssnat under hela processen. Vi har haft full insyn vad som händer och det har varit enkelt att sammanställa.
    Marie har uppfyllt våra förväntningar, vi är jättenöjda med val av mäklare, kan varm rekommendera henne.
    Vi kommer absolut anlita Marie igen om det blir aktuellt.
    Mona L
    • 82.5 m²
    • Munkegärde
    Tusen tack för de orden Mona! Det värmer att höra. Vi hörs snart igen! /Marie

• 2020-09-21
    Jag var köpare, hon var trevligt, lättsam och sakkunnig och tydligt.
    Jamile M
    • 82.5 m²
    • Munkegärde
    Tack snälla Mina för de orden! Vi ses och hörs snart igen! Mvh Marie

• 2020-09-09
    Har sålt vår villa i lycke som Marie har en 6månders tid kämpat med visningar för oss. Hon är en kunnig och trevlig mäklare med en god känsla för service och gott bemötande mot både oss och våra kunder. Hon gjorde ett superjobb för oss och vek sig inte för jobbiga intressenter. Om jag någon gång ska sälja igen väljer jag helt klart Marie.
    Anna D
    • 116.0 m²
    • Lycke
    Åh, tusen tack för fina ord Anna! Det värmer verkligen att höra! Vi hörs och ses snart igen! /Marie