Marie Engström

Marie Engström

Marie Engström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Marie Engström har varit registrerad mäklare sedan 2010-06. Marie Engström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.9. Marie Engström har haft 29 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att man får den stora förmånen att se så många fina hem och att hjälpa dig som kund vid den troligtvis största affären i ditt liv.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är driven, engagerad och lyhörd. Jag uppdaterar kontinuerligt dig som säljare under affärens gång och är väldigt mån om att det ska bli en trygg och smidig affär.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett stort hus vid vattnet. Sjö eller hav spelar ingen roll.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 80 Läs vad Marie Engström

• sålde sitt hus med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Kärna
    2021-07-12
    Väldigt bra på uppföljning och information.
    Tack snälla Anders! Jag är tacksam att jag fick hjälpa dig att sälja din fina tomt, hoppas allt ska gå igenom nu. Ha en härlig sommar! /Marie Marie Engström
    • Tveten
    2021-06-27
    Jag blev bemött på ett informativt och proffisonellt sätt

Hon levde upp till mina förväntningar med råge

Hon var toppen från start till mål
    Tusen tack för fina ord Sture! Det värmer att höra! Ha en underbar sommar så hörs vi snart igen! /Marie Marie Engström
  • köpte sitt hus med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Tveten
    2021-06-21
    Marie har varit fantastisk från första telefonsamtal strax innan visning till kontraktskrivning. Hon har ringt & smsat för att hålla oss uppdaterade & svarat på de frågor vi haft. Kollat upp det vi undrat över & återkopplat.
    Hon känns genuin & är så proffsig.
    /Anna & Tony
    Tusen tack för fina ord, det värmer verkligen! Njuter av de vackra blommorna jag fick av er också! Vi hörs snart igen, allt gott till er! /Marie Marie Engström
  • köpte en tomt med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Lycke
    2021-06-04
    Vi köpte en tomt genom Marie på svensk fastighetsförmedling.
    Vi upplevde bemötandet som bra och fann det positivt att man hade sonderat olika frågeställning med kommunen som kan finnas vid dessa affärer.
    Tack för ditt omdöme Ioannis! Vi hörs snart igen! /Marie Marie Engström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2021-05-20
    Marie kan sin sak. Med lugn och lyhördhet hjälpte hon mig att sälja min lägenhet. Det gick smidigt och snabbt utan att kännas forcerat. Marie tog sig tid, höll mig informerad och hade hela tiden koll på läget.
    Tusen tack för de orden Charlotte! Det värmer att höra! Vi hörs snart igen, ha en fin helg! /Marie Marie Engström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    2021-05-18
    Jag köpte bostad via Marie. Hon gav ett väldigt förtroendeingivande intryck.
    Tack snälla för din rekommendation Amro! Hoppas allt är bra med dig, vi hörs snart igen! /Marie Marie Engström
    • Ytterby
    2021-05-12
    Marie är en mäklare med hög kompetens parat med trevligt bemötande som hanterade vår fastighetaffär på bästa sätt med bra dialog kontinuerligt under processen.
    Kan varmt rekommendera Marie.
    Tack så jättemycket för fina ord Mario! Det gör mig glad att höra! Vi hörs snart igen, ha en fin helg! /Marie Marie Engström
    • Kareby
    2021-05-12
    Snabb återkoppling. Trevliga möten vid köp av bostad
    Tack så jättemycket för ditt omdöme Ulla! Vi ses och hörs snart igen! /Marie Marie Engström
    • Ytterby
    2021-05-12
    Kunnig och väldigt tillmötesgående vid försäljningen av vår villa.
    Tack så jättemycket för ditt omdöme Siv! Vi ses och hörs snart igen, allt gott! /Marie Marie Engström
    2021-03-31
    Köpt bostadsrätt
    Trevligt och sakligt bemötande
    Hon uppfyllde alla förväntningar
    Vi är väldigt nöjda
    Tusen tack Hans för de orden! Hoppas att ni ska trivas gott i lägenheten och välkomna tillbaks till Kungälv! Vi hörs och ses snart igen! /Marie Marie Engström